بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


پرویز خان مظلومی

اپلود عکس

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 1 / 8 / 1390برچسب:پیشکسوتان آبی,دوربین من,پرویز مظلومی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پاسخ امیر خادم به یکی از هواداران استقلال

نام فرستنده : رضا اسدی 

عنوان : انتقاد
شرح : خدمت خادم عزیز که می بینم مثل سابق نظراتش را می نویسد سلام عرض می کنم
چرا باید همیشه به حاشیه ها فوتبال دقت کنیم چرا نباید به کیفیت فوتبال به اندازه حاشیه ها دقت داشته باشیم. امروز بازی صبا و استقلال برگزار شد بازی از کیفیت بالایی برخوردار نبود جناب مظلومی هم مانند همیشه دنبال فرصتی برای توجیه بازی
ضعیف تیم در برابر صبا بود.
ایا حق با مظلومی است؟؟؟
قطعا نه!!!!
اگر کسی طی چند بازی گذشته تاکتیک خاصی از تیم دیده به ما هم بگه
بازی که با خلاقیت ستارها به برد منتهی بشه تاکتیک تیم نیست پس مربی چکاره است من نمی فهمم اقای مظلومی نه بازیکن شناس خوبی هست نه از تاکتیک سر در می اورد تا کی باید به امید خلاقیت س
تارها بود با این نوع بازی مطمئن باشید اگر در لیگ ایران هم مقام بیاوریم تو اسیا نمی توانیم از سد حریفان بگذریم 


                    http://www.esteghlaltehranfc.com/supportlinks-fansmessages-fa.html

 

جناب آقای اسدی سلام علیکم؛
اینکه بخواهیم هر مربی و هر مجموعه ای را به چالش بکشیم اصلا نیاز به داشتن فن بیان و یا هنرهای مربوط به نویسندگی نیست!دوست عزیز:اولا ما هواداران باید حمایت بی چون چرا را سرلوحه کار خود قرار دهیم و برایمان فرقی نکند که شهرام مربی تیم ماست یا بهرام!
همچنین اگر می خواهیم عملکرد تیم خود و تاکتیکهای اتخاذ شده توسط مربیان استقلال را مورد ارزیابی قرار دهیم و بنگویم که این ستاره های استقلال هستند که نتیجه میگیرند،پس چرا با توجه به این اظهار نظر جنابعالی برای ستارگان بارسلونا و رئال مادرید مربی می آورند و این همه هزینه می کنند.
آقای اسدی اگر فقط قرار بود ستاره ها تیم ما را به صدر جدول ببرند و مدتها هم صدرنشین کنند،پس چرا فصل قبل که ستاره های امروزی را نداشتیم تیم محبوبمان نایب قهرمان لیگ شد و با اختلاف یک امتیاز نتوانستیم قهرمان شویم؟
بله بنده هم از نظر فنی عملکرد مظلومی را تایید نمی کنم و اصلا شاید سطح فنی ایشان را بالا ندانم.اما قرار نمی شود از ایشان حمایت نکنم.
اینکه بخواهیم چشم های خود را ببندیم و بگوییم استقلال چه تاکتیکی دارد و از چه سیستم بروزی استفاده میکند،فقط احساسات خود را بیان کرده ایم.بعضی از هواداران خودشان نمی دانند از استقلال چه می خواهند!یک روز می گویند ما نیاز به بردن و امتیاز گرفتن داریم و باید صدرنشین جدول باشیم،،یک روز می گویند استقلال چرا زیبا بازی نمی کند و بردن و امتیاز گرفتن زیاد ملاک نیست،یک روز می گوییم پرسپولیس را ببریم اگر قهرمان نشدیم هم مهم نیست!حالا هم که اکثر خواسته های هواداران برآورده شده  دیواری از دیواز پرویز مظلومی،مظلوم گیر نیاوردیم و حرفهای حاشیه ای می زنیم.استقلال الان صدر جدول است،بیشترین ملی پوش را دارد،دربی را هم سه بار پشت سر هم برده،نباید مثل هواداران پرسپولیس خود زنی کنیم و برای تیم خودمان با یکی دو نتیجه نامطلوب حاشیه درست کنیم.این فصل ،فصل اتحاد استقلالیها باید باشد،اگر امسال نتوانیم به قهرمانی آسیا حمله کنیم واقعا در سالهای بعد خیلی سخت تر خواهد شد.امسال به گواه تمام کارشناسان فوتبال و پیشکسوتان استقلال و فوتبالدوستان استقلال بهترین تیم دهه اخیر خود را داشته و می تواند با حمایت ما هواداران به قهرمانی توام ایران و آسیا دست پیدا کند.اگر من در مورد حاشیه های ضد استقلالیها می نویسم برای این است ملاک اکثر روزنامه های ورزشی نظرات هواداران تیمهای محبوب پایتخت است.وقتی روزنامه خبرورزشی روزی 3 بار مدیر وبلاگ خوانندگانش به وبلاگ من سر میزند و می بیند نوشته هایشان توسط یک استقلالی به چالش کشیده،به خدا حداقل کمتر برای مظلومی و تیمش حاشیه درست می کنند.
در نهایت باید عرض کنم که بالاخره بنده انتقاد میکنم و از حاشیه ها می نویسم و یا کورکورانه از استقلال و کادرفنی اش حمایت می کنم!؟منظور شما کدام یک بوده است!؟

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 8 / 1390برچسب:جوابیه امیرخادم,هواداران,صبوری کردن, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

خودکشی داور ایرانی/کمک داوران جان بابک را نجات دادند

          

دکتر "تئو سوانسیگر" که روز گذشته متعاقب حادثه‌ای که برای رفعتی روی داد سفرش به "ویسپادن" برای تماشای دیدار تیم‌های فوتبال زنان آلمان و قزاقستان را لغو کرد گفت که داور دیدار تیم‌های کلن و ماینتس به وسیله کمک‌هایش از مرگ نجات یافته است.
در نشست خبری که روز گذشته به همین منظور برگزار شد، سوانسیگر با توجه به اطلاعاتی که از پلیس دریافت کرده بود اعلام کرد که رفعتی قصد خودکشی داشته است اما پیش از اینکه خیلی دیر شود به وسیله کمک‌هایش نجات یافته است.
سوانسیگر به sport.de گفت: بابک رفعتی در حال حاضر در شرایط نسبتا مساعدی قرار دارد و مراقبت‌های شدید پزشکی از وی به عمل می آید.
وی در ادامه افزود: کمک داورها با وضعیت دشواری مواجه شدند اما به نظر می رسد در حال حاضر با آن کنار می آیند و تحت مراقبت روانپزشکان هستند.
"آندره فاسبندر"، سخنگوی پلیس آلمان هم گفت اتفاقی که برای رفعتی روی داده به نظر خودکشی بوده است.
ماجرای با اطلاع شدن کمک‌ها از حادثه‌ای که برای رفعتی روی داد از این قرار بود داور اول مسابقه در نشست پیش از مسابقه شرکت نکرد. آنها باید پس از آن، هتل محل اقامت خود را به سوی "مونگرسدورفر اشتادیون" ترک می کردند.
دکتر سوانسیگر در ادامه تصریح کرد: کمک‌ها گفتند که همگی آنها شب قبل از مسابقه با هم بودند و همه چیز بخوبی پیش رفت اما رفعتی فردا صبح سر میز صبحانه حاضر نشد، البته موضوعی غیرعادی تلقی نمی شد. در ساعت 13:30 قرار بود داوران به محل مسابقه بروند که رفعتی در جمع آنها حاضر نشد و این در حالی بود که این داور به وقت شناسی شهرت دارد. پس از آن کمک‌ها تلاش کردند تا با او تماس بگیرند اما موفق به انجام این کار نشدند. آنها سپس به در اتاق رفعتی رفتند و در زدند و وقتی پاسخی نگرفتند از کارمند هتل خواستند که در را باز کند.
رئیس فدراسیون فوتبال آلمان افزود: کمک داوران در حالی رفعتی را دیدند که در وان حمام قرار داشت و خون بسیاری از او رفته بود. آنها هر کاری از دست‌شان برمی آمد انجام دادند. از این سه کمک داور باید تشکر بسیاری کرد و چنانچه در حال حاضر شرایط رفعتی چندان وخیم نیست، به خاطر این سه داور است.
رفعتی در سال 2005 پا به عرصه داوری در بوندس‌لیگا گذاشت و سه سال بعد به فهرست داوران فیفا اضافه شد. وی جانشین "مارکوس مرک" در فهرست داوران بین المللی فوتبال آلمان شد.
دکتر سوانسیگر می گوید دلایل این خودکشی نامعلوم باقی مانده با این حال باید گفت این می تواند به فشاری باشد که در فوتبال مدرن بر روی یک داور قرار دارد.
وی گفت: ما همگی امیدواریم که رفعتی سلامتی خود را بازیابد و البته علت این حادثه مشخص شود. او اکنون در وضعیت مساعدی قرار دارد. مشکل است دریابیم که چرا مرد جوانی خودش را در شرایطی قرار می دهد که راه گریزی نیست. همه ما می توانیم تصور کنیم که این روزها چه فشاری بر روی داوران قرار دارد با این حال قادر نیستیم شرایط را به سود آنها تنظیم کنیم.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 8 / 1390برچسب:خودکشی داور ایرانی,کمک داوران,ایرانی الاصل, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

خدا را شکر استقلال مساوی کرد و تراکتور باخت!

همچنین یادم نرود استقلال در این بازی باید با توجه به خستگی و ناهماهنگی و مشکلاتی که همراه خود به قم برده بود باید گل اول بازی را می زد و بار خود را با پیروزی به پایان بردن نیمه اول می بست و در نیمه دوم با اداره بازی و آوردن جبازی برای میدان داری دل به ضد حملات می بست.اما با اشتباه خیلی خیلی مبتدیانه حنیف و ضربه ای که استقلال از این اشتباه فردی و بد وی خورد شانس آوردیم که شیرازه تیم از هم نپاشید و شکست سنگینی را در کارنامه خود ثبت نکردیم.
لطفا دوستان و کاربران عزیز ننویسند نباید خدا را شکر کنیم که با صبا مساوی کردیم!ما استقلال هستیم و نباید بابت یک تساوی در لیگ مقابل یک تیم شهرستانی خوشحالی کنیم و برایمان افت دارد!
چرا. . . . !؟

        

 بنده بازی را اصلا ندیدم! اما وقتی صحنه های از بازی را در اخبار ساعت 18:45 دقیقه دیدم و بعد مصاحبه های مربیان دو تیم را در سایت های مختلف مطالعه کردم و با توجه به اینکه ممکن است تحلیل بنده با با نظرات بعضی از دوستان و هواداران استقلالی تفاوت داشته باشد،اینگونه از بازی صبا و استقلال  مورد تحلیل و تجزیه قرار دادم.

نتیجه بازی قبل از بازی با صبا برای بنده تا حدودی قابل پیش بینی بود.استقلال حدود 20 روز بدون بازیکنان ملی پوشسش نمرین کرده بود،جاسم کرار به همان دلیلی که ملی پوشان در تمرینات تیم غایب بودند،در تمرینات تیم حاضر نبوده،خسرو حیدری تا قبل از بازی هنوز معلوم نبود که می تواند بازی کند یا نه(که اگر متوجه شده بودید به دلیل اینکه نباید در این بازی بازی میکرد دوباره مصدوم شد و اختلافاتی هم بین پزشک تیم ملی و پرویز مظلومی پیش آمد)فرهاد مجیدی در این بازی دائما اعتراض می کرد،چرا....؟چون با توجه به مصدومیتی که داشت و بخاطر اینکه حرف سرمربی تیمش در بین اصحاب رسانه و در بین افکار عمومی شهید نشود با همان درد کهنه و مصدومیت به بازی گرفته میشود و همین ناآمادگی باعث میشد که دائما برای تخلیه خود به داور اعتراض کند!
از همه مهمتر زمین بازی برای شخم زدن و کشاورزی مناسب تر بود تا بازی برای بازیکنان با تکنیکی ی که فوتبال را روی زمین بازی می کند!
استقلال در این بازی بر روی تاکتیک و یا سیستم از قبل طراحی شده حریف گلی را دریافت نکرد و این باز حنیف عمران زاده بود که مجددا یکی از آن اشتباهات مرگبارش را انجام داد و استقلال بر روی یک اشتباه فردی گل بازی را دریافت کرد!
استقلال در دقیقه 75 بازی با توجه به ده نفره شدن صبا نتوانست به قول دوستمان یک موقعیت بر روی دروازه صبا ایجاد کند(من بازی را ندیدم وگرنه....)اما به نظر شما با توجه به عوامل و مشکلاتی که در بالا ذکر کردم اگر بازی 90 دقیقه دیگر هم ادامه پیدا میکرد باز هم استقلال می توانست خطری بر روی دروازه صبا ایجاد کند؟!ما هواداران استقلال باید کلاهمان را بخاطر این تساوی بالا هم بیاندازیم و خدا را شکر کنیم استقلالی که در بازی با تراکتور و ملوان همین شرایط و مشکلات قبل از بازی با صبا را داشت چگونه بازی خود را به آنها واگذار کرد!

چون،استقلال اصلا نتوانسته در قم مقابل صبا نتایج خوب بدست بیاورد و ...

           

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 8 / 1390برچسب:استقلال,خستگی,ملی پوشان,صباباتری,تراکتورسازی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

صباباتری هم وارد لیست سیاه شد!

           

پرویز مظلومی پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر صبا اظهار داشت: ما در این بازی با ملی‌پوشان‌مان که تازه از تیم ملی به ما ملحق شده بودند به مصاف صبا رفتیم.

 وی ادامه داد: زمین طوری بود که اجازه نمی‌داد هر دو تیم کارهای تاکتیکی را انجام دهند و مجبور بودیم از طریق بازی‌ هوایی موقعیت روی دروازه صبا ایجاد کنیم.

 وی افزود: متاسفانه در همان دقایق اول بازی با یک اشتباه فردی گل اول را دریافت کردیم. ما انتظار داشتیم بعد از آنکه گل اول را دریافت کردیم شیرازه تیم ما از هم بپاشد ولی توانستیم انسجام خود را حفظ کنیم و در نیمه اول توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم.

 وی افزود: با شرایطی که ما در این بازی داشتیم، از بازی تیم‌مان مقابل صبا راضی هستیم و امیدواریم که حالا که بازیکنان‌مان را به طور کامل در اختیار داریم بتوانیم در بازی‌های بعد قدرتمند‌تر ظاهر شویم.

 وی درباره ویسی اظهار داشت: ویسی مربی اخلاق لیگ است ولی در این بازی چون زیاد از حد به تصمیم‌های داور اعتراض می‌کرد، من بابت این موضوع او را سرزنش کردم.

 وی ادامه داد: پزشک تیم ملی حق ندارد که به خسرو حیدری بگوید که فردا مقابل صبا بازی کند یا نه. پزشک تیم ملی وظیفه دارد که تا زمانی که بازیکنان در اختیار اوست درباره آن‌ها نظر دهد.

 

 

 

 وی در پایان گفت: امیدواریم با یک انسجام و همدلی بتوانیم بازی‌های پیش روی‌مان را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا به هدف‌مان که قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر است برسیم با این حال من برای صبا که بین سه تیم اول جدول قرار دارد احترام می‌گذارم و امیدوارم که بتواند جایگاه خود را حفظ کند.


 

 ویسی: ده نفره نمی شدیم بازی را می بردیم !                                                           

عبدالله ویسی پس از تساوی یک بر یک برابر استقلال در نشست خبری گفت: هر دو تیم از مساوی ناراضی بودند با این حال افتخار می‌کنم که مقابل یکی از بهترین‌ تیم‌های آسیا خوب بازی کردیم. اگر یک بازیکن ما اخراج نمی‌شد می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم. با اخراج یک بازیکن برنامه تاکتیکی ما به هم ریخت و نتوانستیم برنامه‌های خود را به خوبی اجرا کنیم.

سرمربی صبا در مورد اعتراض به داوری گفت: در آن لحظه خون به مغزم نرسید و به داور اعتراض کردم ولی در پایان بازی از داور عذرخواهی کردم.

ویسی در مورد حرف‌های مظلومی مبنی بر خستگی ملی پوشانش گفت: یک مربی حرفه‌ای با برنامه ریزی کار می‌کند و برنامه مسابقات نیز از قبل مشخص بود و استقلال هم یک تیم حرفه‌ای است.

 سرمربی صبا در مورد تیم ملی ایران و بازی مقابل تیم‌های بزرگ مانند کره و عربستان گفت: تیم ملی یک تیم بزرگ است و تیم‌های بزرگ را همواره باید مقابل تیم‌های بزرگ ارزیابی کرد. مطمئنم با حضور کی‌روش تیم ملی راحت به جام جهانی می‌رود.

چقدر گفتیم این عبدالله گواردیولا را باد نکنیم !

بابا در مورد برنامه ریزی و مربیگری حرفه ای حرف میزنه!اما وجود نداشت قبول کنه یک روز بازی استقلال با صبا عقب بیافتاد و با فتصله یک روز کمتر به مصاف حریف بعدی تیمش در لیگ برتر برود.خوب توی که لالای بلدی چرا برای خودت نمی خونی!؟چرا نتونستی خستگی بازیکنانت را بخاطر یک روز کمتر استراحت محبای بازی بعدی تیمت کنی!

شب دراز است و قلندر بیدار!شما و تیمت هم رفتید تو لیست سیاه بازیهای برگشت استقلال،ملوان+صبا باتری

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 8 / 1390برچسب:استقلال,کنفرانس مطبوعاتی,استقلال-صباباتری,عبدالله ویسی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سازمان لیگ به جای قاتق نان،قاتل جان استقلالیها

صبا باتری1                                  استقلال مظلوم 1

 

             هدیه دیگری از استقلالیها به تیم ملی

             

 

ممنون جناب آقای عزیز محمدی

این تساوی استقلال مقابل صباباتری هدیه ای دیگر از استقلال و هواداران پر شور آن به سازمان لیگ کشور و کلا مردم ایران بود.

استقلالیها بازهم از حضور مردانش در تیم ملی ضربه خورد و برای سوم در یک بازی نتوانست از ملی پوشانش به درستی استفاده کند و به دلیل خستگی بازیکنان ملی پوشش و همچنین به خطر نیافتادن سلامتی آنها در بازی صباباتری از تمام ملی پوشان خود استفاده نکرد و در مجمع امتیازات از دست رفته امسال استقلال به 7 امتیاز رسید.

سازمان لیگ آنقدر به اجرای دقیق برنامه ریزی های که برای برگزاری مسابقات لیگ برتر اصرار داشت و فکر میکرد در صورت تاخیر یک روزه بازی استقلال زمین و آسمان  به هم می چسبند و دیگر نمی توانند لیگ برتر را بر سر معد مقررش تمام کنند؛این حق مسلم استقلالیها را نادیده گرفت و پرویز مظلومی را مجبور کرد که از ملی پوشان خسته اش کمتر در ترکیب تیم استقلال مقابل صبا باتری بهره ببرد و در نهایت استقلال ناهماهنگ و خوب تمرین نکرده بازیکنان ملی پوش و بازیکنان دیگرش با صبا باتری منسجم که از مربی جوان و جسوزی بالای سر خود بهره مند بود،به تساوی برسد و دو امتیاز حساس دیگری را در نیم فصل اول از دست بدهد. 

تمام این ضرر و زیانهای استقلال و کادر فنی اش بکنار،حالا پرویز مظلومی و هواداران استقلال باید تا انجام بازی بعدی خود در لیگ برتر منتظر کارشناسی کارشناسانی باشند که منتظر همچین روزهای هستند تا استقلال در یک بازی امتیاز خوبی نگیرد و یا یک نتیجه نامطلوب  همراه باشد،تا هرچه در دل تنگشان از قبل مانده با نواقص این بازی جمع کنند و یکدفعه بریزند بر روی دایره.ما هواداران هم باید جواب خرعبلات هواداران سرمربی سابق خودمان ...... را با اعصابی خرد بابت انتقادات مغرضانه آنها بدهیم و تازه نتوانیم آنها را قانع هم بکنیم.

راستی از فردا باید شاهد به حاشیه بردن مظلومی ،مظلوم هم باشیم که از چند روز قبل گفته بود با این برنامه ریزی سازمان لیگ نباید بازی خوبی در مقابل صباباتری از  تیمش انتظار داشت.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 8 / 1390برچسب:استقلال,بازی های لیگ برتر,تحلیل فنی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

باز هم درخشش استقلالیهای تیم ملی

ایران 4     مالزی 1

در بازی ایران و مالزی دوباره شاهد حضور چهار استقلالی در ترکیب اصلی تیم ملی بودیم و باز این استقلالی های تیم ملی بودند که شروعی طوفانی داشتند و در همان20 دقیقه اول بازی تیم ملی کشورمان توسط  میلاد میداوودی و مجتبی جباری به دو گل رسیدند.
اگر به گلهای این روزهای مجتبی جباری در تیم ملی نگاهی دقیق تر بیانداریم متوجه می شویم که کروش سرمربی تیم ملی ایران از مجتبی خواسته بیشتر در محوطه جریمه تیم حریفان حضور داشته باشد و خودش هم در کارهای تهاجمی  و گلزنی  بیشتر از قبل  دخالت داشته باشد.همین وظیفه جدید کروش به جباری باعث شده که مجتبی علاوه بر بازی سازی و راه انداختن مهاجمان تیم ملی خودش هم فاصله اش را با مهاجمین تیم ملی کمتر کند و در نتیجه با حضور فعالتری که در محوطه جریمه و 6.5 متر حریفان صاحب موقعیتهای مسلم گلزنی بشود و گلهای حساس و زیبایی را در نهایت برای تیم ملی ایران به ثمر برساند.
در استقلال هم این وظیفه جدید و خواسته ای که سرمربی تیم ملی از مجتبی داشته تاثیر گذار بوده و می بینیم در استقلال هم مجتبی تا به اینجای کار نسبت به بازیهای فصول گذشته اش خیلی بیشتر گلزنی کرده است.(البته بر اساس تعداد بازیهای که تا این هفته از لیگ برتر انجام داده است).
مجددا در پایان نیمه اول همان ضعف قدیمی فوتبالیستهای ایرانی کار دست ما داد و در دقایق پایانی و بخاطر دست کم گرفتن تیم مالزی بر روی یک ضد حمله و از روی یک سانتر و ضربه سر یک بازیکن کوتاه قامت دمالزیایی دروازه سید مهدی رحمتی باز شد.
فوتبالیستهای ایرانی هنوز یاد نگرفته اند وقتی از یک تیم ضعیفتر از تیم خود جلو هستند نباید دیگر آنها را دست کم گرفت و  همچنین نباید زود از گلزنی دست بکشند و از افزودن گلهای  بیشتر خوداری کنند و به قولی زود سیر شوند و انگیزه ابتدای بازی خود را از دست بدهند.

در نیمه دوم برخلاف انتظاری که از کروش و تیمش داشتیم ،میل به گلزنی در بین بازیکنان خیلی کم شد و تعویض های کروش هم نشان می داد که به همین نتیجه راضی است و با تعویض بازیکنانی چون تیموریان،میداوددی نشان داد که روی این بازیکنانش  برای بازیهای آینده حساب ویژه ای باز کرده و نمی خواست با گرفتن کارت زرد آنها را برای بازی بعدی تیم ایران مقابل قطز از دست بدهد.ایران در این بازی در دقایق پایانی نیمه دوم با خطای که مدافع مالزی بر روی محمد رضا خلعتبری انجام داد،صاحب به یک پنالتیشد و در نهایت جواد نکونام آنرا به گل تبدیل کرد و ایران توانست با نتیجه 4 بر یک بازی را به نفع خود به پایان برساند.

از نکاتی که برای هواداران استقلال و بخصوص کادرفنی این تیم حائز اهمیت بود،حضور فیکس 4 بازیکن استقلالی و درخشش آنها در ترکیب اصلی ایران بود،که دو نفر از این بازیکنان گلهای اول و دوم ایران را به ثمر رساندند. و همچنین در انتهای بازی با مصاحبه ای که با آقای والی زاده صورت گرفت ایشان عنوان کردند که بازیکنانی که قرار است روز شنبه بازی کنند،در هواپیمای که قرار است تیم ملی ایران را با خود به ایران بیاورد جای مناسبی تعلق خواهد گرفت که بتوانند استراحت کافی بکنند تا برای بازی روز شنبه خود مشکلی نداشته باشند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 8 / 1390برچسب:درخشش,استقلالیها,تیم ملی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

فرهاد را دوباره محبوبترین اعلام کنید

 

                         اطلاعیه مهم

 

توجه                                                                       توجه

 

 هواداران آبیدل و استقلالی لطفا مجددا

 

                       فرهاد مجیدی را به عنوان محبوب ترین

 

                                بازیکن دنیا انتخاب کنید و به دیگر هواداران هم اطلاع دهیدد

 رای گیری نیز بسیار ساده است. کافی است با مراجعه به آدرس زیر ، در فهرست قاره آسیا Asia نام فرهاد مجیدی Farhad Majidi را انتخاب کنید و سپس با مراجعه به پایین صفحه ابتدا عدد 5 رقمی را وارد کادر مربوطه نموده و سپس روی گزینه submit vote کلیک نمایید .

برای شرکت در این رای گیری اینجا را کلیک کنید.


 

 

 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 8 / 1390برچسب:محبوب ترین بازیکن دنیا,فرهاد مجیدی,نظرسنجی,فدراسیون تاریخ و آمار, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بازیکنی که فعل خواستن را معنا کرده است

 

در بازیهای لیگ برتر امسال آنقدر خوب بازی کرد و درخشش داشت که به یکی از ارکان اصلی تیم محبویش تبدیل شد.آنقدر در میانه زمین طنازی کرد که بالاخره بعد از مدتها که به تیم ملی دعوت شد، و دیگر نتوانستند دور نام وی قلم قرمز بکشند.کروش سرمربی بزرگ تیم ملی را با بازیهای خویش متقاعد کرد که بازیکن فیکس تیم ملی باشد. حال هم دیگر همه جا صحبت از این است اگر مجنبی جباری نباشد تیم ملی و استقلال آسیب پذیر خواهند شد.این است نتیجه سازندگی و اعتقاد داشتن به بازیکنی که در باشگاه و مکتب بزرگی چون استقلال پرورش پیدا کرده است.این است حاصل صبر و اطمینان هواداران استقلال به مجتبی جباری باز هم بازیکنی از مکتب استقلال پرورش پیدا کرده و کل فوتبال ایران را محو تماشای فونبال ناب خود در میانه میدان کرده است.

 یا اینکه جباری چند باری هوادران استقلال را از خود رنجاند و با مصاحبه های که در مورد دریافت نکردن قراردادش میکرد کمی برای تیم حاشیه درست کرده بود،و با  وجود اینکه طی دو سه سال اخیر همیشه تعداد بازیهای که از دست می داد خیلی بیشتر از بازیهای بود که برای تیم میکرد،اما با این وجود اکثر هواداران استقلال همانند کادرفنی و مدیریت باشگاه به وی اعتماد داشتند و می دانستند اگر جباری مصدومیتش کاملا برطرف شود و مشکل روحی و روانی نداشته باشد بازیکنی است که فوتبالش از سطح آسیا خیلی بالاتر بوده و جایگاه رفیعی در این فوتبال بدست خواهد آورد.حقی که تا حالا در موردش اجحاف شده و نتوانسته به آن چیزی که می خواسته و لیاقتش را داشته برسد.
جباری همان بازیکنی است که ابتدای فصل قبل به مظلومی پیشنهاد می کردند،از وی برای تیمش  استفاده نکند و در لیست بازیکنان مورد علاقه اش قرارش ندهد!مجتبی جباری همان بازیکنی است که ابتدای فصل قبل به مظلومی سفارش می کردند بخاطر مصدومیت های پی در پی اش دیگر بازیکن بشو نیست و برای همین لیاقت حضور در استقلال را ندارد.جباری همان بازیکنی است که وقتی برای سومین بار مصدوم شد،همه اهالی فوتبال می گفتند این بازیکن مثل مارکو فان باسن دیگر نمی تواند به فوتبال برگردد.
مجتبی جباری همان بازیکنی که اگر در بازی برگشت با النصر عربستان آن مصاحبه جتجالیش را با یکی از روزنامه های معروف نمی کرد و در این بازی به علت تنبیه شدن محروم نبود شاید الان استقلال سومین ستاره آسیایی خود را روی پیراهنش چسبانده بود.این همان بازیکنی است که اکثر کارشناسان در موردش می گفتند که دیگر فوتبالش تمام شده است.اما مجتبی با غیرت و پشت کار مثال زدنی خود هر بار بر مصدومیت های خود غلبه کرد و دست روی زانوهایش میگذاشت و یا علی می گفت و از صفر مجددا شروع میکرد.

این است مجتبی جباری فوتبال ایران.نگین انگشتر آبی فوتبال آریایی.خصوصیات بازی وی بسیار منحصر به فرد است و بی خود نبوده که ژاپنی ها وی را چند سال قبل زیدان آسیا نامیده بودند.بازیکنی که سرشار از تکنیک،هوش،خلاقیت و از همه مهمتر تعصب به رنگ آبی وی را زبان زد عام خاصش کرده است.بازیکنی که می تواند هم تیم ملی ایران را به جام جهانی برساند و هم با استقلال جام قهرمانی آسیا را بالای سر خود ببرد.

وجود همچین هافبک خلاقی در مرکز خط میانی استقلال مایه مباهات هر استقلالی هست و آمادگی بالای جباری تمام هواداران فوتبال و بخصوص آبیدلان استقلالی  را امیدوار به کسب قهرمانی  در هر سه جام پیش رو کرده است.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 8 / 1390برچسب:بازیکن,خواستن,معنا کردن,مجتبی جباری,مصدومیت,پرویز مظلومی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

علی پروین در کنار اریکسون! به نظر شما شدنی است ؟

 

 گوران اریکسون برای سرمربیگری پرسپولیس از آن دست اخبار است که بیشتر از واقعیت به بازی رسانه ای شبیه است که نتیجه ندارد و قطعا برای منحرف کردن افکار عمومی از ماجراهای اخیر این باشگاه به بیرون آمده است!
البته از دیدگاه تخصصی باید بگویم که این حرکت، حرکت درستی است و به نوعی بازی رسانه ای صحیحی محسوب می شود اما از نظر شکلی آنقدر این بمب خبری غیرواقعی به نظر می رسد که واکنش رسانه ها نسبت به آن همان نیست که مدنظر باشگاه پرسپولیس است چراکه سنگ بزرگی است و کیست که نداند سنگ بزرگ علامت نزدن است. در نتیجه این خبر هم می رود کنار آن خبر که می گفت با 4 مربی بزرگ دنیا در حال مذاکره هستیم. یعنی خبری که معمولا روی جلد مطبوعات نمی رود و آنطور که باید و شاید به آن پرداخته نمی‌شود!
اریکسون یک مربی نامدار در جهان است. او هم قیمت بسیار بالایی دارد و هم امکانات ویژه ای می خواهد! که به نظر نمی رسد از باشگاه پرسپولیس برای این مربی آبی گرم شود به ویژه با شرایط کنونی که پول درآوردن برای باشگاهها جزو سخت ترین کارهای ممکن شده و حتی حقوق بازیکنان را هم نه پرسپولیس که تمامی تیمهای لیگ برتری نمی توانند پرداخت کنند.
در این شرایط چه باید گفت؟ آیا باید پذیرفت که پرسپولیس به طور واقعی با اریکسون پای میز مذاکره نشسته است؟ یا اینکه باید چنین تصور کرد که موضوع مذاکره حتی به شرط واقعیت هم یک حرکت مارپیچ برای برون رفت از فضای موجود است؟اجازه بدهید از زاویه ای دیگر این ماجرا را بررسی کنیم .
بحث اینجاست که حتی در صورت واقعی بودن ماجرا و حتی توافق با اسون گوران اریکسون برای فصل بعد یا حتی همین نیم فصل هم استیلی به طور کامل تحت تأثیر قرار گرفته و دیدارهای باقی مانده تا نیم فصل یا تا پایان فصل را از دست می دهد!
در واقع استیلی و همه بازیکنان پرسپولیس می فهمند که باید منتظر تغییرات باشند چه با عملکرد خوب یا عملکرد بد!
... و این یعنی بی انگیزگی محض! یعنی اشتباه پشت اشتباه! یعنی تضعیف موقعیت کنونی استیلی
!
این البته در صورت واقعی بودن مذاکره با اریکسون است و در صورت عدم واقعی بودن این مذاکره نه اریکسونی در کار خواهد بود و نه استیلی قدرت زیادی برای کار کردن در پرسپولیس خواهد داشت.
... و زاویه سوم.
فرض کنید اریکسون بیاید و استیلی هم تحت تأثیر قرار نگیرد! در این صورت آیا همه چیز در باشگاه پرسپولیس درست پیش می رود؟ برای پاسخ به این سوال یک اسم بزرگ را باید کنار اسم بزرگ داخلی خودمان قرار دهیم یعنی علی پروین!
آیا اریکسون جایی کار می کند که مدیر فنی و سخنگوی فنی اش علی پروین است؟ البته باید او شرایط را بپذیرد ضمن اینکه پروین هم اسم کوچکی برای فوتبال ایران نیست اما حرف اینجاست که آیا پروین بیرون گود می نشیند تا اریکسون هر کاری دلش می خواهد، انجام دهد؟
آیا این همکاری شدنی است؟                                                                         پاسخ ما منفی است. پاسخ شما چطور

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 8 / 1390برچسب:علی پروین,اریکسونپرسپولیس,حمید استیلی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

استقلال ,در نقش سازندگی

                                          http://www.esteghlaltehranfc.com/showimage.aspx?imagepath=/esteghlal_content/media/image/2011/11/1848_thum.jpeg&mode=large

در باب سازندگی،این اصل اصیل تیمداری چه کرده ای؟در زمینه بازیکن سازی،کدام آورده را به میدان آورده ای؟محصول این همه تلاش و تقلا کدام است؟ سؤال روشن،جواب هم باید شفاف باشد.
می توان گفت،پرسش را پس از دیدن پاسخ مطرح کرده اند.می توان گفت،اول نتایج عملکرد پر دامنه استقلال را دیده اند و سپس بر اساس دیده هایشان،به فکر سؤال کردن افتاده اند.سوالی که روشن است و جوابی مثل روز و از قبل آماده دارد،جواب این است؛ آفتابی داریم دلیل آفتاب.فقط کافی است که از این آفتاب روی برنگردانیم،تا همه چیز را در کمال وضوح ،اول ببینیم و "تماشا" کنیم و سپس به تحسین و "خبر"دادن و "امتیاز" بر شمردن مشغول شویم.حاصل سازندگی استقلال،در تیم‌ملی هویدا و معلوم است.گل مهم جباری ،که حاصل بازی بی عیب و سراسر فایده مجتبی جباری بود ،همان آفتابی است که دلالت دارد بر وجود آفتاب.بازی جباری قرین و قرینه دارد:تاثیر بزرگ و شگرف آندو،بر بازی تیم‌ملی .حضور آندرانیک تیموریان،در جمع بهترین های آسیا. خسرو حیدری را در بازی برگشت ایران-بحرین ندیدیم و دیدن بازی پر از هنر خسرو در همین غیبت بیشتر ممکن شد.جای خسرو سخت خالی بود.خسرو وقتی نیست،حرکات خسرو وقتی تیم را به جلو نمی برد،"هستی"او را نمایانتر می کند. بازیکن سازی تیم استقلال در بازی تیم‌ملی "نمود"های دیگر ی هم دارد:حرکات سیدمهدی رحمتی و سرعت و سرعت عمل میلاد میداوودی .استقلال در بالاترین سطوح و در برترین کلاس فوتبال ایرانی،بازیکن می سازد. استقلال فرهاد مجیدی را ساخته است.این فرهاد را مقایسه کنید با فرهاد سه-چهار سال پیش. تفاوت از زمین تا آسمان است.و تفاوت بازیکن سازی استقلال با بقیه هم از زمین تا آسمان است.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 8 / 1390برچسب:استقلال ,نقش,سازندگی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

فردوسی پور: شیث که سهل است،‌ هرکس دوست دارد از من شکایت کند

                        

"شیث رضایی" پس از رسوایی اخلاقی که در بازی پرسپولیس و داماش گیلان در رشت به بار آورد، فشارهای زیادی را تحمل کرد اما برای خروج از این بحران قصد دارد از عادل فردوسی پور مجری برنامه 90 شکایت کند.

عکس العمل فردوسی پور به ادعای مدافع اخراجی پرسپولیس هم در نوع خودش جالب بود.
وی  در این خصوص گفت: شنیده ام که شیث قصد دارد شکایت کند، من مشکلی ندارم و او می تواند شکایت کند. اصلا همه شکایت کنند؛ من با این موضوع مشکلی ندارم.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 8 / 1390برچسب:فردوسی پور,شیث,شکایت, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

لیرز اندازی تماشاگران بحرینی همانند تماشگران پرسپولیس روی صورت رحمتی

                         

 
در دقایق ابتدایی دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر بحرین مدافعان تیم کشورمان بر روی بازیکن حریف در پشت محوطه جریمه مرتکب خطا شدند.سید مهدی رحمتی قصد داشت دیواره دفاعی را تنظیم کند. تماشاگران بحرینی نیز برای آنکه در این کار خلل ایجاد کنند، اقدام به انداختن نور لیزر بر روی صورت دروازه تیم کشورمان کردند.
                                                                 
نکته :
یادم فصل قیل در بازی استقلال و پرسپولیس سپهر حیدری بازیکنان استقلال را به یازیکنان بحرین تشبیه کرده بود و ..اما ظاهرا باید برعکس این صحبت یازیکن سابق پرسپولیس می بایست تماشاگران این تیم تهرانی را شبیه تماشاگران بحرینی  عنوان می کردند!چوت هواداران پرسپولیس بودند که در دربی امسال در دور رفت در زمان زدن پنالتی توسط محمد توری،لیزر تو صورت سید مهدی رحمتی دروازه بان استقلال انداختند!
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 8 / 1390برچسب:لیزر,حکات زشت تماشاگران,سید مهدی رحمتی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

دفاع تمام قد کروش از فوتبال ایرانی در بحرین: یک گل شانسی زدید!

                                   

کارلوس کروش در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: « من و تیلور امشب بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. ما در این دیدار شاهد دو سیستم گوناگون بودیم. ایران با پاسهای کوتاه و کنترل شده و بازی روی زمین سعی در رسیدن به دروازه بحرین داشت اما تیم حریف بازی مستقیم و ارسال های بلند را در دستور کار داشت.در نیمه نخست هیچکدام از دو تیم نسبت به یکدیگر برتری نداشتند و اگر یک اشتباه فردی نبود، ما گل را هم دریافت نمی کردیم. نیمه دوم چالشی جدی برای تیم ما بود و فرصتی بود تا تیم ایران یاد بگیرد که چنانچه در نیمه اول عقب افتاد چگونه در نیمه دوم خود را بازبیابد و نتیجه را تغییر دهد. در این نیمه ما کنترل بازی را در دست گرفتیم و با تغییر آهنگ بازی و تعویض هایی که انجام دادیم، توانستیم گل بزنیم. به نظر من هر دو تیم خوب بازی کردند و نتیجه حاصله، منصفانه بود.»
او سپس به چند سوال خبرنگاران حاضر در جلسه پاسخ داد و گفت:« در نیمه دوم بدون شک ایران بهتر بازی کرد و تیم برتر میدان بود. بحرین در این نیمه سعی در دفاع و دفع توپ داشت اما ما بهتر بودیم و گل هم زدیم.»کروش همچنین گفت: «من در کنفرانس پیش از بازی هم گفته بودم که بحرین یکی از بهترین تیم های این گروه است. بازیکنان خوب و باتجربه و مربی بزرگی دارد. کار این گروه هنوز تمام نشده و بحرین می تواند با نتیجه گرفتن در دیدارهای بعدی خود بخت صعود داشته باشد.»سرمربی تیم ملی ایران گل بحرین را شانسی دانست که همین مسأله واکنش یک خبرنگار بحرینی را در پی داشت. او خطاب به کی‌روش گفت:«آیا این گل حقیقی نبود؟ ما با چند پاس به گل رسیدیم و بازیکنان ما تکنیک خودشان در این صحنه نشان دادند.»

کروش در پاسخ به این خبرنگار گفت:« نمی‌گویم گل شما زیبا نبود، این گل خوبی بود و مثل گل ما در یک منطقه کوچک با پاس‌های زیاد به ثمر رسید اما باز هم تأکید می‌کنم که گل بحرین روی اشتباه فردی ما و شانس تیم شما به دست آمد.»خبرنگار بحرینی قصد ادامه بحث را داشت که کروش به او واکنش نشان داد و سپس با تمجید از جنگندگی تیم ملی فوتبال ایران در نود دقیقه گفت: «در نیمه دوم ایران بازی کرد و بحرین به دفاع پرداخت هر دو تیم خوب بودند ولی من بیشتر به بازیکنان خودم تبریک می‌گویم.»او در پاسخ به این سوال که تعویض‌های خوبی داشتید هم جواب داد:« نوع بازی بحرین به من سیگنال‌هایی فرستاد تا من بتوانم تاکتیک خودمان را پیش ببرم. بازی بحرین برای من قابل پیش‌بینی بود و ما با تاکتیک خودمان بازی را گرفتیم. اگر دقت کرده باشید خط هافبک این تیم در نیمه دوم از کار افتاد.»

در این لحظه یک خبرنگار بحرینی گفت: «اگر ما کارآیی نداشتیم پس چرا در آستانه برد قرار گرفتیم. کروش در پاسخ گفت:« با من بحث نکنید. بحث‌های فنی مربوط به تیم‌تان را از آقای تیلور بپرسید ولی اگر اذیتم کنید مصاحبه را قطع می‌کنم.» در این لحظه یک خبرنگار دیگر بلندگو را در دست گرفت و با تعریف از تیم ملی ایران گفت: بازی دو تیم سطح بالا بوده است که کی‌روش از این جمله خوشش آمد و گفت اکسلنت(عالی) و ادامه داد:« این تجربه خوب برای فوتبال ایران است ما در لحظات پایانی بازی باخته را مساوی کردیم.



 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 8 / 1390برچسب:کروش, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تماشاگر بحرینی که در اواسط نیمه اول با پرچم بحرین به زمین پرید

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 8 / 1390برچسب:تصویر هواداران بحرین, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آقای رویانیان هر گردی که گردو نیست!

آندو تيموريان و حنيف عمران زاده در ميانه ميدان با هم درگيري لفظي پيدامي کند و محسن قهرماني که به خاطر گوشهاي تيزش بيشتر داوري شهره شده،آندو تيموريان را با کارت قرمز از زمين بازي اخراج مي کند، تا اينجاي کار زياد  حاشيه ي زيادي متوجه بابت اين اخراج بازيکن استقلال ايجاد نمي شود.اما وقتي که آن حرکات زشت و زننده دو بازيکنان پرسپوليس  بر روي خبرگزاريها مي رود و همانند يک ويروس در تمام ايران و بعد در صدر اخبار سايتهاي معتبر دنيا منتشر مي شود و شاخ و برگ  پيدا ميکند،برخي از پرسپوليسي ها بخاطر اينکه از فشارهاي رسانه اي کمي خارج بشوند و از حاشيه هاي موجود کاسته بشود،توپ را به زمين استقلالي ها مي اندازند و يک حرکت درون تيمي و اختلاف سليقه ي بين دو بازيکن ،که يک مقدار با تندي و ادبيات غير حرفه اي همراه است؛مي اندازند و مي خواستند درگيري بازيکنان استقلال را با حرکت زشت و شنيع بازيکنان خود يکي کنند و در يک حد بدانند.با اينکه در نهايت نتوانستند افکار عمومي را به سمت دو بازيکن استقلال منحرف کنند،اما رسانه هاي نوشتاري باز کمي داغ تراز آش شدند و با پيگيري کردن مصاحبه هاي پرسپوليسي ها در اين مورد،باعث شدند که مسئولان کميته انضباطي که مي خواهند کم سنگيني براي بازيکنان پرسپوليس در نظر بگيرند،اين حرکت بازيکنان استقلال را هم به دليل فشارهاي رسانه اي بزرگتراز چيزي که وجود داشته ببينند و در نتيجه حکم سنگين تري براي هافبک استقلالي تيم ملي در نظر بگيرند.اتفاقي که بين دو بازيکن استقلال افتاد و حرف هاي که رد و بدل شد ،شايد در يک بازي فوتبال بارها بين بازيکنان دو تيم و يا هم دسته تکرار شود و اگر داور بازيهاي ليگ ايران بخواهند همه بازيکنان خاطي را اخراج کنند،آنوقت ممکن است در يک بازي نفرات زيادي از بازي به دليل استفاده از حرفهاي رکيک از بازي اخراج شوند!
صد البته که درگيري دو بازيکن استقلال ورد و بدل شدن الفاط نامناسب بين آنها کار زشتي بوده و نبايد صورت مي گرفته است،اما اين درگيري لفظي دو بازيکن استقلال کجا و آن حرکت زشت و زننده بازيکنان پرسپوليس کجا؟
اگر قرار است اشاعه منکر صورت نگيرد و نهي از منکر سر لوحه کار خود قرار دهيم نبايد موضوعات کوچک و صدالبته زشت بازيکنان فوتبالمان را بزرگتر از چيزي که بوده بکنيم.اين قضيه در مورد بازيکنان تيم پيروزي هم صدق مي کند و نبايد حرکت اين آنها را هم اينقدر شاخ و برگ مي داديم و بزرگتر از چيزي که اتفاق افتاده بود،نشان مي داديم.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 18 / 8 / 1390برچسب:تیموریان,استقلال,درگیری,حنیف عمران زاده, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

خداحافظی عابدزاده پر مدعا و اتمام ناز کردن های باقری

در خبرها داشتيم که کريم باقري  و احمد عابدزاده به کادر فني تيم پيروزي اضافه شده اند.بعد از انتشار اين خبر بالافاصله خبر به توافق نرسيدن احمدرضا عابدزاده با پرسپوليس درسايتها مخابره شد.دليل اصلي اين عدم توافق اينگونه عنوان شده بود که عابدزاده حاضر نشده بود که به عنوان مربيان دروازه بانان پرسپوليس کار کند و مي خواسته در کار فني وتاکتيکهاي انتخابي دخالت کند که ظاهرا مورد قبول حميد استيلي واقع نشده بود.
اينکه عابدزاده با توجه به کدام کارنامه موفق و چه سابقه ي مربيگري توقع داشته در امور فني تيم پرسپوليس دخالت کند ،شاید در سطح معلومات بنده نباشد که به آن بپردازم!!اما وقتي مصاحبه های از اين دست پيشکسوتان در روزنامه ها می خوانم  که اظهار  ناراحتی کرده اند که چرا باید بیرون گود بشینند و شاهد حضور کسانی بر روی نیکمت تیم محبوب
 خود باشند که نسبت به آنها سابقه بازی در آن تیم را نداشته و از طرفی ادعا مي کنند اگر در کادر فنی تیم قرار بگیرند تیم را متحول می کنند و .... یک مقدار باور این دست مصاحبه ها برای مردم سخت است و دیگر مثل گذشته ممکن است دیگر به این پیشکسوتان اعتماد نداشته باشند. همانطوری که استقلالی ها یک مقدار از حسن روشن و مصاحبه های عجولانه وی  ناراحت هستند و همچون گذشته بر روی او حساب نمی کنند.
نکته :باید این موضوع را هم در نظر بگیریم که پرسپولیس با نوجه به کنار گذاشتن سعید عزیزیان و همچنین با توجه به بحران جدیدی که در تيمش بوجود آمده  نیاز شدیدی به کمک این پیشکسوت خود داشته است.
 از طرفی کریم باقری دیگر پیشکسوت پرسپولیسی در در طی این مدتی که از فوتبال خداحافظی کرده است ،با پیشتهادات بسیاری مواجه شده است.از افشین قطبی برای دستیاری
وی در تیم ملی ایران،از کروش برای کمک به کادر فعلی تیم ملی،از باشگاه تراکتورسازی برای عضویت در هیئت مدیره این باشگاه و یا سرپرستی این تیم،از باشگاه سایپا برای سرپرستی این تیم،از باشگاه پرسپولیس هم برای تمامی پستهای موجود و رایج و دهان پر کن در این باشگاه دعوت به همکاری شده بود که ظاهرا بعد از کلی شیش و بش و استخاره کردن ایشان تصمیم گرفتن در این برهه از زمان به تیم
حمید استیلی کمک فنی و روانی بکند و در لباس مربیگری به پرسپولیس خدمت کند!
اینکه آقا کریم بازیکن بسیار بزرگی بوده در آن هیچ تردیدی نیست،اما اینکه ایشان چرا با توجه به پیشنهادات خیلی بهتر و پست های مهمتر حاضر شده با حمید استیلی که شنیده می
شود در نیم فصل دوم دیگر مربی پرسپولیس نباشد،حاضر به همکاری شده است.بالاخره ناز آقا کریم تمام شد و ایشان بین کوهی از پیشنهاداتش،پیوستن به کادر فنی فعلی را به همه آنها ترجیح داد.
نکته:شایعه شده در نیم فصل دوم برای سرنربیگری پرسپولیس یک مربی خوب خارجی در نظر گرفته شده و احتمالا آقا کریم با توجه به شناخت از سرمربی آینده پرسپولیس وهماهنگی های لازم پذیرفته تا در کادر فنی پرسپولیس قرار بگیرد.باقری با این کار دو تیر با یک حضور زده است!اولین آن این است اگر پرسپولیس در بازیهای آینده متحول بشود ونتایج خوبی بگیرد همه هواداران این تحولات مثبت را به دلیل حضور او می دانند و اگر هم کادر فنی تغییر کند در کنار مربی جدید و احتمالا سرشناس آینده این تیم می تواند بر دانش فنی خود اضافه کند و در تغییر و تحولات آینده پرسپولیس نیز شریک باشد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 18 / 8 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سناریوی جام ولایت در استادیوم آزادی اکران شد!

          2                                       2http://alisorkh.persiangig.com/LOGO/Esteghlal.png 

 

همانطور که پیش بینی کرده بودم مینی دربی مساوی تمام شد!

سناریوی که سازمان لیگ و مسئولان فدراسیون فوتبال نوشته بودن با ساخت یک فیلم سینمایی و جذاب بروی پرده سینمای آزادی رفت!
سعید مظفری داوری که خوب توجیه شده بود و با توجه به اینکه پرسپولیسی بودن خود را بارها ثابت کرده در دقایق ابتدای نیمه اول  یک پنالتی تقدیم پرسپولیس کرد تا در صحنه ای که حتی مشک.ک به خطا هم نبود ،قرمزها توسط هادی نوروزی به گل اول خود برسند.

در ادامه باز این پرسپولیس بود که در مقابل جنازه استقلال تیمی که علاوه بر خسته بودن ده نفر ه بازی میکرد(به اعتقاد من استقلال تا دقیقه 50 ده با حضور عزیز زاده ،ده نفره بازی می کرد!)صاحب یکی دو موقعیت خطرناک بشود که مهمترین و خطرناک ترین این موقعیتها تک به تک هاشمیان با گلر استقلال بود که هاشمیان توپ را قاطی باقالی ها زد!
وقتی رگ غیرت استقلالی ها بجوش آمد و با وجود خستگی مفرط آنها(طی سه روز دو بازی سنگین کرده بودند) علاوه گل بسیار زیبای که آرش برهانی از روی سانتر مهدی امیر آبادی همانند گلی که در بازی برگشت فصل قبل توسط  همین دو بازیکن به گل رسیده بود،بازی را به تساوی کشید و تا پایان اول این استقلال بود که خرس وسط راه انداخته بود و موقعیتهای بسیاری را از جمله تک به تک فریدون زندی از دست داد.تک به تکی که شاید اگر صد بار دیگر نصیب زندی بشود تور دروازه را به جای پاهای معمار زاده نشانه خواهد گرفت.
سناریوی نیمه دوم هم باز این قرمزها بودند که از ده نفره بودن استفاده کردند و دوباره توسط هادی نوروزی در یک موقعیت 50،50یه گل رسیدند!و بعد تکرار فیلم نامه نیمه اول و در زمان عقب افتادن استقلال روی پرده نمایش رفت و این آبی های پایتخت بودند که تا پایان سوت داور پرسپ.لیس را در قوطی نگه داشته بودند و وقتی گل تساوی را به ثمر رساندند دیگر با توجه به تفاهم قبل از بازی برای تساوی شدن بازی و با وجود خطای مسلم بر روی شریفات که یک پنالتی صد درصد بود و اخراج علیرضا محمد در دقیقه 79 بازی با همان نتیجه 2-2 به پایان رسید.

همانطور که قبلا حدس زده بودم این بازی یک فیلم سینمایی جذاب بود که تمام ژانهای سینما را می توانستیم در آن ببینیم.از اشکن بودن بازی بگیرید تا ژانر ملودرام . برنامه کودک و نوجوان(دروازه بان جوانان استقلال روی نیمکت ذخیره ها نشسته بود!)

نکته اول: سعید مظفری زاده زیاد سختی نکشید و خود بازیکنان زحمت در آوردن بازی را کشیدند!

نکته دوم : فیلم نامه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نقص نداشت و خیلی جالب جوری سناریوی جام ولایت را نوشتند و روی پرده بردند،که نه سیخ سوخت و نه کباب!

نکته سوم : پوست کن قرمزها باز هم فقط شعار داد و علاوه بر اینکه نتوانست پوست بازیکنان استقلال را بکند،بلکه با پوست کندن پیاز باعث شد با چشمهای گریان بازی را ترک کند.

 


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 16 / 8 / 1390برچسب:اسنقلال,پرسپولیس,سناریو,جام ولایت,استادیوم آزادی,اکران,, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب