بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


جلسه هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 2 / 1393برچسب:باشگاه استقلال،اعضا هیئت مدیره،وزارت ورزش،تصاویر, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال 28 ارديبهشت 1393

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 2 / 1393برچسب:رسانه ها،مطبوعات ورزشی،روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

خداحافظی با کاپیتان پویول

آگهی رایگان

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 2 / 1393برچسب:تصاویر ورزشی،حداحافظی پویول, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

شایعه و حاشیه سازی رسانه ها تمامی ندارد!

آگهی رایگان

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 2 / 1393برچسب:رسانه ها،مطبوعات ورزشی،حاشیه سازی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

خداحافظی با فتح الله زاده و خوش آمد گویی به افشارزاده

آگهی رایگان

بالاخره وقت خداحافظی با حاجی و خوش آمدگویی به جایگزینش فرا رسید
سلام آقای افشارزاده،به پرافتخارترین تیم تاریخ ایران خوش آمدید.
بالاخره بعد حدود 20 روز استقلالی ها هم مدیرعامل خود را به صورت رسمی معرفی کردند و بهرام افشارزاده را به عنوان مدیر عامل جدید و جایگزین علی فتح الله زاده بر پشت میز مدیریت خود رویت کردند.
مع الوصف؛با توجه به اینکه  مدیر عامل افشارزاده دیگر  جنبه رسمی به خود گرفته، بر آن شدیم که ضمن خوش آمد گویی به این پیر مدیریت ورزش و آرزوی موفقیت در پست جدیدشان،از ایشان نیز بخواهیم تمام تلاش خودش را به همراه اعضا هیئت مدیره باشگاه استقلال بکار بگیرند تا درفصل جدید و یاسالهای آتی مجددا استقلال را بر بام فوتبال ایران و ان شاالله آسیا ببینیم .
همچنین در این راه پر از فراز و نشیب ما هواداران استقلال نیز قول میدهیم تا جای که در توانمان باشد از تیم محبوبمان حمایت کنیم و تا آخرین لحظه برای موفقیت تیممان دست از تلاش و کوشش بر نداریم.
لذا مجددا پست مدیر عاملی باشگاه استقلال را به آقای بهرام افشارزاده تبریک عرض میکنیم و امیدواریم که این مدیر خوب ورزشی همچون گذشته کارنامه پر باری و موفقیت آمیزی را در باشگاه استقلال از خود به جای بگذارد.
در پایان نیز باید از زحمات حاج آقا فتح الله زاده در طی 4 سال اخیر که مجددا به عنوان مدیر عامل استقلال انتخاب شده بودند تشکر و قدردانی کنیم و بگوییم ما هواداران استقلال  قدر امثال شما مدیران دلسوز و صد البته محبوب را می دانیم و مطمئن هستیم که دوباره شما را به عنوان مدیر عامل یا یکی از ارکان مهم تصمیم گیرنده باشگاه استقلال در مجموعه پسران آبی خواهیم دید و این انتظار دیر و زود دارد اما سوخت و سوز نخواهد داشت.
پس حاجی جان فعلا استراحت کنید تا با رفع خستگی و تجدید قوا بتوانید آماده و سرحال تر از قبل در آینده ی نزدیک به تیم محبوبتان خدمت کنید!
جان کلمه:خداحافظ آقای فتح الله زاده،بابت همه چیز از شما ممنونیم.و سلام آقای افشارزاده،به پرافتخارترین تیم تاریخ ایران خوش آمدید.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 2 / 1393برچسب:استقلال,اعضا,تودیع و معارفه,فتح الله زاده,افشارزاده, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تفاوت فوتبال با سایر رشته های ورزشی!

عکس های خفن

"قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در سی و دومین دوره مسابقات جهانی را به تمام ورزشکاران و ورزش دوستان ایرانی مجددا تبریک عرض می کنیم"
اما ...
وقتی می گویند ورزش فوتبال با سایر رشته ها تفاوت دارد و این ورزش جذاب تر، اقتصادی تر و پر در آمدتره و به خاطر همین دلایل دارای علاقه مندان بسیاری میباشد،می توانیم بعد از قهرمانی کشتی فرنگی ایران تا حدودی به صحت این فرضیه یا نظریه پی ببریم!
ببینید تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمان جهان می شود،اما مردم برای شادی و خوشحالی کردن بابت این قهرمانی به خیابانها نمی ریزند و جشنی برپا نمی کنند!
منتهی وقتی تیم ملی فقط به جام جهانی صعود میکند_ مقامی را کسب نکرده است _ خیلی از مردم ایران  بابت این موفقیت بدست آمده خیلی خوشحال می شوند و حتی بعضا به خیابانهای شهر خود رفته به جشن و پایکوبی می پردازند!    
نکته :این موضوع یکی از فرق های اساسی فوتبال با سایر رشته های ورزشی می باشد!
منتهی اغلب مشاهده شده که ورزشکاران سایررشته ها از هزینه های بسیاری که در فوتبال صورت می گیرد گلایه کرده و دائما این قهرمانی ها و مقام های جهانی خود را به رخ فوتبالیست ها می کشند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 2 / 1393برچسب:فوتبال,کشتی,جشن ملی,ورزش دوستان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

هادی عامل گزارشگر کشتی

عکس های خفن

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 2 / 1393برچسب:رسانه ملی،گزارشگران،هادی عامل, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بودجه 27 میلیاردی یک تیم صنعتی بنام فولاد خوزستان!

تبادل لینک رایگان

فولاد از 27 میلیارد بودجه خود، 11 میلیاردش را برای آکادمی باشگاه هزینه خواهد کرد.
تاج رئیس سازمان لیگ برتر: باشگاه فولاد از این 27 میلیارد بودجه خود، 11 میلیاردش را برای آکادمی باشگاه هزینه خواهد کرد.
 از نظر ما  در بخش استعدادیابی و آکادمی هر گونه هزینه‌ای شود هیچ مشکلی ندارد. سقفی که ما در نظر گرفته‌ایم برای هزینه کردن در تیم بزرگسالان است. باشگاه‌هایی که بیش از سقف ما بودجه درخواست کرده‌اند باید هزینه‌های خود را پایین آورده و با سقف بودجه‌ای که ما اعلام کرده‌ایم تیم‌های خود را ببندند.
خدایی اگر در تیم های پایه ای استقلال و پرسپولیس در تهران سالانه 11 میلیارد هزینه شود ،آنوقت شاهد ظهور بازیکنانی در فوتبال ایران خواهیم شد که تا سالهای سال جانشینی برایشان پیدا نشود و یا تا سالیان سال جز ارکان اصلی تیم ملی و کلا باشگاه خود بشوند.
سالی یازده میلیارد هزینه آکادمی کردن آنوقت انتظار دارند برایشان  هورا هم بکشیم!
بعد هم کلی مطلب می نوبسند که مدیران این باشگاه اصلا مصاحبه نمی کنند و بیشتر مشغول انجام وظیفه هستند!
باشگاه فولاد اگر نصف این مبلغ را هم هزینه تیم های پایه و آکادمی خود کرده باشد ،حداقل می بایست سالی چهار پنج بازیکن جوان به فوتبال ایران معرفی کرده باشند،آن هم  هزینه ای که در استان فوتبال دوست و فوتبال خیزی چون خوزستان صورت گرفته باشد!
باشگاه استقلال با همین بضاعت و هزینه های که در تعیم بزرگسالان خود می کند و چند سالی هست از فوتبال پایه ای خود بصورت حرفه ای و جدی غافل شده چند بازیکن مثل یعقوب کریمی،محبوب مجاز،فردین عابدینی و حتی در مقطعی آرش افشین را به فوتبال ایران معرفی کرده است!   
نکته:به نظر می رسد مدیران این باشگاه در صورت کمبود در تیم بزرگسالان بتوانند حداقل از بودجه در نظر گرفته شده برای آکادمی باشگاه بصورت موقتی برداشت کرده تا بعدا جایگزین کنند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 2 / 1393برچسب:باشگاه فولاد خوزستان,بودجه تیمهای صنعتی,آکادمی فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قهرمانی تیم کشتی فرنگی ایران در جام جهانی

عکس های خفن

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 2 / 1393برچسب:کشتی فرنگی،قهرمانی،محمد بنا, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال 27 ارديبهشت 1393

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 2 / 1393برچسب:رسانه ها,مطبوعات ورزشی,روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

منتظری در رویای بازی در اروپا

عکس های خفن

پژمان منتظری در طی مصاحبه ای اعلام کرد که دوست دارد بعد از پایان بازیهای جام جهانی در یک تیم اروپای مانند آث رم و یا لیورپول به فوتبالش ادامه بدهد!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 2 / 1393برچسب:پژمان منتظری،جام جهانی برزیل،لژیونرها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

حسین فرکی:برخی کارهای هواداران به ضرر ما تمام شد

عکس های خفن

فرکی در ادامه خاطرنشان کرد: زمانی که ما دو گل زدیم، زمان برای ما دیر شده بود، متأسفانه ما خودمان یک عامل شدیم برای خودمان. زمان را برای حریف کشتیم، هواداران به ما خیلی کمک کردند اما برخی از آنها کارهایی را انجام دادند که به ضرر ما تمام شد. ورود بازیکن به زمین، پرتاب سنگ، روشن کردن لیزر همه به ضرر ما تمام شد. اگر قرار است ما از شرایط میزبانی استفاده کنیم باید تمام مسائل را رعایت کنیم. معدود هواداران بودند که با بازی با السعد تمام کار را انجام دادند اما هواداران فولاد امسال برای ما سنگ تمام گذاشتند.
حسین آقا فرکی این عده همان های  نبودند که در انتهای بازی با استقلال تیمتان را علارغم شکست مقابل مهمان تهرانی تشویق می کردند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 2 / 1393برچسب:فولاد خوزستان,حسین فرکی,تخلف هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

همه میخواهند امیر بماند،بجز یک عده محدود ناقص العقل!

عکس های خفن

آخرین اظهار نظر برخی از پیشکسوتان استقلال در خصوص امیر قلعه نویی و سرمربی فصل آینده؛
صادق ورمزیار:به عنوان یکی از دوستان امیر و کسی که سالیان سال با او هم اتاق بوده است پیشنهاد می‌کنم تا در استقلال بماند چرا که با کسب عنوان پنجمی از استقلال رفتن برای امیر خوب نیست و او باید بماند.
جواد قراب:امیر باید دین خود را به باشگاه ادا کند من با این سن و سال هنوز به استقلال دین دارم و چطور دیگر استقلالی‌ها می‌توانند مدیون باشگاه استقلال نباشند.
بهتاش فریبا:استقلال و قلعه‌نویی برای فصل جدید با هم پوست بیاندازند
جواد زرینچه:واقعیت امر این است که امیر پرافتخارترین مربی لیگ برتر محسوب میشود. اگر هم حرفی می‌زنم، در راستای حمایت از استقلال است و به نظرم در فصل آتی هم او بهترین گزینه برای هدایت استقلال است. جواد زرینچه بازیکن کوچکی نیست که الکی از این و آن حمایت کند تا سمت بگیرد. من به خاطر موفقیت استقلال از امیر حمایت می‌ کنم و سر حرفم هم هستم.
نامجومطلق:با توجه به شرايط حال حاضر بهترين گزينه براي فصل بعد امير قلعه‌نويي است.اميدوارم هيات مديره اقدام به حفظ او کند تا سال بعد استقلال بتواند نتايج خوبي را کسب کند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 2 / 1393برچسب:استقلال,پیشکسوتان آبی,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بهرام افشارزاده مديرعامل استقلال شد

عکس های خفن

به دنبال برگزاري نخستين نشست هيات مديره استقلال، بهرام افشارزاده به عنوان مديرعامل انتخاب شد.
هيات مديره جديد باشگاه استقلال صبح امروز (شنبه) در دفتر افشارزاده اولين نشست خود را برگزار کرد و در نهايت پس از بررسي گزينه‌هاي مختلف براي مدير عاملي باشگاه آبي پوشان، افشارزاده به عنوان مدير عامل جديد اين باشگاه منصوب شد.
بهرام افشارزاده سال‌ها دبير کل کميته ملي المپيک بوده است. او رياست فدارسيون وزنه‌برداري را نيز در کارنامه مديريتي‌اش دارد. هم اکنون هم به عنوان مشاور عالي وزير در امور بين الملل مشغول است.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 2 / 1393برچسب:,استقلال,بهرام افشارزاده,جلسات هیئت مدیره, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

امان از دل زینب

cze

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 23 / 2 / 1393برچسب:مناسبتی,وفات حضرت زینب(س), موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تاج را بچسبید که در حال فنا شدن می باشد!

عکس های خفن

برای کل کل و رونمایی از دشمنان قسم خورده استقلال وقت زیاد است!
خبرورزشی امروز مجددا با استفاده از نقطه ضعف چند ساله هواداران استقلال با بازخوانی یک پرونده قدیمی و بسته شده و زدن یک تیر یک بزرگ و جنجالی،قصد داشته تمرکز هواداران استقلال را با این موضوع بهم بریزد و از این کار خود چند دلیل داشته است!
1) هواداران استقلال واکنش های کمتری بابت عدم رحمتی به لیست نهایی تیم ملی و عدم تمدید قرار داد ستاره های فصل قبل تیمشان داشته باشند!
2)هوادارانی که تمام فکر و ذکر خودشان را برای کل کل کردن و پرداختن به مبحث بیهوده مجیدی - قلعه نویی گذاشته اند،به بلاتکلیفی تیم محبوبشان و عدم مشخص شدن اعضا هیئت مدیره و مدیرعامل تیم و کلا عقب افتادگی هر روز تیم محبوشان از رقیبانشان اعتراضی نداشته باشند و سرشان بابت همین اختلافات داخلی گرم کرده و به شرایط بحرانی مدیریتی استقلال کاری نداشته باشند!


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 2 / 1393برچسب:استقلال,رسانه های زرد,روزنامه خبر ورزشی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بازهم قلعه نویی و باز هم شرایط بد مالی استقلال!

cze

قرارداد اسپانسر استقلال برای فصل آینده بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان است.
قرار است اسپانسر استقلال بعد از جلسه با هیأت مدیره مشخص شود و وقتی آن قرارداد امضا شد همه چیز اعلام می‌شود اما قرارداد اسپانسر استقلال بالغ بر 20 میلیارد تومان است و با همه موارد نزدیک به 25 میلیارد تومان می‌شود.
بدهی قرمزها نزدیک به دوبرابر استقلالی ها بود،آنوقت اسپانسر _شما بخوانید ساپورت وزارت ورزش_ از آبی ها کمتر از قرمزها تصویب و به اجرا گذاشته شد!
انتخاب هیئت مدیره جدید استقلال و مبلغ اسپانسرینگ که قرار دادش ظاهرا بسته شده است همگی ثابت کننده این است که؛باید بازیکنان ارزان تر خرید،امکانات سخت افزار و حتی نرم افزاری پایین تری در اختیار تیم قرار داد،با فرار ستاره های موجود کنار آمد،برای جوانگرائی درست و اصولی برنامه ریزی نکرد،آماده دور شدن استقلالی های واقعی در قسمت مدیریت و در نهایت تضعیف باشگاه استقلال بود!
حالا اگر امیر قلعه نویی به عنوان مربی استقلال ابقا شود،دوستان قبول می کنند که این مربی با تحویل گرفتن این تیم با شرایط فوق بیشترین هدف و نیتش سربلندی و موفقیت استقلال است تا پر کردن جیب و یا احیانا دور نگه داشتن محبین بعضی از هواداران!؟؟

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 2 / 1393برچسب:استقلال,اعضا هیئت مدیره,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال 25 ارديبهشت 1393

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 2 / 1393برچسب:رسانه ها،مطبوعات ورزشی،روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب