بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


8 دیدار پایانی؛یادآور قهرمانی در لیگ هشتم در کنار امام هشتم

http://www.esesclub.com/public/album_photo/c3/7a/02/2764b_e347.jpg?c=176f

استقلال هم روی کاغذ قهرمانه و هم بیرون کاغذ!

شاید از حالا تبریک گفتن بابت قهرمانی در فصل 90-91 هواداران استقلال کمی رویاپردازانه و به دور از واقعیتهای فوتبالی و به طبع این کار از هواداران حرفه ای فوتبال بعید باشد.اما می توانیم به عنوان یک هوادار متعصب استقلالی از حالا به یکدیگر قهرمانی لیگ دوازدهم را تبریک بگیم.اما چرا اینقدر زود و خوشبینانه!؟
اگر به 8 بازی آخر استقلال در لیگ دقت کنیم می بینیم 6 دیدار آن در تهران برگزار خواهد شد.یعنی جدا از اینکه ممکنه تماشاگران بخاطر شرایط تیم و احتمال بالای درصئ قهرمانی بیشتر از قبل به ورزشگاه بروند و تیمشان را حمایت کنند،بازیکنان  تیم به خاطر زمین مناسب و هموار استادیوم آزادی می توانند اندیشه های مربیان خود را به خوبی پیاده کنند و به پیروزی های متعددی دست پیدا کنند.بازی با تیمهای چون گهر لرستان،نفت آبادان،تراکتورسازی تبریز،سپاهان اصفهان،نفت تهران و داماش گیلان در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که فقط دو دیدار آن مقابل دو تیم تراکتور و سپاهان که در لیگ جز مدعیان قهرمانی هستند ممکن است کمی باعث دردسر آبی پوشان بشوند.البته استقلال اگر در این دو دیدار حتی به تساوی هم دست پیدا کند و در 4 تیم دیگر که جز تیمهای پایین جدولی می باشد_البته نفت تهران در رتبه های میانی قرار دارد_ به پیروزی برسد مطمئنا سند قهرمانی استقلال را باید امضا شده فرض کنیم!همچنین دو دیدار دیگری که باید استقلالی ها به زمین حریفانش بروند مقابل فولاد خوزستان و صبا باتری فم می باشد که  حتی اگر یکی از این دو دیدار را هم واگذار کنند باز هم شانس اول قهرمانی با پسران آبی خواهد بود.استقلال اگر در 6 دیداری که در تهران میزبان می باشد و از 18 امتیاز موجود 14 امتیاز را بدست بیاورد با کسب حداقل 2 امتیاز از دو دیدار خارج از خانه خود 68 امتیاز شده
و کسب  این امتیاز در لیگ برتر یعنی قهرمانی !

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 11 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,شانس قهرمانی,8 هفته پایانی,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 30 بهمن 91

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 11 / 1391برچسب:رسانه ها,مطبوعات ورزشی,استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

رحمتی عالی در دفاع و موثر در حمله

بعد از برد پر گل استقلال مقابل فجر سپاسی در مورد اتفاقات و حواشی این بازی و مسائل فنی در رسانه ها و فضاهای مجازی  بسیار پرداخته شد.حاشیه های چون ورود یک هوادار استقلالی به زمین،حضور کروش در استادیوم نحوه به ثمر رسیدن گلها و .....، منتهی موردی که خیلی روی آن مانور داده نشد،شروع های مجدد بازی توسط سید مهدی رحمتی و بخصوص  آخرین آن که با سه ضربه به گل پنجم استقلال تبدیل شد.دید عالی و ضربه خوبی که سید به توپ زد ،باعث شد توپ به ایمان موسوی تازه نفس در فضای بسیار مناسب برسد و این بازیکن با یک ضربه سر برهانی را در محوطه جریمه فجر صاحب موقعیت بسیار خوبی بکند و در نهایت آرش نیز با زدن یک ضربه به توپ مدافعین و دروازه بان فجر را جا بگذارد و گل پنجم استقلال را به ثمر برساند. ارزش این شروع مجدد رحمتی زمانی بیشتر اهمیت پیدا می کند که استقلالی ها با همین یک گل به ثمر رسیده بتوانند به سه امتیاز بازی دست پیدا کنند!منتهی چون پسران آبی با چهار گل از حریف جلو افتاده بودند،این کار خوب سید زیاد به چشم نیامد.

شاید آن هواداری که به زمین مسابقه دوید و سپس خودش را به رحمتی رساند قصد داشته ضمن تحقق بخشیدن به یکی از آرزوهایش که همانا دیدار از نزدیک با گلر اول ایران می باشد،می خواسته به آقای کروش که در جایگاه ورزشگاه شاهد هنر نمایی سید و دیگر بازیکنان استقلال بوده بفهماند که:رحمتی بی جهت بهترین گلر حال حاضر ایران نشده و سید استقلال ضمن به نحو احسن انجام دادن وظیفه اصلی خود و بسته نگه داشتن دروازه اش،در فاز هجومی و گلزنی های تیم باشگاهیش نیز شرکت می کند و تاثیر گذار می باشد. 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 11 / 1391برچسب:سید مهدی رحمتی,استقلال,شروع مجددها,دروازه بانی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

باشگاه استقلال از سرپرست فجر شکايت کرد

با توجه به صحبت هاي محمدعاري سرپرست تيم فجرسپاسي که مدعي شده بازي فجرسپاسي و استقلال پشت پرده داشته و حتي مدعي شد که باشگاه استقلال با محمد مهدي نظري براي فصل آينده مذاکراتي داشته است، باشگاه استقلال براي اعاده حيثيت از وي به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال شکايت کرده است.


علي اميري در مورد صحبت هاي محمد عاري سرپرست فجر‌سپاسي مبني بر اينکه وي از او بابت مصاحبه روز گذشته اش عذرخواهي کرده، اظهار داشت: بنده روز گذشته هيچ تماسي با آقاي عاري نگرفتم تا بخواهم عذرخواهي کنم.
وي افزود: روز گذشته پيش يکي از دوستانم بوده که گويا او با آقاي عاري رفيق است. آقاي عاري با وي تماس گرفت و اين دوستم پيغام داد که آقاي عاري از صحبت هايم ناراحت است و من گوشي را گرفتم و به او گفتم صحبت هاي مطرح شده خوب نيست.
معاون ورزشي باشگاه استقلال ادامه داد: او گفت در اين مصاحبه به شخصيت او توهين شده و توضيح دادم اصلا به شخصيت او توهين نکردم و حتي نام او را هم بلد نبودم و چه دليلي داشته که توهين کنم و گفتم اگر چنين احساسي داشته اشتباه است. مصاحبه من ربطي به زير سوال بردن شخصيت سرپرست فجر نداشته است.
اميري تاکيد کرد: عاري مدام مي گفت که مذاکره استقلال با نظري شائبه ذهني تماشاگران بوده است و من گفتم وقتي اين صحبت از سوي مسئول يک تيم زده مي شود خوب نيست و باز هم تاکيد مي کنم اگر کسي از باشگاه استقلال با نظري صحبت کرده رک و صريح بگويند. در صحبتي که با آقاي عاري داشتم اصلا حرفي از نظري زده نشد تا من بخواهم بگويم او در ليست خريد استقلال بوده است.
معاون ورزشي باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: در اين 3 سالي که استقلال بوده ايم هرگز با بازيکني که تحت قرارداد باشگاه ديگر است مذاکره نکرده ايم و اين مسئله را خود فتح الله زاده به عنوان مديرعامل باشگاه هم تاکيد دارد. من شماره اي از آقاي عاري ندارم که بخواهم تماس بگيرم.
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 11 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,باشگاه فجر سپاسی,شکایت,کميته انضباطي , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 29 بهمن 91

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 11 / 1391برچسب:رسانه ها,مطبوعات ورزشی,استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

از طلا بودن پشیمان گشته ایم،مرحمت فرمایید ما را مس کنید!

سال قبل که پرسپولیسی ها به تیریز رفته بودند،استقلالی ها خیلی امیدوار بودند تا با پیروزی مقابل شاگردان قلعه نویی تیمشان به رده دوم جدول صعود کند و در نهایت با امید به از دست دادن امتیاز توسط تیم سپاهان به قهرمانی در لیگ یازدهم دست پیدا کنند.
منتهی قرمزها در این دیدار که بنا بر دلایل نا معلومی علی کریمی بهترین بازیکن خود را به تبریز نبرده بودند و با اینکه در 45 نیمه اول یک بازی سراسر هجومی را مقابل تراکتورسازی به نمایش گذاشتند و با یک گل نیزجلو افتادند و یک ضربه پنالتی را نیز توسط هادی نورورزی از دست دادند در نهایت مغلوب شاگردان قلعه نویی شدند و با چهار گل به تهران بدرقه شدند.چهار گلی که اگر فقط یکی از آنها را دریافت نمی کردند استقلالی ها می توانستند در پایان لیگ به خاطر همان اختلاف گل لااقل به نایب قهرمانی دست پیدا کنند.
مجددا در لیگ دوازدهم استقلالی ها به پرسپولیسی دل بستند تا مقابل سپاهان یکی از مدعی قهرمانی کسب امتیاز کنند که می دانند نباید انتظار زیادی از آنها داشته باشند و بی جهت امید به متوقف کردن سپاهان را داشته باشند.لذا ازپرسپولیسی ها عاجزانه درخواست می کنیم که اگر نمی توانند از سپاهان امتیازی کسب کنند،حداقل باعث بالا رفتن آمار گلهایشان نشوند  و به تفاضل گل این تیم سر و سامانی ندهند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 11 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,هفته بیست و ششم,مدعیان قهرمانی,پرسپولیس, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

خبر ورزشی تحت تاثیر ما یا ما تحت تاثیر اونا!؟

دیروز بعد از پایان بازی استقلال مقابل فجر سپاسی نوشتیم که خبر ورزشی تیترها و مطالبی که در مورد بازیهای استقلال در هفته آینده حتما همراه با حاشیه خواهد بود و همچنین به مطلب روز پنجشنبه این روزنامه که  وصف حال مهاجمین تیم  به نگارش درآمده بود،اشاره ای داشتیم.بله ...این روزنامه تحلیلی کرده بود که خردسال ترین هوادار استقلال هم می توانست به آن اشاره بکند.در بهترین و آماده بودن مهاجمین استقلال اصلا شکی وجود نداشته و همه می دانستیم که استقلال با وجود فرهاد مجیدی،آرش برهانی،ایمان موسوی و فرزاد حاتمی می تواند دروازه هر حریفی را باز کند.منتهی در مطلبی که در این روزنامه کار شده بود بحث بهترین و یا گلزن ترین مهاجمین استقلال  نبود که پرداخته شده بود!بلکه این موضوع را جوری به افکار و تاکتیکهای قلعه نویی ربط داده بودند که انگار قلعه نویی از آنها می خواسته که کمتر گل بزنن و یا درحملات تیم شرکت کنند!
مع الوصف،دوستان امروز اشاره داشتند به مطلب روز پنجشنبه خود و آنرا در حد شاهکاری دانستند که تحلیل آن از دست هر کارشناسی بر نمی آمده است!
نکته:بزرگترین پیروزی از خبر ورزشی تاثیر گرفته که اینگونه عنوان مطلبش را تقریبا مانند تیتر صفحه 12 این روزنامه انتخاب کرده بود یا بالاخره یکی دو هوادار استقلالی تحریریه خبرورزشی را تحت تاثیر مطالبی که در دنیای مجازی می نویسند،قرار داده اند!

این هم عنوان مطلب ما بعد از بازی فجربا استقلال:""غزل قهرمانی در حافظیه"" و این هم یکی از تیترهای مطالب روزنامه

 http://esesclub.com/public/album_photo/85/71/02/26d16_6ce5.jpg?c=6571

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 11 / 1391برچسب:رسانه ها,خبرورزشی,هواداران فوتبالی,بزرگترین پیروزی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

رحمتی:بنده خدا گفت نگذاشتند بغلت کنم،من هم صورتش را بوسیدم

ورود هوادار مهدی رحمتی به زمین

مهدی رحمتی بدون شک چهره این هفته لیگ است. نه فقط برای اینکه گل نخوردنش در بازی با فجر ، رکورد گل نخوردن هایش در این فصل را به 21 بازی رساند. نه به خاطر اینکه در 8 بازی لیگ فقط یک گل خورده است بلکه به دلیل رفتار خوبش با هواداری که پریده بود توی زمین و چیزی نمانده بود تا ماموران انتظامی بر حسب وظیفه از خجالتش در بیایند. او اما ناجی این هوادار هیجان زده شد و از بند رهایی اش داد. البته خود رحمتی هم امیدوار است که این اتفاقات دیگر تکرار نشود اما می گوید رفتار یک طرفدار هیجان زده ، برای ابراز خوشحالی خیلی هم مسئله بزرگی نیست که به یک چالش تبدیل شود.رحمتی در این گفت و گوی کوتاه با خبرآنلاین از روزهای اخیرش می گوید. از رکورد گل نخوردن هایش تا جیمی جامپ شیرازی
یک برد پر گل ، آن هم در شیراز؟
راستش باید به هواداران این برد را تبریک بگویم. خوشحالم که توانستیم همه طرفداران مان را با یک برد خوب شاد کنیم. شیراز مثل همیشه برای من خوش یمن بود. تشکر ویژه ای هم مثل همیشه دارم از مردم خوب شیراز .
بردید و در صدر ماندید.
برد خیلی خوبی بود. امیدوارم این روند را ادامه بدهیم و امسال بتوانیم قهرمانی لیگ را به هواداران خوب استقلال هدیه کنیم و تلافی این چند سال دوری از قهرمانی را در بیاوریم.
خودت هم یک بازی بدون گل دیگر را پشت سر گذاشتی.
شکر خدا به لطف بچه های خوب تیم ، توانستیم فصل موفقی را در کار دفاعی پشت سر بگذاریم. فکر کنم این بازی بیست و یکم بود که در جام حذفی و لیگ برتر گل نخوردیم. تقریبا همه بچه های تیم از خط حمله تا مدافعان ما در این موفقیت نقش داشتند .راستش سال اولی هم که در فجرسپاسی بازی کردم ، 11 بازی متوالی گل نخوردم و در همان فصل 11 پنالتی را هم گرفتم. البته فکر می کنم برای بازی با فجر باید یک تشکر ویژه داشته باشم از علی حمودی عزیز که نگذاشت گل بخورم.
پس علی حمودی جر زد ؟
آره جر زد و توپی که از من گذشته بود را از روی خط برگرداند تا رکورد من حفظ شود. علی خیلی پسر گلی است. باز هم جا دارد از او برای توپی که از روی خط برگرداند تشکر کنم.


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 11 / 1391برچسب:رحمتی,رکورد گل نخوردن,جیمی جامپ شیرازی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آمار جالب توجه جواد نکونام در گلزنی

استقلال در طول فصل صاحب سه پنالتی شده است.دو پنالتی در لیگ برتر و یک پنالتی در جام حذفی که هر سه پنالتی توسط جواد نکونام به گل بدل شده است. 
نکته جالب اینجاست که در طول سال جاری شمار گلهایی که نکونام در تیم ملی به ثمر رسانده بیشتر از گل هایی است که در استقلال زده است. 
او امسال در بازیهای رسمی 4 گل برای تیم ملی زده.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 11 / 1391برچسب:جواد نکونام,لیگ برتر,گلزنی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

رکوردشکنی رحمتی در حضور کی‌روش!

سید مهدی رحمتی در بازی مقابل فجر سپاسی  در میان جشنواره‌ گل استقلالی‌ها در حافظیه‌ شیراز، بیست و یکمین کلین‌شیت فصل خود را انجام داد تا یکی از ارکان اصلی موفقیت استقلال در خط دفاعی و البته پیش‌تازی در جدول رده‌‌بندی لقب گیرد. البته او در لیگ ۱۸ بازی را بی گل خورده پشت سر گذاشته و ۳ بازی دیگر مربوط به جام حذفی است.
علاوه بر این رحمتی امروز موفق شد هشتمین کلین‌شیت متوالی خود در ۹ هفته‌ اخیر را به ثبت برساند و رکورد جدیدی را در لیگ برتر به ثبت برساند، رکوردی که با توجه به قابلیت‌های رحمتی و البته استوار بودن خط دفاع استقلال بعید است به این زودی‌ها شکسته شود.
سید مهدی رحمتی حالا علاوه بر رکورد تعداد کلین‌شیت‌ در فصل جاری، تعداد دقایق بسته ماندن دروازه‌ی خود بطور متوالی را نیز به عدد ۴۸۴ دقیقه رساند و بالاتر از شهاب گردان و نیلسون کوریا قرار گرفت.
نکته جالب این بود که رحمتی این رکوردشکنی را در مقابل دیدگان کارلوس کی روش که در جایگاه ویژه نظاره گر بازی بود انجام داد. هواداران استقلال هم در طول بازی بارها از کی روش خواستند رحمتی به تیم ملی برگردد

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 11 / 1391برچسب:رکوردشکنی رحمتی , کی‌روش,کلین‌شیت‌, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

گپی با خانم "ننه آبی" کهنسال‌ترین استقلالی دو آتیشه

وقتی برای اولین‌بار اسمش را شنیدم اصلاً باور نمی‌کردم چیزهایی که درباره‌اش می‌گویند حقیقت داشته باشد. شروع این داستان برمی‌گردد به 5‌4 ماه پیش، به اوایل پائیز. از آن روز تا حالا زیاد سراغ او را گرفتیم اما انگار هرچه بیشتر دنبالش می‌گشتیم، کمتر پیدایش می‌کردیم؛ یک روز رفته بود خرید، یک روز کسی در خانه‌شان را باز نمی‌کرد، یک روز رفته بود تهران.... ما هم که بدجوری روی این سوژه پیله کرده بودیم، شماره‌مان را دادیم به همسایه «ننه آبی» تا هر وقت در محل آفتابی شد، ما را خبر کند.
این اتفاق درست همین هفته افتاد و ما مهمان خانه ننه آبی شدیم و فهمیدیم همه آن حرف‌ها حقیقت داشته؛ این‌که او تنها زنی است که می‌تواند وارد استادیوم آزادی شود، این‌که او 40 سال است در باشگاه استقلال بزرگ شده و زندگی کرده است، این‌که «ننه آبی» هنوز دلش جوان است و مثل آدم‌های 20 ساله هنوز شوق تشویق تیم محبوبش «استقلال» را دارد. شوق رنگ آبی در تمام وجودش رخنه کرده است تا جایی که می‌گوید: خون من آبی است! این شما و این هم گفتگوی روزنامه خراسان با ننه آبی.
رنگ خدا؟!
وقتی از ننه آبی می‌پرسم چند سال است که فوتبال را دنبال می‌کند، با همان لحن صمیمی‌اش جواب می‌دهد: از بچگیا. از همون بچگیا آبی‌ام. از بچگیا همه می‌گفتن تو آبی‌ای یا قرمز؟ من می‌گفتم من آبی‌ام، خدا آبیه منم آبی‌ام!...


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 11 / 1391برچسب:مسن ترین هوادار استقلال,ننه آبی,روزنامه خراسان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 28 بهمن 91

 روزنامه استقلال جوان 28 بهمن 91


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 11 / 1391برچسب:رسانه ها,مطبوعات ورزشی,روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

خبر ورزشی و مواضع آن در روزهای آینده!

مطالبی که در طول هفته برای بازی امروز استقلال در تحریریه خبر به نگارش در خواهد آمد!
_ مهاجمین استقلال در روزی بهترین بازیکن خود را روی نیمکت نشانده بود،توانستند با توجه به تمریناتی که با هوتن پسر قلعه نویی انجام داده بودند در این روز پر فروغ نشان دهند و چهار گل از پنج گل تیمشان را به ثمر رساندند.
_ استقلال با آن سرمربی که رسانه ها را اجنبی پرست نامیده است،توانست در طی دیدار هفته بیست و ششم خود  با خوش شانسی و اشتباه مسلم داوری بر روی گرفتن ضربه پنالتی شیرازه تیم سرهنگ را از هم بپاشاند و در ادامه با ضد حمله به چهار گل دیگر دست پیدا کند.
_ حنیف عمران زاده بخاطر شکایت از کاظم اولیائی  و خودشیرینی امیر قلعه نویی که می خواست مثلا  کار زشت حنیف در برابر خبرنگار ایسنا را محکوم کرده باشد بر روی نیمکت ذخیره ها نشسته بود.
_ آرش برهانی با گلی که بعد از تعویضش به ثمر رساند نشان داد که نباید همانند فرهاد مجیدی به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شود.البته از شانس بد آرش و فرهاد در بازی امروز استقلال مقابل فجر مهاجمین این تیم روز خوبی را پشت سر گذاشتند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 11 / 1391برچسب:رسانه های مغرض,روزنامه خبرورزشی,انتقادات بی اساس, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

زدن ۵ گل برایمان مهم نبود/ عجب سرعتی داشت جیمی جامپ

http://esesclub.com/public/album_photo/73/6a/02/2660b_5080.jpg?c=4077

جواد نکونام پس از برتری استقلال مقابل فجر سپاسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و من بسیار خوشحالم که توانستیم تیم دونده فجر سپاسی را شکست دهیم.وی افزود: از سوی دیگر خوشحال هستم که چنین جوانانی در لیگ برتر بازی می‌کنند.
وی در خصوص اینکه وضعیت زمین چمن ورزشگاه چطور بود، گفت: متاسفانه چمن مصنوعی هم به تیم فجر و هم به تیم حریف آسیب می‌رساند و این مسئله به خصوص برای آنهایی که به چمن طبیعی عادت دارند سخت است. اما زمین امروز هیچ بهانه‌ای دست تیمی نداد و کیفیت خوبی داشت.
وی در خصوص پیروزی پرگل آبی‌پوشان گفت: آمده بودیم که بازی را ببریم و دو گل و سه گل و پنج گل برای ما فرقی نداشت. برای ما پیروزی پرگل فرقی نمی‌کرد و فقط به کسب 3 امتیاز فکر می‌کردیم.
وی در خصوص صحنه‌‌ای که هوادار استقلال به داخل زمین پرید و در آغوش رحمتی قرار گرفت، گفت: من چیز زیادی ندیدم و فقط در یک صحنه متوجه شدم که عجب سرعتی دارد این جیمی جامپ ایرانی که ماشاءالله خیلی خوب می‌دوید و با سرعت خود را به بازیکن ما رساند.
نکته:نکونام از خودش نمی پرسد چرا هواداری که به زمین مسابقه وارد میشه،بین این همه بازیکن از شمال ورزشگاه به سمت جنوب آن می دود و بعد از کلی دویدن،خودش را به بازیکن محبوبش می رساند؟!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 11 / 1391برچسب:بازیکنان استقلال,جواد نکونام,جیمی جامپ ایرانی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بازیکن هفته استقلال /همه خوب بودند اما ....

در بازی استقلال با فجر برای انتخاب بهترین بازیکن میدان در نیمه اول کار چندان سختی نداشتیم!چون حداقل ازبین بازیکنان استقلال کسی را نمیشد به عنوان بهترین بازیکن  تیم یا میدان انتخاب کرد.
جواد نکونام و پژمان منتظری دو بازیکن ملی پوشی که امیر قلعه نویی در دیدار با راه آهن به آنها استراحت داده بود،در این دیدار جزضعیف های میدان بودند.منتهی نکونام بخاطر گل کردن ضربه پنالتی اش و پژمان منتظری بخاطر بسته ماندن دروازه رحمتی و حفظ رکورد گل نخوردن تیم و دفع چند توپ با تک ماده توانستند نمره قبولی در این دیدار بگیرند!
منتظری که ثابت کرده یا اصلا اشتباه نمی کند و در اکثر بازی هایش همیشه جز خوبان تیم می باشد و نوسان خیلی کمی در بازی اش وجود دارد،منتهی به خوبی هم نشان داده که اگر روز روزش نباشد،بدجوری  استعداد بد بازی کردن را دارد و می تواند با اشتباهاتش کمر تیم را بشکند.در بازی با فولاد خوزستان بخصوص روی گل دوم و سوم فولاد اشتباهاتی داشت که در نیمه اول این بازی و قبل از گل اول استقلال مرتکب آن شده بود.در نیمه دوم هم یک اشتباه مهلک دیگری داشت که خطر از بیخ گوش رحمتی و دیگر بازیکنان هم تیمش گذشت.

اما ...برای انتخاب بهترین بازیکن در دیدار استقلال با فجر سپاسی نمی توانیم بازیکن خاصی را که درخشش از دیگر بازیکنان بیشتر بوده انتخاب نمود.فرزاد حاتمی مثل همیشه جندگنده و سمج و حمله کننده به توپ بازی می کرد و توانست روی همین ویژگی ها دو گل به ثمر برساند.سیاوش اکبرپور هم که این هفته ها خیلی خوب برای استقلال بازی می کند همان ویژگی های دوندگی بی امان،سرعت مناسب و شرکت در دعواهای میانه میدان را با خود در این دیدار نیز به نمایش گذاشته بود و بازی خوبش را با گرفتن یک پنالتی و زدن یک گل کامل کرد.مجتبی جباری نیز در این دیدار قلب تپنده تیم بود و بارها با استارتهای انفجاری و یا دادن پاس های استثنایی دیگر بازیکنان تیمش را در موقعیتهای مناسبی قرار می داد و در این دیدار نیز وظیفه اصلی خود را با دادن دو پاس گل در 75 دقیقه ای که در بازی حضور داشت به خوبی و نحو احسن انجام داد.آرش برهانی نیز که در مدت زمان کمی که در زمین حضور پیدا کرد توانست گل پنجم تیم را به ثمر برساند که اتفاقا این گل هم برای هواداران و هم بازیکنان و هم خودش شیرینی خاص داشت و بیشتر از گلهای دیگر به همه چسبید.ساموئل نیز با دادن یک پاس گل و انجام یک بازی ساده و موثر مثل همیشه خوب ظاهر شد و در مورد سید مهدی رحمتی نیز فکر کنم ثبات در بسته نگه داشتن دروازه اش جهت خوب بودنش کفایت می کند.خلاصه در این دیدار نمی توان بازیکن شاخص تر از همه را انتخاب کرد و بنده با احترام به همه بازیکنان خوب این دیدار فرزاد حاتمی به همراه مجتبی جباری را تواما به عنوان بهترین بازیکنان زمین انتخاب می کنم.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 11 / 1391برچسب:انتخاب بهترین بازیکن,هفته بیست ششم,فجر سپاسی شیراز,فرزاد حاتمی,مجتبی جباری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

هوادار استقلال باز هم به داخل زمین رفت/ قلعه نویی وساطت کرد

http://esesclub.com/public/album_photo/09/6b/02/266a0_6f7b.jpg?c=74e4

در حالی که آرش برهانی گل پنجم استقلال را مقابل فجر به ثمر رساند یکی از هواداران استقلال که قبل از شروع بازی هم به داخل زمین رفته بود وارد زمین شد و به سمت رحمتی رفت. در این لحظه ماموران نیروی انتظامی وارد زمین شده و این هوادار را دستگیر کردند. این در حالی است که رحمتی از این هوادار مراقبت می کرد و از ماموران خواست تا با وی برخورد نکنند.
اما سرمربی استقلال بعد از پایان نشست خبری نزد مسئولان رفت و با وساطت خود باعث آزادی این هوادار شد.
بزرگترین پیروزی:
آقای کروش و گروه رسانه ای خبر؛کلاهتان را بالاتر بگذارید!هوادار استقلالی دو مرتبه برای دیدن و رسیدن به بازیکن محبوبش تلاش کرده !آقای کروش محبوبیت همانند معروفیت نیست که یک شبه بدست بیاید و یک شبه هم از دست برود.سید امروز محبوبیتش از زمانی که در تیم ملی بود بیشتر شده....

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 11 / 1391برچسب:ناهنجاری های ورزش,هواداران استقلال,سیدمهدی رحمتی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آقای یاوری از شما بعید بود!/حرمت موهای سپیدتان را نگه می داشتید!

قبل از برگزاری دیدار استقلال با فجر سپاسی به دلیل جنجال سازی های  رسانه ها و انتقادات مغرضانه و حاشیه های که در طی چند روز اخیر برای استقلال و قلعه نویی ایجاد کرده بودند،محمود یاوری مصاحبه ای انجام داده بود که در این هیاهو به درستی تحلیل و پرداخته نشد.
محمود خان یاوری که از ایشان به دلیل سابقه و کسوتی که در فوتبال ایران دارد خیلی انتظار بیشتری می رفت،در طی یک مصاحبه خام و نپخته به نیروهای که از بیرون مستطیل سبز به کمک استقلال می آینداشاره ای کرده بود و حتی عنوان کرده بود که منظورش مربیان استقلال بر روی نیمکت نبوده و این نیروها توسط کمک داوران به این تیم داده میشود!
وی در ادامه به اخطارهای که باید به حنیف عمران زاده و امیر حسین صادقی در بازی با راه آهن داده میشود،اشاره کرده بود و اظهار داشته که با اخراج حنیف عمران زاده در بازی با راه آهن و اخطاری که باید امیر حسین صادقی می گرفته این دو بازیکن از دیدار با تیم ما محروم می شدند!در پایان بازی هم با اینکه به داوری اعتراض مستقیمی نکرده بود،اما باز زخم زبان خودش را زده و سعید مظفری را به اینکه استقلال را بیشتر از تیم وی دوست داشته متهم کرده بود!
خلاصه از این صحبتها اگر از دهان مربیان جوانی چون گل محمدی،مجتبی تقوی و ...خارج شده بود می توانستیم به علت جوانی آنها و باخت تیمشان آنها را تحمل و هضمشان کنیم!اما وقتی محمود یاوری این اظهارات را بر علیه استقلال می کند،فقط باید افسوس بخوریم و به ایشلان بگوییم استاد،محمود خان یاوری؛اگرحرمت کادر فنی،بازیکنان استقلال و هواداران میلیونیش را نگه نمی دارید،لطفا حرمت موی سفید خودت را نگه دارید!
آقای یاوری در این بازی شاهد بودی که امیر قلعه نویی اصلا از حنیف عمران زاده بازی نگرفت و به پژمان منتظری هم گفته بود بجای امیر حسین صادقی با یک دست و یک پا بازی کند که بازیکنان تیم شما بتواند از این محدودیت و ضعف مدافع استقلال بهرمند شوند!اما نه تیم شما اینکاره بود و نه لیاقتش را داشت تا حتی یکی از گلهای خورده اش را جبران کند!در ضمن اگر سعید مظفری زاده در وقتهای اضافی _ بخاطر ورود یکی از هواداران به زمین باید دیرتر سوت خود را به علامت پایان بازی به صدا در می آورد_اجازه داده بود تا ایمان موسوی در شرایط تک به تک با گلر شما به توپ ضربه بزند،شما الان 6 تایی شده بودید و غم سنگین تری را باید تحمل می کردید!
کلام آخر:
لطفا به کادرفنی و هواداران بیشماربهترین تیم ایران وهمچنین قدرت آن بیشتر از این صحبتها احترام بگذارید.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 11 / 1391برچسب:محمود یاوری,لیگ برتر,هفته بیستم و ششم,نوید مظفری,فجرسپاسی شیراز, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

یاوری: در بهترین روز استقلال فجر بدترین روز را داشت/داور در سرنوشت بازی تاثیر نداشت

خبرگزاری فارس: یاوری: در بهترین روز استقلال فجر بدترین روز را داشت/داور در سرنوشت بازی تاثیر نداشت

محمود یاوری پس از شکست 5 بر صفر مقابل استقلال اظهار داشت: من فقط به خاطر احترام به شما و بر حسب وظیفه و تعهدی که به شما رسانه‌ها دارم اینجا حاضر شده‌ام وگرنه حال و حوصله مصاحبه ندارم و باید بگویم که اگر مقایسه نفر به نفر کنید متوجه همه چیز می‌شوید.
وی افزود: ما در چند صحنه صاحب موقعیت خوب شدیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. ما درست روی نقاط ضعفی که داشتیم پنالتی دادیم و این شیرازه ما را از هم پاشید. من به شانس اعتقادی ندارم و باید بگویم بازیکنان فجر امروز شایسته پیروزی نبودند و در بهترین روز استقلالی‌ها ما بدترین روز را داشتیم به همین دلیل است که می‌گویم چیزی برای گفتن ندارم و فقط می‌توانم بگویم که در آینده با بازیکنان جدیدی که وارد شده‌اند و با تمرینات و تغییرات بهتر شویم.
یاوری در خصوص برگزاری این بازی در ورزشگاه حافظیه عنوان کرد: امروز زمین حافظیه مشکلی نداشت، حرف ما این است که ما میزبان هستیم و باید تعیین کنیم که کجا بازی کنیم. ما در زمین دستغیب بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم ولی ظاهرا هرگاه صلاح بدانند در حافظیه بازی می‌کنیم و اداره تربیت بدنی تشخیص داد که بازی امروز برای بلیت‌فروشی بهتر در حافظیه برگزار شود. هر گاه بخواهیم غیر از پرسپولیس و استقلال در زمینه حافظیه بازی کنیم می‌گویند آماده نیست. آنها در واقع بحث بلیت فروشی را در نظر می‌گیرند. حرف من این است که ما باید از میزبانی خود استفاده کنیم.


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 11 / 1391برچسب:محمود یاوری,لیگ برتر,هفته بیستم ششم,نوید مظفری,فجرسپاسی شیراز, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب