بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


فرارسیدن ایام عزادارای سالار شهیدان تسلیت باد

http://upload.tehran98.com/images/9mfpfua70spx9qlujzg.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 7 / 1391برچسب:محرم الحرام,عزادارای,تاسوعا و عاشورا, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پرویز برومند و مهدی هاشمی نسب / دوقلوهای فوتبالی

سایت آپلود عکس فیروز

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 2 / 7 / 1391برچسب:ستارگان آبی,دوربین من,پرویز برومند,مهدی هاشمی نسب, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ستارگان دهه 70

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 7 / 1391برچسب:پیشکسوتان آبی,ستارگان دهه 70,دوربین من, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه اسقلال جوان

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 7 / 1391برچسب:رسانه ها,روزنامه استقلال جوان,ورزش3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

رويانيان پاسخ دايي را داد/تمام شهرت و درآمد خود را از پرسپوليس داري

محمد رويانيان درباره تهديد علي دايي مبني بر شکايت از پرسپوليس بابت ندادن طلبش عنوان کرد: برادر پرسپوليسي که تا فصل گذشته در اين تيم حضور داشتي و خيلي از موفقيت‌هاي خود را از پرسپوليس داري و هميشه در حرف‌هايت خودت را مديون اين تيم مي‌دانستي؛ باعث تاسف است که برخي حرف‌ها را به زبان مي‌آوري.
به گزارش فارس، وي گفت: عزيز پرسپوليسي! تمام شهرت و درآمد خود را از پرسپوليس داري، تمام موفقيت خود و رفتن به تيم‌هاي خوب اروپايي را از پرسپوليس داري اما تاکنون حرمت‌ها را نگه نداشتي در حالي که ما اين کار را انجام داديم.

رويانيان تاکيد کرد: باز هم بر حسب وظيفه بايد حرمت شما را نگه دارم اما اين را بدان که هر چه داري از پرسپوليس است و نبايد گذشته خود را به راحتي فراموش کني. آقاي عزيز! لطفا در مصاحبه‌هايت همه چيز را رعايت کن و حرمت پيراهن بزرگ پرسپوليس را نگه دار.مديرعامل پرسپوليس خاطرنشان کرد: آقاي عزيز! شما حق داري از پرسپوليس بابت پولت شکايت کني، شما حق داري از تيمي که همه زندگي و دارايي خود را مديون آن هستي شکايت کني، ما حرمت شما را بر حسب وظيفه نگه مي‌داريم و اين وظيفه ما است اما نبايد فراموش کني فصل گذشته وقتي که پرسپوليس را شکست دادي، چگونه مقابل هواداران ناراحت و غم‌زده ما، بالا و پايين مي‌پريدي و شادي مي‌کردي؛ آن وقت نشان مي‌دادي قلبت با پرسپوليس است؟!

 


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 7 / 1391برچسب:باشگاه,پرسپولیس,رویانیان,علی دایی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بازهم اشتباهات داوری/بازهم سعید با تعصب!

مدافع تيم فوتبال استقلال گفت:اميدوارم داور بازي استقلال_تراکتور بتواند از تصميماتش دفاع کند. حنيف عمران زاده درباره بازي استقلال مقابل تراکتور سازي اظهار داشت:براي اين بازي شرايط سختي داشتيم.

متأسفانه برخي افراد از چند روزي مانده به بازي تلاش مي کردندبراي ما با صحبت هاي خود حاشيه سازي کنند.خوشبختانه به همه ثابت شد که ما اهل مسائل حاشيه اي نيستيم و بدون کوچکترين حاشيه اي مقابل تراکتور بازي کرديم. وي افزود:چند بازيکن خود را به همراه نداشتيم و قلعه نوعي هم در اين بازي همراه ما نبود.حضور نداشتن او روي نيمکت تأثير زيادي داشت.به همه اين مشکلات مصدوميت صادقي را هم اضافه کنيد.البته همه ديدند استقلال چند فرصت گل زدن هم داشت و علاوه بر اين داور در دو صحنه براي ما اعلام پنالتي نکرد.اميدوارم تصميمات داور درست بوده باشد و بعدا آقاي مظفري زاده بتواند از تصميماتش دفاع کند. عمران زاده تاکيد کرد:از امروز خود را براي بازي هفته سيزدهم مقابل نفت تهران آماده مي کنيم.در اين بازي محکوم به برد هستيم و بايد سه امتياز بازي خانگي را به دست آوريم و به طور حتم به اين خواسته مان مي رسيم.

هاشم بيگ زاده درباره بازي استقلال مقابل تراکتورسازي اظهار داشت:قبول دارم در بازي با تراکتور سازي آن استقلال هميشگي نبوديم اما با اين وجود در نيمه دوم چند موقعيت گل داشتيم و داور از دو پنالتي استقلال به راحتي گذشت،در صحنه اول دروازبان حريف روي ميداودي خطا کرد و در ادامه بازي هم توپ با دست نصرتي برخورد کرد. وي افزود:استقلال در شرايطي راهي تبريز شد که مشکلات زيادي داشت.حضور قلعه نوعي روي نيمکت تا نبود او زمين تا آسمان فرق دارد علاوه بر اين چند بازيکن خود را به دليل مصدوميت در اختيار نداشتيم و مصدوميت صادقي بد شانسي هاي ما را کامل کرد.
ميثم بائو درباره بازي استقلال مقابل تراکتور سازي اظهار داشت:با همه مشکلاتي که وجود داشت چند فرصت خوب براي زدن گل داشتيم که اگر از آنها استفاده مي کرديم شکست نمي خورديم .در اين بازي علاوه بر اينکه سرمربي و چند بازيکن خود را به همراه نداشتيم صادقي هم در اواسط نيمه اول مصدوم شد اين نشان از بد شانسي هاي استقلال داشت. وي افزود:داوري هم در چند صحنه به ضرر ما سوت زد،در نيمه اول بازي در يک صحنه به ميداودي پاس دادم که روي او خطا شد. داور بايد اين صحنه را پنالتي اعلام مي کرد و به مدافع تراکتور اخطار مي داد.اگر نصرتي کارت زرد مي گرفت به دليل اينکه يک کارت ديگر هم گرفته بود از زمين اخراج مي شد و حريف بايد ده نفره به بازي ادامه مي داد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 7 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

فیلم "پنالتی های گرفته نشده" در راه برنامه نود!

باشگاه استقلال اعتقاد دارد سعید مظفری زاده در چند صحنه می توانسته در بازی با تراکتور برای این تیم اعلام پنالتی کند به همین دلیل استقلالی ها قصد دارند فیلم صحنه های مشکوک به پنالتی را در اختیار برنامه نود قرار دهند تا کارشناسان داوری در این باره اظهار نظر کنند. 
*سید مهدی رحمتی که با وجود مصدومیت مقابل تراکتور سازی بازی کرد صبح امروز راهی کلینیک دکتر نوروزی شد تا همراه جواد نکونام دیگر بازیکن مصدوم استقلال فیزیو تراپی کند. 
*امیر حسین صادقی که در بازی با تراکتور سازی دچار مصدومیت شد در مدت زمان پرواز کاروان استقلال از تبریز به تهران یخ درمانی کرد.او صبح امروز فیزیوتراپی می کند. 

*تمرین امروز استقلال ساعت 15:30 در کمپ مرحوم ناصر حجازی آغاز خواهد شد و بازیکنان پس از ریکاوری راهی استخر و سونا می شوند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 7 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,لیگ برتر,هفته دوازدهم,اشتباهات داوری,برنامه نود, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

میداودی:قسم می خورم پنالتی بود
http://delshekaste.com/i/attachments/1/1350831256919491_orig.jpg
 
میلاد میداودی درباره بازی با تراکتور سازی اظهار داشت:در این بازی چند بازیکن خود را به دلایلی در اختیار نداشتیم صادقی هم که در جریان بازی مصدوم شد و قلعه نوعی هم در سفر به تبریز کنار استقلال نبود اما با این وجود فرصت هایی برای گل زدن به دست آوردیم که متاسفانه به نتیجه نرسید.
وی درباره داوری این بازی عنوان کرد:متأسفانه داوری هم به ضرر ما بود. در صحنه ای که روی من خطا شد داور باید اعلام پنالتی می کرد. قسم می خورم ن صحنه پنالتی بود.دروازبان تراکتور روی من خطا کرد و تعجب می کنم که چرا داور نسبت به این صحنه بی توجه بود.علاوه بر این چند صحنه مشکوک دیگر هم اتفاق افتاد که باز هم اعلام خطا نشد.اگر مظفری زاده خطای دروازبان حریف روی من را پنالتی می گرفت جریان بازی تغییر می کرد.
میداودی در ادامه صحبت های خود گفت:زمانی که در تهران با تراکتور بازی می کنیم به بهترین شکل با هواداران این تیم برخورد می شود و همیشه این طور بوده که بدون مشکل در طبقه اول ورزشگاه آزادی مستقر می شوند اما در تبریز این اتفاق برای ما نمی افتد.در بازی با تراکتور حدود 100 هوادار استقلال را در طبقه دوم ورزشگاه یادگار امام(ره) جا دادند که این اتفاق خوبی نیست.برای من این موضوع جای سوال و تعجب دارد.
تحلیل:ای بابا میلاد جان این مواردی که به آن اشاره کردی،ما هواداران چند سالیست که با آن مشکل داریم و همیشه هم می گوییم در بازی بعدی خود با این تیم در تهران جبران می کنیم،اما باز هم فرهنگ بالای استقلالی بودنمان اجازه تقابل و جبران کردن را نمی دهد.منتهی هواداران تبریزی آنرا به حساب ترس و ....می گذارند!

عکاس:داوود امان ا...

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 7 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,لیگ برتر,هفته دوازدهم,اشتباهات داوری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

جانواریو در شبکه اجتماعی از هواداران استقلال خداحافظی کرد

من از همه تماشاگران استقلال به دلیل غیبتم در بازی با تراکتورسازی عذرخواهی می‌کنم. می‌دانم که بازی بسیار مهمی داشتیم. من 4 ماه صبر کردم تا حداقل تغییراتی را از سوی باشگاه ببینم اما تا این لحظه چنین اتفاقی نیفتاده است.
در حال حاضر با این شرایط نمی‌توانم در استقلال بمانم. برای باشگاه احترام خاصی قائلم و به استقلال تعلق خاطر دارم اما من نیاز دارم که احساس خوبی از حضور در میدان داشته باشم، چیزی که الان آن را در خود احساس نمی‌کنم.
من برای هواداران بهترینها را آرزو می‌کنم و امیدوارم که هر چه سریعتر بهترین راه حل ممکن را پیدا کنیم.

تحلیل:آقای وزیر استقلال را دریابید!

اگر قرار نیست پولی به باشگاه تزریق کنید،لااقل این جرات را داشته باشید و به هواداران میلیونی این تیم اطلاع رسانی کنید تا از این به بعد برای سرنوشت باشگاه خود منتظر هر گونه اتفاقاتی باشند!بی جهت مدیر عامل این تیم را رودر روی هواداران باشگاه قرار ندهید!اگر با فتح الله زاده مشکلی دارید،آنرا صریح و بی پرده بگویید تا خودش قبل از اینکه زحمات و تلاش هایش از بین برود و تیمش از هم بپاشد،استعفا بدهد!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 7 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,مشکلات مالی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مجید صالح:تیم ملی بیشترین ضربه را به استقلال زد!

مربی تیم فوتبال استقلال ضمن برشمردن دلایل عملکرد ضعیف تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: بازی کردن چهار بازیکن اصلی استقلال در ترکیب تیم ملی مقابل کره جنوبی بیشترین ضربه را به ما زد.مجید صالح پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: خوب بازی نکردن تیم استقلال مقابل تراکتورسازی چند دلیل اصلی داشت و تیم ما بیشترین آسیب و ضربه را از تیم ملی خورد. وی افزود: چهار بازیکن تیم ما 90 دقیقه یک بازی سنگین را مقابل تیم ملی کره جنوبی انجام دادند اما تراکتورسازی دو بازیکن ملی پوش داشت که در بازی هفته گذشته به میدان نرفتند.

مربی تیم فوتبال استقلال در همین خصوص ادامه داد: درست است که وظیفه همه ما حمایت از تیم ملی فوتبال است اما در بین تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر استقلال بیشترین ضربه را از بازی کردن ملی پوشان خود در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر خورده است. صالح تاکید کرد: متاسفانه ما از رحمتی درحالی استفاده کردیم که یک نیمه مصدوم بود و باید او را سه بار در جریان بازی عوض می‌کردیم اما مجبور بودیم که از وجود وی درون دروازه استقلال استفاده کنیم. در واقع می‌توان گفت رحمتی آمادگی بازی در چنین شرایط سختی را نداشت. وی همچنین تصریح کرد: یکی دیگر از دلایل اصلی نتیجه نگرفتن تیم استقلال غیبت سه هافبک اصلی ما یعنی جواد نکونام، "فابیو جانوآریو" و "رودریگو توسی" در این دیدار بود.


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 7 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,لیگ برتر,هفته دوازدهم,کادرفنی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

وعده ما بعد از ریکاوری،دیدار برگشت!

استقلالی ها عزیز؛این درسته که نباید به این تیم تبریزی و هواداران مغرورش آنهم در این برهه از زمان می باختیم و این باخت ممکنه در بازیهای بعدی هم تاثیرات منفی بگذاره!اما اگر یک نگاه خریدارانه به موجودیت فعلی تیم بکنیم،شاید از میزان عصبانیت و ناراحتی مان کم تر بشه!

ما که نمی خواهیم سر همدیگر را گول بمالیم!تیم امروز نه تمرکز داشت،نه از شرایط  جسمی خوب برای این دیدار سخت و نفس گیر بر خوردار بود!همانند بازیکنانی چون سید مهدی که وضعیتش معلوم بود و نیازی به صحبت در مورد وی نیست!و سه تا ملی پوش دیگرمان که داد می زدند خسته هستند و باید بیشتر استراحت و ریکاوری می کردند!جواد نکونام،جان واریو،توزی، هم که نبودند،آرش هم که بازیکن فیکس بازی قبلی بود بیرون نشسته بود،امیر خان هم که هم خودش را از این بازی محروم شده می دید لذا میثم  بائو را نیز مثل خودش از فیکس بودن محروم کرده بود!امیر حسین صادقی هم که مصدوم شد و مجبور شدیم تعویضش کنیم (نکته:گل دریافتی استقلال دقیقا بعد از بیرون رفتن امیر حسین صادقی تنها بازیکن فیکس خط دفاعی استقلال از ابتدای لیگ زده شد.لذا در زمانیکه بازیکنان این خط هنوز از وظایف جدیدشان آگاه نشده بودند،عدم هماهنگی آنها در یارگیری بازیکنان حریف باعث خوردن گل اول شد!)

مع الوصف؛انتظار ازچنین تیمی با مشکلات فوق و همچنین اگرتمرین درست و حسابی  نکردن بازیکنان تیم به مدت تقریبی 20 روز زیر نظر سرمربیش و همچنین مشکلات مالی تیم که اگر در موردش تکرار مکررات نکنیم بهتره!در آن جو ورزشگاه یادگار امام که خدا رو شکر به قول گزارشگر بای جای تقدیر و تشکر داشت!چنین باختی زیاد نباید به چشم بیایید و به قولی چشم گاو است!

حالا یک باخت  که این حرفها و سکوت ها را نداره!جو ورزشگاه هم خدا رو شکر به قول گزارشگر بازی جای تقدیر و تشکر داشت!!!حالا یک باخت  که این حرفها و سکوت ها را نداره!اصلا تمام زیبایی این فوتبال به همین باختها و اعصاب خرد شدنهاشه!
ناراحت نباشید بازی بعدی با نفت را بزنیم هم این تیم را پایین کشیدیم و هم با بازی برابر(بجز با تیم سپاهان) صدرنشین واقعی لیگ خواهیم شد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 7 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,لیگ برتر,هفته دوازدهم,امیر خادم,باخت, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

استقلال - تراکتور؛ دوئل شش امتیازی
                     http://alisorkh.persiangig.com/LOGO/Esteghlal.png                                         
هفته دوازدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور ظهر شنبه با برگزاری چهار دیدار پیگیری خواهد شد که در یکی از حساس ترین بازی های هفته، تیم تراکتورسازی تبریز میزبان تیم استقلال تهران خواهد بود. 
قرمز و آبی؛ متفاوت تر از گذشته
دیدار شنبه دو تیم تراکتورسازی و استقلال، اگرچه مثل همیشه حساس و جذاب خواهد بود اما این مصاف نسبت به سایر بازیهای رودرروی دو تیم بسیار متفاوت خواهد بود که این تفاوت را می توان در چند مورد مختلف مورد بررسی قرار داد.
در این میان بازگشت دوباره امیر قلعه نویی سرمربی فعلی آبی های تهران به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و رویارویی وی با تیم فصل قبل خود، اتفاق مهمی به شمار می رود که در دیدار شنبه دو تیم تراکتورسازی و استقلال رخ خواهد داد و همین امر کافی است تا حساسیت و اهمیت این پیکار دو چندان شود.
این در حالیست که بازگشت ژنرال به جمع قرمزهای تبریز بازگشتی معمولی نخواهد بود و دلیل آن نیز مصاحبه ها و حواشی چند روز گذشته ای است که از سوی مدیران و اعضای دو تیم تراکتورسازی و استقلال در رسانه ها مطرح و باعث شده تا قلعه نویی و دیگر اعضای باشگاه استقلال خواستار تامین امنیت بیشتر ورزشگاه محل برگزاری مسابقه شوند که بدیهی است این خواسته استقلالی ها می تواند یک جنگ روانی علیه تراکتورسازی در آستانه برگزاری جدال دو تیم در هفته دوازدهم لیگ برتر باشد.
البته در سوی مقابل، باشگاه تراکتورسازی نیز در این خصوص چندان بیکار ننشسته و با مصاحبه هایی که از سوی مدیرعامل و برخی اعضای باشگاه علیه کادرفنی فصل قبل تیمشان انجام دادند، تا حدودی آبی ها را به هم ریخته تا آنها در شنبه آینده تبریز روز آرامی را انتظار نکشند. 
در انتظار حواشی جالب
بدون شک حضور دوباره برخی استقلالی های فعلی در تبریز که فصل قبل با تراکتورسازی نایب قهرمان لیگ برتر شدند، می تواند حواشی و البته اتفاقات جالبی نیز داشته باشد.
علاوه بر بازگشت امیر قلعه نویی به تبریز که بر خلاف وعده های اواسط فصل گذشته اش به هواداران تراکتورسازی مبنی بر ماندن در راس کادر فنی این تیم برای یک فصل دیگر، سرانجام در فصل نقل و انتقالات چمدانهایش را از خیابان ولیعصر تبریز بست و برای مذاکره با استقلالی ها راهی دفتر علی فتح اله زاده در تهران شد و با این کار خود خیلی از علاقمندانش در تراکتورسازی را از خود رنجاند، چند بازیکن تیم استقلال نیز که فصل قبل با پیراهن قرمز تراکتورسازی به میدان می رفتند، اکنون باید با پیراهن آبی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برابر دیدگان پرشورترین هواداران فوتبال کشور به مصاف تیم محبوب همین هواداران بروند.

علیرضا اکبرپور، امیرحسین صادقی و رودریگو توسی بازیکنانی هستند که فصل گذشته از مهره های تاثیر گذار امیر قلعه نویی در تراکتورسازی بودند که اکنون باید به همراه سرمربی خود برابر تیم فصل قبلشان به میدان بروند. به این جمع باید ستار همدانی یار قلعه نویی و همچنین کریم بوستانی و یکی، دو نفر دیگر از اعضای کادرفنی و پزشکی استقلال اضافه شوند که آنگاه می توان گفت، نیمی از تراکتورسازی فصل گذشته اکنون در قالب تیم استقلال به تبریز برمی گردند تا با قرمزها مصاف کنند.
اما فارغ از این موضوع، باید به زمان برگزاری دیدار دو تیم تراکتورسازی و استقلال اشاره داشت که در یک روز غیر تعطیل باید به انجام برسد. در این خصوص هرچقدر جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تلاش کرد تا بازی در روز جمعه برگزار شود، بی نتیجه ماند و بر اساس همان برنامه قبلی، زمان برگزاری مسابقه در روز شنبه 29 مهر باقی ماند.

ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 7 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,لیگ دوازدهم,هفته دوازدهم,تراکتورسازی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

جانواریو: می توانیم تراکتور را در تبریز شکست دهیم
هافبک تیم استقلال تهران با اشاره به بازی این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: می توانیم تراکتور را در تبریز شکست دهیم. 
فابیو جانواریو روز شنبه خاطرنشان کرد:‌ بازی بسیار سختی را در دیدار با تراکتورسازی در تبریز داریم. 
وی ادامه داد:‌تراکتورسازی از امتیاز میزبانی بهره می برد و هواداران این تیم همیشه حامیان اصلی قرمزپوشان در تبریز بودند اما ما به این موضوع نباید فکر کنیم. وی افزود: مسئله مهم برای ما این است که بتوانیم در تبریز 3 امتیاز بازی را از آن خودمان کنیم و برای رسیدن به این هدف کار دشواری در پیش داریم. 
جانواریو گفت: تراکتورسازی یکی از مدعیان این فصل برای کسب عنوان قهرمانی است و این تیم در فصل گذشته نیز نایب قهرمان شده اما این موضوع باعث نمی شود که ما نتوانیم آنها را شکست دهیم. 
هافبک تیم استقلال عنوان کرد: استقلال این فصل به دنبال کسب عنوان قهرمانی می باشد و اگر می خواهیم قهرمان شویم باید در تمام بازی ها چه در خانه و چه در خارج از خانه پیروز میدان باشیم
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 7 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,لیگ دوازدهم,هفته دوازدهم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه اسقلال جوان

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 7 / 1391برچسب:رسانه ها,روزنامه استقلال جوان,ورزش3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

چهار تساوی روز اول هفته دوازدهم در لیگ دوازدهم !

روز نخست از هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تساوی تیم‌های صنعت نفت آبادان و داماش گیلان به اتمام رسید.
به گزارش خبرنگار مهر، هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 18:05 امروز جمعه با دیدار صنعت نفت آبادان - داماش گیلان پیگیری شد. این بازی که به میزبانی تیم صنعت نفت در ورزشگاه تختی شهر آبادان برگزار شد در پایان به نتیجه تساوی بدون گل انجامید.
صنعت نفت آبادان که در این بازی برای نخستین بار "آلفردو کاسمیرو" را روی نیمکت خود داشت در رسیدن به پیروزی ناکام ماند و به یک امتیاز رضایت داد. نفت آبادان با کسب یک امتیاز این دیدار خانگی هشت امتیازی شد و نتوانست از قعر جدول جدا شود و داماش گیلان نیز با 12 امتیاز به رده دوازدهم جدول صعود کرد.
- نتایج کامل دیدارهای روز نخست از هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
* فجرشهیدسپاسی شیراز صفر - نفت تهران صفر
* گهر زاگرس دورود یک - فولاد خوزستان یک
* صبای قم یک - سپاهان اصفهان یک
* صنعت نفت آبادان صفر - داماش گیلان صفر

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 7 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,هفته دوازدهم,تساوی ها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مروري بر رقابت هاي هفته دوازدهم ليگ برترفوتبال

هفته دوازدهم ليگ برتر فوتبال از روز جمعه با انجام 4 مسابقه آغاز مي‌شود. مسابقات ليگ برتر به دليل بازي ايران و کره جنوبي دو هفته تعطيل بود. يف اين تيم جوان و پرانرژي، نفت تهران است که آن را منصور ابراهيم‌زاده مربي با دانش و بي‌حاشيه ليگ هدايت مي‌کند. نبرد ابراهيم‌زاده و محمود ياوري دو مربي اصفهاني در شيراز ديدني خواهد بود. بزرگترين مشکل شاگردان ابراهيم‌زاده بازي روي زمين چمن مصنوعي است، زميني که تاکنون هيچ تيم غريبه‌اي درآن برنده از ميدان خارج نشده است. تراکتورسازي در ورزشگاه دستغيب شکست خورد و اين هفته نوبت نفت است که توانايي بازيکنانش را بر روي چمن مصنوعي بسنجد.

* گهر دورود- فولاد خوزستان؛  يک شکست ديگر براي بلاتکليف‌ترين تيم ليگ؟

گهر دورود بلاتکليف‌ترين تيم ايران است، تيمي که در يازده هفته گذشته چندبار مالکيتش تغيير کرد و حسين هدايتي که برخي او را عابربانک فوتبال ايران مي‌نامند بعد از انصراف يک روزه دوباره مالکيت باشگاه را در اختيار گرفت! هدايتي که به گفته محسني اژه‌اي از سوي قوه قضاييه تحت تعقيب است فعلا در حال خريد تيم‌هاي مختلف است!

با اين شرايط گهر بايد به مصاف فولاد خوزستان برود که در هفته‌هاي اخير ليگ خوب نتيجه گرفته است. فولاد در هفته يازدهم نفت آبادان را سه بر يک شکست داد. پيش بيني برد فولاد خوزستان برابر گهر کار سختي نيست مگر اينکه اتفاقات خاصي رخ دهد.

گهر در هفته يازدهم به دليل حضور سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا بازي نکرد و استراحت داشت و حالا بايد ديد اين تيم پس از تعطيلات پرحاشيه‌اش چگونه تيمي شده است؟


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 7 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,هفته دوازدهم,تساوی ها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

فرهاد مجیدی پیشنهاد دستیاری قلعه‌نوعی را رد کرد!
kimia

او ابتدا با چند تیم خارجی وارد مذاکره شد و پس از این که جواب خاصی از این تیم‌ها دریافت نکرد به قلعه‌نوعی پیشنهاد داد که فرهاد قرارداد صوری با استقلال به امضا برساند و به عنوان مربی ـ بازیکن برای آبی‌ها به میدان برود.

این پیشنهاد از سوی امیر پذیرفته شد و با توجه به برطرف شدن کدورت‌ها، قلعه‌نوعی رضایت داد تا مجیدی پیراهن استقلال را در نیم‌فصل بر تن کند و در کنار آن عضو کادرفنی نیز باشد. اما شاید جالب باشد که بدانید پس از اعلام این پیشنهاد به مجیدی از سوی فتح‌اله‌زاده، کاپیتان سابق آبی‌ها آن را رد کرده و مدعی شده تا وقتی کلاس‌های مربیگری را به صورت کامل پشت‌سر نگذاشته و تجربه لازم را کسب نکرده نمی‌خواهد وارد جرگه مربیان شود. البته به نظر می‌رسد این جواب فرهاد بیشتر توجیه باشد و علاقه‌ای به دستیاری قلعه‌نوعی ندارد. این درحالی است که شماره 7 سابق آبی‌ها در مورد پیشنهاد بازی با پیراهن استقلال هنوز جوابی نداده است. به گفته یکی از مسئولان استقلال فتح‌اله‌زاده هنوز جواب مجیدی را به قلعه‌نوعی منتقل نکرده است زیرا در تلاش است تا پس از پایان دوره مربیگری فرهاد در لندن، او را به تهران فرا بخواند و جلسه‌ای با حضور قلعه‌نوعی تشکیل دهد و در این جلسه توافقات لازم حاصل شود.

دوره مربیگری مجیدی در لندن اواسط آذرماه به پایان می‌رسد و مدیرعامل آبی‌ها تا آن زمان موضوع را مسکوت نگه می‌دارد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 7 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,فرهاد مجیدی,آموزش مربیگری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

رکورد استقلال مقابل تراکتور: 16 سال بدون شکست در تبریز!

تیم استقلال تهران فردا در حالی در تبریز به مصاف تراکتورسازی می رود که رکورد 16 سال بدون شکست در زمین تراکتور را یدک می کشد.

دیدار فردای دو تیم چهاردهمین میزبانی تراکتور از استقلال در تبریز است، اما در 13 بازی قبلی فقط 2 بار موفق به شکست آبی پوشان پایتخت شده است: بار اول در سال 1354 با نتیجه 1- صفر و بار دوم در سال 1375 با نتیجه 2-1 و با گل‌های اسماعیل حلالی و تقی تخت کیانی. نکته جالب اینکه استقلال در فصل 75 هر دو بازی خود در تبریز مقابل تراکتورسازی و ماشین سازی را 2-1 باخت. اما استقلال 6 بار در تبریز موفق به شکست تراکتور شده است که آخرین بار آن بهمن ماه 90 بود که با دو پنالتی جباری این تیم را برد. در واقع استقلالی ها از سال 75 تاکنون در مقابل هیچ تیمی در تبریز شکست نخورده اند حتی در دربی پایتخت که سال 81 در تبریز برگزار شد!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 7 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,لیگ دوازدهم,رکورد, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب