بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


هشدار سایت آرژانتینی: ایران را نباید دست‌کم گرفت

سایت «Losandes» آرژانتین با بازگشت به 37 سال قبل به ملی‌پوشان کشورش هشدار داد که تیم ‌ملی ایران را دست‌کم نگیرند. این سایت آرژانتینی نوشت: دیدار امروز آرژانتین و ایران اولین رویارویی دو تیم نیست.
آنها پیش از این و در سال 1977 در مادرید و به مناسبت 75 سالگی باشگاه رئال‌‌مادرید به مصاف هم رفتند و ایران موفق شد آرژانتین قدرتمندی را که سال بعد قهرمان جهان شد و بازیکنانی چون اوسوالدو آردیلس، لئوپولد لوکو و دانیل برتونی را در اختیار داشت، متوقف کرده و جهان را شگفت‌زده کند.
 این در حالی بود که سرمربی آرژانتین، سزار لوئیس منوتی، بازیکنانی چون آلبرتو تارانتینی، خورخه اولگون، آردیلس، ریکاردو ویا، رنه هوسمن، لوکو و برتونی را در اختیار داشت؛ بازیکنانی که سال بعد قهرمان جام‌جهانی شدند.
 البته در مقابل ایران هم آن زمان یکی از بهترین تیم‌های تاریخ خود را داشت و به جام‌جهانی 1978 آرژانتین راه‌یافت و اسکاتلند قدرتمند را متوقف کرد. در این دیدار آرژانتین با گل دانیل برتونی از روی نقطه پنالتی پیش افتاد اما ایران با گل دقیقه 79 محمد صادقی کار را به تساوی کشاند تا آرژانتین این دیدار را در ضربات پنالتی در برنابئو به سود خود پایان دهد. بنابراین تنها راهی که آرژانتین بتواند ایران را شکست دهد، این است که این تیم را دست‌کم نگیرد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 3 / 1393برچسب:جام جهانی 2014،آرژانتین،تیم ملی ایران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 31 خرداد ماه 93


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 3 / 1393برچسب:رسانه ها,مطبوعات ورزشی,روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

خط و نشان کروش با رو نمایی بیک زاده برای آرژانتین!

cze

کروش و بیک زاده در کنفرانس خبری
سرمربی تیم ملی ایران همانند امیر قلعه نویی که در نشست های خبری پیش از هر بازی در لیگ قهرمانان آسیا از بازیکنان مختلف تیمش دعوت به همراهی کردنش می کرد،دیروز جهت نشست خبری پیش از بازی با آرژانتین هاشم بیک زاده را با خودش به سالن محل کنفرانس برده بود.
کار خوب را باید گفت که ما هم گفتیم.
ممنون مستر کروش!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 3 / 1393برچسب:جام جهانی 2014،نشست خبری،هاشم بیک زاده, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

کاپیتان احتمالی فصل آینده استقلال؟

cze

این روزها با جدا شدن سید مهدی رحمتی بحث انتخاب کاپیتان جدید استقلال بین هواداران تا حدودی داغ شده است!
عده ای از هواداران مدعی هستند امیر حسین صادقی به خاطر سابقه بیشتر و عده ای دیگر معتقد هستند آرش برهانی بخاطر استمرار در سال های حضور در استقلال و تعداد گلهای زده برای تیم محبوبشان می بایست  به عنوان کاپیتان اول استقلال انتخاب شوند!
به نظر ما هر دو بازیکن حتی با حضور سید مهدی رحمتی هم شایسته و هم حق واقعیشان بوده که بازوبند را بر بازو ببنند.منتهی ابتدای فصل قبل امیر قلعه نویی با رای گیری بین چند بازیکن با تجربه رحمتی را به عنوان کاپیتان تیمش بر می گزیند.
لذا امسال هم باید شرایط مشابهی همانند فصل قبل را انتظار داشته باشیم .پس هوادارانی که جوش آرش برهانی یا امیر حسین صادقی رو میزنن باید پی اینکه هیچ کدام به عنوان کاپیتان اول انتخاب نشوند را به تنشان بمالند.
با این حال  اگر برطبق قانون نانوشته فوتبال ایران در انتخاب کاپیتان هر تیم بخواهیم بازیکنی را واجد شرایط پیدا کنیم،بی شک در بین بازیکنان فصل قبل که امسال هم ممکن است در استقلال توپ بزند امیر حسین صادقی به دلیل سابقه بیشترو اینکه این بازیکن حاصل خروجی تیمهای پایه ی استقلال بوده از تمام بازیکنان ارجح تر به نظر می رسد.
اما آرش برهانی  هم به دلیل تداوم در پوشیدن پیراهن آبی می تواند یکی از کاندیدای اصلی کاپیتان اولی استقلال باشد.
با این وجود شرایط امیر حسین صادقی از تمام بازیکنان بهتره و فقط یک نقطه سیاه در کارنامه استقلالی وی وجود دارد و آن ترک تیم در طی دو مقطع می باشد.
مع الوصف اگر از ما بپرسند دوست داریم چه بازیکنی کاپیتان تیم بشود،در جواب می گوییم اگر خسرو حیدری ماندگار شود،به دلیل آنکه کدورتی بین دو  بازیکن فوق و هواداران متعصبشان بوجود نیایید خسرو حیدری می تواند  کاپیتان شایسته ای برای استقلال باشد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 3 / 1393برچسب:استقلال،کاپیتان آبی پوشان،صادقی،حیدری،برهانی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 29 خرداد 92

http://media.jamnews.ir/Original/1393/03/29/IMG06471188.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 3 / 1393برچسب:رسانه ها،مطبوعات ورزشی،روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

متاسفیم،اما به سلامت!

سرپرست تیم پیکان اضافه کرد: «فکر می‌کنم مبلغی که فصل پیش به مهدی رحمتی داده شد حدود یک میلیارد و 700 میلیون تومان بود و امسال نیز پرداختی ما تقریبا در حوالی دو میلیارد تومان به این دروازه‌بان ارزشمند بود. البته ما قراردادهایمان را براساس سقف بودجه 15 میلیارد تومانی که از سوی سازمان لیگ تعیین شده می‌بندیم. حالا این مبلغ می‌تواند به طرق مختلف و در مبالغ مختلف به بازیکنان داده شود. مهم آن است که از بودجه کلان انحرافی نداشته باشیم.»
سرپرست باشگاه پیکان بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: «ما قراردادی منطقی را با مهدی رحمتی را امضا کرده‌ایم. بخشی از مبالغ پرداختی به رحمتی در تیم استقلال توسط اسپانسرها پرداخت می‌شد و در این میان باشگاه پیکان بسیار فعال عمل می‌کند. تفاوت قرارداد باشگاه پیکان و استقلال با رحمتی در آن بود که مالیات او را باشگاه استقلال پرداخت می‌کرد اما در قرارداد ما پرداخت مالیات برعهده خود رحمتی است.»
خدمت سرپرست تیم پیکان باید عرض کنیم که اگر اسپانسرها و یا شرکتهای تبلیغاتی حاضر به تبلیغ  بر روی پیراهن و شورت ورزشی رحمتی آنهم بصورت مجزا می شدند،فقط و فقط به دلیل پیراهن استقلال و پخش زنده در دیدارهای دیدار بوده و گرنه در طی روز باید چند تا کشته و مرده تحویل سردخانه های مختلف میشد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 3 / 1393برچسب:فصل نقل و انتقالات,سید مهدی رحمتی,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

چه کسی کاپیتان بعدی استقلال می شود

پس از پیوستن مهدی رحمتی به پیكان، حالا وضعیت كاپیتانی استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد. اگر جواد نكونام با استقلال تمدید كند، تكلیف بازوبند روشن است و كاپیتان تیم ملی می‌تواند با خیال راحت در استقلال  بازوبند آبی ببندد.
اگر نكونام را جدا شده تلقی كنیم، امیرحسین صادقی قدیمی‌ترین بازیكن استقلال محسوب می‌شود و می‌تواند گزینه اول كاپیتانی استقلال باشد.
با توجه به اینكه صادقی هم قراردادش با استقلال به پایان رسیده و تمدید قراردادش را به بعد از جام جهانی موكول كرده، گزینه بعدی آبی‌پوشان برای كاپیتانی آرش برهانی است كه اتفاقا قراردادش را هم با استقلال تمدید كرده است.
سومین گزینه كه یكی از محبوب‌ترین بازیكنان حال حاضر استقلال هم محسوب می‌شود، حنیف عمران‌زاده است. با این حساب بازوبند كاپیتانی آبی‌پوشان در هر صورت به دست بازیكنان درجه چندم نمی‌افتد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 3 / 1393برچسب:فصل نقل و انتقالات,سید مهدی رحمتی,پیکان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 28 خرداد 92

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 3 / 1393برچسب:رسانه ها،مطبوعات ورزشی،روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سید مهدی رحمتی به پیکان پیوست

http://media.jamnews.ir/Original/1392/02/01/IMG20544157.jpeg

سید مهدی رحمتی دروازه‌بان فصل گذشته تیم استقلال با قراردادی یک ساله به صورت رسمی به عضویت تیم فوتبال پیکان در آمد.
رحمتی که طی روزهای گذشته با نظری جویباری جلساتی را برگزار کرده بود امروز مدعی شد افشارزاده از برخی مسائل درون تیم اطلاع ندارد زیرا بحث او با استقلال مالی نیست و به همین دلیل در نهایت با تصمیمی غیر منتظره به تیم فوتبال پیکان پیوست.
اگر خبر فوق صحت داشته باشد با خطاب به سید مهدی رحمتی بگوییم؛به سلامت!
اما آقای رحمتی فقط یادتون باشدهر مشکلی هم وجود داشته باشد،شما نباید به عنوان کاپیتان استقلال به این راحتی از تیم جدا می شدید!
بر فرض اینکه امیر قلعه نویی شما را نمی خواست،باید تا آخرین لحظه می ایستادید و اختلاف نظرتان را حل نمی کردید!دقیقا کاری مجتبی جباری با استقلال و فتح الله زاده کرد و بعد از انتشار آن بیانیه کذایی و شنیدن انواع و اقسام توهینها دو هفته صبر کرد تا شاید روزنه ای برای بازگشتش بوجود آید!
در هر صورت سید جان در استقلال بودی و میلیون ها هوادار آبی نتوانستند حقت را از تیم ملی بگیرند،ان شاالله  با یک تیم بی حاشیه و بدون تماشاگر به چشم مربیان وقت تیم ملی بیایی و مجددا شما را درون دروازه تیم ملی ببینیم.انتظاری که تقریبا محال است! ن بیانیه کذایی و شنیدن انواع و اقسام توهینها دو هفته صبر کرد تا شاید روزنه ای برای بازگشتش بوجود آید!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 3 / 1393برچسب:فصل نقل و انتقالات,سید مهدی رحمتی,پیکان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

حیف که تیم ملی جباری را در ترکیب خود نداشت!

cze

پرویز مظلومی نیز در تحلیل خود از بازی اول ایران مقابل نیجریه همانند اکثر کارشناسان و پیشکسوتان هم از عملکرد بازیکنان و تدابیر تاکتیکی کروش تعریف و تمجید کرد  و هم مانند بقیه انتقاداتی بابت دفاع صرف تیم ملی  با بازیکنان پر تعداد در یک سوم منطقه دفاعی و میانه های زمین انتقاداتی را از سرمربی تیم ملی مطرح کرد.
اما قسمت جالب صحبتهای مظلومی  اشاره وی به  عدم برنامه مناسب جهت ضد حملات و باز کردن دروازه حریفان بود.
مظلومی معتقد بود  دفاع کردن با بازیکنان پر تعداد  و زیر توپ زدن تنها فقط باعث میشد که توپ های دفع شده مجددا در اختیار بازیکنان نیجریه قرار بگیرد و آنها  خیلی سریع بتوانن حمله دیگری را آغاز کنند.
لذا توصیه ای به سرمربی تیم داشت که باید از یکی دو بازیکن تکنیکی و توپ نگه دار و خلاق که بتوانن در لحظاتی که فشار حریفان روی بازیکنان دفاع کننده زیاد شده است  با خلاقیت و تکنیکی که دارند ابتدا حفظ توپ کرده و بعد با ارتباطی که  بین خط دفاع و خط حمله برقرار می کنند در ضد حملات مهاجمین تیم را در موقعیتهای  گلزنی قرار دهند تا شاید ضمن کاهش فشار حملات حریفان برای باز کردن دروازه تیمهای مقابل نیز صاحب یک برنامه هر چند خیلی ساده و ابتدای بشوند.
مظلومی در پایان نیز  از مجتبی جباری به عنوان  بازیکنی که استاد اجرای چنین طرح و برنامه ی می باشد یاد کرد و عنوان کرد نمی دانم چرا و به چه دلیل جباری از تیم ملی خداحافظی کرد ؟در حالی که کروش  می توانست با  داشتن این بازیکن خیلی از وظایف تهاجمی تیمش را به وی بسپارد. 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 3 / 1393برچسب:تیم ملی,مجتبی جباری,پرویز مظلومی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

'' گرانترین و تاثیر گذارترین '' بازیکن ایران را چه شده است!؟

یکی از دلایلی که باعث شده بود فوتبالدوستان و کارشناسان کمتری نسبت به حضور بازیکنان دو رگه یا بهتر است بگوییم دو ملیتی در تیم ملی ایران کمتر انتقاد داشته باشند و یا آن کسانی که  منتقد سرسخت این  تغییرات در تیم ملی بودند اما انتقادات خود را دیگر این اواخر خیلی به زبان نیاورند،عملکرد خوب اشکان دژاگه در بازیهای مقدماتی جام جهانی و جام ملتها بود.
اما متاسفانه دژاگه در دیداری که باید تمام تواناییهای خود را به نمایش میگذاشت و سر مربی تیم ملی و حامیان سر سختش را  بابت دعوت از یک بازیکن دو ملیتی رو سفید می کرد،یکی از ضعیف ترین بازیهای خود را مقابل نیجریه به نمایش گذاشت و خیلی را رو نسبت به خود و فوتبالش دلسرد کرد.
از همه مهمتر اینکه اشکان وقتی بازی ضعیف خود را مقابل نیجریه با اعتراض زیر پوستیش نسبت به تعویضش با علیرضا جهانبخش تکمیل کرد،باعث شد انتقادات خیلی از کارشناسان و فوتبالدوستان به جمع منتقدین ابتدایش اضافه بشود و کار برای ادامه حضور وی با پیراهن تیم ملی کمی پر استرس تر و سخت تر جلوه پیدا کند!
لذا از دژاگه بازیکنی که حداقل  یکی از ویژگی های ابتدای خود را هنوز با خود همراه داشته و در دیدار مقابل نیجریه نیز بروز داد _ بازی متعصبانه و عرق به پیراهن تیم ملی_ در ادامه بازیها کمی به خودش بیایید و سعی کند فارغ از اینکه در میدانی به نام جام جهانی میخ واهد برای تیم ملی بازی کند همانی شود که در دیدارهای مقدماتی و یا بازیهای که در تیم باشگاهیش به نمایش می گذاشت و مجددا خود را به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن ایران به کارشناسان و فوتبالدوستان ایرانی تحمیل کند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 3 / 1393برچسب:اشکان دژاگه,دورگه ها,جام بیستم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بالاخره ازعملکرد کلی تیم ملی مقابل نیجریه راضی بودید یا نه؟

http://media.jamphoto.jamnews.ir/medium1/1393/03/27/IMG03295804.jpg

خلاصه ما نفهمیدیم عملکرد تیم ملی ایران با توجه به خواسته های کروش و تدابیر و هدفی که در ذهن این سر مربی ترسیم شده بود، مناسب و صحیح بوده و یا با توجه به بازی تدافعی و  صرفا زیر توپ زدن بازیکنان ایران مقابل نیجریه تاکتیکی اشتباه و آبرو بر بوده است!
  90% کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال و حتی بسیاری از فوتبال دوستان به هر دو  نظریه اعتقاد دارند و جالبه در هنگام نظر خواستن و  یا عنوان تحلیل هایشان از بازی اول ایران در جام جهانی مقابل نیجریه  با بیان هر دو موضوع به یک جمع بندی کلی نمی توانن برسند!
در هر صورت ما معتقدیم که اتخاذ تدبیر دفاعی کروش در برابر نیجریه درست و منطقی بوده،اما بااین تفاوت که وقتی درجریان بازی متوجه شدیم که نیحریه همان نیجریه مورد انتظار نیست و در صورت استفاده از تاکتیکی جدید بازیکنان تیم ملی توانایی باز کردن دروازه این تیم آفریقایی را دارند،از پلن دوم یا همان پلن B باید استفاده می کردیم.
لذا کروش و همکارانش باید در 20 دقیقه پایانی بازی با تغییراتی که در خط هافبک و حمله  تیم بوجود می آوردند ضمن عقب نشاندن بازیکنان نیجریه و کاهش فشار همه جانبه آنها نسبت به نیمه اول و ابتدای نیمه دوم بیشتر چشم به دروازه نیجریه و میل به گلزنی و بردن را از خود نشان می دادند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 3 / 1393برچسب:جام جهانی 2014,تیم ملی ایران,کارشناسان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

نیجریه جوان مقابل ایران مسن،کم آورده بود!

نیجریه یکی از جوانترین تیم‌های حاضر در جام جهانی است که پانزده بازیکن زیر بیست و پنج سال دارد اما یازده بازیکن ایران بالای سی سال هستند.
چقدر از امیر قلعه نویی بابت بالا بودن میانگین سن بازیکنان تیمش انتقاد کردند !نمایش های بعضا ضعیف دربی ها و سایر مس با طعنه و کنایه وی را متهم به باز کردن مدرسه پیر مردها کردند!
اما بعد از بازی ایران مقابل نیجریه وقتی میانگین دوندگی بالاتر بازیکنان همین سرمربی با توجه به سن و سالشان باید با بازیکنان برزیل و یا.... فرقی داشته باشد!؟
لذا معتقدیم سن و سال در فوتبال و کلا دیگر رشته های ورزشی فقط یک عدد می باشد و مهم عملکرد هر کسی در هر جای که وظیفه ای را برعهده میگیرد و با موفقیت به سرانجام رساندن آن می باشد!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 3 / 1393برچسب:جام جهانی 2014،تیم ملی ایران،تیم ملی نیجریه, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

رکوردزنی حقیقی در فوتبال ایران و جام جهانی

دیدار تیم‌های ملی ایران و نیجریه در حالی با نتیجه بدون گل به پایان رسید که علیرضا حقیقی با بسته نگه داشتن دروازه‌ خود، نخستین کلین‌شیت را در ادوار گذشته جام جهانی که ایران حضور داشته، رقم زد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 3 / 1393برچسب:جام جهانی 2014،تیم ملی ایران،علیرضا حقیقی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

با ضعیف ترین تیم نیجریه مساوی کردیم!

http://media.jamphoto.jamnews.ir/medium1/1393/03/26/IMG11270567.jpg

برعکس عادل فردوسی پور،کروش و آن عده  از مردمی که بخاطر این تساوی جهت شادی تو خیابان ها ریخته بودند و از کسب  تساوی ایران مقابل نیجریه شاد و خوشحال به نظر میرسدند و آن را لذت بخش دانستندما ،معتقدیم شاید تا قبل از شروع سوت این بازی ما هم به یک تساوی راضی بودیم و حالا هم که بازی با نتیجه صفر برصفر به پایان رسیده  از کسب این یک امتیاز خوشحالیم،منتهی به نظر ما  ایران چون با تفکرات دفاعی  و گل نخوردن در این دیدار به میدان رفته بود ،با وجود اینکه نیجریه آن تیمی صحبتش را می کردند نبود و کروش اگر کمی در فاز هجومی تدابیر و یا تاکتیکی برای بازیکنانش تعریف کرده بود و به قولی پلن B  تیم ملی می توانست با حداکثر امتیازات از زمین خارج شود.
به هر حال تیم ملی با سرمربیگری کروش به یک امتیاز خوب و حساس دست پیدا کرد.تیم ملی ایران با یک بازی تخریبی و دفاعی بدون خلاقیت و ایده های هجومی در یک سوم خط دفاعی حریف خودش را آماده بازی با آرژانتین می کند.
نکته:داشتن خلاقیت و ایده برای خط حمله و میانی نیازمند ابزار مناسب می باشد که متاسفانه تیم ملی از داشتن چنین بازیکن محروم بود.
کلا ما معتقد هستیم که؛بهترین بازیکن زمین آندو تیموریان بود.خسرو حیدری نیز خیلی خوب دویدو وظیفه خود را انجام داد و در این بین مهرداد پولادی نیز بدون تعصب با بیرون کشیدن چند توپ خطرناک از روی خط دروازه جز بازیکنان شاخص تیم ملی ایران بودند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 3 / 1393برچسب:جام جهانی 2014,تیم ملی ایران,تیم ملی نیجریه, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سطح توقع مردم را چقدر پایین آورده اند!؟

دانلود موزیک جدید

با تاکتیک بکش زیر توپ بین المللی،مساوی گرفتیم!
اشتباه نکنید،تیم ملی ایران نه قهرمان آسیا شده،نه به جام جهانی صعود کرده،نه به مرحله بعد جام جهانی صعود کرده و نه حتی یک بازی خود را در تورنمنت مهمی چون جام جهانی برزیل با پیروزی پشتسر گذاشته است!
ایران بخاطر تساوی مهمی که مقابل نیجریه بدست آورده ،مردم کم توقعی که از سرگرمی های بسیار کم و محدودی برخوردار هستند،این چنین تساوی دیشب ایران را بهانه قرار داده و به خیابانها ریختند و خوشحالی کردند!

دانلود موزیک جدید

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 3 / 1393برچسب:جام جهانی 2014,تیم ملی ایران,تصاویر شادی مردم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 27 خرداد 92

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 3 / 1393برچسب:رسانه ها,مطبوعات ورزشی,روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

امشب همه یک واژه ایم؛ایران


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 3 / 1393برچسب:رسانه ها،مطبوعات ورزشی،روزنامه گل،ایران ورزشی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب