بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ستارگان دهه 80 _ داریوش یزدانی

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 23 / 4 / 1391برچسب:ستارگان آبی,دوربین من,داریوش یزدانی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سيدجلال رکوردکاپيتاني درپرسپوليس راشکست

با بيرون ماندن مهدي مهدوي کيا،علي کريمي و محمد نوري از ترکيب بازي با نفت آبادان سيد جلال حسيني بازوبند کاپيتاني سرخ ها را به بازو بست تا کاپيتان چهارم اين تيم هم در آخرين لحظه مشخص شود.
کاپيتاني سيد جلال در ترکيب پنجشنبه شب پرسپوليس در حالي رخ داد که پولادي و آقازماني از بين بازيکنان قديمي تر پرسپوليس در ترکيب بودند اما احتمالا سابقه ملي سيد جلال مسوولان باشگاه يا کلدر فني را مجاب کرده که مدافع شماره 4 تيم شان را به عنوان کاپيتان راهي ميدان آبادان کنند.
نکته ويژه در کاپيتاني سيد جلال اين است که او در اولين بازي رسمي خود براي پرسپوليس به بازوبند ارزشمند کاپيتاني اين تيم رسيده که در نوع خود يک رکورد جالب و منحصر به فرد است.
حسيني تا دقيقه 74 و زمان ورود کريمي به ميدان کاپيتان پرسپوليس بود.

تحلیل :

چقدر برای بازوبند کاپیتانی استقلال حاشیه پردازی کردند و در مورد اینکه استقلالیها چند بازیکن با سابقه و مدعی برای بستن بازوبند کاپیتانی داشتند،حرف و حدیث در آوردند!حالا یک بازیکنی که حتی یک بازی هم برای این تیم نکرده و سابقه کاپیتانی در هیچ تیمی را به صورت ثابت نداشته،کاپیتان تیمشون شده!

آب که سر بالا بره قورباغه ابو عطا می خونه!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 4 / 1391برچسب:بازوبند کاپیتانی,سرخابی ها,ورزش 3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا هک شد
پایگاه خبری کنفدراسیون فوتبال آسیا در این خصوص با صدور بیانیه ای اعلام کرد: با عرض تاسف سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا هک شده است.
به نظر می رسد که این یک خرابکاری باشد، چرا که در روز بسیار مهمی که قرار بوده در آن کمیته اجرایی AFC در کوالالامپور تشکیل جلسه دهد، سایت خبری کنفدراسیون فوتبال آسیا هک شده است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا از کاربران خود خواسته است، در این زمینه AFC را همراهی و کمک کنند.
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 4 / 1391برچسب:کانون هواداران, کنفدراسیون فوتبال آسیا,هک شدن, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بلیط الکترونیکی و گران تر شدن ورودیه ورزشگاهها

درحالی که یکی از آیتم‌های AFC برای حرفه ای شدن باشگاه ها واگذاری بلیت فروشی به باشگاه هاست هنوز این مسئله در لیگ برتر ایران به طور کامل محقق نشده و همچنان بلیت فروشی در شهرهای مختلف در اختیار هیئت های فوتبال است.
در همین راستا برای فصل جدید سازمان لیگ برای ساماندهی هواداران پرسپولیس و استقلال با شرکتی برای استفاده از بلیت الکترونیکی قرارداد بسته است و قرار شده از امروز که استقلال مقابل آلومینیوم در ورزشگاه آزادی بازی دارد خریداری این بلیت ها توسط هواداران استقلال صورت گیرد.
به گفته غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ برتر قرار است باجه هایی مخصوص فروش بلیت های الکترونیک در نظر گرفته شود.
سازمان لیگ پیش از این اعلام کرده بود بعد از سه سال بلیت های مسابقات در سراسر ایران افزایش پیدا کرده است.
طبق این تصمیم در ورزشگاه آزادی بهای بلیت جایگاه هواداران پرسپولیس و استقلال از 5 هزار به 10 هزار تومان، سایر قسمت های طبقه اول از از 3 هزار به 5 هزار تومان و طبقه بالای ورزشگاه از 2 هزار به 3 هزار تومان افزایش پیدا کرده است. در شهرستان ها نیز قیمت بلیت 3 هزار تومان شده است.
دیدار تیم های استقلال و آلومینیوم هرمزگان امشب ساعت 22:15 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 4 / 1391برچسب:کمیته برگزاری مسابقات,بلیط الکترونیکی,تورم,کانون هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

فتح الله زاده : نکونام استقلالی شده , فرهاد برمیگردد
مدیرعامل استقلال  از جشن باشگاه استقلال شروع می کند و می گوید:« قرار بود خودم هم به این مراسم بروم اما وقتی از مالزی برگشتم دیروقت بود و خستگی نگذاشت برسم. کار زیبایی که امسال کردیم ، اختصاص پیراهن شماره 12 به هواداران عزیز استقلال است. البته مشکل اصلی این بود که سالن گنجایش کافی برای همه مهمانان را نداشت و بهتر بود که همکارانم جای بزرگتری را تدارک می دیدند.»
فتح الله زاده در ادامه درباره شایعه به بن بست رسیدن مذاکرات با جواد نکونام اشاره می کند و می گوید:« من همین پنجشنبه غروب ، ساعتی را با جواد حرف زدم. راستش ما هنوز چکی به جواد ندادیم که برگشت بخورد ، متاسفانه اولین چکی که گفتند اسپانسر 9 میلیاردی به استقلال می پردازد برگشت خورده است ، با این وجود ما مشکلی برای جذب آقا جواد نداریم. این امروز و فردا کردن های مان هم با عث می شود تا هیجان و اضطراب هواداران بیشتر شود و لذت آمدن جواد بیشتر اما خیال شان راحت ، می توانند دیگر او را استقلالی بدانند. ما شماره 6 تیم را برای جواد کنار گذاشتیم.»
علی فتح الله زاده درباره مذاکره با مجیدی هم می گوید:« فرهاد صبح پنجشنبه همان طور که قول داده بود از دبی به تهران آمد و نشستیم با هم توافق کردیم که او برگردد فکر می کنم تا شنبه کار پیوستن او به استقلال تمام می شود آقا فرهاد هم با شماره 7 برای استقلال بازی می کند
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 4 / 1391برچسب:نقل انتقالات,کانون هواداران,استقلال,مجیدی,نکونام, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ديدار استقلال و آلومينيوم با 15 دقيقه تاخير

حجت الله‌ بهمني، اظهار داشت: با توجه به اينکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داريم مراسم افتتاحيه‌اي براي ليگ دوازدهم تدارک ديده‌ايم که اين مراسم فردا از ساعت 18:45 در ورزشگاه آزادي آغاز مي‌شود.
به گزارش فارس وي ادامه داد: در مراسم افتتاحيه ليگ نورافشاني، اجراي موسيقي از سوي گروه موزيک دانشگاه علوم انتظامي، اجراي ترانه از سوي برخي خوانندگان موسيقي از جمله برنامه‌هاي افتتاحيه ليگ است. به همين دليل و با توجه به اينکه پخش مستقيم مسابقات ليگ برتر در هاله‌اي از ابهام قرار داشت، مجبور شديم ديدار دو تيم استقلال و آلومينيوم هرمزگان را فردا شب(جمعه) با 15 دقيقه تاخير آغاز کنيم و به اين ترتيب اين ديدار ساعت 22:15 آغاز خواهد شد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 4 / 1391برچسب:هفته اول مسابقات,لیگ برتر,ماه مبارک رمضان,ورزش3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

برد نوبرانه قرمزها با ستاره های یک نیمه ای!

دوازدهمين دوره ليگ برتر فوتبال پنجشنبه شب با برگزاري 5 ديدار آغاز شد و در مهمترين ديدار پرسپوليس در آبادان با يک گل از سد نفت گذشت. پرسپوليس با ترکيب شهاب گردان، سيدجلال حسيني، محسن بنگر، حسين ماهيني، مهرداد پولادي، سامان آقازماني، روبرتو سوسا، امير حسين فشنگچي، افشين اسماعيل‌زاده(ازدقيقه46 حميد علي‌عسگر)، محمد قاضي( از دقيقه 67 علي کريمي) و کريم انصاري‌فرد( از دقيقه 85 جواد کاظميان) به ميدان رفت. تک گل پرسپوليس را جواد کاظميان در دقيقه 89 به ثمر رساند.
محسن قهرماني داور بازي به محمد قاضي از پرسپوليس و سعيد حلافي و محمد مهدي الهايي از نفت آبادان کارت زرد نشان داد.ديدار دو تيم صبا و پيکان هم حساسيت زيادي داشت و عبدالله ويسي سرمربي فصل گذشته صبا که لقب گوارديولاي ايراني را داشت برابر يحيي گل‌محمدي سرمربي جديد صبا شکست سنگيني را پذيرا شد. تماشاگران صبا گل محمدي را "يحيي مورينيو" ناميدند که توانست بدل گوارديولا را شکست دهد.

نتايج 5 ديدار روز اول هفته اول ليگ برتر:


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 4 / 1391برچسب:هفته اول مسابقات,لیگ برتر,برد نوبرانه,ورزش3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

به نکونام چکی ندادیم که برگشت بخورد، پولش نقد است

جواد نکونام، پیش از این اعلام کرده بود برای حضور در تیم استقلال به پولی نقد نیاز دارد و به جز دریافت وجه نقدی راضی به حضور در این تیم نیست، اما بحث چک دریافتی از بازیکن، وضعیت را تغییر داد.
اعلام شد نکونام با برگشت خوردن چک 50 میلیون تومانی روبرو شده است و اعلام کرده که با شرایط بوجود آمده نمی تواند به اعضای این تیم قول حضور در استقلال فصل آینده را بدهد.
از طرفی مسئولان تیم استقلال مدعی دشند که چک غیر نقدی به این بازیکن ارائه نشده است و اگر قرار باشد از سوی استقلال وجهی به نکو نام پرداخت شود این اتفاق در حالی رخ می دهد که آبی ها پول نقدی به هافبک مورد نظرشان ارائه می کنند.
شایان ذکر است، اعضای تیم استقلال منتظرند تا شرایط را مورد بررسی قرار داده و انتظارات نکونام را برآورده کنند زیرا در غیر این صورت نکونام حاضر به حضور در این تیم نیست و برای حضور در لیگ های عربی اقدام می کند.
گفتنی است، مسئولان تیم استقلال شایعات مطرح شده در خصوص برگشت خوردن چک را رد کردند و مدعی شدند که می توانند این بازیکن و پدرش را راضی کنند که یک فصل را در استقلال سپری کند این در حالی است که هافبک سابق او ساسونا هنوز رضایت نامه اش را بصورت قطعی دریافت نکرده است.
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 4 / 1391برچسب:نقل انتقالات,کانون هواداران,جواد نکونام,شایعات فوتبالی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مجیدی فردا جمعه مذاکره می کند نکونام یکشنبه قرارداد می بندد !

در ادامه داستان طولانی پیوستن جواد نکونام و فرهاد مجیدی به استقلال، خبر می رسد فرهاد مجیدی فردا (جمعه) با استقلالی ها مذاکره می کند تا شرایط بازگشتش به استقلال مهیا شود. با توجه به اینکه فتح الله زاده علاقه زیادی برای به خدمت گرفتن فرهاد مجیدی دارد، به نظر می رسد این مذاکرات به نتیجه برسد. اما جواد نکونام که دیروز خبرهای مبنی بر مذاکره او با یکی دو باشگاه عربی به گوش می رسید، گویا تصمیم قطعی خود را گرفته و یکشنبه آینده با استقلال قرارداد امضا می کند.
هواداران آبی معتقدند با پیوستن این دو بازیکن به استقلال، تیم شان جنگ نقل و انتقالات را از پرسپولیس خواهد برد و لقب کهکشانی برازنده تیم آن ها خواهد بود.

خوبه کریستین رونالدو و مسی را نمی خواستیم آبی پوش کنیم!چقدر ناز و ادا دارند این دو تا!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 4 / 1391برچسب:نقل انتقالات,کانون هواداران,فرهاد مجیدی,جواد نکونام, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اگر به پرسپولیس رفتی دیگه پسر من نیستی!

http://up.vatandownload.com/images/3im6f9ur77jca2pnoey.jpg

امروز آخرین فرصت فتح الله زاده برای استقلالی کردن نکونام

علی فتح الله زاده که تازه بامداد امروز از مالزی برگشته با بحرانی جدید روبرو شده است ، چک های پاس نشده مدیر آبی ها که مهمترین شان را جواد نکونام در دست دارد ، سبب شده تا نکونام در یک قدمی جدایی از استقلال قرار بگیرد. نکونام که رقمی نزدیک به یک میلیون یورو را استقلالی ها باید برای رضایتنامه اش بپردازند ، یک هفته ای هست که منتظر فتح الله زاده مانده. کاپیتان تیم ملی که به دلیل مسائل خانوادگی اصرار دارد فوتبالش را در تهران ادامه دهد ، از بچگی استقلالی بوده ، این را نه فقط علی فتح الله زاده که امیر قلعه نویی هم به رسانه ها گفته بود:« منتظریم آقا جواد که هم خودش و هم پدر بزرگوارش استقلالی هستند ، به تیم بیایند.»حالا اما استقلال به دلیل بحران مالی در جذب او ناتوان مانده و جواد که بیش از هر چیز برایش بازی در ایران مهم است شروع کرده به مذاکره با رقیب سنتی. پرسپولیسی ها هافبک دفاعی ندارند و جواد می تواند تیم کهکشانی رویانیان را کامل تر از قبل کند. این شوک را آیا استقلالی ها می توانند تحمل کنند؟

تحلیل:

اگر شایعه مذاکره نکونام با پرسپولیسی ها درست باشد،همان بهتر که به همان تیم بپیوندد!این چه بازیکن استقلالیه که بخاطر نقد نشدن چکش در غیاب مدیر عامل تیم محبوب بچگی اش با تیم رقیب مذاکره کرده  است!؟
باز خدا پدر رضا حسن زاده مدافع دهه 70 خودمان را بیامرزد که وقتی دید پسرش قصد پیوستن به پرسپولیس را دارد،با یک جمله وی را منصرف کرد و استقلالی نگه داشت؛

اگر به پرسپولیس رفتی،دیگه پسر من نیستی!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 4 / 1391برچسب:نقل انتقالات,کانون هواداران,استقلال,جواد نکونام,بازیکنان دهه70, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ماه رمضان

حلول ماه رمضان،ماه میهمانی خدا بر تمام مسلمانان جهان مبارک باد

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 4 / 1391برچسب:ماه رمضان,ماه عاشقی,تبریک, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آغاز لیگی که پایانش مشخص است!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 4 / 1391برچسب:روزنامه خبرورزشی,فوتبال ایران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان29 تیر 91

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 4 / 1391برچسب:روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

حاشيه مراسم جشن پيراهن باشگاه استقلال

 مراسم جشن پيراهن باشگاه استقلال که قرار بود از ساعت 20 آغاز شود با يک ساعت تأخير در فرهنگسراي بهمن برگزار شد.
در اين مراسم تمامي بازيکنان، کادر فني و اعضاي هيئت مديره باشگاه استقلال حضور داشتند ضمن آنکه هنرمنداني چون داريوش ارجمند، اکبر زنجان‌پور، پويا اميني، سحر قريشي، امير غفارمنش، ميلاد کي‌مرام و تعداد ديگري از چهره‌هاي جامعه هنر و سينما در اين مراسم حضور پيدا کردند.
اين مراسم با حاشيه‌هايي همراه بود که اين حاشيه‌ها را در ذيل مي‌خوانيد:
* محسن حاجيلو مجري صداوسيما اجراي اين برنامه را برعهده داشت.
* بي‌نظمي در سالن و ازدحام جمعيت نشان مي‌داد که تعداد نفرات بيشتري نسبت به ظرفيت سالن به اين مراسم دعوت شده بودند. بي‌نظمي به حدي بود که برخي بازيکنان استقلال مثل صادقي، رحمتي، ساموئل، زندي و اکبرپور جايي براي نشستن نداشتند و مجبور بودند در کنار دوستان خود روي زمين بنشينند و يا ايستاده مراسم را نظاره‌گر شوند.
* تعدادي از هواداران استقلال در اين مراسم به تشويق امير قلعه‌نويي مي‌پرداختند که با تذکر مسئولان سالن و حراست فرهنگسراي بهمن مواجه شدند.

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 4 / 1391برچسب:جشن پیراهن,هنرمندان سینما,هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

نامه قلعه نويي به هواداران

 امير قلعه نويي امروز عصر با ارسال نامه اي به سايت گل و ديگر رسانه هاي مجازي در آستانه شروع ليگ جديد خطاب به هواداران استقلال نامه اي نوشت .
 متن کامل اين نامه را در زير مي خوانيد :
 به نام خدا
دست تقدير روزگار چنين مقدر کرده که امسال پس از سه سال دوري بار ديگر در کنار هم باشيم. همواره گفته ام و تا روزي که به خواست الهي دمي در بدن داشته باشم خواهم گفت که امير قلعه نويي هر آنچه را که امروز ولو کم و ناچيز دارد، پس از لطف و عنايت باري‌تعالي از هواداران با معرفت و عاشق استقلال دارد؛ هواداراني که عمر خود را کنارشان گذراندم و چه اشکهايي که از شوق و گاها اندوه در کنارشان نريخته‌ام. خاطرات بسيار از ما بر جاي مانده، از قهرماني آسيا تا روزهايي که در سخت‌ترين شرايط در دسته سوم مانديم و جنگيديم، از تمامي افتخاراتي که در دهه 80 به دست آمد.
قصد زياده گويي ندارم اما در آستانه شروعي مجدد هستيم؛ شروعي که اميدوارم با حضور و حمايت همه جانبه شما عزيزان، شما خواهران و برادران مخلص و پاک همچون هميشه، انتهايي با حلاوت را به همراه داشته باشد. شما جز لاينفک تاريخ هفت دهه‌اي اين باشگاه هستيد، شمايي که بوده‌ايد، هستيد و خواهيد ماند. امثال بنده هستند که در مقام خدمتگزار و خادم يک روز مي‌آييم و يک روز مي‌رويم و خدا کند که تاريخ به دور از حب و بغض و تعصب و کينه قضاوتي عادلانه پيرامون ما داشته باشد که انشالله چنين خواهد بود.

دست حق به همراهت.....به امید کسب عنوان قهرمانی آسیا و خوشحالی هوادارانی که سالهاست عطش ستاره سوم را دارند

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 4 / 1391برچسب:امیرقلعه نویی,هواداران فوتبال,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بدون شرح!

بیگانه به من وفا کند،خیش من است

آن گرگ اگر مرا شیر دهد،میش من است

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 4 / 1391برچسب:وصف دل, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مگر متسو حرام خور شده!؟/فرهاد مجيدي دیشب وارد تهران شد

به گزارش گل، فرهاد مجيدي بعد از مدتها ديشب وارد تهران شد. او در حالي به پايتخت بازگشت که خبر مي رسد مذاکرات او با فتح الله زاده وارد مرحله تازه اي شده و اين احتمال وجود دارد که بعد از نشست او با مديرعامل استقلال در روز 5 شنبه مجيدي بار ديگر استقلالي شود!
امير قلعه نويي در يک هفته گذشته تلاش کرد با سکوت و سياست انتقال مذاکرات به سمت فتح الله زاده موضعي از خود در قبال بازگشت مجيدي نشان ندهد .
از سوي ديگر بزرگترين دغدغه شماره 7 آبي ها براي بازگشت، اصرار هواداران اين تيم در فضاهاي مختلف مجازي نسبت به حضورش در استقلال است. بازيکني که به شدت روي سکوها محبوب است.

این هم تیتریک روزنامه خبرورزشی؛


با اینکه میدانیم فرهاد بیشتر مصاحبه و اخبار مربوط به وضعیت خودش را حتی در طول فصل در اختیار خبرآنلاین و خبرورزشی قرار میدهد اما....

نتیجه اخلاقی:مگر متسو در مذاکره با رویانیان عنوان نکرده بود که با توجه به مدت کم مانده به آغاز مسابقات لیگ برتر نمی تواند برای پرسپولیس کار مثبتی انجام دهد؟حالا برای تیم الوصل این امر انجام شدنی،شده!؟

نتیجه غیر اخلاقی:با توجه به اینکه شنیده میشد،متسو مسلمان شده و به حلال و حرام بودن پولی که بدست می آورد،خیلی معتقد است؛پس باید گفت:

خدایا از خلقت این همه آدم بیکار و حاشیه پرداز سپاسگذاریم!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 4 / 1391برچسب:نقل انتقالات,اخبار فوتبال,فرهاد مجیدی,روزنامه خبر ورزشی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سهمیه احتمالی قرمزها پر پر شد!/AFC موافقت کرد که جام حذفي برگزار نشود

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، علي کفاشيان خبر داد که کنفدراسيون فوتبال آسيا حذف جام حذفي از تقويم رقابت هاي فوتبال ايران را بر عهده فدراسيون فوتبال گذاشته است تا در اين باره فدراسيون تصميم گيري کند.
وي افزود: در جلسه اي که در کنفدراسيون فوتبال آسيا برگزار شد، مقامات کنفدراسيون مسئله حذف جام حذفي از تقويم رقابت هاي فوتبال ايران را بر عهده فدراسيون فوتبال گذاشتند. ما مي توانيم در اين باره خودمان تصميم بگيريم که رقابت ها را برگزار کنيم يا نه. البته براي معرفي سهميه هم معيار و ملاک تصميم فدراسيون فوتبال ايران و معرفي از سوي اين فدراسيون به کنفدراسيون فوتبال آسيا خواهد بود.


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 4 / 1391برچسب:جام حذفی,کفاشیان,کنفدراسیون فوتبال آسیا,ورزش3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب