بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ما میگفتیم با جباری فینالیست و قهرمان آسیا میشویم!

http://upload7.ir/imgs/2014-04/91393219924025236332.jpg

در یکی از پست ها خواندیم که یه کاربری نوشته بود مجتبی جباری ممکنه بازیکن خوبی باشه اما به  فرهاد مجیدی اصلا نمیرسه،منتهی یادتون باشه اگر فصل قبل استقلال به مرحله نیمه نهایی راه یافته بود فقط و فقط درخشش سید مهدی رحمتی و فرهاد مجیدی بوده و اگر این گلر  و مهاجم نبودن امیر قلعه نویی عمرا می توانست با آن سطح سواد فوتبالیش به این مرحله برسه!
پیش خودم گفتم اولا این موارد مختلف چه ربطی بهم داشت و بعد مگر رحمتی در این فصل هم گلر تیم نبود ،پس چرا نتوانست یک تنه تیم رو به مرحله های بعدی ببرد و در همین دور اول حذف شدیم!
بعد گفتم فرهاد مجیدی هم در فصل قبل لیگ قهرمانان تا آخرین بازی مرحله نیمه نهایی در ترکیب تیم حضور داشت و در نهایت با رحمتی و مجیدی نتوانستیم به فینال برسیم!
دوباره نشستم پیش خودم گفتن در این فصل هم رحمتی را داشتیم و هم فرهاد مجیدی را تا هفته یازدهم اما در نهایت نتوانستیم قهرمان لیگ بشیم!
خلاصه در نهایت از کامنت بی ربط این کاربر عزیز به این  نتیجه رسیدم که مجتبی جباری تنها بازیکنی بود که در فصل قبل  در دوبازی استقلال با بوریران و اف سی سئول غایب بود و در فصل جدید کلا در ترکیب تیم حضور نداشت!
فصل قبل در برابر اف سی سئول که کلا ناکام بودیم و در برابر بوریرام هم با یک سانتر خسرو حیدری و یم کرنر و شوت آندو توانستیم از سد این تیم بگذریم و کلا فوتبال جذابی هم نتوانستیم ارائه کنیم.در فصل جدید هم در هر سه جام موجود ناکام شدیم و امیر قلعه نویی برای اولین بار در لیگ برتر تیمش رتبه نازل پنجمی را بدست آورد!
حالا پیدا کنید پرتقال فروش را!
ما میگفتیم اگر جباری در فصل جدید هم در تیم می ماند و بیرونش نمی کردند احتمالا فینالیست شدن و سپس قهرمان آسیا شدنمان بسیار بود!
همانطور که نبود این بازیکن باعث عدم راه یابی به فینال آسیا و ناکامی مطلق در فصل 2013-2014 شد.استقلال در این فصل حتی نتوانست کسب سهمیه آسیا را کسب کند!
شاید اولین فصل بود که  استقلال بدون جباری بودن را یک فصل کامل تجربه کرد و شاید اگر اشتباه نکنم اولین سالی بود که استقلال نه جامی را توانست کسب کند و نه در نهایت بین سه،چهار تیم اول لیگ قرار بگیرد!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 1 / 1393برچسب:لیگ قهرمانان آسیا،لیگ سیزدهم،استقلال،مجتبی جباری،فتح الله زاده, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ريز قرارداد کادر فنی و بازیکنان استقلال منتشر شد


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 1 / 1393برچسب:استقلال,وزارت ورزش و جوانان,کادرفنی,مبلغ قرارداد, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 31 فروردین 93

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 1 / 1393برچسب:رسانه ها،مطبوعات ورزشی،روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تمرینات تیم ملی در آفریقا با امکانات ضعیف!

http://upload7.ir/imgs/2014-04/70552790515274992808.jpg

دقیقا خود سالن اسکواشه!
کروش برای اردوی تیم ملی در آفریقا کلی هزینه کردن تا برن تو سالن اسکواش تمرین کنن!
این همه بگیر و ببند و فشار بر همراهی ملی پوشان تیمهای حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بخاطر این مدل تمرینات که در سالن انجام میشود و مکانی که معلوم نیست از لحاظ آب و هوایی چقدر به برزیل شبیه می باشد!
خدا کند بحث دلالی و پورسانت در کار نباشد!
بهترین آب و هوا و شرایط مختلف اقیلمی را در فرودین و اردیبهشت ایران می توانیم پیدا کنیم.هوا خوب بهاری در شمال،هوای معتدل در مرکز و هوای نسبتا گرم در جنوب ایران در این ماه های از سال وجود داشت!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 1 / 1393برچسب:تیم ملی ایران،تمرینات آماده سازی،اردوی آفریقا جنوبی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ادموند اختر:بازیکنانی که رفتند،در حق هواداران نامردی کردند!

http://upload7.ir/imgs/2014-04/12170752040553179446.jpg

ادموند اختر در خصوص ناکامی استقلال در فصل گذشته گفت: خیلی موارد در این ناکامی وجود داشت. البته معتقدم استقلال بد نتیجه نگرفت و تنها در دو هفته آخر بدشانسی آورد. 4 بازیکن کلیدی از این تیم جدا شدند که این یکی از نقاط ضعف استقلال بود که البته آن هم برمی‌گردد به مدیریت این تیم و اینکه چگونه با آن بازیکنان قرارداد بسته بود. به نظر من بازیکنانی که از استقلال رفتند به راحتی در آن شرایط حساس تیم را ترک کنند.
وی ادامه داد: البته در این مورد دو بحث وجود دارد، اول اینکه اگر استقلال از بازیکنان جداشده‌‌اش توانست درآمدزایی کند که معتقدم اشکالی ندارد چون در ازای بازیکنان از دست رفته حداقل چیزی گیرش می‌آمد اما اگر بازیکنان به این نیت رفتند که فکر می‌کردند دیگر نمی‌توانند به بقیه پول خود در استقلال برسند   این کار نامردی محض در حق هواداران میلیونی استقلال بود چون آنها در سرما و گرما این تیم را حمایت می‌کنند بنابراین دیگر در این شرایط دیگر عشق به هوادار معنی ندارد.
اختر تأکید کرد: معتقدم استقلال بد نتیجه نگرفت و اگر بازی آخر را می‌برد حتی سهمیه هم کسب می‌کرد. همین که تیم تا هفته پایانی شانس قهرمانی داشته، در نوع خود خوب بود و کسب سهمیه نمی‌توانست نتیجه بدی برای استقلال باشد بنابراین با این اتفاقات، استقلال با قلعه‌نویی بد نتیجه نگرفت البته این را هم بگویم که به جز این مربی هیچ کس دیگر نمی‌توانست این نتایج را کسب کند.
مهاجم سال‌های دور استقلال یادآور شد: 80 درصد شرایط این فصل استقلال و اینکه توانست تا هفته آخر مدعی قهرمانی باشد به مدیریت قلعه‌نویی برمی‌گردد اما فوتبال است و اتفاقات آن غیرقابل پیش‌بینی که متأسفانه در روز آخر روی بدش را به آبی‌پوشان نشان داد.
وی در مورد اینکه استقلال چرا در فصل گذشته کم گل می‌زد، گفت: این دیگر برمی‌گردد به نوع بازی تیم، البته اوایل فصل که همه بازیکنان را داشت هجومی و زیبا بازی می‌کرد اما وقتی در میانه‌های فصل با کمبود بازیکن مواجه شد دیگر طوری به میدان می‌رفت تا فقط بازی را دربیاورد که البته این هم امری منطقی است. چون در این شرایط برای کسب 3 امتیاز زدن یک گل با شش گل هیچ فرقی نمی‌‌کند. در نهایت معتقدم اگر استقلال در دقیقه 92 مقابل مس کرمان دروازه‌اش باز نمی‌شد به طور حتم قهرمان لیگ بود.
اختر در خصوص خریدهای فصل گذشته استقلال عنوان کرد: استقلال در نیم‌فصل 4 خرید بسیار ناموفق داشت.این تیم در نیم‌فصل جای خالی زیادی پیدا کرد و به ناچار دست به خرید‌هایی زد که در تیم‌‌های خود بازیکنان تأثیرگذاری نبودند، البته آنها را به این نیت خرید که شوک حضور در تیم بزرگی مانند استقلال، این تعداد را مثل گذشته تأثیرگذار کند که در نهایت این موضوع برعکس دو فصل پیش جواب نداد و باعث شد تا یکی از نقاط ضعف استقلال نیز همین مورد باشد.
وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا ماندن قلعه‌نویی برای استقلال در فصل آینده به صلاح این تیم خواهد بود یا نه، گفت: قلعه‌نویی باید بماند و با این تیم قرارداد سه ساله ببندد و در عین حال 80 درصد بازیکنان استقلال باید عوض شوند. آبی‌پوشان فصل آینده در آسیا نیستند و این بهترین فرصت است تا این تیم مانند پرسپولیس فصل گذشته دست به جوانگرایی بزند

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 1 / 1393برچسب:پیشکسوتان آبی,ادموند اختر,بازیکنان بی تعصب, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ما بی منطق ترین هواداران فوتبال هستیم!

حضور بازیکنان استقلال در مدینه منوره

قصد لوث کردن قهرمانی فولاد و کار بزرگ حسین فرکی را نداریم،
منتهی باید برای بعضی از دوستان که صحبت های قلعه نویی را توجیهی برای ناکامی و حمایت هواداران استقلال بابت تایید علل ناکامی تیم محبوبشان از سوی سرمربی آبی پوشان مطرح شده را سفسطه كردن نامیدند،یک توضیحی بدهیم!
این عده مدعی هستند که:
قهرماني فقط مختص پرسپرليس و تيم استقلال مافيايي نيست،حق تيم هاي حقدار را نخوريم ، ياد بگيريم كه از تيم هاي مستحق تمجيد و تعريف كنيم و اينقدر كور كورانه تعصب بيجا نشان ندهيم !
....
دوستان عزیز آمار و ارقام اینجا حرف میزند!ادای آدمهای روشنفکر و مثلا حامی تیمهای ضعیف را نیاورید!
وقتی مافیای را به عنوان پسوند نام بزرگ استقلال استفاده کرده اید مشخص است که چه آدم کثیفی هستید که خودتان را پشت عینک بدبینی پنهان کرده اید
و فکر می کنید چون یک تیم شهرستانی قهرمان لیگ شده پس حقش بوده که بشود!بله باید از تيم هاي مستحق، تمجيد و تعريف كنيم اما در یک فضای عادلانه برای همه تیم ها!
وقتی از یک تیم کسر امتیاز میشود و از تیم دیگر بجای سه بار کسر امتیاز شدن تعریف و تمجید،دیگر آن تیم مستحق تعریف و تمجید نمی باشد!
لذا .....


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 1 / 1393برچسب:لیگ سیزدهم,استقلال,فولاد,حسین فرکی,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 30 فروردین 93

http://www.fcesteghlal.ir/Components/General/ShowImage.aspx?imagepath=/esteghlal_content/media/image/2014/04/14268_orig.jpg&mode=large

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 1 / 1393برچسب:رسانه ها،مطبوعات ورزشی،روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

حضور استقلالی‌ها در مکه مکرمه

حضور استقلالی‌ها در مکه مکرمه

کاروان آبی‌پوشان، روز جمعه  در مکه‌مکرمه حضور داشتند. آنها جمعه شب به تهران بازگشتند .گفتنی است در سفر مکه اکثر بازیکنان استقلال حضور داشتند. آبی‌پوشان در آخرین دیدار خود در لیگ‌قهرمانان آسیا مقابل الشباب به عربستان شکست خوردند تا دیدار پایانی ‌آنها برابر الریان‌قطر تشریفاتی باشد.

حضور استقلالی‌ها در مکه مکرمه

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 1 / 1393برچسب:تصاویری ورزشی،لیگ قهرمانان آسیا،استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 28 فروردین 93

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 1 / 1393برچسب:رسانه ها,مطبوعات ورزشی,روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

داوری که در ذهن هواداران استقلال ماندگار شد!

http://upload7.ir/imgs/2014-04/59694636713175622192.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 1 / 1393برچسب:لیگ قهرمانان آسیا،استقلال،اشتباهات داوری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

کاش به جای قرعه آسان،شانس و قضاوت عادلانه را داشتیم!

http://upload7.ir/imgs/2014-04/33444639196621112615.jpg

بعد از قرعه کشی تیم های لیگ قهرمانان آسیا می گفتند یکی از آسان ترین قرعه ها به استقلالی ها افتاده و آبی پوشان تهرانی با تیمهای نسبتا معمولی هم گروه شده اند!
فصل قبل که در گروه مرگ به عنوان تیم اول صعود کردیم و حتی به نیمه نهایی هم راه پیدا کردیم،اینقدر بدشانسی گریبان تیم را نگرفته بود و وضعیت داوری ها این قدر افتضاح نبود!
"" در هر حال از آقایان،نواب شکر الله،پژمان منتظری،جواد نکونام و فرهاد مجیدی متشکریم!""

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 1 / 1393برچسب:لیگ قهرمانان آسیا،استقلال،اشتباهات داوری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سه گانه ناکامی استقلال تکمیل شد!

http://upload7.ir/imgs/2014-04/52267407188706869530.jpg

بدون هر گونه تعصب و هواداری از استقلال،شاگردان قلعه نویی چه در نیمه اول و چه در نیمه دوم و بخصوص بعد از به ثمر رساندن گل برتری با توجه به بضاعت تیم واقعا خوب بازی کردند و اگر آرش برهانی و اولادی در دو سه موقعیت مناسبی که توانستند روی دروازه الشباب ایجاد کنند با دقت بیشتری عمل میکردند،تیم میزبان را با شکست سنگینی می توانستند مواجه کنند.
استقلالی ها هم این بازی هم خوب دویدند و هم خوب در زمین همدیگر را پیدا کردند و با دادن پاس های متوالی خیلی خوب خودشان را تا پشت محوطه جریمه الشبابی ها می رساندند.
استقلالی ها در حالی با لیگ قهرمانان آسیا وداع تلخی داشتند که اگر داور عرب این بازی یک پنالتی مفت و بی دلیل را برای الشبابی ها به ناحق نگرفته بود،این تیم تا صبح هم نمی توانست به آبی پوشان گل بزنند و استقلالی ها میتوانستند از عربستان با سه امتیاز شیرین به ایران برگردند!
واقعا حیف شد...
حیف شد که تیم خسته و مظلوم استقلال در عین شایستگی توسط داوران ضعیف دو دیدار رفت و برگشت مقابل الشباب سر شاگردان قلعه نویی را بریدند و به جای آنها به دور بعد مسابقات صعود کردند!
ناکامیهای آبی پوشان تهرانی در فصل نحس 2013-2014 با حذف در لیگ قهرمانان تکمیل شد و به قولی سه گانه ی تلخ استقلالیها در برابر الشباب پرونده ش بسته شد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 1 / 1393برچسب:لیگ قهرمانان آسیا,استقلال,حذف در دور مقدماتی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 27 فروردین 93

http://www.fcesteghlal.ir/Components/General/ShowImage.aspx?imagepath=/esteghlal_content/media/image/2014/04/14179_orig.jpg&mode=large

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 1 / 1393برچسب:رسانه ها،مطبوعات ورزشی،روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

وداع زود هنگام تراکتوسازان از لیگ قهرمانان آسیا

http://upload7.ir/imgs/2014-04/10473935550824599935.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 1 / 1393برچسب:لیگ قهرمانان آسیا،تراکتورسازی تبریز, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ژورنالیست های زرد پرسپولیسی!

http://upload7.ir/imgs/2014-04/09604699391347860689.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 1 / 1393برچسب:رسانه ها،مطبوعات ورزشی،روزنامه پیروزی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اسطوره پیشگو دو ریال هم نمی ارزد!

http://upload7.ir/imgs/2014-04/22824708212281411477.jpg

آن لحظه سرنوشت‌ساز را به یاد می‌آوریم. روزی که بعد از پایان دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان، فرهاد مجیدی پیراهنش را درآورد و چهار گوشه زمین را بوسید و از فوتبال خداحافظی کرد. بچه‌های احساساتی روی سکوها می‌گریستند.
آنها می‌گفتند چرا فرهاد ما را تنها گذاشت؟ چرا زود خداحافظی کرد؟ چرا رفت؟ آن بچه‌ها احساساتی بودند و برای‌شان سخت بود که فرق خوب و بد را تشخیص بدهند اما فرهاد مجیدی نه احساساتی بود و نه جوانی کم سن و سال.
فرهاد می‌دانست کی و چه وقت باید از استقلال برود. او تاریخ این رفتن را می‌دانست و هیچ ‌کس نمی‌توانست جلویش را بگیرد. بچه‌ها روی سکوها گریه می‌کردند. التماس می‌کردند که فرهاد نرود. او این اشک‌ها را می‌دید اما پیراهنش را درآورد و در راه خداحافظی‌‌اش هیچ متزلزل نشد.


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 1 / 1393برچسب:استقلال,فرهاد مجیدی,امیر قلعه نویی,پرویز مظلومی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

نه شهریار،نه ژنرال و نه امپراطور فقط حسین فرکی!

http://upload7.ir/imgs/2014-04/69105109489984553547.jpg

این مربی نه شهریار،نه  ژنرال و نه امپراطور...این مربی فقط خودش هست حسین فرکی.
مرد با اخلاق و پاک فوتبال ایران که هیچگاه در خصوص مسائل پشت پرده حرفی نمی زند و با هیاهو و شلوغ کاری های رسانه ای و اتهام زدن به دیگران و صحبت از مسائل خارج از مستطیل سبز میانه خوبی ندارد.مهمان امشب برنامه نود کسی نیست جز سرمربی قهرمان لیگ سیزدهم حسین فرکی.
.....
فردوسی پور:سلام،فکر میکنم همه هواداران فوتبال و بخصوص هواداران سرخابی از اینکه فولاد خوزستان با مربیگری شما قهرمان شده راضی باشند و حق را به تیم شما دادند.
حسین فرکی:ممنون .خیلی زحمت کشیدیم و ....
فردوسی پور:از زمان حضور بر روی نیمکت تیم ملی و بعد از جام جهانی صحبت کنید.
حسین فرکی:بعد از جام جهانی  وقتی به ایران بازگشتیم خیلی سعی کردم در یک تیم باشگاهی فعالیت خودم را آغاز کنم اما تا چند سال هیچ مدیری حاضر به سپردن تیمش به من نمی شد!
فردوسی پور: یعنی به مسائل پشت پرده و یا موضوع خاصی ربط پیدا می کرد؟
حسین فرکی:بله ... یک جریانی نمی خواست  بنده سرمربیگری در تیم های داخلی را تجربه کنم و برای همین اجازه سپردن هدایت تیمی را به هیچ وجهی به من نمی دادند!
نتیجه:حسین فرکی به مسائل پشت پرده و بیرون از مستطیل سبز اصلا اعتقادی نداشته و ایشان نه ژنرال است و نه شهریار،حسین فرکی است و لاغیر!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 1 / 1393برچسب:برنامه 90,حسین فرکی,عادل فردوسی پور,بهترین مربی ایران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بازگشت احتمالی با تجربه ها به جدول مسابقات لیگ قهرمانان!

http://upload7.ir/imgs/2014-04/19791173751456387025.jpg

تیم سپاهان که همچون استقلال در چهار دیدار ابتدای خود  نتایج قابل مطلوبی نگرفته بود،با برد قاطع 4 بر 0 که مقابل السد قطر بدست آورد  به امید اول صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا در گروه خود تبدیل شد.
اما تراکتورسازان که به همراه فولاد خوزستان در چهارم دیدار ابتدای خود نسبتا موفق تراز سپاهان و استقلال ظاهر شده بودند،با باختی که مقابل الاتحاد عربستان کسب کردند ،از  راه یابی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا باز ماندند.
مع الوصف؛باید تا فردا شب بنشینم  و منتظر برگزاری دیدار دو تیم استقلال و فولاد مقابل حریفان خود بشویم.شاید در این دو دیدار نتایجی مشابه با دو بازی روز گذشته برای دو نماینده ایران در آسیا رقم بخورد!
ان شاالله که هر دو تیم استقلال و فولاد مقابل حریفان خود به پیروزی دست پیدا کنند،اما اگر قرار بر این شد که یک تیم فاتح میدان باشد ،دوست داریم آن تیم استقلال تهران باشد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 1 / 1393برچسب:لیگ قهرمانان آسیا,نمایندگان فوتبال ایران,سپاهان اصفهان,تراکتور سازی تبریز, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب