بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


حضور سرمربی تیم ملی در ورزشگاه تختی انزلی

حالا این هواداران تیمهای لیگ برتری بگویند چرا سرمربی تیم ملی به برای دیدن بازیهای تیم محبوبشون به شهرسانها نمی رود!؟
بفرمایید این هم از تماشای یک بازی در یک شهرستان!؟ظاهرا نتیجه و نوع بازی بازیکنان دو تیم ملوان و استقلال در انزلی باعث شده که کروش قید سفر به شهرستانها را بزند!
کروش طبق عادتش که 10 دقیقه آخر هر بازی رو نمی بیند و استادیوم ترک می کند،ظاهرا مجبور بود که تا آخر این بازی سرد و کسل کننده رو تحمل کند!نکته:از طرفی شایعه شده که هر شهری که استقلال بازی داشته باشد برای دیدن بازیهای پسران آبی در استادیوم حاضر خواهد شد! دلیلش هم،زیر نظر گرفتن بازی های مجتبی جباری است و کروش شخصا می خواهد از وضعیت و میزان آمادگی منجی تیم ملی و خودش از نزدیک و مستقیما اطلاع داشته باشد!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 10 / 1391برچسب:کروش در انزلی,لیگ دوازدهم,هفته بیست دوم,تساوی در انزلی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

داوری جهانبازی چنگی به دل نزد!

یدالله‌ جهانبازی داور مسابقه به فرزاد حاتمی،سیاوش اکبرپور و ساموئل از استقلال و سعید عزت‌اللهی و سیدجلال رافخایی از ملوان کارت زرد نشان داد.اگر خوب دقت کرده باشیم هر سه کارت بازیکنان استقلال فقط بخاطر اعتراض به داوری به آنها داده شد و فقط شاید اخطار سیاوش اکبرپور تا حدودی منطقی به نظر می رسید.

اخطاری که فرزاد حاتمی دریافت کرد بابت اعتراض به خطای بسیار شدید عزت الهی بازیکن ملوان بود که همانند سعید سالار زاده که بر روی پای میلاد میداوودی خطای سنگینی انجام داد ،که این بازیکن را تا الان از فوتبال محو کرده،امکان داشت همین بلا هم بر سر حاتمی دیگر مهاجم استقلال بیایید.همچنین اخطاری که به ساموئل داده شد نیز یک خطای آشکاری بود که بر روی وی انجام دادند و داور بازی ضمن نگرفتن آن خطا به بازیکن خارجی استقلال بخاطر یک اعتراض معمولی کارت زرد نشان داد.

اگر این سختگیری ها برای بازیکنان ملوان هم اعمال می شد،آنوقت از تیم گیلانی بخاطر فریب داور در محوطه 18 قدم می بایست جلال رافخایی از بازی اخراج میشد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 10 / 1391برچسب:اشتباهات داوری,لیگ دوازدهم,هفته بیست دوم,تساوی در انزلی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قلعه نویی یک امتیاز بیشتر به درد ما خورد تا ملوان/دربی بازیکنان را محتاط کرده بود

امیر قلعه‌نویی پس از تساوی بدون گل برابر ملوان در نشست خبری اظهار داشت: ابتدا درگذشت بزرگمرد بوکس ایران حسین اغماض را تسلیت می‌گویم و بابت دیروز هم که نتوانستم در نشست خبری حاضر شوم عذرخواهی می‌کنم. از پریروز زیر سُرم بودم و ماشین شخصی هم گرفتم تا به نشست برسم که نرسیدم.

وی ادامه داد: بازی خیلی خوبی بود. سرعت بازی خیلی خوب بود. ملوان بهتر بازی کرد اما ما در ایجاد موقعیت موفق‌تر بودیم. دو موقعیت خوب گل‌زنی به دست آوردیم که یکی را دروازه‌بان ملوان خوب گرفت و دیگری مدافع حریف پوشش خوبی داد. اگر موسوی دقت بیشتری می‌کرد سه امتیاز را می‌گرفتیم.

قلعه‌نویی تصریح کرد: دو هدف را در این بازی دنبال می‌کردیم، اول اینکه گل نخوریم و دوم سه امتیاز را بگیریم. تیم‌ها وقتی مقابل استقلال قرار می‌گیرند انگیزه زیادی پیدا می‌کنند و با آنچه که ما در بازی‌های گذشته‌شان آنالیز کرده‌ایم تفاوت دارند. اگر این تیم‌ها در سایر مسابقات هم اینگونه با انگیزه باشند شرایط بهتری پیدا می‌کنند. به محمد احمدزاده تبریک می‌گویم که یک هافبک 15-16 ساله به نام عزت‌اللهی را مقابل ما به میدان فرستاد که جای تقدیر و تشکر دارد.

سرمربی استقلال افزود: شاید این یک امتیاز به درد ما بیشتر از ملوان می‌خورد زیرا هم گل نخوردیم و هم به صدر جدول رسیدیم و هم نشان دادیم که تیم ما تحت فشار هم خوب بازی می‌کند. از هیئت فوتبال انزلی هم تشکر می‌کنم اما جا دارد استان قهرمان‌پرور گیلان ورزشگاهی بهتر از تختی داشته باشد.

قلعه‌نویی با اشاره به شرایط زمین مسابقه عنوان کرد: زمین ظاهر خوبی دارد و نسبت به سال‌های گذشته خیلی بهتر شده است اما فقط ظاهرش خوب بود و شهر انزلی و مردم انزلی لیاقت داشتن یک وزرشگاه 50 هزار نفری با یک زمین با کیفیت عالی دارند. اگر زمین بهتر بود بازی بهتری می‌شد.


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 10 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,هفته بیست دوم,تساوی در انزلی,کنفرانس مطبوعاتی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 30 دی 91

http://axgig.com/images/63242979687575395719.jpg


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 10 / 1391برچسب:رسانه ها,مطبوعات,ورزش3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قلعه‌نويي مشاور فني مديرعامل پاس شد

به نقل از سايت رسمي باشگاه پاس همدان، امير قلعه نوعي پيشنهاد رمضاني، مدير عامل باشگاه پاس را مبني بر پذيرفتن سمت « مشاور فني مدير عامل» را پذيرفت و به اين سمت منصوب شد.
طبق هماهنگي هاي به عمل آمده قرار است قلعه نويي در صورت امکان از برخي جلسات تمريني و همچنين اغلب بازي‌هاي پاس ديدن کرده و نکات فني لازم را به مدير عامل انتقال دهد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 10 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

نتايج هفته بيست و دوم ليگ برتر فوتبال

هفته بيست و دوم ليگ برتر فوتبال با انجام 7 ديدار همزمان از ساعت 15:30 آغاز شد.
در يکي از حساس‌ترين بازي‌ها پرسپوليس در ورزشگاه آزادي به مصاف داماش رفت که اين ديدار با تک گل حسين ماهيني که در دقيقه 40 از روي نقطه پنالتي براي پرسپوليس به ثمر رسيد به برتري رسيد.
نتايج ساير ديدارها به شرح زير است:
راه آهن 3 - آلومينيوم هرمزگان
گل‌ها: مجتبي شيري (78 و 82) و ايگور کاسترو (83)
فجرسپاسي يک - صباي قم يک
گل‌ها: مهدي مومني (27) براي صبا و جابر انصاري (35) براي فجر
ذوب آهن اصفهان يک - گهر دورود صفر
گل‌: محسن مسلمان (20)
مهدي رجب‌زاده در دقيقه 80 يک پنالتي را براي ذوب‌آهن از دست داد
نفت آبادان صفر - تراکتورسازي تبريز يک
گل: سيدمهدي سيدصالحي (51)
پيکان يک - نفت تهران 3
گل‌: احمد آل‌نعمه (8)، امين منوچهري (58) و ماريو راموس (85) براي نفت و فريرا (92) براي پيکان
سايپا صفر - سپاهان 3
گل: خلعتبري (45+2)، امين جهان عالميان (60) و احسان حاج‌صفي (76)

به اين ترتيب با برگزاري ديدارهاي روز اول هفته بيست و دوم ليگ برتر تراکتورسازي با 41 امتياز و تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال موقتا تا برگزاري ديدار فرداي استقلال و ملوان صدرنشين شد. سپاهان نيز با پيروزي مقابل سايپا جايگاه خود در ميان بالانشينان را مستحکم‌تر کرد.
راه‌آهن هم پس از 4 هفته ناکامي سرانجام طعم خوش پيروزي را مقابل آلومينيوم چشيد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 10 / 1391برچسب:نتايج هفته بيست و دوم,ليگ برتر فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

استقلال کمبودی برای قهرمانی در آسیا ندارد

http://axgig.com/images/75448933627639643962.jpg

اگر آندو را هم داشتیم دیگه چیزی برای قهرمانی با اقتدار کامل در آسیا کم نداشتیم.
اما می توانیم خوشبین باشیم که در دور سوم لیگ قهرمانان در فصل آینده از آندو هم در ترکیب تیم بهره مند بشویم.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 10 / 1391برچسب:قهرمانی در آسیا,استقلال ,ستاره سوم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تمرینات فشرده برای آمادگی بیشتر فرهاد مجیدی تا دربی

امیر قلعه نویی لیست نهایی 18 بازیکنی را که با خود به انزلی می برد اعلام کرد و در این لیست نام فرهاد مجیدی دیده نمی شود. فرهاد که اولین بازی اش در لیگ را برابر مس کرمان انجام داد و نمایش خیلی ضعیفی هم نداشت به خواست قلعه نویی همراه با مربی بدنساز استقلال در تهران می ماند و برای بازی مهم دربی که 6 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود تمریناتی فشرده خواهد داشت. 

باید دید مجیدی در آخرین سال حضورش در فوتبال حرفه ای آیا می تواند باز هم سوپراستار آبی ها در دربی باشد؟ حاج قاسم مربی بدنساز آبی ها گفته در مدتی که استقلالی ها نیستند مجیدی تمریناتش را در تهران با او ادامه می دهد. مجیدی در 4 برد متوالی استقلال در دربی ها با پرویز مظلومی ستاره تیمش بود. مجیدی در یک ماه گذشته تمریناتش را به طور ویژه سپری کرده و قلعه نویی هر بار تاکید دارد این بازیکن تنها در شرایطی که در اوج آمادگی باشد به میدان می رود چون سن و سال بالایی دارد. به نظر می رسد قلعه نویی که او را به خواست هواداران برای تیمش آورده ، می خواهد هیجان بازی در دربی را حتی اگر شده برای دقایقی میان فرهاد و هواداران استقلال تقسیم کند و برای همین ریسک بردن این بازیکن به انزلی را انجام نداده است.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 10 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

کادوی استقلالی‌ها به برهانی

http://www.esesclub.com/public/album_photo/3d/9f/01/19c9f_6554.jpg?c=8074

بازیکنان تیم استقلال به خاطر رکوردشکنی آرش برهانی در تمرین امروز به این بازیکن هدیه دادند.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود در تهران را قبل از دیدار مقابل ملوان انزلی از ساعت 15 امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی در حالی برگزار کرد که قبل از شروع تمرین مجتبی جباری به صورت پنهانی و در حضور تمام بازیکنان به نمایندگی از آنان به آرش برهانی به خاطر شکستن رکورد گلزنی در استقلال هدیه‌ای را اهدا کرد. قلعه‌نویی در ابتدا ضمن تشکر از همه بازیکنان که در امر گلزنی به آرش برهانی کمک کردند، از تمام بازیکنان خواست تا برای این بازیکن دست بزنند.
* خسرو حیدری که در دیدار آینده مقابل ملوان محروم است، در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشت.
* حمید بابازاده تمرینات سفت و سختی را برای سید مهدی رحمتی در نظر گرفته است.
* قبل از شروع تمرین امروز بازیکنان تیم استقلال با یکدیگر در خصوص کسر 6 امتیاز از این تیم و صحبت‌های پیرامون این موضوع از خبرنگاران سؤال می‌کردند.
* حدود 50 نفر از طرفداران استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشته و بعد از گذشت 30 دقیقه و با درخواست مسئولان کمپ ورزشگاه را ترک کردند.
* میرشاد ماجدی در تمرین امروز حاضر نبود اما شاهرخ بیانی برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان را نظاره‌گر شد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 10 / 1391برچسب:کادوی استقلالی‌ها به برهانی,تمرینات استقلال,هواداران,, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

زمانی که قلعه نویی افتخار آفرینی می‌کرد شما در کوچه،خاک بازی می‌کردی!

رئیس جمهور هم از دست رویانیان به ستوه آمده

قائم مقام پیشین باشگاه پرسپولیس درباره عملکرد رویانیان در پرسپولیس عنوان کرد: وقتی با این هزینه تیم در رده دوازدهم جدول است یعنی عملکرد خوب نبوده است. در این شرایط امضای تفاهم نامه با غول‌های فوتبال جهان، افتتاح دانشکده پرسپولیس، امضای قرارداد با قهرمانان المپیک و پارالمپیک نمی‌تواند عطش هواداران را کم کند. تمام هویت پرسپولیس تیم فوتبال بزرگسالان است که آن هم در رده‌های پایین جدول حضور دارد.

زارع ادامه داد: اگر رویانیان می‌خواهد در پرسپولیس بماند باید دست از حرف‌های ضد و نقیض و مصاحبه‌های هر روزه بردارد، یکی از مشکلات بزرگ رویانیان همین حرف هاست. یک روز کریمی اسطوره است و روز دیگر صحبت‌های دیگری مطرح می‌شود، یک روز برنامه 90 نماد عدالت است و یک روز باعث رواج دلالی! زیاد مصاحبه کردن رویانیان به همه لطمه می‌زند. فکر می‌کردم بعد از 14،15 ماه رویانیان روش کار در پرسپولیس را یاد بگیرد اما این طور نشد. توصیه من به رویانیان این است که روی کارش تمرکز کند چون مدیر بعدی گرفتار خواهد شد.

زارع درباره واگذاری مجموعه انقلاب یا شیرودی به پرسپولیس گفت: مجموعه انقلاب در مالکیت آستان قدس رضوی است و نمی‌دانم رویانیان چرا بدون اطلاعات صحبتی را مطرح می‌کند. در مورد ورزشگاه شهید شیرودی هم یک بحث حاکمیتی مطرح است. حداقل 10،11 فدراسیون در این مجموعه وجود دارد و امکان ندارد این مجموعه به پرسپولیس برسد.

قائم مقام پیشین باشگاه پرسپولیس افزود: فتح‌الله زاده در بحث واگذاری ورزشگاه‌ها بسیار هوشمندانه عمل کرد اما متاسفانه رویانیان خیلی زود راضی شد، استقلال مجموعه کشوری را گرفت و پرسپولیس درفشی‌فر را که خود رویانیان آن را تجهیز کرد. گرفتن درفشی‌فر هیچ امتیاز مثبتی نداشت.زارع در مورد مصاحبه شیرینی علیه قلعه نویی گفت: معلوم است شیرینی اصلا مصاحبه قلعه نویی را نخوانده و این صحبت‌ها دیکته شده بود. متاسفانه شیرینی خواب است. آقای شیرینی! زمانی که قلعه نویی افتخار آفرینی می‌کرد شما در کوچه، خاک بازی می‌کردی!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 10 / 1391برچسب:ریاست جمهور,رویانیان,فتح الله زاده,شیرینی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ناصرخان با پیراهن منچستر مقابل بیرمنگام

http://www.8pic.ir/images/ysnw3e94ak5b6ggbg3g.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 10 / 1391برچسب:ناصرحجازی با پیراهن منچستر,پیشکسوتان,تصاویر قدیمی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

هوشنگ نصیرزاده: بازی فرهاد مجیدی برای استقلال کاملا قانونی است.

درحالی که مسئولان باشگاه مس کرمان و طرفداران کرمانی امید داشتند تا به دلیل عدم صدور ITC فرهاد مجیدی ، بازی تیم شان برابر استقلال که با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسیده بود ، با نتیجه 3 بر صفر به سودشان تغییر کند اما آنچه از سوی فدراسیون فوتبال انجام شده و محمدرضا کسرایی از مسئولان کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال درباره صدور رضایتنامه موقت از سوی فدراسیون برای فرهاد انجام شده است ، کاملا قانونی بوده. هوشنگ نصیرزاده رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در این باره به خبرآنلاین می گوید:« آنچه در گزارش شما آمده از نظر قانونی درست نیست چون وقتی یک بازیکنی قراردادش تمام می شود و یار آزاد لقب می گیرد ، اگر باشگاه قبلی او برایش ظرف مدت 15 روز ITC صادر نکند ، فدراسیون فوتبال کشور جدید این اختیار را خواهد داشت که به درخواست بازیکن و باشگاه جدید او در کشوری دیگر ، برایش رضایتنامه موقت صادر کند و اگر ظرف یک ماه ، باشگاه اولیه این رضایتنامه بین المللی را صادر نکرد ، فدراسیون کشور مبداء می تواند راضیتنامه بین المللی دائمی برای این بازیکن صادر کند. پس بر اساس این قانون ، صدور رضایتنامه برای مجیدی قانونی بوده و بازی او برای باشگاه استقلال کاملا قانونی بوده است و از این بابت نمی توان ایرادی به بازی و نتیجه آن گرفت.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 10 / 1391برچسب:فرهاد مجیدی,رضایت نامه,لیگ دوازدهم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 28 دی 91

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 10 / 1391برچسب:رسانه ها,مطبوعات,ورزش3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بیهوده شلوغش کردند / فعلا تهديدي در کار نيست!

باشگاه استقلال  به علت تحريم‌هاي بانکي، طي يک هفته و در سه قسط مبلغ بدهي خود را به رينالدو بازيکن پرويي اش  از طريق يک صرافي به حسابي که به باشگاه قبلا اعلام شده بود واريز مي کند و رسيد اين پرداخت‌ها را به فدراسيون فوتبال تحويل مي دهد تا براي پايان بخشيدن به اين پرونده، پرداخت شدن بدهي اين بازيکن به فيفا به صورت رسمي اعلام شود.
پس از اين اقدام و بعد از مدتي بازهم از طرف مسئول رسيدگي به پرونده 'رينالدو' ايميلي به باشگاه استقلال ارسال مي‌شود که با توجه به ارائه رسيد، پولي به حساب رينالدو در بانک پرويي واريز نشده است. با پيگري مسئولان باشگاه استقلال، مشخص مي‌شود صراف اين مبلغ را اشتباه به حساب ديگري واريز کرده است.
درحاليکه استقلالي‌ها براي حل اين مشکل به سراغ صرافي رفته و کش مکش‌هايي بين طرفين ايجاد مي‌شود، مسئول رسيدگي به پرونده 'رينالدو' در کميته انضباطي فيفا ايميل جديدي را به اين باشگاه تهراني ارسال کرده و همان ايميل را هم براي فدراسيون فوتبال جهت اطلاع رساني، ارسال مي‌‎کند.
دراين بين بحث نامه رسمي از سوي کميته انضباطي في در اين بين بحث نامه رسمي از سوي کميته انضباطي فيفا و تهديد به کسر امتياز مطرح نشده است. البته در اين ايميل شماره حساب جديدي از بانکي در انگلستان اعلام و به باشگاه استقلال هشدار داده است در نخستين فرصت مبلغ مطالبات 'رينالدو' را طبق حکم اعلام شده از سوي فيفا، به اين حساب واريز کند، در غير اينصورت جرايم بعدي فيفا عليه باشگاه استقلال اعمال مي‌شود.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 10 / 1391برچسب:کميته انضباطي فيفا،مطالبات 'رينالدو'،کلاه برداری،باشگاه استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

هنوز داغ شکست فصل قبل در لیگ قهرمانان را فراموش نکرده ایم!

سپاهان اصفهان - استقلال تهران

قرعه کشي مرحله نيمه نهايي جام حذفي باشگاههاي کشور ظهر امروز در محل سازمان ليگ حرفه اي برگزار شد. بر اين اساس تيم استقلال در اين مرحله در ورزشگاه آزادي ميزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.
بزرگترين پيروزي:
به نظر ميرسد اگر بازي در اصفهان بود خيلي بهتر مي بتوانيم نتيجه بگيريم.چون باز در اصفهان طرفداران استقلال حاضر بودند در آن سرماي منفي دو درجه و نشستن بر روي چمن هاي ورزشگاه فولاد از تيم محبوبشان حمايت و بازيکنان مورد علاقه خود را تشويق کنند.اما اينجا _ تهران _هواداراني هستند که حتي از تلويزيون هم بازي را نمي بينند و بعد در همين سايتها و محيط هاي مجازي ادعا حمايت و استقلالي بودنشان گوش فلک را کر کرده!!!
خلاصه اگر هواداران بخواهند همين تعداد تماشاگر اندک که در طي بازيهاي ليگ دوازدهم از بازيهاي تيمشان استقبال کرده اند در بازي مهم و سرنوشت ساز نيمه نهايي جام حذفي مقابل سپاهان در استاديوم حاضر شوند و تيمشان را مورد حمايت قرار دهند،مطمئنا اين تيم اصفهاني بوده که در شرايطي معمولي از نظر فضاي ورزشگاه مقابل استقلال سود برده و از چمن هموار استاديوم آزادي بهرمند خواهد شد.زمين همواري که خيلي بهتر از آسفالت فولاد شهر بوده و تيم بازيکنان تکنيکي اصفهاني مي توانند قابليتهاي خود را بهتر نشان بدهند!
نکته:استقلالي ها هنوز داغ شکست فصل قبل مقابل اين تيم اصفهاني را در ليگ قهرمانان آسيا فراموش نکرده اند،پس بايد اين بازي را به عنوان يک ديدار انتقامي بابت آن شکست تلخ قلمداد کنن و ورزشگاه را با حضور يک پارچه و يکدست آبي پوش شده ،جهنمي کنن براي بازيکنان سپاهان!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 10 / 1391برچسب:لیگ قهرمانان آسیا,جام حذفی,استقلال,سپاهان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

استقلالی که رقیبانش هم برایش آرزوهای خوب می کنند.

 در دور برگشت بازیهای لیگ دوازدهم و با نمایشی که پسران آبی داشتند،تقریبا در پایان هر بازی و در کنفرانس مطبوعاتی مربیان تیمهای رقیب به این نکته اعتراف کردند که استقلال بهترین تیم ایران و امیر قلعه نویی بهترین مربی لیگ برتر می باشند.موضوعی که برای استقلالی ها در نوع خود جالب و صد البته غرورآفرین بود!

ابتدا مجتبی تقوی سرمربی سایپا بعد از باخت  تیمش در جام حذفی در پایان بازی مجدد تیمش به فاصله چند روز در لیگ برتر به این نکته معترف شد و بعد از وی سرمربی ابومسلم مشهد در نشست خبری خود به قدرت استقلال و توانایی امیر قلعه نویی صحه گذاشت .همچنین قدرت و توانایی استقلال و سرمربی محبوبش توانست سرمربی تیم مس کرمان،لوکا بوناچیچ مغرور و بداخلاق را هم به حرف بیاورد و ضمن تمجید از این استقلال ومربی پرافتخارش برای آنها آرزوی قهرمانی کند.

آری .... نمایش استقلال با سرمربی بزرگش در نیم فصل دوم باعث شده که دوست و دشمن آنها را تحسین کنند و حتی برای قهرمانی در لیگ و آسیا برای پسران آبی آرزو موفقیت نمایند.
این همان استقلالی است که ما هواداران انتظار داشتیم.استقلالی که رقیبانش هم به احترامش کلاه از سر برمی دارند و برایش آرزوی موفقیت می کنند.
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 10 / 1391برچسب:استقلال,سرمربیان لیگ برتری,بهترین های فوتبال,لیگ دوازدهم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

جام حذفی قرعه کشی شد:استقلال در آزادی و پرسپولیس در فولادشهر

خبرگزاری فارس: استقلال میزبان سپاهان در نیمه‌نهایی جام‌حذفی شد

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاههای کشور ظهر امروز در محل سازمان لیگ حرفه ای برگزار شد. بر این اساس تیم استقلال در این مرحله در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.

خبرگزاری فارس: پرسپولیس میهمان شد ذوب آهن میزبان

همچنین مراسم قرعه‌کشی برای تعیین میزبانی پرسپولیس و ذوب آهن ساعت 14 امروز در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار و تیم ذوب آهن به عنوان میزبان انتخاب شد.سعید شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس نسبت به این قرعه‌کشی معترض شد و معتقد بود که قرعه‌کشی به درستی انجام نشده است.سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس به کمیته مسابقات سازمان لیگ رفت تا اعتراض خود را اعلام کند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 10 / 1391برچسب:قرعه کشی جام حذفی,میزبانی استقلال,نیمه نهایی,سپاهان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قلعه نویی در حال بازی شطرنج

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 10 / 1391برچسب:قلعه نویی,بازی شطرنج , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب