بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


عناوین رسانه ها،روزنامه استقلال جوان و ...17 مهر91


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 3 / 1391برچسب:رسانه ها,روزنامه های ورزشی,ورزش3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آیا انگشت نماها در حال گسترش هستند!؟

الان که این مطلب را می خونید من دارم به خبر پیوستن دهنوی به تراکتورسازی می خندم!بخدا کاربری که نوشته داره سکته میکنه،خیلی برایم  جالب بود که چرا برای رفتن یک بازیکنی که معلوم نبود در تیمی مثل استقلال که هواداران میلیونی دارد بتواند توانایی هایش را نشان بدهد،اینقدر ناراحت شده است!
نه اشتباه نکنید این مثل"" گربه دستش به گوشت نمی رسید و می گفت:پیف،پیف!""به این موضوع ربطی پیدا نمی کند!
اگر توی این چند روزه به مطالبی که نوشته بودم دقت کرده باشید یک کلمه را چندین بار تکرار کردم،صبر واژه بسیار پر معنا و در عین حال سنگین که فعلا ما طرفداران احساسی تیم نداریم
اما نظرم در مورد شایعه پیوستن دهنوی به تراکنور سازی و درمورد قرار داد داخلی وی با استقلال در سه بند زیر خلاصه میشه!
اولا خب به حمدالله یک بازیکن پولکی دیگر که دیده تو استقلال خبری از دادن پیش قرار داد و پول نیست،با وجود یک جلسه تمرین راه را کج می کند و با تیمی که پول بیشتری می دهد قرار داد می بندد!دوما؛این خودش یک راه درآمدزایی برای باشگاه محسوب میشود که اگر با آبیها با دهنوی قرار داد بسته باشد،طبق قانون کمیته انضباطی می بایست نصف مبلغ قرار داد دهنوی با تراکتور به استقلال داده شود.
سومی هم اینکه آقای دهنوی از شایعه درست باشد،خوش بگذره...!این راهی که تو رفتی محمد نصرتی فصل قبل رفت و انگشت نما شد!

نتیجه اخلاقی:
شما دنبال چرائی و چگونگی رفتن دهنوی باشید نه خود دهنوی!تراکنورسازی تیمی که زیر نظر سپاه اداره میشود و تا این زمان از فصل نقل و انتقالات در بازار حرفی از این تیم برای خرید بازیکن نبوده،آیا ربطی یا شباهت هایی  درمصاحبه های اخیر سردار رویانیان در خصوص منصرف شدن از جذب سید مهدی به خاطر تضعیف نشدن استقلال نمی بینید!؟

بچه ها یک مقدار شرایط را درک کنید،این فصل فصل سختی در پیش رو داریم و باید علاوه بر حریفان رو در رو با تیمهای هم خانواده جنگ های نا برابری داشته باشیم.
تیمهای مثل (تراکتور و پرسپولیس امسال) و تیم های صنعتی ی مثل(مس کرمان و سپاهان و ذوب آهن اصفهان،فولاد خوزستان)
تنها راه برنده شدن در این فصل فقط اتحاد تماشاگران و مقداری صبر تا پایان چند هفته ابتدایی لیگه.
حال می خواهید سکته کنید،می خواهید به حاج فتل فحش بدهید،می خواهید امیر قلعه نویی را تیرباران کنید و هر کاری دوست دارید انجام دهید تا هفته پنجم ششم به تیم وقت بدهید و بعد ....!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 3 / 1391برچسب:نقل و انتقالات, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

رویانیان فکر می‌کند فوتبال، اداره راهنمایی‌ورانندگی است

علی نظری جویباری درباره اظهارات روز گذشته مدیر عامل پرسپولیسگفت: نمی‌دانم آقای رویانیان چرا این طور برخورد می‌کند. او یک فرد قانونمند است و پست‌های حساسی داشته و سال‌ها زحمت کشیده است اما باید بداند باشگاه‌ها هم سالیان سال است که فعالیت می‌کنند و این فعالیت در چارچوب قانون بوده است.

وی افزود: رویانیان که خودش مرد قانون است باید قانون را اجرا کند نه اینکه بگوید چون دیگران تخلف می‌کردند، پس او هم تخلف می‌کند. در این چند روز اخیر دیده‌ام که او با صحبت‌هایش به هواداران و مسئولان ما توهین کرده و همه در قبال این توهین‌ها سکوت کرده‌اند. رویانیان فکر می‌کند فوتبال هم مثل اداره راهنمایی و رانندگی است و هر رفتاری که با زیر مجموعه‌اش داشته، در فوتبال هم می‌تواند همین رفتار را داشته باشد و به همه امر و نهی کند. اداره راهنمایی رانندگی شرایطی را می‌طلبد که در ورزش این شرایط نیست، ورزش جای امر و نهی کردن نیست.

نظری جویباری تصریح کرد: رویانیان سردار است اما در حوزه کاری‌اش. سرداران ورزش افراد دیگری هستند مثل فتح‌الله‌زاده، پورحیدری، قلعه‌نویی، پروین و مظلومی و ... شخصی مثل محمد رویانیان نباید شأن و منزلت خود را پایین بیاورد. او مرد بزرگی در حیطه کاری خودش است و نباید قانون را زیر پا بگذارد.

معاون باشگاه استقلال درباره اینکه رویانیان گفته اگر پول داشت به جای ماشین، هواپیما به بازیکنان می‌داد، گفت:‌ اصلا بحثی نیست او اگر از جیب خودش هزینه می‌کند می‌تواند F14  هم بدهد. مهم این است که این پول از بیت‌المال نباشد.

نظری جویباری درباره اینکه در سال‌های گذشته سپاهان و استقلال در نقل و انتقالات پیشتاز بودند و امسال که پرسپولیس در نقل و انتقالات پیشتاز بوده، همه انتقاد می‌کنند،‌ گفت: من اصلا بحثی بابت یارگیری پرسپولیس ندارم. رویانیان برای شادی هواداران این تیم می‌تواند هر بازیکنی که دوست دارد بگیرد اما قرار نیست با این سبکی که در حال یارگیری است به بقیه توهین کند.

وی اضافه کرد: آقای رویانیان! اگر قانون را می‌دانی و سال‌های سال پلیس بوده‌ای این طور حرف زدن در شأن یک آدم بزرگ نیست. اینکه بخواهد به استقلال و سپاهان حمله کند،‌ درست نیست. واقعا ما فدارسیون ضعیفی داریم در شرایطی که خود فرد می‌گوید در حال ریخت و پاش است، هیچ اقدامی نمی‌کند و می‌گوید مدرک نداریم. از این واضح‌تر که خودش در تلویزیون می‌گوید به بازیکنان هواپیما می‌دهم.

معاون باشگاه استقلال با بیان اینکه جذب امیر قلعه‌نویی مهمترین نقل و انتقال فصل بوده است، به فارس گفت: همه دوست دارند مربی‌ای داشته باشند که برای آنها قهرمانی بیاورد و استقلال توانسته چنین سرمربی را جذب کند اما همه خیلی ساده از کنار این مسئله می‌گذرند. اگر اکنون احسان قائم مقامی که استاد بزرگ شطرنج ایران است، با من بازی کند و به من مهره‌های طلا بدهند و به او مهره‌های پلاستیکی،‌ باز این من هستم که مات می‌شوم. ما استاد بزرگ فوتبال ایران را صید کرده‌ایم و در نقل و انتقال بازیکنان هم بازیکنان بزرگی گرفته‌ایم. مگر سیاوش اکبرپور و امیرحسین صادقی بازیکنان کمی هستند؟

نظری‌جویباری اضافه کرد: سال گذشته استقلال تیم بسیار خوبی داشت و اگر مصدومیت تیموریان و حیدری نبود، استقلال صددرصد قهرمان می‌شد. این مسابقات است که مشخص می‌کند چه تیمی در نقل و انتقالات موفق بوده است. هر چند معتقدم پرسپولیس مهره‌های خوبی گرفته اما از قدیم گفته‌اند دو پادشاه در یک اقلیم نمی‌گنجند. نمونه بارز آن هم تیم استیل آذین بود. من می‌گویم آقای رویانیان بهتر است کار خودش را بکند و این همه پرخاش نکند.

نظری جویباری با انتقاد از سقف قرارداد گفت: وقتی فدراسیون نمی‌تواند با هیچ تیمی حتی آنهایی که ضعیف هستند، برخورد کند، چرا سقف قرارداد گذاشته است؟ ما خیلی خوشحال هستیم که پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات موفق باشد اما با توهین کنار نمی‌آییم. بهتر است افراد هنگام حرف زدن به فکر آینده خود هم باشند. اصلا آقای رویانیان مگر از ورود شما به فوتبال چقدر می‌گذرد؟ فوتبال جای دستور دادن نیست. ما به شیوه صحبت کردن و برخوردی که دارید، اعتراض داریم و نمی‌توانیم مقابل این نوع برخورد سکوت کنیم..

ممنون آقای جویباری.....

سردار فکر می کند فوتبال و فوتبالی ها در یک منطقه نظامی هستند و ایشان فرمانده آن!لاجرم دستورات ایشان لازم الاجراست!؟

مشکل ایشان نداشتن مشاوران خوب و قوی ی است که در ورزش به ایشان مشاوره بدهند نه در  سیاست!
 روح لطیف فوتبال و با اعلام جرم کردن منافات دارد و ایشان  باید مدیریت در ورزش را بیاموزد و بداند تیم داری کردن با روش زور و سیاست بازی به هیچ نتیجه ای نمی رسد!

 راستی بی صبرانه منتظر اعلام جرم کردن رویانیان علیه جویباری هستیم!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 3 / 1391برچسب:نقل انتقالات,فتح الله زاده,استقلال,امیر قلعه نویی,رویانیان,نظری جویباری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پیوستن دهنوی به تراکتور شایعه است یا....!؟

قاسم دهنوی که با تیم استقلال قرارداد داخلی امضا کرده و حتی در تمرینات این تیم حضور یافته بود، طبق اعلام جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی امروز با این تیم قرارداد بست.

 

مدیرعامل تراکتورسازی در حالی از عقد قرارداد با دهنوی خبر داده که مسئولان استقلال اعلام کرد‌ه‌اند این بازیکن روز گذشته از استقلال چک گرفته است.

دهنوی در تمرین صبح روز گذشته استقلال شرکت کرد اما در تمرین بعد از ظهر حضور نداشت.

تحلیل:

خبری جالب و در عین حال تکان دهنده ای می تواند باشد،اگر دهنوی با تراکتور سازی قرار داد بسته باشد!

اولا خب به حمدالله یک بازیکن پولکی دیگر که دیده تو استقلال خبری از دادن پیش قرار داد و پول نیست،با وجود یک جلسه تمرین راه را کج می کند و با تیمی که پول بیشتری می دهد قرار داد می بندد!

دوما؛این خودش یک راه درآمدزایی برای باشگاه محسوب میشود که اگر با آبیها با دهنوی قرار داد بسته باشد،طبق قانون کمیته انضباطی می بایست نصف مبلغ قرار داد دهنوی با تراکتور به استقلال داده شود.

سومی هم اینکه آقای دهنوی از شایعه درست باشد،خوش بگذره!این راهی که تو رفتی محمد نصرتی فصل قبل رفت و انگشت نما شد!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 3 / 1391برچسب:نقل و انتقالات, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 3 / 1391برچسب:روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

دلیل اصلی قهرمانی با اختلاف امتیاز بالا همینه!

آبی دلان "بررسی فصل نقل و انتقالات"

وقتی مصاحبه جدید امیر قلعه نویی را در خصوص مظلومیت استقلال و احقاق حق این تیم مردمی خواندم بیشتر از گذشته به تحلیل های خودم در مورد این سرمربی دوست داشتنی ام،اعتقاد پیدا می کنم!

دائما نوشتيم و گفتيم هواداران نبايد ناراحت فصل نقل و انتقالات باشند و بابت رفت و آمدهاي بازيکنان نبايد غصه بخورند،بعضي ها اين حرفهاي بنده را سنتي خواندند و گفتند در فوتبال حرفه اي تعصب داشتن يک موضوع کاملا جدا و مجزا از معقوله حرفه اي بودن است و فعلا پول در اين ورزش؛حرف اول را ميزنه و ديگر حرف زدن از تعصب و اين مدل صحبتها خريداري ندارد!
حالا توجه شما را جلب مي کنم به تيمي که امسال استارت تمرينات خود را زده و بازيکناني که منتظر حضورشان در تيم محبوب خود هستيم.
ببينيد يک بازيکن فعلي تيم که با تيم در حال تمرين کردن هست و بيش از 50% مبلغ قرار داد فصل قبل خود را نگرفته ،دلش را دارد حرف از مشکلات مالي و نگرفتن مطالباتش بزند؟
آيا بازيکناني که جديدا جذب تيم شدن براي ابتداي کار مبلغي به عنوان پيش پرداخت دريافت کرده اند!؟
آيا همين سيد مهدي خودمان که مشکل اصليش بالا نرفتن رقم قرارداد اين فصلش نسبت به سال قبل مي باشد،يک مصاحبه رسمي در اين خصوص کرده است!؟
تمام اين صحبتها يک معني دارد،هيچ بازيکني حتي سيد مهدي رحمتي بزرگ هم با حضور امير خان در راس کادرفني دل و جرات به زبان آوردن همچين حرفهاي را ندارند و مطمئنا اين پوئن بزرگي براي ما هواداران و کلا تيم اين فصلمان خواهد بود که در ميانه هاي فصلي که حتما تيم در زمانهاي خاص دچار مشکلات مالي خواهد شد،خيالمان راحت است بازيکني بخاطر نگرفتن پيش قسط يا رقمي از قراردادش شهر را به آشوب نمي کشد و براي تيم ايجاد حاشيه نمي کند.
از طرفی هم امیر خان کسی نیست که اجازه دهد حق بازیکنی که بخاطر استقلال و تعصب به این تیم زحمت می کشد،خورده شود و وقتی با بازیکنی پیمان و عهدی می بندد و دست رفاقت می دهد،حتی ماشین همسرش را شده می فروشد و نمی گذارد آب تو دل بازیکنش تکان بخورد.

تيم اين فصل ما با فصل قبل تنها تفاوت مهم و آشکار و بزرگش همين است.
همين تفاوت آشکار همان 5 اختلاف امتيازي است که پيش بيني کرده بودم و عنوان کردم،استقلال با اين اختلاف نسبت به تيم دوم قهرمان ليگ برتر خواهد شد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 3 / 1391برچسب:نقل انتقالات,فتح الله زاده,استقلال,امیر قلعه نویی,رویانیان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

کریم بنزی یا کریم خالی بند!؟

 

نگاهي به یکی از تحليل هاي حقير در چند روز اخير
در يکي از مطالبم نوشتم کريم انصاري فر دوست دارد به استقلال بيايد،اما چند مشکل بر سر انتقال وي وجود دارد!اولين مشکل وي خواستار بستن قرارداد با شرايط ويژه است که يکي از اين بندهاي قرارداد کريم بنزي ترک تيم در صورت داشتن پيشنهادات اروپايي است!و مهم ترين دليل قطعي نشدن انصاري فر،علي دايي مي باشد.
تحليل مطلب فوق:
همان طور که بستن قرار داد کريم بنزي با قرمزها تيتر يک خبرگزاريها و رسانه هاي مختلف شد؛امروز مصاحبه ي هم از وي به چاپ رسيد مبني بر اينکه وي گفته بود استقلالي ها مي ترسيدند که من هم مثل فرهاد مجيدي ميان فصل از تيمشان جدا شوم!اما چرا بنده مهمترين دليل نپيوستن انصاري فر را علي دايي و نارضايتي امير قلعه نويي عنوان کردم؟
اگر خوب يادتان باشد چند روز قبل روزنامه خبر ورزشي تيتر اصلي خودش را به پيوستن علي دايي به هرتابرلين آلمان اختصاص داده بود!خبري که فقط اين روزنامه شايعه اش را پخش کرد و در هيچ خبرگزاري و يا رسانه هاي نوشتاري از اين موضوع صحبتي به ميان نيامد!
خوب معلوم بود که دوستان علي دايي در اين روزنامه مي خواستند علي آقا را دوباره در صدر اخبار نقل و انتقالات قرار بدهند و يک جورائي با نيامدن دنيزلي،هواداران پرسپوليس را آمده پذيرفتن علي دايي به عنوان سرمربي تيم خود کنند!
در نتيجه آقا کريم قصه ما با توجه به اينکه مطلع ميشود که امير خان بعد ازاينکه شنيده وي پيشنهاد يک ميليارد و دويست ميليوني استقلال را نپذيرفته،عنوان کرده بي خيال انصاري فر بشويد و اگر رقمي بالاتر از اين به وي داده شود باعث برهم خوردن نظم تيمي و ناراحتي ديگر بازيکنان تيم ميشود،راه دفتر مدير عامل پرسپوليس را در پيش مي گيرد و قرارداد ترکمنچاي خود را منعقد مي کند.
صد البته بايد به اين نکته هم اشاره کرد که خود سردار رويانيان در مصاحبه ي عنوان کرده بود که با توجه به صحبتهاي که با فتح الله زاده داشته،از خريد اين بازيکن صرفه نظر کرده بوده و از طرفي فتح الله زاده هم در طي مصاحبه ي گفته بود ما پيشنهادمان را به کريم بنزي داده بوديم و منتظر شنيدن پاسخ نهايي وي قبل از تعطيلي روز دوشنبه بوديم.
با تمامي اين اوصاف فقط مي ماند اين قسمت از حرفهاي جديد انصاري فر که با توجه به مذاکرات حضوري و همچنين گفتگوهاي برادرش با مدير عامل استقلال و با توجه به اينکه مدير برنامه اش موافقت ضمني آبي پوش شدن وي را به فتح الله زاده مي دهد داده بود ،غیر قابل هضمه!

این بازیکن مصاحبه کرده و گفته من هيچ مذاکره اي حضوری با استقلالي ها نداشتم و فقط پیشنهاد آنها را شنیدم و جای دیگر گفته؛چهار سال است که دنبال پيوستن به پرسپولیس بودم؟!

 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 3 / 1391برچسب:نقل و انتقالات, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 3 / 1391برچسب:روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

گرانترین بازیکن سال : آندرانیک تیموریان

یک ویلای تمام مبله با همه امکاناتی که یک زندگی متاهلی نیاز دارد. ویلایی مجهز به دو استخر، سونا، جکوزی و فضایی برای انجام تمرینات بدنسازی و البته یک خودروی آخرین مدل به انتخاب آندو.
پرداخت مبلغ دو میلیارد و هفتصد میلیون تومان برای یک فصل.
پاداش برد، پاداش گلزنی، حق فسخ قرارداد در طول فصل. این ها همه آن چیزهایی بود که تیموریان را برای عقد قرارداد با تیم جدیدش اغوا کرد. آندو با این دلایل از استقلال جدا شد. امکاناتی که در اختیار هافبک سابق استقلال قرار گرفته بسیار عالی است. با او در حد یک بازیکن تمام اروپایی و حرفه ای برخورد شده است. به این ها یک بند دیگر که در قراردادش گنجانده شده را اضافه کنید. بندی که قدرت تیموریان را در عقد این قرارداد به رخ می کشد. چنانچه باشگاه الخریطیات قطر آندو را به هر دلیل نخواهد حتی اگر یک روز از قراردادش گذشته باشد باید همه پولی که در قرارداد ذکر شده را به این بازیکن پرداخت کند.این یعنی تیموریان قراردادی با تیم جدیدش منعقد کرده که شاید فقط از عهده بازیکنان اروپایی بر آید. با آندو در حد یک سوپراستار برخورد شده است.
با توجه به مبلغ قرارداد وی با باشگاه الخریطیات قطر می توان ادعا کرد که تیموریان گران ترین بازیکن کنونی فوتبال ایران در تیم‌های عربی است.
به عبارتی شاید آندو از بازیکنان ایرانی حاضر در لالیگا هم بیشتر دستمزد گرفته است. آیا با این شرایط تیموریان حق نداشت از استقلال جدا بشود؟ بحث های رنگی و دلبستگی ها به کنار شاید هواداران استقلال هم به این بازیکن حق بدهند که از تیم شان جدا بشود. درآمد آندو در واقع با احتساب پاداش های احتمالی به مرز 3 میلیارد تومان و شاید بیشتر برسد. با این شرایط بدون شک او گران ترین بازیکن سال است. پیش از این قرارداد نجومی اما مسؤولان باشگاه استقلال خیلی تلاش کردند مانع از قرارداد تیموریان با تیم جدیدش بشوند اما تلاش های فتح ا... زاده بی نتیجه ماند.
تیموریان که در سفر به قطر برادرش سرژیک را هم با خود برده بود خیلی زود با مالک 35 ساله باشگاه الخریطیات به توافق رسید و رسما بازیکن این تیم شد. علی فتح ا... زاده خیلی دوست داشت لااقل آندو را در تیم سال آینده نگه دارد. او حتی حاضر شده بود مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان نیز به این بازیکن بدهد اما تیموریان برای رفتن از جمع آبی ها بسیار مصر و مصمم بود.
آیا استقلال می تواند به جای آندو بازیکنی را به خدمت بگیرد که نیمی از توانایی های او را داشته باشد؟ بدون شک جانشین پیدا کردن برای تیموریان کار ساده ای نخواهد بود و امیر قلعه نویی از هم اکنون باید این پروژه سخت را که شاید نتواند برای آندو جانشین پیدا کند به نحوی به سرانجام برساند
.

نوش جانت،افتخار هر استقلالیه که بازیکن رده های پایه ای تیمش اینگونه پیشرفت کرده باشد و برایش هزینه کنند

خدا به همراهت و ان شاالله دوباره با پیراهن آبی ببینمت.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 3 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

غصه نخور و غمگین نباش؛فقط حمایت کن

استقلالی بودن خودش یک افتخار است و نصیب هر کسی نمی شود


وقتی برای اولین بار به همراه پسر عموی استقلالی ام و برادر کوچکترم در سال 69 به استادیوم رفتیم،فقط بخاطر علاقه به بازی فوتبال که تنها تفریح و سرگرمی آن زمان ما بود و حتی یادم هست در زمان جنگ بعضی مواقع تهیه همان توپ یلاستیکی قرمز رنگ که نوارهای سفیدی در میانش بود،هم به زور قابل تهیه بود.از بازیکنان فوتبال احمد عابدزاده،محمد پنجعلی و چند ملی پوش دیگر که در بازیهای آسیایی قهرمان شده بودند،را می شناختیم.
بازی استقلال با تراکتور سازی بود؛وقتی برای اولین بار از تونل یکی راهروهای منتهی به جایگاه استقلالی ها وارد ورزشگاه آزادی شدم،چمن سبز رنگ زمین از همان تونل سیاه و تاریک ورودی به سکوها کاملا چشم نواز بود.از نردیک دیدن یک بازی فوتبال واقعی با بازیکنان معروف را؛من و برادرم آرزویش را داشتیم.
احمد عابدزاده روی نیمکت نشسته بود و حمید بابازاده داشت درون دروازه خودش را گرم می کرد.عابدزاده را تماشاگران تشویق می کردند و از وی می خواستند که به جایگاه تیفوسی ها نزدیکتر بشه.تازه آنجا فهمیدم ،این جایگاهی که من و برادرم و پسر عمویم(که خیلی ها آن زمان وی را می شناختند)سکوهای آن از تماشاگرانی پر میشه که عاشق و دیوانه استقلال هستند و رنگ آبی نماد عاشقی آنهاست.

وقتی بازی با نتیجه دو بر یک تمام شد،پسر عمویم رو به من و داداشم کرد و گفت حالا ببینم استقلالی هستید یا پرسپولیسی!؟من که خیلی از جو ورزشگاه و بخصوص بازیکنانی چون عابدزاده چنگیز و ... خوشم آمده بود،در زمان خروج از ورزشگاه به یکباره داد زدم که من از حالا استقلالی هستم.پسر عمویم از من پرسید چطور؟چرا الکی میگی استقلالی هستم؟تو که تا قبل از بازی می گفتی،فرقی برای من نداره و فقط دوست دارم بازیکنانی چون عابدزاده و ...را از نزدیک ببینم؟من نمی دانستم در آن لحظه باید چی می گفتم!فقط با غرور خاصی که نشان از ذوق زیادی بود،گفتم:من استقلالی هستم و این تیم را دوست دارم.در این لحظه پسر عمویم دست راست خود را به سمت من آورد و گفت باید یک یا علی بهم بگی و مثل بعضی ها هیچ وقت تیم مورد علاقه ات را تنها نگذاری و خدایی نکرده عوض نکنی!
من هم با غرور خاص یک نوجوان 9 ،10 ساله دستم را در دستان مردانه وی گذاشتم و محکم فشار دادم و گفتم استقلالی استقلالیم.

همین سئوال را دوباره پسر عمویم از برادرم که یکسال از من کوچکتر بود پرسید (من با او تقریبا هم سن بودیم و بین دو برادر معمولا برای اینکه بیشتر خودشان را به دیگران نشان دهند،همیشه تضاد در عقاید و نظراتشان دیده می شد،اما این بار در کمال تعجب و هماهنگ با من گفت:منهم استقلالی ام!
وقتی پسر عمویم همان کاری را که با من کرد و با برادرم هم دست داد،بعداز باز شدن دستانش گفت تو یک استقلالی خوب نیستی و مثل امیر محکم دست ندادی!گذشت تا وقتی احمد عابدزاده بنا بر همان دلایلی که همه می دانیم پیراهن قرمز را برتن کرد.از این زمان به بعد برادرم ملون شد و تغییر علاقه داد و یک پرسپولیسی شد!
اگر این خاطره تکراریه را برایتان دوباره نوشتم برای این بود که بگم،عشق به یک چیزی یکبار در دل یک عاشق وارد میشه و بیرون کردنش دیگه کار سختیه!الان من برای عشقم و تیم محبوبم ساعتها بعد از کارهای شخصی و روزانه ام وقت می گذارم و مطلب می نویسم و اظهار نظر می کنم و به استادیوم می روم،اما برادر پرسپولیسی من شاید از جعبه جادوئی هم بازی های قرمزها را نبینه!الان من اگر بنا بر هر دلیلی نتوانم به استادیوم بروم،هر کجا باشم از لحظه لحظه بازی تیم محبوبم از طریق دوستان و اقوام اطلاع پیدا میکنم و تا بازی تمام نشه و نتیجه اش مشخص نشه،استرس دارم!اما برادرم شاید اصلا نداند بازیکنان این فصل پیوسته به تیم مورد علاقه اش چه کسانی هستند!
مع الوصف می خواستم بگویم بازیکنان بزرگی چون؛عابدزاده ها،چنگیزها،اصغر حاجیلوها،امیر قلعه نویی ها،شاهین و شاهرخ بیانی ها،علی منصوریان ها و .... آمدن و رفتن.اما این استقلال عشق ابدی من بود که برای من ماندگار ماند و هرگز از قلبم خارج نشد.

بله .... فوتبال ما هم آرام آرام رو به حرفه ای شدن پا گذاشته،هر لحظه احتمال آمدن یک ستاره از اردو رقیب به تیم ما و بر عکس وجود داره! و اکثر هواداران هم از دغدغه های اصلیشان اول بردن تیم رقیب و بعد قهرمان شدن تیمشان می باشد و بخاطر همین از این رفت و آمدها زیاد حرف می زنند و لحظاتی شاد و غمگین می شوند.
این همان جذابیت ورزشی است که در دنیا حرف اول را می زنه!کری خواندن ها،کل کل کردن ها و .... ناراحتی های بعد از هر باخت و شادی های بعداز هر برد،همه و همه فقط گویای یک واقعیت است،فوتبال همیشه هست،زندگی در جریان است،باید به آینده امیدوار بود و از افتخارات گذشته یاد کرد.
اما این وسط فقط یک چیز یا بهتر بگویم یک نام بوده که هیچ وقت نغییر پذیر نبوده و نخواهد شد،آنهم نام زیبای تیم محبوبم استقلال است که با وجود اینکه بزرگانی به این تیم آمدن و رفتن و بازهم خواهند آمد و خواهند رفت،هیچ گونه و هیچ وقت از ابهت و بزرگی نام آن ذره ای کم نشده و استقلال باقی مانده است.

ناراحت نیامدن انصاری فر ها و یا رفتن آندوها نباشید،اگر نگاهی به هفت بازیکنی که امسال جذب تیم شدن بیاندازیم،پنج بازیکن آن دوباره به تیم برگشتند.خیلی از سالها ستاره های بزرگتر از این بازیکنان آمدن و رفتند، و خیلی زمانها بوده که آن چیزی که ما می خواستیم به وقوع نپیوسته و در عوض خیلی سالها وقتی امیدی برای نتیجه گرفتن نداشتیم ،همانند آخرین قهرمانیمان در کنار حرم علی ابن موسی الرضا(ع)،قهرمان شدیم.
تیم خودت را حمایت کن و دلخور این رفت و آمدها نباش!استقلالی بودن خودش یک افتخار است که نصیب هر کسی نمی شود.پس استقلالی باش و ناراحت هیچ چیز نباش!همین بازیکنان امسال نوید بخش روزهای شیرینی برای من و تو ...خواهند بود،مطمئن باش.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 3 / 1391برچسب:خاطرات,نقل و انتقالات,حماین هوادارن, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

گزارش تمرین استقلال

تمرین آبی پوشان ساعت 18 در کمپ باشگاه استقلال آغاز شد که بازیکنان ابتدا 15 دقیقه با دویدن به دور زمین خودشان را گرم کردند و سپس به تمرین 'آقا وسط' پرداختند.

بازیکنان استقلال سپس زیر نظر کادر فنی در نیمی از زمین در قالب دو گروه سبز و نارنجی به فوتبال تحت فشار و تمرینات تاکتیکی پرداختند.

دو دروازه بان جوان که در تمرین آبی پوشان شرکت می کنند، امروز در غیاب حمید بابازاده مربی دروازه بان های تیم استقلال زیر نظر کریم بوستانی تمرین کردند.

میگوئل فریرا پدرو هافبک پرتغالی که روز شنبه در تمرین آبی پوشان شرکت کرده بود، مورد تایید امیر قلعه نوعی قرار نگرفت و دیگر در تمرینات این تیم حضور ندارد.

ریکاردو مونتیریو ملقب به ترنتینی هافبک پرتغالی که فصل گذشته در لیگ برتر این کشور و در تیم 'ریوآوه' بازی کرده است همانند روز شنبه موفق به حضور در آزمون پزشکی نشد تا تمرینات امروز استقلال را هم از دست دهد.

به نظر می رسد امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال شناخت کاملی از این بازیکن دارد و این هافبک پرتغالی برای حضور در لیگ برتر دوازدهم پیراهن استقلال را برتن خواهد کرد.

هواداران استقلال با حضور در سکوهای کمپ استقلال امیرقلعه نویی و بازیکنان این تیم را تشویق کردند. این هواداران پس از شنیدن خبر حضور کریم انصاری فرد در پرسپولیس بر علیه این مهاجم شعار دادند.

علی امیری معاون باشگاه استقلال، امین نوروزی معاون پزشکی، میرشاد ماجدی سرپرست و رضا رجبی مشاور فنی باشگاه تمرین امروز را از نزدیک تماشا کردند.

در کنار زمین تمرین همچون روزهای گذشته حدود 30 نونهال در کنار خانواده های خود در مدرسه فوتبال باشگاه استقلال به تمرین پرداختند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 3 / 1391برچسب:تمرینات,هواداران,بازیکنان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مهدی رحمتی قراردادش را با تیم استقلال تمدید کرد

سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان فصل گذشته استقلال که با پیشنهاداتی از سوی باشگاههای مختلف و به خصوص مس کرمان مواجه بود قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با آبی‌پوشان پایتخت تمدید کرد.

این دروازه‌بان در جلسه‌ای به همراه مدیر برنامه‌های خود با حضور فتح‌الله‌زاده و علی امیری شرکت کرد و در نهایت با مسئولان تیم استقلال به توافق رسید تا فصل آینده را با پیراهن این تیم به میدان برود.

مسئولان تیم استقلال تاکنون قرارداد میلاد میداودی، آرش برهانی، حنیف عمران‌زاده، کیانوش رحمتی، پژمان منتظری و سیدمهدی رحمتی را تمدید کرده اند.

این تیم میثم بائو، هاشم بیگ‌زاده، امین منوچهری، امیرحسین صادقی، سیاوش اکبرپور و قاسم دهنوی را به خدمت گرفته است.

 

اندک،اندک جمع مستان می رسند!

به این کار می گویند،بمب ترکاندن!

ممنون آقای رحمتی و متشکریم آقای فتح الله زاده

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 3 / 1391برچسب:نقل و انتقالات, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

دکتر علی شریعتی


در این شهر صدای پای مردمی است که همان گونه به تو عشق می ورزند،طناب دار تو را می بافند.مردمانی که صادقانه به تو دروغ می گویند و خالصانه به تو خیانت می کنند،در این شهر هر چه تنهاتر باشی؛موفق تر و پیروزی.....


دکتر علی شریعتی

29 خرداد سالروز
شهید؛ دکتر علی شریعتی گرامي باد

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 3 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

واکنش معاون مدیرعامل استقلال به حضور انصاری فرد در تیم پرسپولیس

'علی امیری'‌  اظهار کرد:طبق فهرستی که سرمربی تیم فوتبال استقلال به مسوولان باشگاه ارایه کرده است، شش بازیکن جذب شده اند و تنها نتواسنته ایم انصاری فرد را آبی پوش کنیم.

وی افزود: از ابتدا دنبال ستاره ها نبودیم و بازیکنانی را گرفتیم که قلعه نویی آنها را با توجه به تاکتیک های مورد نظر خود درخواست کرده بود.

امیری با اشاره به اینکه استقلال در فصل گذشته بازیکنان نامدار زیادی جذب کرد، اظهار داشت: فوتبال یک امتحان است و تا زمانی که برگه امتحانی تصحیح نشود، نمی توان نمره ای به تیم ها داد.

امیری که با ناراحتی هواداران استقلال از پیوستن انصاری فرد به تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز استقلال مواجه شده بود، خاطرنشان کرد: علاقمندان تیم فوتبال استقلال نگران نباشند چراکه قلعه نویی با تمام وجود به فکر موفقیت این تیم است و کارنامه این مربی نشان می دهد که وی مربی موفقی بوده و کمتر به دنبال ستاره ها بوده است.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 3 / 1391برچسب:نقل و انتقالات, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عید مبعث مبارک

 

امشب همه نیلوفران،مشتاق روی دلبرند       جمع شقایقها همه،مست،می،پیغمبرند

امشب تمام قدسیان،مهمان بزم سرمدند         جمع ملائک تا سحر،مشغول ذکرا
حمدند


عید سعید مبعث بر تمام مسلمانان
مبارک باد

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 3 / 1391برچسب:عید مبعث,تبریک, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

حالا وقت ادای دین توست...

ما هواداران هم نفهمیدیم  دلیل جدایی شماها چه بود!!!!؟؟
وقتی مصاحبه اخیر سیاوش اکبرپور را بعد از پیوستن دوباره به تیم استقلال خواندم،یک مقدار از دلخوری قبلی بنده نسبت به جدا شدن وی در دو سال قبل از تیم محبوبم کم شد.اما هر چقدر سعی میکنم آن سال لعنتی و ماجراهای فصل نقل  و انتقالات پیش فصلش را از ذهنم پاک کنم اصلا نمی توانم.آن سال مدیر عامل تیم؛واعظ آشتیانی تیم را بخاطر کمبود بودجه رها کرد و همراه با هیئت مدیره وقت دسته جمعی استعفا دادند.تیم هیچ سرپرستی نداشت!بازیکنان بلاتکلیف بودند و نمی دانستند باید برای فصل چه تصمیمی بگیرند.آرش برهانی تا پای عقد قرارداد با استیل آذین و مالک متمول آن پیش رفته بود و حتی سوئیچ بی ام وی اهدایی وی را در جیب خود می دید.خسرو حیدری به یکباره وقتی از مسافرت با همسرش به ایران برگشت به اصفهان پیوست.هاشم بیک زاده به همراه جان واریو هم به نوعی و با دلایل خاص خودشان تیم را همین طوری ترک کردند.اما تمام این بازیکنان (البته آرش برهانی معرفت به خرج داد و در لحظات آخر تعصبش  به استقلال را به هیچ مبلغی نفروخت و به همین دلیل بنده خیلی دوستش دارم و حتی آنقدر این علاقه من به وی زیاد است که دوست دارم اگر جباری بنا بر هردلیلی به تیم اضافه نشد،کاپیتان فصل بعد تیم محبوبم آرش باشد)قبل از مشخص شدن سرپرست تیم و آمدن حاج آقا فتح الله زاده از تیم جدا شده بودند.اما قضیه سیاوش اکبرپور و حسین کاظمی درست در روزی که مهر سرپرستی استقلال به نام حاجی زده شد،با استیل آذین قرار داد بستند و حتی با توجه به گفته یکی از دوستانم این دو بازیکن کاملا از آمدن حاجی وسرپرستی موقت وی قبل از انعقاد قرار داد اطلاع پیدا کرده بودند،اما باز به استیل آذین پیوستند!
مع الوصف حالا که مصاحبه های اکبرپور را می خوانم و در بعضی از سطرهایش در لفافه کسی یا کسانی را عامل جدایی خود می داند،پیش خودم فکر میکنم شاید من  و اخبار اشتباهی که شنیده بودم باعث آن تجزیه و تحلیل هایم شده بوده و ماجرا همان چیزی است که سیاوش می گوید.
در هر حال گذشته ها را باید فراموش کنیم و اگر همانطوری که امثال بیک زاده ها و اکبر پورها و مبلعی ها در مصاحبه هایشان از جدائی های خود سخن گفتند و اظهار پشیمانی و ندامت کردند،ما هواداران دوباره به این بازیکنان اطمینان می کنیم و دلخوری ها و احیانا کینه هایمان را بخاطر نام استقلال کنار می گذاریم و با حمایت های خود از تیم و بازیکنانش،پا به رقابتهای لیگ دوازدهم و مسابقات حذفی و لیگ قهرمانان می گذاریم.فقط امیدواریم این بازیکنان جبران مافات کرده و دینی که بر گردن استقلال
(حالا هواداران دل شکسته به کنار)
دارند را به خوبی ادا کنند و عامل سربلندی تیم محبوبمان استقلال شوند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 3 / 1391برچسب:نقل و انتقالات,بازگشت جدا شدها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 3 / 1391برچسب:روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قاتــل استقلال جوان

 

<< نامه خواهر زاده 11 ساله ام به روزنامه استقلال جوان >>

 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 3 / 1391برچسب:روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب