بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


بازیکنان استقلال فصل 83،84

اپلود عکس

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 20 / 6 / 1391برچسب:ستارگان آبی,دوربین من,فصل 83,84, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ستارگان دهه 80

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 1 / 6 / 1391برچسب:ستارگان آبی,دوربین من,هادی طباطبائی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

جوانی های فرهاد مجیدی در تیم ملی

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 20 / 6 / 1391برچسب:ستارگان آبی,دوربین من,فرهاد مجیدی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بنیانگذار و نماد چهارتایی

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 6 / 1391برچسب:فرهاد مجیدی,چهارتایی ها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 27 شهریور 91

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 6 / 1391برچسب:رسانه ها,روزنامه استقلال جوان,ورزش3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

برنامه بازیهای استقلال
last match last match
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 6 / 1391برچسب:برنامه بازیها,لیگ دوازدهم,هفته نهم,کانون هواداران استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 28 شهریور 91

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 6 / 1391برچسب:رسانه ها,روزنامه استقلال جوان,ورزش3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 26 شهریور 91

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 6 / 1391برچسب:رسانه ها,روزنامه استقلال جوان,ورزش3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ساخت فیلم کلاه آبی برای رقابت با کلاه قرمزی!
iran decor

علی فتح اله زاده که در کنار مرضیه برومند کارگردان سریال های عروسکی کودک و نوجوان حضور داشت  افزود: وقتی علاقه مردم به فیلم کلاه قرمزی که بسیار دیدنی است را مشاهده کردم تصمیم گرفتم با همکاری مرضیه برومند که از کارگردانان به نام و مجرب برنامه های عروسکی و فیلم های کودکان است فیلمی عروسکی تهیه کنیم که در آن شخصیت اولش عروسکی به نام کلاه آبی باشد!
وی در ادامه گفت: مرضیه برومند کار های عروسکی جذابی را تولید کرده است که از جمله آنها می توان به سریال جذاب و دیدنی مدرسه موشها اشاره کرد که من بارها آن را مشاهده کردم و پیشنهاد می دهم یکبار دیگر تلویزیون این سریال را برای مردم پخش کند، سریال مدرسه موشها همیشه در ذهن من است.
فتح اله زاده خاطرنشان کرد: یکی دیگر از کارهای جذاب برومند سریال زی زی گولو بود که سریالی بسیار جذاب و برجسته ای برای کودک و نوجوان بود .
در این لحظه برومند اشاره کرد که سریال های ما از تیم استقلال برای مردم جذاب تر نیست که فتح اله زاده در پاسخ وی گفت: به نظر من سریال زی زی گولو از استقلال هم جذاب تر است!
مدیر عامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که چرا لوگوی پرسپولیس را روی لباس استقلال حک کرده است ، گفت: شما تصویر به این کوچکی را می بینید اما اس اس به آن بزرگی که زیر آن زدیم را نمی بینید؟ البته این نشان واره پرسپولیس نیست و نشان تاریخی و فرهنگی کشور ماست؛ ما و پرسپولیس قصد داریم موسسه تجاری مشترک سرخابی را تاسیس کنیم به همین دلیل در این فصل حمایت کننده مالی مشترک گرفتیم.

فتح اله زاده در پایان در مورد مشکلات کمپ تمرینی استقلال و گلایه های بازیکنان از این کمپ گفت: بازیکنان ما خیلی با مرام و با معرفت هستند ؛ همین که آنها آمدند آنجا ، آنجا زنده شده است، ما هرروز تلاش می کنیم که کمپ را آماده کنیم تا مکانی در شان باشگاه و بازیکنان استقلال داشته باشد

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 6 / 1391برچسب:خاطرات گذشته,کارتون های تلویزیونی,فتح الله زاده,کانون هواداران استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قلعه‌نویی و استقلالی‌ها با جام میلز هند‎

این تیم در اواخر دهه چهل 3 بار قهرمان این جام شد و یک بار نیز در سال 1368 این جام را به ایران آورد. آنها در آخرین حضورشان در این تورنمنت قدیمی هند مقابل پوسکو کره جنوبی 3-1 پیروز شدند. پوسکو همان تیمی است که بعدها با نام پوهانگ استیلرز 3 بار قهرمان آسیا شد و رکورد قهرمانی استقلال در آسیا را شکست. امیر قلعه نویی در بیان افتخارات خود همیشه این جام را نیز در فهرست 17-18 جامی که با استقلال بدست آورده است، محاسبه می کند.
بازیکنان استقلال بعد از بازی فینال با پیراهن های تعویض شده با بازیکنان کره ای در کنار جام میلز عکس یادگاری گرفته اند:
نشسته: مرتضی یکه- شاهین بیانی- رضا نعلچگر- محمود کلهر
ایستاده : خسرو پارسا – فرشاد فلاحت زاده – محمدرضا شکورزاده – امیر قلعه نویی - مجید رضایی- امیر هاشمی مقدم- حسین ترابپور
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 6 / 1391برچسب:تصاویر ورزشی,جامهای قهرمانی,کانون هواداران استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

انصاری فرد: کاش استقلالی می‌شدم !

کریم انصاری فرد که پیش از آغاز لیگ دوازدهم از بین پیشنهادهای متعدد در حالی پیراهن پرسپولیس را در ابتدای فصل انتخاب کرد که هواداران استقلال هم برای او بی تابی می کردند.
حال که انصاری فرد همچون همه خریدهای میلیاردی سردار در پرسپولیس فروغی نداشته‌است، او از پرسپولیسی شدنش پشمان است. انصاری فرد در اردوی تیم ملی در گفت وگو با مهدی رحمتی این موضوع را علنی کرده و گفته است: ای کاش به توصیه تو برای استقلالی شدن، عمل می کردم.

خود کرده را تدبیر نیست!!!


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 6 / 1391برچسب:کریم انصاری فرد,سید مهدی رحمتی,سرخآبی ها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 30 شهریور 91

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 6 / 1391برچسب:رسانه ها,روزنامه استقلال جوان,ورزش3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

جدال مایه داران افراطی با سربازان گمنام شیرازی!

با موفقیت هر کدام از دو تیم،بازیکنان ملی پوش باز هم زیر تبغ انتقادات رسانه ها قرار خواهند گرفت!
سوال:در صورت پیروزی هر کدام از دو تیم استقلال ومقاومت سپاسی مقابل هم رسانه ها چه تجزیه و تحلیلی بعد از بازی خواهند داشت؟
1-برد استقلال:از بازیکنان جوان و کم تجربه و بی ادعای تیم شیرازی به علت رویارویی با بازیکنان ستاره و گرانقیمت استقلال نباید خرده گرفته شود و نتیجه از قبل قابل پیش بینی بوده!
2-برد استقلال: بازیکنان ملی پوش . ستاره های کاغذی با وجود صعود تیمشان به صدر جدول فقط به علت تحریم رسانه ها کار شاقی نکرده اند و باید از تیم ملی کنار گذاشته شوند!
3-باخت استقلال: این تیم مقاومت سپاسی و با مربی کهنه کارش هفته قبل با برد پر گلی که در مقابل داماش بدست آوردند به ستاره های کاغذی استقلال هشدار داده بودند که تیم دست و پا بسته ای نیستند و صدر نشینی آنها احقاق حق فوتبالیستهای بی بضاعت در برابر میلیاردرهای پوشالی بوده است!
4- باخت استقلال:تیم کم بضاعت فجر که با قرار داددو بازیکن استقلال در مجموع بسته شده،درس بزرگی به ستاره های پیر و گرانقیمت آبی پوش دادند!

نتیجه: صدر نشینی احتمالی لیگ هر کدام از دو تیم باشند،رسانه ها به علت تحریمی که شده اند،دست از سر بازیکنان ملی پوش استقلال بر نخواهند داشت!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 6 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,رسانه ها,حواشی,انتقادات,استقلال,فجرسپاسی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

يك پرسپوليسي در عروسي مدافع استقلال

در مراسم عروسی مدافع تیم استقلال، یک پرسپولیسی هم حضور داشت.
اوج نوشت: در مراسم عروسي پژمان منتظري که دوشنبه شب در تالاری در حوالی کرج برگزار شد،کریم انصاری فرد هم در جمع میهمانان دیده شد.
این در حالی است که بسیاری از بازیکنان فعلی استقلال به همراه جمعی از بازیکنان قدیمی این تیم نظیر بیژن کوشکی و امید روانخواه هم در مراسم حضور داشتند.
از کادر فنی هم حمید بابازاده به عنوان نماینده مربیان استقلال در مراسم حضور داشت.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 6 / 1391برچسب:جشن ازداوج,پژمان منتظری,کریم انصاری فرد, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

گزارش و حاشیه های تمرین تیم فوتبال استقلال
تمرین تیم استقلال - 22/06/1391 - کمپ زنده یاد ناصر حجازی
در تمرین امروز 29 شهریور اکثر بازیکنان آبی پوش پایتخت به غیر از امیرحسین صادقی و منوچهری که پس از گذشت 10 دقیقه از تمرین به سایر بازیکنان پیوستند آغاز شد و امیر قلعه نوعی در ابتدای تمرین بازیکنان را گرد خود جمع کرد و به مدت 10 دقیقه با آنها صحبت کرد و هواداران پشت دربهای بسته نظاره گر تمرین هستند.
گفتنی است، 50 هوادار برای تشویق آبی پوشان پشت درب آکادمی فوتبال استقلال حضور پیدا کرده اند.
مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی فوتبال ایران با همراهان خود در ساعت 18:10 دقیقه بر سر تمرین استقلالی ها حاضر شد و این در حالی بود که وی در تمرین امروز سرخپوشان پایتخت نیز حضور پیدا کرده بود.
لازم به ذکر است، خسرو حیدری دیرتر از سایر بازیکنان و با عجله در ساعت 18:15 دقیقه به تمرین رسید و هواداران پشت درب ورزشگاه نسبت به عدم حضورشان در محل تمرین اعتراضات خود را ابراز می کنند و از اینکه قرار بوده آبی پوشان پشت دربهای بسته تمرین کنند اظهار بی اطلاعی کردند.
شایان ذکر است: هواداران برای اینکه بتوانند به داخل آکادمی فوتبال استقلال راه یابند و تمرین آبی پوشان پایتخت را تماشا کنند آنقدر امیر قلعه نوعی را تشویق کردند تا وی اجازه داد درب آکادمی باز شود و هوادارانی که در محل تمرین استقلالی ها حضور داشتند به داخل راه یابند.
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 6 / 1391برچسب:تمرینات,استقلال,حاشیه ها,کانون هواداران استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

شکایت باشگاه استقلال از فرزامی
http://alisorkh.persiangig.com/LOGO/Esteghlal.png
علی امیری، معاون باشگاه استقلال با تایید این خبر اظهار داشت: ضمن احترام به عنوان پیشکسوت برای آقای فرزامی متاسفانه ایشان مطالبی که منتصب به باشگاه استقلال بوده را عنوان کرده‌اند که به اطلاع می‌رساند کذب محض است و مصداق نشر اکاذیب می‌باشد که باشگاه استقلال این حق و حقوق خود را از طریق معاونت حقوقی باشگاه و شکایت در مراجع ذی‌صلاح پیگیری خواهد کرد.
ضمناً به استحضار هواداران محترم استقلال می‌رساند، آقای فرزامی تا یک ماه پیش عضو هیات مدیره باشگاه استقلال بوده‌اند و اگر چنین مسائلی صحت داشت چرا آن زمان بیان نشد.
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 6 / 1391برچسب:شکایت,اعضا هیئت مدیره,فرزامی,کانون هواداران استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

جباری از شنبه استارت می زند
 
جباری که مدتی پیش زانوی خود را تحت عمل جراحی قرار داد در حال پشت سر گذاشتن مراحل درمانی‌اش است.
روند بهبودی او به خوبی پیش رفته و آخرین اخبار حاکی از آن است که جباری از روز شنبه دویدن را آغاز خواهد کرد. او برای بازگشت به میادین فوتبال باید سه هفته دیگر منتظر بماند و تمرینات بدنسازی را هم انجام دهد.
به طور حتم رسیدن جباری به شرایط بازی خبر خوبی برای امیر قلعه‌نویی و همچنین کارلوس کی‌روش خواهد بود. جباری در صورت بازگشت به میادین مطمئنا مهره تأثیر‌گذاری برای استقلال و تیم ملی خواهد بود.
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 6 / 1391برچسب:مصدومیت,مجتبی جباری,کانون هواداران استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قو‌يدل: استقلالي هستم و کريمي را نمي‌خواهم

به نقل از فارس، شهرام قويدل در نشست خبري باشگاه داماش گيلان در مورد اينکه آيا از فوتبال درآمدزايي داريد و با چه هدفي وارد فوتبال شديد گفت: در برنامه 90دوشنبه فقط يک دقيقه و نيم فرصت داشتم که آن هم مجبور شدم جواب حرف‌هاي هرندي را بدهم. خوب شد که اين سؤال را پرسيديد تا توضيح دهم. فصل گذشته از طريق شرکت صدرا 5.5ميليارد تومان به پرسپوليس پول داديم که رقم کمي نيست.
وي گفت: امسال با عابديني حرف زدم و 4.5ميليارد تومان امتياز داماش را خريديم. او بودجه هفت هشت ميلياردي را مطرح کرد که به 12ميليارد تومان رسيد. اکنون با تعويض سرمربي و جذب چند بازيکن جديد رقم پرداختي ما به حدود 15ميليارد تومان مي‌رسد. مالک باشگاه داماش ادامه داد: اولين باشگاه سهامي عام خواهيم بود که در ليگ برتر حضور داريم و پذيره نويسي انجام مي‌دهيم. بحث کارهاي عمراني هم است. من با وزير در رشت جلسه دارم. اگر توافق شود ورزشگاه عضدي را به خارج شهر منتقل مي‌کنيم و يک ورزشگاه مدرن مي‌سازيم و ورزشگاه کنوني عضدي را تبديل به يک مرکز تجاري خواهيم کرد.
قويدل گفت: فکر نمي‌کنم از خود فوتبال بتوانيم درآمد زيادي داشته باشيم. حداکثر 50درصد هزينه‌هاي جاري را مي‌توانيم از فوتبال در بياوريم اما برنامه ما براي باشگاه داماش سه ساله خواهد بود. سال آينده هم بحث اقتصادي نمي‌کنيم اما مي‌خواهيم سهميه آسيايي کسب کنيم به همين دليل بايد تيم گراني ببنديم و اميدوارم سال آينده در خدمت درخشان باشيم. افق ديد ما سه ساله است تا هزينه‌ها را جبران کنيم. ضمن آنکه مي‌خواهيم بعد تبليغاتي هم داشته باشيم زيرا صدرا مجموعه‌اي در حال توسعه است.
وي در مورد اينکه قرار است علي کريمي را جذب کنند يا نه گفت: عابديني کاملاً پرسپوليسي است اما خواهش مي‌کنم ما و پرسپوليس را وارد حاشيه نکنيد. بحثي براي جذب کريمي نداشته‌ايم، درخشان حرف‌هايش را در هيئت‌مديره زد و صحبتي از جذب علي کريمي نکرد. خواهش مي‌کنم با اين بحث‌ها ما و پرسپوليس را به حاشيه نبريد.
مالک باشگاه داماش تصريح کرد: من استقلالي هستم و فرهاد مجيدي را مي‌خواستم اما مجيدي حاضر نشد در ايران بازي کند. علي کريمي را بر نمي‌داريم، البته اگر علي کريمي از باشگاه پرسپوليس جدا شود حق هر باشگاهي است که با او مذاکره کند اما در شرايط کنوني نه اخلاقي و نه حرفه‌اي است که ما با بازيکن پرسپوليس مذاکره کنيم.
قويدل با اشاره به برخي پيغام‌ها از رشت عنوان کرد: به من مي‌گويند چرا مربي و مديرعامل بومي انتخاب نمي‌کنيد اما فوتبال حرفه‌اي اين بحث‌ها را بر نمي‌تابد. آيا اگر تيم ما اصفهاني بود بايد تمام ارکان آن تيم اصفهاني باشد. رويانيان به ما گفت که چرا از حميد درخشان استفاده نمي‌کنيد.
قويدل در مورد اينکه درخشان بايد چه جايگاهي را بگيرد تا سال بعد هم سرمربي تيم باشد گفت: مي‌خواهيم رتبه‌اي در ميانه جدول داشته باشيم. درخشان مربي خوبي است و همانطور که عابديني گفت قرارداد او به گونه‌اي نيست که بخواهيم اگر به رده مورد نظر نرسيديم تغييرات ايجاد کنيم.
رئيس هيئت‌مديره داماش گيلان در مورد بازي در قزوين گفت: در بازي با تراکتورسازي تماشاگران صندلي‌ها را شکستند اما اکنون ما را جريمه کرده‌اند. گناه ما چيست؟ ما بايد دو برابر هزينه کنيم تا در قزوين بازي کنيم، چرا حکمي را که در مورد اين اتفاق دادند قطعي اعلام کردند و حق اعتراض نداشتيم. از يک طرف مي‌گويند پول بياوريد و خصوصي‌ شويد و از طرف ديگر اينگونه رفتار مي‌شود.


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 6 / 1391برچسب:مدیران سرخآبی,حاشیه ها کریمی,مجیدی,ورزش3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب