بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


السلام علیک یا ابوالفضل العباس(ع)

سلام برعلمدار کربلا

ابوالفضل عباس(ع)

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 8 / 1391برچسب:مناسبتی,تاسوعای حسینی,تصاویر شخصی,محرم 91, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

برهانی: سپاهانی ها کاری کردند که نمی خواستم از زمین بیرون بیایم
http://www.18ghadam.ir/images/gallery/player/36/original/9e72f4af903a4682794573e8229dc499.jpg
او یک اخطار گرفت تا بازی بعدی را از دست بدهد ولی نکته جالب در مورد برهانی این بود که هنگام تعویض با بازیکنان سپاهان درگیری کوچکی پیدا کرد که البته خودش آنها را مقصر می داند.برهانی ابتدا در مورد اینکه استقلال بازی حساس و سرنوشت سازی را برد حرف می زند و می گوید:«بازی خوبی را بردیم. سپاهان یکی از رقیبان اصلی ما است و این برد کمک زیادی به ما خواهد کرد. البته این برد باعث می شود که بازی مقابل پیکان سخت تر شود، به نظر من اگر این بازی را نبریم هیچ فایده ای ندارد و پیروزی مقابل سپاهان هم به درد نمی خورد.»
او در پاسخ به این سوال که آیا قبل از بازی می دانستی استقلال 11 سال در اصفهان مقابل سپاهان برنده نشده بود می گوید:«من دو روز قبل از بازی این موضوع را متوجه شدم و خیلی ناراحت بودم. بازیکنان دیگر هم چنین حسی داشتند و انگیزه زیادی داشتیم تا این طلسم را بشکنیم. راستش را بخواهید به خودم می گفتم چرا استقلال باید این همه مدت در اصفهان پیروز نشده باشد. »
برهانی در پاسخ به این سوال که موقع تعویض چه اتفاقاتی افتاد که با بازیکنان سپاهان درگیر شدی می گوید:«شاید در تصاویر تلویزیونی چیزی به طور کامل معلوم نبود ولی یکی از بازیکنان سپاهان محکم دستم را گرفته بود و فشار می داد و یک نفر دیگر هم هل می داد. مطمئن باشید اگر کارت زرد نداشتم جواب آنها را می دادم. اصلا کاری کردند که دوست نداشتم بیرون بیایم.
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 8 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,هفته پانزدهم,آرش برهانی,حواشی فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

«یاشین» در چارچوب دروازه استقلال!
استقلال برد ارزشمندی را در نصف جهان صاحب شد؛ بردی در غیاب بازیکنان شاخصی همچون جانواریو، زندی، توزی، جباری و حتی کیانوش رحمتی به دست آمد. سیاوش اکبرپور هم که صبح روز بازی ناگهان محروم شد تا داشته‌های امیر کمتر و کمتر بشود.
دست امیر قلعه نویی خالی بود. به بازی دوباره نگاه کنید، تیم او هیچ «پلی میکر» یا مغز متفکری ندارد! نه جواد نکونام صاحب این خصوصیت است، نه ساموئل، نه میثم بائو و نه خسرو حیدری. استقلال بدون هافبکی که مدام در مرکز زمین در رفت و آمد باشد برابر زردپوشان اصفهانی به برتری رسید.امیر قلعه نویی چه کرد که تیمش این گونه ظاهر شد؟ راز برتری ملی پوشان استقلال چه بود؟ چرا آنها درقیاس با بازی قبل شادابی بیشتری داشتند؟! بردی خلاقانه که زاییده ذهن و تفکرات امیر قلعه نویی بود و البته آمادگی حیرت انگیز مهدی رحمتی که همه را به وجد می‌آورد.

ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 8 / 1391برچسب:دروازه بانی,مهدب رحمتی,تیم ملی,لیگ برتر, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اگر ضرغامی راست میگوید,،می خواهم مرا ممنوع التصویر هم بکند
امیر قلعه نوعی در واکنش به خبر شکایت رییس صدا وسیما از وی گفت:"من نمی دانم این خبر درست است یا نه و از جزییات آن هم بی خبرم .اما اگر مورد لطف ایشان قرار گرفتم،از وی می خواهم که مرا ممنوع التصویر هم بکند."امروز برخی رسانه خبر از شکایت ضرغامی از قلعه نوعی داده اند.سرمربی استقلال در کنفرانس خبری بعد از بازی استقلال و سپاهان گفته بود:"یک آقایی می‌گفت در صدا و سیما گاهی اوقات می‌گویند یک آهنگ نباید پخش شود و ضرغامی هم روی تابلو نوشته بود تا می‌توانید به قلعه‌نوعی حمله کنید. جرم من این بود که بدون قرارداد به مالزی رفتم و به عنوان سرباز وطن برای تیم ملی خدمت کردم.
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 8 / 1391برچسب:رسانه ملی,ضرغامی,امیر قلعه نویی,حاشیه ها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 30 آبان 91

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 8 / 1391برچسب:رسانه ها,عناوین ورزشی,ورزش3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اخطار قلعه نویی به سپاهان در مورد عماد رضا
بر اساس این گزارش: امیر قلعه نویی پس از بازی با سپاهان در صحبتی که با مسئولان این تیم پس از ترک شهر اصفهان داشت از آنها خواست تا به موضوع قرار داد و مشکلات عماد رضا در زمان حضورش در این تیم رسیدگی کنند و هرچه سریعتر تکلیف نهایی وی را مشخص و معین کنند تا این بازیکن بتواند پس از رفع مشکلاتش با سپاهان راهی تیم استقلال شده و این تیم را همراهی کند،‌ این در حالیست که سپاهانی ها قصد کوتاه آمدن در خصوص ایجاد شرایط ایده ال برای این بازیکن را ندارند و مدعی شدند که وی باید با اوضاع مناسب مشکلات خود را با سپاهانی ها حل کرده و پس از آن بتواند با‌ آبی ها وارد مذاکره شده و به این مشکلات پایان دهد. 
گفتنی است: امیر قلعه نویی به نوعی از سپاهانی ها عصبانی است و مدعی شده که آنها می توانند با استقلال و عماد رضا همکاری کنند تا این مشکل هرچه سریعتر رفع شود و طرفین به خواسته خود برسند و عماد رضا و استقلال نیز بتوانند همکاری خود را آغاز کنند. 
شایان ذکر است: سرمربی استقلال خواستار این است که سپاهان بدون سر راه شدن، در حل این مشکل همکاری کند اما اصفهانی ها روی حرف و نظر خود ایستادند.
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 8 / 1391برچسب:استقلال,فصل نقل و انتقالات,عمادرضا,باشگاه سپاهان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

فتح‌الله‌زاده و لقب جدیدش/ خلاق‌ترین مدیر ایرانم!

مدیر عامل باشگاه استقلال که از سوی یک مرکز نوآوری نشان "شوالیه" را دریافت کرده است، بدون آنکه به نوآوری‌اش در فوتبال ایران اشاره کند، گفت: پس از آنکه رزومه کاری‌ام را به این مرکز ارسال کردم، به عنوان خلاق‌ترین مدیر ورزش ایران انتخاب شدم و لقب شوالیه را دریافت کردم.
علی فتح الله زاده در خصوص مسائل اخیر باشگاه استقلال و نشان شوالیه ای که به عنوان مدیر خلاق ورزشی در کشور بلژیک دریافت کرد، گفتگویی را با خبرنگار مهر انجام داد که در زیر از نظر می گذرانید:به عنوان خلاق ترین مدیر ورزشی ایران نشان شوالیه گرفتم
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص نحوه دریافت نشان شوالیه خلاق ترین مدیرورزشی ایران اظهار داشت: حدود یکسال قبل موسسه بین المللی INNOVA(مرکز نوآوری مدیریت) که هر سال خلاق ترین مدیران یک کشور را در زمینه های مختلف انتخاب می کند از من خواست تا رزومه کاری و فعالیت های خود را برای آنها ارسال کنم که من نیز این کار را انجام دادم که در نهایت من به عنوان مدیر خلاق ورزشی در ایران انتخاب شده و برای دریافت نشان شوالیه به بلژیک رفتم.
4 کاندیدا دیگر برای دریافت نشان شوالیه بودند
وی در همین خصوص افزود: البته این موسسه بین المللی در همه کشورها از جمله ایران نماینده دارد که این نماینده در ایران مدیران مختلف را در زمینه های متفاوت به عنوان کاندیدا به مقر اصلی موسسه در بروکسل معرفی می کند که نمایندگی این موسسه بین المللی در زمینه مدیران ورزشی علاوه بر من 4 مدیر دیگر را نیز به عنوان کاندیدا معرفی کرد.


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 8 / 1391برچسب:عنوان شوالیه,فتح الله زاده,مشکلات و نقل و انتقالات, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پایان حسرت دو ساله برای گرفتن این 2 امتیاز از اصفهان

استقلالی ها دو سالی هست که لنگ همین دو امتیاز دیدار اصفهانشان بوده اند!
چهارملی پوش استقلال در بازی با سپاهان واقعا از ستاره های تیمشان بودند و هرکدام به نوعی از عوامل این برد تاریخی و تاثیر گذار تیم محبوبشان بودند.بردی که در سرنوشت قهرمانی نیم فصل و حتما پایان فصل خیلی مقش مهمی ایفا خواهد کرد.هفته های پایانی لیگ ارزش این برد شیرین در اصفهان و امتیازات آن مشخص خواهد شد.
یادمان نرود استقلال در طی دو سه سال اخیر فقط بخاطر فقط اختلاف یکی،دو امتیاز نتوانسته بود قهرمانی را بدست بیاورد!

دو امتیازی که مظلومی با تیمش در دو فصل پی در پی نتوانستند کسب کنند و در نهایت به حق واقعی خود در لیگ برسند
امتیازات کسب شده در بازی با سپاهان همان اختلاف امتیازیست که سپاهانی ها در طی دو سال اخیر توانسته بودند با آن به قهرمانی لیگ برتر برسند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 8 / 1391برچسب:قهرمانی,استقلال,لیگ برتر,صدرنشینی,هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

شکایت باشگاه استقلال از رفتار تماشاگران سپاهان !

استقلالی‌ها بعد از بازی به جای اینکه از بردن سپاهان لذت ببرند مدام درباره اتفاقات بد بازی با هم حرف می‌زدند. آنها متفق القول از فحاشی‌هایی که از ابتدای بازی به بازیکنانشان شد به شدت ناراحت بودند. برای مثال بد و بیراه‌های زیادی به رحمتی گفته شد یا اینکه کلمات زشتی به برهانی و حیدری نثار شد. استقلالی‌ها به قدری از ماجراهای ورزشگاه فولاد شهر و حرف‌های زشتی که برخی تماشاگرنماها به زبان آوردند ناراحت بودند که تا پای پله‌های هواپیما درباره این موضوع با یکدیگر حرف می‌زدند. حتی بازیکنان این تیم که به دعوت یکی از دوستان نزدیک امیر قلعه نویی به یک رستوران شیک رفته بودند در زمان صرف شام مدام پیرامون این موضوع با هم حرف می‌زدند. گفته می‌شود باشگاه استقلال بابت اتفاقات رخ داده در فولادشهر شکواییه‌ای را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال خواهد کرد. ساعاتی بعد از پایان بازی استقلال مقابل سپاهان صحبت از این بود که نامه ای به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال شده و آبی ها اتفاقات ورزشگاه فولاد شهر اصفهان را گزارش کنند. پیش تر نیز اتفاقات عجیبی در فولاد رخ داده بود. اتفاقاتی نظیر کورکردن چشم یک سرباز، پرتاب نارنجک به بازیکنان و داوران حتی در بازی های آسیایی و این اواخر هم که پرسپولیس ها مدعی بودند آب آلوده به خورد شان داده اند. حالا هم که دوباره به نوامیس بازیکنان فحاشی شده و استقلالی ها می خواهند موضوع را پیگیری کنند.

این عده که تماشاگرنما نبودند!بیخودی واژه محترم تماشاگر نماها را خرج این عده زیاد تماشاگران سپاهان نکنید!تماشاگرنما چند یا حداکثر دیگه صد تا دویست نفر هستند نه 5000،6000  هزار نفر!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 8 / 1391برچسب:فحاشی هواداران,لیگ برتر,استقلال,سپاهان,هفته پانزدهم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

امیرخان تازه اول چل چلیشونه!

امیر قلعه نویی  با اشاره به برخورد نامطلوب مسئولین سپاهان در زمانی که وی هدایت این تیم را به عهده داشت عنوان کرد:‌بازی بسیار زیبایی را امروز از سوی دو تیم مشاهده کردیم و این بازی را من 100 ها بار خواهم دید.وی ادامه داد:‌ یک سوال دارم و می خواهم بدانم آیا این بازی و لیاقت دو تیم سپاهان و استقلال حضور تنها 6000 هزار نفر در ورزشگاه است؟ همه این مسائل از زمانی آغاز شد که سیاسیون وارد ورزش شدند.وی افزود:‌همان سالی که آقایان باعث شدند تا از سپاهان بروم در حالی که قصد داشتم همچنان این تیم را در رقابت های آسیایی همراهی کنم اما آنها گفتند که می خواهند پاک قهرمان شوند وقتی به آنها گفتم معنی این صحبت یعنی چه جوابم را ندادند و من نیز رفتم اما بعد از من با بازیکنان قرارداد های میلیاردی بستند.قلعه نویی در ادامه صحبتهایش نیز گفت:‌این مسائل برایم مهم نیست و آقایان را به حضرت زهرا (س) واگذار کردم.سرمربی تیم استقلال عنوان کرد:‌ من هیچ ادعایی ندارم اما اگر هر فرد دیگری این عناوین را در کارنامه خود داشت تا کنون مجسمه اش را می ساختند اما من نیازی به این چیزها ندارم و بهتر است این کار را برای مربیان برتر انجام دهند.
از امیربه امیر:
امیرخان تازه اول چل چلیشونه!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 8 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,هفته پانزدهم,باشگاه سپاهان,قهرمانی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عذرخواهی نکونام از داور بازی استقلال _سپاهان

http://upload.tehran98.com/images/qbsr7w08va4nltjg51.jpg

جواد نکونام که در لحظات پایانی بازی استقلال مقابل سپاهان توسط سعید مظفری زاده از بازی اخراج شد،پس از این مسابقه از اینکه به داور بازی اعتراض کرده است از وی عذرخواهی کرد. وی در گفت و گو با سایت باشگاه استقلال هم ضمن تایید این خبر تاکید کرد که مظفری زاده از داوران شایسته کشورمان است.

بزرگترین پیروزی:جز این از کاپیتان تیم ملی ایران انتظار نمی رود!
اما باید به جواد و هر فوتبالیست دیگری حق بدهیم که با فحاشی یک عده تماشاگر بی فرهنگ به خانواده هاشون تمرکز خود را از دست ندهند و زیر باران فحش مثل یک بازیکن عادی بهترین عملکرد را داشته باشند.هر چقدر هم با تجربه و میدان دیده هم باشی،باز هم رگ غیرت و تعصب ایرانی بودنت اجازه هتاکی و بی حرمتی به خانواده ات  را نمی دهد.
باید این نکته را هم متذکر شویم که مظفری زاده در اخراج جواد نکونام مقدار بسیار زیادی فریب تمارض بازیکنان سپاهان را خورد و نکونام حرکتی که باعث اخراج وی شده باشد در میدان انجام نداده بود!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 8 / 1391برچسب:اشتباهات داوری,سعید مظفری زاده,جواد نکونام,فحاشی تماشاگران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عزاداری قلعه نویی قبل از بازی با سپاهان

عزاداری بمناسبت ایام محرم با حضور قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 8 / 1391برچسب:تصاویر ورزشی,لیگ دوازدهم,هفته پانزدهم,عزاداری اباعیدالله(ع), موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

برزیل قهرمان جام جهانی فوتسال شد

ديدار فينال هفتمين دوره جام جهاني فوتسال عصر امروز از ساعت 16 به وقت تهران در سالن هومارک بانکوک برگزار شد که در پايان طلايي‌پوشان توانستند با نتيجه 3 بر 2 به برتري دست يابند و عنوان قهرماني جهان را از آن خود کنند.
در نيمه اول دو تيم بازي پاياپايي را انجام دادند اما به علت حساسيت بازي نتوانستند موقعيت‌هاي زيادي را روي دروازه يکديگر خلق کنند و در پايان 20 دقيقه اول بازي به تساوي بدون گل رسيد.
در نيمه دوم برزيل در يک شروع مجدد توسط نتو در دقيقه 25 به گل رسيد. پس از اين بازيکنان اسپانيا بودند که صاحب توپ و ميدان شدند و توانستند توسط توراس در دقيقه 30 به گل تساوي برسند. يک دقيقه بعد آيکاردو بار ديگر دروازه برزيل را باز کرد.
طلايي‌پوشان در حالي که 4 دقيقه به پايان بازي باقي مانده بود 5 نفره به سمت دروازه ماتادورها حمله کردند و توانستند بلافاصله پس از اين توسط ستاره خود فالکائو به گل تساوي دست يابند تا بازي به وقت‌هاي اضافه بکشد.
تيم برزيل در وقت‌هاي اضافه يک ضربه پنالتي از روي نقطه دوم توسط رودريگو از دست داد. در ادامه تنها در زماني که 19 ثانيه به پايان بازي ياقي مانده بود نتو در يک حرکت زيبا توانست گل سوم برزيل را وارد دروازه اسپانيا کند و براي پنجمين بار عنوان قهرماني جهان را از آن خود کند.
سپ‌بلاتر، رئيس فيفا نيز اين بازي را از نزديک تماشا کرد.
تيم فوتسال اسپانيا تاکنون در 4 دوره به فينال راه يافته و توانسته بود در 2 دوره به مقام قهرماني دست يابد. اسپانيا و برزيل 3 بار در ديدار فينال جام جهاني به مصاف هم رفته بودند که در 2 بازي برزيل به برتري رسيده بود و در سال 2000 اسپانيا توانست طلايي‌پوشان را شکست دهد. در دوره گذشته نيز برزيل توانسته بود با برتري مقابل اسپانيا قهرمان شود.
در ديدار رده‌بندي نيز ايتاليا توانست 3 بر صفر برابر کلمبيا به برتري برسد و به مقام سومي مسابقات دست يابد.
تيم ملي فوتسال ايران نيز در اين دوره از مسابقات در مرحله يک‌هشتم نهايي برابر کلمبيا شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 8 / 1391برچسب:جام جهانی,فوتسال,قهرمانی برزیل,حذف ایران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عناوین مطبوعات ورزشی 29 آبان 91


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 8 / 1391برچسب:رسانه ها,عناوین ورزشی,ورزش3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 29 آبان 91

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 8 / 1391برچسب:رسانه ها,عناوین ورزشی,ورزش3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

فتح الله زاده: برسم تهران این بچه بازی ها را جمع میکنم

شما نشان شوالیه را دریافت کردید.از این جایزه بگویید و اینکه چگونه به مدیران اهدا می شود؟
حدود یک سال پیش از من رزومه ای خواستند و من هم این رزومه را به مرکز خلاقیت های مدیریتی که مقر آن در بروکسل بلژیک است فرستادم.
رقبای شما چه کسانی بودند؟
فقط می دانم که از ایران نفرات دیگری هم رزومه خود را فرستاده بودند.برگردم تهران تحقیق می کنم که چه کسانی بودند چون اینجا به ما اعلام نکردند.به هر حال به ما اعلام کردند که چنین مراسمی هست و ما هم در کنار شوالیه دیگر کشورها این جایزه را دریافت کردیم.
جایزه چه بود؟
یک نشان و یک گواهی که تأیید می کرد این جایزه نصیب بنده شده است.
از نتیجه تیم ملی خبر دارید؟
بله.متأسفانه باختیم.شرایط ویژه است و ما نگران هستیم.بالاخره گروهی باید پیدا شود و به بچه ها روحیه بدهد.آنها از باخت می ترسند در حالی که بچه های ما باید بدانند در آسیا جزو بهترین ها هستند.جایگاه آنها بالا است.این باید ملکه ذهن آنها شود.علم که بیخودی به وجود نیامده.علم عصاره تلاش دانشمندان است.علم می گوید در چنین شرایطی بازیکنان به یک روانشناس زبده نیاز دارند.یک روانشناس باید بیاید و به تیم اضافه شود.همه باید کمک کنیم و تیم را از این شرایط خارج کنیم.اگر نرویم جام جهانی خودمان ضرر کرده ایم.من به این بازیکنان ایمان دارم.این را از ته قلبم می گویم و با غیرت ایرانی می توان به جام جهانی رفت.
یک روز قبل از بازی اعلام شده که اکبرپور محروم است و نمی تواند جلوی سپاهان بازی کند.از این ماجرا خبر دارید؟
بله.تماس هم گرفته ام و با بچه ها صحبت کرده ام.من خیلی ناراحتم.واقعا ناراحتم.برسم تهران با آقای کفاشیان حرف می زنم.اطرافیان او دارند شیطنت می کنند.از سعه صدر ما سوءاستفاده می شود.چون یک روز قبل از بازی با پرسپولیس آن اتفاق افتاد وکی روش بیانیه داد گفتند بیاییم و ضربه ای هم به استقلال بزنیم تا این طور جبران شود.من بیایم تهران این بچه بازی ها را جمع می کنم.این رفتارها فوتبال ما را به قهقرا می برد.
بحث جذب بازیکن کمکی برای استقلال به کجا رسید؟
در این خصوص مذاکرات خوبی انجام شده که اگر استقلال به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد اقدامات لازم را انجام می دهیم

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 8 / 1391برچسب:مدیران فوتبال,نشان شوالیه,شیطنت فدراسیون فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پایان 11 سال خوش شانسی و طلسم سپاهان پر ادعا !

تیم فوتبال استقلال تهران موفق شد در دیداری نزدیک با یک گل در اصفهان پس از 11 سال برابر سپاهان به پیروزی برسد. دومین روز از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز (یکشنبه) و از ساعت 15:15 با انجام سه دیدار آغاز شد که در مهم‌ترین آن‌ها سپاهان قهرمان سه دوره گذشته لیگ برتر میزبان استقلال صدرنشین فعلی بود. این دیدار در پایان با تک گل خسرو حیدری که در دقیقه 15 به ثمر رسید، خاتمه یافت تا استقلال پس از 11 سال در اصفهان برابر تیم زردپوش این شهر به پیروزی برسد. نکته قابل توجه در این بازی این بود که جواد نکونام با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.
استقلال با این پیروزی 28 امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به رقبا صدر جدول را مقتدرانه در اختیار گرفت.
این بازی در دقایق پایانی به جنجال کشیده شد. نکونام در صحنه‌ای که معتقد بود کاری انجام نداده با کارت قرمز داور روبرو شد و لحظاتی با مظفری‌زاده وارد درگیری لفظی شد که بازیکنان استقلال او را به بیرون از زمین هدایت کردند. لحظاتی بعد سپاهان به گل رسید، اما مظفری‌زاده گل را که در دقایق پایانی به ثمر رساند مردود دانست. در این صحنه داور معتقد بود بر روی رحمتی خطا صورت گرفته است. سپاهان هم با این شکست فرصت صدرنشینی دوباره از دست داد تا با 24 امتیاز همچنان در رده چهارم باقی بماند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 8 / 1391برچسب:سپاهان,استقلال,لیگ برتر,شکستن رکورد, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

همه چیز به سود تیم استقلال است

آخرین دیدار روز دوم از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:40 بین دو تیم فولاد و تراکتورسازی برگزار شد که در پایان اهوازی‌ها موفق شدند با سه گل لوسیانو پریرا (6)، ایوب والی (7) و تیوب کلانتری (78) در برابر گل‌های فرزاد حاتمی (79) و احسان حاج‌صفی (88) حریف تبریزی خود را شکست دهند.فولاد با این پیروزی 23 امتیازی شد و به رتبه هفتم جدول صعود کرد. تراکتورسازی هم 24 امتیازی باقی ماند تا در رسیدن به رتبه دوم جدول ناکام بماند و همچنان سوم باشد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 8 / 1391برچسب:صدرنشینی,استقلال,لیگ برتر,شکست مدعیان,, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب