بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نظرسنجی برنامه نود 30 دی 92

http://esesclub.com/public/album_photo/eb/c7/08/8b72c_b0f5.JPG?c=c00f

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 10 / 1392برچسب:رسانه ها،برنامه نود،نظرسنجی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

متهم اصلی شکست سنگین دربی سال 52 ازخود دفاع کرد!

http://esesclub.com/public/album_photo/e7/c7/08/8b728_b077.jpg?c=abba

جواد الله وردی جمعه شب مهمان برنامه ورزش از نگاه دو بود و در آیتم خط قرمز این برنامه صحبتهای جدیدی را در خصوص رقم خوردن آن نتیجه کذایی دربی سال 52 انجام داد.
با اینکه چیز زیادی دستگیرمان نشد واین پیشکسوت سرخآبی ها نتوانست به خوبی از اتهاماتی که وی در خصوص تبانی با قرمزها در آن دربی معروف به وی نسبت داده بودند،دفاع کند
منتهی در لابه لای صحبتهایش الله وردی به موضوعی اشاره کرد که می توان در خصوص آن بسیار بحث کرد و در نهایت به نتایج خوبی هم رسید.
این پیشکسوت  عنوان کرد که آن سالها اکثر ورزشکاران بخصوص فوتبالیست ها برای اینکه بتوانن در دانشگاه تحصیل کنند به باشگاه تاج می رفتند و با عضویت در این باشگاه امکانات و شرایط تحصیلات عالیه را به راحتی دریافت میکردند.الله وردی اضافه کرد که باشگاه تاج از معدود و شاید تنها باشگاههای بود که مجوز ادامه تحصیل در دانشگاه را می توانست به ورزشکاران و فوتبالیستان آن دوره بدهد،لذا من هم فقط به این دلیل به همراه چند بازیکن دیگر مثل ناصرحجازی و ....به تاج پیوسته بودیم!
خوب ..همین که این پیشکسوت اعتراف کرده که بخاطر دانشگاه و گرفتن سهمیه به تیم تاج پیوسته و بعد از آن دربی کذایی  و بنا بر دلایل مختلفی از تاج جداشده و به پرسپولیس پیوسته است خودش گواهی می دهد که ....!
مورد دوم نیز مربوط به همین بازیکنان تحصیل کرده و دانشگاهی آن دوره مربوط میشود که باشگاه تاج هر کسی را نمیپذیرفته و تمامی بازیکنانی که در این تیم توپ میزدند،می بایست هم استعداد و توانایی های فنی و ورزشی می داشتند و هم از هوش و ذکاوت ذاتی جهت تحصیلات عالیه در دانشگاههای مختلف کشور.
پس اگر از قضیه اتفاقات باخت در دربی سال 52 بگذریم می توانیم به این نکته اشاره کنیم که تاجی ها از ابتدا از اقشار باسواد و تحصیل کرده کشور بوده اند و تا این ویژگی خود را تا کنون نیز حفظ کرده اند. 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 10 / 1392برچسب:فوتبال,استقلال,پرسپولیس,دربی سال 52,جواد الله وردی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عاقبت دور زدن استقلال و پرسپولیسی شدن!

http://esesclub.com/public/album_photo/cb/c7/08/8b70c_a68a.JPG?c=8aef1

)نیم فصل دوم لیگ دوازدهم به استقلال اضافه شد. با توجه به بازگشت جباری به ترکیب آبی پوشان توانست در روند هجومی تیم گلهای خوبی برای اسنقلال به ثمر برساند،تا جای که به اردوی تیم ملی دعوت شد و افتخار حضور چند دقیقه ای در دیدار ایران مقابل کره که منجربه صعود تیم ملی کشورمان به برزیل شد را بدست بیاورد!
اما متاسفانه در پایان فصل به دلیل ملی پوش شدن غرور کاذبی وی را گرفت و فکر کرد که هر طور بخواهد میتواند درمورد باشگاه استقلال، مدیر عامل و سرمربی آن صحبت کند و از نگرفتن مطالباتش انتقادات تند و شدیدی را داشته باشد!
لذا بالاخره مجبور شد از استقلال جدا شود و به فولاد خوزستان بیوندند!دراین تیم هم جای به جز نیمکت ذخیره ها برایش در نظر نگرفتند تا در نیم فصل لیگ سزدهم به پرسپولیس پیوست.بعد از پیوستن به این تیم شروع به کری خواندن و نشان دادن علامت 6 لنگی ها کرد که در نهایت عاقبتی جز میخ شدن به نیمکت لنگی ها نصیبش نشد!
2)دو فصل قبل با استقلال قرار داد داخلی بست و استقلالی ها به دلیل آنکه آندو تیموریان را ازدست داده بودند تا حدودی خیالشانم راحت بود که یک ذخیره مناسب برای جایگزین آندو جذب تیمشان کرده اند!اما به یکباره در یک تصمیم غیر منتظره به تراکتورسازی پیوست و بعد از گذراندن کلی حاشیه نتوانست عملکرد درخشان گفصل قبل خود را نمایش بگذارد.لذا در لیگ سیزدهم ابتدا به سپاهان و بعد به پرسپولیس پیوست که تا همین حالا که هفته بیست سوم لیگ برتر را پشت سر گذاشتیم نتوانسته جای در ترکیب لنگی ها بدست بیاورد!
3)در نیم فصل لیگ سیزدهم استقلالی ها به شدت خواهان وی بودند،در گوشه و کنار نیز خبر از استقلالی بودنش شنیده میشد.منتهی مدیران ذوب آهن با گرفتن دو بازیکن جوان لنگی ها و مقداری اسکناس این بازیکن را به قرمزها تقدیم کردند!
خلاصه اینکه در مهم ترین بازی قرمزها با حریف سنتیشان این سه بازیکن حتی فرصت یک دقیقه بازی کردن را پیدا نکردند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 10 / 1392برچسب:فوتبال,استقلال,فصل نقل و انتقالات,پرسپولیس, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

لطفا پیشکسوتان استقلال را مقابل هم قرار ندهید!

در طی دو سال اخیر و بخصوص فصل جاری نظرسنجی های در بین وبلاگ ها و سایت های استقلالی گذاشته میشود که بعضی از آنها واقعا بی محتوا و صرفا بنا بر اهدافی خاص مطرح می شوند!
به فرض مثال نظرسنجی گذاشته اند که موفق ترین یا پرافتخارترین مربی تاریخ استقلال از نظر شما کدامیک از گزینه های  زیر می باشد.آنوقت نام چند تن از  پیشکسوتانی که به تنهایی جز 20 نفر اول و برتر مربیان استقلال نیستند را در کنار نام یکی دو مربی پرافتخاربه عنوان گزینه های مختلف قرار داده اند!یا فرضا دیده شده از نام مربیانی که به عنوان کمک در کنار مربیان کارنامه دار روی نیمکت تیم نشسته بودند در بین گزینه های نظرسنجی خود قرار داده اند.
اما جالب ترین نظرسنجی که این روزها مشاهده میشود بدین صورت است:
""به نظر شما کدام یک از این دو سرمربی در استقلال بهتر کار کرده است""1) امیر قلعه نویی،2) پرویز مظلومی
این نظر سنجی های که جوابشان مشخص است و دیگر نباید نظرات شخصی هواداران در آن مطرح شود،یکی از کارهای جلف و بعضا مغرضانه عده ای از کاربران فضای مجازی می باشد.آمار و کارنامه مربیان مختلف در تاریخ باشگاه استقلال ثبت شده و دیگر نمی توان در عناوین کسب شده، نام مربی جدیدی را اضافه و احیانا کم کرد!
منصور پورحیدری و امیر قلعه نویی از مربیان پرافتخار استقلال هستند که خوشبختانه در تیم فعلی استقلال در کنار هم مشغول خدمت به تیم محبوبشان هستند.لذا نام بردن از دیگر پیشکسوتان مانند پرویز مظلومی و یا صمد مرفاوی و حتی ناصرخان حجازی  کمی قضیه را لوث کرده و باعث بوجود آمدن اختلاف نظرهای بین هواداران میشود.اگر اینگونه نظرسنجی ها با نیت اطلاع رسانی صورت بگیرد کار بسیار پسندیده و نکوی می باشد اما باید در طرح سوالات و پسوند و پیشوندهای مورد استفاده در آن دقت لازم صورت بگیرد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 10 / 1392برچسب:فوتبال,استقلال,پیشکسوتان,هواداران,فضای رسانه ای, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

باز هم رو سیاهی به زغال ماند!

ابتدای لیگ دوازدهم که امیرقلعه نویی مجددا سکان هدایت استقلال را برعهده گرفت،آندو تیموریان ازاستقلال جدا به تیم الخریطیات قطر پیوسته بود و همین موضوع باعث گلایه سرمربی استقلال از علی فتح الله زاده شذه بود.
امیر قلعه نویی درابتدای همان فصل سه شرط را برای قهرمان کردن استقلال گذاشته بود که جذب آندو تیموریان یا هافبکی که بتواند در حد و اندازه های این بازیکن باشد،یکی از آنها بود.درهمان روزها مغرضان و بضی ازهواداران خودی عدم تمایل تیموریان جهت بازی کردن در استقلال به خاطر اختلاف نظرهای که با قلعه نویی داشته عنوان کرده بودند .
البته تیموریان بارها در طی مصاحبه های مختلف  اعلام کرده بود که هیچ اختلافی با امیر قلعه نویی نداشته و فقط قسمتش نشده که تا آن زمان جز شاگردان قلعه نویی قرار بگیرد.
گذشت تا لیگ سیزدهم فرا رسید و تیموریان مجددا به استقلال برگشت و حالا می بینیم که چه متعصبانه برای استقلال و سرمربیش بازی میکند و با تمام وجود در خدمت تیم محبوبش  می باشد.
مع الوصف،مجددا شایعاتی در خصوص علت جدای چند بازیکن بزرگ و ملی پوش استقلال که در میان های فصل آبی پوشان را به مقصد تیم های خارجی ترک کردند به گوش میرسد که دوباره همان حرفهای تکراری و بعضا بی محتوا مطرح شده که این بازیکنان بخاطر اختلاف با سرمربی استقلال  تصمیم به جدایی گرفته اند!
لذا این دوستان را باید دوباره به گذر زمان و آینده وعده بدهیم و از آنان بخواهیم تا پایان نیم فصل و فصل نقل و انتفالات لیگ بعدی صبر کنند تا به خوبی وبصورت  موشکافانه دلایل جدایی این بازیکنان بررسی و در نهایت مشخص گردد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 10 / 1392برچسب:فوتبال,استقلال,امیر قلعه نویی,آندو تیموریان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 30 دی 92

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 10 / 1392برچسب:رسانه ها،مطبوعات،روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

باز هم .... رو سیاهی بر زغال ماند!

http://upload7.ir/imgs/2014-01/28661094406797437226.jpg

ابتدای لیگ دوازدهم که امیر قلعه نویی مجددا سکان هدایت استقلال را برعهده گرفت،آندو تیموریان از استقلال جدا به تیم الخریطیات قطر پیوسته بود و این موضوع باعث گلایه سرمربی استقلال از علی فتح الله زاده شذه بود.
امیر قلعه نویی در ابتدای همان فصل سه شرط را برای قهرمان کردن استقلال گذاشته بود که جذب آندو تیموریان یا هافبکی که بتواند در حد و اندازه های این بازیکن باشد،یکی از آنها بود.
در همان روزها مغرضان و بضی از هواداران خودی عدم تمایل تیموریان جهت بازی کردن در استقلال به خاطر اختلاف نظرهای که با قلعه نویی داشته عنوان کرده بودند .
البته تیموریان بارها در طی مصاحبه های مختلف  اعلام کرده بود که هیچ اختلافی با امیر قلعه نویی نداشته و فقط قسمتش نشده که تا آن زمان جز شاگردان قلعه نویی قرار بگیرد.
گذشت تا لیگ سیزدهم فرا رسید و تیموریان مجددا به استقلال برگشت و حالا می بینیم که چه متعصبانه برای استقلال و سرمربیش بازی میکند و با تمام وجود در خدمت تیم محبوبش  می باشد.
مع الوصف،مجددا شایعاتی در خصوص علت جدای چند بازیکن بزرگ و ملی پوش استقلال که در میان های فصل آبی پوشان را به مقصد تیم های خارجی ترک کردند به گوش میرسد که دوباره همان حرفهای تکراری و بعضا بی محتوا مطرح شده که این بازیکنان بخاطر اختلاف با سرمربی استقلال  تصمیم به جدایی گرفته اند!
لذا این دوستان را باید دوباره به گذر زمان و آینده وعده بدهیم و از آنان بخواهیم تا پایان نیم فصل و فصل نقل و انتفالات لیگ بعدی صبر کنند تا به خوبی وبصورت  موشکافانه دلایل جدایی این بازیکنان بررسی و در نهایت مشخص گردد.  

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 10 / 1392برچسب:فوتبال,استقلال,امیر قلعه نویی,آندو تیموریان,هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قلعه نویی ترسو بود،شجاعت دایی کجا رفته بود!؟

http://upload7.ir/imgs/2014-01/14027016848878530674.jpg

باز هم بعد از یک دربی دیگر که با تساوی همراه بود شاهد یکسری انتقادات بعضانه مغرضانه از سوی  کارشاناسانه فوتبال و همچنین با کمال تاسف از هواداران استقلال نسبت به امیر قلعه نویی و نوع سیتم اتخاذی وی در چند دربی گذشته هستیم.
شاید ما هم با بعضی از انتقاداتی که از امیر قلعه نویی در خصوص محناط بودن و تفکرات نسبتا تدافعی وی در شهرآورد های یکی دو سال اخیر موافق باشیم،منتهی  همانند برخی از طرفداران اعتقاد نداریم که قعله نویی به خاطر حفظ رکورد شکست ناپذیر بودنش مقابل قرمزها چنین تاکتیکهای دفاعی که همراه با احتیاط بازیکنان تیم می باشد،اتخاذ می کند.
جدیدا در بین طرفداران استقلال  موضوعی مشاهده میشود که اصلا قابل توجیه نبوده و غیر قابل هضم می باشد!بعضی از هواداران که البته تعدادشان از بعضی و برخی گذشته و جایش را شاید به نیمی از آنها داده،در انتهای هر بازی و بدون توجه به نتیجه  بدست آمده میگردند تا ببینند بر روی نیمکت استقلال چه بازیکنانی حضور داشته تا با استفاده از نام یک و یا چند نفر از آنها از امیر قلعه نویی انتقاد کنند که چرا از آنها به جای بازیکنانی که فیکس بازی کردند استفاده نکرده است!


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 10 / 1392برچسب:استقلال,امیر قلعه نویی,علی دایی,دربی 78, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 28 دی 92

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 10 / 1392برچسب:رسانه ها,مطبوعات,روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

میلاد با سعادت حضرت محمد(ص) و امام جعفرصادق (ع) مبارک

خورشید، محمد است و صادق ماه است
با مقدم خورشید، قمر همراه است
یعنی که ولادت امام صادق (ع)
در روز ولادت رسول الله (ص) است
میلاد رئیس مکتب، محمد مصطفی(ص)
و رئیس مذهب، صادق آل عبا مبارک باد

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 10 / 1392برچسب:مناسبتی,17 ربیع الاول,میلاد پیامبر اکرم(ص),میلاد امام جعفر صادق(ع), موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

رکورد منحصر به فرد تیموریان در دربی!

http://upload7.ir/imgs/2014-01/28229298614410101106.jpg

قرمزها در حضور آندو هیچگاه نتوانسته دروازه آبی ها را باز کنند!
از نکات جالب توجه مربوط به رکوردهای شخصی بازیکنان در دربی باید به رکورد قابل توجه و منحصربه فرد تیموریان اشاره کنیم.
آندو که اتفاقا از بازیکنان پایه ای فوتبال استقلال مدارج ترقی خودش را شروع کرده ،در  تمام دربی های که در ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس بازی کرده،قرمزها نتوانسته اند دروازه استقلال را باز کنند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 10 / 1392برچسب:فوتبال,استقلال,پرسپولیس,رکوردزنی تیموریان,دربی 78, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مظفری زاده غش کرد و رفت!

سعید مظفری شاید یکی از قضاوت های خیلی معمولی و رو به بد را در این دیدار به نمایش گذاشت که بی شک زیر بازی سرد و بی روح بازیکنان دو تیم مدفون خواهد شد!
مظفری زاده اولین اشتباه وحشتناک داوریش را در دقیقه 8 بازی انجام داد!جای که پیام صادقیان بازیکن مشکل دار چند هفته اخیر پرسپولیس به عمد با پا به سینه سیاوش اکبرپور کوبید جریمه این خطا فقط یک کارت به رنگ پیراهن بود!
پرسپولیسی ها اگر قبل از دربی دنبال محروم کردن آندو بخاطر صحنه خطایی که وی با بازیکن خارجی استقلال خوزستان بوجود آورده بود،بی شک اگر این خطای صادقیان را استقلالی ها در دربی انجام داده بودند از کمیته انضباطی تقاضای اعدام بازیکن استقلال را میکردند!
همین اخراج نشدن صادقیان در دقیقه 8 باازی که میتوانست  در روند بازی تغییرات زیادی به سود آبی ها ایجاد کند،باعث شد که بازی به سمت و سوی  خشونت کشیده شود .
لذا مظفری زاده با این اشتباه وحشتناکی که داشت ناخودآگاه باعث شد صحنه های زشت مشابه و خطرناک دیگری از سوی بازیکنان دو تیم بخصوص در نیمه اول خلق شود.
صحنه های چون خطای مهرداد اولادی روی جلال حسینی_که در واقع نفهمیدیم به چه دلیل همچین کار احمقانه ی از وی سر زد_ و یا خطاهای با توپ و بدون توپ حقیقی بر روی آندو تیموریان که حداقل باید در دو نوبت کارت زرد دریافت میکرد و از بازی اخراج میشد!
دیگر به خطاهای پرتعداد میثم حسینی اشاره نمیکنیم که حداقل باید یک کارت زرد از داور دریافت میکرد!

http://upload7.ir/imgs/2014-01/03513732945066361728.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 10 / 1392برچسب:فوتبال,اشتباهات داوری,سعید مظفری زاده,دربی 78, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

صفر بر صفر به سود سایه استقلال!/دربی78 هم مساوی شد

http://upload7.ir/imgs/2014-01/28593472019262867450.jpg

همانطور که قبل دربی 78 در طی مطلبی نوشته بودیم هواداران نباید از بازی دفاعی و بسته استقلال و تاکتیکی که امیر قلعه نویی با توجه به کمبودی که قلعه نویی بابت در اختیار داشتن بازیکن بزرگ و موثر دارد،انتقادی داشته باشند و کسب یک امتیاز در این دیدار یعنی حفظ کردن اختلاف امتیازتش با پرسپولیس و نزدیک شدن بیشتر به قهرمانی در لیگ سیزدهم.
مع الوصف؛استقلالی ها با توجه به نداشتن  سه بازیکن خود نسبت به دیدار دور رفت به مصاف پرسپولیسی رفته بود که نه تنها بازیکنی را از دست نداده بود بلکه با محمد مسلمان و یکی دو بازیکن دیگر نیز خود را تقویت کرده بود.
امیر قلعه نویی روی کاغذ تیمش را با سه مهاجم 4.3.3 به زمین فرستاده بود،اما عملا در زمین شاهد یک سیستم دفاعی که بیشتر به 4.5.1 شبیه بود،بازیکنان استقلال آرایش پیدا میکردند.
در خصوص مسائل فنی اصلا حرفی برای گفتن وجود ندارد جز بازی درگیرانه و بسیار محکم تیموریان که بدجوری روی مخ پرسپولیسی ها سورتمه می رفت!
تیموریان یک تنه خط هافبک پرسپولیس را از کار انداخته بود و این تیم مجبور به بردن توپ به کنارها شده بودند که به جز یکی دو مورد که موفق به دور زدن مدافعین کناری استقلال شدند،کاملا در دو جناح بسته شده بودند!
تنها نکته با اهمیت و بسیار امیدوارکننده این دربی برای استقلالی ها بازی بسیار روان،خونسردانه ساموئل که توام با دوندگی های فراوان بود،خیلی به چشم می آمد.
به نظر ما مسئولین انتخاب بهترین بازیکن زمین باید ساموئل را در این دیدار به عنوان بهترین بازیکن انتخاب میکردند.
نمایش ساموئل با اینکه در این دیدار زیاد به چشم ببیندگان تلویزیونی وهواداران داخل ورزشگاه نیآمد،اما آنقدر در پست جدیدش خوب و روان بازی کرد که بی شک استقلالی ها بابت رفتن جواد نکونام از این به بعد باید خوشحالم باشند.

 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 10 / 1392برچسب:فوتبال,دربی 78,استقلال,پرسپولیس, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قلعه‌نویی: این تساوی سیاسی نبود/ نیمه دوم پرسپولیس بهتر از استقلال بود

http://upload7.ir/imgs/2014-01/40291477103264399723.jpg

امیر قلعه‌نویی پس از تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: ابتدا میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) را تبریک می‌گویم. تشکر می‌کنم از زحمات سعید مظفری‌زاده و ناراحتم او از داوری خداحافظی می‌کند او داوری بود که همه استانداردهای داور بین‌المللی را داشت و پسر با صفایی بود و حیف شد که از داوری خداحافظی کرد. از یگان ویژه، شهرداری، تاج، سازمان لیگ و بقیه دوستان که در برگزار مسابقه کمک کردند تشکر می کنم. نیمه دوم پرسپولیس بهتر از ما بود بهتری از این نظر که گردش توپ بیشتری داشتند و از موقعیت‌هایی که می‌خواستند به ما ضربه بزنند را بسته بودیم.
وی ادامه داد: در 2 هفته گذشته 2 بازیکن از تیم ما جدا شد و خوشحالم که توانستیم جو روانی که علیه ما راه افتاده بود را جمع کنیم و بازیکنانم تشکر می‌کنم که فوتبال مردانه‌ای بازی کردند.
 امیر قلعه نویی گفت: الان باید به فکر بازی ذوب آهن باشیم اکنون به تیمی کاپ قهرمانی نمی‌دهند و باید تلاش کنیم که فاصله‌مان را با تیم‌های پایین تر بیشتر کنیم.


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 10 / 1392برچسب:فوتبال,استقلال,پرسپولیس,امیر قلعه نویی,دربی 78, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پیروزی استقلال در دربی نوجوانان قبل از شهرآورد78

http://www.fcesteghlal.ir/Components/General/ShowImage.aspx?imagepath=/esteghlal_content/media/image/2013/07/7295_orig.jpg&mode=large

در فاصله دو ساعت مانده به بازی دربی بزرگسالان، نوجوانان آبی‌پوش دربی را بردند. تیم نوجوانان استقلال با برد دو بر صفر از سد تیم نوجوانان پرسپولیس گذشت.
در این بازی که  ساعت 12 ظهر امروز در زمین پرسپولیس برگزار شد، نوجوانان استقلال با گل‌های امیرحسین پورمحمد و محمد حسنی با یک پیروزی مقتدرانه از سد قرمزپوشان پایتخت گذشتند تا استقلال در دربی اول برنده باشد.
 این پیروزی هدیه آکادمی استقلال به بزرگسالان آبی‌پوش بود تا بازیکنان استقلال با روحیه و انگیزه‌ای بالا به مصاف پرسپولیس بروند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 10 / 1392برچسب:فوتبال پایه،دربی نوجوانان،آکادمی فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 26 دی 92

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 10 / 1392برچسب:رسانه ها،مطبوعات،روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بازی دفاعی و بسته استقلال در دربی قابل پیش بینی است!

http://esesclub.com/public/album_photo/f5/a5/08/89558_6594.jpg?c=637d

از 7 ملی پوشی که تیم ملی ایران را به جام جهانی بردند،فقط یک بیگ زاده تقریبا مصدوم،یک خسرو حیدری تازه بهبود یافته،یک آندو تیموریان و امیر حسین صادقی برای استقلال باقی مانده است.
در خصوص فرزاد حاتمی جدا شده،مجتبی جباری کنار گذاشته شده و فرهاد مجیدی خداحافظی کرده هم توضیح بیشتری نمی دهیم!
مع الوصف از بین دیگر بازیکنان تاثیر گذار و ستاره استقلال سید مهدی رحمتی که گفته میشود این روزها مصدومیت کهنه اش سر باز کرده و بازی کردن برای این دروازه بان حکم سم را داردوساموئلی که فعلا در حال رفت آمد بین دفاع و خط هافبک است و مشخص نیست باید در چه پستی متمرکز شده و خود را آماده دیدار حساس هفته آینده استقلال مقابل قرمزها کند و یک آرش برهانی تقریبا بی انگیزه و نیمکت نشین روی دست امیر قلعه نویی مانده و این مربی می بایست به همراه الباقی بازیکنان تیمش،با وجود مشکلات دیگری از جمله دغدغه های مالی بازیکنان و همکارانش جایگاه آبی پوشان را در صدر حفظ کرده وتیمش را آماده دربی 78 کند!
از طرف دیگر قرمزها با سه کارته شدن دو مهره تاثیرگذارش_حقیقی و خلعتبری_ قبل از دربی و نیز لطف کمیته انضباطی در عدم محروم کردن پیام صادقیان و محمد مسلمان بخاطر تخلفاتی که در اردوی تیم ملی زیر 23 سال داشتند،تقریبا با یک تیم آماده مقابل استقلال در شهرآورد صف آرائی خواهند کرد.
لذا با توجه به اینکه از قدیم الایام در خصوص شرایط دو تیم مبنی بر ضعیف و قوی بودن آنها روی کاغذ و همچنین وضعیتشان در جدول رده بندی رقابتها می توان تیم موفق این دربی را از دو ،سه قبل برگزاری بازی پیش بینی کرد!لذا روی کاغذ با توجه به مهره های موجود دو تیم و از دست دادن دو بازیکن بزرگ قبل از ذربی توسط آبی ها باید احتمال عدم نتیجه گیری در شهرآورد 78 را برای استقلالی ها در نظر گرفت .


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 10 / 1392برچسب:فوتبال,استقلال,پرسپولیس,هواداران,دربی 78, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تصویری از تمرینات بازیکنان استقلال پیش از دربی78

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 10 / 1392برچسب:فوتبال,تصاویر ورزشی,تمرینات استقلال,دربی 78, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب