بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


این هم از فواید در اختیار داشتن رسانه ملی!

http://esesclub.com/public/album_photo/4b/ab/04/4a2a4_050d.JPG?c=0433

محمد پنجعلی در برنامه ورزش از نگاه دو با بیان این مطلب افزود: با صحبتهایی که با مدیر عامل پرسپولیس داشتم مقرر شد تا در فصل پیش رو به عنوان سرپرست در خدمت پرسپولس باشم.تاکنون سعید شیرنی به عنوان سرپرست پرسپولیس مشغول فعالیت بود که عملکرد وی همواره مورد انتقاد شدید کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال بود.
بزرگترین پیروزی:
محمد پنجعلی تا دیشب پیشکسوت و عضو کمیته فنی پرسپولیس به شمار می آمد،حالا با حفظ سمت سرپرست این تیم نیز شده است!قابل توجه دوستانی که نظر میدهند و می نویسند صدا و سیما،نظر سنجی برنامه نود و ...را نخواستیم!بودجه تیم را بدهند مابقی آن برای قرمزها!
مربیان و مدیران استقلال به صدا و سیما بروند و مشکلات خودشان را برای مردم و هواداران بازگو کنند!خیلی از هواداران به خبرگزاری ها و حتی روزنامه ها دسترسی ندارند!
منتهی تلویزیون را حتما نگاه می کنند و یا حداقل رادیو را هر از چند گاهی گوش می کنند.....!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 2 / 1392برچسب:رسانه ملی,باشگاه پرسپولیس,رنگی عمل کردن صدا و سیما, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 29 اردیبهشت 92

http://esesclub.com/public/album_photo/39/ab/04/4a292_bedf.jpg?c=694d

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 2 / 1392برچسب:رسانه ها,مطبوعات ورزشی,روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بترکه چشم لنگی ها با اون سردار حسود و عوام فریبشان!

بترکه چشم حسود و بخیل

تا دیروز نیلسون بهترین بازیکن خارجی لیگ شناخته شده بود و محبوب ترین بازیکن این روزهای پرسپولیس!حالا نیلسون با دو گلی که از سپاهان خورد ، کارشکن و بنجل شناخته شده و  آمدن دنبال سید مهدی رحمتی !
هرچند خبر پیشنهاد 3.8 میلیاردی به وی و 7 میلیاردی به امیرخان بیشتر بخاطر منحرف کردن ذهن هواداران و رسانه ها برای راحت انتخاب کردن سرمربی جدیدشان بود و همانطور که دیدیم  و خبر آن شایعه شده،علی دایی را برای هدایت فصل بعد  تیمشان  برگزیدند!
منتهی مطمئنا سردار و دیگر لنگی های وابسته بدجوری بابت قهرمانی استقلال آنهم با مشکلاتی که در این فصل داشتند شاکی هستند و از حسادت در حال دق کردن می باشند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 2 / 1392برچسب:رسانه ها,مطبوهات ورزشی,پوستر روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

صدا و سیما دیگر شورش را در آورده است!

http://www.esesclub.com/public/album_photo/ba/a8/04/4a016_026d.jpg?c=ceab

نمیدانیم استقلال قهرمان شده یا پرسپولیس!
برنامه های ورزشی صدا و سیما بعد از قهرمانی استقلال(حالا قبلش را کاری داریم)دائما از مدیران،پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس آنهم برای چاره جویی جهت پیدا کردن یک مربی خوب دعوت می کنند!منتهی از استقلال که به هشت تیم برتر آسیا راه یافته و در لیگ نیز قهرمان شده حتی به بازیهای این تیم و تحلیل فنی و حاشیه های آن یا بصورت محود و یا کلا پرداخته نمیشود!
مدیران صدا و سیما یادشان نرود که اگر برای انتخابات هم اینگونه به قرمزها بها می دهند تا مثلا از رای هواداران آن استفاده کنند،باید بدانند که این آمار 30 میلیون هوادار اولا که اشتباه است و در ثانی دیگر مثل گذشته هواداران پرسپولیس دو برابر استقلال نیستند و اگر یک آماری در دهه 90 گرفته شود شاید بتوان 50،50 هواداران فوتبال را برای دو تیم را تقسیم کرد.

اما یک چیز کاملا مشخص و آشکار شده که برنامه های ورزشی نظیر ورزش از نگاه دو و برنامه نود با پرزداختن به باشگاه پرسپولیس،سعی در مخفی کردن و منحرف نمودن افکار اذهان عمومی و به نوعی توجیه کردن ناکامی های این فصل باشگاه محبوبشان می باشند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 2 / 1392برچسب:رسانه ملی,باشگاه پرسپولیس,ورزش از نگاه دو,رنگی عمل کردن صدا و سیما, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پیشنهاد 7 میلیاردی رویانیان به قلعه‌نوئی

شایعه شده که سرمربی موفق استقلال تهران پس از پیروزی قاطعانه‌ی شاگردانش برابر الشباب امارات، در دوبی با یک پیشنهاد اغوا کننده از سوی مدیرعامل رقیب سنتی استقلال یعنی پرسپولیس روبرو شده است.
 محمد رویانیان پس از موفقیت آبی‌پوشان پایتخت در دوبی طی تماسی این پیروزی ارزشمند را به امیر قلعه‌نوئی تبریک می‌گوید و در ادامه از تمایل باشگاه پرسپولیس برای همکاری با این مربی موفق می‌گوید و برای تحریک قلعه‌نوئی صحبت از یک رقم نجومی و بی‌سابقه در فوتبال ایران می‌کند، رقمی معادل 7 میلیارد تومان برای به خدمت گرفتن امیر قلعه‌نوئی. با این حال سرمربی آبی‌پوشان با تشکر از حسن توجه رویانیان با توجه به استقلالی‌ بودن او و سخت بودن این انتقال، پیشنهاد وی را رد ی‌کند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 2 / 1392برچسب:نقل انتقالات تابستانی,امیر قلعه نویی,پیشنهاد باشگاه پرسپولیس, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

لقب تو مالديني بود، من كنارش بازي كردم!

جواب دوباره پاشازاده به شاهرودي: اگر مي خواستم دست كسي را ببوسم دست مايلي كهن را مي بوسيدم/ لقب تو مالديني بود، من كنارش بازي كردم

 رضا شاهرودي صحبت هايي عليه مهدي پاشازاده انجام داد كه مدافع سابق تيم ملي و استقلال را وادار به واكنش كرد. مهدي پاشازاده كه هم اكنون در اتريش به سر مي برد در جواب حرفهاي شاهرودي مي گويد:« اولا كه شما راجع به شخصيت حرفي نزن. تو را همه از لحن صحبت كردنت مي شناسند. مانده ام كه چطور تو از شخصيت حرف مي زني؟ شضخصيت من براي همه مشخص است. چه در دوران بازيگري و چه حال سعي كردم تا كسي به من بي احترامي نكرده به او بي احترامي نكنم. قضاوت درباره شخصيت ما دو نفر را به عهده مردم بگذار. من هم نه راجع به شخصيت تو حرف مي زنم و نه درباره شخصيت الگوي تو آقاي مالديني!"
شاهرودي مدعي شده بود پاشازاده با پارتي بازي به تيم ملي دعوت شد و دست رييس فدراسيون را بوسيد تا روبروي استراليا بازي كند. كاپيتان سابق استقلال در اين باره مي گويد:« بهتر است شاهرودي در اين زمينه از مايلي كهن استعلام بگيرد. او بهتر از همه مي داند كه چه كسي با پارتي بازي به تيم ملي دعوت مي شد. من اگر مي خواستم دست كسي را ببوسم ، دست مايلي كهن را مي بوسيدم تا 3 سال در اوج آمادگي پشت خط نمانم. همين الان هم به مايلي كهن احترام مي گذارم و اگر لازم باشد دست او را به عنوان مربي سابقم مي بوسم. به هر حال او مربي ام بوده و سليقه اش اقتضا مي كرده كه به من بازي ندهد. من همان زمان هم اعتراضي نكردم و هميشه به او احترام گذاشتم. شايد فكرش اين بوده كه من به سيستمش نمي خورم. ضمنا اميدوارم كه همه اينگونه با پارتي بازي به تيم ملي دعوت شوند تا تيم ملي عاقبت به خير شود»
پاشازاده در ادامه مي گويد:« نه با رويانيان مشكلي دارم و نه با پيشكسوتان پرسپوليس. همه بازيكنان و طرفداران پرسپوليس براي من قابل احترامند. بحث من اين بود كه چرا رويانيان به عنوان يك غير فوتبالي استقلاال را كوچك مي كند. اين حرف را هم خيلي منطقي زدم و البته محترمانه. درست برعكس اين آقاي مثلا مالديني. الان معلوم شد كه چه كسي دنبال مطرح شدن است. انگار اين آقا نه روزنامه مي خواند و نه تلويزيون مي بيند. اين هم برمي گردد به حافظه ضعيف اين آقا. اگر حافظه اش قوي بود مي ديد كه من هم در روزنامه ها هستم و هم در تلويزيون. به شاهرودي بگوييد دوست ندارم راجع به خودم و خودت حرف بزنم و مسائل خصوصي را بيرون بريزم. حرفهايي زده اي و خودت هم جواب خودت را داده اي. ديگر نيازي به جواب من نيست»
پاشازاده صحبتهايش را اينگونه ادامه مي دهد:« باز هم مي گويم همه بازيكنان پرسپوليس براي من قابل احترام هستند ، مخصوصا بزرگترهاي اين تيم. هنوز هم نفهميده ام اين آقا كجاي پرسپوليس است كه خود را نخود هر آشي مي كند. پرسپوليس از شاهرودي بزرگتر خيلي دارد اما نمي دانم چرا او خودش را وسط انداخته و حرف مي زند. اين آقا با افتخار مي گويد لقب من مالديني بود اما بايد در جوابش بگويم اگر لقب تو مالديني بود من با الگوي تو در تيم منتخب جهان هم تيمي بودم»

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 2 / 1392برچسب:پیشکسوتان,مهدی پاشازاده,رضا شاهرودی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قرمزها باید دنبال بازیکنان و مربیانی در حد باشگاه خودشان باشند!
""نکونام:پرسپولیسی ها به من پیشنهادی دادند که رقمش ۵۰۰ میلیون بالاتر از استقلال بود. حتی گفتند ۶۰ درصد از پول قرارداد دو فصل‌ات را اول قرارداد پرداخت می‌کنیم ولی من چون استقلالی‌ام و دوست داشتم برای این تیم بازی کنم به آنها پاسخ منفی دادم
دوست داشتم در خدمت استقلال و طرفدارانش باشم. الان هم با اینکه پولم را نگرفته‌ام، از این انتخاب راضی هستم و پشیمان نیستم. اگر به گذشته برگردم، باز هم استقلال را انتخاب می‌کنم.
من هیچ‌گاه به خودم اجازه نمی‌دهم درباره مسائل درونی و شخصی باشگاه پرسپولیس حرف بزنم و به همین خاطر توقع هم ندارم که با سکوت من، مدام یک جمله را تکرار کنند. من تکذیب نمی‌کنم قرارداد خوبی با استقلال بسته‌ام ولی این مبلغ ۴، ۵ میلیاردی که دوستان می‌گویند، درست نیست و صحت ندارد
""

بزرگترین پیروزی:

پرسپولیسی های عزیز اگر بازیکن باغیرت می خواهید نباید به باشگاههای بزرگ و پر افتخار دست درازی کنید.یا باید خودتان بسازید یا باید دنبال بازیکنانی بروید که ذاتشان لنگی باشد!
استقلالی جماعت چشم دل سیر هستند و همانند بازیکنانی چون حنیف عمران زاده حتی با وجود داشتن مطالبات بسیار و مشکلات مالی باشگاهشان حاضر نیستند پیراهن مقدس استقلال را با یک تکه لنگ عوض کنند!
شماها باید دنبال بازیکنان و مربیانی باشید که در حد تیم بی افتخارتان و حداقل باید بابت اینکه یک یا چند رده از سطح مجموعه فعلی باشگاه استقلال پایین تر باشند دقت کنید!

همانطوری که دنبال بازیکن بیرون انداخته شده ای چون یعقوب کریمی رفتید یا ایضا مربی ی مثل منصور ابراهیم زاده دستیار سوم امیر خان در تیم ملی!
شما را چه به جواد نکونام،آندو تیموریان،حنیف عمران زاده....!
قرمزی ها باید همانطور که در راس مدیریتی تیمشان با انتخاب درست مدیرعامل درجه دو یا سه خودشان نسبت به توانایی های مدیر عامل استقلال،برای حذب بازیکنان و مربی نیز همین رویه را در پی بگیرند و تداوم ببخشند!
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 2 / 1392برچسب:نقل و انتقالات فوتبال,جواد نکونام,مدیران غیر ورزشی,پرسپولیسی ها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

این کجا و آن کجا!؟/وقتی قرمزها کاسه داغتر از آش شده اند!

http://www.esesclub.com/public/album_photo/43/a5/04/49ca2_3e3c.jpg?c=b742

پرسپولیسی:
در بازی استقلال مقابل الشباب دقیقاحرکت اشاره انگشتان دستی که بنگر مقابل سپاهان و کاظمیان مقابل استقلال انجام دادند از طرف حنیف عمران زاده تکرار شد . با ذکر این نکته که هیچ یک از توهین هایی که به بنگر شده بود در مورد عمران زاده وجود نداشت .حرکتی که برعکس ماجرای بنگر کسی بهش توجه نکرد و این بار برای به ظاهر اخلاق مداران ،هیچ تاسفی به همراه نیاورد . هیچ توضیح اضافه ای نمیدم ولی شاید خوندن بعضی نظرات بعد از حرکت بنگر خالی از لطف نباشه :من وقتی عکسهاشو در سایتهای مختلف دیدم،از خجالت آب شدم!
استقلالی:
با اینکه حرکت عمران زاده در نوع خودش و به تنهایی زشت بوده و نمی بایست از یک استقلالی این حرکت سر میزده!اما به قول معروف این کجا و آن کجا!
وقتی فرق توهین به 75 میلیون ایرانی با توهین به یک نفر خاص را نمی دانید و مقایسه مع الفارغ میکنید چه باید گفت؟!
عمران زاده در حالی که اصلا در جریان بازی نبوده و مطمئنا فشارهای بازی و احتمالا نتیجه باخت روی آن هیچ تاثیری نداشته به دلیل توهین به خلیج همیشه فارس ایران و ....این حرکت را انجام داده است!یادمون نرود که این اشاره انگشتان دست بیشتر در مجامع بین المللی کارائی دارد نه در ایران خودمان!
درضمن حالا که مسئولان و مدیران رده بالای کشورازحرکت وی خوشحال شده اند و حتی قولهای هم داده اند که از وی درکنفدراسیون فوتبال آسیا حمایت کنند،پس شما چرا کاسه داغتر از آش شدید!
همچنین بازیکنان معمولی در پیتی چون کاظمیان که در مصاحبه آخرش دست خیلی از تبانی گرهای پرسپولیسی و مافیای واقعی فوتبال را آشکار کرد و محسن بنگر بی اخلاق را با عمران زاده با تعصب که در همین فصل چند بار برایش پیغام و پسغام فرستادید مقایسه نکنید که اونوقت هم به مطلبتون می خندند و هم به بازیکنانتان!
بروید به مدیر عامل تیمتان یاد بدهید که به پیشکسوتان باشگاه بزرگی چون استقلال بی احترامی نکند!لازم نیست در مورد حس وطن پرستی و تعصب یک بازیکن باغیرت ایرانی آنهم از نوع استقلالیش اظهار نظر کنید!کار وی که از حرکت زشت انگشت نماهای تیمتان بدتر نبوده!همانهای که به وجهه فوتبال ایران و کلا فرهنگ غنی ایرانی در بین دیگر کشورهای دنیا خدشه وارد کردند و شهره عام و خاص شدند!
ناراحتی و سوزش شما را بابت آسیایی بودن و شدن مجدد تیم محبوبمان و نیز بالعکس آن کاملا درک می کنیم!اما متاسفانه کاری از دستمان برنمی آید!  

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 2 / 1392برچسب:لیگ قهرمانان آسیا,حنیف عمران زاده,حاشیه سازی اعراب, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 28 اردیبهشت 92

روزنامه استقلال جوان 28 اردیبهشت 92

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 2 / 1392برچسب:رسانه ها,مطبوعات ورزشی,روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

گفتن جهان سومی هستیم!اما نه اینقدر ذلیل و اجنبی پرست!

http://www.esesclub.com/public/album_photo/f1/a0/04/49855_0a74.jpg?c=39a1

چندی قبل که باشگاه استقلال بیانیه ای 10 بندی صادر کرد و در آن مواردی را به اصحاب رسانه گوشزد نمود،خیلی از دوستان رسانه ای به آن ایراد گرفتند و بعضا مواردی از آن مانند شکایت باشگاه استقلال از کسانیکه پیشاپیش از قهرمانی استقلال حرفی به میان بیاورند،را به سخره گرفتند و مقالات بسیاری در انتقاد از آن نوشتند!
یکی از سردبیران روزنامه ورزشی حتی پای خود را فرا تر گذاشت و خطاب به باشگاه استقلال عنوان نمود که هیچ شخصیت حقوقی یا حقیقی نمی تواند به آنها بگوید چه کار بکنند یا نکنند!و نیز با اشاره به بیانیه باشگاه به مدیر عامل استقلال که فردی رسانه ای می باشد خرد گرفتند و اظهار داشتند که ایشان نمی تواند برای اصحاب رسانه خط و مشی تعیین کنند!
اما همین دوستان که اتفاقا با عادل فردوسی پور ارتباط نزدیکی دارند و از جمله کسانی هستند که چشم بسته از برنامه نود حکایت می کنند و به طبع از تمامی تصمیمات سرمربی تیم ملی نیز استقبال کرده و هیچ نقدی بر آنها روا نمی دارند،پس از ترک کنفرانس مطبوعاتی توسط کروش از دوستان خود در دیگر رسانه ها انتقاد کردند و عنوان کردند که چرا وقتی سرمربی تیم ملی می گوید دوست ندارد در مورد بازیکنان دعوت نکرده و یا آنهای که خودشان از تیم ملی کناره گیری کردند حرف بزند،در این خصوص از وی سوال می پرسیدند!؟
یکی نیست به این اقایان بگوید؛این درست که سرمربی تیم ملی هر زمانی که قصد مصاحبه داشته باشد ابتدا و شاید فقط با خبرگزاری مربوطه یا خود روزنامه شما مصاحبه می کند و برایتان هر چند صباحی نانی پر رونق در سفره شما می گذارد!اما این مدل حمایت کردن را حمایت از فوتبال ملی و مبارزه با بازیکن سالاری نمی نامند!
چطور وقتی باشگاه استقلال از اصحاب رسانه خواست در مورد قهرمانی پیش از موعدشان قلم نزنند از اینکه در کارتان دخالت کرده بودند ناراحت شده بودید!؟اما سرمربی تیم ملی که عادت دارد هم در کار فدراسیون فوتبال،سازمان لیگ،اتحادیه مربیان و جدیدا اصحاب رسانه دخالت کند و برایشان خط و مشی تعیین کند،هیچ صدایتان در نمی آید و این گونه بی احترامی کردن به قشر روشنفکر جامه را اهانت به خود ندانسته و حتی از ترک کردن نشست خبری وی حکایت کرده اید!؟
شما یکبار از خودتان پرسیده اید که جطور در دوران سرمربیگری کروش 8 بازیکن تیم ملی(فریدون زندی،محرم نوید کیا،فرهاد مجیدی،علی کریمی،هادی عقیلی،سید مهدی رحمتی،شهاب گردان و سید صالحی بنا بر دلایل مختلف)از حضور در تمرینات تیم ملی خودداری کرده و بعضا فوتبال ملی را کنار گذاشته اند!؟

گفتن جهان سومی هستیم!اما نه اینقدر ذلیل و اجنبی پرست!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 2 / 1392برچسب:اصحاب رسانه,کروش,اجنبی پرستی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آقای رویانیان لطفا تحویل بگیرید!

http://www.esesclub.com/public/album_photo/ef/a0/04/49853_4cca.jpg?c=1c9e

مدافع تیم پرسپولیس در قبال شایعه پیشنهاد استقلال سکوت کرده است.
حسین ماهینی که مدت ها است هیچ مصاحبه ای انجام نداده، فعلا نمی خواهد صحبتی انجام دهد.درباره ماهینی گفته می شود باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن وارد مذاکره شده است اما او در این باره هم نمی خواهد صحبتی انجام دهد.
بزرگترین پیروزی:
خودتان بدون اینکه بخواهید رقم بازیکنان را در بازار نقل و انتقالات بالا می برید!حالا اگر علی حمودی و حسین ماهینی حتی بخواهند در تیم خودشان هم بمانند،دو مدیر باشگاه سرخآبی باید رقم پیشنهادی برای این دو بازیکن را از زمانیکه هیچ پیشنهادی به بازیکن استقلال نشده بود،چند درصدی بالا ببرند تا لااقل بتوانند بازیکن خودشان را دوباره راضی به ماندن در تیمشان کنند!
وقتی می گویند مدیران غیر ورزشی نباید بر مسند کار و مدیریت ورزش قرار بگیرند یعنی همین!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 2 / 1392برچسب:نقل و انتقالات فوتبال,بازارگرامی بازیکنان,مدیران غیر ورزشی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عابدینی:استقلالی ها مربیان خوب و قویتر زیاد دارند

امیر عابدینی در مورد انتخاب احتمالی منصور ابراهیم‌زاده به عنوان سرمربی فصل آینده پرسپولیس، گفت: ابراهیم‌زاده گزینه خوبی برای پرسپولیس است. تیم پرسپولیس برعکس استقلال مربیان خوب زیادی ندارد. پرسپولیس بازیکنان بزرگی داشته و دارد اما استقلالی‌ها در زمینه مربی قویترند. وی در مورد دلیل این اتفاق هم گفت: بعد از جدایی ناصر حجازی از استقلال بسیاری از استقلالی‌ها تلاش کردند مثل حجازی شوند و جای او را روی نیمکت استقلال بگیرند.
حجازی بعد از استقلال در تیم‌ها زیادی مربیگری کرد و خیلی از استقلالی‌ها دنبال این بودند که یک مربی مثل حجازی بشوند و اینگونه شد که این تیم مربیان خوب زیادی دارد. یکی از آنها امیر قلعه‌نویی است.
نتیجه:پس پیشکسوتان استقلال به گفته خود قرمزها خیلی بزرگتر و قوی تر از پیشکسوتان پرسپولیس هستند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 2 / 1392برچسب:پیشکسوتان آبی,امیر عابدینی,مربیان فعال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بازی با الشباب؛فرصتی طلایی برای ترغیب به ماندن مدیرعامل و سرمربی استقلال

وجود شایعاتی که در فصل نقل و انتقالات  شنیده میشود و بازیکنانی که خبر پیوستنشان به تیم های مختلف در رسانه های مختلف کار میشود،باز هم استقلالی ها در صورتیکه مدیر عامل و سرمربی موفق تیمشان را بتوانند حفظ کنند(یعنی وزارت ورزش حکم به برکناری و یا مسبب استعفا آنها نشود!)هواداران نباید دچار استرس و یا نگرانی های مربوط به جذب بازیکنان خوب لیگ یا از دست دادن بازیکنان محبوبشان باشند!
هواداران استقلال اصلا برای چه باید نگران بازار نقل و انتقالات باشند.استقلال فعلا بهترین بازیکنان لیگ را در اختیار دارد و اگر هم می خواهد در نقل و انتقالات تابستانی فعالیتی داشته باشد می بایست  همان تفکری که قلعه نویی از ابتدای فصل پیش به آن اشاره کرده بود را در پیش بگیرد و بازیکنان جوان و آینده دار را به مجموعه فعلی اضافه نمایند.بازیکنانی که هنوز با هیچ تیمی توافق نکرده اند و منتظر مشخص شدن تکلیف امیر قلعه نویی و استقلال هستند.
بازیکنانی چون امید ابراهیمی،محمد مسلمان ،آرش افشین و ....که با اضافه شدن این بازیکنان و یکی دو بازیکن خوب خارجی استقلالی ها خودشان را به خوبی تقویت کرده و آماده برگزاری مسابقات لیگ برتر و ادامه رقابتهای جام باشگاههای آسیا میشوند.
فقط یک نکته مهم و برای هواداران ضروری می باشد آنهم حمایت همه جانبه از مدیر و مربی محبوبشان که بازی روز چهارشنبه مقابل الشباب امارات در ورزشگاه آزادی می تواند جولانگاه هواداران بشود و با حضور 100 هزار نفری و حمایت از تیم و مدیر عامل و مربی تیمشان با یک اتحاد مثال زدنی و با دادن شعارهای در جهت حمایت از مجموعه فعلی وزارت ورزش و جوانان را مجاب به کمکهای مالی و حمایتی خود و پرداخت بودجه قانونی باشگاه استقلال کنند.
پس بهترین و در دسترس ترین زمانیکه می توانیم آخرین و موثرترین حمایت  را از تیم محبوبمان کنیم،بازی برگشت مقابل الشباب امارات می باشد.
شاید بعدها در صورت سهل انگاری در این روز بابت عدم حمایت یکپارچه و یکدست و از دست رفتن این فرصت طلایی باقی مانده، هواداران حسرت  آن را بخورند و بر خود لعنت بفرستند که چرا این چنین روزی را به راحتی از دست داده »» یاشار««

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 2 / 1392برچسب:فصل نقل انتقالات,بازار شایعات,لیگ قهرمانان,هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

لطفا و حتما حق قانونی استقلال این فرزند سر راهی دولت را،بدهید.

http://www.esesclub.com/public/album_photo/4c/99/04/490b7_a637.JPG?c=bd1e

آقای وزیر،دولت سالیانه مبالغی هنگفت صرف مقابله با تبلیغات غیر اخلاقی و  مضحکانه اعراب که خود را مالک خلیج فارس می دانند،می کند!
اما یک دهم آنرا به یک تیم ورزشی که امسال با بردهای که مقابل تیم های متمول و قدرتمند عربها بدست آورده و در خاک کشورهای چون امارات؛قطر،عربستان پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی را برافراشته و باعث شده روی برخی از اعرابی که با ساختن فرقه های جدید قصد ضربه زدن به اعتقادات شیعیان علی(ع) را دارند را همچون تصویر فوق کم کنند،اختصاص نمی دهید!
آقای وزیر؛شاید شما تا اواخر خرداد ماه و با انتخاب رئیس جمهور جدید بر صندلی ریاست ورزش و جوانان نبینیم!اما می توانید برای ورزشکار و ورزش دوستان و بخصوص فوتبالی ها از خود یادگاری خوبی به جای بگذارید و با کمک کردن به نماینده فوتبال ایران که فعلا آبروی فوتبال کشورمان در بازیهای بین المللی و باشگاهی آسیا محسوب میشود،نامی نیک از خود به یادگار بگذارید.
قطعا روزی شماهم باید میز ریاست را به فردی دیگر تحویل دهید،اما ورزشی ها و اهالی فوتبال که  در دل آن رشد کردند و به قولی خاکش را خورده اند تا پایان عمر خود در آن خواهند ماند و جدا شدنی نخواهند بود.
لذا اگر دوست دارید همچون تصاویر فوق بازهم در صحنه های بین المللی خلق شود،لطفا و حتما حق قانونی استقلال این فرزند سر راهی دولت را،بدهید.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 2 / 1392برچسب:وزارت ورزش و جوانان,وزیر,باشگاه استقلال,امکانات دولتی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

هنر حنیف عمران زاده:تبدیل خشم قلعه نویی به خنده با یک جمله!

حنیف عمران زاده مدافع محبوبی است . او دیروز هم به محض بلند شدن از روی نیمکت (از طرف ایرانی ها )به شدت تشویق شد ، اما کسی نفهمید که چرا او دوبار با حرکات دست و (...) نسبت به هواداران حربف حرکت ناخوشایندی انجام داد حرکتی که مورد اعتراض آرش برهانی هم قرار گرفت .اما بعد از سوت پایان دیدار الشباب – استقلال  و در حالی که آبی ها در خانه حریف یک برد فوق العاده به دست آورده بودند امیر قلعه نویی باز هم از همان حرکات منحصر  به فرد خود انجام داد که حتی از نگاه تصویربرداران اماراتی دور نماند.

قلعه نویی بعد از سوت پایان داخل زمین شد و در حالی که به شدت از دست حنیف عمران زاده عصبانی بود با اشارات دست  نکته ای را به او می گفت.در نقطه مقابل حنیف هم مانده بود چه بگوید  و در حالی که به نظر می رسید هر لحظه به شدت عصبانیت قلعه نویی افزوده  می شود دخالت رحمتی و یکی دو بازیکن دیگر باعث شد آتش خشم قلعه نویی مثل پارسال دامن حنیف  را نگیرد.
با این حال در لحظه جدا کردن این دو نفر از هم حنیف حرفی زد که هم خودش خندید هم قلعه نویی عصبانی را به خنده واداشت اما حالا این سوال پیش آمده که سرمربی استقلال از کدام کار شاگرد عجیب و غریبش شاکی بود و البته حنیف چه حرفی زد که قلعه نویی در اوج عصبانیت خندید و بی خیال تنبیه او شد؟
ظاهرا جمله عمران زاده چیزی جز معذرت خواهی البته به سبک خودش نبود .البته همه در استقلال با این واقعیت که کله حنیف بوی قرمه سبزی می دهد کنار آمده اند !

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 2 / 1392برچسب:لیگ قهرمانان آسیا,استقلال,الشباب امارات,حنیف عمران زاده,قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

علاقه امیر قلعه نویی به عدد 4!

ظاهرا امیر خان هم به عدد چهارعلاقه خاصی پیدا کرده!
استقلال الشباب را به چهار میخ کشید!
چهارمین تیم عربی را نیز در کنار خلیج همیشه آبی فارس به دست پسران آبی چهارتایی کردیم!
پیوند چهار تیم عرب با سرخکی ها مبارک!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 2 / 1392برچسب:لیگ قهرمانان آسیا,استقلال,الشباب امارات,4تایی ها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان و دیگر مطبوعات ورزشی 26 اردیبهشت 92

http://www.esteghlalejavan.ir/files/filemanager/files/n/05-19-2013_095845_1.jpg


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 2 / 1392برچسب:رسانه ها,روزنامه استقلال جوان,مطبوعات ورزشی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

خلاص ... و فی امان الله....!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 2 / 1392برچسب:لیگ قهرمانان آسیا,استقلال,الشباب امارات, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب