بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


روز معلم مبارک

سلامت گفتم پیامم دادی ، پیامت چراغ راه زندگیم شد و مرا به سرزمین نور و آگاهی هدایت کردی ای آینیه تمام نمای عشق و محبت و ایثار هر روزت مبارک باد
................
همیشه در طول دوران تحصیلم وقتی به 12 اردیبهشت می رسیدیم،من دچار یک استرس خاص ناشی از خجالت زدگی و شرمندگی میشدم!
 آن دوران وقتی میدیم همکلاسی هایم برای تقدیر و تشکر از معلممان برایشان هدایا و کادوهای را می آوردند و من به دلیل تنگدستی خانواده ام نمی توانستم حتی یک شاخه گل بخرم و به معلمم هدیه کنم کل آن یک هفته که اختصاص به معلمان گرامی مان داشت را خجالت زده و با شرمندگی به پایان می بردم!
بگذریم .....
با این وجود دوران خوبی بود.اگر پول نداشتیم،رفقای با معرفت زیادی در کنارمان بود...
اگرخانواده هایمان از نهیه لباس های نو ،کیف و کفش مدرسه تا حدودی ناتوان بودند،اما همیشه در میان اعضای خانواده گرمی خاصی وجود داشت و از درون آن انرژی های مثبتی می گرفتیم برای تحمل سختی های روزگار!
آنروزها گذشت تا ما بعد از چندین سال حالا حسرت همان روزها و در کنارهم بودنهایمان را بخوریم!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 1 / 1392برچسب:روز معلم,خاطرات , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

خدایا:چه زیبا به بندگانت عزت اهدا میکنی.....

http://delshekaste.com/i/attachments/1/1366471233670171_large.jpg

قربون برم خدا رو!

این موارد دقیقا مصادیق بارز چند بند از بیانیه اخیر باشگاه استقلال است!
پرویز مظلومی تا دیروز می گفت برای سقوط نکردن سپاهان را شکست خواهد داد نه قهرمان شدن استقلال حالا که دیده استقلال در حال قهرمان شدن هست صحبت از ده نفره شدن استقلال مقابل سپاهان و تساوی آبی ها کرده!
نمردیم و دیدیم معنی دخالت نکردن در امور دیگران یعنی چی!نمردیم و دیدیم پرویز مظلومی درانتهای لیگ عقده فرو خورده خود را بالاخره باز کرد!
خدایا وقتی میخواهی به کسی عزت بدهی،چه زیبا و به موقع و دوست داشتنی اینکار را میکنی!
خدایا بزرگیت را شکر.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 1 / 1392برچسب:رسانه ها,بیانیه باشگاه استقلال,پرویز مظلومی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 31 فروردین 92

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 1 / 1392برچسب:رسانه ها,مطبوعات ورزشی,روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پیش بینی غیر طبیعی آرش برهانی و ...

http://www.esesclub.com/public/album_photo/d8/f7/03/3f0e4_021e.jpg?c=2d56

آرش برهانی در پاسخ مجری یک برنامه زنده تلویزیونی درطی یک اظهار نظرجالب والبته غی عادی اظهارداشت که بعد از استقلال تیم تراکتورتبریزیک درصد شانس قهرمانی دارد و یا با قهرمانی استقلال احتمال بسیاراین تیم تبریزی دررده دوم جدول لیگ برتردرانتهای هفته سی و چهارم خواهد ایستاد.
.
.
.
.

با باخت امروز سپاهان ظاهرا زیاد هم پر بیراه نگفته بود!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 1 / 1392برچسب:رسانه ها,برنامه ورزشی,آرش برهانی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سلام استقلال به قهرمانی

http://www.esesclub.com/public/album_photo/de/1e/1ec0_9c04.jpg?c=cdf6

لالالای لای ....... سپاهان با قهرمانی دیگه بای بای
حتی اگر در بازی با فولاد خوزستان نتیجه بهتری از باخت نگیرد،باز سرنوشت قهرمانی به هفته پایانی کشیده خواهد شد و استقلال باید مقابل همین داماش درمقابل چشمهای 100 هزار جفت چشم برگزار کند و سپاهان دراصفهان میزبان آلومینیوم هرمزگان با مربیگری پرویز مظلومی باشد.
لذا بعید به نظر میرسد که سپاهان با وجود اینکه همه چیز روی کاغذ به نفع استقلال بوده و بطور قطع به یقین قهرمان لیگ دوازدهم خواهد بود،معجزه ای برایش رخ دهد تا بتواند به چهارمین قهرمانی پی در پی خود دست پیدا کند.
اما از طرف دیگر این امکان دارد استقلالیها با یک برد قاطع و کسب 3 امتیازشیرین در همان اهواز جشن قهرمانی به پا کند و در مقابل دیدگان تماشاگران بی شمار استقلالی قهرمانی خود را در لیگ دوازدهم رسما اعلام کند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 1 / 1392برچسب:قهرمان لیگ دوازدهم,استقلال,امیر قلعه نویی,سپاهان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

استقلالی ها باید فعلا به فکر لیگ قهرمانان باشند

با اینکه مطمئن هستیم بازیکنان و کادرفنی تیم محبوبمان هم همانند ما هواداران از شکست سپاهان خوشحال هستند،اما باید یادآوری کرد که هم بازیکنان و هم هواداران می بایست نتیجه این دیدار و رویا پردازی های خود را بابت موفقیت در بازی هفته سی و سوم لیگ برتر با فولاد خوزستان را به بوته فراموشی بسارند و تمرکز خود را معطوف به دیدار آسیایی سه شنبه آینده مقابل الریان قطر کنند.
استقلالی ها باید ابتدا خیال خود و هوادارانش را بابت صعود از گروهشان در لیگ قهرمانان آسیا جمع کنند و بعد با فراغ بال بیشتر به فکر دو بازی آخر خود در لیگ برتر و برپای جشن قهرمانی کنند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 1 / 1392برچسب:لیگ قهرمانان آسیا,استقلال,الریان قطر,باخت سپاهان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

برد داماش مقابل سپاهان با کمک هوادار مرحوم استقلالی

امروز روح غلامرضا در فضای آسمان آبی رشت به کمک تیم محبوبش آمده بود!
غلامرضا رفعتی ساجدی هوادار مرحوم شده استقلال در بازی رفت با داماش گیلان

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 1 / 1392برچسب:هواداران,غلامرضا رفعتی ساجدی,داماش,سپاهان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آیا فوتبال پاک این است!؟

این بشر چقدر متقلب است!؟
نمی دونیم چرا بازیکنانی نظیر ایمان موسوی که به فریب دادن داوران معروف شده اند و در اکثر بازیها به دلیل گول زدن داوران کارتهای رنگی دریافت می کنند و داوران روی آنها خیلی حساس می باشند این قضیه برای خلعتبری صدق نمی کند!؟
در بازی با داماش باز شاهد حرکات زشت و فریبنده این بازیکن شمالی تیم سپاهان بودیم که باعث شد داور بازی در هر دو اخطاری که به بازیکن داماش داد اشتباه کند و بی جهت تیم گیلانی را ده نفره کند! 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 1 / 1392برچسب:فوتبال پاک,خلعتبری,فریب داوران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

جام قهرمانی به تیم شایسته و با لیاقت تر میرسد.

ظاهرا عدم پذیرش درخواست باشگاه سپاهان از سازمان لیگ بابت برگزاری دوهفته پایانی لیگ دوازدهم خیلی به این باشگاه اصفهانی فشارآورده و باعث شده که از فدراسیون فوتبال  و برنامه ریزی های سازمان لیگ انتقادات شدیدی انجام دهند!
با تمام حاشیه سازی ها و داد و هوارهای رسانه ای مدیران این باشگاه،بنده معتقدم عدم برگزاری همزمان دو دیدار فولاد خوزستان با استقلال و داماش گیلان با سپاهان به ضرر استقلالی ها تمام خواهد شد!
درواقع بنده معتقدم که در صورت کسب هر نتیجه ای توسط سپاهان مقابل داماش گیلان این استقلال است که زیر فشار و استرس بردن یا نباختن قرار می گیرد.اگر فرض کنیم سپاهان داماش را موفق شود شکست دهد،این استقلال است که بر بازیکنانش استرس ناشی از حتما بردن وارد خواهد شد و همچنین برعکس قضیه با باخت یا تساوی سپاهان باز این پسران آبی و کادرفنی هستند که به دلیل هموارتر شدن مسیر نزدیک تر قهرمانی حرض و میل به تهاجم بیشتری خواهند داشت و بابت کسب سه امتیاز بازی با فولاد به آب و آتش خواهند زد!لذا همین امر باعث استرسهای ناشی از نبردن و عدم قهرمانی بر بازیکنان تیم وارد میشود.
درهرصورت تیمی که بر این نوع فشارها و استرس ها غلبه کند و بر پایه اصول فوتبالی و توانمندی های که دارند در پایان می توانند جام قهرمانی را بدست بیاورند و به تیمهای بهانه جو و بی لیاقت جامی تعلق نمی گیرد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 1 / 1392برچسب:لیگ دوازدهم,دو هفته پایانی,قهرمانی,استقلال,سپاهان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

حالا باید نام حجازی ها را فریاد بزنیم

http://www.favanews.com/gallery/naser%20hejazi/naser_hejazi.jpg

علی دایی پس از انتخاب شدنش به عنوان بهترین بازیکن دو دهه اخیر ایران در نظر سنجی برنامه نود،عنوان کرد که بیشترین چهره های مهم فوتبال ایران پرسپولیسی هستند!
اینجاست که باید از نام بزرگانی چون ناصرحجازی مایه بگذاریم و استفاده کنیم.می توانیم آبروی فوتبال ایران و باشگاه استقلال را به رخ امثال علی دایی ها بکشانیم.بنویسیم بهترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال ایران به گواه آرامردم در یک برنامه ورزشی،که پرسپولیسی از آب درآمده ابتدا زیر نظر یک اسطوره استقلالی ساخته و پرداخته شده و در نهایت به فوتبال ایران معرفی گردیده است. بر اثبات این  ادعا خود بازیکن مورد نظر بارها در طی مصاحبه های مختلف به آن اشاره کرده است.
هوادار استقلالی؛
نام ناصرحجازی باید در چنین روزهای فریاد زده شود!نه زمانهای که  برای به رخ کشیدن و کری خواندن با طرفداران خودی استفاده میشود.نام حجازی ها را باید برای پاسخ دادن و فخر فروختن به طرفداران و بازیکنان حریف خرج کنیم نه برای ایجاد دو دستگی و تفرقه افکنی میان خودمان که در نهایت دودش به چشم خودمان برود.
به شخصه در چنین روزهایست که افتخار می کنم که ناصرحجازی یک استقلالی اصیل بوده و از اسطوره های باشگاه محبوبم به شمار می رود.
پس بیاییم از نام بزرگانی چون حجازی ها،فرهاد مجیدی ها و ...برای پاسخ دادن به طرفداران و تمام کسانیکه به نوعی از زیر مجموعه باشگاه رقیب به شمار می روند استفاده کنیم نه با افتخارات و موفقیتهای آنان پتکی بسازیم برای کوبیدن بر سر دیگر زحمتکشان تیم محبوبمان.  

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 1 / 1392برچسب:اسطوره ها,ناصرحجازی,بهترین بازیکن فوتبال ایران,علی دایی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

در زمین حریف نشدند با جو سازی در رسانه ها دنبال بردن هستند!

رسول خوروش درباره اینکه این باشگاه قصد دارد از حنیف عمران‌زاده مدافع استقلال به دلیل برخورد با سوشاک شکایت کند، اظهار داشت: ما به دنبال این هستیم که فیلم این صحنه را پیدا کنیم تا با مستندات به کمیته انضباطی از این بازیکن شکایت کنیم.
وی درباره شایعاتی مبنی بر اینکه گفته می‌شود مسئولان استقلال با امید ابراهیمی شب قبل از بازی مذاکره برای فصل آینده انجام دادند،‌گفت: ما با امید ابراهیمی قول و قرارهای خود را برای فصل بعد گذاشته‌ایم ضمن اینکه اگر چنین اتفاقی افتاده باشد، باید یک نفر آن را دیده باشد و ما چیزی ندیدیم.
سرپرست سپاهان درباره اینکه در ادامه این شایعات گفته می‌شود احمد جمشیدیان نیز به دلیل مذاکره با استقلالی‌ها نخواسته مقابل این تیم به میدان برود، گفت: جمشیدیان تا دو روز قبل از مسابقه در تمرینات بود و مقابل چشمان خودمان مصدوم شد و وضعیت او به گونه‌ای شد که نتوانست تمرین را ادامه دهد و حتی شاید به بازی با داماش هم نرسد.
خوروش درباره آخرین وضعیت حسین پاپی نیز گفت: با عکسبرداری که از قوزک پای او شد، متوجه شدیم شکستگی ندارد و به دلیل مایعی که در قوزک او جمع شده بود، احساس درد می‌کرد. از امروز در تمرینات شرکت می‌کند.

بزرگترین پیروزی: اگر مدیران و سرپرست باشگاه سپاهان را همینگونه آزاد بگذارند در رسانه ها از مدد جباری بخاطر رنگ کلمن آب یخش نیز به کمیته انضباطی شکایت خواهند کرد!یا شایعه مذاکره کل بازیکنان تیمشان را با مسئولان استقلال در بین اهالی فوتبال پخش خواهند کرد!این دوستان به همه جایشان فشار آمده که امسال 4 امتیاز به استقلالی ها داده اند و نتوانستند در طی سه دیدار این فصل استقلال را شکست دهند(باخت در ضربات پنالتی برای تیمی شکست محسوب نمیشود)لذا خودشان شایعه را مطرح می کنند و بعد نسبت به خبر پخش شده واکنش نشان می دهند!
همچنین به یاد نداریم که با شروع بازهای نیم فصل دوم در مصاحبه های مسئولان یا مربیان این تیم از مصدومیت چند بازیکنشان نام نبرده باشند!جالب تر آنکه در کمال تعجب همان بازیکنانی که مصدومیتشان را اعلام کرده بودند در اولین بازی این تیم مقابل حریفانشان در ترکیب تیم اصفهانی رویت شده اند!برای نمونه محمد رضا خلعتبری برای بازی با استقلال در جام حذفی و بازهم محرم نوید کیا در دیدار لیگ برتریشان مقابل پسران آبی!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 1 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,باشگاه سپاهان,رسانه ها,جو سازی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

برای مجتبی جباری،بازیکنی که محبوب نیست!

کاش مجتبی جباری هم برای یکسالی از استقلال به تیمهای خارجی می رفت و به قولی پشت خودش را می بست،آنوقت می فهمیدیم این بازیکن هم پولکیه یا نه!اما بنا بر هر دلیلی ماند!
حالا چه مصدومیت و چه ....اما ابتدای همین فصل قطرهای کلی برایش پول می دادند!
همه ما از پژمان منتظری و معرفتش صحبت کردیم،از جواد نکونام و گذشتنش از پیشنهاد اغوا کننده عربها گفتیم!اما از جباری حتی برای دلخوشی این بازیکن یک مطلب بابت رد پیشنهاد ابتدای فصلش ننوشتیم!
نکته:فرهاد مجیدی بعد از چند سال بازی در کشورهای عربی بنا بر دلایل مختلفی!!!!به استقلال بازگشت.بازیکنی که فرهاد را دوباره احیا کرد و بعد به این محبوبیت فعلی که تا آن زمان 10درصدش را هم نداشت همین آقا مجتبی جباری با پاسهای خط کشی شده و به قولی کولیس وارش بود!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 1 / 1392برچسب:مجتبی جباری,پیشنهادات خارجی,محبوبیت بازیکنان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

دل امیر قلعه نویی بزرگتر از این حرفهاست / هنوز قلعه نویی را نشناختید!

بعضی ازهواداران استقلال اخراج دوبازیکن امیرحسین صادقی وفرزاد حاتمی توسط امیر قلعه نویی را خیلی جدی گرفتند!
ظاهرا تدابیر وترفندی که امیر قلعه نویی برای کم کردن حاشیه ها و پس لرزه های بعد از بازی با سپاهان زده را قطعی انگاشته اند!نه عزیزان هرچند فرزاد حاتمی باید مقداری متنبه شود و برای دو بازی آخر استقلال بیشتر از قبل از جان مایه بگذارد و سعی و تلاش کند.
منتهی امیر قلعه نویی با علم به اینکه امیر حسین صادقی در بازی آینده استقلال مقابل الریان قطر دو کارته می باشد و نیز بازی حساس با فولاد خوزستان را نیز به علت سه کارته بودن محروم است،تصمیم گرفته این بار ذهن و افکار عمومی را به اخراج و حواشی این تصمیم خودش منحرف کند تا تیمش در آرامش بیشتری این چند روز را سپری کند.
بعضی از هواداران هنوزبا بعضی از فوت های آخر کوزه گری امیر خان اطلاعاتی ندارند و همانند خیلی های دیگر فکرشان را معطوف به  تصمیمات اخیر قلعه نویی کرده اند!
مثال:حنیف عمران زاده با آن حرکت زشت و ناپسندی که در بازی با العین امارات انجام داد و حاضر به تعویض شدن نشد را با توجه به یک جلسه محرومیتی که از سوی کمیته انضباطی داشت از استقلال اخراج کرد و سپس ....
امیر قلعه نویی ذات بازیکنانش را به خوبی می شناسد و بعضی وقتها مثل مهدی کیانی در تراکتورسازی تبریز را یک نیم فصل بیرون می گذارد و بعضی وقتها مثل حنیف عمران زاده مورد عفو قرار میدهد!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 1 / 1392برچسب:مبارزه با بازیکن سالاری,امیر قلعه نویی,امیر حسین صادقی,فرزاد حاتمی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 29 فروردین 92

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 1 / 1392برچسب:رسانه ها,مطبوعات ورزشی,روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اولین واکنش رسانه ها به بیانیه اخیر باشگاه استقلال

روزنامه تماشا 29 فروردین 92

چرا از بحث «فوتبال پاک» می ترسید؟
مهدی امیرپور
1- بندهای ده گانه بیانیه باشگاه استقلال برای تهدید رسانه ها، یکی ازعجیب ترین اتفاقات چند روز گذشته است. استقلال این روزها وضعیت آرامی ندارد. اخراج صادقی و حاتمی در تمرینات، جنگ علنی قلعه نویی با تماشاگران، جدال فرهاد مجیدی با سرمربی و حتی واکنش ها به کاروان 83 نفره ای که به عربستان رفت. این اتفاقات در تیم افتاده و حالا باشگاه استقلال تنها راه برقراری آرامش را تهدید می داند. رسانه ها را تهدید کرده اند تا این اخبار در باشگاه بماند و جایی درز نکند.
2- در یکی از بندهای این بیانیه « طرح بحث فوتبال پاک و ناپاک برای بر هم زدن تمرکز ارکان باشگاه» برای رسانه ها ممنوع شده است. اگر ناپاکی در فوتبال وجود دارد و این ناپاکی به ضرر استقلال تمام شده است، چرا مدیران استقلال باید از پیگیری آن در رسانه جلوگیری کنند؟ اگر هم ناپاکی در فوتبال ایران جایی ندارد، که اصلا چرا کسی باید نگران بود؟ این بند از بیانیه باشگاه استقلال چه معنایی دارد؟ مگر نه اینکه جلوگیری از پرداخت رسانه ها به موضوع «فوتبال پاک»، انگشت اتهام را به سوی ارکان باشگاه استقلال برمی گرداند؟ و ........

بزرگترین پیروزی:واکنش یکی از زردترین روزنامه های ورزشی اجتماعی ایران نسبت به بیانیه اخیر باشگاه استقلال
نکته:سردبیر این روزنامه هیوا یوسفی همان آبی نویس قدیمی قرمز دوست با تعصب فعلی است که امیر قلعه نویی در برنامه 90 چندی قبل بدجوری حال وی و عادل فردوسی پور را با هم گرفت!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 1 / 1392برچسب:رسانه های زرد,بیانیه باشگاه استقلال,روزنامه تماشا, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سررشته داری:هر کدام از این 10 مورد در رسانه ها باشد شکایت می کنیم

محمد سررشته داری با اشاره به برخی جوسازی ها در بعضی رسانه ها طی روزهای گذشته افزود:به دوستان رسانه ای احترام زیادی می گذاریم و معتقدیم این عزیزان  بازوی اصلی موفقیت و توسعه ورزش کشور هستند اما روی صحبتم با آنهایی است که یک فصل غرض ورزی کردند و گویی نمی خواهند از این رویه خود دست بکشند.
مدیر روابط عمومی استقلال تاکید کرد:بر این اساس،باشگاه استقلال اعلام می دارد در صورتیکه طی روزهای آینده هر یک از این 10 مورد در رسانه هایی که دوست ندارند واقعیت ها را ببینند،منتشر شد،به خاطر دفاع از حقوق هواداران میلیونی خود موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری می کند.
سررشته داری تاکید کرد:این موارد به شرح ذیل است:
1_لیست فروش
2_لیست خرید
ناگفته پیداست این دو بحث برای بر هم زدن تمرکز بازیکنان مطرح می شود.بازیکنانی که تا به امروز تیم را در این جایگاه موفق قرار دادند.
3_مسجل دانستن قهرمانی استقلال از هم اکنون
این شایعه برای کم کردن فضای جنگندگی و تلاش خواهد بود.
4_طرح بحث فوتبال پاک و ناپاک برای بر هم زدن تمرکز ارکان باشگاه
5_کمک فدراسیون به استقلال
شایعه ای بسیار عجیب و غریب  که طرحش هم خنده دار  و به دور از واقعیت است.
6_جابجایی کادر فنی برای فصل آتی
7_تغییر مدیریت برای فصل آتی و انتشار شایعاتی مبنی بر اختلاف مدیرعامل باشگاه با هیات مدیره محترم و وزیر محترم ورزش و جوانان
8_طرح شایعه اختلاف میان مدیرعامل و سرمربی تیم در فصلی که اتحاد و همدلی حرف اول و آخر را می زد.
9_کوچ ستاره ها از استقلال با بیان این مطلب که فلان ستاره با مربی مشکل دارد.
حال آنکه در تفکر بازیکنان استقلال هرگز چنین نگاهی وجود ندارد.
10_بیان مسائل مالی که خوشبختانه با تلاش مدیریت درصد زیادی از آن پرداخت شده است

سررشته داری تاکید کرد:مردم و هواداران عزیز استقلال بدانند که هر کدام از این 10 مورد اگر در رسانه ها در روزهای آتی منعکس شد فقط و تنها فقط برای بر هم زدن شرایط مساعد و آرام استقلال است و باشگاه استقلال هرگز از مواضع اصولی اش در این باره کوتاه نخواهد آمد.
وی افزود:ناگفته پیداست در صورتیکه موارد دیگری هم در این باره وجود داشته باشد که مخل آرامش تیم و باشگاه تلقی شود،مورد پیگیری حقوقی قرار می گیرد.

بزرگترین پیروزی:خیلی عالی بود.اما یک مقدار این بیانیه و جدیت در اجرای مفاد آن با تاخیر نوشته و لازم الاجرا شد.
اما اولین واکنش به این بیانیه ای را روزنامه زرد تماشا همانند سابق با عناد وغرض ورزی تمام بابت بند بند این بیانیه جوابیه مسخره ای را روی صفحه اجتماعی خود قرار داده است!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 1 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,رسانه ها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

امیر قلعه نویی،شاهین و شاهرخ بیانی در تصویری دیدنی!

امیر قلعه نویی سرمربی استقلال اخیرا درحرف هایش زیاد از روزهای طلایی استقلال در ابتدای دهه 70 سخن می گوید.این تصویر،تصویری است از روزهای باشکوه استقلال.
روزگاری که استقلال با درخشش ستارگانی چون برادران بیانی توانست به افتخارات بسیاری دست یابد.چهره آن سال های ین 3 بازیکن اثرگذاراستقلال ، بعد از 20 سال خیلی تغییرات داشته است.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 1 / 1392برچسب:پیشکسوتان استقلال,تصاویر ورزشی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

باشگاه سپاهان رسماً از استقلال شکايت کرد

http://esesclub.com/public/album_photo/4e/e8/03/3e169_8860.jpg?c=6b60

وقتی خبر مکان برگزاری فینال جام حذفی توسط فدراسیون فوتبال اعلام شد،نوشتیم هواداران استقلال را جیگر فرض کرده اند!
بفرمایید شام...!
باشگاه سپاهان از باشگاه استقلال به دليل حضور فرهاد مجيدي و آرزه در استقلال از اين باشگاه به طور رسمي به سازمان ليگ و کميته انضباطي شکايت کرد.
باشگاه سپاهان مدعي است که هنوز قرارداد توزي و ليام ردي در استقلال فسخ نشده است و اين دو بازيکن بابت همين موضوع به فيفا هم شکايت کرده اند.معاون حقوقي باشگاه سپاهان در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس ضمن اعلام اين خبر تاکيد کرد: باشگاه استقلال بايد در زمان نقل و انتقالات قرارداد توزي و ليام ردي را فسخ مي کرده و حتي متعهد مي شود در قبال مبلغي پول قرارداد ردي را فسخ کند اما اين طور که شواهد و مدارک است قرارداد فرهاد مجيدي و آرزه زماني با استقلال ثبت شده که هنوز تکليف توزي و ردي مشخص نشده بود.
وي در پاسخ به اين سؤال که جانواريو هم از ليست استقلال خارج شده و استقلال براي جذب بازيکن جا داشته است، گفت: حتي اگر به جاي جانواريو هم يکي از اين دو بازيکن قرارداد بسته باشند باز جا براي يکي از آنها نبوده است. گواه اين ادعاي ما هم شکايتي است که اين دو بازيکن از استقلال به فيفا کرده اند. حتي فيفا نامه اي به باشگاه استقلال داده و به آنها اعلام کرده چرا جواب نامه 24 مارچ را نداده اند و از اين باشگاه خواسته هر چه زودتر جواب اين نامه به همراه مدارک تا تاريخ 22 آوريل بدهيد. اين متن نامه نشان مي دهد توزي هنوز قرارداد خود را با استقلال فسخ نکرده است.
وي ادامه داد: ما از باشگاه استقلال مي خواهيم مدارک خود را بابت فسخ قرارداد اين دو بازيکن ارائه کند چون مجيدي مقابل سپاهان به ميدان رفته است. اگر اين مدارک را نشان دهند شکايت خود را پس مي گيريم.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 1 / 1392برچسب:کمیته انضباطی,شکایت سپاهان از استقلال,نقل و انتقالات,فرهاد مجیدی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب