بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


پیراهن استقلال مهم تر از بازوبند کاپیتانی است

 آندرانیک تیموریان. این نامی بود که مجری برنامه انتخاب برترین‌های فوتبال ایران در فصل سیزدهم به‌عنوان مرد سال فوتبال ایران صدا زد. انتخابی که بی شک تنها برای این بازیکن افتخار نیست و باشگاه استقلال هم سهم بزرگی از گزینش آندو می‌برد. آندو که برای ماندن در استقلال به پیشنهاد‌های اغوا کننده تیم‌های داخلی و خارجی پشت کرد حالا چشم و چراغ استقلالی‌ها است.
* قبل از اینکه به‌عنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب شوی برخی رسانه‌ها خبر انتخاب شدن تو را داده بودند. شنبه شب سرانجام به این عنوان رسیدی.
- نمی‌دانم این اخبار از کجا به بیرون درز پیدا کرده بود. شاید هم گمانه‌زنی می‌کردند اما کم و بیش درجریان این موضوع قرار داشتم. طبیعی است که وقتی یک بازیکن چنین عنوانی را به دست می‌آورد خوشحال باشد. من هم همین حس را دارم. جایزه‌ای که گرفتم برایم خیلی با ارزش است. مرد سال فوتبال ایران شدن اتفاق کوچکی نیست. ایران یکی از تیم‌های بزرگ قاره آسیا است که لیگ خوبی هم دارد و هر فصل در حال پیشرفت است. امیدوارم شایسته این عنوان با ارزش باشم.
* رقیبانی همچون بختیار رحمانی و پیام صادقیان داشتی اما در نهایت تو انتخاب شدی. فکر می‌کنی دلیل اینکه از این دو سبقت گرفتی چه بود؟
- نسبت به هیچ کس احساس برتری ندارم. بختیار رحمانی و پیام صادقیان جزو بازیکنان با استعداد فوتبال ایران هستند که آینده درخشانی در انتظارشان است. وقتی گفتند روی استیج بیا من دست پیام را گرفتم که با هم برویم. مطمئنا اگر بختیار هم بود او را هم با خودم بالا می‌بردم. من به رقبایم احترام می‌گذارم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم و صادقانه می‌گویم اگر من به‌عنوانی رسیدم دلیلی بر برتری‌ام نسبت به دیگران نیست.


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 5 / 1393برچسب:برترین بازیکن لیگ سیزدهم،آندو تیموریان،باشگاه استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 13 مرداد 93

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 5 / 1393برچسب:رسانه ها,مطبوعات ورزشی,روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب