بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قرمزهای بی افتخار!

کانون هواداران باشگاه پرسپولیس در نظر دارد به مناسبت سالگرد پیروزی 6 بر صفر این تیم مقابل رقیب سنتی‌اش، استقلال که در سال 1352 اتفاق افتاد، مراسم جشنی با حضور شماری از پیشکسوتان و هواداران این تیم برگزار کند.
با اعلام رئیس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس، این مراسم قرار است دوشنبه 16 شهریورماه با حضور 60 میهمان در یکی از رستوران‌های تهران برگزار شود و هزینه آن را توسط اسپانسر تامین خواهد شد.
همچنین کانون هواداران باشگاه پرسپولیس قصد دارد به هوادارانی که به باشگاه پرسپولیس کمک مالی کردند کارت تکریم اهدا کند.
.
.
.
.
.
۴۲ سال قبل در چنین روزی...
.
.
.
،
،
۶۰ سال قبل در چنین روزی...
.
.
.
.
.
.
.
۸۰ سال قبل در چنین روزی....
.
.
.
.
نکته: قرمزها ۷ سالی میشود که نتوانسته اند جامی را برای هواداران خود به ارمغان بیاورند!
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 14 / 6 / 1394برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان ۱۴ شهریور ۹۴

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 14 / 6 / 1394برچسب:رسانه ها,استقلال جوان,بزرگترین پیروزی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

کرار تف سر بالای که باید تا انتهای فصل با وی مدارا کرد!
جاسم کرار که در اردوی استقلال حضور داشت، شب گذشته به صورت مخفیانه اردوی آبی پوشان را ترک کرده است.
 در کمال تعجب هافبک عراقی صبح امروز بر سر میز صبحانه حضور پیدا کرد و این مسئله واکنش فرزاد مجیدی مربی تیم استقلال را در پی داشت. وقتی هنگام صبحانه امروز کرار با کادرفنی روبرو می شود، آنها از او می خواهند که درباره ترک اردو توضیح بدهد که این هافبک عراقی به شکلی عجیب جواب کادرفنی را داده و به آنها بی احترامی می کند.در میان هافبک عراقی آبی پوشان، جر و بحث شدیدی با مجیدی پیداکرد و در نهایت پس از بی احترامی از سوی کادرفنی اخراج شد.
 در واکنش این رفتارهای ناشایست هافبک عراقی، باشگاه استقلال فردا جلسه ای را برگزار خواهد کرد. در این جلسه مظلومی، منصور پورحیدری و بهرام افشارزاده حاضر خواهند شد تا در خصوص آینده کرار تصمیم گیری کنند.
 بزرگترین پیروزی:
مدیران و کادر فنی استقلال به هیچ عنوان نباید واکنش خاصی به این رفتار حاشیه ای کرار از خود نشان دهند.این بازیکن ظاهرا قصد سفر به عراق و پیگیری کارهای شخص خود را دارد.لذا باید با پنبه سر ببرند و طبق مفاد قرار دادی که با وی منعقد کرده اند،با حریم نقدی مواجه کنند.
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 14 / 6 / 1394برچسب:استقلال,کرارجاسم,حاشیه های فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب