بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


متلک فتح الله زاده به قلعه نویی بابت هزینه کردهای اضافی!

http://axgig.com/images/33973047150196252026.jpg

فتح الله زاده: پول چی توز را نداشتیم،اما نکونام و آندو را خریدیم!

حاجی جان ؛
اگرهزینه خرید یکی از این دو بازیکن بزرگ را خرج تمدید قرار داد مجتبی جباری و بستن قرارداد با مهاجمینی چون افشین یا انصاری فرد میکردید،الان مجبور نبودید ضمن متلک انداختن به سرمربی تیمت، در مورد مشکلات مالی و هزینه های دو بازیکنی صحبت کنی که یکی از آنها را سازمان لیگ از محل درآمد باشگاه در حال پرداختن است و دیگری را علی انصاری ابتدا فصل به استقلال هدیه داده بود!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 8 / 1392برچسب:استقلال,فصل نقل و انتقالات,علی فتح الله زاده,مشکلات مالی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پيروزي فوتبال ساحلي ايران برابر برزيل

http://axgig.com/images/91603382520733184868.jpg

دومين ديدار تيم فوتبال ساحلي کشورمان در مسابقات فوتبال ساحلي بين قاره‌اي در امارات عصر امروز برگزار شد که شاگردان اوکتاويو برابر حريف نامدار خود به برتري رسيدند.
 در زمان نخست اين ديدار تيم برزيل بازي را غافلگير کننده شروع کرد و موفق شد يک گل وارد دروازه تيم ملي کشورمان کند، اما در ادامه اين پيمان حسيني دروازه‌بان ايران بود که با يک شوت از راه دور و از مقابل دروازه‌اش توانست بازي را به تساوي بکشاند و دروازه برزيلي‌ها را بگشايد. بازي در ادامه زمان اول پاياپاي در جريان بود اما 2 دقيقه مانده به پايان زمان نخست شوت برزيلي‌ها باعث شد تا دروازه حسيني باز شود و برزيل به گل دومش برسد.
 اين پايان زمان نخست بازي نبود و بعد از اينکه ضربه مسيگر روي کرنر به زير طاق دروازه برزيل خورد، فريد بلوکباشي توانست از پاسي که روي پرتاب اوت به او رسيده بود با يک ضربه قيچي دروازه برزيل را يک دقيقه مانده به پايان بازي باز کند تا بازي در زمان نخست 2 بر 2 مساوي شود.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 8 / 1392برچسب:فوتبال ساحلی،تیم ملی ایران،تیم ملی برزیل, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

این دفعه امیر قلعه نویی بی تقصیر است!

http://axgig.com/images/77519359298733146810.jpg

یکی از کارشناسان فوتبال در یک شبکه ماهواره ی آنطرف آبی از ابتدای تجزیه و تحلیل های که در مورد نحوه صعود تیم ملی به جام جهانی داشت از کروش سرمربی ایران تعریف و تمجید میکرد و این مربی را خیلی بزرگتر از فوتبال ایران می خواند!
وی در تحلیل های یک به یک بازی های تیم ملی از کروش به عنوان عامل برنده و موفقیت تیم ملی نام می برد و عدم استفاده از بازیکنان جوان و به قولی پدیده  در ترکیب تیم ملی ایران را نبود این بازیکنان و فقر بچنین بازیکنان در لیگ برتر می دانست.
منتهی وقتی به تحلیل بازی ایران مقابل کره جنوبی در اوسان رسید،روبه مجری برنامه کرد و گفت ؛بدون هیچ رودربایستی و با وجود تمام احترامی که برای سرمربی تیم ملی ایران آقای کروش قائلم،باید بگویم ،تیم کشورمان شانسی ابن بازی را برد!
تلنگر:دوستان رسانه ای و حامیان سرسخت کروش که چند وقتی امیر قلعه نویی را بابت حرفهای که نزده بود کوبیدند و چوب لای چرخ تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گذاشتد،لطفا یک حمله گازانبری به این آقا که شخصا برای ما آشنا نمی باشد بکنند و وی را بابت شانسی دانستن پیروزی ایران مقابل کره جنوبی یک گوش مالی اساسی بدهند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 8 / 1392برچسب:کروش،امیرقلعه نویی،رسانه های خارجی،مقدماتی جام جهانی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

یکی با ثبات و جز یازده بازیکن برتر سال آسیا،دیگری در فکر پیراهن تیم جدید!

http://axgig.com/images/72293313234084884538.jpg

سرنوشت دو رفیق؛
یکی با ثبات و جز یازده بازیکن برتر سال آسیا،دیگری در فکر پیراهن تیم جدید!
از همان روز اول  فرزاد حاتمی با پیراهن استقلال به میدان رفت،حسی که الان به محمد قاضی داریم را نسبت به این بازیکن داشتیم و همیشه می پنداشتیم که این  بازیکن دم دمی مزاج و باری به هر جهت هستش و ماندگار زیادی در تیم ما نخواهد داشت!
به هر حال بعد از اینکه این بازیکن به پرسپولیس پیوسته حنیف عمران زاده دوست و یار غار وی حرفهای خوبی در خصوص دوست عزیزش زده که بد ندانستیم قسمتی از آن را تکرار مکررات کنیم.
فقط باید به فرزاد حاتمی یادآوری کنیم که کسی که وی را مخاطب صحبتهای خودش کرده در حال حاضر یکی از یازده بازیکن برتر سال 2013 آسیا می باشد!
بازیکنی که بعد از دو سه سال ثبات در خط دفاعی استقلال بالاخره مزد زحماتش را گرفته و برای بدست آوردن همچین عنوانی با مشکلات عدیده ای چون بی پولی باشگاه ساخته و ...به ،صحبتهای مربیانش خوب گوش کرده  و کمی هم در زمین تلاش کرده است!اگر نوشتیم کمی چون اگر بیشتر از این تمریناتش را جدی بگیرد مطمئنا یکی مدافعین فیکس تیم ملی در برزیل خواهد بود.
""عمران زاده‌‌ در خصوص دربی برگشت و رویارویی‌اش با حاتمی گفت: ما برای این بازی لحظه شماری می‌کنیم که کمی بخندیم! با هم کری داریم اما کری ما برادری است و رفاقتی. فقط از او می‌خواهم وقتی می‌خواهد به منزل من بیاید لباس آبی بپوشد. ""

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 8 / 1392برچسب:حنیف عمران زاده،فرزاد حاتمی،فصل نقل و انتقالات, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 30 آبان92

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 8 / 1392برچسب:رسانه ها،مطبوعات ورزشی،روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

علی فتح الله زاده و 4 تایی ها!

http://axgig.com/images/80127416440957100941.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 8 / 1392برچسب:تصاویر ورزشی،علی فتح الله زاده،نماد چهار تایی ها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تفاوت دانیال داوری دورگه با سرگی پاشنکو اجنبی!

http://axgig.com/images/37581567335202544813.jpg

سرگی پاشنکو دروازه بان ملوان با وجود فقط 1.5 سال حضور در فوتبال ایران خیلی خوب می توانست فارسی را متوجه بشود و حتی به همین زبان پاسخ سوالات عادل را بدهد!
اما دانیال داوری که  مدعی بود تازگی ها به کلاس های آموزش زبان فارسی رفته تا بتواند با بازیکنان ایرانی با زبان خودشان ارتباط برقرار کند،با وجود داشتن پدری ایرانی حتی یک کلمه را به فارسی نمی توانست صحبت کند!
نکته:یکی از دلایلی که یک نفر میتواند در کشوری غریب فعالیت کند،آشنایی با فرهنگ و زبان کشورفوق بوده و وقتی به زبان رایج  مردم شهری که در حال در آنجا ساکن می باشد می تواند کج دار و مریز صحبت کند،نشان دنده علاقه وی به نوع فعالیتش بوده و بر عکس آن بی تفاوت بودن و فاقد اهمیت داشتن برای کسانیکه فقط و فقط برای حفظ منافع خودشان در کشورشان زندگی و فعالیت می کنند و ولی نمی توانندگلیمشان را از آب در بیاورند،جالب به نظر میرسید!
داوری با داشتن پدری ایرانی چند کلمه هم نمیتوانست فارسی صحبت کند!از طرف دیگر بازیکنی که از کشوری مانند مولداوی ا به یکی از تیهای ایرانی پیوسته است در حد خودش به راحتی فارسی صحبت میکند!
تلنگر:خدا به دروازه بان ملوان بندر انزلی هم رحم کند!
در یکی از آیتم های مربوط به پاشنکو مهمان برنامه 90 اولین بازی ملی وی مقابل ایتالیا پخش شد!دیداری که شباهتهای زیادی  با بازی روز یکشنبه هفته آینده ملوان مقابل استقلال با پیراهن های طرح جدیدش داشت!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 8 / 1392برچسب:رسانه ها,برنامه نود,سرگی پاشنکو,دانیال داوری,بازیکنان دو رگه, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

چرا برای تقویت استقلال در فصل آینده از منصوریان کمک نگیریم!؟

http://axgig.com/images/63026412681845455228.jpg

سال قبل چند تن ازبازیکنان تیم ملی جوانان که زیر نظر محمدی توپ می زدند و بعد از کلی حرف و حدیث از باشگاه پرسپولیس سر در آوردند .
کاری به شایعاتی که در مورد این مربی بابت انتقال یا معرفی بازیکنان خوب و آینده دار تیم ملی جوانان به باشگاه پرسپولیس داشته نداریم!
منتها می خواهیم بگوییم که چرا ما استقلالی ها از چنین فرصتی که گیرمان آمده بهترین استفاده را نکنیم و از سرمربی متعصب و شدیدا استقلالی تیم ملی امید نخواهیم که با معرفی چند بازیکن با استعداد و آینده دار به مدیران باشگاه استقلال هم استقلالی بودنش را بیش از پیش ثابت کرده باشد و هم با کمک در راه جذب این بازیکنان به تیم محبوبش تا حدودی در کاهش هزینه ها بابت خرید بازیکنان گرانقیمت تاثیر گذاشته و همچنین اثری ماندگار از خود در باشگاه استقلال تا سالیان دراز به یادگار خواهد گذاشت.
مدیران باشگاه استقلال و شخص امیر قلعه نویی می توانند از این فرصت بوجود آمده بهترین استفاده را انجام دهند و اگر در بین بازیکنان فعلی تیم ملی امید می بینند که در پازل تاکتیکی شان می خورد،می توانند با توجه به رابطه خوبی که با منصوریان دارند و ایضا رابطه دوستانه تری که منصوریان با بازیکنانش معمولا ایجاد می کند،بهترین بهره را برده و از این وضعیت مناسبی که برایشان ایجاد شده به نفع باشگاه استقلال سود ببرند!بازیکنانی چون محمد مسلمان،پیام صادقیان و ... که اتفاقا چند وقتی هست شایعه داشتن پیشنهاداتی از سوی باشگاههای مختلف بخصوص پرسپولیس در رسانه ها پخش مطرح شده است،را می توانند برای فصل آتی و حتی سالهای آینده استقلال را بابت داشتن بازیکنان مستعد و ستاره بی نیاز کنند.
تمامی این موارد به نظر مساعد امیر قلعه نویی و مدیر باشگاه استقلال بستگی دارد!
نکته:البته می دانیم که خود این دو عزیز از عاقبتشان در پایان این فصل خبر ندارند و زیاد هم مطمئن به ماندن نمی باشند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 8 / 1392برچسب:استقلال،فصل نقل و انتقالات،علی منصوریان،تیم ملی امید, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 29 آبان92

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 8 / 1392برچسب:رسانه ها،مطبوعات ورزشی،روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مگر کروش برنامه 90 را تحریم نکرده بود!؟

http://axgig.com/images/01385378409775003698.jpg

سوال:مگر کروش در برنامه دو سه هفته قبل برنامه 90 به عادل فردوسی پور نگفت،دیگه با برنامه اش کاری نداره !
مگر کروش از سوالات چالشی فردوسی پور ناراحت نشده بود !
پس چرا در برنامه دوشنبه شب گذشته کروش روی آنتن زنده این برنامه آمد و بصورت تصویری به سوالات عادل پاسخ داد؟
اگر بعضی ها مدعی شوند که کروش گفته دیگه در استدیو برنامه نود حاضر نمیشه و نگفته با این برنامه مصاحبه و گفتگویی نمیکنه...باید بگیم احتمالا سرمربی تیم ملی ایران با آرم و لوگوی این برنامه مشکل پیدا کرده بود نه خود عادل فردوسی پور...!
نکته:واقعا از اینکه سرمربی تیم ملی ایران فردوسی پور رو با نام کوچکش مخاطب قرار میده،خیلی لذت می بریم و بیشتر از آن وقتی شب قبل از بازی مجری برنامه نود از بازیکنان جدید در ترکیب تیم ملی ایران صحبت میکند و کروش شعور فوتبالی وی را تحسین میکند ولی حاضر به اعلام کردن ترکیب تیمش مقابل لبنان نمیشود،خیلی خیلی لذت می بریم!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 8 / 1392برچسب:رسانه ها,برنامه نود,عادل فردوسی پور,کارلوس کروش, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 28 آبان92

http://axgig.com/images/67502833242677331640.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 8 / 1392برچسب:رسانه ها،مطبوعات ورزشی،روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ظاهرا بازوبند آبی خیلی مد شده است!؟

http://axgig.com/images/98746468793320300336.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 8 / 1392برچسب:تصاویر ورزشی،مقدماتی جام جهانی،بازوبند کاپیتانی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 27 آبان92

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 8 / 1392برچسب:رسانه ها,مطبوعات ورزشی,روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

امیرخان؛فقط یک هفته به آغاز نیم فصل دوم مانده است!

http://axgig.com/images/09487096368574062989.jpg

امیر قلعه نویی کجاست؟
مگر بارها در طول رقابتهای نیم فصل اشاره نمیکرد که بازیکنان استقلال به دلیل عدم بدنسازی مناسب ابتدای فصل از آمادگی بدنی کاملی برخوردار نیستند!
مگر سرمربی استقلال بارها مدعی نبود که در تعطیلات نیم فصل با وجود فرصتی که بدست خواهند آورد،تا حدود بسیار زیادی این نقیصه بازیکنانش را رفع خواهد کرد!
مگر قرار نیست بازیکنان جدیدی که برای ترمیم نقاط ضعف جذب خواهند شد،در تمرینات گروهی با دیگر بازیکنان به یک هماهنگی نسبی دست پیدا کنند!
آیا استقلال بجز مهرداد اولادی بازیکن دیگری را توانسته جذب کند؟آیا مدیران استقلال منتظر بازگشت قلعه نویی از سفر اوکراین هستند تا عدم موفقیت در جذب نفرات مورد نظر کادرفنی را به وی ابلاغ کنند ویا اینکه امیر قلعه نویی حتما باید در تهران باشد و همانند ابتدای فصل بر فصل نقل و انتقالات نظارت داشته باشد تا استقلال بتواند با چند مهره مورد نیازش قرار داد ببندد!
خلاصه اینکه باید به امیر خان متذکر شویم که تا آغاز بازی های دور برگشت فقط یک هفته( 7 روز )باقی مانده وبازیکنان تیم تا امروز نتوانستند حتی دو جلسه با اکثر نفرات تمرین کنند!
وضعیت استقلال بحرانیست!
فعلا رسانه ها به هنر نمایی لیونرها در دیدار باتایلند و حواشی بازی با لبنان سرگرم هستند و زیاد به مسائل مربوط به تیم های لیگ برتری بخصوص استقلال ریز نشده اند!منتهی مطمئنا بعد بازی با لبنان مجددا انتقادات و تحلیل های خود را در این خصوص مطرح خواهند کرد!
امیر قلعه نویی خودش می داند اگر در تمرینات گروهی حاضر نباشد،بازیکنان آن جدیت همیشگی را نخواهند داشت!
مع الوصف؛ اگر قلعه نویی از همین امروز نیز بر تمرینات تیم حاضر شود و بر کارهای تاکتیکی و حواشی آن نظارت داشته باشد،باز هم کمی دیر می باشد!
ظاهراهواداران تیم نمی توانند آن استقلالی که منتظربازی های زیبا توام با نتیجه گیری می باشد را لااقل تا دو سه هفته بعد از استارت بازی های نیم فصل دوم شاهد باشند!
این موضوع میتواند یک خطر جدی باشد،از دست دادن امتیاز در هر یک از 16 دیدار باقی مانده می تواند با توجه به نزدیکی  امتیازات تیمهای مدعی بهم،استقلال را از مسیر قهرمانی دور کرده است وبرای جبران این امتیازات از دست داده راه بسیار سخت و تا حدودی غیرممکن را باید تجربه نمایند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 8 / 1392برچسب:استقلال,فصل نقل و انتقالات,امیر قلعه نویی,تمرینات گروهی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آیا استقلال در بین کاندیداهای مربی برتر آسیا نماینده ی خواهد داشت؟

http://axgig.com/images/86020613838218290267.jpg

در اخبار مربوط به کاندیداهای بهترین بازیکن آسیا ،بهترین بازیکن خارجی لیگ قهرمانان و بهترین گلزن فصل 2013 آسیا نام چند بازیکن از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شده است.
همچنین منتخبین تیم رویایی سال 2013 آسیا و کاندیداهای بهترین بازیکن فوتسال ،بهترین تیم ملی از گزینه های نام برده شده است.
اما هیچگونه خبری مبنی بر انتخاب سه مربی برتر و اعلام کاندیداهای مربوط به  کسب عنوان بهترین مربی سال 2013 آسیا از سوی خبرگزاری ها مشاهده نشده و شاید از سوی ای اف سی نام هیچ مربی برای کسب این عنوان مهم هنوز مشخص و اعلام نشده باشد._البته ممکن است این سه مربی نیز مشخص شده باشد و ما از آن بی اطلاع باشیم!_
نکته:وقتی حنیف عمران زاده می تواند در جمع یازده بازیکن برتر آسیا از استقلال قرار بگیرد،احتمال دارد که امیر قلعه نویی نیز با توجه به اینکه سرمربی تیم اول لیگ قهرمانان،مارچلو لیپی بوده و نیز در اکثر تیمهای ملی فوتبال قاره بزرگ آسیا سرمربیان خارجی شاغل هستند،جز سه نفر برتر قرار بگیرد .
خلاصه اینکه هرکسی اخباری در این خصوص و اعلام نفرات برتر سرمربیان آسیایی دارد،به ما نیز اطلاع دهد،جای دوری نمیرود!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 8 / 1392برچسب:بهترین های سال 2013 فوتبال آسیا,امیر قلعه نویی,استقلال تهران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 26 آبان92

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 8 / 1392برچسب:رسانه ها,مطبوعات ورزشی,روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

جواد نکونام مایه مباهات و افتخار استقلالی ها

http://esesclub.com/public/album_photo/84/c4/07/7b5c7_c74b.jpg?c=9bfd

با قرار گرفتن نام جواد نکونام بین سه کاندیدا بهترین بازیکن آسیا مجددا در طی دو سه سال اخیر استقلالی ها در انتخابات ای اف سی نماینده ای خواهند داشت.
نکونام با بازیهای نسبتا خوبی که لیگ قهرمانان و تیم ملی ایران داشته،توانسته نظر کارشناسان کنفدراسیون فوتبال آسیا را به خودش جلب کند و در نهایت وی را در بین کاندیداهای نهایی بهترین بازیکن آسیا قرار بگیرد.
منتهی با اینکه جواد در بازیهای بین المللی باشگاهی و ملی بازیهای خوبی را از خود به نمایش گذاشته و گلهای حساسی را نیز به قمر رسانده،نمی دانیم چرا بازی وی در لیگ برتر خودمان به دلمان هنوز نچسبیده و آن نمایشی از وی انتظار می رفته را از سوی وی ندیده ایم.
به هر حال آرزو میکنیم جواد نکونام به یکی از آرزوهای ورزشی که همانا کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا می باشد ،برسد و مایه مباهات ما استقلالی ها بیش از پیش بشود.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 8 / 1392برچسب:بهترین بازیکن سال 2013 آسیا,جواد نکونام,استقلال تهران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سایت انگلیسی اشتباه کرده یا کروش اینکاره نیست؟!

http://esesclub.com/public/album_photo/88/c4/07/7b5cb_bdc0.jpg?c=8ae5

حنبف عمران زاده به همراه جواد نکونام از سوی یک سایت انگلیسی برای تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شده اند!
صد البته ما استقلالی ها نه تنها از این انتخاب سایت انگلیسی ناراحت نیستیم بلکه همانند قرمزها که توسط سایتی مشابه آنها را به عنوان پرتماشاگرترین تیم آسیا معرفی کرده بو،ازانتخاب حنیف عمران زاده هم خوشحالیم و هم به آن افتخار می کنیم.
منتهی ....قضیه جواد نکونام و نمایش های خوب وی در لیگ قهرمانان آسیا و تیم ملی کشورمان کاملا مشخص ،غیر قابل کتمان و با حنیف عمران زاده یا هر بازیکن دیگری جداست وانتخاب وی جز 3 نامزدنهایی بهترین بازیکن آسیا،قرار گرفتنش در تیم رویایی2013 آسیا کاملا موجه به نظر می رسد.
اما انتخاب حنیف عمران زاده که چند بازی استقلال را درمسابقات داخلی و لیگ قهرمانان به دلیل محرومیت و مصدومیت از دست داده بود وبا توجه به عملکرد نچندان درخشان وی  در دور مقدماتی جام باشگاههای آسیا )مقابل الریان قطر در 3 گلی که استقلال مقابل این تیم در قطر خورد و نیز بازی نسبتا ضعیفی که در دو بازی رفت و برگشت مقابل اف سی سول)،انتخاب وی در تیم رویایی فصل اخیر فوتبال آسیا نشان می دهد که کارشناسان سایت مذکور زیادهم  کارشناسانه بازی های تیمها و بازیکنان حاضر در لیگ قهرمانان را مورد ارزیابی فنی قرار نداده اند و یه جورائی همانند انتخاب فدراسیون فوتبال ایران به عنوان بهترین فدارسیون فوتبال در سال 2013 توسط مسئولان فنی ای اف سی تا حدودی غیر کارشناسانه بازیکنان این تیم را انتخاب کرده اند
انتخاب حنیف عمران زاده آنقدر غیر منتظره  و جالب بود که خود حنیف هم از دیدن نامش در جمع یازده بازیکن برتر آسیا شوکه و متعجب شده بود!


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 8 / 1392برچسب:بهترین بازیکنان سال 2013 آسیا,حنیف عمران زاده,استقلال تهران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب