بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آفرین هاشم با غیرت...

http://axgig.com/images/73480937297517732745.jpg

این حرکت هاشم بیگ زاده در کنج زمین و کنار پرچم کرنر خیلی متعصبانه و ارزشمند بود!
زدن توپ با سر در در نزدیکی پاهای بازیکن تایلندی و رساندن آن به ساموئل!

http://axgig.com/images/81233717187962867980.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 5 / 1392برچسب:لیگ قهرمانان آسیا,استقلال,بوریرام تایلند,هاشم بیگ زاده, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ما استقلالی ها تا همین چند پیش هم هیچ ادعای نداشتیم!

http://axgig.com/images/05853511256513306192.jpg

قرمزها  به حساب خودشان صاحب عنوان پرتماشاگرترین تیم باشگاهی لیگ قهرمانان آسیا هستند!
اما چون این دوستان چند سالی هست کلا آرزوی گرفتن سهمیه  این رقابت ها را دارند،با خاطراتشان زندگی می کنند!
حالا که صحبت از خاطرات شد، خوبه از بازی استقلال با جوبیلوایواتا در فینال باشگاه های آسیا یادی بکنیم که 120 هزار تماشاگر تا همین حالا جز  10 دیدار پر تماشاگر باشگاهی جهان به حساب می آید!
سوال:به نظر شما چرا پازی های پرسپولیس درچند سال اخر دیگر همانند دو دهه قبل پر تماشاگر نمیباشد!
پاسخ:در طی دو سه سال اخیر اخراج اتباع افغانی و فرستادن به کشور خودشان خیلی جدی از سوی دولت ایران پیگری شد!
لذا این کار مسئولان و قانون گذاران مجلس باعث شد که  تعداد تماشاگران پرسپولیس تا حد بسیارزیادی کاهش پیدا کنند.
این دوستان افغانی ما هم اکنون در کشورخودشان به تشویق تیم ملی افغانستان پرداخته و اولین برد خود را نیز در یک دیدار دوستانه مقابل پاکستان بدست آوردند! 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 5 / 1392برچسب:لیگ قهرمانان آسیا,استقلال,پر تماشاگرترین تیم باشگاهی,تیم ملی افغانستان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

استقبال کم تماشاگران استقلال از لیگ قهرمانان آسیا

http://www.vip.irfreeup.com/do.php?img=13273

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 5 / 1392برچسب:لیگ قهرمانان آسیا،تماشاگران استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال 30 مرداد 1392

http://www.vip.irfreeup.com/do.php?img=13272

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 5 / 1392برچسب:رسانه ها،مطبوعات ورزشی،روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تصاویری دیدنی از تمرین بازیکنان استقلال

http://axgig.com/images/14231476707897481395.jpg


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 5 / 1392برچسب:تصاویر ورزشی,تمرینات استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قلعه‌نویی: سکوت فتح‌الله‌زاده باعث تعجبم شد/ برای خودش بود سریع در ۹۰ صحبت می‌کرد

http://axgig.com/images/55044074306275483190.jpg

امیر قلعه‌نویی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل بوریرام تایلند در مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: به نظر من هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و این بازی حالت حذفی دارد. آنها چندین بازیکن چند ملیتی دارند دو بازی گذشته آنها را آنالیز کردیم تیم بسیار خوبی هستند و فکر می کنم در هفت بازی هفت گل خورده‌اند. آنها به سرعت در حمله شرکت می‌کنند. بازیکنان بزرگی دارند که می توانند در نتیجه اثر بگذارند.
وی افزود: بعد از دیدار با داماش روحیه خوبی داریم خوشبختانه با برد خوب مقابل داماش از لحاظ روحی و فنی خوب بودیم. اینها نشانه‌هایی از این است که فردا بازی خوبی انجام دهیم هدف اول ما گل نخوردن است روی نقاط ضعف آنها کار کردیم و تیم ما از نظر نفراتی آماده است و بازیکنانی مثل نکونام کم استراحت کرده بودند و حالا امیدواریم به شرایط آرمانی خود برسیم.
قلعه‌نویی در مورد مصدومان استقلال گفت: مطمئنا جمشیدیان را در اختیار نداریم و او در این دیدار نمی‌تواند باشد، البته آندرانیک شرایط بازی را داشت اما به دلیل اینکه سلامتی بازیکن برای ما از همه چیز مهمتر است از او استفاده نمی‌کنیم تا مشکلی برایش به وجود نیاید.
سرمربی استقلال در مورد شناختش از بوریرام عنوان کرد: بوریرام در دیدارهایی که از این تیم دیدیم با 3 مدافع بازی می‌کند در مورد تک‌تک نفرات آنها نمی‌توانم صحبت کنم. کاپیتان بوریرام بازیکن بسیار خوبی است و بازیکن شماره 9 این تیم توان بسیار زیادی دارد.
وی در خصوص حضور هواداران در بازی فردا گفت: امیدوارم هواداران کمک کنند و اتفاقی نیفتد که شرمنده آنها شویم حضور هواداران بسیار مهم است آنها یار اول استقلال هستند. برخی می‌گویند هواداران یار دوازدهم هستند اما فکر می‌کنم فرد فرد آنها حضورشان برای ما موثر است. فردا حداقل 80 هزار نفر به ورزشگاه می‌آید از پروین تشکر می‌کنم که استقلال را رنگی ندید. رویانیان هم با ما تماس گرفت و از خیلی‌ها که مثل درودگر اعلام کردند به تیم ما کمک می‌کنند متشکرم.


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 5 / 1392برچسب:لیگ قهرمانان آسیا،استقلال،بوریرام تایلند،نشست خبری،امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

حمایت جانانه نکونام از سرمربی تیمش؛دایی هم علیه توپ‌ها مصاحبه کرد، حمایتش کردند

http://axgig.com/images/57244136750429505489.jpg

جواد نکونام در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های استقلال و بوریرام اظهار داشت: دربازی‌های حذفی هر تیمی قابل احترام است، آنها هم زحمت کشیدند که به این مرحله صعود کردند.

کاپیتان استقلال یادآور شد: نقطه قوت ما حضور هواداران است که با حمایت‌شان امیدواریم نتیجه خوبی به دست آوریم و در بازی برگشت هم از این نتیجه دفاع کنیم و بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. موضوعی که مهم است این است که در دیدار مقابل این تیم در تهران گل نخوریم. فکر می‌کنم فردا روز خوبی برای فوتبال کشورمان باشد. هم اکنون بحث استقلال نیست همه دعا می‌کنند تا در بازی فردا بتوانیم موفق باشیم.
 کاپیتان استقلال یادآور شد: حالا که ما به این مرحله رسیده‌ایم، بهتر است همه حمایت کنند، من کم لطفی در حق باشگاه می‌بینم که برخی‌ها به هیچ عنوان متوجه نیستند که این تیم استقلال ایران است، استقلال ایران بازی دارد اما همه علیه سرمربی و توپ‌ها ایراد می‌گیرند. علی دایی هم علیه توپ‌ها صحبت کرد، همه او را حمایت‌ کردند، افراد زیادی ایراد گرفتند. هر کسی نظری می‌دهد که کارشناسی هم نیست. حالا چه اصراری است که به کار اشتباه تاکید کنیم. بهتر است کاری کنیم که اشتباهات جبران شود.
نکونام تاکید کرد: من بازیکن فوتبال هستم و بدون چشم داشت بازی می‌کنم، پولم را می‌گیریم و آنهایی را که از من حمایت می‌کنند لیاقتشان بیشتر از این است شاید در بازی با داماش در صحنه‌ای که با سر پاس گل دادم هر شخص دیگری هم بود این کار را می‌کرد. هر چند که اسیب ببیند، ما هر چه داریم از مردم است.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 5 / 1392برچسب:لیگ قهرمانان آسیا,استقلال,بوریرام تایلند,نشست خبری,جواد نکونام, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تست دوپینگ از 4 بازیکن استقلال قبل از دیدار با بوریرام

 http://axgig.com/images/55434398934839509733.jpg

از 4 بازیکن تیم فوتبال استقلال و 4 بازیکن بوریرام تست دوپینگ گرفته شد.
با دستور کنفدراسیون فوتبال آسیا مامورین ضد دوپینگ در هتل محل اقامت استقلال و بوریرام حاضر شدند و به صورت تصادفی از 4 بازیکن استقلال و 4 بازیکن بوریرام تست دوپینگ گرفتند.
آرش برهانی، امیرحسین صادقی، هاشم بیگ زاده و گوران لاوره بازیکنانی بودند که از استقلال در این تست شرکت کردند.
دکتر پرهام خانلری پزشک تیم ملی فوتبال این تست را نظارت کرد. این نمونه ها با پست DHL به AFC ارسال خواهد شد. گرفتن تست دوپینگ قبل از انجام مسابقه کمی عجیب بود.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 5 / 1392برچسب:لیگ قهرمانان آسیا,استقلال,بوریرام تایلند,تست دوپینگ, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

با حمایت پرشور و تمرکز کافی می توان کمبودها را جبران کرد!

http://axgig.com/images/95723642637019277346.jpg

به امید موفقیت تاج کبیر آسیا
دیگر صحبت در مورد حواشی و ماجراهای توپ های آل اشپورت،جدال کلامی قاضی با شیرینی،مناظره امیر خان با علیپور،تیکه پرانی های مدیر عامل تیم را باید تا بعد از بازی روز چهارشنبه تعطیل کنیم!
بدون هیچ تردیدی بعد از بازی استقلال با بوریرام تایلند در استقلال شاهد حواشی بسیاری خواهیم بود.
استقلالی ها چه در این بازی به امید خدا موفق و پیروز ببشوند و چه خدای ناکرده نتیجه نامطلوبی کسب کنند،شاهد مصاحبه های از سوی عوامل درونی باشگاه بر علیه هم و یا ادامه مناظره و بحث های بین امیر قلعه نویی و رئیس کمیته اخلاق فدراسیون و نیز مجادله کلامی محمد قاضی با سرپرست قرمزها خواهیم بود!
یعنی چه بخواهیم و چه نخواهیم بعضی از استقلالی ها همچون کوهی از آتشفشان شده اند که هر لحظه امکان فوران آنها بعد از بازی استقلال در لیگ قهرمانان خواهیم بود!
منتهی ممکن است با نتیجه حاصل شده نوع و لحن مصاحبه ها کمی تند و یا کمی ملایم تر بشود!
مع الوصف؛استقلالی ها به مربیگری امیر قلعه نویی فعلا به فکرعبور از این حریف  ناشناس خود هستند و تا حدودی تمرکز خود را توانسته اند به این دیدار معطوف کنند و از حاشیه های بوجود آمده تا حدودی دوری نمایند!
منتهی کسانیکه می خواستند برای تیم ایجاد حاشیه کنند و  مقداری از انرژی استقلالی ها را صرف جمع کردن آن حواشی کنند تا حدودی موفق شدند!


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 5 / 1392برچسب:لیگ قهرمانان آسیا,حواشی استقلال,بوریرام تایلند , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال 29 مرداد 1392

http://axgig.com/images/40082587534838572214.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 5 / 1392برچسب:رسانه ها,مطبوعات ورزشی,روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال 28 مرداد 1392

http://www.vip.irfreeup.com/do.php?img=12168

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 5 / 1392برچسب:رسانه ها,مطبوعات ورزشی,روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بمبهای متحرکی که هر لحظه امکان ترکیدنشان می رود!

عکس

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 5 / 1392برچسب:تصاویر ورزشی,فتح الله زاده,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

هفت تابناک و مقدس،غروب ندارد!

عکس

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 5 / 1392برچسب:تصاویر ورزشی،فرهاد مجیدی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مخالفت راه‌آهن با تعويق بازي با استقلال/حاجی جان منتظر واکنش باشگاه هستیم!

http://axgig.com/images/14664519579204331904.jpg

آقای فتح الله زاده منتظر پاسخ شما به مدیر تازه کار و البته متصل به برخی از افراد نا مربوط راه آهن هستیم!
شما تمرکزتان را برای جمع کردن این حاشیه ها جمع کنید و اجازه ندهید در صورت سکوت شما مربی یا بازیکنان تیم جهت پاسخ گویی به این صحبتها ی چرت و پرت وارد گود بشوند و حاشیه های تیم را بیشتر از پیش کنند!
ظاهرا این بابا یا تا حالا توفوتبال نبوده و یا نمی اند بازیهای لیگ  که بصورت فشرده در حال برگزاری میباشد بخاطر ضعف مدیران فدراسیون فوتبال می باشد که می خواهند برنامه های کروش را پیاده کنند.وگرنه نه تنها استقلال که در جام باشگاهها حضور دارد،سرمربیان تیمهای چون سپاهان،تراکتور، فجرسپاسی، فولاد، مس کرمان وخیلی ازسرمربیان لیگ برتری از این فشردگی بازیها گلایه داشته اند و برای بازیکنانشان مضر و در نتیجه گیری تیمهایشان تاثیر گذار دانسته بودند!
وقتی فوتبال ما دست غیر فوتبالی ها اداره بشود،همینی میشود که چنین مدیرانی با زور پول و زدو بند وارد آن میشوند و ...
راستی آقای رئیسی کیاباشگاه  شما رضایت نامه علی دایی را بخاطر شاد کردن دل میلیون ها پرسپولیسی صادر بود دیگه!؟


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 5 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,لیگ سیزدهم,هفته ششم,راه آهن,سازمان لیگ, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال 27 مرداد 1392

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 5 / 1392برچسب:رسانه ها،مطبوعات ورزشی،روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

استقلال صدر نشین فعلی و اصلی لیگ تا پایان هفته پنجم

آپلود

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 5 / 1392برچسب:جدول لیگ برتر فوتبال ابران،لیگ سیزدهم،هفته پنجم،صدر نشینی استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال 26 مرداد 1392

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 5 / 1392برچسب:رسانه ها،مطبوعات ورزشی،روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آیا آه هواداران استقلال پشت سر تیم مدعی ناکام می باشد!؟

دانلود فیلم

سپاهان بر خلاف اظهار نظر برخی از کارشناسان نه اصلا خوب بازی می کند و نه نتایجی که تا هفته پنجم گرفته بر اساس شایستگی ها و لیاقت های این تیم مدعی شهرستانی بوده است !
اگر بازی های سپاهان در 5 هفته نخست بازی ها را ببینیم متوجه  بازی های پر نوسان این تیم و خوش شانسی های بسیار این تیم خواهیم شد!
سپاهان در هفته اول در حالی فولاد خوزستان را با نتیجه 2 بر 0  شکست داد که گل دوم خود را در دقیقه 92 بازی به ثمر رساند و اگر پنالتی بازیکن فولاد خوزستان که قبل از خوردن گل دوم به ثمر نرسیده بود،گل میشد شاید بازی در نهایت با پیروزی سپاهان به پایان نمی رسیدم
در هفته دوم سپاهان همانطور که اکثر کارشناسان داوری  اظهار نظر کرده بودند بر اساس اشتباهات داوری و علارقم موقعیت های فراوان استقلالی ها  با اشتباهات داوری برای گرفتن یک پنالتی به سود این تیم و نگرفتن 2 پنالتی به سود استقلال توانست به 3 امتیاز این دیدار مهم و حساس دست پیدا کند!
در هفته سوم سپاهان به تبریز رفت و مقابل گسترش فولاد این شهر با خوش اقبالی محض  در حالی که تیم تبریزی با یگ گل جلو افتاده بود چندین موقعیت مسلم گلزنی را  از دست داد و حتی دو بار نیز به تیر دروازه سپاهانی ها کوبید!منتهی  باز هم در دقیقه 93 توانست از روی یک سانتر و ضربه سر غلامی بازی را به تساوی بکشاند! 


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 5 / 1392برچسب:صدر نشین لیگ برتر,هفته پنجم,استقلال,سپاهان,هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب