بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


عدم آمادگی ذهنی و جسمی بیگ زاده بعد از رهایی از مصدومیت!

http://upload7.ir/imgs/2014-03/80968880504008693081.jpg

هاشم بیگ زاده در دیدار استقلال مقابل الجزیره جز بازیکنان نسبتا ضعیف آبی پوشان بود.
بیگ زاده با وجود اینکه در دقیقه دو بازی با حضور به موقع در محوطه جریمه  تیم اماراتی سانتر خوب جمشیدیان را با سر به تیر دروازه کوبید ،اما در ادامه بر روی هر دو گل خورده استقلال که از جناح چپ و فضای پشت سر این بازیکن به ثمر رسید،تاثیر زیادی داشت .
بیگ زاده در فاز هجومی نیز عملکرد خوبی از خود نشان نداد و فقط در اواخر بازی با بردن یک توپ به عرض زمین پشت  محوطه جریمه  الجزیره یک ضربه فنی به توپ زد که دروازه بان الجزیره آنرا به کرنر فرستاد.بیگ زاده باید بداند که این آمادگی و تمرکزی که حالا در عملکردش در زمین بازی از خود نشان میدهد،شانس بازی کردن در جام جهانی بصورت ثابت را از وی خواهد گرفت!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 12 / 1392برچسب:لیگ قهرمانان آسیا,استقلال,هاشم بیگ زاده,تیم ملی ایران,جام جهانی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قلعه نویی:افسوس نگرفتن سه امتیاز را می‌خورم

http://upload7.ir/imgs/2014-03/33423173220280941916.jpg

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که شما پس از از دست رفتن یک موقعیت عالی برای تیم‌تان احساساتی شدید و دست‌تان را روی سرتان گذاشتید گفت: من بعد از 34 سال مربی‌گری بالاخره یک حس‌هایی وسط بازی به من دست می‌دهد.
 البته من در این بازی خیلی دستم را روی سرم گذاشتم و هر توپی که به گل نمی‌رفت دستم روی سرم بود. امشب به اندازه 10 سال دستم را روی سرم گذاشتم.
هنوز در شوک موقعیت کبه هستم و در این فکر که مگر می‌شود یک بازیکن در چنین موقعیتی توپ را از دست بدهد.
 به هر صورت یک امتیاز را گرفتیم اما هنوز افسوس نگرفتن سه امتیاز را می‌خورم.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 12 / 1392برچسب:لیگ قهرمانان آسیا،استقلال،امیر قلعه نویی،فرصت سوزی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

شاید اگر برهانی به جای کبه به زمین می رفت ....

http://upload7.ir/imgs/2014-03/81645421450062128154.jpg

امیرخان به نظر ما شاید در استفاده از کبه و عدم بازی گرفتن از آرش برهانی اشتباه کرده باشید!
البته ما اطلاعات کاملی از چگونگی شرایط ومیزان آمادگی این بازیکنان درتمرینات نداریم و بی شک نزدیکترین وقابل اعتمادترین کسی که می تواند در این خصوص تصمیم بگیرد خود شما هستید.
منتهی شاید در روزی که هافبکهای تیم بر خلاف بازی های گذشته از پاس های رو به جلو و عمقی بیشتر و با دقت بالاتری استفاده می کردند و با وجود قرار گرفتن جمشیدیان و در نیمه دوم اضافه شدن مبعلی و بازی توامان هر دو بازیکن در ترکیب ثابت تیم،می توانستیم با استفاده از سرعت آرش برهانی که به جای نظری به زمین می آمد ،در پایان این دیدار تیم پیروز میدان شناخته بشویم!
آنوقت بجای اینکه بابت از دست دادن موقعیتهای گل این همه حسرت بخورید و دست روی سرتان بگذارید،از آب معدنی های کنار زمین استفاده می کردید!_ کاری که معمولا بعد از زدن هر گل توسط بازیکنان استقلال انجام می دهید _
هرچه بود گذشت و صعودمان به دور بعد به اما و اگر رسید ولی باید از این دست بازی ها تجربه اندوزی کنیم و بر اشتباهاتی که خودمان به آن واقف میشویم در ادامه کار از آنها دوری کنیم.
لذا از این به بعد در بازیهای باقی مانده  لیگ و ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حق حتی کوچک ترین اشتباه را نداریم و باید با آمادگی کامل جسمی و فکری به مصاف حریفان خود برویم.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 12 / 1392برچسب:لیگ قهرمانان آسیا,استقلال,فرصت سوزی,کبه, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اگر پژمان منتظری را در ترکیب تیم داشتیم....

http://upload7.ir/imgs/2014-03/15120260101951550064.jpg

با وجود اینکه استقلال در دیدار مقابل الجزیره امارات نمایش نسبتا خوبی را به اجرا گذاشت اما نبودن بعضی از بازیکنان بدجوری توی ذوق میزد و باعث حسرت بیشتر ما هواداران و حتی کادرفنی تیم شده بود.
اگر استقلال از پژمان منتظری در ترکیب تیم خودسود می جست، آنگاه لازم نبودبه غلام نژادی که در این دیدارباعث محتاط شدن خسرو حیدری شده بود_خسرو بهترین بازیکن زمین بود و بسیار، بسیار، بسیار، عالی بازی کرد،اما اگر یک بازیکن مطمئن تر در پشت سرش بازی می کرد، امکان آنکه یک تنه تیم را به پیروزی می رساند خیلی زیاد بود_در نتیجه حیدری با فراغ بال بیشتری در حملات تیم شرکت میکرد و احتیاج نداشت مقدار زیادی از انرژی خودش را صرف برگشتن به زمین خودی و کمک به خط دفاعی در جناح راست تیم کند!
اگر منتظری در ترکیب تیم بودامکان اینکه قلعه نویی از وی حداقل در قلب خط دفاع استفاده میکرد و به امیر حسین صادقی که از ناحیه بینی مصدوم بود و در تمرینات تیمی در طول یک هفته گذشته فعالیت کمتری کرده بود،بازی نمی داد.
اگر منتظری در ترکیب تیم بود،سرمربی استقلال امیر حسین رو به دفاع چپ می برد و هاشم بیک زاده را که در این دیدار سمت چپ تیم را به یک اتوبان تبدیل کرده بود به یک خط جلوتر می برد و در نتیجه اجازه نفوذ بیشتری پیدا میکرد و نیز در قسمت دفاعی در جناح چپ تیمش کمتر آسیب می دید.
اگر پژمان منتظری ازتیم جدانشده بود،امیر قلعه نویی برای بازی برگشت مقابل همین الجزیره برای پیدا کردن جایگزین حنیف دو کارته و احتمالا امیر حسین مصدوم از ناحیه بینی به چکنم ،چکنم نمی افتاد!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 12 / 1392برچسب:لیگ قهرمانان آسیا,استقلال,پژمان منتظری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

محرومیت عمران زاده و جمشیدیان

حنیف عمران زاده و احمد جمشیدیان  بازی برگشت استقلال مقابل الجزیره را از دست دادند.این دو بازیکن با دریافت کارت زرد از داور دو اخطاره شدند تا در نهایت به دلیل محرومیت  نتوانند استقلال را در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا همراهی کنند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 12 / 1392برچسب:لیگ قهرمانان آسیا,استقلال,بازیکنان محروم,الجزیره امارات, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بدهي‌ باشگاه پرسپوليس اعلام شد

پس از حرف و حديث‌هاي فراوان مبني بر بدهي‌هاي باشگاه پرسپوليس وزارت ورزش اين بدهي‌ها را به دقت بررسي کرد. بالاخره پس از بررسي‌هاي انجام شده روز گذشته نماينده وزارت ورزش مستقر در باشگاه پرسپوليس گزارش خود را به مسئولان وزارت اعلام کرد و سپس آن به پيشکسوتان پرسپوليس اطلاع داده شد.
با اعلام مسئولين و نماينده وزارت ورزش قرمزپوشان 70 ميليارد و 50 ميليون تومان تا امروز بدهي دارند و فقط 28 ميليارد آن مربوط به قبل از زمان رويانيان است. با اين حساب مشخص شد که اولين کسي که بخواهد سهام پرسپوليس را بگيرد بايد 70 ميليارد و 50 ميليون تومان بدهي اين باشگاه را پرداخت کند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 12 / 1392برچسب:پرسپولیس،بدهی های انباشته،مشکلات مالی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 28 اسفند 92

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 12 / 1392برچسب:رسانه ها,مطبوعات ورزشی,روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

حیدری فابرگاس،بهترین بازیکن استقلال مقابل الجزیره

http://upload7.ir/imgs/2014-03/87933061072213921098.jpg

کاش خسرو حیدری دیدار با الجزیره را در چند بازی قبل هم داشتیم!
چی میشد خسرو حیدری با این آمادگی رو در چند دیدار اخیر استقلال در ترکیب تیم داشتیم!
خسرو هر کاری خواست در این دیدار انجام داد.
خسرو نشان داد که چرا هواداران تیم از وی انتظارات بالای دارند.
خسرو متوجه شد که هواداران استقلال ،از شعور بالا و درک فنی خوبی بهره مند هستند!
خسرو حیدری متوجه شد که اگر خوب بازی کند و قابلیتهای بالایش را نشان دهد بر عکس بازی مقابل الشباب انتهای بازی 5 دقیقه به افتخارش دست میزنند و حیدری فابرگاس را یکصدا فریاد می زنند.
نکته:خسرو حیدری باغیرت را می توانستیم در لحظه فریاد و اعتراض به کبه در صحنه ای که حملات استقلال را با زدن یک شوت بی هدف متوقف کرد،ببینیم.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 12 / 1392برچسب:لیگ قهرمانان آسیا,استقلال,بهترین بازیکن زمین,خسرو حیدری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عیدی کمیته انضباطی به هواداران فوتبال در خوزستان

http://upload7.ir/imgs/2014-03/69142904902043620915.jpg

از سوي تماشاگران تيم فولاد خوزستان تخلفاتي صورت گرفت.بر همين اساس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال باشگاه فوتبال خوزستان را به پرداخت مبلغ يکصد ميليون ريال جريمه نقدي محکوم و اعلام کرد که در صورت تکرار تخلفات، از اين تيم کسر امتياز خواهد شد. 
پدر خودمان را درآوردیم و دائما گفتیم چرا مسئولان،بعضی از سایتهای هواداری بر روی تخلفات هواداران فولاد در بازی با پرسپولیس زوم نمی کنند و  با رسانه ای کردن آن خواستار کسر امتیاز از این تیم خوزستانی نمی باشند!
بفرمایید بعد از 50 روز از اتفاقات افتاده در این دیدار کمیته انضباطی رای به جریمه نقدی می دهد و از آن طرف برای  200 الی 500  نفر از هواداران استقلال که در یک دیدار بیرون از خانه تیمشان مقابل ملوان انزلی تخلفاتی را انجام داده بودند بعد از حدود یک هفته رای صادر میکند و آنها را نیز به یک میلیون تومان جریمه نقدی جریمه می کنند!
عدالت کمیته انضباطی یعنی همین!
یعنی درست آخرین ساعات اداری سال 92 رای یک بازی جنجالی را صادر میکنن تا هیچ رسانه و یا مدیر و مسئولی نتواند تا 17 فرودین  و بعد از تعطیلات عید روی رای صادره اعتراضی داشته باشد.
ممنون از عیدی خوبی که به هواداران خوزستان دادید!
نکته:یک تبریک ویژه هم به بعضی از ادمینهای پیج های هواداری داریم که خوب از این قضیه حمایت نکردند!
ممنون از همه استقلالی های چند آتیشه!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 12 / 1392برچسب:کمیته انضباطی،تخلفات هواداران فولاد خزستان،قاضیان ناعادل, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 27 اسفند 92

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 12 / 1392برچسب:رسانه ها،مطبوعات ورزشی،روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مردی که به شدت سیاست ورز است...

http://upload7.ir/imgs/2014-03/63783044654736368635.jpg

او فرهاد مجیدی است
فرهاد مجیدی را باید از همان مسابقه‌ای می‌شناختیم که روی نیمکت استقلال نشسته بود و داشت ادای کتاب خواندن را درمی‌آورد. باید همان روز می‌دانستیم او در آینده سیاست‌ورزی بزرگ و شهیر خواهد شد و اگرچه آن روز ندانستیم اما حس می‌کردیم روزگاری بس روشن درانتظارش خواهد بود.
فرهاد مجیدی نه تنها آن روز کتاب نمی‌خواند که زیرچشمی همه را می‌پایید، چنان‌که قابلیت‌های بعدی او نشان داد چهره‌ای است بس شیرین! فرهاد در تمام دوره‌هایی که با فتح‌ا...‌‌زاده کار کرد، یار جدانشدنی او بود. فرهاد چهره‌ای بود که با همه دست بیعت می‌داد. با همه کار می‌کرد اگرچه کینه‌ای عمیق از طرف مقابل داشت.
کنترل روی چهره و میمیک صورت از هنرهای فرهاد مجیدی بود اما او همیشه ظاهرش را حفظ می‌کرد چراکه سیاست‌ورزی، سیاستمدار بودن و قواعد بازی را می‌دانست. وقتی فتح‌ا...‌‌زاده بود، مرد همیشه محبوب او بود اما آن‌گاه که واعظی‌آشتیانی آمد، این مرد را بهترین مدیر تمام تاریخ استقلال لقب داد.


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 12 / 1392برچسب:استقلال،فرهاد مجیدی،محبوبیت بازیکنان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

علی منصوریان،آندو تیموریان،جواد نکونام،مجتبی جباری ....

http://upload7.ir/imgs/2014-03/17463266440410465276.jpg

وقتی عادل فردوسی پور از امیرحسین حاجی زاده نوجوان اردبیلی خوش تکنیک سوال میکنه که به جز علی دایی تو فوتبال ایران به چه بازیکنی علاقه داری،محسن تنابنده سعی میکنه خیلی زیرکانه یه جورائی به امیر حسین تقلب برسونه و با نام بردن از چند بازیکن قدیمی و فعلی استقلال از وی میخواد که اسم این بازیکنان را به زبان بیاره!
علی منصوریان،آندو تیموریان،جواد نکونام،مجتبی جباری ....
نکته:دلیل اینکه چرا تنابنده از جواد نکونام نام میبره ولی از فرهاد مجیدی حداقل بین چهار، پنج نفری که از آنها یادی میکنه نامی نمیبره را متوجه نشدیم!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 12 / 1392برچسب:رسانه ملی،برنامه نود،هنرمندان،امیرحسین حاجی زاده, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

دیدار جمعی از پیشکسوتان فوتبال از آسایشگاه معلولین

http://upload7.ir/imgs/2014-03/32960545972221504924.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 12 / 1392برچسب:پیشکسوتان،کارخیرخواهانه،آسایشگاه معلولین, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

با آرزوها و دغدغه های پایان سال سه روزنامه ورزشی!

http://upload7.ir/imgs/2014-03/85156365236097332655.jpg

استمرار دردشمنی و غرض ورزی،حسرت آسیایی،کسب ستاره سوم!
_  روزنامه خبرورزشی در آخرین شماره های خود در روزهای که نمایندگان فوتبال ایران و بخصوص استقلالی ها در لیگ قهرمانان احتیاج به حمایت بیشتری دارند،تیتر اصلی و روی جلد خود را به مصاحبه نوروزی خود با علی دایی اختصاص می دهد!
_  روزنامه پیروزی طبق عرف همیشگی در طی چند سال گذشته اش دغدغه های اختلافات داخلی و کسب و زور زدن برای کسب یک عنوان داخلی را داشته و مثل همیشه برای بهبودی وضعیت تیمشان در رقابت های داخای دست به دعا بلند کرده است!
_  روزنامه استقلال نیز طبق چند سال اخیر در چنین روزهای درگیر بازی های آسیایی آبی پوشان بوده و فارغ از دغدغه های عنواین قهرمانی در کلا رقابتهای داخلی با لیگ قهرمانان آسیا بیشتر حال کرده است.
منظور اینکه:دشمنان استقلال و قلعه نویی تا آخرین روزهای سال تحولی در خودشان ایجاد نکرده و همچنان به عناد و دشمنی شان اصرار می ورزند!
هواداران و رسانه قرمزی ها کماکان تا پایان سال 92 حسرت رقابت های آسیا را خورده و آرزو یشان برای سال جدید کسب سهمیه آسیایی می باشد.
هواداران استقلال و رسانه منتسب به آن در چنین روزهای آرزوی کسب ستاره سوم را داشته که اگر در این سال کمی در تصمیمات کلان و مدیریتی وسواس بیشتری صورت می گرفت ،در چنین ایامی و بخصوص در زمان تحویل سال نو برای کسب ستاره چهارم می بایست دست به دعا می بردند. 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 12 / 1392برچسب:رسانه ها,مطبوعات ورزشی,روزنامه استقلال جوان,خبرورزشی,پیروزی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

محسن تنابنده:خانوادگی شدیدا استقلالی هستیم!

http://upload7.ir/imgs/2014-03/60546418007029031848.jpg

محسن تنابنده:خانوادگی شدیدا استقلالی هستیم!
احمد مهرانفر:من طرفدار تیم ملی هستم اما میدونم عادل پرسپولیسیه

فردوسی پور:به نظر شما بهترین بازیکن سال 92 ایران بین گزینه های فوق کدام بازیکن است؟
احمد مهرانفر:آندو تیموریان_خیلی دوستش دارم و بازیکن قابلی
محسن تنابنده:اندو تیموریان
فردوسی پور:شما چون استقلالی هستید،آندو رو انتخاب کردید؟
محسن تنابنده:استقلالی بودن من به کنار،اما واقعا تیموریان بازیکن جنگنده و متعصبی که خیلی دوستش دارم.
فردوسی پور:شما حالا استقلالی هستید؟
محسن تنابنده:بـــــــــله!شدید
فردوسی پور:واقعا؟
محسن تنابنده:شـــــدیـــــدا
فردوسی پور:ولی این اواخر استقلال خیلی باخت داده ها؟
محسن تنابنده:باشه،پیش میاد!
از کی استقلالی شدید؟
محسن تنابنده:من که خانوادگی استقلالی هستیم!
خواهرم بدجوری متعصب به استقلاله .طوری که همیشه از خارج ایران وقتی بازی استقلال شروع میشه زنگ یا پیامک میزنه و در مورد بازی با من صحبت میکنه!
احمد مهرانفر:من طرفدار تیم ملی هستم اما تو سفری که با هم داشتیم از زیر زبونت کشیدم که پرسپولیسی هستی!
فردوسی پور:شدیدا تکذیب میکنم!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 12 / 1392برچسب:هنرمندان سینما,برنامه نود,محسن تنابنده,احمد مهرانفر, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

دوست ندارند امیر با جنازه استقلال جام بگیرد!؟

http://upload7.ir/imgs/2014-03/44884070295048678100.jpg

می دانید دلیل حاشیه سازی های روزنامه خبرورزشی آن هم در فاصله دو سه روز مانده به یکی از حساس ترین دیدار های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در چیست؟
عدم موفقیت امیر قلعه نویی با جنازه استقلال در این فصل!چرا...!؟
اگر خوب دقت کرده باشیم این روزنامه در یکی دو ماه اخیر کاری به کار سرمربی استقلال حتی بعد از باخت سنگین تیمش مقابل ملوان بندر انزلی نداشت!
چون خبر تمدید قرار داد کروش از سوی کفاشیان قویا تایید شده بود و اعضا تحریره این روزنامه خیالشان بابت سرمربی شدن مجدد بهترین و موفق ترین مربی داخلی جهت هدایت تیم ملی ایران راحت شده بود.
اما ظاهرا در طی دو روز گذشته متوجه شده اند توافقی بین فدراسیون فوتبال با کروش صورت نگرفته و طرفین نتوانستند با هم برای تمدید قرار داد به نتیجه مثبتی برسند و قطعا کروش بعد از جام جهانی هدایت تیم ملی ایران را بر عهده نخواهد گرفت!
لذا این روزنامه با احتمال اینکه امیر قلعه نویی با کسب موفقیتی دیگر فصل جاری ممکن است آن درصد کمی که مخالف سرمربی شدن وی در تیم ملی ایران می باشند تغییر عقیده بدهند و با مدیران ارشد فدراسیون فوتبال به امیر قلعه نویی رای اعتماد بدهند!
پس این رسانه با ایجاد حاشیه و تفرقه بین هواداران استقلال قصد دارد ابتدا عدم صعود به مرحله بعد استقلال را در لیگ قهرمانان آسیا مسجل کند و بعد در سه هفته پایانی با بهم زدن تمرکز بازیکنان و کادرفنی مانع از نتیجه گرفتن شاگردان قلعه نویی بشوند.
خیلی ساده و بدون پیچیدگی خاصی!اگر کسی غیر از این فکر کند،شک نداشته باشید کافر است!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 12 / 1392برچسب:استقلال،رسانه های مغرض،امیر قلعه نویی،تیم ملی فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قلعه‌نويي:آنها که انتقادمي‌کنندپارسال کجابودند

امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الجزیره امارات گفت: ابتدا به تیم کشتی ایران که موفقیت خوبی را به دست آورده تبریک می‌گویم. اما درباره بازی باید بگویم که تیم الجزیره تیم خوبی در آسیا نشان داده و در لیگ امارات هم نمایش‌های بسیار خوبی داشته است. آنها تیمی با شخصیت هستند و دو روز پیش با الظفره بازی کردند و دیدیم که بسیار خوب کار کردند و فراموش نکنید که از مربی بسیار خوبی هم برخوردارند. ما در بازی قبلی باید به جدول رقابت‌ها بر می‌گشتیم، اما این اتفاق نیفتاد. چهار فینال پیش‌رو داریم و به بازیکنان گفته‌ام که باید دو بازی قبل را جبران کنند. به لحاظ بدنی بیک‌زاده و حیدری بهتر شده‌اند و وقتی این دو سر حال باشند، می‌توانند به ما کمک زیادی کنند. ما می‌خواهیم سه امتیاز بازی را بگیریم تا از لحاظ روحی آماده‌تر شویم.


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 12 / 1392برچسب:لیگ قهرمانان آسیا،استقلال،امیر قلعه نویی،منتقدان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 26 اسفند 92

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 12 / 1392برچسب:رسانه ها،مطبوعات ورزشی،روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب