بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قوچان‌نژاد ششمین شوتزن جام؛ صادقی بهترین مدافع ایران/ آندو، دونده‌ترین شاگرد کی‌روش

cze

فیفا پس از دومین دیدار تیم‌ها در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی، آمار جزیی بازیکنان و تیم‌های ملی به تفکیک منتشر شد.
در جدول شوتزن‌ترین بازیکنان جام رضا قوچان‌نژاد، مهاجم تیم ملی کشورمان با 7 شوت زده به همراه 6 بازیکن دیگر از جمله نانی، نیمار و تیم کاهیل در رده ششم جدول شوت‌زن‌ترین بازیکنان جام قرار دارد.
در این جدول بن‌زما، رونالدو و شقیری به ترتیب با 15، 14 و 10 شوت در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.
در جدول عملکرد دفاعی بازیکنان، امیرحسین صادقی طی دو بازی انجام شده در بین بازیکنان ایران بهترین عملکرد را به ثبت رسانده است.
در جدول دونده‌ترین بازیکنان نیز مارسلو دیاز از شیلی با مجموع 25.3 کیلومتر دوندگی در ۲ بازی در صدر جدول قرار دارد. در این جدول همچنین تیموریان با آمار 21.9 کیلومتر دوندگی در ۲ بازی در جایگاه بیست و ششم دونده‌ترین بازیکنان جام و بهترین بازیکن ایران از این لحاظ محسوب می‌شود.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 2 / 4 / 1393برچسب:جام جهانی 2014,تیم ملی فوتبال,بهترین بازیکنان ایران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

کروش واقعا مربی بزرگیه یا فوتبال ما هنوز دیمیه!

cze

هرچقدر به خودمان خواستیم بقبولانیم که فوتبال ایران در جام جهانی 2014 همانند گذشته دیمی بود و کروش بیشتر روی آمادگی جسمانی بازیکنان کار کرده بود،تا ابتدای نیمه اول دیدار ایران مقابل آرژانتین توانستیم مقاومت کنیم و در نهایت با بازی خوب  و از قبل برنامه ریزی شده بازیکنان تیم ملی در نیمه دوم متوجه نقش پر رنگ کروش درنحوه عملکرد کلی تیم و نوع و روشهای بازی بازیکنان و تاثیراتی که سرمربی پرتغالی روی  بازیکنان و تاکتیک پذیریشان گذاشته صحه بگذاریم.
در واقع کروش نشان داد با وجود آنکه جز مربیان خوش شانس فوتبال ایران بوده اما در دیدار مهم و سرنوشت ساز ایران مقابل آرژانتین با بدشانسی محض و صد البته ناداوری و نبوغ مسی نتیجه را واگذار کند.
در هر حال یه خسته نباشد جانانه و خدا قوت  به این مربی و بازیکنان تیم ملی بدهکار هستیم که همینجا با افتخار و رضایت کامل از نمایش تیم ملی مقابل آرژانتین آنرا به عرض کلیه مربیان،بازیکنان و تیم پزشکی و تدارکات آن  می رسانیم.


نويسنده: امیر خادم تاريخ: 2 / 4 / 1393برچسب:جام جهانی 2014,تیم ملی ایران,کارلوس کروش, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 1 تیرماه 93

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 1 / 4 / 1393برچسب:رسانه ها،مطبوعات ورزشی،روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

هشدار سایت آرژانتینی: ایران را نباید دست‌کم گرفت

سایت «Losandes» آرژانتین با بازگشت به 37 سال قبل به ملی‌پوشان کشورش هشدار داد که تیم ‌ملی ایران را دست‌کم نگیرند. این سایت آرژانتینی نوشت: دیدار امروز آرژانتین و ایران اولین رویارویی دو تیم نیست.
آنها پیش از این و در سال 1977 در مادرید و به مناسبت 75 سالگی باشگاه رئال‌‌مادرید به مصاف هم رفتند و ایران موفق شد آرژانتین قدرتمندی را که سال بعد قهرمان جهان شد و بازیکنانی چون اوسوالدو آردیلس، لئوپولد لوکو و دانیل برتونی را در اختیار داشت، متوقف کرده و جهان را شگفت‌زده کند.
 این در حالی بود که سرمربی آرژانتین، سزار لوئیس منوتی، بازیکنانی چون آلبرتو تارانتینی، خورخه اولگون، آردیلس، ریکاردو ویا، رنه هوسمن، لوکو و برتونی را در اختیار داشت؛ بازیکنانی که سال بعد قهرمان جام‌جهانی شدند.
 البته در مقابل ایران هم آن زمان یکی از بهترین تیم‌های تاریخ خود را داشت و به جام‌جهانی 1978 آرژانتین راه‌یافت و اسکاتلند قدرتمند را متوقف کرد. در این دیدار آرژانتین با گل دانیل برتونی از روی نقطه پنالتی پیش افتاد اما ایران با گل دقیقه 79 محمد صادقی کار را به تساوی کشاند تا آرژانتین این دیدار را در ضربات پنالتی در برنابئو به سود خود پایان دهد. بنابراین تنها راهی که آرژانتین بتواند ایران را شکست دهد، این است که این تیم را دست‌کم نگیرد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 3 / 1393برچسب:جام جهانی 2014،آرژانتین،تیم ملی ایران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 31 خرداد ماه 93


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 3 / 1393برچسب:رسانه ها,مطبوعات ورزشی,روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

خط و نشان کروش با رو نمایی بیک زاده برای آرژانتین!

cze

کروش و بیک زاده در کنفرانس خبری
سرمربی تیم ملی ایران همانند امیر قلعه نویی که در نشست های خبری پیش از هر بازی در لیگ قهرمانان آسیا از بازیکنان مختلف تیمش دعوت به همراهی کردنش می کرد،دیروز جهت نشست خبری پیش از بازی با آرژانتین هاشم بیک زاده را با خودش به سالن محل کنفرانس برده بود.
کار خوب را باید گفت که ما هم گفتیم.
ممنون مستر کروش!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 3 / 1393برچسب:جام جهانی 2014،نشست خبری،هاشم بیک زاده, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

کاپیتان احتمالی فصل آینده استقلال؟

cze

این روزها با جدا شدن سید مهدی رحمتی بحث انتخاب کاپیتان جدید استقلال بین هواداران تا حدودی داغ شده است!
عده ای از هواداران مدعی هستند امیر حسین صادقی به خاطر سابقه بیشتر و عده ای دیگر معتقد هستند آرش برهانی بخاطر استمرار در سال های حضور در استقلال و تعداد گلهای زده برای تیم محبوبشان می بایست  به عنوان کاپیتان اول استقلال انتخاب شوند!
به نظر ما هر دو بازیکن حتی با حضور سید مهدی رحمتی هم شایسته و هم حق واقعیشان بوده که بازوبند را بر بازو ببنند.منتهی ابتدای فصل قبل امیر قلعه نویی با رای گیری بین چند بازیکن با تجربه رحمتی را به عنوان کاپیتان تیمش بر می گزیند.
لذا امسال هم باید شرایط مشابهی همانند فصل قبل را انتظار داشته باشیم .پس هوادارانی که جوش آرش برهانی یا امیر حسین صادقی رو میزنن باید پی اینکه هیچ کدام به عنوان کاپیتان اول انتخاب نشوند را به تنشان بمالند.
با این حال  اگر برطبق قانون نانوشته فوتبال ایران در انتخاب کاپیتان هر تیم بخواهیم بازیکنی را واجد شرایط پیدا کنیم،بی شک در بین بازیکنان فصل قبل که امسال هم ممکن است در استقلال توپ بزند امیر حسین صادقی به دلیل سابقه بیشترو اینکه این بازیکن حاصل خروجی تیمهای پایه ی استقلال بوده از تمام بازیکنان ارجح تر به نظر می رسد.
اما آرش برهانی  هم به دلیل تداوم در پوشیدن پیراهن آبی می تواند یکی از کاندیدای اصلی کاپیتان اولی استقلال باشد.
با این وجود شرایط امیر حسین صادقی از تمام بازیکنان بهتره و فقط یک نقطه سیاه در کارنامه استقلالی وی وجود دارد و آن ترک تیم در طی دو مقطع می باشد.
مع الوصف اگر از ما بپرسند دوست داریم چه بازیکنی کاپیتان تیم بشود،در جواب می گوییم اگر خسرو حیدری ماندگار شود،به دلیل آنکه کدورتی بین دو  بازیکن فوق و هواداران متعصبشان بوجود نیایید خسرو حیدری می تواند  کاپیتان شایسته ای برای استقلال باشد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 3 / 1393برچسب:استقلال،کاپیتان آبی پوشان،صادقی،حیدری،برهانی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 29 خرداد 92

http://media.jamnews.ir/Original/1393/03/29/IMG06471188.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 3 / 1393برچسب:رسانه ها،مطبوعات ورزشی،روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

متاسفیم،اما به سلامت!

سرپرست تیم پیکان اضافه کرد: «فکر می‌کنم مبلغی که فصل پیش به مهدی رحمتی داده شد حدود یک میلیارد و 700 میلیون تومان بود و امسال نیز پرداختی ما تقریبا در حوالی دو میلیارد تومان به این دروازه‌بان ارزشمند بود. البته ما قراردادهایمان را براساس سقف بودجه 15 میلیارد تومانی که از سوی سازمان لیگ تعیین شده می‌بندیم. حالا این مبلغ می‌تواند به طرق مختلف و در مبالغ مختلف به بازیکنان داده شود. مهم آن است که از بودجه کلان انحرافی نداشته باشیم.»
سرپرست باشگاه پیکان بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: «ما قراردادی منطقی را با مهدی رحمتی را امضا کرده‌ایم. بخشی از مبالغ پرداختی به رحمتی در تیم استقلال توسط اسپانسرها پرداخت می‌شد و در این میان باشگاه پیکان بسیار فعال عمل می‌کند. تفاوت قرارداد باشگاه پیکان و استقلال با رحمتی در آن بود که مالیات او را باشگاه استقلال پرداخت می‌کرد اما در قرارداد ما پرداخت مالیات برعهده خود رحمتی است.»
خدمت سرپرست تیم پیکان باید عرض کنیم که اگر اسپانسرها و یا شرکتهای تبلیغاتی حاضر به تبلیغ  بر روی پیراهن و شورت ورزشی رحمتی آنهم بصورت مجزا می شدند،فقط و فقط به دلیل پیراهن استقلال و پخش زنده در دیدارهای دیدار بوده و گرنه در طی روز باید چند تا کشته و مرده تحویل سردخانه های مختلف میشد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 3 / 1393برچسب:فصل نقل و انتقالات,سید مهدی رحمتی,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

چه کسی کاپیتان بعدی استقلال می شود

پس از پیوستن مهدی رحمتی به پیكان، حالا وضعیت كاپیتانی استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد. اگر جواد نكونام با استقلال تمدید كند، تكلیف بازوبند روشن است و كاپیتان تیم ملی می‌تواند با خیال راحت در استقلال  بازوبند آبی ببندد.
اگر نكونام را جدا شده تلقی كنیم، امیرحسین صادقی قدیمی‌ترین بازیكن استقلال محسوب می‌شود و می‌تواند گزینه اول كاپیتانی استقلال باشد.
با توجه به اینكه صادقی هم قراردادش با استقلال به پایان رسیده و تمدید قراردادش را به بعد از جام جهانی موكول كرده، گزینه بعدی آبی‌پوشان برای كاپیتانی آرش برهانی است كه اتفاقا قراردادش را هم با استقلال تمدید كرده است.
سومین گزینه كه یكی از محبوب‌ترین بازیكنان حال حاضر استقلال هم محسوب می‌شود، حنیف عمران‌زاده است. با این حساب بازوبند كاپیتانی آبی‌پوشان در هر صورت به دست بازیكنان درجه چندم نمی‌افتد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 3 / 1393برچسب:فصل نقل و انتقالات,سید مهدی رحمتی,پیکان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب