بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


حقه روز امتحان
 

چهار تا دانشجو شب امتحان بجای درس خواندن به   پارتی و خوش گذرونی رفته بودند وهیچ آمادگی امتحانشون رو نداشتند٬روز امتحان به فکر چاره افتادند و حقه ای سوار کردند به این صورت که سر و روشون رو کثیف و کردند و مقداری هم با پاره کردن لباس هاشون درظاهرشون تغییراتی بوجود آوردند٬ سپس عزم رفتن به دانشگاه نمودند و یک راست به پیش استاد رفتند٬مسئله رو با استاد اینطور مطرح کردند که دیشب به یک مراسم عروسی خارج از شهر رفته بودند ودر راه برگشت از شانس بد یکی از لاستیک های ماشین پنچر میشه و اونا با هزار زحمت و هل دادن ماشین به  یه جایی رسوندنش و این بوده که به آمادگی لازم برای امتحان نرسیدند کلی از اینها اصرار و از استاد انکار آخر سر قرار میشه سه روز دیگه یک امتحان اختصاصی برای این 4  نفرازطرف استاد برگزار بشه، آنها هم بشکن زنان ازاین موفقیت بزرگ، سه روز تمام به امر شریف خرزنی مشغول میشن و روز امتحان با اعتماد به نفس بالا به اتاق استاد میرن تا اعلام آمادگی خودشون رو ابراز کنند !
 

 

 
 

   استاد عنوان میکنه بدلیل خاص بودن و خارج از نوبت بودن این امتحان باید هر کدوم از دانشجوها توی یک کلاس
 

 
 

 

 الف) لاستیک سمت راست جلو ب) لاستیک سمت چپ جلو    ج) لاستیک سمت راست عقب د) لاستیک سمت چپ عقب

                   

                             

 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 7 / 1390برچسب:روز,امتحان,دانشجو,پارتی,لباسهای پاره,لاستیک ماشین, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

الگو برداری از این بازیکنان فاجعه آفرین است!

دیروز در رسانه های مختلف از اردوی کیش و وضعیت بازیکنان تیم پیروزی در این اردو نوشته بودندیکی از اخبار یا بهتر بگویم شیطنت های که بازیکنان پرسپولیس در این اردو انجام داده بودند،ریختن چای داغ توسط مهرداد اولادی بر روی پای سامان آقا زمانی بوده.از آن شوخی شهرستانی های که فقط از خود بازیکنان پرسپولیس بر می آید و بس!ا

گر بخواهیم نمونه ی دیگری مثال بزنیم،می توانیم به حرکت زشت شیث رضایی در هواپیمای شیراز _تهران اشاره کنیم که پشت میکرون اعلام کرده بود هواپیما در حال  سقوط  است و همین خبر باعث ترسیدن مسافران و خدمه این پرواز شده بود!
خواستم این شیطنت اخیر بازیکن تیم پیروزی را به جریان مرگ هوادار استقلالی ،که بعد از دربی با موتور در حال بازگشت به منزلش بود و در یکی از اتوبانهای تهران هوادار پرسپولیسی اقدام به کشیدن پرچم وی می کند، و همین حرکت وی باعث بر زمین خوردن میلاد خبازی هوادار توجوان استقلالی می شود و بعد از آن هم آن حادثه دلخراش تصادف وی با یکی از ماشین های در حال حرکت در اتوبان می شود و در نهایت جان خود را از دست می دهد.
وقتی طرفداران یک تیم این جور حرکات و شیطنت های بازیکنان تیم محبوبشان را در رسانه ها با تیتر درشت می خوانند و می بینند چگونه دو بازیکن مطرح تیمشان با هم چه شوخی های می کنند، دیگر نباید از یک نوجوان یا جوانی که این بازیکنان را الگوی خود قرار داده اند،انتظار داشته باشیم دست به همچین شیطنتهای نزنند و بر فرض پرچم طرفدار رقیبش را در حالی که بر روی موتور در حال حرکت است نکشد! 
یک شوخی شهرستانی و بچگانه، دیدید چگونه جان یک نوجوان استقلالی را گرفت.نوجوانی که سرمست و خوشحال از پیر.زی تیم محبوبش داشت با هزار آرزو با موتورش به خانه بر می گشت و شاید هم در همان حین رانندگی داشت خود را برای کری خواندن با طرفدار پرسپولیسی خانواده اش آماده می کرد.
واقعا آن طرفدار پرسپولیسی چه فکری پیش خود کرده بود که دست به چنین اقدامی زده بود؟
یادم می آید وقتی که جوان تر بودیم با کار کردن در ساعاتی که درس نمی خواندیم یک موتور هوندای سی جی _که آن زمان به سی جی کوجه ای،فرمون جوجه ای معرف بود_دست دوم بخریم و با آن به استادیوم می رفتیم.در زمان بازگشت به منزل من و همراهانم که ترک موتور بودند در مسیر بازگشت باهم در مورد اتفاقات افتاده در بازی ی که به استادیوم رفته بودیم صحبت می کردیم.در یکی از دربی های پایتخت که استقلال بازی را به سود خود کرده بود در مسیر بازگشت در اتوبان تهران-کرج که داشتیم حرکت می کردیم یکی از طرفداران پرسپولیس به سمت ما سیب گاز زده ای پرت کرد که شانس آوردیم به جای برخورد به بدن ما به بدنه موتور اصابت کرد!دوست من که از این کار طرفدار پرسپولیس ناراحت شده بود ،در زمانی که من با موتور به نزدیکی مینی بوس آنها رفته بودم  که علت این کار احمقانه ی وی را بپرسیم،در یک لحظه دوستم از روی صندلی بلند شد و پرچم قرمز وی را از دستانش کشید بیرون!
یعد از گرفتن پرچم قرمز هوادار پرسپولیسی اقدام به پاره کردن آن کرد و مثلا یک جوری جواب حرکت زشت آنرا را با این کارش انجام داد.
همان شد که در دربی های بعدی که به استادیوم می رفتیم ،این شیطنت را بارها انجام می داد و برای موتور هوندای ما دستمال های برای تمیز کردنش جور می کرد !حالا چرا به این خاطره بد اشاره کردم!؟می خواستم بگویم در زمان ما زدن پرچم با موتور از اتوبوس یا مینی بوس در حال حرکت یک کار فوق العاده محسوب میشد،اما ظاهرا در این دوره برعکس شده و از داخل اتوبوسها و ماشین های در حال حرکت،پرچم طرفدارانی که با موتور در حال حرکت هستند،کشیده میشود و ....
در نهایت باید این نکته را متذکر شویم که طرفداران نوجوان فوتبال از رفتار و کردار بازیکنان محبوب خود الگو برداری می کنند و بازیکنان مطرح فوتبال و مخصوصا بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس باید خیلی در رفتارها وکردارشان دقت کنندو با ابنگونه شیطنتها ی که انجام میدهند باعث نشوند که طرفدارانشان به تقلید از آنها همچین اتفاقات ناگواری را رقم بزنند.
برای شادی روح هوادار نوجوان استقلالی؛ میلاد خبازی دست به سوی آسمان آبی خدا می بریم و دعا می کنیم که خداوند،وی را مورد رحمت و مغفرت خود قرار دهد و قسمش می دهیم به همین سالروز میلاد علی بن موسی الرضا (ع) میلاد استقلالی را هم سفره ائمه اطهار قرار بدهد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 7 / 1390برچسب:الگو برداری,اتوبوسها,شادی روح,دربی های طرفداران,پرسپولیس,سامان آقا زمانی,حادثه دلخراش,مهرداد اولادی,موتور,اصابت,مرگ هوادار استقلالی , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پورحيدري:بچه ها را ممنوع المصاحبه مي کنم
                                            
 
منصور پورحیدری در مورد صحبت های حنیف عمران زاده علیه غلامحسین فرزامی و اینکه گفته می شود وی نباید اجازه می داد چنین اتفاقی رخ دهد، اظهار داشت: یک مسئله ای ناخواسته پیش آمده و باید تلاش کنیم که این مورد را جمع کنیم. باید کنترل بیشتری بر اوضاع داشته باشم که اگر بخواهم این کار را انجام دهم شاید برخی از همکاران شما ناراحت شوند، چون اجازه مصاحبه گرفتن  از بازیکنان را باید بگیرم.

وی افزود: بعضی از همکاران شما ایراد می گیرند که چرا من می خواهم جلوی حاشیه سازی هایشان را بگیرم. بعد از 50 سال زندگی در فوتبال دیگر می دانم چه خبر است و تنها راهی که می دانم از این حاشیه ها کم می کند کنترل مصاحبه ها است، چون اگر بخواهند این طوری این مصاحبه را ادامه دهند مشکل ساز می شود.

سرپرست تیم استقلال تاکید کرد: این تصمیم من بی احترامی یا از بی دلیلی نیست. می دانم که مطبوعات می خواهند از باشگاه استقلال اطلاعات بدهند اما عده ای مسائل دیگری را دنبال می کنند.

پورحیدری در خصوص اینکه فرزامی معتقد است صحبت های مطرح شده از سوی عمران زاده حرف های او نیست و به وی یاد داده اند که این طور بگوید، گفت: حرف زدن راحت است و می توان هر چیزی که بخواهیم بگوییم اما باید این حرف ها اثبات شود. این حرف کم لطفی است. من جایی که احساس کنم باید این مسائل را جمع کنم تنها راه حل را در این می بینم که بچه ها را ممنوع المصاحبه کنم.
 
وی در مورد اینکه با عمران زاده بابت این مصاحبه صحبت کرده یا خیر اظهار داشت: با عمران زاده صحبت کردیم و قرار شد که با حضور فتح الله زاده با او حرف بزنیم. عمران زاده جوان است ولی از کسی که سن و سالی از او گذشته انتظار بیشتری می رود. اگر سرمربی یا سرپرست تیم ایرادی دارد باز کردن آن در جامعه مشکلاتی ایجاد می کند.

پورحیدری در خصوص جاسم کرار گفت: برای او مشکلی در عراق پیش آمده بود که باید حتما می رفت ولی باید همین روزها بازگردد
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 15 / 7 / 1390برچسب:منصور پورحیدری,حنیف عمران زاده,غلامحسین فرزامی,حاشیه سازی,فتح الله زاده,مصاحبه ها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ديدار تدارکاتي ويارئال با استقلال يا پرسپوليس
                                        
 
لئوپلدو استامپا سفیر اسپانیا در ایران صبح امروز برای تماشای مسابقات جام چوگان در زمین قصر فیروزه حاضر شد.

وی که خود به این ورزش می‌پردازد علاقه زیادی به چوگان دارد و در این زمینه به
خبرنگار ورزشی فارس
گفت: من همیشه سعی می‌کنم مسابقات چوگان را پیگیری کنم و با علاقه این رشته را دنبال می‌کنم.

استامپا درباره تعامل بین کشور اسپانیا و ایران در زمینه ورزش خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در تمام رشته‌ها همانند بسکتبال، بوکس، فوتبال و سایر ورزش‌ها تعامل خوبی بین دو کشور وجود داشته باشد و از امکانات یکدیگر استفاده کنیم.درصدد هستیم مدرسه فوتبال بارسلونا را در ایران راه‌اندازی کنیم تا با استعدادیابی از جوانان ایرانی بتوانیم آنها را راهی این باشگاه مطرح کنیم.

سفیر اسپانیا در ایران یادآور شد: در تلاشیم بازی‌های تدارکاتی بین تیم‌های اسپانیایی و ایرانی برگزار کنیم. در آینده‌ای نزدیک قصد داریم با هماهنگی‌های صورت گرفته بازی تدارکاتی بین ویارئال و یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس در تهران برگزار کنیم. در حال حاضر مذاکرات را آغاز کرده‌ایم و به زودی زمان این بازی را مشخص می‌کنیم.
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 15 / 7 / 1390برچسب:سفیر اسپانیا,ویا رئال,استقلال,پرسپولیس,چوگان,بازی دوستانه,روایط دو کشور, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آقای خاص دوباره اشتباه نکرده اید!؟

فیروز کریمی را به عنوان یکی از بهترین و فنی ترین مربیان ایران قبول داریم.در کارنامه مربیگری فیروز کریمی موفقیتهای بسیاری به چشم می خورد،از جمله قهرمانی با پاس در جام باشگاههای آسیا.همچنین ناکامی های بسیاری هم به چشم می خورد،که می توان بزرگترین آنها را به عدم نتیجه گیری با تیم استقلال در لیگ برتر دانست.
فیروز خان در مصاحبه اخیر خود به موضوعی اشاره کرده که مهمترین عامل ناکامی بزرگ خود در استقلال،آن را دانسته بود.
ایشان گفته بودند که چون با بعضی از دوستان خود  رودرباسی داشته،نمی توانسته به خواسته های آنان جواب رد بدهد و برای همین بعضی از انتخاباتش اشتباه از آب در می آمده و باعث بوجود آمدن ناکامیهای بزرگ وی شده است.
دوباره آقای خاص ما بعد از مصاحبه های که در مطبوعات کشور بعد از مدتها انجام داد،بالافاصله صاحب تیمی در لیگ برتر شد.به قول دوستان ما در روزنامه ....ورزشی اینکه فوتبال ایران یکبار دیگر به فیروز کریمی اعتماد بکند، و این شانس را به وی بدهند،ایرادی در آن نیست و امکان موفقیت آقا فیروز خیلی بیشتر از ناکامی وی خواهد بود.اما موضوع مهمی که آقای خاص فوتبال ما قبلا به آن متذکر شده بود و شرایط انتخاب تیمهای که قرار است در آن مربیگری کند را اینگونه اعلام کرده بود؛
تیمهای  که حتما شانس قهرمانی و یا گرفتن سهمیه آسیایی داشته باشند و تیم خوبی در ابتدای فصل بسته باشند و برای قهرمانی بجنگند و یا خودش از ابتدا آن تیم را بسته و یارگیریش را انجام داده باشد،به مربیگری می پردازم.
حالا ابتدا باید از آقا فیروز بپرسیم؛ آیا دوباره چوب رفاقت با یکی از اعضا هیئت مدیره تیم شاهین بوشهر را دارید می خورید و مربیگری این تیم بوشهری را قبول کردید و یا اینکه به این تیم اطمینان دارید و اعتقاد دارید با این تیم سهمیه آسیایی را خواهید گرفت؟
هرچه هست در اولین مصاحبه بعد از قبول سرمربیگری تیم شاهین به نکات خوبی اشاره کردید و مثل قبل جو گیر نشدید و نگفتید که این تیم را با ده جلسه تمرین در حد بارسلونا می کنم!حرفی که بعد از قبول مربیگری استقلال بعد از بستن قرار دادتان گفتید و انتظارات هواداران استقلال را آنقدر بالا بردید که در نهایت خودتان در جو بوجود آمده حل شدید!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 15 / 7 / 1390برچسب:آقای خاص,فیروز کریمی,اشتباه دوباره,ناکامی,استقلال نهران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بنزین سبز از کشورهای سرسبز!

کارلوس کروش دنبال بازیکنان دو رگه و ایرانی الاصل کشورهای اروپایی رفته و می خواهد با دعوت از این بازیکنان مثلا سطح فنی تیم ملی ایران را بالاتر برده و به عنوان نسل نو و با استعداد فوتبال ایران معرفی کند.
اینکه ما در آنطرف آبها بازیکنانی ایرانی الاصل و شاید خوبی داشته باشیم،تردیدی نیست.اما اینکه کروش می خواهد با این بازیکنانی که در فوتبال ایران هیچ زحمتی نکشیده اند و در کشورهای که همه جور امکانات را داشته اند تا اینی بشوند که الان هستند یکم جای تعجب برایمان داشته و اینکه از این بابت ناراحتیم که بازیکنانی قرار است به تیم ملی ایران بپیوندند که شاید هیچ تعصبی به کشورمان نداشته باشند و بعد از باختهای احتمالی،از همان محل بازیها به کشور ثالث پرواز کنند و برایشان هم ناراحتی مردم ایران مهم نباشد.
منظور اینکه اگر قرار بود با دعوت این بازیکنان به تیم ملی مثلا نسل نو و جدیدی در فوتبال ایران پدیدار شود که این کار را افشین قطبی هم بلد بود!؟اگر وارد گردن خون جدید در رگهای این فوتبال مریض احوال ما با آوردن بازیکنان دو رگه و اروپا نشین قرار است انجام شود،که اگر نشود خیلی بهتر است.
ما از کروش می خواهیم امثال انصاری فرد ها در فوتبال رو کند و منظور از بنزین سبز و تولید این بنزین آن بوده که در فوتبال پر استعداد ولی کم امکانات ایران  فوتبالیستهای ظهور کنند که دست پرورده آقای کروش باشد.اینکه برویم در کشورهای دیگر بگردیم چه کسی یک رگ ایرانی دارد و یا خر نجار دهشان از سر کوچه پسر عمه دختر عموی شوهر عمه فلان شخصیت یا فرد ایرانی گذشته باشد! را به تیم ملی ایران دعوت کنیم.آقای کروش شما قرار بوده لیگ فوتبال ما را ببینید و از بین این همه بازیکن خوب و پر استعدادی که هنوز فرصت عرض و اندام به آنها داده نشده بود را با چشمان تیزبینتان و آن شم استعداد یابیتان،پیدا کنید و با بازی دادنشان در تیم ملی آنها را به فوتبال ایران معرفی کنید.

بازیکن دو رگه و خوب در نهایت میشود،فریدون زندی و ....


لطفا از بازیکنان باغیرت ایرانی موجود در فوتبال ایران،فوتبال ایران را بسازید.


 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 15 / 7 / 1390برچسب:بنزین سبز,کروش,سرمربی تیم ایران,بازیکنان دورگه,ایرانی الاصل,افشین قطبی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

چند خطی به یاد اسطوره

 اناالله واناالیه راجعون 


عمو؛سلام....

اصلا چه سلامی چه علیکی؟ عمو اسطوره رفت؟ عمو ناصر خان حجازی رفت؟ عمولاشخورها به کار کثیفشان که میخواستند رسیدند؟عمو باید نام این افرادی که همچون مرده خورهای که بجان این ملت افتادن و فقط قصد ونیتشان پرکردن جیبشان است را باید در روزنامه بنویسی تا مردم بدانند که این افراد چه کسانی هستند؟عمو چرا خوبان را خدا زود می برد و این عوضی ها را نگه می دارد،تا افت جامعه باشند و خون ملت را تو شیشه کنند؟عمو روزنامه پرسپولیس تیتر زده بود اسطوره قرمز و آبی نداره!بعد عکس ناصر خان را با لباس قرمز رنگ در کنار تیرک دروازه چاپ کرده بودند؟ عمو دیروز دو تا قرمزی در وبلاگم پیام گذاشته بودن که اسطوره پول بیت المال را خورده بود که اینطوری شده بود؟عمو یک پیام دیگه داشتم که نوشته بود می خواست اینقدر سیگار نکشه تا به این روز نیافته!عمو پیام داشتم که.....!عمو اینها اصلا آدم هستند یا بخاطر نداشتن اسطوره در حد حجازی ما داشتند،حسادت می کردند؟!عمو یکی از این قرمزها پیام داده بود ما اسطوره هایمان باقری،دایی ،مهدوی کیا و خوب نگاه کن ببین نام کی رو می نویسم: "سامان آقا زمانی" هستند!بعد نوشته بود:یادم رفت شما هم اسطوره ای دارید بنده خدا ناصر خان حجازی اسطوره بدی هم نیست....!!عمو خودم جوری جوابشون را دادم که دیگه از این غلطها نکنن. بهشون گفتم شما در تاریخ 40ساله باشگاهتان با ذربین هم بگردید یک نفر مثل ناصر خان ما پیدا نمی کنید.شمای که اسطوره ات علی دایی است و میگوید حجازی پول بیت المال را خورده و...مگر علی دایی شما نبود که می خواست برای قرار داد نداشته اش با فدراسیون کلی پول بگیره و این پول مال بیت المال بود یا ناصر خان ما که برای چندر قاض رفت بنگلادش مربیگری کنه تا بتونه برای زن و بچه هایش یک زندگی معمولی ردیف کنه؟عمو حالم خرابه و می خواهم گریه کنم و خودم را خالی کنم.این جمله آخرم را بگم و برم .

عمو ناصرخان جسمش از میان رفته ولی نامش از قلب ما که خارج نشده ؟عمو به بچه ها بگید جام حذفی را بگیرند تا آخرین تلاش ناصرخان برای تیمش با جام همراه بوده باشه.این تیم ناصرخانه و امسال رئیس کمیته فنی تیم ما بوده.پس با جام قهرمانی و حک کردن نام اسطوره بر آن با اسطوره وداع باشکوهی داشته باشیم.در آخر این ضایعه بزرگ و رجعت روح ملکوتی ناصر حجازی را به تمام فوتبال دوستان و بخصوص هواداران استقلال و مجموعه عوامل این باشگاه مردمی را تسلیت عرض میکنم.

وعده ما حضور میلیونی در تشیع جنازه اسطوره .

این مطلب را درست در اولین شب مرگ ناصر حجازی نوشته بودم .

اگر توجه کنید روزهای بعد از مرگ ناصرخان از طرف باشگاه استقلال اعلام شد که می خواهند با گرفتن جام حذفی،آنرا به روح پاک ناصر خان تقدیم کنند و  . . . .

این مطالب را جهت ارائه کردن سندی جهت کسانی که پیام می دهند و می گویند دست به کپی برداردب من از مطالب روزنامه ها حرف نداره !

 

 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 14 / 7 / 1390برچسب:اسطوره,لاشخوران,منافع ,قرمزها,روزنامه پیروزی,مرگ اسطوره, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

استیو جابز -نماد خلاقیت انسان ها, درگذشت

استیو جابز(۱۹۵۵-۲۰۱۱), هویت تکنولوژی روز دنیا به دلیل سرطان درگذشت .

همه ی ما, حتی انسان هایی که به طور مستقیم با کامپیوتر, موبایل و یا تکنولوژی روز سر و کار ندارند به نوعی مدیون ذهن باز, سخت کوشی و روحیه ی همیشه امیدوار او هستیم.

گواه بزرگی این انسان, تاثیر وی بر زندگی ما انسان ها و جریان باز اطلاعات و علم در همه جای دنیای امروز و همین طور نقش او به عنوان هدایتگر شخصیت های مهم دنیاست.

بیل گیتس, مارک زوکربرگ و… همه از این حادثه متاثر شدند و هر کدام به نوعی به نقش استیو در زندگی خود اشاره کردند.

روحش شاد و یادش گرامی

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 14 / 7 / 1390برچسب:تکنولوژی,فوت کردن,ذهن خلاق,بیل گیتس,پیشرفت در بشیریت, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مگر ما از استقلال چه انتظاری داریم!؟

سلام

به نظر من آقای روشن به دلیل مشکلاتی که با آقای فتح الله زاده بر سر تشکیل کمیته فنی تیم پیدا کرده،قصد تخریب ایشان و خدشه وارد کردن به اعتمادی که وی به مظلومی کرده،را دارد .

ایشان قبل از بازی بزرگ دربی مصاحبه می کند و می گوید اگر کادرفنی ترسو نباشد و جسارت به خرج دهد استقلال می تواند پرسپولیس را ببرد .

بعد از دربی هم دوباره همین موضوع را بیان می کند و فقط با یک تغییر؛که اگر مظلومی جسارت داشت استقلال می توانست با اختلاف گل بالاتری بازی را ببرد!

حالا هم صحبتهای پیش و پا افتاده ای را بازگو کرده که در بین هواداران خریداری ندارد . تیم با اختلاف تفاضل گل دوم جدول است و ایشان هدفی جز تخریب از نوع دلسوزانه اش ندارند !

ببینید وقتی بیرون گود بود فتح الله زاده را گارسون رستورانش هم قبول نداشت ! بعد که فتح الله زاده به احترام پیشکسوتی وی و هواداران  استقلال روشن را وارد مجموعه باشگاه کرد،اعلام کردند که حاجی از وی ترسیده است ! بعد که حکم ریاست کمیته فنی تیم را به وی داد،ایشان شروع کرد به بزرگ کردن اتفاقات آکادمی و اینکه مظلومی اگر نتیجه نگیرد باید پاسخگوی وی باشد و ....

بعد که حاشیه ها بر روی تیم سرازیر شد،فتح الله زاده با یک مصاحبه و سپردن پرونده اتفاقات آکادمی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ،قصد ختم کردن غائله را داشت که باز حسن آقا در مصاحبه ای وی را ترسو معرفی کرد .

حاجی که در تمام این مدت در مقابل روشن سکوت کرده بود،لب باز کرد و وی را متوجه عواقب اینگونه مصاحبه هایش کردند.

وقتی حسن روشن، رجبی را در جایگاه VIPاستادیوم آزادی کنار فتح الله زاده دید دیگر شمشیرش را از رو بست و فقط چون استقلال نتایج خوبی گرفته بود گذاشت تا یک باخت بیاورد و بعد شهر را بهم بریزد.

خبرگزاریها و رسانه ها هم در چنین مواقعی که خوراک های خود را پیدا کرده اند می چسبند به حسن روشن و با طرح سوالهای گوناگون و هندوانه گذاشتن زیر بقل وی که شما آدم صریح الهجه و رکی هستید و بعد از حجازی فقید شما باید همه کاره تیم باشید؛از وی مصاحبه های حاشیه ای و جنجالی می گیرند و روی سایتها و یا در روزنامه هایشان با آب و تاب بیشتر به خورد مردم می دهند.اینجاست که نقش هواداران منطقی و باهوش با هوادارنی که عقلشان به چشمشان هست معلوم میشود و به راحتی وارد این جریان سازی بیخود و حاشیه ای نمی شوند و برعکس بر طبل حمایت تیم محبوب خود نیز می کوبند .

نمی دانم من و شما هواداران از تیم خود چه انتظاری باید داشته باشیم؟مگر انتظاری جز بردن دربی و صدر نشینی در لیگ و در نهایت قهرمانی داریم !؟

پس درد بعضی از هواداران چیه !؟

آن کسانی که دنبال برگشت امیرخان هستند چه می خواهند !؟

آن کسانی که در لباس استقلالی می آیند باخت استقلال به ملوان را ربط به مسائل حاشیه ای و ضعف کادر فنی می دهند دنبال چه هستند !؟

آیا خدا وکیلی توی این چند سال اخیر که از تیمتان حمایت می کنید،استقلالی به این پر مهره ای دیده بودیم !؟

آیا تا به حال دربی را به این راحتی و بدون استرس برده بودیم !؟

آیا به غیر از این است که منافع بعضی ها از بین رفته و دیگر نمی توانند کاسه های گدایی خود را از جیب باشگاه پر کنند،حالا دست به حاشیه می زنند !؟

آیا پیش خود نمی گویند حالا که پرویز مظلومی بی سر و زبان آمده مربی استقلال شده چرا من نشوم؟

آیا طرفداران بعضی از مربیان خاص فکر نمی کنند اگر مظلومی قهرمان ایران و احیانا آسیا شود،تابوی مربی محبوبشان شکسته میشود و چون با فوت حجازی آلترناتیو دیگری برای مربی دلخواهشان نبوده و با موفقیت احتمالی پرویز مظلومی از این به بعد این مظلومی است که اگر در استقلال نباشد،هووی مربی محبوبشان خواهد بود !؟

خدا به هر کسی عقل داده،هر هواداری از تیمش قهرمانی و بردن دربی را می خواهد که فعلا یکی از آنها میسر شده و قهرمانی هم ان شاالله در حال به وقوع پیوستن است .

حالا اگر بازی زیبا هم می خواهیم ،باشد؛باید بگذاریم تیم جای پای خود را در لیگ و جدول آن محکمتر بکند،بعد خود به خود با اعتماد بفسی که در تیم  بوجود می آید_غرور را نمی گویم_ شاهد بازیهای زیبا هم خواهیم بود.

 

(هرچند الان هم استقلال بد بازی نمی کند) 

 

پس اگر ما خواسته های خود را از استقلال برآورده شده می بینیم،باید خواسته استقلال را هم که همانا فقط حمایت بی چون و چرا می باشد را باید بر آورده کنیم. (هرچند تا الان هم کم نگذاشته ایم و فقط معدودی هستند که ....

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 7 / 1390برچسب:حسن روشن,از استقلال,خواسته هایمان,ترسو,فتح الله زاده,بهترین دفاع, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

حاشیه های امروزی فقط با پول برطرف می شود!

سلام                            http://alisorkh.persiangig.com/LOGO/Esteghlal.png

چند روزی است که جاسم کرار شده سر تیتر اخبار رسانه های کشور!

اینکه جاسم کرار در بین دو نیمه چه رفتاری کرده و به مظلومی بابت چه مسئله ای اعتراض کرده یا نکرده موضوع بحث این مطلب من نیست.

اما می خواستبم در مورد اعتراضات بازیکنانی دیگر که همچون جاسم کرار به تعویض و یا نیمکت نشینی خود اعتراض کرده اند وباعث شده اند این مسئله های کوچک به حاشیه های بزرگ تبدیل شوند و در نهایت استقلال را مرکز کانون حاشیه ها کرده اند،صحبت کنم.

در تمام تیمهای دنیا این موضوع که بازیکنانی در طول فصل با مدیر و یا کادر فنی تیم اختلاف نظر پیدا می کنند و یا کارشان به اعتراض و حتی قهر کردن می رسند،یک امر طبیعی است و اگر در تیمی از این دست اتفاقات در طول فصل نیافتند،باید به بازیکنان و کادر فنی آن تیم شک کرد.

چون از قدیم و ایام گفته شده که اختلاف نظر در موضوعات و موارد مختلف باعث بهبود و موفقیت در آن مسئله ای که مورد اختلاف قرار گرفته می شود.

اما اینکه بخواهیم هر کدام از این اعتراض های بازیکنان را به اختلاف نظر و ...ربط بدهیمک یک مقدار بی انصافی کرده ایم و نباید از این مواردی که جدیدا در تیم مثل قارچ شروع به رشد کردن کرده غافل بشویم و سر سری از آنها بگذریم.

در رسانه معروف .... مطالبی دیده می شود که اعتراض کرار به مظلومی را آنقدر بزرگ کرده اند،که کار به جای کشیده که صحبتهای حاجی در ابتدای فصل و اینکه ایشان اعتقاد داشته اند جاسم کرار در مقطع فعلی بخاطر اینکه در کوران مسابقات بوده از علی کریمی سرتر نشان داده را دوباره به باز کرده اند و می خواهند اتفاقات اخیررختکن استقلال را با آن صحبتهای ابتدای فصل حاجی ربط بدهند و در نهایت دوباره یک حاشیه جدید و بزرگ ایجاد کنند تا به هدفی که می خواهند برسند.

حالا هدف این روزنامه و رسانه های مشابه چیست،موضوعی است که فعلا نمی توان در این مطلب به آن پرداخت و خود یک مبحث طولانی می طلبد.اما فقط  اشاره ای میکنم به این موضوع که در صورت در اوج بودن همیشگی استقلال و بردن دربی های پی در چی باعث سرخوردگی طرفدارن رقیب شده و این موضوع در روند فروش رسانه های ورزشی تاثیر بسزایی خواهد گذاشت و ....

حالا بریم سر قضیه اعتراضات بازیکنان در این برهه از زمان که استقلال نیاز به آرامش بیشتری دارد و باید بار خودش را در این 8 بازی باقی مانده تا پایان نیم فصل ببندد.

همان طور همه می دانیم استقلال تقریبا اکثر بازیهای سخت خود را _البته روی کاغذ_ انجام داده و حالا با تیمهای نسبتا آسانتری بازی دارد و اگر استقلال بتواند حداکثر امتیازات موجود را بگیرد و با توجه به بازی های برگشت و خانگی ی که دارد می تواند سند قهرمانی خود را در همین پایان نیم فصل اول لیگ برتر ربه نام خود بزند.

اما راه کار ی که باید جلوی این اعتراضات و حواشی را بگیرد در چه مسائلی خلاصه می شئد را باید از یک کلمه صحبت به میان بیاوریم؛                               اسکناس !

اگر مشکلات مالی استقلال تا حدودی بر طرف شود،آنگاه سرمربی تیم می تواند برای نمونه یکی از بازیکنان معترض را برای مدتی اخراج کند تا حساب کار دست بقیه بازیکنان بیاید.اما چون بازیکنان تا امروز مردانگی کرده اند و با توجه به مشکلات فراوانشان تیم را در صدر جدول نگه داشته اند ،نمی توان با اقتدار با آنها برخورد کرد.از طرفی هم چون بازیکنان مبالغی که باید دریافت می کردند و به قول مدیر باشگاه بیش از اندازه هم به وی فرصت داده اند یک مقدار کادر فنی و مدیریت باشگاه را در معذوریت قرار داده اند.

لذا با اینکه می دانیم نباید بخاطر نیمکت نشینی و یا نگرفتن مطالبات ،بازیکنان از این مدل حرکات و اعتراضات انجام دهند،ولی همین مشکلات مالی خیلی باعث مدارا کردن کادر فنی با بازیکنان تیم شده است.

مثال :اگر یادمان باشد در بازی استقلال با النصر در عربستان با وجود نیاز شدید کادر فنی به مجتبی جباری،پرویز مظلومی وی را به دلیل مصاحبه جنجالی که با روزنامه خبر ورزشی انجام داده بود،از تیم کنار گذاشت و به عربستان نبرد.اگر همین مجتبی در عربستان برای تیم بازی می کرد و استقلال بعد از زدن گل برتری اش به النصر با مجتبی جباری میدان داری می کرد و به اداره بازی می پرداخت،شاید اکنون ما به جای السد با ذوب آهن بازی کرده بودیم و جز  چهار تیم برتر آسیا قرار گرفته بودیم.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 7 / 1390برچسب:استقلال,افتخارات,باشگاههای آسیا,اعتراض ,مشکلات مالی,حذف ذوب آهن,پول, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب