بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مگر بازیکنان ملی در کوران مسابقات لیگ ساخته نمی شوند!

تبادل لینک رایگان

مهرداد پولادی،علیرضا حقیقی،اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد را چهار کشف کروش برای فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی و بازیهای برگزارشده در جام بیستم می دانند.
حال سوالی که این وسط مطرح میشود این است آیا اگر هاشم بیگ زاده  یکی دو هفته مانده به جام جهانی مصدوم نمیشد و اینکه سید مهدی رحمتی  از تیم ملی کناره گیری نمی کرد و یا اختلافش با سرمربی تیم ملی حل و فصل میشد،بازهم به پولادی و حقیقی بازی می رسید!
در خصوص دوبازیکن دو ملیتی ایران نیز صحبتی در موردشان فعلا نکنیم بهتره !باید در پایان کار تیم ملی در برزیل به عملکرد آنها بپردازیم و بازی هایشان را تجزیه و تحلیل کنیم.
لذا کروش در فوتبال ایران هنوز که هنوزه تحولی ایجاد نکرده!بله نمی توانیم از بازی های نسبتا درخشان اما تدافعی تیم ملی در جام جهانی به سادگی عبور کنیم!
منتهی اگر بخواهیم تمام انگیزه و پر انرژی بودن بازیکنان و دوندگی های بی امان  آنها را مختص به حضور کروش در تیم ملی بدانیم،آنگاه سهم بازیکنان و مربیان داخلیشان در راه آماده نگه داشتنشان چه می شود.
چطور زمان های که تیم ملی نتایج خوبی نمی گیرد کارشناسان فوتبال بادی به غبغب انداخته و سهم باشگاهها  و مربیان فعال داخلی و نوع تمریناتی که در طول فصل برای بازیکنانشان در نظر می گیرند را  تاثیر گذار میدانند ،اما حالا که تیم ملی دو تا نتیجه معمولی اما از نظر بعضیها فوق العاده و کم نظیر گرفته ، هیچ سهمی برای باشگاه ها و مربیان آنها در نظر نگرفتند و دائما کروش کروش میکنند؟
مع الوصف؛ این را می دانیم که کروش با بزرگ کردن حریفان ایران و کوچک شمردن بازیکنان و تیم ملی کشورمان  باعث  بزرگ کردن خودش و پایین آوردن سطح توقع مردم شده و با این روش هر نتیجه ای در جام جهانی میگرفت خودش را موجه و دلایل ناکامی و موفقیتش را از قبل در ذهن تک تک فوتبالدوستان جا انداخته بود!
اگر ناموفق  بود و نتیجه نمی گرفت که می گفت من از همان ابتدا گفتم با چه تیم های می خواهیم مبارزه کنیم و امکانات و وقت کافی برای این کار هم  به من داده نشد تا تیم ملی را بیشتر از شرایط فعلی آماده کنم!اگر هم نتیجه می گرفت مثل همین حالا به جای اینکه خودش از خودش تعریف کنن،بادنجان درغابچی هایش نوشابه های گازدار اصل کانادایی برایش باز کرده و اعلام گلریزان برای جور شدن دستمزدش کرده اند!     

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 4 / 1393برچسب:تیم ملی,لیگ داخلی فوتبال,مربیان وطنی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 4 تیرماه 93

persian chat rooms

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 4 / 1393برچسب:رسانه ها،مطبوعات ورزشی،روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

جاسم کرار دوباره رسما به استقلال پیوست


خبرگزاری الغد پرس عراق به نقل از سخنگوی مطبوعاتی باشگاه الطلبه این کشور اعلام کرد که جاسم کرار به طور رسمی به استقلال پیوسته است.
در این خبر آمده است: «کرار جاسم در تست‌های اولیه (احتمالا منظور تست‌های پزشکی بوده) شرکت کرده و پس از موفقیت در این تست‌ها با استقلال قرارداد یک‌ساله امضا کرد. کرار تمایل زیادی داشت که به لیگ برتر ایران بازگردد و با وجود پیشنهادات داخلی و خارجی تصمیم گرفت بار دیگر برای استقلال بازی کند. او منتظر است کارت ITC او صادر و به این تیم ملحق شود».
کرار جاسم در فصل 91 - 90 به استقلال پیوست اما به دلیل درگیری با مجتبی جباری در نیم فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شد.
نکته:سال قبل هم پیوستن این بازیکن رسما  از سوی مدیران باشگاه اعلام شد اما بعد از مدتی مشخص شد به دلیل مشکلاتی که در تبریز داشته _شایعه داشتن زن دوم و یا مشکلات مالیاتی و ..._کرار  نمی تواند به جمع آبی پوشان بپیوندد.
لذا کادرفنی و هواداران می بایست تا زمان اولین جلسه تمرینی کرار با استقلال از پیوستن این بازیکن به تیم محبوبشان مطمئن نباشند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 4 / 1393برچسب:فصل نقل و انتقالات،جاسم کرار،استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 3 تیرماه 93

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 4 / 1393برچسب:رسانه ها،مطبوعات ورزشی،روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

رگ غیرت ایرانی

persian chat rooms

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 2 / 4 / 1393برچسب:جام جهانی 2014،تیم ملی ایران،هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اگر اشتباه داوری نبود،نکونام اسطوره ملت شده بود!

persian chat rooms

در طی یک روز گذشته که از دیدار تیم ملی ایران برابر آرژانتین گذشته شاهد اتفاقات و حاشیه پردازی های بودیم که فقط مختص ایرانی جماعت است و لاغیر!
از فحاشی و توهین های کاربران به داور بازی و لیونل مسی در صفحات شخصیشان گرفته تا مقصر دانستن جاد نکونام در گلی که از تیم ملی آرژانتین دریافت کردیم از موارد قابل ذکر می باشند.
در خصوص جواد و گلی که تیم ملی دریافت کرده قبلا طی یک پستی مفصل صحبت کردیم.
منتهی طرف دیگر قضیه بازی ایران مقابل آرژانتین به پنالتی نکرفته شده به سود ایران ربط پیدا می کند.
یعنی اگر داور این دیدار در سوت خود مبنی بر اعلام یک ضربه پنالتی می دمید،مطمئنا این جواد نکونام بود که پشت ضربه پنالتی می ایستاد.
لذا آنوقت بود که با به ثمر رسیدن اولبن گل تیمی که تا حالا نتواسته دروازه حریفانش را باز کند و نیز ایران با همین گل به پیروزی میرسید یا حتی با همین اشتباه پی در پی بازیکنان بازی به مساوی می رسید،همین فوتبالدوستانی که وی را مقصر باخت تیم ملی می دانند وی را در حد یک اسطوره بزرگ می پرستید و در صحبتهای که با هم داشتند به نیکی از وی یاد می کردند.
نکته: فقط در فوتبال ایران همچین فوتبال دوستان ملون می توان دید!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 2 / 4 / 1393برچسب:جام جهانی 2014,تیم ملی ایران,جواد نکونام,اشتباهات داوری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

کدام کارشناسی نکونام را مقصر باخت ایران به آرژانتین دانسته است!؟

persian chat rooms

هر یازده بازیکن ایران بعد از یک دقیقه از لو دادن توپ توسط نکونام مقابل مسی آرایش دفاعی گرفته اند
کدام فوتبال نفهمی مقصر این ضربه منتهی به گل را جواد نکونام می داند؟
لطفا خودش را به سرپرست لنگی تیم ملی یا دو بازیکن همنام تیمشان در تیم ملی معرفی نماید!
قابل توجه عادل فردوسی پور که پشت یک تریبون مردمی چنین اظهار نظرهای بی محتوای می کند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 2 / 4 / 1393برچسب:جام جهانی 2014،تیم ملی ایران،جواد نکونام،کارشناسان فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

منتطری موفق ترین دفاع تیم ملی در حمله!

عکس های خفن

بعد بازی تاریخی ایران برابر آرژانتین از همه بازیکنان گفتیم و عملکردشان را ستودیم الا پژمان منتظری!
شاید به جرات میتوان منتظری را روبه جلو ترین مدافع ایران در دو دبدار گذشته یاد کنیم.
پژمان ضمن انجام دادن وطایف دفاعی خود در حملات تیم نیژ شرکت فعالی داشت تا جای که در بازی با نیجریه چند نفوذ خوب از خود نشان داد که چون در خط حمله کم تعداد بودیم نتیحه بخش نبودند.
در بازی با آرژانتین نیز دو نفوذ و سانتر از جناحین داشت که هر دو سانتر وی دو موقعیت خطرناک روی دروازه حریف فراهم شده بود.اما متاسفانه تا این ساعت کمتر به وی پرداخته سده ایت.
پژمان منتظری در دو دیدار ایران بسیار موفق و درخشان ظاهر شد ولی آنقدری که به دربیل های پولادی توجه و پرداخته شد،از پژمان و عملکرد مناسبش صحبتی نکردند!
 دفاعی که 50 متر طول زمین را بصورت رفت و برگشت چندین بار برای شرکت در ضد حملات طی میکند و با توجه به اینکه  مطمئنا از سوی سرمربی تیم بیشترین وظایف را در فاز تدافعی به وی محول شده است،دادن دو پاس زیبا در جریان بازی برای مهاجمین تیم عملکرد بسیار خوبی می تواند باشد
جلال حسینی روی ضربات ایستگاهی و کرنر دو سه تا ضربه سر زده و زود برگشته سر جای خودش!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 2 / 4 / 1393برچسب:جام جهانی 2014,تیم ملی ایران,پژمان منتظری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 2 تیرماه 93

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 2 / 4 / 1393برچسب:رسانه ها,مطبوعات ورزشی,روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

نکونام مقصر دریافت تک گل پیروزی بخش آرژانتین نبود!

cze

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 2 / 4 / 1393برچسب:جام جهانی 2014,تیم ملی ایران,جواد نکونام, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب