بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


طرفدار ایتالیا هستم!

link

مجری:طرفدار کدام تیم ملی هستید؟
محمد رضا احمدی:ایتالیا
مجری: اگر شما سرمربی تیم ملی بودید،یاتوجه به اتفاقات افتاده آیا حاضر به بازگرداندن رحمتی به تیم ملی می شدید!؟
محمد رضا احمدی:بله! البته تا قبل دیدن مصاحبه سید مهدی در برنامه ورزش از نگاه دو مخالف بودم!اما چون سید به خوبی از خودش دفاع کرد و ضمن عدر خواهی مجدد از مردم و کروش حتما باید دعوت میشد که نشد!
مجری:از بین سه دروازه بان حال حاضر کدامیک را برای گلر اولی تیم در نظر دارید؟
محمد رضا احمدی:هیچ کدام،سوشا مکانی
فکر کنم این دروازه بان با 185 سانتیمتر بیشتر بهتر ازاین دو دروازه بان دیگرمان تشنه بازی کردن باشند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 3 / 1393برچسب:رسانه ملی,محمد رضا احمدی,تیم ملی ایتالیا, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

غیبت زیدان آسیا در جمع بازی سازان حرفه ای جام جهانی

عکس های خفن

در حالی که 9 روز تا آغاز رقابت‌های جام جهانی فوتبال باقی مانده است بیشتر تیم‌ها فهرست نهایی و 23 نفره خود را برای حضور در این رقابت‌ها اعلام کرد‌ه‌اند.
در میان بازیکنان دعوت شده به تیم‌های مختلف، بازی‌سازانی تیم‌‌های ملی‌ کشورشان را همراهی می‌کنند که مهره‌هایی کلیدی به حساب می‌آیند. مهره‌هایی که میتوانند با قابلیت‌های فردی،خلاقیت و تکنیک خود سر نوشت یک بازی را رقم زنند.
برای همین منظور سایت دوویچه وله به معرفی برترین بازی‌سازان حاضر در این تورنمنت پرداخته است که از اشکان دژاکه  به عنوان بازی ساز تیم ملی فوتبال ایران اینگونه نام برده است:
 اشکان دژاگه، بازی‌ساز لژیونر ایران
دژاگه که سال‌های زیادی در بوندس‌لیگا فعالیت داشت و در سال 2012 به همراه ولفسبورگ قهرمان آلمان شد،درحال حاضردرخدمت باشگاه انگلیسی فولام قرار دارد. اشکان اگر چه در تیم ملی جوانان آلمان حضور داشت اما در نهایت تصمیم گرفت که با پیراهن تیم ملی فوتبال ایران به میدان رود. او با توجه به تجربه‌ بین‌المللی‌اش یکی از مهره‌های مهم کارلوس کی‌روش سر مربی ایران در جام جهانی محسوب می‌شود.
نکته:حیف که زیدان آسیا از تیم ملی ایران خداحافظی کرده و گرنه در خصوص ویژگی های هشت شاکی حرفهای زیادی برای گفتن داشتند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 3 / 1393برچسب:جام جهانی 2014,مجتبی جباری,اشکان دژاگه, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

با امیر همچنان بهترین تیم ایران هستیم!

عکس های خفن

صعود 32 پله‌ای فولاد و سقوط استقلال در رده‌بندی بهترین تیمهای باشگاهی
در جدیدترین رده بندی منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی آمار و ارقام تیم فولاد با 32 پله صعود در جایگاه 159 و تیم استقلال با 27 پله سقوط در جایگاه 157 قرار گرفت.
به نظر میرسد با وجود اینکه دردو سه رده بندی آخری که از سوی فدراسیون جهانی آمار و ارقام اعلام شده و استقلال ها در هر مرتبه چندین پله سقوط داشته اند،اما امیر قلعه نویی سرمربی استقلال در این کمیته جهانی دارای برش زیادی دارد و حرفش  را هنوز خیلی ها می خرند!
جالبه تیمش در آسیا حذف شده،در جام حذفی مقابل یک تیم دسته یک سقوط کرده،اوت شده و در لیگ سیزدهم نیز نازل ترین مقام خود را با وی بدست آورده اما هنوز که هنوزه بهترین تیم ایران اعلام شده و در صدر تمام تیم های ایرانی قرار دارد.
خدا وکیلی باید از داشتن چنین مربی قدرتمند و پر نفوذی در تیممان افتخار کنیم و  به سایر هواداران تیم های ایرانی نیز فخر بفروشیم!
از شوخی گذشته به یاد نداریم با وجود اینکه استقلال در یک فصل هم قهرمان جام حذفی شده باشد و هم در لیگ فقط با اختلاف یک امتیاز قهرمانی را از دست داده و نیز از گروه خود در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا به مرحله حذفی راه پیدا کرد باشد، اما چنین رتبه های را در جدول رده بندی بهترین تیمهای آسیایی کسب کرده باشد! 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 3 / 1393برچسب:رده بندی باشگاههای جهان,استقلال,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مگر ملی پوشان استقلال منتظر کدام پیشنهاد خارجی هستند!؟

عکس های خفن

جدا از آندرانیک تیموریان که مرتب حرف از حضور در لیگ قطر می‌زند و جدایی‌ اش را می توان از حالا پیش بینی کرد،اما هنوز تکلیف امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده و خسرو حیدری مشخص نشده است و قلعه‌نویی نمی‌داند که می‌تواند روی آنها برای لیگ چهاردهم حساب کند یا نه...
در این میان علی نظری‌جویباری مدعی شده به دلیل اینکه تمرکزملی‌پوشان به‌هم نخورد، با تصمیم امیر قلعه‌نویی قرار بر این شده که با ملی‌پوشان استقلال پس از بازگشت از برزیل مذاکره شود.
اما مسئله ای که مشخص است و نمی شود آنرا از دید هواداران باهوش استقلال مخفی نگه داشت،می توان یکی از مهم‌ترین دلایل تعویق این مذاکرات که عدم رضایت ملی‌پوشان و زیر بار نرفتن آنها برای تمدید قرارداد بوده دانست!
 به نظر میرسد اگر توافقی با بازیکنان ملی پوش صورت گرفته بود،طرفین پای برگه قرار داد را امضا می‌کردند و دیگر خبری هم از به‌هم خوردن تمرکز این بازیکنان نمیشد!
لذا بدیهی است که تفاهمی کلا ایجاد نشده و ملی‌پوشان استقلال مدعی‌ اند که تا قبل از پایان دیدارهای ایران در جام جهانی، زیر بار تمدید قرارداد نخواهند رفت تا فرصت احتمالی حضور در تیم‌های خارجی را از دست ندهند.
لذا تنها سوالی که در ذهن این روزهای هواداران بی پاسخ مانده است این است که بازیکنان ملی پوش استقلال با شرابط سنی 30 سال به بالا انتظار پیشنهاد از کدام تیم غیر آسیایی را می کشند و اگر منظور آنها تیم های عربی و حاشیه ی خلیج فارس می باشد ،که از همین حالا  و بدون بازی کردن در جام جهانی  می توانن پیشنهادات خوبی داشته باشند و برای محقق شدن این کار فقط نیاز به یک چراغ سبز به اجنتهای فعال در نقل و انتقالات بازیکنان به این کشورها می باشد!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 3 / 1393برچسب:لژیونرها,استقلال,ملی پوشان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

به یک شرط پیراهن شماره 7 استقلال می تواند به بختیار رحمانی برسد!

عکس های خفن

طی یکی دو روز گذشته و با بازگشت ملی پوشان از اردوی اتریش مجددا شایعه پیوستن بختیار رحمانی به استقلال و حتی بستن قرار داد داخلی با آبی پوشان  در خیلی از مطبوعات ورزشی و سایتهای مختلف مطرح شده است و از قرار معلوم این بار باید پیوستن این بازیکن را به استقلال جدی تر از گذشته پیگیری  کنیم و به موضوعات مختلف در خصوص این نقل و انتقال مهم بپردازیم.
مع الوصف؛اگر ادعای برخی از دوستان و رسانه ها در خصوص پیوستن بختیار رحمانی به استقلال صحت داشته باشد،باید بگوییم که استقلال بعد از مدتها توانسته  چند سالی خود را در خط هافبک  با جوانگرایی مجدد صاحب یک بازیکن با کیفیت و صد البته از همه مهمتر با تعصب استقلالی کند.


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 15 / 3 / 1393برچسب:بختیار رحمانی,استقلال,شماره پیراهن بازیکنان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روش کثیف مدیران سپاهان در فصل نقل و انتقالات!

http://media.jamnews.ir/1168jamenws_ir06.JPG

با جذب نکونام و غفوری شاید پیوستن حمودی و ابراهیمی به استقلال آسانتر شود!
بعد از اینکه سپاهانی ها متوجه مذاکرات موفق آمیز استقلالی ها با وریا غفوری شده بودند،طبق سنت چند سال اخیرشان با ولخرجی و دست و دلبازی های وزارتخانه مربوطه با 200 میلیون تومان بیشتر از مبلغ مورد توافق این بازیکن با استقلال به غفوری پیشنهاد پیوستن به تیمشان را دادند و در نهایت موفق به جذب بازیکن نفت تهران شدند!
اما انتقادی به روش و رویکرد مدیران این تیم در فصل نقل و انتقالات وجود دارد که همانا داشتن سیاستی کثیف در بازار آشفته نقل و انتقالات بازیکنان و نشان دهنده میزان حسادت و خودخواهی مدیران این تیم اصفهانی می باشند!
یعنی مسئولان این تیم اصفهانی همچون  مدیران  تیم بایر مونیخ جهت  تضعیف رقبا و عدم تقویت  دیگر تیم ها دست به خرید بازیکنان مورد نیاز مدعیان قهرمانی با مبالغ خیلی بیشتر از عرف رایج می زنن و با این روش بازیکنان مورد نظر و نیاز تیم های مختلف را حتی با وجود عدم نیاز مربیان تیمشان به خدمت می گیرند!


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 15 / 3 / 1393برچسب:فصل نقل و انتقالات,سپاهان,استقلال,نکونام,ابراهیمی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آقای سر رشته داری شما هم جز همان دوستان ناخلف امیر بودید!

محمد سررشته‌داري
امير قلعه نوعي سال خوبي را سپري نکرد. پنجمي در ليگ ،حذف از جام حذفي و البته حذف از آسيا براي ژنرالي که کارنامه اش در ايران بهترين کارنامه است اصلا خوب نيست. شايد همين کارنامه براي برخي ديگر بهترين باشد اما براي امير با هفت ملي پوش و قدرتمند ترين تيم سالهاي اخير آسيا بد است و اين نکته را خود امير قلعه نوعي بهتر از ديگران مي داند.آناليز استقلال امير قلعه نوعي اما به ما مي نماياند که معايبي وجود داشته که بايد برطرف شود. اولين عيب و آخرين عيب از ديد نگارنده اما اين است:رفيق بازي شديد امير قلعه نوعي و اعتماد بيش از اندازه و البته پاي دوستان ايستادن!


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 3 / 1393برچسب:محمد سر رشته داری,امیر قلعه نویی,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قلعه نویی را چه شده است !؟

تبادل لینک رایگان

فتح الله زاده:مي‌گويند قرارداد‌هايت بد بوده که بازيکنان رفتند.
من قرارداد نکونام را طوري نبستم که برود ولي وقتي شرايط طوري بود که بايد برود چه بايد مي‌کردم؟
وقتي مربي بازيکن را نمي‌خواهد تقصير من است.
* فرهاد مجيدي چطور؟
- فرهاد مجيدي هم همين طور.
چند روز بعد از این اظهار نظر جنجالی مدیر عامل سابق استقلال ....
سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط استقلال هم خاطرنشان کرد: ابتدا باید از فتح‌الله‌زاده تشکر کنم که بسیار زحمت کشید. باید این موضوع را بگویم که ذهنیت ما این است که امسال استقلال را جوان‌تر و شاداب‌تر کنیم تا بتوانیم نتایج فصل گذشته را جبران کنیم

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 3 / 1393برچسب:امیر قلعه نویی,علی فتح الله زاده,فرهاد مجیدی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بازیکن سابق استقلال کفش هایش را آویخت

تبادل لینک رایگان

کیانوش رحمتی هافبک با اخلاق فوتبال ایران که سابقه عضویت در تیم های پاس، سایپا، استقلال و مس کرمان را دارد از دنیال فوتبال خداحافظی کرد.
این بازیکن که فصل گذشته به دلیل تزریق آمپول توسط پزشکان مس کرمان چند ماهی از میادین دور بود در نهایت تصمیم به آویختن کفش‌های خود گرفت.
هافبک سابق پاس، استقلال و سایپا در خصوص اینکه بهترین و بدترین خاطره دوران فوتبالش چیست، گفت: «هر چند که در اواخر من در مس بازی نکردم اما بدترین خاطره‌ام مربوط به سقوط این تیم می‌شود. بهترین خاطراتم زمانی بود که چندین قهرمانی با هواداران استقلال به دست‌ آوردم.از دوران بچگی به استقلال علاقه داشتم و همیشه استقلالی خواهم بود تا ابد طرفدار این تیم هستم.»
بزرگترین پیروزی:
بدرود هافبک زحمتکش ،با اخلاق و بی حاشیه استقلال.زحماتی که برای تیممان کشیدی و تلاش های که در راه آن چهار برد پیاپی مقابل قرمزها در خط میانی داشتی هیچگاه از یادمان نخواهد رفت.
تو یکی از بهترین ها بوی،هم از لحاظ اخلاقی و هم فنی.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 3 / 1393برچسب:کیانوش رحمتی,خداحافظی از فوتبال,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اختلافات و دعواهای درون خانوادگی را به بیرون آن نکشانیم!

تبادل

ما هم از تصمیم جواد نکونام در فصل گذشته و تنها گذاشتن تیم و امیر قلعه نویی همانند اکثر هواداران استقلال ناراحت و دلخوریم!لذا این قضیه اصلا باعث نمیشود که نظرمون در مورد جواد نکونام تغییر پیدا کند!
اما معتقدیم؛اینکه جواد نکونام همچنان اصرار به بستن بازوبند آبی دارد و اکثر لنگی ها از جمله علی کریمی،مرتضی فنونی زاده و...همراه با خیل عظیمی از هواداران قرمزی از این کار نکونام ناراحت می باشند و به قولی جلز ولزشون درآمده و بوی سوختن ... فضای فوتبال ایران را گرفته ،چرا باید ما استقلالیها از این کار نکونام ناراحت باشیم.
نکونام بنا بر علایق شخصی خود و صد البته استقلالی بودنش دوست دارد بازوبند آبی بر روی بازوی خود ببندد!
لذا این تصمیم را حتی اگر علی دایی،مهدی مهدوی کیا،یحیی گل محمدی و حتی وحید هاشمیان که پیشکسوتان فعلی قرمزها هستند در دوران بازی خود در تیم ملی می گرفتند و با بازوبند آبی در میادین حاضر میشدند،باید باعث خوشحالی ما میشد نه اینکه بخواهیم بستن بازوبند بازیکنی مثل نکونام که سابقه بازی در استقلال را داشته مایه ننگ و یا احیانا سرافکندگی خود بدانیم.
دعواهای داخلی و درون خانوادگی ما باید بین خودمان حل بشود و به بیرون از خانواده استقلال کشیده نشود.
بنابراین ما اعتقاد داریم حتی جرو بحث های اساسی این روزهای هواداران استقلال که در حال توسعه و گسترش پیدا کردن می باشد و هر لحظه بر ریشه اختلافات و ایجاد چند دستگی اضافه می شود،نیز نباید از  درون خانواده آبیمان به بیرون کشانده شود تا با اضافه شدن دشمنان و غرض ورزان استقلال هیچ راه بازگشتی برای طرفین باقی نماند و در نهایت کار به جای کشیده شود که داشتن یک خانواده آبی یکدست و متحد برای همه ما تبدیل به یک آرزو شود!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 11 / 3 / 1393برچسب:جواد نکونام,استقلال,بازوبند تیم ملی,هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ﻣﻬﺪﯼ ﭘﺎﺷﺎﺯﺍﺩﻩ ﺩﺳﺘﯿﺎﺭ ﺍﻣﯿﺮ ﻗﻠﻌﻪ ﻧﻮﯾﯽ در لیگ چهاردم

تبادل

مهدی پاشا؛به خانه خودت خوش آمدی!
ﻣﻬﺪﯼ ﭘﺎﺷﺎﺯﺍﺩﻩ بصورت ﺭﺳﻤی ﺩﺳﺘﯿﺎﺭ ﺍﻣﯿﺮ ﻗﻠﻌﻪ ﻧﻮﯾﯽ ﺩﺭ ﻟﯿﮓ ﭼﻬﺎﺭﺩﻫﻢ ﺷﺪ.
از اینکه یکی از دو سه بازیکنان با تعصب تاریخ باشگاه استقلال که در ایران از نوجوانان تا بزرگسالان بجز پیراهن خوش رنگ آبی استقلال پیراهن هیچ تیم دیگری را نپوشده به عنوان یکی از مربیان آبی پوشان انتخاب شده بسیار خوشحالیم.
نوبتی هم اگر می خواستیم حساب کنیم ،نوبت مهدی پاشا خیلی وقتها پیش گذشته بود!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 11 / 3 / 1393برچسب:مهدی پاشازاده,دستیاران قلعه نویی,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

حسادت قلعه نویی به ستاره ها و بازیکنان محبوب کذب محض است!

عکس های خفن

نیکبخت واحدی؛سال 85 که از استقلال جدا شدم خودم هم فکر می کردم امیر قلعه نویی باعث و بانی اصلی این اتفاق بوده!
اما چند سال بعد با کمی بررسی دقیق تر کتوجه شدم تنها کسی که اصلا در جداشدن من از استقلال نقشی نداشته شخص امیر قلعه نویی بوده است!
نکته:بعد از جدای نیکبخت و پیوستن وی به پرسپولیس استارت شایعه حسادت امیر قلعه نویی به ستاره ه و بازیکنان بزرگ و محبوب زده شده بود و بین یک عده از هواداران خاص تا به امروز و بعد از جئای بازیکنان خاص و تقریبا محبوب از تیم این ادعای کذب برای همدیگر نقل و قول میشود.
در حالی که حداقل در شب گذشته ودر برنامه ورزش مردم در برابر دیدگان میلونها استقلالی رسما اعلام کرد که سرمربی آبی پوشان هیچ نقشی در جدان شدن وی از استقلال نداشته است!
نکته:به مرور زمان دیگر ادعاهای دروغین که فقط از روی غرض ورزی و دشمنی با امیر قلعه نویی به وی نسبت داده میشود هم کذب بودنشان ثابت خواهند شد

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 3 / 1393برچسب:نیکبخت واحدی,امیر قلعه نویی,استقلال,ورزش از نگاه دو, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

نیکبخت واحدی:سال 85 من آقای استقلال بودم!

عکس های خفن

اگر دوباره به سال 85 برگردی باز هم از استقلال جدا میشوی تا به پرسپولیس بپیوندی؟
نیکبخت واحدی:نه!چون حالا که می بینم چه بلاهای بر سر آمد و از آن جایگاهی که در استقلال داشتم به چه کجا رسیدم،هرگز این کار را نمی کردم!
تصمیمی که از روی لجبازی و کمی غرور گرفتم که باعث جدا شدنم از استقلال شد،در عمر و مسیر دوران ورزشی ام تاثیر بسیار زیادی گذاشت.
من سال 85 آقای استقلال بودم و اگر در این تیم می ماندم الان دوران دیگری را در حال سپری کردن بودم.
علی نیکبخت با سابقه 8 ،9 ساله ای که در استقلال داشت جز بازیکنان محبوب آبی پوشان به شمار می آمد و بعد از علی آقا منصوریان،محمد نوازی و فرهاد مجیدی به بازوبند کاپیتانی استقلال نیز رسیده بود!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 3 / 1393برچسب:نیکبخت واحدی،استقلال،ورزش از نگاه دو, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

از شاهرخ بیانی بعید بود!

عکس های خفن

اینکه از تصمیم فصل قبل جواد نکونام مبنی بر جدا شدن از تیم آنهم درست یک هفته قبل از دربی پایتخت اکثر استقلالی ها خیلی از دست وی ناراحت هستند و به این زودی ها این بی معرفتی جواد نکونام را فراموش نخواهند کرد،اما به نظر می رسد هجمه بدی بر علیه این بازیکن  در نزدیکی برگزاری بازیهای جام جهانی  در حال شکل گرفتن است.
از پرسپولیسی جماعت به جواد نکونام نکونام بد و بیراه گفته میشود تا ما هواداران استقلال که هر از گاهی با طعنه تصمیم عجیب و زشت وی را به رخش  کشیده و مورد حملات کلامی خود قرار می دهیم.
تا اینجای کار شاید اتفاق عجیبی نیفتاده باشد،اما اینکه یک پیشکسوت استقلالی یا پرسپولیسی بخواهد در مورد یک بازیکن ملی که اتفاقا کاپیتان تیم ملی می باشد بتوپد و به مسائلی بپردازد که فقط در بین هواداران ممکن است خریدار داشته باشد،کار چندان معقول و همه کس پسندی انجام نداده است.
حالا این شخص می خواهد شاهرخ بیانی کاپیتان سابق استقلال و تیم ملی باشد ،می خواهد مرتضی فنونی زاده مرد همیشه در صحنه برنامه های ورزشی صدا و سیما و همایش های مختلف ورزشی!
کار زشت را باید نکوهش کرد و از کار خوب نیز تقدیر و تشکر!
صحبتهای دو پیشکسوت سرخآبی ها اصلا زیبنده آنها  نبوده و بیان این انتقادات در چنین روزهای  ممکن است باعث سو برداشتهای چون برهم زدن تمرکز بازیکن وعدم حمایت از ملی پوشان در آستانه جام جهانی داشته باشد. 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 3 / 1393برچسب:جواد نکونام،شاهرخ بیانی،پیشکسوتان فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

شماره هشت های بدشانس!

عکس های خفن

بعد از عدم دعوت علی کریمی به تیم ملی و خداحافظی غیر منتظره مجتبی جباری ظاهرا شماره 8 تیم ملی به سردار آزمون رسیده است.
اما با پوشیدن این پیراهن توسط آزمون در اولین بازی با شماره هشت در برابر آنگولا مصدوم شد و از زمین بازی خارج گردید!
خدای نکرده اگر آزمون هم در لیست نهایی کروش قرار نگیرد این سومین شماره 8 می باشد که در طی یک سال اخیر در تیم ملی بنا بر دلایلی مختلف از پوشیدن این شماره و بازی در جام جهانی محروم می شوند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 3 / 1393برچسب:تیم ملی،سردار آزمون،مصدومیت بازیکنان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

امیر قلعه نویی پر امتیازترین سرمربی تیم ملی

 

عکس های خفن

علی لطیفی:بعد از نهایی شدن انتخاب کروش به عنوان سرمربی تیم ،در ذهن خودم تصوراتی از این مربی داشتم که نه تنها هیچکدام از آن موارد به وقوع نپیوست بلکه نظر کلیم در خصوص این مربی تغییر پیدا کرد!
بنده فکر میکردم کروش قرار است به تیم های پایه ای ما خدمت ماندگاری بکند و بازیکنان خوبی را برای نسل آینده فوتبالمان پرورش  و تحویل فوتبال ایران بدهد!
منتهی هیچکدام از تصورات و خیالاتی که در ذهنم داشتم به وقوع نپیوست و حتی رفتن تیمان به جام جهانی تا روزهای آخر طول کشید.
این در حالی بود که اکثر رسانه های کشور از این مربی حمایت قاطعانه ای انجام دادند ولی در عوض برای مربیان ایرانی همچون امیر قلعه نویی که بالاترین  میانگین امتیازات را  در بین سرمربی های تیم ملی بدست آورده بود ،هر روز شاهد انتقادات همن رسانه ها قرار می گرفت.
منظور امیر قلعه نویی در طی 11 ماه حضورش روی نیمکت تیم ملی از ابتدا تا انتهای این مدت تیم ملی ایران به عنوان تیم اول آسیا شناخته شده میشد!
نکته:ادموند اختر نیز صحبت های لطیفی را در همین برنامه مورد تایید خود قرار داد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 3 / 1393برچسب:تیم ملی فوتبال،امیر قلعه نویی،علی لطیفی،رسانه ملی،ورزش از نگاه دو, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آقای قلعه نویی باز هم می خواهید سکوت کنید؟!

Free Link Exchange

قلعه نویی مجیدی و نکونامرا نمی خواست ؛مجیدی به مظلومی دروغ گفت ولی ما بنا را بر صداقت گذاشتیم
مي‌گويند قرارداد‌هايت بد بوده که بازيکنان رفتند. من قرارداد نکونام را طوري نبستم که برود ولي وقتي شرايط طوري بود که بايد برود چه بايد مي‌کردم؟ وقتي مربي بازيکن را نمي‌خواهد تقصير من است.
* فرهاد مجيدي چطور؟
- فرهاد مجيدي هم همين طور.
* امسال با مربي مشکل داشت، سالي که مظلومي مربي بود چرا ول کرد رفت ؟
- سالي که مظلومي بود آمدند توافق کردند. گفت من نمي توانم کار کنم، بچه ام اينجوري است
بزرگترین پیروزی:
در هفته های ابتدای لیگ سیزدهم مدام از زبان سرمربی استقلال می شنیدیم که تیمش مجتبی جباری ندارد و باید یک بازیکن با ویژگی های نزدیک به این بازیکن را جذب کنند تا در روزهای حساس لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به مشکل برنخورند!


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 8 / 3 / 1393برچسب:امیر قلعه نویی,علی فتح الله زاده,جواد نکونام,فرهاد مجیدی,مجتبی جباری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

افشای گوشه ای از زد و بندهای قلعه نویی در فوتبال!

Free Link Exchange

حرفهای عجیب رضا عنایتی؛ قلعه نویی مرا از جام جهانی محروم کرد!
هر فصل بحث حضورت در استقلال مطرح می‌شود و خودت نیز اعلام کرده‌ای که دوست داری با پیراهن آبی از فوتبال خداحافظی کنی.
اول این را بگویم که فعلا قصد خداحافظی ندارم و ۳‌سال دیگر فکر می‌کنم که می‌توانم به فوتبال ادامه بدهم یا خیر. کسانی در استقلال هستند که دوست ندارند من به این تیم بروم. همه فکر می‌کنند قلعه‌نوعی مرا دوست دارد، اصلا اینطور نیست زیرا اگر دوست داشت در استقلال باشم، پای اعتقادش می‌ایستاد. هنوز هم می‌گویم که دوست دارم با پیراهن استقلال خداحافظی کنم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.
آیا واقعا حق با رضا عنایتی است!
مهاجمی که تا چندی قبل عنوان کرده بوده بخاطر علی دایی پشت درهای تیم ملی مانده بودم و امیر قلعه نویی یکی از مربیانی بود که  با وجود داشتن وحید هاشمیان در نوک خط حمله از من نیز در ترکیب تیم ملی بصورت ثابت استفاده می کرد و فقط به جای  پست اصلیم در گوش سمت چپ یا بال چپ مورد استفاده قرار میداد!
این کارهای امیر قلعه نویی که بر مبنای رفاقت و معرفتی بنا نهاده شده بود و لطفی که در حق عنایتی و حتی حاج محمود فکری که در چند بازی آخرش با بازوبند کاپیتانی از تیم ملی خداحافظی کرد،باعث میشد از امیر به عنوان کسی که با بازیکنانش زد و بند می کند نام ببرند!
بله امیر قلعه نویی بازیکنان شایسته ای چون فکری،عنایتی و ..را در دوران مربیگریش در تیم ملی  با وجود آنکه در پستهای غیر تخصصی استفاده مکیکرد،بازی می داد و عواقب این تصمیماتش را هم با جان دل می پذیرفت!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 8 / 3 / 1393برچسب:ناپاکی های فوتبال،امیر قلعه نویی،رضا عنایتی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب