بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


جباری متعصب تر از حنیف عمران زاده!

عکس های خفن

نمیدونیم چرا هر اتفاقی در استقلال میافتد ما دوست داریم یه جورائی ربطش دهیم به مجتبی جباری!
با مطرح شدن شایعات جدا شدن حنیف عمران زاده بازیکنی که انصافا در زمانی که در درون زمین و ترکیب  پسران آبی به بازی گرفته میشد با تمام وجودش بازی میکرد و تعصب مثال زدنی نیز داشت ما را یاد چند موضوع مختلف میاندازد!
 عمران زاده همواره با علامت دستانش که نشاندهنده چهارتایی شدن لنگی ها را می داد و یا شعارهای متعصبانه که روی پیراهنش می نوشت کاملا نشان از تعصبش  به استقلال را به ما یادآوری میکرد!
منتهی پس از شنیدن مذاکرات وی با تراکتوسازان که ظاهرا منتفی شده و مجددا با استقلال تمدید کرده است به ما هواداران نکته خوبی را گوش زد کرد که بازیکنان متعصب نیز اگر پولشان را دیر و زود کنن و یا  شرایط دلخواهشان فراهم نشود امکان اینکه به تیم دیگری بپیوندند بسیار است!
اما این موضوع چه ربطی داشت به مجتبی جباری!؟


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 20 / 3 / 1393برچسب:مجتبی جباری,حنیف عمران زاده,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

شماره هشت های استقلال را همه می شناسند!

عکس های خفن

رضا حقیقی در جواب اسطوره استقلال علی جباری که عنوان کرده بود نباید پیراهن شماره 8 را به حقیقی می‌دادند اینگونه اظهار فضل نموده اند:
"" شماره 8 را همه با علی کریمی می‌شناسند! ""
لذا بر خود واجب دانستیم که خدمت این لنگی بزرگوار عرض کنیم؛ تو که هیچ،علی کریمی هم هیچ،اون موقع که به علی جباری استقلال سلطان می گفتند،اسطوره  تیم در پیت شما علی آقا پروین،دنبال تخریب چهره علی جباری بود تا بتواند جای وی را در تیم ملی بگیرد!
آن دوران علی جباری پیراهن شماره 8 می پوشید و در فینال جام ملتها دو تا سه تا گل می زد!
اما چون من و شما آن دوران را اصلا به یاد نداریم و کلا به دنیا نیامده بودیم  اجبارا  تصاویری از شماره 8  دیگری از تیم ملی _ مجتبی جباری _ که در دربی این طوری اسکلتان کرده بود  به اشتراک میگذاریم تا شاید این شماره هشت به خوبی به یادتان بیاید! 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 20 / 3 / 1393برچسب:پیشکسوتان استقلال,تیم ملی,علی جباری,رضا حقیقی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

برای این نوع تعصب و غیرت نسل جدید فوتبال نباید حرص خورد!

Free Link Exchange

اگر دنبال صمد،صادق،امیرخان و داش علی منصوریان هستید؛بی خیال تاج ....!
نمیدونم چرا بعضی از دوستان با خودشون هم رودربایستی دارند و سعی میکنن خودشون رو گول بزنن!
شمای که میدونی واژه غیرت در بازیکنان نسل امروزی دقیقا با هوادارانی که علاقه مند آنها هستند جور در میاد و هر لحظه باید منتظر اخبار عجیب و غریب از سوی این بازیکنان و هوادارانش باشیم،پس چرا در چنین روزهای مته به خشخاش میگذاریم!
آری ...اون زمانی که صادق ورمرزیارها،مهدی پاشازاده ها،جواد زرینچه ها،امیر قلعه نویی ها،علی منصوریان ها و ...برای تیم توپ میزدند با تعصب و غیرتشون ما هواداران اون نسل را مثل خودشون بار آورده بودند!
این غیرت و وفاداری این بازیکنان هم سینه به سینه از بازیکنان قدیمی تر و پیشکسوت تیم به آنها رسیده بود و اون زمان پول آنقدر وارد فوتبالمون نشده بود که بازیکنان تیم را بخواهد خراب کند!
لذا وقتی مهدی هاشمی نسب با  سابقه  4،5 گلی که در دربی به تیم ما زده بود یکدفعه سر استقلال در آورد قبح کار کاملا مشکل شده و دیگر دو تیم و هوادارانشان به رد و بدل شدن بازیکنان  عادت کردند!
پس وقتی رضا احدی با 10،12 سال سابقه بازی برای فقط 75 دقیقه بازی به پرسپولیس می پیونده و یا مجید نامجو مطلق با چندین سال پیشینه بازی با پیراهن آبی به مدت یکی دو سال اونهم نصفه و نیمه برای لنگ بازی میکنه در چنین روزهای باید انتظارجدا شدن منتظری در میانه فصل با 8 سال سابقه باشیم !این تازه روزهای خوب ما هستش و اگر بخواهیم برای این بازیکنان و در نهایت تیم محبوبمان همان تعصب قدیم را داشته باشیم فقط و فقط خودمان را آزار دادیم و با حرص خوردن هایمان نه می توانیم بازیکن یا مربی تیم را از تصمیمی که گرفته منصرف کنیم و نه سرنوشت تیممان را در نهایت تغییری بدهیم!
پس به دوستان استقلالی و هواداران هم نسل خودم توصیه میکنم ،اجازه بدهیم  تغییراتی که قرار است خواسته و یا ناخواسته در تیم ایجاد شود،روال عادی خودش را طی کند و ما فقط منتظر بسته شدن تیم و حمایت از بازیکنانی که قرار است یک فصل در خدمتشان باشیم بپردازیم!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 19 / 3 / 1393برچسب:استقلال,هواداران نسل جدید,بازیکنان حرفه ای, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عقیلی خودش را گرفته یا هواداران سپاهان و استقلال را!؟

Free Link Exchange

کاملا از ابتدای بحث پیوستن بازیکنی چون هادی عقیلی به استقلال مشخص بود که این بازیکن برای بالا بردن قیمت خود و بازارگرمی با استقلالی ها وارد مذاکره شده بود و ابتدا کارش به مسئولین نقل و انتقالات باشگاه استقلال چراغ سبز نشان داده است.
این کار هر ساله بازیکنانی چون بنگر،هادی عقیلی،سید جلال حسینی و یکی دو بازیکن دیگر که در سپاهان و دیگر تیم های صنعتی می باشد!
این بازیکنان چون از وضعیت باشگاه متمول سپاهان به خوبی آگاه هستند ، ابتدای هر فصل با مطرح کردن شایعه حضورشان در تیمهای دیگر باعث ایجاد استرس و نگرانی میان هواداران تیمشان میشوند و در نهایت با فشاری که هواداران تیم و علاقه مندان خودشان به باشگاه مربوطه می آورند ، مدیران خود را مجبور به تمکین از خواسته های معقول و غیر معقول خود می کنند،در پایان کار نیز با یک قرارداد خوب در همان تیم سابقشان _ سپاهان _ ماندنی می شوند.
(کاری که این فصل فعلا حنیف عمران زاده تا حدودی مشابه آنرا را در حال انجام دادن می باشد البته با چندین دلیل محکه پسندتر! )
اما در مورد اظهار نظر اخیرعقیلی در مورد نظری جویباری و هواداران استقلال که عنوان کرده استقلالی ها باید شرایط من را درک کنن که به عنوان یک بازیکن قدیمی می بایست در تیمم می ماندم و ......
اولا باید از آقای عقیلی بپرسیم که آخه مرد نا حسابی توکه اولویت بازی در فصل آینده ات تیم سپاهان بوده،پس چرا ابتدا با استقلالی ها وارد مذاکره شدید؟!
و یا اینکه حالا که موفق به بستن قرار داد سه ساله با سپاهان شدید ، چرا از هواداران استقلال دلجویی می کنید!؟
در ضمن به شما هیچ ربطی ندارد که جویباری چه کسی و چه کاره بوده! مهم این است که فعلا به عنوان مسئول نقل و انتقالات استقلال به وظیفه خودش عمل می کند.
در خصوص سن بالای شما نیز قبوله که امیر قلعه نویی دیر به این نتیجه رسیده بود ،ولی دو سه روز قبل از تمدید قرار داد شما و بعد از مشخص شدن پیوستن امید ابراهیمی به استقلال در طی مصاحبه ای عدم نیاز به شما را اعلام کرده بود!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 19 / 3 / 1393برچسب:فصل نقل و انتقالات,هادی عقیلی,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

خودزنی استقلالی ها مانع از گرفتن ستاره سوم!

Free Link Exchange

وقتی می گفتیم بهترین تیم یک دهه و شاید بیشتر 10 پانزده سال اخیر استقلال را که می توانست ستاره سوم را به راحتی هر چه تمام تر بدست بیاورد،را با تسویه حساب شخصی مدیرعامل سابق استقلال که با آن همه تجربه  تیمداری و کسب عناوین مختلف ارز دست دادیم ،خیلی ها یا قبول نمی کردند و بعضیا چون با تصمیم فتح الله زاده موافق بودند،ابتدا خیلی محترمانه و بعد از چند مدتی با دهانهای گشاد به سخره می گرفتند!فتح الله زاده در جای که باید از تجربه های گرانقیمتش  بهره لازم را میبرد،بدترین تصمیمات مدیریتیش را گرفت و تیم خوب فصل 2012-2013 را به مرز نابودی در فصل بعدش کشاند،که متاسفانه امیر قلعه نویی هم ناچار شد تن به تغییراتی در تیمش بدهد که در نهایت به ضرر تیم و خودش منجر شد!
تصویر فوق  کاملا می توان عینا  موضوعی که به آن اشاره شده بود را ملاحظه کرد.این عکس آخرین ترکیب تیم ملی ایران قبل از اولین بازی جام جهانی  خود در برزیل می باشد
حال فرض کنیم بیگ زاده مصدوم نمیشد یا به هر صورت   با بهبودی کامل به ترکیب اصلی به جای حاج صفی یا پولادی  اضافه میشد!از آن طرف مجتبی جباری هم خداحافظی نمی کرد و اختلاف کروش با سید مهدی رحمتی به  عدم حضور سید در جام جهانی ختم نمیشد!
دقیقا آنروزها نوشتیم استقلال با چند یار کمکی به برزیل  خواهد رفت و تنها پیش بینی غلطمان حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت تیم ملی به جای کروش بود! 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 19 / 3 / 1393برچسب:استقلال,لیگ قهرمانان آسیا,ملی پوشان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مکتب شاهینی یا مکتب تاج!؟

Free Link Exchange

هر زمان بحث قدمت و سابقه تیمها به میان می آید،سپاهانی ها مدعی می شوند که تیمشان از نسل و مکتب شاهین بوده و دارای قدمتی زیاد می باشند!
هر زمان صحبت از پول و بستن قرار دادهای کلان در طی ده سال اخیر میاید، سپاهان اصفعان بهترین تیم از لحاظ پرداختی ها کلان و بدون تاخیر میآید،نام تیم سپاهان و چند تیم  دیگر صنعتی به میان آورده میشود!
اماحداقل درطی یک دهه اخیر شاهد بودیم که مکتب شاهینی های اصفهان معمولا تیم خود را  با استفاده از مکتب باسابقه و ریشه دارتر تاج  به جلو هئدایت کرده و در این بین بیشترین بازیکنی که با انواع و اقسام ترفنده ها جذب تیمشان کردند از بدنه استقلالی ها بوده!
از ناصرحجازی و امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی بگیرید تا هاشم بیگ زاده،جان واریو،خسرو حیدری،مهدی رحمتی،رضا عنایتی،علی حمودی و احتمالا این روزها جواد نکونام بازیکنانی بودند که در طی چند سال گذشته در این تیم خوب اصهفهانی مورد استفاده قرار گرفته بودند!
حال اگربخواهیم از بحث اصلی کمی دور شویم باید نکته ای را متذکر بشویم که مدیران سپاهان و احتمالا تراکتور سازی تبریز با جذب بازیکنان قیمت بالا که بصورت نقدی پیش پرداختهایشان واریز به حسابشان میشود در حال دور زدن قانون و زیر پا گذاشتن سقف هزینه های جاری تیمشان بدون در نظر گرفتن قانون جدید سازمان لیگ برتر در حال خرید یا تمدید بازیکنان قدیمی یا جدید برای ترمیم و رفع نقاط ضعف می باشند!
لذا از آقای تاج رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سابق سپاهان!!!خواهش می کنیم به تخلفات احتمالی این تیمها دراین برهه از زمان بیشتر توجه کرده و چشمهایشان را بر روی هر کار وهر کسی باز نکنید!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 19 / 3 / 1393برچسب:فصل نقل و انتقالات,استقلال,سپاهان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

شاه ماهی فصل نقل و انتقالات فصل 93-94!؟

تبادل لینک رایگان

این روزها دائما از خبر مذاکره یا توافق نهایی مدیران پرسپولیس با کریم انصاری فردشایعاتی مطرح میشود و اکثر رسانه ها و هواداران قرمزی انصاری فرد را شاه ماهی نقل و انتقالات می دانند!
حالا اگر فرض بگیریم کار انتقال امید ابراهیمی و یا بختیار رحمانی به استقلال تقریبا تمام شده باشد،و از آن طرف هم انصاری فرد را مجددا قرمز پوش ببینیم ،به نظر میرسد باید برای انتخاب یک کدام از این سه بازیکن جهت اختصاص دادن لقب شاه ماهی این فصل نقل و انتقالات یک نظر سنجی فوتبالی گذاشت!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 18 / 3 / 1393برچسب:فصل نقل و انتقالات,شاه ماهی بازیکنان,استقلال,پرسپولیس, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

رسانه خودی هم آب به آسیاب حریفان استقلال می ریزد!

تبادل لینک رایگان

چند وقتی هست که حاج آقا فتح الله زاده  به عنوان سر دبیر روزنامه استقلال جوان زیاد روی مطالب و کلا رویکرد کلی روزنامه اش نظارتی مناسب و درخور توجهی ندارد!
دقیقا از روزی که جعفر نوجوان مجددا به عنوان دبیر تحریره یا معاون فتح الله زاده انتخاب شد،مطالب نویسندگان آن مانند سررشته داری،صمدیعلینی! و ... که قبلا با گرایش و نعصباتی به عقاید ناصر حجازی نوشته میشد،تا حدودی افزایش پیدا کرد و اگر حمایتی از تیم و امیر قلعه نویی صورت میگرفت بیشتر بخاطر حضور شخص فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل استقلال انجام میشد!
 اعتقادات اکثر اعضای تحریریه روزنامه استقلال جوان دقیقا نزدیک و  مشابه دیدگاه های آن مرحوم نسبت به حواشی فوتبال و استقلال بوده و لذا اگر خوب دقت کنیم حدود یکسال و نیمی هست که حتی در برخی از تحلیل ها و یا انتخاب تیترهای روی جلد کمی شیطنت صورت میگرفته و از حالا به بعد هم باید شاهد موضع گیری های این روزنامه در برابر تصمیمات و نتایجی که امیر قلعه نویی با استقلاال میگیرد  باشیم!
به عنوان مثال تیتر این روزنامه بعد ازقهرمانی فولاد که تماما اختصاص به قهرمان لیگ و عرض تبریکات مربوطه بود می تواند گواهی دهنده خیلی چیزها باشد!
لذامی توانیم حالا حدس بزنیم که چرا شخص امیر قلعه نویی در طی دو فصل اخیری که از بازگشتش به استقلال میگذرد، فقط یکبار آنهم در ابتدای ورودش به استقلال آنهم با دبیر تحریریه قبلی روزنامه فقط مصاحبه اختصاصی انجام داده است.


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 18 / 3 / 1393برچسب:روزنامه استقلال جوان,استقلال,هواداران فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بچه غول کجا برود بهتر از استقلال!

 حنیف عمران‌زاده در خصوص پیشنهاد تراکتورسازی گفت: «مسئولان باشگاه تراکتورسازی در این چند روز چند بار با من تماس گرفتند و خواهان جذب من شدند، شب گذشته هم به صورت حضوری با آقای آذرنیا و یکی دیگر از مسئولان این باشگاه صحبت کردم و اتفاقا تمام شرایط من را پذیرفتند ولی به آنها گفتم به احترام استقلال تا روز سه شنبه به من فرصت بدهند.»
وی در خصوص مذاکرات خود با باشگاه تبریزی گفت: «انصافا هر شرطی داشتم تراکتوری‌ها پذیرفتند و مذاکراتمان در فضایی کاملا حرفه‌ای انجام شد. جا دارد از مسئولان این تیم تبریزی هم تشکر کنم که اینقدر به من اطمینان دارند ولی من فکر می‌کنم همیشه شرایط در استقلال اینگونه است که آنهایی که می‌خواهند به استقلال بیایند خاطرشان عزیزتر است!»
مدافع تیم استقلال در ادامه تاکید کرد: «من صحبت‌هایم را با تیم تبریزی انجام داده‌ام و تا روز سه شنبه مذاکراتم را نهایی می‌کنم. اجازه بدهید تا روز سه شنبه همه چیز مشخص می‌شود آن وقت صحبت‌هایم را مفصل انجام خواهم داد.»
بزرگترین پیروزی:
اینکه حنیف عمران زاده یا هر بازیکن دیگری مختار است برای آینده ورزشی و حتی زندگی شخصی  و اعضا خانواده خود تصمیماتی خاص در روزهای حساس بگیرند،شکی در آن نیست و هر کسی خودش فقط می تواند سرنوشت و آینده خودش را رقم بزند.
پس ما استقلالی ها نباید از مذاکره عمران زاده با هر تیم دیگری  گلایه کنیم و بابت این کار وی را مورد سرزنش و انتقادات خود قرار دهیم.
حنیف بارها ثابت کرذه که به استقلال و پیراهن تیمش تعصب دارد و حتما برای گرفتن همچین تصمیمی تمام جوانب کار را در نظر خواهد گرفت.
اما نظر ما در خصوص صحبتهای مطرح شده و مذاکره حنیف با تراکتورسازی این است که،سه شنبه هم می آید و حنیف به تراکتورسازی نخواهد رفت.
از نظر ما فکر میکنیم که بچه غول در استقلالی ماندنی خواهد بود!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 18 / 3 / 1393برچسب:فصل نقل و انتقالات،حنیف عمران زاده،استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

صادق با تعصب

link

صادق ورمرزیار جزچند بازیکن متعصب و وفادار تاریخ باشگاه استقلال بوده که شاید باید در مورد وی بدون هیچ بزرگ نمایی خاصی بنویسیم جز سه بازیکن متعصب  استقلاله که بیش از 14،15 سال با پیراهن آبی بازی کرده و در طی این سالها سه بار دروازه قرمزها را نیز باز کرده است!
ورمرزیار از جمله بازیکنان باتعصب جناح چپ استقلال بود که با توجه به پستی که در تیم بازی می کرد،بازیکنی راست پا به شمار می آمد!
صادق ورمرزیار به همراه حمید استیلی مهمانان پنجشنبه یشب برنامه ورزش از نگاه دو بودند و در خصوص عملکرد سرمربی تیم ملی در طی سه سال اخیر نقدهای خود را مطرح کردند .

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 3 / 1393برچسب:پیشکسوتان فوتبال,صادق ورمرزیار,حمید استیلی,ورزش از نگاه دو, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

طرفدار ایتالیا هستم!

link

مجری:طرفدار کدام تیم ملی هستید؟
محمد رضا احمدی:ایتالیا
مجری: اگر شما سرمربی تیم ملی بودید،یاتوجه به اتفاقات افتاده آیا حاضر به بازگرداندن رحمتی به تیم ملی می شدید!؟
محمد رضا احمدی:بله! البته تا قبل دیدن مصاحبه سید مهدی در برنامه ورزش از نگاه دو مخالف بودم!اما چون سید به خوبی از خودش دفاع کرد و ضمن عدر خواهی مجدد از مردم و کروش حتما باید دعوت میشد که نشد!
مجری:از بین سه دروازه بان حال حاضر کدامیک را برای گلر اولی تیم در نظر دارید؟
محمد رضا احمدی:هیچ کدام،سوشا مکانی
فکر کنم این دروازه بان با 185 سانتیمتر بیشتر بهتر ازاین دو دروازه بان دیگرمان تشنه بازی کردن باشند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 3 / 1393برچسب:رسانه ملی,محمد رضا احمدی,تیم ملی ایتالیا, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

غیبت زیدان آسیا در جمع بازی سازان حرفه ای جام جهانی

عکس های خفن

در حالی که 9 روز تا آغاز رقابت‌های جام جهانی فوتبال باقی مانده است بیشتر تیم‌ها فهرست نهایی و 23 نفره خود را برای حضور در این رقابت‌ها اعلام کرد‌ه‌اند.
در میان بازیکنان دعوت شده به تیم‌های مختلف، بازی‌سازانی تیم‌‌های ملی‌ کشورشان را همراهی می‌کنند که مهره‌هایی کلیدی به حساب می‌آیند. مهره‌هایی که میتوانند با قابلیت‌های فردی،خلاقیت و تکنیک خود سر نوشت یک بازی را رقم زنند.
برای همین منظور سایت دوویچه وله به معرفی برترین بازی‌سازان حاضر در این تورنمنت پرداخته است که از اشکان دژاکه  به عنوان بازی ساز تیم ملی فوتبال ایران اینگونه نام برده است:
 اشکان دژاگه، بازی‌ساز لژیونر ایران
دژاگه که سال‌های زیادی در بوندس‌لیگا فعالیت داشت و در سال 2012 به همراه ولفسبورگ قهرمان آلمان شد،درحال حاضردرخدمت باشگاه انگلیسی فولام قرار دارد. اشکان اگر چه در تیم ملی جوانان آلمان حضور داشت اما در نهایت تصمیم گرفت که با پیراهن تیم ملی فوتبال ایران به میدان رود. او با توجه به تجربه‌ بین‌المللی‌اش یکی از مهره‌های مهم کارلوس کی‌روش سر مربی ایران در جام جهانی محسوب می‌شود.
نکته:حیف که زیدان آسیا از تیم ملی ایران خداحافظی کرده و گرنه در خصوص ویژگی های هشت شاکی حرفهای زیادی برای گفتن داشتند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 3 / 1393برچسب:جام جهانی 2014,مجتبی جباری,اشکان دژاگه, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

با امیر همچنان بهترین تیم ایران هستیم!

عکس های خفن

صعود 32 پله‌ای فولاد و سقوط استقلال در رده‌بندی بهترین تیمهای باشگاهی
در جدیدترین رده بندی منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی آمار و ارقام تیم فولاد با 32 پله صعود در جایگاه 159 و تیم استقلال با 27 پله سقوط در جایگاه 157 قرار گرفت.
به نظر میرسد با وجود اینکه دردو سه رده بندی آخری که از سوی فدراسیون جهانی آمار و ارقام اعلام شده و استقلال ها در هر مرتبه چندین پله سقوط داشته اند،اما امیر قلعه نویی سرمربی استقلال در این کمیته جهانی دارای برش زیادی دارد و حرفش  را هنوز خیلی ها می خرند!
جالبه تیمش در آسیا حذف شده،در جام حذفی مقابل یک تیم دسته یک سقوط کرده،اوت شده و در لیگ سیزدهم نیز نازل ترین مقام خود را با وی بدست آورده اما هنوز که هنوزه بهترین تیم ایران اعلام شده و در صدر تمام تیم های ایرانی قرار دارد.
خدا وکیلی باید از داشتن چنین مربی قدرتمند و پر نفوذی در تیممان افتخار کنیم و  به سایر هواداران تیم های ایرانی نیز فخر بفروشیم!
از شوخی گذشته به یاد نداریم با وجود اینکه استقلال در یک فصل هم قهرمان جام حذفی شده باشد و هم در لیگ فقط با اختلاف یک امتیاز قهرمانی را از دست داده و نیز از گروه خود در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا به مرحله حذفی راه پیدا کرد باشد، اما چنین رتبه های را در جدول رده بندی بهترین تیمهای آسیایی کسب کرده باشد! 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 3 / 1393برچسب:رده بندی باشگاههای جهان,استقلال,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مگر ملی پوشان استقلال منتظر کدام پیشنهاد خارجی هستند!؟

عکس های خفن

جدا از آندرانیک تیموریان که مرتب حرف از حضور در لیگ قطر می‌زند و جدایی‌ اش را می توان از حالا پیش بینی کرد،اما هنوز تکلیف امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده و خسرو حیدری مشخص نشده است و قلعه‌نویی نمی‌داند که می‌تواند روی آنها برای لیگ چهاردهم حساب کند یا نه...
در این میان علی نظری‌جویباری مدعی شده به دلیل اینکه تمرکزملی‌پوشان به‌هم نخورد، با تصمیم امیر قلعه‌نویی قرار بر این شده که با ملی‌پوشان استقلال پس از بازگشت از برزیل مذاکره شود.
اما مسئله ای که مشخص است و نمی شود آنرا از دید هواداران باهوش استقلال مخفی نگه داشت،می توان یکی از مهم‌ترین دلایل تعویق این مذاکرات که عدم رضایت ملی‌پوشان و زیر بار نرفتن آنها برای تمدید قرارداد بوده دانست!
 به نظر میرسد اگر توافقی با بازیکنان ملی پوش صورت گرفته بود،طرفین پای برگه قرار داد را امضا می‌کردند و دیگر خبری هم از به‌هم خوردن تمرکز این بازیکنان نمیشد!
لذا بدیهی است که تفاهمی کلا ایجاد نشده و ملی‌پوشان استقلال مدعی‌ اند که تا قبل از پایان دیدارهای ایران در جام جهانی، زیر بار تمدید قرارداد نخواهند رفت تا فرصت احتمالی حضور در تیم‌های خارجی را از دست ندهند.
لذا تنها سوالی که در ذهن این روزهای هواداران بی پاسخ مانده است این است که بازیکنان ملی پوش استقلال با شرابط سنی 30 سال به بالا انتظار پیشنهاد از کدام تیم غیر آسیایی را می کشند و اگر منظور آنها تیم های عربی و حاشیه ی خلیج فارس می باشد ،که از همین حالا  و بدون بازی کردن در جام جهانی  می توانن پیشنهادات خوبی داشته باشند و برای محقق شدن این کار فقط نیاز به یک چراغ سبز به اجنتهای فعال در نقل و انتقالات بازیکنان به این کشورها می باشد!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 3 / 1393برچسب:لژیونرها,استقلال,ملی پوشان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

به یک شرط پیراهن شماره 7 استقلال می تواند به بختیار رحمانی برسد!

عکس های خفن

طی یکی دو روز گذشته و با بازگشت ملی پوشان از اردوی اتریش مجددا شایعه پیوستن بختیار رحمانی به استقلال و حتی بستن قرار داد داخلی با آبی پوشان  در خیلی از مطبوعات ورزشی و سایتهای مختلف مطرح شده است و از قرار معلوم این بار باید پیوستن این بازیکن را به استقلال جدی تر از گذشته پیگیری  کنیم و به موضوعات مختلف در خصوص این نقل و انتقال مهم بپردازیم.
مع الوصف؛اگر ادعای برخی از دوستان و رسانه ها در خصوص پیوستن بختیار رحمانی به استقلال صحت داشته باشد،باید بگوییم که استقلال بعد از مدتها توانسته  چند سالی خود را در خط هافبک  با جوانگرایی مجدد صاحب یک بازیکن با کیفیت و صد البته از همه مهمتر با تعصب استقلالی کند.


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 15 / 3 / 1393برچسب:بختیار رحمانی,استقلال,شماره پیراهن بازیکنان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روش کثیف مدیران سپاهان در فصل نقل و انتقالات!

http://media.jamnews.ir/1168jamenws_ir06.JPG

با جذب نکونام و غفوری شاید پیوستن حمودی و ابراهیمی به استقلال آسانتر شود!
بعد از اینکه سپاهانی ها متوجه مذاکرات موفق آمیز استقلالی ها با وریا غفوری شده بودند،طبق سنت چند سال اخیرشان با ولخرجی و دست و دلبازی های وزارتخانه مربوطه با 200 میلیون تومان بیشتر از مبلغ مورد توافق این بازیکن با استقلال به غفوری پیشنهاد پیوستن به تیمشان را دادند و در نهایت موفق به جذب بازیکن نفت تهران شدند!
اما انتقادی به روش و رویکرد مدیران این تیم در فصل نقل و انتقالات وجود دارد که همانا داشتن سیاستی کثیف در بازار آشفته نقل و انتقالات بازیکنان و نشان دهنده میزان حسادت و خودخواهی مدیران این تیم اصفهانی می باشند!
یعنی مسئولان این تیم اصفهانی همچون  مدیران  تیم بایر مونیخ جهت  تضعیف رقبا و عدم تقویت  دیگر تیم ها دست به خرید بازیکنان مورد نیاز مدعیان قهرمانی با مبالغ خیلی بیشتر از عرف رایج می زنن و با این روش بازیکنان مورد نظر و نیاز تیم های مختلف را حتی با وجود عدم نیاز مربیان تیمشان به خدمت می گیرند!


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 15 / 3 / 1393برچسب:فصل نقل و انتقالات,سپاهان,استقلال,نکونام,ابراهیمی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آقای سر رشته داری شما هم جز همان دوستان ناخلف امیر بودید!

محمد سررشته‌داري
امير قلعه نوعي سال خوبي را سپري نکرد. پنجمي در ليگ ،حذف از جام حذفي و البته حذف از آسيا براي ژنرالي که کارنامه اش در ايران بهترين کارنامه است اصلا خوب نيست. شايد همين کارنامه براي برخي ديگر بهترين باشد اما براي امير با هفت ملي پوش و قدرتمند ترين تيم سالهاي اخير آسيا بد است و اين نکته را خود امير قلعه نوعي بهتر از ديگران مي داند.آناليز استقلال امير قلعه نوعي اما به ما مي نماياند که معايبي وجود داشته که بايد برطرف شود. اولين عيب و آخرين عيب از ديد نگارنده اما اين است:رفيق بازي شديد امير قلعه نوعي و اعتماد بيش از اندازه و البته پاي دوستان ايستادن!


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 3 / 1393برچسب:محمد سر رشته داری,امیر قلعه نویی,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قلعه نویی را چه شده است !؟

تبادل لینک رایگان

فتح الله زاده:مي‌گويند قرارداد‌هايت بد بوده که بازيکنان رفتند.
من قرارداد نکونام را طوري نبستم که برود ولي وقتي شرايط طوري بود که بايد برود چه بايد مي‌کردم؟
وقتي مربي بازيکن را نمي‌خواهد تقصير من است.
* فرهاد مجيدي چطور؟
- فرهاد مجيدي هم همين طور.
چند روز بعد از این اظهار نظر جنجالی مدیر عامل سابق استقلال ....
سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط استقلال هم خاطرنشان کرد: ابتدا باید از فتح‌الله‌زاده تشکر کنم که بسیار زحمت کشید. باید این موضوع را بگویم که ذهنیت ما این است که امسال استقلال را جوان‌تر و شاداب‌تر کنیم تا بتوانیم نتایج فصل گذشته را جبران کنیم

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 3 / 1393برچسب:امیر قلعه نویی,علی فتح الله زاده,فرهاد مجیدی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب