بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


'' گرانترین و تاثیر گذارترین '' بازیکن ایران را چه شده است!؟

یکی از دلایلی که باعث شده بود فوتبالدوستان و کارشناسان کمتری نسبت به حضور بازیکنان دو رگه یا بهتر است بگوییم دو ملیتی در تیم ملی ایران کمتر انتقاد داشته باشند و یا آن کسانی که  منتقد سرسخت این  تغییرات در تیم ملی بودند اما انتقادات خود را دیگر این اواخر خیلی به زبان نیاورند،عملکرد خوب اشکان دژاگه در بازیهای مقدماتی جام جهانی و جام ملتها بود.
اما متاسفانه دژاگه در دیداری که باید تمام تواناییهای خود را به نمایش میگذاشت و سر مربی تیم ملی و حامیان سر سختش را  بابت دعوت از یک بازیکن دو ملیتی رو سفید می کرد،یکی از ضعیف ترین بازیهای خود را مقابل نیجریه به نمایش گذاشت و خیلی را رو نسبت به خود و فوتبالش دلسرد کرد.
از همه مهمتر اینکه اشکان وقتی بازی ضعیف خود را مقابل نیجریه با اعتراض زیر پوستیش نسبت به تعویضش با علیرضا جهانبخش تکمیل کرد،باعث شد انتقادات خیلی از کارشناسان و فوتبالدوستان به جمع منتقدین ابتدایش اضافه بشود و کار برای ادامه حضور وی با پیراهن تیم ملی کمی پر استرس تر و سخت تر جلوه پیدا کند!
لذا از دژاگه بازیکنی که حداقل  یکی از ویژگی های ابتدای خود را هنوز با خود همراه داشته و در دیدار مقابل نیجریه نیز بروز داد _ بازی متعصبانه و عرق به پیراهن تیم ملی_ در ادامه بازیها کمی به خودش بیایید و سعی کند فارغ از اینکه در میدانی به نام جام جهانی میخ واهد برای تیم ملی بازی کند همانی شود که در دیدارهای مقدماتی و یا بازیهای که در تیم باشگاهیش به نمایش می گذاشت و مجددا خود را به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن ایران به کارشناسان و فوتبالدوستان ایرانی تحمیل کند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 3 / 1393برچسب:اشکان دژاگه,دورگه ها,جام بیستم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بالاخره ازعملکرد کلی تیم ملی مقابل نیجریه راضی بودید یا نه؟

http://media.jamphoto.jamnews.ir/medium1/1393/03/27/IMG03295804.jpg

خلاصه ما نفهمیدیم عملکرد تیم ملی ایران با توجه به خواسته های کروش و تدابیر و هدفی که در ذهن این سر مربی ترسیم شده بود، مناسب و صحیح بوده و یا با توجه به بازی تدافعی و  صرفا زیر توپ زدن بازیکنان ایران مقابل نیجریه تاکتیکی اشتباه و آبرو بر بوده است!
  90% کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال و حتی بسیاری از فوتبال دوستان به هر دو  نظریه اعتقاد دارند و جالبه در هنگام نظر خواستن و  یا عنوان تحلیل هایشان از بازی اول ایران در جام جهانی مقابل نیجریه  با بیان هر دو موضوع به یک جمع بندی کلی نمی توانن برسند!
در هر صورت ما معتقدیم که اتخاذ تدبیر دفاعی کروش در برابر نیجریه درست و منطقی بوده،اما بااین تفاوت که وقتی درجریان بازی متوجه شدیم که نیحریه همان نیجریه مورد انتظار نیست و در صورت استفاده از تاکتیکی جدید بازیکنان تیم ملی توانایی باز کردن دروازه این تیم آفریقایی را دارند،از پلن دوم یا همان پلن B باید استفاده می کردیم.
لذا کروش و همکارانش باید در 20 دقیقه پایانی بازی با تغییراتی که در خط هافبک و حمله  تیم بوجود می آوردند ضمن عقب نشاندن بازیکنان نیجریه و کاهش فشار همه جانبه آنها نسبت به نیمه اول و ابتدای نیمه دوم بیشتر چشم به دروازه نیجریه و میل به گلزنی و بردن را از خود نشان می دادند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 3 / 1393برچسب:جام جهانی 2014,تیم ملی ایران,کارشناسان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

نیجریه جوان مقابل ایران مسن،کم آورده بود!

نیجریه یکی از جوانترین تیم‌های حاضر در جام جهانی است که پانزده بازیکن زیر بیست و پنج سال دارد اما یازده بازیکن ایران بالای سی سال هستند.
چقدر از امیر قلعه نویی بابت بالا بودن میانگین سن بازیکنان تیمش انتقاد کردند !نمایش های بعضا ضعیف دربی ها و سایر مس با طعنه و کنایه وی را متهم به باز کردن مدرسه پیر مردها کردند!
اما بعد از بازی ایران مقابل نیجریه وقتی میانگین دوندگی بالاتر بازیکنان همین سرمربی با توجه به سن و سالشان باید با بازیکنان برزیل و یا.... فرقی داشته باشد!؟
لذا معتقدیم سن و سال در فوتبال و کلا دیگر رشته های ورزشی فقط یک عدد می باشد و مهم عملکرد هر کسی در هر جای که وظیفه ای را برعهده میگیرد و با موفقیت به سرانجام رساندن آن می باشد!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 3 / 1393برچسب:جام جهانی 2014،تیم ملی ایران،تیم ملی نیجریه, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

با ضعیف ترین تیم نیجریه مساوی کردیم!

http://media.jamphoto.jamnews.ir/medium1/1393/03/26/IMG11270567.jpg

برعکس عادل فردوسی پور،کروش و آن عده  از مردمی که بخاطر این تساوی جهت شادی تو خیابان ها ریخته بودند و از کسب  تساوی ایران مقابل نیجریه شاد و خوشحال به نظر میرسدند و آن را لذت بخش دانستندما ،معتقدیم شاید تا قبل از شروع سوت این بازی ما هم به یک تساوی راضی بودیم و حالا هم که بازی با نتیجه صفر برصفر به پایان رسیده  از کسب این یک امتیاز خوشحالیم،منتهی به نظر ما  ایران چون با تفکرات دفاعی  و گل نخوردن در این دیدار به میدان رفته بود ،با وجود اینکه نیجریه آن تیمی صحبتش را می کردند نبود و کروش اگر کمی در فاز هجومی تدابیر و یا تاکتیکی برای بازیکنانش تعریف کرده بود و به قولی پلن B  تیم ملی می توانست با حداکثر امتیازات از زمین خارج شود.
به هر حال تیم ملی با سرمربیگری کروش به یک امتیاز خوب و حساس دست پیدا کرد.تیم ملی ایران با یک بازی تخریبی و دفاعی بدون خلاقیت و ایده های هجومی در یک سوم خط دفاعی حریف خودش را آماده بازی با آرژانتین می کند.
نکته:داشتن خلاقیت و ایده برای خط حمله و میانی نیازمند ابزار مناسب می باشد که متاسفانه تیم ملی از داشتن چنین بازیکن محروم بود.
کلا ما معتقد هستیم که؛بهترین بازیکن زمین آندو تیموریان بود.خسرو حیدری نیز خیلی خوب دویدو وظیفه خود را انجام داد و در این بین مهرداد پولادی نیز بدون تعصب با بیرون کشیدن چند توپ خطرناک از روی خط دروازه جز بازیکنان شاخص تیم ملی ایران بودند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 3 / 1393برچسب:جام جهانی 2014,تیم ملی ایران,تیم ملی نیجریه, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سطح توقع مردم را چقدر پایین آورده اند!؟

دانلود موزیک جدید

با تاکتیک بکش زیر توپ بین المللی،مساوی گرفتیم!
اشتباه نکنید،تیم ملی ایران نه قهرمان آسیا شده،نه به جام جهانی صعود کرده،نه به مرحله بعد جام جهانی صعود کرده و نه حتی یک بازی خود را در تورنمنت مهمی چون جام جهانی برزیل با پیروزی پشتسر گذاشته است!
ایران بخاطر تساوی مهمی که مقابل نیجریه بدست آورده ،مردم کم توقعی که از سرگرمی های بسیار کم و محدودی برخوردار هستند،این چنین تساوی دیشب ایران را بهانه قرار داده و به خیابانها ریختند و خوشحالی کردند!

دانلود موزیک جدید

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 3 / 1393برچسب:جام جهانی 2014,تیم ملی ایران,تصاویر شادی مردم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

فرهاد مجیدی:فعلاً کاری به کار استقلال ندارم!

تبادل لینک رایگان

پاییز سال گذشته بود که فرهاد مجیدی ناگهان بزرگترین تصمیم زندگی ورزشی‌اش را گرفت و از دنیای بازیگری کناره‌گیری کرد.
فرهاد حاضر به همکاری با استقلال نشد و حتی پس از اعلام قصد خود مبنی بر کناره‌گیری زیر بار حضور در کادرفنی این تیم هم نرفت. فرهاد بعد از خداحافظی اصلاً دور و بر استقلال نیامد و حتی پیرامون این تیم مصاحبه هم نکرد. او که طی ماه‌های اخیر با توجه به سمتی که از باشگاه اسپانیول گرفته (مدیر استعدادیابی این باشگاه در خاورمیانه) و در مسیر دبی - بارسلون در تردد بوده است، اخیراً به ایران بازگشته اما همچنان ترجیح می‌دهد در مورد استقلال حرفی نزند.
مجیدی چند روز قبل در گفت‌وگو با یکی از دوستان مشترک خود با امیر قلعه‌ نویی ضمن ابراز امیدواری برای موفقیت آبی‌پوشان در لیگ چهاردهم حرفه‌ای گفته است:«امیدوارم استقلال موفق شود چون کامیابی این تیم یعنی خوشحالی من و همه طرفداران استقلال.برای استقلال آرزوی موفقیت می کنم اما فعلاً کاری به کار استقلال ندارم و تماشاگر کار هستم.»  
تجزیه و تحلیل:
مغزمون قاطع زده نمیدونیم در خصوص این صحبت فرهاد مجیدی که گفته: «امیدوارم استقلال موفق شود چون کامیابی این تیم یعنی خوشحالی من و همه طرفداران استقلال.برای استقلال آرزوی موفقیت می کنم» یا این اظهار نظر وی که گفته:« فعلاً کاری به کار استقلال ندارم و تماشاگر کار هستم.»

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 3 / 1393برچسب:فرهاد مجیدی,امیر قلعه نویی,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ایتالیای محبوب من با یک برد شیرین استارت زد!

Free Link Exchange

تیم ملی ایتالیا در اولین دیدار خود در جام بیستم توانست با نتیجه دو بر یک از سد تیم قدرتمند انگلیس بگذرد و خودش را در این جام نیز به عنوان یک مدعی جدی قهرمانی معرفی کند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 3 / 1393برچسب:جام بیستم،ایتالیا،امگلیس, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

نقش جباری در استقلال و شباهت آن با عملکرد پیرلوی ایتالیا!

Free Link Exchange

نمی دانیم طرفدار کدام تیم خارجی در جام جهانی هستید،منتهی ما چون از علاقه مندان تیم ملی ایتالیا هستیم لذا سعی میکنیم هر موضوع فوتبالی و یا حتی حاشیه ای این روزهای تیم محبوبمان استقلال را یک جورائی به تیم ملی ایتالیا و اتفاقاتی که  در جام جهانی برای این تیم می افتد ربط بدهیم.
مع الصف؛با دیدن بازی بسیار زیبا و صد البته فکورانه کاپیتان تیم ملی ایتالیا مقابل تیم ملی انگلیس یاد هنر نمایی مجتبی جباری در میانه میدان استقلال افتادیم.
جباری در سطح خودش و فوتبال ایران همچون پیرلوی ایتالیای نبض بازی تیمش را در میانه میدان در دست می گرفت و هر گاه می خواست به بازی سرعت می داد و هر زمانی هم که احساس میکرد نیاز به خواباندن جریان بازی و از سرعت انداختن آن میشد،به بهترین شکل ممکن این وظیفه خود را انجام می داد.
منظور اینکه وقتی می گوییم بازیکنی مثل جباری در میانه میدان فقط تضمینی برای ایجاد موقعیتهای بسیار روی دروازه حریفان نیست و  بی شک این چنین بازیکنانی به فاز دفاعی تیمشان نیز خیلی کمک می کنند و در زمانهای که زیر فشار حریفان خود هستند با گرفتن خطا و یا بردن توپ به گوشه های زمین و حفظ آن و یا دادن پاس های دقیق از زمین خودی به تک مهاجم خود در ضد حملات خیلی میتواند در پایین آوردن گل های خورده تیمشان تاثیر گذار باشند،را میتوانستیم در بازی دیشب پیرلو مقابل تیم ملی انگلیس کاملا واضح و مشخص مشاهده کنیم.
بازیکنانی با ویژگی های پیرلو در ایتالیا و جباری در ایران و تیم استقلال خیلی وجود ندارند و هر چند سال یکبار چنین بازیکنانی متولد و به دنیای فوتبال قدم می گذارند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 3 / 1393برچسب:مجتبی جباری,پیرلو,جام جهانی 2014, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سرمربی و کادر فنی تیم فوتبال باشگاه استقلال معرفی شدند

سرمربی و کادر فنی تیم فوتبال مردان این باشگاه در فصل 94-1393 به شرح ذیل معرفی شدند :
سرمربی : امیر قلعه نویی
همکاران :
1- جواد زرینچه
2- مهدی پاشازاده
3- ستار همدانی
4-کریم بوستانی : مربی دروازه بانها
5-دکتر امیر حاج قاسم : مربی بدنساز
6-ایمان عالمی : مسئول آنالیز
7-علی لطیفی : آنالیز
8- نیما رسولی
 مشاوران :
1- شاهرخ بیانی
2- سیروس دین محمدی
3- مهدی فنونی زاده
4-رضا رجبی
5- رضا نعلچه گر
در لیست فوق شاهد 10 پیشکسوت استقلال می باشیم.به نظر شما کدام باشگاه تیم فنی آن اینگونه از بین پیشکسوتانش انتخاب شده و کدام تیم این چنین به پیشکسوتان و سرمایه های خود اعتماد کرده است.
قابل توجه حسن آقا روشن و سایر پیشکسوتانی که مدعی هستند در استقلال به هم دوره ای ها و مو سفیدان استقلال توجه نمیشود و از آنها در امور مختلف باشگاه محبوبشان استفاده نمیشود.
همچنین قابل توجه بعضی از اصحاب رسانه و دوستان غرض ورزی که امیر قلعه نویی را فردی خودخواه و باند باز معرفی می کنند و مدعی هستند که این مربی دوست ندارد از همه پیشکسوتان هم دوره اش کسی موفق بشود تا احیانا جای وی را بتوانند بگیرند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 3 / 1393برچسب:پیشکسوتان استقلال،کادرفنی،امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

جرجینیهو یکی از ده بازیکن برتر تاریخ برزیل در خط قرمز!

Free Link Exchange

این هفته جرجینیهو یکی از ده بازیکن برتر تاریخ برزیل مهمان خط قرمز برنامه ورزش از نگاه دو در کشور برزیل بود!میثم زمان آبادی و اکیپ بخش خط قرمز برنامه ورزش از نگاه دو به برزیل رفته اند و قرار است در این برنامه از بزرگان فوتبال دنیا از تیم های مختلف جهان که افتخاراتی  برای کشورشان کسب کرده اند،مصاحبه های در مورد وضعیت فوتبال در برزیل،شرایط آمادگی تیم ها و همچین نظراتشان در خصوص تیم ملی ایران جویا شوند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 3 / 1393برچسب:جام جهانی 2014،بزرگان فوتبال دنیا،خط قرمز،جرجینیهو, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بهترین گلزن تاریخ استقلال با آبی پوشان دو ساله تمدید کرد

Free Link Exchange

آرش برهانی پیش از آغاز سفرهای خارج از کشورش در تعطیلات لیگ، مذاکراتی برای تمدید قرارداد با مسئولان استقلال داشت و به توافقاتی نیز دست یافته بود ولی قرار شد پس از بازگشت از سفرهایش قراردادش را تمدید کند.
وی روز گذشته با حضور در باشگاه استقلال مذاکرات نهایی اش را انجام داد و و قراردادش را به مدت 2 سال دیگر با آبی ها تمدید کرد.
نخستین تمرین استقلال امروز برگزار می شود و برهانی نیز در این تمرین حضور خواهد داشت
همچنین  محمد قاضی که فصل گذشته عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت با وجود پیشنهاد از تیم سپاهان تصمیم گرفت در استقلال بماند و قراردادش را به مدت دو فصل دیگر تمدید کند.
خط حمله استقلال با تمدید دو ساله آرش برهانی و محمد قاضی فعلا دست نخورده باقی مانده و باید در طی چند روز آینده شاهد پیوستن یک مهاجم نوک دیگر در کنار این دو بازیکن در جمع پسران آبی باشیم.
از آرش برهانی به عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه استقفلال بابت تمدید بدون هیچ شرط و شروطی ممنونیم و مجددا  متذکر می شویم  که بازوبند کاپیتانی چه از لحاظ سابقه و مدت بازی در استقلال و چه از لحاظ اخلاقی و چه شرایط فنی در بین بازیکنان حال حاضر برازنده و شایسته  برهانی می باشد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 3 / 1393برچسب:فصل نقل و انتقالات,آرش برهانی,محمد قاضی,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

جام جهانی؛محل اتفاقات و اشتباهات تکراری ولی آموزنده!

Free Link Exchange

رنگ کردن زمین چمن ورزشگاه در جام جهانی برزیل،خوردن گلهای عجیب و غریب دروازه بان در دو روز ابتدای بازی ها،اشتباهات عجیب و بعضا تعمدی داوران و تاثیر گذاری آنها در نتایج پایانی هر دیدار،گل به خودی مدافعان و .... تماما از جمله مواردی بوده که در فوتبال خودمان نیز آنها را بارها و بارها مشاهده کردیم!
اما ...
شکست تیم ملی اسپانیا آنهم با 5 گل در برابر هلند درسهای خیلی زیادی برای فوتبالدوستان و کارشناسان ایرانی داشت!
بطور مثال:وقتی بازیکنان ملی پوش و یا مربیان ایرانی صحبت از خستگی و بازی های فشرده و تاثیر زیاد در نتایج نامناسب تیم های باشگاهی میکنند کارشناسان و خیلی از علاقه مندان فوتبال بازیکنان تیم های اروپایی را مثال می زنند و از برگزاری هر چند روز یک بار دیدارهایشان صحبت می کنند.
نمی دانیم  چند درصد شکست تحقیر آمیز اسپانیا مقابل هلند بابت خستگی بازیکنان اسپانیای آنهم به دلیل اینکه دو تیم باشگاهی از این کشور در فینال لیگ قهرمانان ارو.پا راه پیدا کرده بودند و به علت فاصله کم این فینال تا بازی ابتدای آنها در جام جهانی ربط داشته!؟که مطمئناکارشناسان فوتبال در این مورد بیشتر توضیح خواهند داد!
اما آنچه ما خودمان با چشم یک هوادار معمولی دیدیم خستگی و عدم طراوات در بین بازیکنان اسپانیا به خصوص در نیمه دوم دیدار با هلند  موج میزد و این موضوع کاملا بر نوع و نحوه بازی بازیکنان اسپانیا تاثیر گذاشته بود!
بازیکنان اسپانیا در نیمه اول مقابل هلند یک بازی پایاپای داشتند،اما در نیمه دوم عملا کم آوردند و متحمل یک شکست سنگین  5 بر 1 شدند!
نکته:شاید این نظریه چهار سال قبل ما به واقعیت نزدیک شده باشد ،که اشاره کرده بودیم سال 2014  سال پایان سلطه اسپانیا بر فوتبال دنیا خواهد بود! 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 3 / 1393برچسب:جام جهانی 2014,اشتباهات داوری,عدم آمادگی بازیکنان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مهرداد پولادی خواب جام جهانی را هم نمی دید!

Free Link Exchange

پولادی در کنار دژاگه و کی روش چهره های ویژه تیم ملی در جام جهانی خواهند بود
مهرداد پولادی از این به بعد با علاقه زیادی سایت متروی انگلیس را می خواند چرا که این سایت مدافع پرسپولیس را به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی ایران در جام جهانی معرفی کرده است.
به نوشته این سایت، پولادی که در دفاع چپ بازی می کند یکی از بازیکنان کلیدی کارلوس کی روش در مرحله انتخابی جام جهانی بوده.
او به خاطر عمل جراحی که روی پایش انجام داد مدتها دور از میادین بود و حالا تشنه بازی کردن است.
اشکان دژاگه و کارلوس کی روش دیگر چهره های مهم تیم ملی در جام جهانی از دید سایت مترو هستند.
پولادی در خواب هم نمی توانست ببیند که  با کمتر 3 بازی در لیگ برتر در طول یک فصل به جام جهانی برود و در این جام  روی نیمکت ذخیره ها بنشیند!
منتهی  نتنها حالا با دیگر ملی پوشان همسفر برزیل شده ،بلکه با مصدومیت بیگ زاده احتمال بسیار زیاد جز بازیکنان اصلی و فیکس به میدان خواهد رفت!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 3 / 1393برچسب:جام جهانی 2014،مهرداد پولادی،تیم ملی ایران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

صادقی:ظهرها از مسی می ترسم!

Free Link Exchange

مجری:زمانی که دو تیم ایران و نیجریه در تونل منتهی به زمین بازی هستند،چه حسی داری؟
امیر حسین صادقی:حس سرخپوستای که دارن رقص مخصوص و سنتی خودشون رو انجام می دهند و آماده مبارزه با دشمنانشون میشن!منم دقیقا همچین حسی برای جنگیدن با بازیکنان سیه چهره نتیجریه دارم!
مجری:از مسی می ترسی؟
امیر حسین صادقی:موقع ناهار و ظهرها ..آره خیلی می ترسم!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 3 / 1393برچسب:امیر حسین صادقی،تیم ملی،جام جهانی 2014, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ابراهیمی خرید خوب و کم هزینه با سالی 700 میلیون!

عکس های خفن

نسبت به تورم و مقایسه با  قراردادهای سال ابراهیمی خریدی کم هزینه و معقولی بوده است!
امید ابراهیمی گزینه مدنظر امیر قلعه‌نویی برای هافبک دفاعی بود و مسئولان استقلال به هر شکل ممکن این بازیکن را به خدمت گرفتند و با او قرارداد دو ساله بستند.
جالب است بدانید ابراهیمی برای دو سال یک میلیارد و 400 میلیون تومان درخواست کرد و این شرط را گذاشت که 700 میلیون تومان این پول را به صورت نقد دریافت کند.
استقلالی‌ها نیز با این موضوع موافقت کرده و با پرداخت 700 میلیون تومان در قالب یک چک به تاریخ چند روز دیگر، این بازیکن را به خدمت گرفتند.
واقعا این بازیکن با این مبلغ با توجه به سن و سالش می ارزه!
به نظر شما چطور؟با توجه به ارقامی که فصل قبل به بازیکنان تیم داده شده و نیز با توجه به  آشفته بازار نقل و انتقالات جذب امید ابراهیمی آنهم از تیمی چون سپاهان که مطمئنا حاضر بوده تا یک میلیارد و شاید بیشتر به وی پرداخت کنه،700 میلیون برای یک فصل  مناسب نبوده!
به نظر ما که با این قرار دادی که با ابراهیمی بسته شده بازیکنان دیگری چون قاضی،نوری،حنیف و حتی ملی پوشان تیم  نیز باید نسبت به سال گذشته خود به خیلی کمتر از  مبالغ مندرج در قراردادشان فکر کنند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 3 / 1393برچسب:فصل نقل و انتقالات،امید ابراهیمی،استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

حالا نوبت ناز کردن رحمتی شده است!

سید مهدی رحمتی که برای زیارت عتبات عالیات به کشور عراق سفر کرده بود و قصد داشت جمعه آینده به ایران برگردد، با بحرانی شدن شرایط این کشور سریعاً به تهران بازگشت.
دیروز هاشم حسینی، سرپرست تیم پدیده مشهد رسماً از علاقه این باشگاه برای عقد قرارداد با کاپیتان استقلال خبر داد و اظهار داشت: «صحبت‌هایی با رحمتی داشته‌ایم!»
طبق اخبار موثقی که به دست ما رسیده، حدود 10 روز قبل خداداد عزیزی به دلیل دوستی‌اش با مالک پروژه پدیده و به خواست او پیشنهاد باشگاه پدیده را به سنگربان استقلال منتقل می‌کند. طبیعتاً باشگاه‌های داخلی با اطلاع از رقم قرارداد رحمتی باید پیشنهاد چشمگیری ارائه و باب مذاکره را باز کنند.
رحمتی اعلام کرده اولویتش ادامه همکاری با استقلال است ولی به نظر می‌رسد این باشگاه هنوز موفق به تمدید قرارداد با دروازه‌بان خود نشده است.
دروازه بان فصل پیش استقلال صبح جمعه به مشهد سفر می‌کند. سفر هفتگی به مشهد جزو برنامه‌های عادی اوست اما باید دید در این سفر ملاقات و مذاکره‌ای هم با باشگاه متمول پدیده صورت می‌گیرد؟
بزرگترین پیروزی:حالا نوبت رحمتی شده که کلاس بگذاره!ما که نفهمیدیم دلیل اختلاف بوجود امده بین رحمتی و قلعه نویی بر سر چی بوده!؟فقط این موضوع برایمان مثل روز روشنه که آخر  سر سید تمدید میکنه و این وسط یه عده هوادار فقط استرس  ایننقل انتقال را می خورند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 3 / 1393برچسب:فصل نقل و انتقالات،سید مهدی رحمتی،استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

رحمتی، شماره یک قلعه‌نویی در لیگ چهاردهم

باشگاه استقلال سه خرید جدیدش را معرفی کرد تا به این ترتیب سه سهمیه لیگ ‌برتری خود در نقل و انتقالات را پر کند. علاوه بر امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده و میلاد فخرالدینی مسئولان این باشگاه با سه گزینه دیگر هم در حال انجام مذاکرات نهایی هستند تا قبل از آغاز دور جدید تمرینات هر 6 سهمیه لیگ‌ برتری‌شان را تکمیل کنند، نفراتی که گفته می‌شود حداکثر تا فردا تکلیف‌شان مشخص می‌شود.
به این ترتیب تمام شایعاتی که در ارتباط با جدایی سیدمهدی رحمتی از استقلال و پیوستن دروازه‌بانانی همچون وحید طالب‌لو، علیرضا بیرانوند، حسن رودباریان و حامد لک به این تیم شنیده می‌شد، پایان یافت چون استقلالی‌ها چنین اجازه‌ای به دروازه‌بان شماره یک خود نمی‌دهند که از تیم برود. علی نظری جویباری مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در همین ارتباط گفت: «ما از ابتدا هم با علم به این موضوع که سید مهدی رحمتی شماره یک استقلال در لیگ چهاردهم است برنامه‌ای برای جذب دروازه‌بان نداشتیم و اولویت‌مان را در لیست نقل و انتقالات به بازیکنان مد‌نظرمان در پست‌های دیگر اختصاص دادیم.
از همین‌رو با رفتن سیدحسین حسینی به تیمی نظامی برای پشت‌سر گذاشتن خدمت مقدس سربازی، فرزین گروسیان را از تیم امید به خدمت گرفتیم ضمن اینکه درصدد امضای قرارداد با یکی از دروازه‌بانان تیم‌ملی جوانان هم هستیم تا به فکر پشتوانه‌سازی برای فصول آینده هم باشیم». نکته جالب در ارتباط با سیدمهدی رحمتی به ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر دریافت پیشنهاد سه تا 4 میلیاردی از تیمی شهرستانی و احتمال جدایی او از استقلال برمی‌گشت که عملاً تکذیب شد تا رحمتی فصل آینده هم کاپیتان و مرد شماره یک آبی‌های پایتخت باقی بماند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 21 / 3 / 1393برچسب:فصل نقل و انتقالات،سید مهدی رحمتی،استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

خرید های بزرگ استقلال در سکوت کامل خبری!

cze

فارغ از هر هیاهو و جنجال رسانه ای!
 نه چکی زدیم و نه چونه ی ا
 نه از ترقه و بمب ترکوندن خبری نبود و نه از هیاهو و بزرگ نمایی!
۵ فوتبالیست جدید رسما به استقلال پیوستند!
تیتر استفاده شده در سایت اصلی استقلال واقعا در جای خود جالب و صد البته درست و بدون جنجال است!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 21 / 3 / 1393برچسب:فصل نقل و انتقالات,رسانه ها,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب