بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


دليل پيوستن اين ملي پوشان به پرسپوليس چيست!؟

در خبرها داشتيم که چند بازيکن ملي پوش و مطرح با تيم پرسپوليس يا قرارداد داخلي بستند و يا مذاکراتشان موفقيت آميز بوده و قرمز پوش شدنشان حتمي مي باشد.
حال يک سوالي در ذهن بنده پيش آمده که با توجه به اينکه قرمزهاي پايتخت سال آينده در ليگ قهرمانان آسيا حضور ندارند و امسال نتوانستند سهميه آسيايي بگيرند،اين بازيکناني که نامشان براي پيوستن به اين تيم  مطرح شده آيا با علم به دانستن اين موضوع به پرسپوليس پيوسته اند و يا اينکه فکر مي کنند پرسپوليس در همين ليگ فعلي قهرمانان به مرحله بعد صعود خواهد کرد و در ادامه در همين ليگ قهرمانان و بعداز مرحله يک هشتم نهايي با  اين تيم به فينال آسيايي مي رسند !؟
يا اينکه اين بازيکنان دوست ندارند در سال فوتبالي 91-92 با برنامه سنگين و بازيهاي پي در پي مواجه شوند  تا خدايي نکرده دچار  مصدوميت و يا خستگي احتمالي ناشي از بازيهاي فشرده و پي در پي که در صورت آماده نبودن کافي از لحاظ شرايط بدني باعث پايين آمدن کيفيت بازي آنان مي شود موجب خط خوردن آنها از ليست تيم ملي بشود و جام جهاني را از دست بدهند!؟
مع الوصف پرسپوليس را انتخاب کرده اند که اولا همانند تيمهاي ديگر مطرح ولي آسيايي در تير رس خبرنگاران و رسانه ها و مردم باشند و مي دانند نتايج بدست آمده با اين تيم در بورس و صدر اخبار قرار خواهد گرفت و ديگر آنکه اين تيم بازيهاي نسبتا کمتر و فشرده تري نسبت به ديگر تيمهاي آسيايي شده خواهد داشت و اين بازيکنان فقط فکر و تمرکز خود را مشغول ليگ برتر و جام حذفي و در نهايت تمرينات و بازي در تيم ملي معطوف خواهند کرد و در نمايشگاه مهمي چون ليگ قهرمانان ديگراجراي نخواهند داشت و دوست ندارند خودشان را مطرح تر از موقعيت فعلي خود کنند!؟
آیا هواداران پرسپولیس واقعا فکر می کنند این بازیکنان ملی و تا حدودی اشباع شده، برای موفقیت تیم محبوبشان می خواهند با پرسپولیس قرار داد امضا کنند یا اینکه برای در بورس و مطرح ماندن!؟
آیا واقعا این بازیکنان از بچگی عاشق رنگ قرمز این تیم بوده اند یا...!؟  
البته ممکن است تمام اين اخبار پيوستن بازيکناني چون محمد قاضي،ماهيني،شهاب گردان و ... شايعه اي بيش نباشد و يا اينکه اگر صحت هم داشته باشد بعداز اينکه قرمزها نتوانند احتمالا جواز صعود به دور بعد ليگ قهرمانان را بدست بياورند،از تصميم خود منصرف شوند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 3 / 3 / 1391برچسب:نقل انتقالات,پرسپولیس,ملی پوشان,جام جهانی,لیگ قهرمانان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

واقعا تراکتور سازی و صباباتری آسیایی شده اند!؟

http://img4up.com/up2/31906442327940964550.jpg

 

آیا حق استقلالی ها را خورده اند یا فوتبالدوستان تبریز و قم سرکارگذاشته شده اند...!؟

در دو،سه هفته پایانی لیگ برتر که سه تیم اول مسابقات کاملا مشخص شده بود و فقط قهرمان بازیهای مشخص نشده بود،دائما در روزنامه های مختلف می خواندم که تراکتورسازان با امیر قلعه نویی از اینکه تیمشان سهمیه جام باشگاههای آسیا را کسب کرده اند خیالشان راحت و فقط منتظر افتادن اتفاقات فوتبالی هستند تا قهرمانی لیگ را هم بدست بیاورند.از طرفی می دیدم سرمربیان تیم نفت تهران و صبا باتری هم از چهارم شدن و گرفتن سهمیه آخر فوتبال ایران در جام باشگاههای آسیا حرف به میان می آوردند و برای گرفتن رتبه چهارمی لیگ رقابت می کردند.

چند وقتی بود که این موضوع بدجوری ذهنم را درگیر خودش کرده بود.با خودم می گفتم نکند که چون من مدتی از روزنامه خواندن و کلا اخبار ورزشی دور بودم در این خصوص  کنفدراسیون فوتبال آسیا دوباره تغییراتی ایجاد کرده و سهمیه فوتبال ایران را به چهار تیم بازگردانده که فوتبالدوستان تبریزی و بازیکنان صبا و نفت صحبت از سهمیه آسیایی می کردند!؟

مگر در آخرین اطلاعیه مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا سهمیه فوتبال ایران از 4 تیم به 2.5 تیم کاهش پیدا نکرده بود و استقلال به عنوان تیم سوم با ذوب آهن و سپس الاتفاق عربستان بازی کرد و به عنوان  تیم سوم ایران  به لیگ قهرمانان راه پیدا کرد.مگر قرار نیست آن نیم درصد باقی مانده از سهمیه ایران برای راه پیدا کردن به لیگ قهرمانان همچون استقلال در بازیهای پلی آف شرکت کنند؟!

یا بنده از اخبار روز فوتبال و بخصوص لیگ قهرمانان به دور می باشم یا مردم را بدجوری سرکار گذاشته اند!

اگر خوب دقت کنیم می بینیم 50% دلیل عدم قهرمانی استقلال در لیگ برتر به خاطر انجام دادن همین دو بازی پیش بینی نشده پلی آف آسیایی بود که منجر به فشرده تر شدن برنامه های بازیهای این تیم در فصل 90-91  شده بود.

واقعا اگر سهمیه فوتبال ایران دوباره تغییر پیدا کرده باشد باید به حال این فوتبال و برنامه ریزی مسئولان فدراسیون و حتی کنفدراسیون فوتبال آسیا گریه کرد و استقلالی ها نباید از این گونه تبعیضات و بی برنامه بودن متولیان فوتبال ایران و آسیا و حقی که از آنها و تماشاگرانش تضعیع شده به این سادگی بگذرند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 2 / 3 / 1391برچسب:لیگ قهرمانان,تراکتور,امیرقلعه نویی,صباباتری,استقلال,کنفدراسیون فوتبال آسیا, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

چرا خبر ورزشی رنگ عوض کرد! / افراط و تفریط تا کی؟

 

با اینکه دل خوشی از مدیریت کفاشیان در فوتبال ایران ندارم و همیشه هم عنوان کردم که ایشان فوتبال ایران را چند سال عقب تر از چیزی که بود انداخته است و از مدیریت در فوتبال چیزی سر در نمی اورد،اما از مصاحبه اخیر ایشان در مورد محمد نصرتی و شیث رضایی و دفاع جانانه ای که ایشان در این مورد انجام داده اند،خیلی خوشحالم.
وقتی بالاترین مرجع فوتبالی کشور طی مصاحبه ای همان حرف ابتدای بنده را در مورد این دو بازیکن می زند و بزرگانی چون علی پروین و ....هم همین نظر را دارند،چرا فقط باید یکصرفه در مورد این بازیکنان قضاوت کنیم.
امروز رسانه خبرورزشی که تا دیروز با تیترهای بی معنی و تخریبی اش خواستار محکوم شدن شدید این دو بازیکن شده بوده اند و حتی پایشان را فراتر گذاشته و کاسه داغتر از آش شده و می خواستند پای نفر سوم دیگری را به این ماجرا باز کنند،امروز در روزنامه خود یک مقدار فیتیله انتقاداتش را کمتر کرده و با کار کردن مصاحبه های جواد نکونام،علی کریمی و ...بر روی تیتر خود،مثلا آرام شده و دیگر حامی حق و حقوق و آبروی از دست رفته ملت ایران در آن سوی آبها نمی باشد!!

روزنامه خبر ورزشی بدجوری در روزهای اول و آن هم با حمایت چند تن از مخاطبین ثابت که دیگر برای همه مشخصاتشان معلوم شده است،شروع کردن به انگشت نما کردن بازیکنانی که همه از شیطنت آنها صحبت کردند!روزی که گفتم مدیر وبلاگ خوانندگان روزنامه خبر ورزشی جوانی می کند و ناپخته عمل می کند،لینک وبلاگ بنده را حذف کردند و مدیران و مسئولان این روزنامه به راحتی دل یکی از قدیمی ترین خوانندگان روزنامه خود را تعمدا یا اطلا بدون اطلاع از جریان اتفاق افتاده شکستند!من فکر میکردم حداقل آقای جوادی و فزهاد اشراقی سره از ناسره را به خوبی تشخیص می دهند و با اینکه از اصحاب رسانه جوان محسوب میشوند اما تجربه کافی را در گرداندن این روزنامه خوب ورزشی را دارند!اما ظاهرا خیلی اشتباه میکردم!


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 8 / 1390برچسب:رسانه های داخلی و خارجی,بازیکنان خاطی,افراط و تفریط, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آقای اشراقی؛ممنون از پیگیری شما !

خبرورزشی و سایه درگذشت حجازی

چندی قبل در زمان مرگ ناصرحجازی اتهامی از سوی مدیر وقت تیم فولاد خوزستان آقای مسعود رضائیان در رسانه ها مطرح شد،که بنده با مطلبی تحت عنوان ""نعمتهای اسطوره پس از مرگش""از وی انتقاد کردم و از روزنامه خبرورزشی نیز خواستم که صحت صحبتهای وی را پیگیری کند.

دبیر تحریریه روزنامه خبر ورزشی نیز با نوشتن چند سطر در جواب مطلب بنده قول دادند که این اتهام را پیگیری کنند.اما حالا حدود 5 ماه از ادعای مسعود رضاییان مبنی بر اینکه بازیکنان تیم فولاد در بازی نیم نهایی جام حذفی خود مقابل استقلال در زمان مربیگری قلعه نویی پنالتی های خود را به آسمان می زدند تا استقلال بتواند به فینال بازیها برسد.همچنین عنوان کرده بودند که بعد پایان بازیهای آن فصل چند بازیکن این تیم که قول رفتن به استقلال را گرفته بودند به این تیم پیوستند.اما نه از پیگیری فرهاد اشراقی و روزنامه خبر ورزشی خبری شد و نه باشگاه استقلال و خود امیر قلعه نویی در مورد اعتراضی کردند.تمام این بی توجهی های فوتبالی ها را می توان بر روی مشغله های کاری زیادشان گذاشت.اما اینکه رسانه ها خوراک خوبی پیدا کرده بودند و می توانستند بابت این موضوع جنجالهای یه پا کنند،چرا در این مورد پیگیری های خاص خود را نکرده اند،جای تعجب دارد!حال شما را به متن مقاله ای که بابت این موضوع نوشته بودم جلب می کند

مهدی طاهر افشار_عضو سابق باشگاه خوانندگان روزنامه خبر ورزشی


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 7 / 1390برچسب:باشگاه خوانندگان خبر ورزشی,فرهاد اشراقی,تهمت و افترا, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

وقتی استقلال جوان من را یاد استقلال جوان انداخت

 

 

                           tupt37059r3idfwdbx4s.jpg 

                             Dr. Thomas M. Buchsbaum   

سلام.چند روزی بود که به دلیل مشغله های بسیار کاری و همچنین برگزاری مهمانی های که شخصیتهای سیاسی خارجی و داخلی در آن شرکت می کردند،لاجرم مجبور بودم شبانه روز سرکار باشم و حتی فرصت درست خوابیدن هم نداشته باشم چه برسد ورود در محیط اینترنت و نوشتن در وبلاگم!اما در مورد این مهمانی ها و افراد شرکت کرده در آن توضیحات مختصری می دهم که شاید برایتان جالب باشد.درروز29 ماه مبارک رمضان سفیر کشور اتریش به دعوت دایی ام برای بازدید از استان لرستان به میزبانی مجتمع تفریحی عطرستان بروجرد و هتل عطر خرم آباد به این استان دعوت شده بود.

 

 

 


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 5 / 7 / 1390برچسب:,سفیر اتریش-ناصرحجازی,استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بـا اجـازه خــدا،ســـلام ...

http://axgig.com/images/99201407277874983587.jpg

در بـازی مــردانگی،نـامـردها بــازنـده انـد

ناصرحجازی ها ولی،تا مرگ دنیا زنده اند

http://upload7.ir/imgs/2014-03/80888891660002441850.jpg


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 1 / 7 / 1398برچسب:معرفی نویسندگان وبلاگ,امیر پسر آبی تنها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب