بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


بازهم خدا هست....
Picture
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 5 / 1391برچسب:تنهایی,خداوند, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

هنرمندان استقلالی و وایت برد ....
عکس
 
در میان قشر هنرمندان نیز هستند افرادی که به یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس گرایش دارند.
سحر قریشی،بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون،روی یک وایت برد اسامی برخی از هنرمندان استقلالی را نوشته است که عبارتند از:امیر جعفری،سحر قریشی،نیما شاهرخ شاهی،مهدی گلستانیان،ندا افشارو علی صادقی.
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 19 / 4 / 1391برچسب:کانون هواداران,هنرمندان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

گزارش تصویری عروسی اینیستا و آنا اوتریز !

 Andrés Iniesta y Anna Ortiz, brinda con la prensa tras darse el sí quiero | Foto: Valentí EnrichAndrés Iniesta y su mujer Anna Ortiz, tras darse el sí quiero


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 19 / 4 / 1391برچسب:کانون هواداران,تصاویری از ,,,,, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بدون شرح....!

http://img4up.com/up2/80715076630016759569.jpg

http://img4up.com/up2/80670547764645188038.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 14 / 4 / 1391برچسب:لوگو,آرم,روزنامه استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عروسی پرسپولیسی ها در هتل استقلال

2.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون رسمی هواداران استقلال ، پرسپولیسی ها پنج شبنه شب در مراسم عروسی پسر حسین محمدی شرکت کردند. عروسی علی محمدی،پسر حاج حسین محمدی عضو اسبق هیات مدیره پرسپولیس پنج شنبه شب برگزار شد. در این مراسم اکثر چهره های معروف و قدیمی پرسپولیس حضور داشتند و یک شب خوب و باشکوه را در هتل استقلال رقم زدند.علی پروین،علی دایی،محمد دادکان،افشین پیروانی،تیمسار نوآموز و خیلی دیگر از پرسپولیسی ها در این مراسم حضور داشتند.

4.jpg


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 4 / 1391برچسب:پرسپولیسی ها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عاشق نگاهت هستم!/مطلب ارسالی ازمهسا آبیدل از تهران

خیلی دوست داشتنی به اخبار و حاشیه های تیم استقلال نگاه می کنی و مطلب می نویسی.

مهسا آبیدل از تهران


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 7 / 4 / 1391برچسب:استاد,مسائل شخصی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آقای رویانیان تو را به خدا پوست مرغ ها را دور نریز؟!

محمد رحمانی در وبلاگ امت حزب الله نوشت:

به همسایه ها گفت بود تو را به خدا پوست مرغ هایتان را دور نریزید بدهید به ما !!

می گفت شب ها وقتی بچه هاش بهانه شام می گیرند از روی ناچاری قابلمه را پر از آب میکنه و روی گاز میزاره تا بجوشید و بچه ها در رویای غذا به خواب برن!

فقیر بود اما صورتش را با سیلی سرخ نگه می داشت، زن بیوه با هزار امید می امد جلوی خیریه مسجد می‌ایستاد تا شاید با گرفتن اندک برنج هندی و پاکستانی صبح خود و کودکانش را شب کند.

اشتباه نکنید ماجرا افسانه نیست عین واقعیته، داستان مال 100 سال پیش نیست مال همین روزگاره روزگاری که عده ای از گشنگی می میرند و عده ای دیگر از پر خوری ...

اینجا تهران است پایتخت ایران اسلامی همانجا که شعار عدالت میدهد، عدالت علی؟!

راستی چه نام آشنایی است علی !

راستی چرا امیر المومنین  تیم فوتبال نداشت؟

فکر کنم مولا ضد فوتبال بوده!

راستی اگر امام زمان بیاید تکلیف فوتبال چه می شود؟

امام زمان بودجه پرسپولیس را می‌دهد یا نه؟

یادش به خیر چقدر زود می گذرد، عجب دنیای کوچکی است!

رفقا یادتان هست یادتان هست آن روزی که برای حمایت از مظلوم پا به استادیوم گذاشتیم چه شد؟!

یادتان هست  حبیب کاشانی بعد از بازی یک هو سر کله اش پیدا شد؟

ان روز به کاشانی که لیدر ها دوره اش کرده بودند، گفتم حاجی ، برادر شهید! جای تو میان اینها نیست فردا روز دیگر امت حزب الله تو را نمی پذیرد، قلدری هلم داد و برای سلامتی حاجی شان صلوات فرستاد و رفتند!

و چه زود همان ها با فحش خواهر و مادر به سراغ حاجی شان رفتند؟!

ای کاش هیچ وقت پای حاجی ها به فوتبال باز نمی شد ماجرای امروز رویانیان دیدن دارد، سردار دیروز حالا برای خودش لاتی شده دلالی شده، به راحتی بیت المال را به حلق عروسک هایش می ریزد، راستی آقای رونیان پوست مرغ های خانه ات را چه می کنی؟!

ای کاش همانکزاواتی ها  در فوتبال می ماندند، ای کاش اسپانسر فوتبال به جای شرکت های دولتی، نظامی و... همان شرکت اب‌جو سازی بود، دیگر ان وقت تکلیفمان روشن بود سرمان را بالا می گرفتیم و می گفتیم، خب بیت المال که نیست!با لحن طلبکارانه‌ای می گفتیم همین پول ها را خورده‌اند که هر روز سر از یک پارتی شبانه در می‌اورند. اما امروز سرهایمان باید پایین باشد، راستی آقای رویانیان با بودجه دولتی باشگاهت با آن BMW ها BENZ ها و Porsche چقدر پوست مرغ می شه خرید؟

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 4 / 1391برچسب:انتقاد,فقر,بازیکنان,فوتبال,اهل بیت, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

کری خوانی به سبک کریم بنزی!

http://www.img4up.com/up2/36276601973506161853.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 1 / 4 / 1391برچسب:کری خوانی,کل کل, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

احتیاط شرط عقل است!

آقای خادم .. دوست گرامی و خوش قلم ما.. غرض بنده از صحبتهام حمل شما بر عذرخواهی نبوده و فقط عطف دیدگاه شما به دیدگاه حتی سطحی هوادارن بوده و اهمیت آن .. بنده از ابتدای خدمت در آبیته از سالهای پیش تا کنون همیشه حتی برای ساده ترین ابراز احساسات کم سن و سالترین اعضا نیز که در برخی موارد همراه با نوجوانی و مخلوط با تراوشات هرمونی آن دوران که مملو از حماسه و در برخی موارد بی تجربگی هم هست .. احترام قائل بوده ام و همیشه این در سیاست ما بوده که به کوچکترین نظر خالی از بی احترامی .. احترام گذاشته بشه.
نمیدونم تا حالا دقت کردین یا نه .. شخصا حتی در زیر صحبتهای ساده و نا پخته دوستان تازه وارد و جوان هم تشکر میزنم که شاید حتی نظرشان بسیار تندروانه و کاملا احساساتی باشه و شاید هم اشتباه محض .. ولی خوب مگه ما خودمون روزی جوان و بی تجربه نبوده ایم؟
و اگر بخواهیم موضوع رو از لحاظ فنی و بقول شما طعنه ای برای باز کردن چشم مخاطب به ماورای رفتن دهنوی به تیم دیگر ببینیم ... باز هم باید خدمتتون عرض کنم که درخواست شما مبنی بر بردباری بعد از این همه خبر بد و این همه نامهربانی با تیم ما از طرف سازمان و وزارت و سوء مدیریت هیئت مدیره تک نفره و این همه نا عدالتی و یکی یکی پریدن ستاره های تیمی که همین شخص شما دعوت به صبر از ما میکردین برای ماندن آنها و تمدید قرارداهاشایشان با باشگاه و الان خلاف اون انجام شده .. بسیار سخت بوده و برای یک هوادار ساده نوعی که من باشم بار بسیار سنگینی هست و بر خلاف اون چیزی که شما پنداشته اید ... عمق موضوع هم دستگیر بنده و دیگر هوادران شده ... ولی این به طبیعت حال به معنی هم نظر بودن با شما نیست.
در آخر فرهنگ معذرت خواهی شما با تمام قناعت شما در قصد بد نداشتن در صحبتتون .. بزرگی و بزرگواری شما رو میرسونه و شخصا ازتون متشکرم ولی باید بگم بین من وشمای دوست این موضوع مطرح نیست و بنده از شما ناراحتی به دل ندارم که مستوجب عذرخواهی باشد. جواب بنده هم فقط روشن نمودن نکته اساسی در مورد احترام به احساسات و عشق بعضا عجیب غریب دیگران بود و بس.

برای شما نیز و قلم زیباتون دوام موفقیت را آرزو دارم.

پاسخ مدیر وبلاگ:


در فرهنگ و هر مکتبی صبوری یکی از اجزای جدا نشدنی و اصول پایه آن به حساب می آید.


واما...
شما اشاره کرده بودید که بنده در مورد تمدید قرار داد بازیکنان اشتباهی تجزیه و تحلیل و یا پیش بینی کرده بودم!
می توانید یکی از آنها را نام ببرید!
آندو تیموریان را اگر بخواهید مثال بزنید که خود امیر قلعه نویی هم اظهار تعجب کرده و گفته قول داده بود بماند.بنده از همان منبعی که امیر خان این قول آندو را برای ماندن داده بود،شنیدم!
در مورد انصاری فر هم 90% نوشته هایم درست بوده و ایشان هم حضوری و هم از طریق مدیر برنامه هایش تمایل بر پیوستن به استقلال کرده بود،اما از جایی که تمام رسانه های نوشتاری و خبرگزاریها هم از این رفت و آمد انصاری فر و نوشتن مطالب و اخبار گوناگون کلافه شده بودند،بارها در صفحات خود مبنی بر اینکه خبر روز قبل خود را بابت پیوستن انصاری فر به تیمی را برای چندین باره تکذیب کرده اند،عذر خواهی کرده بودند!
در مورد تشکر کردن و یا نکردن از کاربران و مطالب آنها ،به نظر بنده شما کار خوبی می کنید و همین روش را ادامه بدهید و بنده مخالف این حمایت از کاربران نو پا و احساساتی نیستم.
بله بنده هم روزهای بوده که صورتم را تمام و کمال آبی می کردم و حتی بابت همین کار و پاک نشدن کامل رنگ آبی از صورتم در روز بعد و در محل تدریس مورد خطاب قرار گرفته بودم و حتی بارها بخاطر باخت تیمم و آبی ماندن رنگ صورتم مورد خنده و تمسخر طرفداران رقیب و دوستان قرمز رنگ خودم شده ام.
بله؛بنده بخاطر همین تیم و نام بزرگش، بر تنم بخیه های خورده است و خون دل ها خورده ام.
اگر بنده شما و یا جملاتی از شما را برای استفاده در مطالبم انتخاب کردم به دلیل آن بوده که اگر مطلبی که می نویسم درست و تحلیل صحیحی از آن موضوع داشته ام،مورد تایید شما هم قرار گرفته و شما هم به درستی آن صحه گذاشته اید !ودر نهایت خروجیش میشود؛ مانع شدن ازایجاد حاشیه و سالم نگه داشتن فضای سایت و تخریب جو موجود بر علیه تیم در یک دنیای مجازی!

اما اینکه خود شما اصل رانا دیده بگیرید و به فرع بچسبید و بعد بنده را متهم کنید که شما را به سخره گرفته ام،آنوقت بنده دیگر نظرات شما را با همان کاربرانی که به قول شما هرمونهای احساساتشان فعال شده و همانند آنها دوست دارید از وضعیت گلایه کنید و یا از آنها حمایت کنید،فرقی قائل نمی شوم.
فرهنگ هواداری به این نیست که اگر دو تا بازیکن از تیم برود و یا دو تا بازیکن را نتوان جذب کرد،فضای آرام و یکدست یک تیم را بخاطر فعال شدن هرمون ها و ترشح احساسات آن به هم ریخت و دیگران را تشویق به حمایت از خود کرد.
آری بنده هم اگر همانند شما وقت کافی برای خواندن اکثر مطالب کاربران را داشته باشم و یا حداقل بتوانم برای هر کدام از نوشته ها یک پست و یا یک تشکری انجام دهم،آنوقت همین خرعبلاتی که دارم به خورد شما می دهم دارای بیشترین تحلیل ها و تشکرها میشود.
بنده دنبال نشان دادن توانایی ها خود در نوشتن و یا به اثبات رساندن نوع نگرش و پیش بینی ها و تجزیه و تحلیل هایم به موضوعات مختلف نیستم!
حقیر اگر چهار تا سطر بخاطر دلم در این سایت و وبلاگ شخصی خودم می نویسم فقط و فقط نظرات شخصی خودم است و هیچ گونه ادعایی ندارم.هرچند در خیلی از حوزه ها دارای سبک و پیشینه هستم،اما ......
مع الوصف بنده به اینکه شما از به سخره گرفتن احساسات هواداران توسط بنده و به حمایت از آنها نوشته ای،مکتوب کردید،عذرخواهی نکردم!بلکه عذر خواهی بنده بخاطر استفاده از مفاهیم یکی از سطرهای شما در مقاله ام پوزش طلبیدم.
در آخر هم باید بگویم بنده از خودم و بخاطر آنکه نتوانستم منظور خودم را به خواننده برسانم ناراحت هستم و اعتراف میکنم،نگارنده ای نتواند منظورش را به مخاطب عام و خاص برساند،فردی ضعیفی می باشد و نباید دیگر اظهار نظرات اینگونه بکند.
بنا بر همین سعی میکنم از حالا به بعد از مطلب کسی نقل و قولی انجام ندهم و در نوشتن مطالبی از این دست یک مقدار محتاط تر باشم.
مطلبی که شما از آن نقل و قول کردید،یک معقوله بسیار بزرگ و یک موضوع واقعی می باشد که هضم آن برای خیلی ها سنگین می باشد و باید در نوشتن و یا یه اشتراک گذاشتن آن کمی جانب احتیاط را بیشتر رعایت کنم.


ومن الله توفیق _ امیر خادم
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 1 / 4 / 1391برچسب:پاسخ جوابیه!, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عمق فاجعه...!
نوشته اصلی توسط mohammad
آقای خادم عزیز شما اجازه بدین بنده هوادار از دلسوزی و عشق به تیمم و بعد از این همه صبر سکته کنم و به سکته یک هوادار نخندید.
دوست عزیز .. اینجا از بدو تاسیس تا الان که الان هست بعنوان سکوی ابراز احساسات و نظرات هواداران آبیدل تهیه و تاسیس شده و اینگونه خواهند ماند و بنده حقیر نیز با تمام سن و سالم خودم رو بیشتر از کوچکترین هوادار تیم محبوبم نمیدونم و هیچ ادعای بیشتر از این نکرده و نخواهم کرد و هیچ موقع به خودم یا دیگران مجال زیر سوال بردن احساسات دیگران را نداده ام.
اگر از این وضعیت کم سابقه سوء مدیریت در نقل انتقالات تیم ... من هوادار احساساتی کاسه صبرم لبریز شده باشه .. نه شما و نه هیچ کس دیگه اجازه خندیدن به این موضوع رو نداره.
این موضوع منو ناخود آگاه بیاد چوپان ساده ای انداخت که در عالم خود و به زبان ساده عشق خود آرزوی شانه کردن موی خدا و شستن پایش را داشت و حضرت موسی به آن بزرگی با شنیدن این صحبتها به سرزنش او پرداخته و خوب شعر معروفی که: "تو برای وصل کردن آمدی ... نی برای فصل کردن آمدی" و الی آخر ...
اینه که شاید شما آقای خادم یک سوپر هوادار بسیار صبور باشید و این حرکات برایتان جالب و خنده آور باشد .. ولی بگذارید من کاربر نوعی و هوادار ساده برای بهترین بودن تیم محبوبم بی صبری کنم و در عشق خود بسوزم و سکته کنم و این عشق و سکته را به سخره نگیرید

 
پاسخ مدیر وبلاگ:
 
سلام؛
دوست عزیز بنده اصلا قصد به سخره گرفتن شما را نداشتم.
بنده فکر میکردم با استفاده از مطلبی که شما نوشته اید و بازی با کلماتی که اصلا مفهوم مسخره کردن نداشت،ذهن هواداران جوانتر و احساسی تر را از ترک به بکباره تیم نوسط قاسم دهنوی و پیوستن به تراکتور دور کنم . در ضمن همانطور که درست تحلیل کرده بودم، امیر قلعه نویی هم از آقای ... در مصاحبه اخیرش نام برده بود که قصد دارند ستاره های وی را از تیمش جدا کنند و یا .....
دوست عزیز فکر نمی کردم شما سطحی به جمله بندی بنده نگاه کنید و عمق مطلب را کنار بگذارید.اینکه شما یک نوشته ای بر علیه کسی بنویسید و چند نفر از آن تشکر کنند،گواه درستی آن نیست.چون اگر اینگونه باشد که ....
در هر حال بنده وقتی پای یک مطلبی امضا خودم را قرار می دهم،لاجرم مسئولیت تمامی مشکلات آتی آنرا خواهم پذیرفت و همین جا بخاطر اینکه نتوانستم از بخشی از سطرهای یک هوادار قدیمی را به درستی در مطلبم استفاده کنم و منظورم را برسانم،از شما و همه کاربران سایت که آن مطلب را خواندن و برداشتی همچون شما کردند،عذر خواهی میکنم.
فقط خداکند که این فرهتگ و جرات عذرخواهی حتی در صورتیکه بدانیم اشتباهی رخ نداده ایم بین هم کاربران به خوبی جا بیافتد و احترام به نظرات یکدیگر سرلوحه کار در یک فضای مجازی قرار بگیرد.
دوست عزیز بازهم از شما عذرخواهی میکنم و صد البته متذکر میشوم این طعنه بخاطر این بود که فکر میکردم شما بیشتر از کاربران دیگربه متن می پردازید تا حاشیه!

موفق باشید
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 1 / 4 / 1391برچسب:پاسخ جوابیه!, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

دکتر علی شریعتی


در این شهر صدای پای مردمی است که همان گونه به تو عشق می ورزند،طناب دار تو را می بافند.مردمانی که صادقانه به تو دروغ می گویند و خالصانه به تو خیانت می کنند،در این شهر هر چه تنهاتر باشی؛موفق تر و پیروزی.....


دکتر علی شریعتی

29 خرداد سالروز
شهید؛ دکتر علی شریعتی گرامي باد

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 3 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

کاش به زمانی بر می گشتیم که همه غصه ام شکستن نوک مدادم بود

http://img4up.com/up2/41236162715931687828.jpg   ساقه شکستن قانون طوفان است،تو نسیم باش و نوازش کن

 

   

 

   آدمــک آخـــر دنــیـــاست بخنــــد                    آدمک مرگ همین جاست،بخند


دست خطی که تو را عاشق کرد                    شوخـی کاغـذی ماست،بخنـد


آدمــــک خــــر نشی گریــه کنـی                   کل دنیـــا سـراب است بخنــد


آن خــدایی که بـزرگش خـوانـدی                  بخـدا مثل تو تنهـاست بخنــد

 

امیر آبی تنها

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 5 / 3 / 1391برچسب:امیر _ آبی تنها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مراسم سومین روز درگذشت مرحوم ایرج قادری در کرج برگزار شد

 

سومین روز درگذشت مرحوم ایرج قادری در کرج برگزار شد

‘حسین قاسمی وند’ بازیگر سینما و تئاتر کشور در این آیین گفت: تمام وجود ایرج قادری عشق به مردم و کشور بود .

وی افزود:قادری در تمام زندگی رفیق و همراه مردم بود و در فیلم هایی مانند کوچه مردها، خشم عقابها و طغیانگر به خوبی نقش آفرینی کرد.

‘ ژوبین قادری’پسر ایرج قادری از همه شرکت کنندگان در این آیین قدردانی کرد.

در قطعه 12 بهشت سکینه کرج برگزارشد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در آیین روز سوم مرحوم ایرج قادری که ، علاقه مندان عرصه هنر در سینما و تئاتر کشور به همراه تنی چند از همکاران این بازیگر سینما و تئاتر وخانواده اش حضور داشتند.

 

روحش شاد و یادش گرامی

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 23 / 2 / 1391برچسب:ایرج قادری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اطلاعیه

قابل توجه کاربران و نویسندگان وبلاگ بزرگترین پیروزی؛

با توجه به اینکه  وبلاگ اصلی بنده و شما در حال حاضر از سرور اصلی خود خارج شده و یا حذف شده و یا ......

می توانید با همان کاربری قبلی خود و با همان رمز پسورد در این وبلاگ مطالب خود را قرار دهید،فقط با این تفاوت که کاربری خود را به باید به صورت مثال زیر وارد کنید؛

fahime@amirkhadem

و بعد پسورد خودتان را وارد می کنید و ......

از این به بعد نیاز به تایید مطالب شما نیست و نوشته های شما در صفحه اصلی قرار خواهد گرفت.

با تشکر امیر خادم

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 1 / 1386برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عطرستان بروجرد

امیر _ عطرستان بروجرد

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 1 / 2 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان سفیر اتریش،من و دایی ام

عکس نمادین سفیر با روزنامه استقلال

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 1 / 2 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پاسخ به یکی از کاربران تالار آبیته

آواتار sara99   sara99     abieteh.com/vb/album.php  

مطالبتون توی استقلال جوان خیلی قشنگه

مطالب رسالی به روزنامه استقلال

 

پاسخ امیر خادم :

سلام؛

ممنون  از اظهار لطف شما.

البته از سال جدید به علت کسالت و بعد شلوغ بودن کار و نداشتن وقت کافی برای نوشتن اصلا نتوانستم  مطلب جدیدی بنویسم.

از طرفی هومن (عمو پاتی) دبیر تحریریه شده و با توجه به رفاقت و دوستی که با ایشان دارم،واقعا رویم نمیشه که.....

وبلاگ اصلیم هم حک شده و از سرور اصلی اش حذف شده ،همه این عوامل باعث دلسرد شدنم شده!!!

در هر حال باز هم از شما بابت تعاریفی که لیاقتش را اصلا نداشتم سپاسگذارم.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 2 / 2 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان و من

روزنامه استقلال

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 1 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب