بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آقای بسکتبال ایران در آسیا

http://axgig.com/images/62859070097753634906.jpg

قهرمانی تیم ملی بسکتبال ایران در جام ملتهای آسیا و صعود به جام جهانی اسپانیا در سال 2014 به عنوان تیم اول آسیا بر تمام ورزشکاران و ورزش دوستان و بخصوص استقلالی ها که یکی از آنها بهترین بسکتبالیست حال حاضر آسیا می باشد(حامد حدادی) مبارک باد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 20 / 5 / 1392برچسب:تیم ملی بسکتبال ایران,جام ملت های آسیا,قهرمانی,صعود به جام جهانی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پیروزی مقتدرانه تیم والیبال ایران مقابل تیم ملی آلمان

http://ups.night-skin.com/up-92-04/000%5B22-57-47%5D.jpghttp://ups.night-skin.com/up-92-04/000%5B22-56-43%5D.jpg

پنجمین پیروزی تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی مقابل تیم ملی آلمان برتمام هموطنان عزیزمبارک باد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 21 / 4 / 1392برچسب:لیگ جهانی والیبال,تیم ملی ایران,تیم ملی آلمان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل قهرمان جهان

http://www.esesclub.com/public/album_photo/d8/aa/05/5a033_9b41.jpg?c=2ee1

پیروزی غرور آفرین و بسیار با ارزش تیم ملی والیبال ایران مقابل تیم پر قدرت ایتالیا
بر همه هموطنان عزیز مبارک باد
با آرزوی موفقیت و سربلندی برای تمام  ورزشکاران ایرانی در تمامی میادین بین المللی

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 8 / 4 / 1392برچسب:والیبال,لیگ جهانی,تیم ملی ایران,تیم ملی ایتالیا, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

خدا حافظ عسل بانو

http://www.esesclub.com/public/album_photo/82/b5/03/3aed0_55de.jpg?c=fd9a

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 19 / 1 / 1392برچسب:مراسم خاک سپاری عسل بدیعی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پیشی 007

http://delshekaste.com/i/attachments/1/1359972900949528_large.jpg

چند روزیه که یکی از پیشی های زبر رو زرنگ را فرستادیم چند تا خیابون پایین تر از خیابون لارستان تا زاغ سیاه این اجنبی پرست ها را بزنه تا ببینیم چرا پیشی ها خارجکی را هم به پریشین کت های وطنی ترجیح دادن!؟

نکته جالب توی این چند روزی که  داشتیم دفتر این اجنبی پرستها را زیر نظر می گرفتیم، یکی از اون به اصطلاح خودی ها دیدیم که با اون شکم گنده اش رفت تو دفترشون و بعد که اومد بیرون اونقدر شل و ول شده بود که تلو تلو می خورد!فکر کنم چیز خورش کرده بودن!یه ماستی،دوغ نعنایی خلاصه یه چیزی به خوردش داده بودن تا کلی اطلاع از گروه ما رو بهشون بده!
القصه ....فعلا پیغام فرستادیم اگر از مواضع خودشون پایین نیان،یه فکری ،حمله ای یا خلاصه یه کاری میکنیم ...!
تازه به اون آقای که تا دیروز ما رو گروه می گذاشت و دیگه دنبالمون هم نمیومد هم همینجا اعلام میکنیم اگه یکباره دیگه اونطرفها پیداش بشه،خودشو ،اون کتاب های خونده و نخونده اش را آتیش میزنیم!
معنی نداره با اون شیکم گنده اش یکاره پاشه بره دفتر اجنبی پرستها و زیر آب اینو اونو بزنه!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 16 / 11 / 1391برچسب:گربه های لارستان,اجنبی پرست ها,پیشی 007, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

به دلیل فقر افتخارات مجبور هستند از خود ما مایه بگذارند!

فحاشی به اسطوره استقلالی ها که تازگی هم ندارد،یک مقدار برای ما استقلالیها آنهم بخاطر کوتاه بودن دست ناصرخان از این دنیا سنگین تمام شده است!شعار چند هزار طرفدار عامی و بی سواد بازاری با اینکه نباید زیاد مهم و تاثیر گذار باشد،باید اما هر کسی هم جای ما آبیدلان بود جواب این حرمت شکنی آنها را مثل خودشان می داد!
از قدیم الایام طرفداران تاج محدود و صدالبته از قشری خاص بودند.در عوض پرسپولیسی ها که از ابتدا فقط بخاطر داشتن رقیبی برای تاج ساخته شدن و بنا بر همین دلیل طرفداران معمولی و عمدتا از اقشار بی سواد جامعه طرفدار آن شدند و تعداد این عده از تماشاگران تقریبا دو برابر طرفداران استقلال تخمین زده شدنه بود.مع الوصف با وجود اینکه تا همین چند سال قبل تعداد طرفداران پرسپولیس از استقلال بیشتر به نظر می رسید،اماهمان میزان از هوادارانی که به جمع طرفداران دو باشگاه اضافه میشد ،بر اساس ویژگی های که در بالا ذکر شده صورت می گرفته است! حالا هم که به سال 92 نزدیک میشویم بر اساس صحبتهای کارشناسان فوتبال تقریبا طرفداران دو تیم به حالت برابر رسیده اند و فقط با یک تفاوت اساسی که آبیها از قشر تحصیل کردهای چون حجازی و ... هستند و یا لااقل هواداران  پیشکسوتانی پرافتخار چون منصور پورحیدری،امیر قلعه نویی و ...می باشند!
اما قرمزها همان سلطان چشم آبی خود را هم چند وقتیست تحویل نمی گیرند و از ابهت سلطانی وی دیگر صحبتی نمی کنن!قرمزها به همین دلیل فقر افتخارات و نداشتن اسطوره ای چون ناصر حجازی در تاریخ باشگاه خودشان مجبورا عقده های و کمبودهای تاریخ باشگاه خود را بر سر نقطه ضعف ما استقلالی ها خالی کنن! با کلاس ترین پیشکسوت سرخکیها  مهندس حسین کلانی میباشد که ایشان هم در اوج جنگ و وضعیت پر اضطراب و قاراشمیش کشور به امریکا سفر کرده بود  و از متمدن بودن فقط کروات زدن را بخوبی یاد گرفته است!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 9 / 1391برچسب:فحاشی به اسطوره ها,هواداران سرخآبی,کارشناسان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

نظر سنجی کانون هواداران باشگاه استقلال

لوگوی کانون هواداران استقلال

با توجه به رويكرد اخير برنامه 90 در ارتباط با باشگاه استقلال، آيا عادل فردوسي پور در موضع گيرهاي صورت گرفته عليه اين باشگاه نقش تخريبي دارد ؟

بله : 2152 نفر              80.3%

خير: 462 نفر               19.7%                                                         

۱۵ آذر ۱۳۹۱ 18:51

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 15 / 9 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,نظرسنجی,برنامه نود,عادل فردوسی پور, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تکذیبیه انجمن الاغ گربه های خیابان لارستان!!!

ما یه بنر و لوگوی اختصاصی برای انجمن میخواهیم!

یه گربه ای داره میمیره از درد بی نوایی                     یه گربه دیگه میگه زردک می خواهی!
***********

از روی شکم سیری صفحه اشغال می کنن و تازه دنبال مرکب گرون قیمت هم هستند!
ما بد بخت بیچاره ها که تازه ملقب به الاغ،همون فامیل جیگر اینا شدیم!از گشنگی کلی تلفات دادیم!کلی دست و پا و سر شکسته دادیم،اونوقت بعضی از گربه های الاغ!سراغ مرکب گرون قیمت میگیرن!
ااا... چی بگیم........!؟

مثل اینکه پنجول به هوش اومده....!
حالا چی میگه؛با یک طحال پاره شده یه چشمش رو  اندازه گربه های چشم بادامی فرنگی باز کرده و با کلی آه و ناله کردن زیر زبونی میگه؛شاید اینا همون گربه های نفوذی کذایی هستند!؟

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 8 / 1391برچسب:طنز تلخ,گربه های خیابان لارستان,بیانیه نویسی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سلام به مردم استان لرستان و دریاچه زیبای گهرش

در میان رشته کوه های زاگرس و در دامنه اشترانکوه، دریاچه آب شیرین دائمی تشکیل شده که به صورت یکی از جاذبه های دیدنی استان لرستان و حتی کل کشور شناخته می شود. دریاچه گهر با وسعت 85 هکتار، به طول تقریبی 1700 متر و عرض میانگین 500 متر در ارتفاع 2360 متری از سطح آب های آزاد قرار گرفته است. این دریاچه زیبا در فاصله حدود 35 کیلومتری شهرستان درود واقع شده و مسیر اصلی دسترسی به آن نیز ز طریق همین شهرستان است.
دریاچه در میان دره ای وسیع واقع شده و آب آن از ذوب برف های اشترانكوه و انباشت آب آن ایجاد می شود. دریاچه گهر مانند آبگیری است كه از چشمه ها، آبشارها و سراب های اشترانكوه پر شده و آب آن در تابستان و زمستان ثابت است. بیشتر سطح دریاچه گهر در زمستان یخ می بندد.
انواع بوته ها، درختان تنومند بید، گیاهان و گلهای زیبای پیرامونی، اطراف دریاچه را به صورت یك پارك طبیعی شگفت انگیز در آورده است. زیبایی خیره كننده و چشم اندازهای بدیع دریاچه سبب شده هر ساله با وجود سختی راه، انبوهی از مردم لرستان، استان های اطراف و دیگر نقاط كشور، پای پیاده یا سواره به دیدن دریاچه و زیبایی های آن بروند و چند روزی از اوقات فراغت خود را در آنجا سپری كنند.

مسیر اصلی دریاچه از دورود شروع شده و پس از طی مسافت حدود 18 کیلومتر به انتهای آسفالت شده جاده می رسد. از این نقطه که به عنوان چشمه اول شناخته می شود، مسیر پیاده روی شروع شده که حدود 5 تا 6 ساعت به طول می انجامد. مسیر ابتدا با شیب ملایم به سمت بالا شروع شده و پس از حدود 1 ساعت شیب منفی تندی آغاز می شود. مسیر شیب منفی حدود 2 ساعت زمان نیاز داشته که در انتهای آن چشمه دوم واقع شده است. بعد از چشمه دوم تا انتهای مسیر که دریاچه بزرگ گهر واقع شده حدود 2 ساعت دیگر زمان نیاز دارد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 8 / 8 / 1391برچسب:دریاچه گهر,استان لرستان,فوتبال برتر,هفته چهاردهم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

علی(ع) به فریاد شب اول قبرشان برسد


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 5 / 1391برچسب:مصیبت الهی,زلزله,هموطنان آذری زبان,شبهای احیا,خداوند, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بازهم خدا هست....
Picture
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 5 / 1391برچسب:تنهایی,خداوند, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

هنرمندان استقلالی و وایت برد ....
عکس
 
در میان قشر هنرمندان نیز هستند افرادی که به یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس گرایش دارند.
سحر قریشی،بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون،روی یک وایت برد اسامی برخی از هنرمندان استقلالی را نوشته است که عبارتند از:امیر جعفری،سحر قریشی،نیما شاهرخ شاهی،مهدی گلستانیان،ندا افشارو علی صادقی.
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 19 / 4 / 1391برچسب:کانون هواداران,هنرمندان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

گزارش تصویری عروسی اینیستا و آنا اوتریز !

 Andrés Iniesta y Anna Ortiz, brinda con la prensa tras darse el sí quiero | Foto: Valentí EnrichAndrés Iniesta y su mujer Anna Ortiz, tras darse el sí quiero


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 19 / 4 / 1391برچسب:کانون هواداران,تصاویری از ,,,,, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بدون شرح....!

http://img4up.com/up2/80715076630016759569.jpg

http://img4up.com/up2/80670547764645188038.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 14 / 4 / 1391برچسب:لوگو,آرم,روزنامه استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عروسی پرسپولیسی ها در هتل استقلال

2.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون رسمی هواداران استقلال ، پرسپولیسی ها پنج شبنه شب در مراسم عروسی پسر حسین محمدی شرکت کردند. عروسی علی محمدی،پسر حاج حسین محمدی عضو اسبق هیات مدیره پرسپولیس پنج شنبه شب برگزار شد. در این مراسم اکثر چهره های معروف و قدیمی پرسپولیس حضور داشتند و یک شب خوب و باشکوه را در هتل استقلال رقم زدند.علی پروین،علی دایی،محمد دادکان،افشین پیروانی،تیمسار نوآموز و خیلی دیگر از پرسپولیسی ها در این مراسم حضور داشتند.

4.jpg


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 4 / 1391برچسب:پرسپولیسی ها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عاشق نگاهت هستم!/مطلب ارسالی ازمهسا آبیدل از تهران

خیلی دوست داشتنی به اخبار و حاشیه های تیم استقلال نگاه می کنی و مطلب می نویسی.

مهسا آبیدل از تهران


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 7 / 4 / 1391برچسب:استاد,مسائل شخصی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آقای رویانیان تو را به خدا پوست مرغ ها را دور نریز؟!

محمد رحمانی در وبلاگ امت حزب الله نوشت:

به همسایه ها گفت بود تو را به خدا پوست مرغ هایتان را دور نریزید بدهید به ما !!

می گفت شب ها وقتی بچه هاش بهانه شام می گیرند از روی ناچاری قابلمه را پر از آب میکنه و روی گاز میزاره تا بجوشید و بچه ها در رویای غذا به خواب برن!

فقیر بود اما صورتش را با سیلی سرخ نگه می داشت، زن بیوه با هزار امید می امد جلوی خیریه مسجد می‌ایستاد تا شاید با گرفتن اندک برنج هندی و پاکستانی صبح خود و کودکانش را شب کند.

اشتباه نکنید ماجرا افسانه نیست عین واقعیته، داستان مال 100 سال پیش نیست مال همین روزگاره روزگاری که عده ای از گشنگی می میرند و عده ای دیگر از پر خوری ...

اینجا تهران است پایتخت ایران اسلامی همانجا که شعار عدالت میدهد، عدالت علی؟!

راستی چه نام آشنایی است علی !

راستی چرا امیر المومنین  تیم فوتبال نداشت؟

فکر کنم مولا ضد فوتبال بوده!

راستی اگر امام زمان بیاید تکلیف فوتبال چه می شود؟

امام زمان بودجه پرسپولیس را می‌دهد یا نه؟

یادش به خیر چقدر زود می گذرد، عجب دنیای کوچکی است!

رفقا یادتان هست یادتان هست آن روزی که برای حمایت از مظلوم پا به استادیوم گذاشتیم چه شد؟!

یادتان هست  حبیب کاشانی بعد از بازی یک هو سر کله اش پیدا شد؟

ان روز به کاشانی که لیدر ها دوره اش کرده بودند، گفتم حاجی ، برادر شهید! جای تو میان اینها نیست فردا روز دیگر امت حزب الله تو را نمی پذیرد، قلدری هلم داد و برای سلامتی حاجی شان صلوات فرستاد و رفتند!

و چه زود همان ها با فحش خواهر و مادر به سراغ حاجی شان رفتند؟!

ای کاش هیچ وقت پای حاجی ها به فوتبال باز نمی شد ماجرای امروز رویانیان دیدن دارد، سردار دیروز حالا برای خودش لاتی شده دلالی شده، به راحتی بیت المال را به حلق عروسک هایش می ریزد، راستی آقای رونیان پوست مرغ های خانه ات را چه می کنی؟!

ای کاش همانکزاواتی ها  در فوتبال می ماندند، ای کاش اسپانسر فوتبال به جای شرکت های دولتی، نظامی و... همان شرکت اب‌جو سازی بود، دیگر ان وقت تکلیفمان روشن بود سرمان را بالا می گرفتیم و می گفتیم، خب بیت المال که نیست!با لحن طلبکارانه‌ای می گفتیم همین پول ها را خورده‌اند که هر روز سر از یک پارتی شبانه در می‌اورند. اما امروز سرهایمان باید پایین باشد، راستی آقای رویانیان با بودجه دولتی باشگاهت با آن BMW ها BENZ ها و Porsche چقدر پوست مرغ می شه خرید؟

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 4 / 1391برچسب:انتقاد,فقر,بازیکنان,فوتبال,اهل بیت, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

کری خوانی به سبک کریم بنزی!

http://www.img4up.com/up2/36276601973506161853.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 1 / 4 / 1391برچسب:کری خوانی,کل کل, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب