بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


هواپیمای تیم ملی برزیل در جام جهانی 2014

http://media.jamnews.ir/Original/1393/03/07/IMG07211913.jpg

تیم ملی فوتبال برزیل در جریان برگزاری رقابت های جام جهانی، با این هواپیما بین شهرهای مختلف سفر خواهد کرد. بوئینگ 747 برزیلی ها در جام جهانی، طراحی منحصر به فردی دارد.
این طراحی شامل چهره های بازیکنان در فرمتی شبیه شخصیت های سریال سیمپسون هاست

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 7 / 3 / 1393برچسب:جام جهانی 2014،هواپیمای تیم ملی برزیل،تصاویر غیر ورزشی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

منتظر خبری عجیب درباره مجتبی جباری باشید

فتح الله زاده با پیگیری شکایت خود سناریو دور نگه داشتن جباری از استقلال را تکمیل می کند!

در حال حاضر کمتر کسی است که از اختلاف میان فتح الله زاده و جباری اطلاع نداشته باشد ولی این اختلاف مدت ها بود که پیگیری نمی‌شد و شاید بهتر باشد که بگوییم در حال پاک شدن از ذهن‌ها بود ولی مدیرعامل فصل پیش آبی‌پوشان ول کن این موضوع نیست و حالا با خبر شدیم که روند این پرونده در حال رسیدن به سر منزل مقصود است و شاید ظرف چند روز آینده در این خصوص خبری منتشر شود که اخبار رسانه‌ها را تحت تاثیر خود قرار بدهد.
وقتی پس از پایان لیگ دوازدهم با وجود قهرمانی استقلال اختلاف نظر جباری و فتح الله زاده به اوج خود نزدیک شد، مجتبی سکوت کرد ولی وقتی جدایی‌اش در استقلال قطعی شد و به سپاهان پیوست، طی چند مرحله مصاحبه‌های بسیار تندی را علیه حاجی انجام داد و به نوعی می‌توان گفت که به مدیرعامل وقت استقلال توهین‌های عجیبی را انجام داد.
جباری ابتدا به این موضوع پرداخت که در نشست با فتح الله زاده می‌خواست مدیرعامل استقلال را با مشت بزند که،‌ معاون باشگاه میان آنها قرار گرفت و این مشت به سینه معاون برخورد کرد.
این اظهارنظر مجتبی مشکل چندانی برای او ایجاد نکرد ولی وقتی خون فتح الله زاده به جوش آمد که جباری مدعی شد، حاجی با پول باشگاه برای خود نشان شوالیه را خریداری کرده است.
پس از این اظهارنظر بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال بلافاصله در دادسرای منیریه، از هافبک طراح آبی‌پوشان شکایت کرد ولی این شکایت ابتدا با ایراداتی از سوی قاضی مواجه شد ولی پس از رفع ایرادات، شکایت دوباره در مرحله اقدام قرار گرفت.
اما در روزهایی که کمتر کسی به یاد داشت که چنین شکایتی مطرح شده بود، محسن بزرگی معاون حقوقی فتح الله زاده پرده از اخبار جدیدی در خصوص این پرونده برداشت.


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 5 / 3 / 1393برچسب:مجتبی جباری،فتح الله زاده،استقلال،معاونت حقوقی , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

چراغ سبز هیات مدیره استقلال برای تمدید قرارداد ستاره گرانقیمت

عکس های خفن

پس از افشای رقم قرارداد دو میلیارد و 300 میلیونی هافبک ملی پوش استقلال و تاكید وزارت ورزش بر كاهش هزینه ها تمدید قرارداد این بازیكن بعید به نظر می رسید.
به طور قطع یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هواداران استقلال برای لیگ چهاردهم، تمدید قرارداد با آندرانیک تیموریان است.
در شرایطی که هافبک دفاعی تیم ملی کشورمان سال گذشته به نوعی بهترین بازیکن لیگ بود، اما افشای رقم قرارداد دو میلیارد و 300 میلیونی‌اش در پایان فصل حساسیت‌های زیادی به وجود آورد.
بعد از تغییر هیات مدیره و تاکید وزارت ورزش روی کاهش هزینه‌ها به نظر می‌رسید باید باید دوران حضور آندو در استقلال را خاتمه یافته بدانیم، اما خبر خوش این است که شنیدیم برخی اعضای هیات مدیره آبی‌ها به تلاش برای حفظ آندو علاقه دارند و در این زمینه قائل به استثنا هستند. مذاکرات نهایی با تیموریان به بعد از جام جهانی موکول شده است. 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 3 / 3 / 1393برچسب:آندو تیموریان،استقلال،فصل نقل و انتقالات, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ﺁﺭﺯﻭﯾﻢ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺑﺮﮔﺮﺩﻡ

تبادل لینک رایگان

امین منوچهری که 2 فصل پیش در تیم استقلال حضور داشت و نتوانست رضایت کادر فنی این تیم را جلب کند این روزها خیلی تمایل دارد مجددا به جمع آبی‌پوشان برگردد. او در این باره به آی اسپورت می گوید: «آرزویم بازگشت به استقلال است، من عاشق استقلال و هوادارانش هستم و اگر امیر قلعه نویی مرا بخواهد بدون هیچ معطلی در جمع آبی ها حضور پیدا می کنم.»
او ادامه می دهد: «در سال گذشته با توجه به شرایط خاصی که داشتم نتوانستم چندان خوب ظاهر شوم. قطعا با چیزی که خودم مدنظر دارم، فاصله داشتم اما بی تردید فصل بعد به دنبال جبران هستم. باید بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشیم و شک نکنید یکی از گزینه های آقای گلی در فصل بعد من هستم.»
منوچهری درباره پیشنهادهایش می گوید: «از چند تیم پیشنهاد دارم اما هنوز هیچ تصمیمی نگرفته ام. تاکنون صحبت خاصی با استقلال انجام نداده ام ولی آرزویم این است که اگر بشود به استقلال برگردم. به هر حال هرچه خدا بخواهد همان می شود. امیدوارم بتوانم بهترین تصمیم را اتخاذ کنم.»
اگر چه ممکنه از لحاظ فنی عملکرد نسبتا ضعیف تری به با بعضی از مهاجمین  تیم داشته باشد،اما غیرت ، تعصب و جوانیش می تواند ضعف فنیش را پوشش دهد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 1 / 3 / 1393برچسب:استقلال،تعصب به پیراهن،امین منوچهری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

حسین فرکی:برخی کارهای هواداران به ضرر ما تمام شد

عکس های خفن

فرکی در ادامه خاطرنشان کرد: زمانی که ما دو گل زدیم، زمان برای ما دیر شده بود، متأسفانه ما خودمان یک عامل شدیم برای خودمان. زمان را برای حریف کشتیم، هواداران به ما خیلی کمک کردند اما برخی از آنها کارهایی را انجام دادند که به ضرر ما تمام شد. ورود بازیکن به زمین، پرتاب سنگ، روشن کردن لیزر همه به ضرر ما تمام شد. اگر قرار است ما از شرایط میزبانی استفاده کنیم باید تمام مسائل را رعایت کنیم. معدود هواداران بودند که با بازی با السعد تمام کار را انجام دادند اما هواداران فولاد امسال برای ما سنگ تمام گذاشتند.
حسین آقا فرکی این عده همان های  نبودند که در انتهای بازی با استقلال تیمتان را علارغم شکست مقابل مهمان تهرانی تشویق می کردند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 2 / 1393برچسب:فولاد خوزستان,حسین فرکی,تخلف هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بهرام افشارزاده مديرعامل استقلال شد

عکس های خفن

به دنبال برگزاري نخستين نشست هيات مديره استقلال، بهرام افشارزاده به عنوان مديرعامل انتخاب شد.
هيات مديره جديد باشگاه استقلال صبح امروز (شنبه) در دفتر افشارزاده اولين نشست خود را برگزار کرد و در نهايت پس از بررسي گزينه‌هاي مختلف براي مدير عاملي باشگاه آبي پوشان، افشارزاده به عنوان مدير عامل جديد اين باشگاه منصوب شد.
بهرام افشارزاده سال‌ها دبير کل کميته ملي المپيک بوده است. او رياست فدارسيون وزنه‌برداري را نيز در کارنامه مديريتي‌اش دارد. هم اکنون هم به عنوان مشاور عالي وزير در امور بين الملل مشغول است.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 2 / 1393برچسب:,استقلال,بهرام افشارزاده,جلسات هیئت مدیره, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

استقلال روی زمین نمانده که افراد با اکراه آن را قبول کنند!

آپلود عکس رایگان

این روزها شنیده می‌شود افشارزاده گزینه اصلی وزارت ورزش است اما وی لحاظ کرده برای مدیر عاملی 60 میلیارد پول می‌خواهد. از طرفی تکلیف فتح‌الله‌زاده چه خواهد شد؟
امیر خادم:افشارزاده تا حالا نظر شخصی خودش را داده او جزو مدیران موفق و پیشکسوت ماست و اما گزینه نهایی ما نیست. وی یکی از گزینه‌های مورد احترام ماست اما ما چند مورد را در نظر داریم که انتخاب خواهیم کرد.
بعد از آن به هیات مدیره معرفی می‌کنیم و هر شخصی بهتر کار کند و وزارت هم درباره وی به جمع‌بندی برسد آن فرد انتخاب می‌شود. بنابراین شرط در مدیرعاملی نه مورد تایید وزارت است و نه علاقه‌مندان باشگاه آن را می‌خواهند.
 باشگاه استقلال آنقدر محبوب هست که افراد با عشق وارد باشگاه شوند و کار کنند. این تیم روی زمین نمانده که افراد با اکراه آن را قبول کنند تصمیم نهایی هنوز گرفته نشده و ما همه گزینه‌ها را بررسی می‌کنیم.   
ممنون آقای خادم!
منتهی به نظر می رسد این مصاحبه جنابعالی بیشتر برای آرام کردن جو موجود و اعتراض هواداران ،پیشکسوتان و مربیان استقلال می باشد!
همچنین شما یادآوری کرده اید سازمان لیگ هنوز آئین  نامه فصل نقل و انتقال بازیکنان را اعلام نکرده و استقلالی ها از رقیب خود عقب نیافتاده اند!
لذا در جواب جنابعالی باید بگوییم شما اعضا هیئت مدیره و مدیرعامل استقلال را مشخص کنید آنوقت اگر آئین نامه جدید نقل و انتقالات بازیکنان را هم کلا اعلام نکردید اصلا مهم نخواهد بود!!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 2 / 1393برچسب:وزارت ورزش,استقلال,امیر خادم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

رحمانی: اعتراف می کنم که استقلالی ام!

آپلود عکس رایگان

*از پرسپولیس و استقلال پیشنهادی برای فصل بعد داری؟
راستش را بخواهید تمایلی برای حضور در این دو تیم ندارم و در ایران فقط برای فولاد بازی می کنم.
*یعنی بازی در تیم های پرطرفدار پایتخت تو را وسوسه نمی کند؟
نه من به هر چیزی که می خواستم در فولاد رسیدم. کاپیتان یک تیم پرطرفدار بودن و به قهرمانی لیگ رسیدن آرزوهای من در فوتبال ایران بود که با فولاد به آنها دست پیدا کردم. از شهرت متنفرم و دوست ندارم خیلی در چشم باشم. البته برای اولین بار است که می گویم و اعتراف می کنم که در دوران بچگی ام استقلالی بوده ام اما الان آرزویی برای حضور در استقلال ندارم. من از حضور در فولاد راضی هستم و از همه کسانی که در این باشگاه برای من زحمت کشیده اند ممنونم. یک جورهایی هم خودم را ممنون فرکی می دانم و امیدوارم یک روزی بتوانم زحمات او را جبران کنم.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 2 / 1393برچسب:بختیار رحمانی,استقلال,فولاد خوزستان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

شاهین بیانی:می‌دانم که می‌تواند استقلال پرقدرتی را ببندد

استقلال هنوز بلاتکلیف است و نه هیأت مدیره دارد و نه مدیرعامل؛ به نظر شما اوضاع این تیم ناراحت‌کننده نیست؟
بله برای استقلال زمان دارد از دست می‌رود و قطعاً در لیگ چهاردهم این مشکل نمود پیدا خواهد کرد. استقلال هیأت مدیره ندارد و نام مدیرعامل هم مشخص نیست. الان موقع یارگیری تیم‌هاست ولی استقلال دارد فرصت‌سوزی می‌کند. باز یک هفته مانده به شروع لیگ، تیمی نصفه‌و نیمه جمع‌وجور شده و راهی بازی‌ها می‌شود و با مشکلات عدیده‌ای هم مواجه می‌گردد. استقلال طرفدار دارد. وزارت ورزش باید هرچه سریع‌تر تکلیف مدیریت تیم را مشخص کند و من از آقای گودرزی خواهش می‌کنم اجازه ندهد فرصت‌ها برای آبی‌پوشان از دست بروند.
در عوض پرسپولیس از تشکیلات قوی برخوردار شده است.
من از بابت پرسپولیس خوشحالم و امیدوارم استقلال هم زودتر صاحب تشکیلات قوی شود و استارت کاری خود را بزند.
به اعتقاد شما در این شرایط فتح‌‌ا...زاده باید بماند یا برود؟
این درست است که استقلال در لیگ پنجم شد اما کارنامه فتح‌‌ا...زاده فقط این پنجمی نیست و او به استقلال خدمت کرده است. به نظرم او را باید در هیأت مدیره استقلال نگه دارند چون مدیر باتجربه‌ای در فوتبال است.
امیر قلعه‌نویی چطور؟ آیا باید در استقلال بماند؟
در مورد قلعه‌نویی قاطعانه می‌گویم که باید بماند. او کارنامه درخشانی دارد و می‌تواند در این شرایط بحرانی استقلال را نجات دهد و او بارها این را ثابت کرده است. من عملکرد قلعه‌نویی را قبول دارم و می‌دانم که می‌تواند استقلال پرقدرتی را ببندد و روانه بازی‌ها کند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 2 / 1393برچسب:پیشکسوتان آبی,شاهین بیانی,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مجتبي جباري راهي بيمارستان شد

در نخستين ديدار از مرحله نيمه‌نهايي رقابت‌هاي اميرکاپ قطر، تيم فوتبال الاهلي که مجتبي جباري بازيکن ايراني را در اختيار دارد، در ورزشگاه خانگي خود پذيراي السيليه بود که اين مسابقه در نهايت با نتيجه تساوي 2 بر 2 در وقت‌هاي قانوني به پايان رسيد و در ضربات پنالي السيليه در مجموع با برتري 5 بر 2 مقابل الاهلي راهي فينال شد.
مجتبي جباري در اين مسابقه در ترکيب ثابت تيمش قرار داشت و تا دقيقه 60 براي تيمش بازي کرد.جباري در جريان اين ديدار در دقيقه 60 مسابقه مصدوم و به بيمارستان منتقل شد.
اين مصدوميت پس از برخورد اين بازيکن با هم تيمي‌اش عبدالرحمان محمد بود که باعث شد تا پيشاني جباري به شدت خونريزي کند

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 21 / 2 / 1393برچسب:مجتبی جباری،لژیونرها،مصدومیت بازیکنان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

فریادشیران: آقای کی‌روش رحمتی را به تیم‌ملی دعوت کن

http://upload7.ir/imgs/2014-05/73827048572487315215.jpg

 نادر فریادشیران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد فهرست تیم‌ملی گفت: متاسفانه در این فهرست جای چندین بازیکن از نظر من خالی است مهرداد جماعتی، عبدالله کرمی، هادی عقیلی و مهدی رحمتی می‌توانستند در این فهرست حضور داشته باشند. مهدی رحمتی اکنون بهترین دروازه‌بان ایران است او برای فوتبال ما زحمات زیادی کشیده است اما نمی‌دانم چرا نامش در تیم‌ملی نیست.
وی ادامه داد: در زمان مربی‌گری مایلی‌کهن در تیم‌ملی ما علی دایی را به تیم‌ملی دعوت نکردیم مملکت به هم ریخت وزیر و وکیل به ما زنگ می‌زدند و می‌خواستند دایی به تیم‌ملی دعوت شود حتی فائزه هاشمی نایب‌رئیس کمیته ملی المپیک هم خواهان دعوت علی دایی بود. مایلی‌کهن هم نمی‌گفت او را دعوت نمی‌کنم بلکه می‌گفت می‌خواهم او متوجه اشتباهش شود نه اینکه عذرخواهی کند بلکه بفهمد که دیگر نباید علیه مربی‌اش حرف بزند.


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 2 / 1393برچسب:سید مهدی رحمتی,تیم ملی ایران,کارلوس کروش,ناصر فریاد شیران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قلعه نویی همچنان بهترین مربی ایران

http://upload7.ir/imgs/2014-05/04815882290255450832.jpg

درجدید‌ترین رده‌بندی مربیان فوتبال جهان توسط سایت مربیان،‌ افشین قطبی که هدایت تیم ژاپنی شیمیزو اس‌پولس را برعهده دارد، 3158 امتیاز کسب کرد.
مربی اسبق تیم ملی ایران و پرسپولیس که هفته گذشته در رده 214 حضور داشت، با 4 پله تنزل در جایگاه 218 قرارگرفت.
 همچنین امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال تهران نیز با سقوط 57 پله‌ای مواجه شد. وی در این فهرست 2231 امتیاز کسب کرد و از رده 258 تا 315 سقوط کرد.
 حسین فرکی نیزکه تیم فولاد اهواز را امسال به مقام قهرمانی لیگ برتر ایران رساند، از رده 314 تا 317 با 3 پله سقوط مواجه شد.ووی برای این منظور 2224 امتیاز بدست آورد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 15 / 2 / 1393برچسب:فدراسیون آمار و تاریخ فیفا،بهترین مربیان دنیا،امیر قلعه نویی،حسین فرکی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سا مو را یی خشن‌ ترین با زیکن آبی‌ها

آندرانیک تیموریان در طول این فصل یک بار اخراج شد و 6 بار کارت زرد گرفت. او نیز مثل پیام صادقیان پرسپولیس، در هر بازی ضربات شدیدی به بازیکنان حریف می‌زد ولی اغلب اوقات خوش‌شانس بود که داوران اصلاً رفتارهای خشن آندو را نمی‌دیدند وگرنه امکان داشت تعداد کارت‌های رنگی این بازیکن، بیشتر از این‌ها شود. البته محمد قاضی نیز در این فصل توانست 8 کارت زرد به خود اختصاص دهد اما چون هرگز اخراج نشد، بعد از آندو و ساموئل که اخراجی هفته اول استقلال بود، در مکان سوم قرار می‌گیرد. نکونام هم نیمی از فصل را در کنار استقلالی‌ها گذراند ولی در همین فرصت کم و در همان هفته‌ها، 6 بار از داوران مختلف کارت زرد دریافت کرد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 11 / 2 / 1393برچسب:استقلال،لیگ سیزدهم،آندو تیموریان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

هشتِ شاکی برمـی‌گردد؟!

http://upload7.ir/imgs/2014-05/75803273349450200905.jpg

در ابتدای لیگ سیزدهم مجتبی جباری به دلیل اختلاف با مدیرعامل تیم، قراردادش را با استقلال تمدید نکرد و به سپاهان رفت. جباری در سپاهان نتوانست روزهای خوب استقلال را تکرار کند و با فسخ قراردادش به آن‌سوی آب‌های خلیج‌فارس رفت، سپس درخشش او در الاهلی باعث شد مسئولان این تیم قطری قراردادش را تا دو سال دیگر تمدید کنند.
حالا در روزهایی که اخباری مبنی بر رفتن علی فتح‌ا...زاده از صندلی مدیریت استقلال شنیده می‌شود، زمزمه‌های بازگشت جباری به جمع آبی‌پوشان پایتخت نیز به گوش می‌رسد. امیر قلعه‌نویی که بارها در طول فصل سیزدهم که منجر به ناکامی‌اش شد از کمبود هافبک طراحی چون جباری سخن گفته بود، در صورت ماندن در استقلال اصرار زیادی روی بازگشت این بازیکن داشته و مهم‌ترین خرید لیست او جباری است. البته در این‌صورت استقلالی‌ها باید حسابی سر کیسه را شل کنند چون بعید است قطری‌ها به همین راحتی قید مهره کلیدی خود را بزنند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 11 / 2 / 1393برچسب:فوتبال ایران,لژیونرها,مجتبی جباری , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مدافع استقلال اینگونه تولد خودش را تبریک گفت

http://upload7.ir/imgs/2014-04/74365845758263655980.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 2 / 1393برچسب:حنیف عمران زاده,تبریک جشن تولد,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

واکنش جالب قریب به شایعه مدیرعاملی استقلال
http://upload7.ir/imgs/2014-04/28440880837627138523.jpg
محمد حسین قریب در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که به او مدیرعاملی آبی‌پوشان تهرانی پیشنهاد شده است، گفت: حالا در این باره بعدا صحبت می‌کنیم اما خوب است که فقط یک التماس دعای ویژه داشته باشیم (خنده).
محمد حسین قریب از سال 1382 تا سال 1384 مدیرعاملی باشگاه استقلال را برعهده داشت و همچنین در سال 84 بار دیگر به مدت یک سال این سمت را عهده‌دار شد. او از گزینه‌های جدی مدیرعاملی این تیم محسوب می‌شود.
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 2 / 1393برچسب:انتخاب مدیرعامل استقلال,محمد حسین قریب, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مدرک فتح‌الله‌زاده درباره مالکیت کمپ استقلال

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 2 / 1393برچسب:باشگاه استقلال،مدارک کمپ حجازی،علی فتح الله زاده, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

واکنش فرهاد کاظمي به اظهارات مديرعامل فجر

فرهاد کاظمي درخصوص صحبت‌هاي جعفري مديرعامل فجرسپاسي شيراز گفت: من دليل صحبت‌هاي آقاي جعفري را نمي‌دانم اما ايشان اگر جرات داشت اسم مي‌آورد و اين همه مبهم صحبت نمي‌کرد و حالا هم مي‌بينيم که او نامي را مطرح نمي‌کند وگرنه اگر نامي مطرح مي‌کرد قاطع‌تر جواب او را مي‌دادم.
وي ادامه داد: ماهيت ورزشي و عملکرد فوتبالي ايشان در انتخابات هيات فوتبال استان فارس که در برنامه 90 هم ديديم مشخص شد و حداقل 30 ميليون نفر بيننده و همه اصحاب رسانه و ورزش ديدند او چه کارهايي کرد و فکر مي‌کنم اين بهترين نشانه باشد براي اينکه صحبت‌ها و عملکرد ايشان قضاوت شود.
سرمربي تيم فوتبال پيکان افزود: نبايد ايشان جنگ‌هاي زرگري به راه بياندازد چون مجموعه باشگاه پيکان در آرامش کاملي قرار دارد و تمرکز ما براي بازي برگشت با فجرسپاسي بالا است و به هيچ‌وجه با اين صحبت‌ها تحت تاثير قرار نمي‌گيريم او اتهاماتي زده و از ايشان مي‌خواهم کساني که به قول او با بازيکنان اين تيم تماس گرفته‌اند را معرفي کند و جرات داشته باشد اسم آنها را بگويد. ديگر دوره اين بعضي‌ها، آقايان و دست‌هاي پشت پرده گذشته و مردم از اين مسائل خسته شده‌اند.من او را در دادگاه مي‌بينم و بايد حرف‌هايي را که زده اثبات کند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 7 / 2 / 1393برچسب:فرهاد کاظمی،بازی های پلی آف،پیکان،فجرسپاسی شیراز, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب