بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


امیدوار رضایی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال استعفا داد!

 

ایامیدوار رضایی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پی انتقادهای صورت گرفته از انتخاب اعضای هیئت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال صبح امروز با ارسال فکسی  از استعفای خود از حضور در هئیت مدیره باشگاه استقلال خبر داد.


ن استعفا که خطاب به محمد عباسی وزیر وزارت ورزش و جوانان است به شرح زیر است:

"برادر گرامی جناب آقای عباسی
وزیر محترم وزارت ورزش و جوانان

با سلام و احترام
ضمن تشکر از حسن نظر جناب عالی نسبت به انتخاب بنده به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال ایران بدین وسیله آمادگی خود در جهت استعفا در این جایگاه را تقدیم می‌دارم.

بنده در طول 6 سال گذشته بارها به عنوان رئیس و عضو هیئت مدیره باشگاه مردمی و پر افتخار آسیا استقلال با کمک سایر دوستان در مدیریت کادر فنی بازیکنان و هواداران عزیز و شایسته چندین مقام قهرمانی لیگ برتر جام حذفی و نایب قهرمانی باشگاه‌های کشور و همچنین افتخار حضور و راه یابی به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کردیم.

مردم و هواداران آگاه و صادق استقلال به خوبی به یاد دارند که در این مدت بارها شده بود مدیر عامل، سرمربی و یا هیئت مدیره با همه استعفا کرده و این تیم شایسته را با هواداران بی‌شمار تنها گذاشتند و بنده با تمام توان ایستادم تا با کمک سایر دوستان در باشگاه و حمایت هواداران استقلال به افتخارات فوق نائل آمد و همانگونه که مطلع هستید بنده چندین سال رئیس کمیسیون فرهنگی ورزش شورای عالی انقلاب فرهنگ و رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون پزشکی ورزشی کمیته ملی المپیک ایران و سوابق ورزشی از تیم‌های مختلف قبل و بعد از انقلاب اسلامی در شهرستان و تهران را داشته‌ام و در جهت حمایت ورزش کشور به ویژه فوتبال حداکثر توان خود را به کار بردم.

هر چند ورزش فوتبال یک ورزش با ابعاد مختلف اجتماعی فرهنگی فرهنگی، علمی، فنی و سیاسی و اقتصادی است نمی‌دانم چطور بعضی از رسانه‌ها و تلویزیون آقای ضرغامی در جهت گیری‌های خاص تخریب توهین، بداخلاقی و تهمت بدون محکمه عادلانه و با حضور متهم مسائل نادرستی را به عرصه اجتماعی جامعه می‌کشاند.

بنده حقیر ضمن قبول بسیاری از کوتاهی‌های خود نسبت به وظایف و نسبت به این مردم جواب این دوستان را به خدا واگذار می‌کنم باشد که در فرصت مناسب ناگفته‌های بسیاری که در دل دارم برای مردم عزیز بازگو نماییم. از آنجا که همیشه خود را هوادار و حامی ساده این تیم می‌دانم و آن را به هر پست و مقام دیگر باشگاه ترجیح می‌‌دهم و دوست ندارم دشمنان، حسودان و نااهلان برای این باشگاه به بهانه نام من در مدیریت و امور آن حاشیه سازی کنند و باشگاه استقلال قهرمان و صدر نشین را دچار مشکل و حاشیه نمایند به این دلیل چنین پیشنهادی را تقدیم می‌نمایم.

با تشکر
من الله توفیق
امیدوار رضایی"

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 6 / 7 / 1390برچسب:استعفا,امیدوار رضایی,هیئت مدیره,انتقادات,نماینده مجلس,چند شغله, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

استقلال سومین باشگاه قاره کهن در قرن بیستم

استقلال سومین باشگاه قاره کهن در قرن بیستم
 
 

 

اوایل مهرماه مصادف است با تاسیس باشگاه استقلال؛ باشگاهی که ابتدا با نام دوچرخه‌‌‌سواران فعالیت خود را به‌عنوان قدیمی‌ترین باشگاه در کشورمان آغاز کرد. برخی معتقدند باشگاه استقلال در دوم مهرماه تاسیس شده و برخی هم می‌گویند این باشگاه چهارم مهرماه سال 1324 تاسیس شده است.

اوایل مهرماه مصادف است با تاسیس باشگاه استقلال؛ باشگاهی که ابتدا با نام دوچرخه‌‌‌سواران فعالیت خود را به‌عنوان قدیمی‌ترین باشگاه در کشورمان آغاز کرد. برخی معتقدند باشگاه استقلال در دوم مهرماه تاسیس شده و برخی هم می‌گویند این باشگاه چهارم مهرماه سال 1324 تاسیس شده است. 
به هر شکل تقارن این روزها با بنیانگذاری باشگاه استقلال باعث شد گذری بر اتفاقات مهم و افتخارات این باشگاه طی سال‌های اخیر داشته باشیم. آبی‌های پایتخت اکنون 66 ساله شده‌اند. بنیانگذار این باشگاه چند جوان نظامی بودند که در رشته دوچرخه‌سواری فعالیت می‌کردند و ابتدا فقط به ورزش دوچرخه‌سواری می‌پرداختند که جادوی توپ گرد و زمین چمن و تیر دروازه‌های 7 متری این جوان‌ها را مجاب کرد تا تیم فوتبال دوچرخه‌‌‌سواران را تشکیل دهند.
باشگاه دوچرخه‌‌‌سواران از همان ابتدا پیراهن آبی را برای خود برگزید که این رنگ ماندگار تا به امروز به‌عنوان نماد اصلی باشگاه استقلال در میادین داخلی و بین‌المللی به حساب ‌آید. باشگاه دوچرخه ‌‌‌سواران که بعدها به نام تاج تغییر نام داد و موسس‌اش پرویز خسروان بود طی 30 سال فعالیت خود قبل از انقلاب قدرت اول قاره کهن محسوب می‌شد. باشگاه استقلال اما پس از انقلاب هم همواره حضوری مقتدرانه در رقابت‌های آسیایی داشت. آنها توانستند سال 1990 قهرمان آسیا بشوند. 2 نایب قهرمانی و 2 مقام سومی هم از جمله افتخارات قابل توجه باشگاه استقلال محسوب می‌شود.
بدترین اتفاق تاریخ در باشگاه استقلال به همان سال 1371 برمی‌گردد که این تیم به لیگ 3 سقوط کرد اما بهترین اتفاق تاریخ هم برای آبی‌ها وقتی رقم خورد که از سوی فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار به‌عنوان تیم سوم قاره کهن در قرن بیستم انتخاب شدند.


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 6 / 7 / 1390برچسب:استقلال,سالگرد تاسیس,عنواوین,افتخارات,باشگاههای آسیا, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آقای حسن زاده به نقاط مثبت هواداران هم توجه کنید

                                                     
حسن زاده طی مصاحبه ی درباره انتقاد پرویز مظلومی نسبت به رای کمیته انضباطی در مورد دربی گفت:خطاب به مظلومی که پیشکسوت این فوتبال است باید بگویم که کمیته انضباطی بر اساس آیئن نامه او را جریمه کرده است. خود او در برنامه ورزش و مردم هم به مداخله اش به درگیری دو بازیکن قرمز و آبی اشاره کرد و گفت از روی حسن نیت این کار را کرده اما مظلومی باید بداند که مداخله او اگر چه برای حسن نیت بوده اما جرم به شمار می رود. کمیته انضباطی برای وی چنین جریمه ای را در نظر گرفت تا در آینده چنین مداخله ای در کنار زمین نداشته باشد.

وی افزود: اگر در آن لحظه که مظلومی چنین مداخله ای کرد بازیکن قرمز که عصبی بود تعرضی به سرمربی استقلال می کرد آیا مظلومی مدعی نمی شد که چرا کمیته انضباطی حواسش به این اتفاقات نیست؟ در گزارش داور مطلبی بابت مداخله مظلومی در درگیری دو بازیکن نبود. من خودم در بررسی هایم در فیلم بازی تعمدا روی این موضوع دست گذاشتم تا مظلومی بداند که نباید حتی برای حسن نیت جرم کند.

حسن زاده تاکید کرد: مظلومی باید بداند که کمیته انضباطی به او لطف کرد که این تنبیه را در نظر گرفت. ضمن اینکه او در برنامه تلویزیونی ناشیانه صحبت کرد و به نهاد فدراسیون با گفتن این جمله که "اگر پول نیاز دارند بگویند بدهیم،" توهین کرد. در این خصوص اگر روسای فدراسیون شکایتی داشته باشند به این حرف هم رسیدگی می کنیم.

رئیس کمیته انضباطی تصریح کرد: ایشان بهتر است مراقب صحبت های خود باشد. بهتر است اگر مظلومی پول دارد آن را صرف بنیادهای خیریه کند که نیازمند هم هستند نه اینکه به نهادی مثل فدراسیون چنین حرفی بزند. مسلم است وقتی کمیته انضباطی برای کسی جریمه در نظر می گیرد افراد ناراحت می شوند ولی ما نمی توانیم به خاطر ناراحتی افراد قانون را رعایت نکنیم.

تحلیل:اینکه رئیس کمیته انضباطی با گیر دادن به دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس می خواهد مثلا گربه را دم حجله بکشد،در آن شکی نیست!

اما مردم خیلی خوب متوجه می شوند که وقتی یک مربی تیمش دو بر صفر جلو است و بازی در دقایق پایانی خود می باشد،نیاز به جنجال به پا کردن و یا وقت کشی با اینگونه رفتارها ندارد!

آقای حسن زاده با این جریمه ای که برای مظلومی و هواداران استقلال که هیچ گونه اعتراض یا فحاشی به تیم حریف و داوری نکردند و تنها گناهشان اعتراض به پخش سرود باشگاه پیروزی بوده_که البته بنده این کار هواداران استقلال را نپسندیدم و حتی در استادیوم از کنار دستیان خود می خواستم که اعتراض نکنند!چون پرسپولیس میزبان بوده و حق دارد از میزبانی خود استفاده کند،دقیقا مثل فصل قبل تیم خودمان که در زمان میزبانی سرود استقلال را پخش کردیم_نشان داد فعلا نباید زیاد بر روی عدالت وی حساب کنیم و یا حداقل ایشان جز کسانی هستند که فقط نقاط منفی یک رویداد را می بینند و به جنبه های مثبت و خوبش توجهی نمی کنند!

منظور این است که چرا رئیس کمیته انضباطی چرا هواداران استقلال را که در چند بازی قبلی خود در تهران هیچ گونه مشکلی ایجاد نکردند یک تشویق خشک و خالی انجام نداد!؟حتما وقتی وظیفه ای بر دوش کسی محول میشود دیگر درست انجام دادن آن نیازی به تشکر ندارد!؟

 

رفع حاجت به روش جان نگودی!

اسماعیل حسن زاده امروز (دوشنبه) تاکید کرد: در آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال وقوع چنین حرکت هایی پیش بینی شده است.البته هنوز فیلم یا گزارش دقیق از حرکت این بازیکنان به دست ما نرسیده است و قطعا پس از محرز شدن این مسئله با بازیکنان برخورد می شود. 
 رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال افزود: هنوز معلوم نیست حرکت این بازیکنان شامل ماده 23 کمیته انضباطی می شود یا ماده 42. حرکت بازیکنان شاهین موجب انزجار مردم از فوتبال می شود و به خاطر همین مسئله با آنها برخورد می کنیم.
حسن زاده یادآور شد: اصرار داریم تا هر چه سریعتر گزارش های مربوط به این اتفاق به دستمان برسد و به احتمال زیاد تا فردا حکم نهایی را صادر می کنیم.
روز گذشته و در جریان دیدار شاهین بوشهر و شهرداری در تبریز، کیانی و منیعی بازیکنان شاهین هنگام گرم کردن در کنار زمین با حرکت غیر اخلاقی خود،‌حرکت ''''جان نگودی'''' بازیکن اسبق ابومسلم را زنده کردند.


 

 


نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 7 / 1390برچسب:کمیته انضباطی,جان نگودی,شاهین بوشهر,مظلومی,هواداران استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

کدامیک راست می گویند؟! / رضا رشیدپور، دستمزد عادل فردوسی پور را قبول نکرد!

                           

مجری شبکه ماهواره ای ایرانیان: این حرف عادل هم از آن حرف‌هاست‌ها !!

سینمافا- برنامه این هفته رضا رشیدپور در شبکه ماهواره ای ایرانیان  که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد مجوز رسمی دارد و دفترش هم در تهران واقع است سوژه جالبی داشت.

مجری آشنای این برنامه جلد مجله «زندگی ایده آل» را که با عکس عادل فردوسی پور و احسان علیخانی، مجریان سیما کار شده بود نشان داد و به بهانه آن در مورد دستمزد فردوسی پور به خاطر برنامه نود صحبت کرد.

او با اشاره به حرف های فردوسی پور در برنامه «نود» دو هفته قبل که گفته بود درآمدش یک و نیم میلیون تومان در ماه است گفت:«این حرف عادل هم از آن حرف‌هاست‌ها. عادل فردوسی پور یک و نیم میلیون درآمد دارد؟ اگر قرار باشد آن طور که عادل حساب کرده حساب کنیم من حتی بدهکار هستم. نه به آن شایعه درآمد میلیاردی او و نه به درآمد یک و نیم میلیونی‌اش.»


 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 7 / 1390برچسب:رضا رشیدپور,فردوسی پور,شبکه ماهواره ای,دستمزد,برنامه نود, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درخت کاج ماشین سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران را له کرد!

                                                

شومن سیاه باز؛باید دست به جیب شود!

توفان جمعه شب در شیزوکا حسابی برنامه های افشین قطبی را به هم ریخت. شیمیزو در زمین تمرین اختصاصی خود در کنار اقیانوس تمرین می کرد که ناگهان گردباد شدید به آنها رسید و همه چیز را به هم ریخت. برق ها رفت ، درخت ها شکستند و کمپ تیم خسارت های زیادی دید. بازیکنان در کمپ سنگر گرفتند و وقتی همه چیز تمام شد ، همه شوکه بودند از صحنه ای که می دیدند. قطبی در این باره می گوید:« درخت ها شکسته بود و یکی از این درخت های کاج درست افتاده بود روی ماشین من.» ماشین سرمربی تقریبا غیرقابل استفاده شده بود.

قطبی شنبه در ورزشگاه خانگی برابر کاوازاکی به تساوی دست یافت.

تحلیل :اگر بیمه هزینه خسارت ماشین قطبی را نپردازد!آقا افشین مجبور می شود،دست به جیب مبارک خود برده و قسمت ناچیزی از دلارهای که بابت حضور در ایران و نابودی فوتبال ملی از مسئولان فدراسیون فوتبال گرفته بود را هزینه خرید ماشین جدیدش بکند.


 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 7 / 1390برچسب:قطبی,سیاه باز,دلار,فوتبال ملی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب