بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


باز هم بازی با پول بیت المال یا افکار عمومی!؟

                                              ح

مید استیلی امروز در گفتگویی با شبکه خبر درباره مسائل مختلفی از جمله انتخاب عابدزاده به عنوان مربی دروازه‌بانان پرسپولیس و اضافه شدن کریم باقری به کادر فنی صحبت کرد که بخش‌هایی از آن را در زیر می‌خوانید.

 * عابدزاده هم به عنوان مربی دروازه‌بانان در نیمکت تیم جایگزین سعید عزیزیان خواهد شد. از این به بعد سعید عزیزیان دیگر درنیمکت اصلی تیم حضور نخواهد داشت. او به عنوان استعدادیاب در باشگاه فعالیت خواهد کرد.

 * قرار است کریم باقری در کنار بازیکنان باشد و تیم را تمرین دهد. البته او پستی را قبول نکرده است. اضافه شدن کریم باقری و احمدرضا عابدزاده صد درصد با هماهنگی من بوده است. من سه هفته پیش با آنها صحبت کرده بودم. کریم باقری شخصیت بسیار مثبت و محبوبی است. او با اضافه شدن تیم می‌تواند بار روحی بچه‌ها را افزایش
دهد.

 * بعد از بازی با استقلال به فکر تقویت خط دفاعی خود و برطرف کردن خطاهای آنها افتادیم. ما دو دروازه‌بان خیلی
خوب داریم اما متاسفانه آنها توقعات ما را برآورده نکردند. امیدوارم که آنها در تمرین‌های تیم ملی بهتر شوند تا بتوانند به تیم ما کمک کنند. حقیقی و معمارزاده از دروازه‌بانهای ملی پوش ما هستند. آنها یکسری اصول را می‌دانند اما متاسفانه گل‌هایی که دریافت می‌کنند پیش پا افتاده است و به نظر من این به جنبه روانی آنها برمی‌گردد. 

 

 

تحلیل :

معلوم نیست مدیران پرسپولیس چکار می کنند!؟

مگر قرار نیست نیم فصل دوم سرمربی خارجی به جای استیلی آورده شود؟آیا این سرمربی خارجی از لحاظ فنی احمدرضاعابدزاده و کریم باقری را قبول دارد که به عنوان دستیار در کنارش کار کنند؟!

یا اینکه دوباره باید مبلغی بابت قرار داد این دو مربی پرداخت شود و قبلش هم کلی مصاحبه از باقری و عابدزاده در رسانه ها دیده شود که چرا پول قرار داد ما مدیریت باشگاه نمی پردازد و . . .

دوباره روز از نو روزی از نو و حاشیه های جدید از نو!؟

البته می توان این جور هم استنباط کرد که؛عابدزاده و باقری با نظر مربی جدید پرسپولیس به این کادر فنی تیم اضافه شده است !!
 


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 8 / 1390برچسب:استنباط,مدیران پرسپولیس,کریم باقری ,احمدرضا عابدزاده,متاسفانه,صد درصد با هماهنگی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

چند خبر از باشگاه استقلال

نشست خبرى مظلومى فردا برگزار مى شود
 
نشست خبرى سرمربیان ۲ تیم استقلال و ناسیونال پاراگوئه فردا(جمعه) برگزار مى شود.پرویز مظلومى سرمربى استقلال و باتاگلیا سرمربى ناسیونال پاراگوئه ساعت ۱۴ فردا(جمعه)در سالن روابط عمومى سازمان لیگ فدراسیون فوتبال برگزار مى شود.گفتنى است، دیدار استقلال و ناسیونال پاراگوئه ساعت۱۶ و ۳۰دقیقه روز شنبه از سرى هاى سه جانبه جام ولایت در ورزشگاه آزادى برگزار مى شود.
 

رحمتى: فایده ندارد لیگ را زود تمام کنیم اما بازیکنان آسیب ببینند

سید مهدى رحمتى دروازه بان تیم ملى گفت: هیچ فایده اى ندارد که لیگ را یک ماه زودتر تمام کنیم اما بازیکنان آسیب ببینند. او در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت تیم ملى اظهار داشت: کادر فنى جدید از زمانى که هدایت تیم ملى را برعهده گرفته ، بازیکنانى را دعوت کرد ه  و این بار هم ۲۳ بازیکن در اردوى تیم ملى حضور دارند.وى ادامه داد: روز گذشته به اردو آمدیم. از لحاظ بدنى کمى خسته بودیم و تمرینات حالت ریکاورى داشت اما تصور مى کنم از امروز تمرینات اصلى براى بازى با بحرین برگزار شود.
رحمتى در خصوص بازى ۲۰ آبان با بحرین گفت: این مسابقه بسیار سخت است ولى ما قصد داریم براى موفقیت و کسب پیروزى در ادامه مسابقات استارت بزنیم.دروازه بان استقلال در خصوص آخرین وضعیت خود گفت: خدا را شکر مى کنم که مصدومیت هاى ابتداى فصل را برطرف کرده ام و بازى هاى لیگ بیانگر وضعیت آمادگى من است. تنها مشکل ما نزدیک بودن بازى هاى ملى و باشگاهى است. در اردوى اخیر تیم ملى مصدومیت ها بیشتر شده و این مسئله به خاطر فشردگى بازیکنان است.وى تاکید کرد: هنگامى که از جاکارتا برگردیم ۴۸ ساعت بعد باید براى تیم باشگاهى مان بازى کنیم و هر زمان که از تیم ملى برمى گردیم خستگى اثرگذار خواهد بود. باشگاه استقلال درخواست کرده بازى با صبا که در قم هم برگزار مى شود، جابه جا شود و امیدواریم این اتفاق بیفتد.رحمتى گفت: در حال حاضر محمد قاضى و خسرو حیدرى به خاطر همین مسأله و فشردگى بازى ها مصدوم هستند و على کریمى نیز در اردوى تیم ملى آسیب دید و حتى نتوانست براى پرسپولیس به میدان برود. نبود هر کدام از این بازیکنان مى تواند به تیم ملى و باشگاه ها ضربه بزند و به اعتقاد من هیچ فایده اى ندارد که لیگ را یک ماه زودتر تمام کنیم اما بازیکنان آسیب ببینند.


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 8 / 1390برچسب:التیماتوم,پورحیدری,فریبا,مظلومی,دربی,کرار,برد چهارم,پرسپولیس؛تمرین,اخبار باشگاه,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پرسپولیسی ها هر چه دارد رو می کند!

احمدرضا عابدزاده مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس شد

در پی عملکرد ضعیف دروازه‌بان‌های پرسپولیس، کادر فنی این تیم تصمیم گرفت با پیشنهاد پروین مربی دروازه‌بان‌های خود را تغییر دهد.

از همین رو پس از جلسه‌ای که شب گذشته بین پروین،‌استیلی، باقری و عابدزاده برگزار شد، رسما احمدرضا عابدزاده به عنوان مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس انتخاب و از فردا در تمرینات این تیم حضور پیدا خواهد کرد.

گفتنی است تا 2 روز آینده نیز کریم باقری به عنوان مربی پرسپولیس در کنار سایر اعضا کار خود را شروع خواهد کرد.

به احتمال فراوان سعید عزیزیان در تیم‌های پایه پرسپولیس کار خود را شروع خواهد کرد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 8 / 1390برچسب:احمدرضا عابدزاده,مربی دروازه‌بان‌ها, پرسپولیس,سعید عزیزیان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

این همه جنجال سو تفاهم بود!!!؟؟؟

                                            

محمدزاده در پایان جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال که مربوط به ادعاهای حسن روشن علیه آکادمی و رضا رجبی بود، گفت: جلسه امروز، جلسه‌ای بود که در نهایت به آشتی کنان رسید. سوء تفاهم‌هایی بین حسن روشن، آکادمی باشگاه و برخی از دوستان در باشگاه استقلال به وجود آمده بود که برطرف شد. بحث و بررسی‌های لازم را انجام دادیم و اسناد و مدارک روشن و دوستان را بررسی کردیم، اما مطلب خاصی از آن‌ها در نیامد. ما امروز قبل از این که رای را صادر کنیم، دوستان را به صلح و مصالحه دعوت کردیم که شکر خدا با حضور مهدی تاج این امر اتفاق افتاد و دو طرف آشتی کردند و پس از آن رای خود را صادر کردیم.

رییس کمیته انضباطی باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا روشن و فتح الله زاده آشتی کردند،گفت: توافقی بین روشن و فتح الله زاده شد که دیگر هیچ کدام از طرفین در مورد این مسئله صحبت نکنند.در این جلسه توافق شد که اگر بین طرفین کدورتی وجود دارد یا از یکدیگر شکایتی کرده‌اند، برطرف شود و این افراد شکایات خود در قوه قضاییه و مراجع دیگر را مسترد کنند.


محمدزاده در ادامه بیان کرد: قبل از این که طرفین با یکدیگر آشتی کنند، حدود چهار ساعت جلسه انضباطی با اعضای این کمیته تشکیل شد و اظهارات طرفین و همچنین شاهدان شنیده شد و در نهایت پس از جمع بندی به این نتیجه‌ رسیدیم که هیچ گونه تخلفی از سوی آکادمی یا مسئولان باشگاه استقلال رخ نداده است.

محمدزاده در پاسخ به این سوال که آیا حسن روشن این موارد را پذیرفته است یا خیر، گفت: در مورد این که حسن روشن این مسایل را پذیرفته است یا خیر، خیلی نمی‌خواهیم بحث کنیم، اما مهم این است که با وساطت تاج که بزرگواری کرد و از سوی فدراسیون در جلسه حاضر شد، همه را به صلح و سازش دعوت کرد که الحمدالله این موضوع ختم به خیر شد.

وی افزود: این مسایل مشکلات خانوادگی بود که شکر خدا خانواده‌ اعضا دور هم جمع شدند و مشکل خانوادگی‌شان را حل کردند.

تحلیل :

اینکه یک دفعه چی شد و آقای روشن تغییر موضع دادند و همه چیز را سو تفاهم اعلام کردند،یک مقدار برای من هوادار مبهم می باشد.

هرچند روشن با مصاحبه های آنچنانی برای تیم و کادر فنی ایجاد حاشیه کرد و باعث از بین بردن تمرکز کلیه عوامل باشگاه استقلال شد و می خواست ادای ناصر حجازی فقید را با مثلا صراحت لهجه و صداقتش را در بیاورد و خود را حامی حق و حقوق مردم و هوادران نشان دهد،اما ایشان باید بداند دیگر برای بعضی از هواداران استقلال همان حسن روشن اسطوره نمی باشد و از چشممان افتاده اند!

شاید در جلسه ایشان با باشگاه استقلال به ایشان پستی و یا ....داده شده که همه چیز را سو تفاهم اعلام کردند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 11 / 8 / 1390برچسب:پایان شیرین,درگیری روشن ,استقلال,پست,مقام,چشم,اسطوره, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

وقتی دوباره استقلالی ها به جان هم می افتند!

                  

امير قلعه نويي يار هميشگي-اش نظري جويباري را صدا مي-زند و از او مي-خواهد كار را تمام كند: «برو به واعظ بگو من اين فرهاد پير را نمي-خواهم. يعني از اول هم او را نمي-خواستم. تا وقت هست او را با سيدصالحي معاوضه كنيد حتي اگر تا 50 ميليون تومان هم خواستند اشكالي ندارد. فقط فرهاد را رد كنيد، برود!»
نظري جويباري پيغام امير را بي-معطلي به دفتر واعظ آشتياني برد: «آقا امير مي-گويد فرهاد را با مهاجم پيكان (سيدصالحي) معاوضه كنيم. انگار به كارش نمي-آيد.»
واعظ از اين پيشنهاد جا مي-خورد: «برو به امير بگو اگه
مقدمه: آخرين بازمانده نسل طلايي فوتبال ايران كه جزو گروه فاتحان آن بازي به-يادماندني و شكوهمند در ملبورن استراليا و صعود به جام جهاني لقب گرفته است دنياي متفاوتي با ساير همرزمان خود دارد. فرهاد مجيدي به-دليل محدوديت-هايي كه براي خود در ارتباط با خبرنگاران ايجاد كرده- به قول خودش فقط با 2 روزنامه ورزشي و يك خبرگزاري گفت-وگو مي-كند- همواره به عنوان يك علامت سوال ميان خبرنگاران و اصحاب رسانه مطرح بوده است. همين دوري همواره شايعاتي را پيرامون كاپيتان استقلال ايجاد كرده است؛ شايعاتي كه حتي به زندگي شخصي او رسوخ پيدا كرده و گاها روابط خانوادگي او را نيز تحت-الشعاع قرار داده است. فرهاد دنياي متفاوتي دارد كه اين حاصل تعريف خاصي است كه او از زندگي مي-كند، مي-گويد: «ديگر نمي-توانم در زندگي-ام به افراد زيادي اعتماد كنم. آنها كه در دايره معتمدين من قرار دارند بسيار محدودند؛ شايد به تعداد انگشتان دو دست هم نرسند!»
روشي كه مجيدي امروز در زندگي خود به-كار گرفته حاصل اتفاقاتي است كه از زمان حضورش به عنوان يك ستاره نوظهور در فوتبال بر او گذشت. فرهاد گاهي از سوي رسانه-ها چنان بزرگ شد كه تا مرز انفجار پيش رفت و گاهي نيز آنقدر به زير كشيده شد كه مي-رفت تا مرز نابودي پيش برود. سياست-هاي ابداعي و گاها احساسي مصائب و مشكلات فراواني را براي مجيدي به وجود آورد تا او را مجبور كند در بازگشت به فوتبال ايران از نظر برقراري ارتباط، به-خصوص با رسانه-ها دچار تغييرات فراواني شود. علامت سوال فرهاد ميان رسانه-ها هر روز بزرگ و بزرگ-تر خواهد شد تا اين حقيقت را باور كنيم كه مجيدي ديگر نمي-خواهد مثل دوران جواني-اش رفتار و درهاي زندگي خود را به روي همگان باز كند. فرهاد حصاري دور خود كشيده كه تا زمان حياتش باقي خواهد ماند.


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 21 / 7 / 1390برچسب:مجیدی,قلعه نویی,واعظ آشتیانی,نظری جویباری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

نشانه های از دخالت در کار کروش

خبرگزاری پانا:

برد پر گل دیروز تیم ملی کشورمان مقابل بحرین اتفاقی خوشایند برای فدراسیون فوتبال و اهالی ورزش بود ولی در این میان بروز یک اتفاق عجیب به برخی ابهامات دامن زد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا، بازی دیروز ایران و بحرین به خیر و خوشی به پایان رسید و فدراسیون فوتبال نیز به آرامشی نسبی رسید ولی روز قبل از آغاز بازی ایران و بحرین ( دوشنبه) اتفاقی عجیب افتاد و آن صدور کارت بازی این دیدار برای بازیکنی بود که در اردوی تیم ملی فوتبال هم حضور نداشت !

بر این اساس و طبق اطلاعات موثق گروه ورزشی پانا ، مسئولان تیم ملی برای وحید طالب لو دروازه بان سابق استقلال و بازیکن فعلی شاهین بوشهر نیز درخواست صدور کارت بازی داده بودند و کارت وی نیز صادر شده بود ولی وی در اردوی تیم ملی حضور نداشت.

مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای صدور کارت این بازیکن نیز از باشگاه استقلال اخذ شده بود زیرا طالب لو به واسطه حضور چندین ساله در استقلال، پرونده و مدارک کاملی در این باشگاه داشت ولی مشخص نیست دلیل صدور کارت بازی برای وی و اینکه چرا طالب لو در اردوی تیم ملی علی رغم رد شدن نامش در لیست بازیکنان تیم ملی برای صدور کارت، حضور نداشته، چیست.

برخی اطرافیان طالب لو معتقدند تحرکاتی در داخل و اطراف تیم ملی در کار است تا این بازیکن علی رغم میل کارلوس کرش در تیم ملی حضور نداشته باشد زیرا دروازه بان شاهین که سابقه طولانی حضور در تیم ملی را داشته، تا به حال کمترین گل خورده را در لیگ برتر دارد ولی تا به حال به اردوی تیم ملی دعوت نشده است.
این در حالی است که کارلوس کرش نشان داده برای زیر نظر گرفتن بازیکنان لیگ تا به حال دروازه بان های دوم سپاهان و فولاد را هم به اردوی تیم ملی دعوت کرده تا آنها زیر نظر وی تمرین کنند ولی طالب لو از معدود دروازه بانان لیگ برتر است که تا به حال به اردوی تیم ملی دعوت نشده تا در  اردوی تیم ملی زیر نظر مربیان به تمرین بپردازد.

 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 21 / 7 / 1390برچسب: وحبد طالب لو,کارلوس کرش,طبق اطلاعات موثق ,خبرنگار ورزشی,بحرین اتفاقی ,فدراسیون فوتبال , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ظاهرا آقای علیپور دوباره شهر را بهم ریختند!؟

                                             

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام علیرضا علیپور، دبیر سابق ستاد منشور اخلاقی اکنون به عنوان دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال و رئیس کمیته نظارت، بازرسی و ارزشیابی سازمان لیگ فعالیت می‌کند.

علیپور تلاش کرده با مسایل پشت پرده فوتبال و زد و بند این ورزش تا جایی که امکان دارد مبارزه کند. شاید عملکرد او در برخی موارد قابل نقد باشد اما اکنون نام علیپور، متخلفان فوتبال را دچار ترس و واهمه می‌کند زیرا او همان کسی است که بسیاری از مربیان و بازیکنان را منشوری اعلام کرد تا رفتارشان را اصلاح کنند.

علیپور به همراه عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ میهمان خبرگزاری فارس بود .

ظاهرا دوباره آقای علیپور شهر را بهم ریختند !؟

پس در ادامه مطلب می توانیم  مصاحبه کامل ایشان با خبرگزاری فارس را مطالعه بفرمایید .


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 19 / 7 / 1390برچسب:خبرگزاری فارس,کمیته انضباطی,پشت پرده ,آقای علیپور , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عکسهای مربوط به تمرین روز یکشنبه استقلال

                           

                             


 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 19 / 7 / 1390برچسب:عکسهای تمرینات استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پورحيدري:بچه ها را ممنوع المصاحبه مي کنم
                                            
 
منصور پورحیدری در مورد صحبت های حنیف عمران زاده علیه غلامحسین فرزامی و اینکه گفته می شود وی نباید اجازه می داد چنین اتفاقی رخ دهد، اظهار داشت: یک مسئله ای ناخواسته پیش آمده و باید تلاش کنیم که این مورد را جمع کنیم. باید کنترل بیشتری بر اوضاع داشته باشم که اگر بخواهم این کار را انجام دهم شاید برخی از همکاران شما ناراحت شوند، چون اجازه مصاحبه گرفتن  از بازیکنان را باید بگیرم.

وی افزود: بعضی از همکاران شما ایراد می گیرند که چرا من می خواهم جلوی حاشیه سازی هایشان را بگیرم. بعد از 50 سال زندگی در فوتبال دیگر می دانم چه خبر است و تنها راهی که می دانم از این حاشیه ها کم می کند کنترل مصاحبه ها است، چون اگر بخواهند این طوری این مصاحبه را ادامه دهند مشکل ساز می شود.

سرپرست تیم استقلال تاکید کرد: این تصمیم من بی احترامی یا از بی دلیلی نیست. می دانم که مطبوعات می خواهند از باشگاه استقلال اطلاعات بدهند اما عده ای مسائل دیگری را دنبال می کنند.

پورحیدری در خصوص اینکه فرزامی معتقد است صحبت های مطرح شده از سوی عمران زاده حرف های او نیست و به وی یاد داده اند که این طور بگوید، گفت: حرف زدن راحت است و می توان هر چیزی که بخواهیم بگوییم اما باید این حرف ها اثبات شود. این حرف کم لطفی است. من جایی که احساس کنم باید این مسائل را جمع کنم تنها راه حل را در این می بینم که بچه ها را ممنوع المصاحبه کنم.
 
وی در مورد اینکه با عمران زاده بابت این مصاحبه صحبت کرده یا خیر اظهار داشت: با عمران زاده صحبت کردیم و قرار شد که با حضور فتح الله زاده با او حرف بزنیم. عمران زاده جوان است ولی از کسی که سن و سالی از او گذشته انتظار بیشتری می رود. اگر سرمربی یا سرپرست تیم ایرادی دارد باز کردن آن در جامعه مشکلاتی ایجاد می کند.

پورحیدری در خصوص جاسم کرار گفت: برای او مشکلی در عراق پیش آمده بود که باید حتما می رفت ولی باید همین روزها بازگردد
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 15 / 7 / 1390برچسب:منصور پورحیدری,حنیف عمران زاده,غلامحسین فرزامی,حاشیه سازی,فتح الله زاده,مصاحبه ها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ديدار تدارکاتي ويارئال با استقلال يا پرسپوليس
                                        
 
لئوپلدو استامپا سفیر اسپانیا در ایران صبح امروز برای تماشای مسابقات جام چوگان در زمین قصر فیروزه حاضر شد.

وی که خود به این ورزش می‌پردازد علاقه زیادی به چوگان دارد و در این زمینه به
خبرنگار ورزشی فارس
گفت: من همیشه سعی می‌کنم مسابقات چوگان را پیگیری کنم و با علاقه این رشته را دنبال می‌کنم.

استامپا درباره تعامل بین کشور اسپانیا و ایران در زمینه ورزش خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در تمام رشته‌ها همانند بسکتبال، بوکس، فوتبال و سایر ورزش‌ها تعامل خوبی بین دو کشور وجود داشته باشد و از امکانات یکدیگر استفاده کنیم.درصدد هستیم مدرسه فوتبال بارسلونا را در ایران راه‌اندازی کنیم تا با استعدادیابی از جوانان ایرانی بتوانیم آنها را راهی این باشگاه مطرح کنیم.

سفیر اسپانیا در ایران یادآور شد: در تلاشیم بازی‌های تدارکاتی بین تیم‌های اسپانیایی و ایرانی برگزار کنیم. در آینده‌ای نزدیک قصد داریم با هماهنگی‌های صورت گرفته بازی تدارکاتی بین ویارئال و یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس در تهران برگزار کنیم. در حال حاضر مذاکرات را آغاز کرده‌ایم و به زودی زمان این بازی را مشخص می‌کنیم.
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 15 / 7 / 1390برچسب:سفیر اسپانیا,ویا رئال,استقلال,پرسپولیس,چوگان,بازی دوستانه,روایط دو کشور, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

امیدوار رضایی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال استعفا داد!

 

ایامیدوار رضایی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پی انتقادهای صورت گرفته از انتخاب اعضای هیئت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال صبح امروز با ارسال فکسی  از استعفای خود از حضور در هئیت مدیره باشگاه استقلال خبر داد.


ن استعفا که خطاب به محمد عباسی وزیر وزارت ورزش و جوانان است به شرح زیر است:

"برادر گرامی جناب آقای عباسی
وزیر محترم وزارت ورزش و جوانان

با سلام و احترام
ضمن تشکر از حسن نظر جناب عالی نسبت به انتخاب بنده به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال ایران بدین وسیله آمادگی خود در جهت استعفا در این جایگاه را تقدیم می‌دارم.

بنده در طول 6 سال گذشته بارها به عنوان رئیس و عضو هیئت مدیره باشگاه مردمی و پر افتخار آسیا استقلال با کمک سایر دوستان در مدیریت کادر فنی بازیکنان و هواداران عزیز و شایسته چندین مقام قهرمانی لیگ برتر جام حذفی و نایب قهرمانی باشگاه‌های کشور و همچنین افتخار حضور و راه یابی به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کردیم.

مردم و هواداران آگاه و صادق استقلال به خوبی به یاد دارند که در این مدت بارها شده بود مدیر عامل، سرمربی و یا هیئت مدیره با همه استعفا کرده و این تیم شایسته را با هواداران بی‌شمار تنها گذاشتند و بنده با تمام توان ایستادم تا با کمک سایر دوستان در باشگاه و حمایت هواداران استقلال به افتخارات فوق نائل آمد و همانگونه که مطلع هستید بنده چندین سال رئیس کمیسیون فرهنگی ورزش شورای عالی انقلاب فرهنگ و رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون پزشکی ورزشی کمیته ملی المپیک ایران و سوابق ورزشی از تیم‌های مختلف قبل و بعد از انقلاب اسلامی در شهرستان و تهران را داشته‌ام و در جهت حمایت ورزش کشور به ویژه فوتبال حداکثر توان خود را به کار بردم.

هر چند ورزش فوتبال یک ورزش با ابعاد مختلف اجتماعی فرهنگی فرهنگی، علمی، فنی و سیاسی و اقتصادی است نمی‌دانم چطور بعضی از رسانه‌ها و تلویزیون آقای ضرغامی در جهت گیری‌های خاص تخریب توهین، بداخلاقی و تهمت بدون محکمه عادلانه و با حضور متهم مسائل نادرستی را به عرصه اجتماعی جامعه می‌کشاند.

بنده حقیر ضمن قبول بسیاری از کوتاهی‌های خود نسبت به وظایف و نسبت به این مردم جواب این دوستان را به خدا واگذار می‌کنم باشد که در فرصت مناسب ناگفته‌های بسیاری که در دل دارم برای مردم عزیز بازگو نماییم. از آنجا که همیشه خود را هوادار و حامی ساده این تیم می‌دانم و آن را به هر پست و مقام دیگر باشگاه ترجیح می‌‌دهم و دوست ندارم دشمنان، حسودان و نااهلان برای این باشگاه به بهانه نام من در مدیریت و امور آن حاشیه سازی کنند و باشگاه استقلال قهرمان و صدر نشین را دچار مشکل و حاشیه نمایند به این دلیل چنین پیشنهادی را تقدیم می‌نمایم.

با تشکر
من الله توفیق
امیدوار رضایی"

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 6 / 7 / 1390برچسب:استعفا,امیدوار رضایی,هیئت مدیره,انتقادات,نماینده مجلس,چند شغله, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

استقلال سومین باشگاه قاره کهن در قرن بیستم

استقلال سومین باشگاه قاره کهن در قرن بیستم
 
 

 

اوایل مهرماه مصادف است با تاسیس باشگاه استقلال؛ باشگاهی که ابتدا با نام دوچرخه‌‌‌سواران فعالیت خود را به‌عنوان قدیمی‌ترین باشگاه در کشورمان آغاز کرد. برخی معتقدند باشگاه استقلال در دوم مهرماه تاسیس شده و برخی هم می‌گویند این باشگاه چهارم مهرماه سال 1324 تاسیس شده است.

اوایل مهرماه مصادف است با تاسیس باشگاه استقلال؛ باشگاهی که ابتدا با نام دوچرخه‌‌‌سواران فعالیت خود را به‌عنوان قدیمی‌ترین باشگاه در کشورمان آغاز کرد. برخی معتقدند باشگاه استقلال در دوم مهرماه تاسیس شده و برخی هم می‌گویند این باشگاه چهارم مهرماه سال 1324 تاسیس شده است. 
به هر شکل تقارن این روزها با بنیانگذاری باشگاه استقلال باعث شد گذری بر اتفاقات مهم و افتخارات این باشگاه طی سال‌های اخیر داشته باشیم. آبی‌های پایتخت اکنون 66 ساله شده‌اند. بنیانگذار این باشگاه چند جوان نظامی بودند که در رشته دوچرخه‌سواری فعالیت می‌کردند و ابتدا فقط به ورزش دوچرخه‌سواری می‌پرداختند که جادوی توپ گرد و زمین چمن و تیر دروازه‌های 7 متری این جوان‌ها را مجاب کرد تا تیم فوتبال دوچرخه‌‌‌سواران را تشکیل دهند.
باشگاه دوچرخه‌‌‌سواران از همان ابتدا پیراهن آبی را برای خود برگزید که این رنگ ماندگار تا به امروز به‌عنوان نماد اصلی باشگاه استقلال در میادین داخلی و بین‌المللی به حساب ‌آید. باشگاه دوچرخه ‌‌‌سواران که بعدها به نام تاج تغییر نام داد و موسس‌اش پرویز خسروان بود طی 30 سال فعالیت خود قبل از انقلاب قدرت اول قاره کهن محسوب می‌شد. باشگاه استقلال اما پس از انقلاب هم همواره حضوری مقتدرانه در رقابت‌های آسیایی داشت. آنها توانستند سال 1990 قهرمان آسیا بشوند. 2 نایب قهرمانی و 2 مقام سومی هم از جمله افتخارات قابل توجه باشگاه استقلال محسوب می‌شود.
بدترین اتفاق تاریخ در باشگاه استقلال به همان سال 1371 برمی‌گردد که این تیم به لیگ 3 سقوط کرد اما بهترین اتفاق تاریخ هم برای آبی‌ها وقتی رقم خورد که از سوی فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار به‌عنوان تیم سوم قاره کهن در قرن بیستم انتخاب شدند.


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 6 / 7 / 1390برچسب:استقلال,سالگرد تاسیس,عنواوین,افتخارات,باشگاههای آسیا, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آقای حسن زاده به نقاط مثبت هواداران هم توجه کنید

                                                     
حسن زاده طی مصاحبه ی درباره انتقاد پرویز مظلومی نسبت به رای کمیته انضباطی در مورد دربی گفت:خطاب به مظلومی که پیشکسوت این فوتبال است باید بگویم که کمیته انضباطی بر اساس آیئن نامه او را جریمه کرده است. خود او در برنامه ورزش و مردم هم به مداخله اش به درگیری دو بازیکن قرمز و آبی اشاره کرد و گفت از روی حسن نیت این کار را کرده اما مظلومی باید بداند که مداخله او اگر چه برای حسن نیت بوده اما جرم به شمار می رود. کمیته انضباطی برای وی چنین جریمه ای را در نظر گرفت تا در آینده چنین مداخله ای در کنار زمین نداشته باشد.

وی افزود: اگر در آن لحظه که مظلومی چنین مداخله ای کرد بازیکن قرمز که عصبی بود تعرضی به سرمربی استقلال می کرد آیا مظلومی مدعی نمی شد که چرا کمیته انضباطی حواسش به این اتفاقات نیست؟ در گزارش داور مطلبی بابت مداخله مظلومی در درگیری دو بازیکن نبود. من خودم در بررسی هایم در فیلم بازی تعمدا روی این موضوع دست گذاشتم تا مظلومی بداند که نباید حتی برای حسن نیت جرم کند.

حسن زاده تاکید کرد: مظلومی باید بداند که کمیته انضباطی به او لطف کرد که این تنبیه را در نظر گرفت. ضمن اینکه او در برنامه تلویزیونی ناشیانه صحبت کرد و به نهاد فدراسیون با گفتن این جمله که "اگر پول نیاز دارند بگویند بدهیم،" توهین کرد. در این خصوص اگر روسای فدراسیون شکایتی داشته باشند به این حرف هم رسیدگی می کنیم.

رئیس کمیته انضباطی تصریح کرد: ایشان بهتر است مراقب صحبت های خود باشد. بهتر است اگر مظلومی پول دارد آن را صرف بنیادهای خیریه کند که نیازمند هم هستند نه اینکه به نهادی مثل فدراسیون چنین حرفی بزند. مسلم است وقتی کمیته انضباطی برای کسی جریمه در نظر می گیرد افراد ناراحت می شوند ولی ما نمی توانیم به خاطر ناراحتی افراد قانون را رعایت نکنیم.

تحلیل:اینکه رئیس کمیته انضباطی با گیر دادن به دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس می خواهد مثلا گربه را دم حجله بکشد،در آن شکی نیست!

اما مردم خیلی خوب متوجه می شوند که وقتی یک مربی تیمش دو بر صفر جلو است و بازی در دقایق پایانی خود می باشد،نیاز به جنجال به پا کردن و یا وقت کشی با اینگونه رفتارها ندارد!

آقای حسن زاده با این جریمه ای که برای مظلومی و هواداران استقلال که هیچ گونه اعتراض یا فحاشی به تیم حریف و داوری نکردند و تنها گناهشان اعتراض به پخش سرود باشگاه پیروزی بوده_که البته بنده این کار هواداران استقلال را نپسندیدم و حتی در استادیوم از کنار دستیان خود می خواستم که اعتراض نکنند!چون پرسپولیس میزبان بوده و حق دارد از میزبانی خود استفاده کند،دقیقا مثل فصل قبل تیم خودمان که در زمان میزبانی سرود استقلال را پخش کردیم_نشان داد فعلا نباید زیاد بر روی عدالت وی حساب کنیم و یا حداقل ایشان جز کسانی هستند که فقط نقاط منفی یک رویداد را می بینند و به جنبه های مثبت و خوبش توجهی نمی کنند!

منظور این است که چرا رئیس کمیته انضباطی چرا هواداران استقلال را که در چند بازی قبلی خود در تهران هیچ گونه مشکلی ایجاد نکردند یک تشویق خشک و خالی انجام نداد!؟حتما وقتی وظیفه ای بر دوش کسی محول میشود دیگر درست انجام دادن آن نیازی به تشکر ندارد!؟

 

رفع حاجت به روش جان نگودی!

اسماعیل حسن زاده امروز (دوشنبه) تاکید کرد: در آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال وقوع چنین حرکت هایی پیش بینی شده است.البته هنوز فیلم یا گزارش دقیق از حرکت این بازیکنان به دست ما نرسیده است و قطعا پس از محرز شدن این مسئله با بازیکنان برخورد می شود. 
 رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال افزود: هنوز معلوم نیست حرکت این بازیکنان شامل ماده 23 کمیته انضباطی می شود یا ماده 42. حرکت بازیکنان شاهین موجب انزجار مردم از فوتبال می شود و به خاطر همین مسئله با آنها برخورد می کنیم.
حسن زاده یادآور شد: اصرار داریم تا هر چه سریعتر گزارش های مربوط به این اتفاق به دستمان برسد و به احتمال زیاد تا فردا حکم نهایی را صادر می کنیم.
روز گذشته و در جریان دیدار شاهین بوشهر و شهرداری در تبریز، کیانی و منیعی بازیکنان شاهین هنگام گرم کردن در کنار زمین با حرکت غیر اخلاقی خود،‌حرکت ''''جان نگودی'''' بازیکن اسبق ابومسلم را زنده کردند.


 

 


نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 7 / 1390برچسب:کمیته انضباطی,جان نگودی,شاهین بوشهر,مظلومی,هواداران استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

کدامیک راست می گویند؟! / رضا رشیدپور، دستمزد عادل فردوسی پور را قبول نکرد!

                           

مجری شبکه ماهواره ای ایرانیان: این حرف عادل هم از آن حرف‌هاست‌ها !!

سینمافا- برنامه این هفته رضا رشیدپور در شبکه ماهواره ای ایرانیان  که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد مجوز رسمی دارد و دفترش هم در تهران واقع است سوژه جالبی داشت.

مجری آشنای این برنامه جلد مجله «زندگی ایده آل» را که با عکس عادل فردوسی پور و احسان علیخانی، مجریان سیما کار شده بود نشان داد و به بهانه آن در مورد دستمزد فردوسی پور به خاطر برنامه نود صحبت کرد.

او با اشاره به حرف های فردوسی پور در برنامه «نود» دو هفته قبل که گفته بود درآمدش یک و نیم میلیون تومان در ماه است گفت:«این حرف عادل هم از آن حرف‌هاست‌ها. عادل فردوسی پور یک و نیم میلیون درآمد دارد؟ اگر قرار باشد آن طور که عادل حساب کرده حساب کنیم من حتی بدهکار هستم. نه به آن شایعه درآمد میلیاردی او و نه به درآمد یک و نیم میلیونی‌اش.»


 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 7 / 1390برچسب:رضا رشیدپور,فردوسی پور,شبکه ماهواره ای,دستمزد,برنامه نود, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درخت کاج ماشین سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران را له کرد!

                                                

شومن سیاه باز؛باید دست به جیب شود!

توفان جمعه شب در شیزوکا حسابی برنامه های افشین قطبی را به هم ریخت. شیمیزو در زمین تمرین اختصاصی خود در کنار اقیانوس تمرین می کرد که ناگهان گردباد شدید به آنها رسید و همه چیز را به هم ریخت. برق ها رفت ، درخت ها شکستند و کمپ تیم خسارت های زیادی دید. بازیکنان در کمپ سنگر گرفتند و وقتی همه چیز تمام شد ، همه شوکه بودند از صحنه ای که می دیدند. قطبی در این باره می گوید:« درخت ها شکسته بود و یکی از این درخت های کاج درست افتاده بود روی ماشین من.» ماشین سرمربی تقریبا غیرقابل استفاده شده بود.

قطبی شنبه در ورزشگاه خانگی برابر کاوازاکی به تساوی دست یافت.

تحلیل :اگر بیمه هزینه خسارت ماشین قطبی را نپردازد!آقا افشین مجبور می شود،دست به جیب مبارک خود برده و قسمت ناچیزی از دلارهای که بابت حضور در ایران و نابودی فوتبال ملی از مسئولان فدراسیون فوتبال گرفته بود را هزینه خرید ماشین جدیدش بکند.


 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 7 / 1390برچسب:قطبی,سیاه باز,دلار,فوتبال ملی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب