بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


فرهاد را دوباره محبوبترین اعلام کنید

 

                         اطلاعیه مهم

 

توجه                                                                       توجه

 

 هواداران آبیدل و استقلالی لطفا مجددا

 

                       فرهاد مجیدی را به عنوان محبوب ترین

 

                                بازیکن دنیا انتخاب کنید و به دیگر هواداران هم اطلاع دهیدد

 رای گیری نیز بسیار ساده است. کافی است با مراجعه به آدرس زیر ، در فهرست قاره آسیا Asia نام فرهاد مجیدی Farhad Majidi را انتخاب کنید و سپس با مراجعه به پایین صفحه ابتدا عدد 5 رقمی را وارد کادر مربوطه نموده و سپس روی گزینه submit vote کلیک نمایید .

برای شرکت در این رای گیری اینجا را کلیک کنید.


 

 

 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 8 / 1390برچسب:محبوب ترین بازیکن دنیا,فرهاد مجیدی,نظرسنجی,فدراسیون تاریخ و آمار, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

علی پروین در کنار اریکسون! به نظر شما شدنی است ؟

 

 گوران اریکسون برای سرمربیگری پرسپولیس از آن دست اخبار است که بیشتر از واقعیت به بازی رسانه ای شبیه است که نتیجه ندارد و قطعا برای منحرف کردن افکار عمومی از ماجراهای اخیر این باشگاه به بیرون آمده است!
البته از دیدگاه تخصصی باید بگویم که این حرکت، حرکت درستی است و به نوعی بازی رسانه ای صحیحی محسوب می شود اما از نظر شکلی آنقدر این بمب خبری غیرواقعی به نظر می رسد که واکنش رسانه ها نسبت به آن همان نیست که مدنظر باشگاه پرسپولیس است چراکه سنگ بزرگی است و کیست که نداند سنگ بزرگ علامت نزدن است. در نتیجه این خبر هم می رود کنار آن خبر که می گفت با 4 مربی بزرگ دنیا در حال مذاکره هستیم. یعنی خبری که معمولا روی جلد مطبوعات نمی رود و آنطور که باید و شاید به آن پرداخته نمی‌شود!
اریکسون یک مربی نامدار در جهان است. او هم قیمت بسیار بالایی دارد و هم امکانات ویژه ای می خواهد! که به نظر نمی رسد از باشگاه پرسپولیس برای این مربی آبی گرم شود به ویژه با شرایط کنونی که پول درآوردن برای باشگاهها جزو سخت ترین کارهای ممکن شده و حتی حقوق بازیکنان را هم نه پرسپولیس که تمامی تیمهای لیگ برتری نمی توانند پرداخت کنند.
در این شرایط چه باید گفت؟ آیا باید پذیرفت که پرسپولیس به طور واقعی با اریکسون پای میز مذاکره نشسته است؟ یا اینکه باید چنین تصور کرد که موضوع مذاکره حتی به شرط واقعیت هم یک حرکت مارپیچ برای برون رفت از فضای موجود است؟اجازه بدهید از زاویه ای دیگر این ماجرا را بررسی کنیم .
بحث اینجاست که حتی در صورت واقعی بودن ماجرا و حتی توافق با اسون گوران اریکسون برای فصل بعد یا حتی همین نیم فصل هم استیلی به طور کامل تحت تأثیر قرار گرفته و دیدارهای باقی مانده تا نیم فصل یا تا پایان فصل را از دست می دهد!
در واقع استیلی و همه بازیکنان پرسپولیس می فهمند که باید منتظر تغییرات باشند چه با عملکرد خوب یا عملکرد بد!
... و این یعنی بی انگیزگی محض! یعنی اشتباه پشت اشتباه! یعنی تضعیف موقعیت کنونی استیلی
!
این البته در صورت واقعی بودن مذاکره با اریکسون است و در صورت عدم واقعی بودن این مذاکره نه اریکسونی در کار خواهد بود و نه استیلی قدرت زیادی برای کار کردن در پرسپولیس خواهد داشت.
... و زاویه سوم.
فرض کنید اریکسون بیاید و استیلی هم تحت تأثیر قرار نگیرد! در این صورت آیا همه چیز در باشگاه پرسپولیس درست پیش می رود؟ برای پاسخ به این سوال یک اسم بزرگ را باید کنار اسم بزرگ داخلی خودمان قرار دهیم یعنی علی پروین!
آیا اریکسون جایی کار می کند که مدیر فنی و سخنگوی فنی اش علی پروین است؟ البته باید او شرایط را بپذیرد ضمن اینکه پروین هم اسم کوچکی برای فوتبال ایران نیست اما حرف اینجاست که آیا پروین بیرون گود می نشیند تا اریکسون هر کاری دلش می خواهد، انجام دهد؟
آیا این همکاری شدنی است؟                                                                         پاسخ ما منفی است. پاسخ شما چطور

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 8 / 1390برچسب:علی پروین,اریکسونپرسپولیس,حمید استیلی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

لیرز اندازی تماشاگران بحرینی همانند تماشگران پرسپولیس روی صورت رحمتی

                         

 
در دقایق ابتدایی دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر بحرین مدافعان تیم کشورمان بر روی بازیکن حریف در پشت محوطه جریمه مرتکب خطا شدند.سید مهدی رحمتی قصد داشت دیواره دفاعی را تنظیم کند. تماشاگران بحرینی نیز برای آنکه در این کار خلل ایجاد کنند، اقدام به انداختن نور لیزر بر روی صورت دروازه تیم کشورمان کردند.
                                                                 
نکته :
یادم فصل قیل در بازی استقلال و پرسپولیس سپهر حیدری بازیکنان استقلال را به یازیکنان بحرین تشبیه کرده بود و ..اما ظاهرا باید برعکس این صحبت یازیکن سابق پرسپولیس می بایست تماشاگران این تیم تهرانی را شبیه تماشاگران بحرینی  عنوان می کردند!چوت هواداران پرسپولیس بودند که در دربی امسال در دور رفت در زمان زدن پنالتی توسط محمد توری،لیزر تو صورت سید مهدی رحمتی دروازه بان استقلال انداختند!
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 8 / 1390برچسب:لیزر,حکات زشت تماشاگران,سید مهدی رحمتی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

دفاع تمام قد کروش از فوتبال ایرانی در بحرین: یک گل شانسی زدید!

                                   

کارلوس کروش در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: « من و تیلور امشب بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. ما در این دیدار شاهد دو سیستم گوناگون بودیم. ایران با پاسهای کوتاه و کنترل شده و بازی روی زمین سعی در رسیدن به دروازه بحرین داشت اما تیم حریف بازی مستقیم و ارسال های بلند را در دستور کار داشت.در نیمه نخست هیچکدام از دو تیم نسبت به یکدیگر برتری نداشتند و اگر یک اشتباه فردی نبود، ما گل را هم دریافت نمی کردیم. نیمه دوم چالشی جدی برای تیم ما بود و فرصتی بود تا تیم ایران یاد بگیرد که چنانچه در نیمه اول عقب افتاد چگونه در نیمه دوم خود را بازبیابد و نتیجه را تغییر دهد. در این نیمه ما کنترل بازی را در دست گرفتیم و با تغییر آهنگ بازی و تعویض هایی که انجام دادیم، توانستیم گل بزنیم. به نظر من هر دو تیم خوب بازی کردند و نتیجه حاصله، منصفانه بود.»
او سپس به چند سوال خبرنگاران حاضر در جلسه پاسخ داد و گفت:« در نیمه دوم بدون شک ایران بهتر بازی کرد و تیم برتر میدان بود. بحرین در این نیمه سعی در دفاع و دفع توپ داشت اما ما بهتر بودیم و گل هم زدیم.»کروش همچنین گفت: «من در کنفرانس پیش از بازی هم گفته بودم که بحرین یکی از بهترین تیم های این گروه است. بازیکنان خوب و باتجربه و مربی بزرگی دارد. کار این گروه هنوز تمام نشده و بحرین می تواند با نتیجه گرفتن در دیدارهای بعدی خود بخت صعود داشته باشد.»سرمربی تیم ملی ایران گل بحرین را شانسی دانست که همین مسأله واکنش یک خبرنگار بحرینی را در پی داشت. او خطاب به کی‌روش گفت:«آیا این گل حقیقی نبود؟ ما با چند پاس به گل رسیدیم و بازیکنان ما تکنیک خودشان در این صحنه نشان دادند.»

کروش در پاسخ به این خبرنگار گفت:« نمی‌گویم گل شما زیبا نبود، این گل خوبی بود و مثل گل ما در یک منطقه کوچک با پاس‌های زیاد به ثمر رسید اما باز هم تأکید می‌کنم که گل بحرین روی اشتباه فردی ما و شانس تیم شما به دست آمد.»خبرنگار بحرینی قصد ادامه بحث را داشت که کروش به او واکنش نشان داد و سپس با تمجید از جنگندگی تیم ملی فوتبال ایران در نود دقیقه گفت: «در نیمه دوم ایران بازی کرد و بحرین به دفاع پرداخت هر دو تیم خوب بودند ولی من بیشتر به بازیکنان خودم تبریک می‌گویم.»او در پاسخ به این سوال که تعویض‌های خوبی داشتید هم جواب داد:« نوع بازی بحرین به من سیگنال‌هایی فرستاد تا من بتوانم تاکتیک خودمان را پیش ببرم. بازی بحرین برای من قابل پیش‌بینی بود و ما با تاکتیک خودمان بازی را گرفتیم. اگر دقت کرده باشید خط هافبک این تیم در نیمه دوم از کار افتاد.»

در این لحظه یک خبرنگار بحرینی گفت: «اگر ما کارآیی نداشتیم پس چرا در آستانه برد قرار گرفتیم. کروش در پاسخ گفت:« با من بحث نکنید. بحث‌های فنی مربوط به تیم‌تان را از آقای تیلور بپرسید ولی اگر اذیتم کنید مصاحبه را قطع می‌کنم.» در این لحظه یک خبرنگار دیگر بلندگو را در دست گرفت و با تعریف از تیم ملی ایران گفت: بازی دو تیم سطح بالا بوده است که کی‌روش از این جمله خوشش آمد و گفت اکسلنت(عالی) و ادامه داد:« این تجربه خوب برای فوتبال ایران است ما در لحظات پایانی بازی باخته را مساوی کردیم.



 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 8 / 1390برچسب:کروش, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تماشاگر بحرینی که در اواسط نیمه اول با پرچم بحرین به زمین پرید

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 8 / 1390برچسب:تصویر هواداران بحرین, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

وقتی شهاب گردان برای رسیدن به مقصد پیک موتوری می گیرد!

دروازه بان ذوب آهن در سفر اخیرش به مشهد مقدس برای اینکه زودتر به حرم امام رضا(ع)برسد مجبور شد مسیر را با یک پیک موتوری طی کند.

                             

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 16 / 4 / 1390برچسب:شهاب گردان,رسیدن به مقصد, پیک موتوری,, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

دیدار مدیرعامل استقلال با خانواده حجازی
  •                                                                                               
  • در این دیدار که  امیر رفیعی مشاور مدیرعامل و از دوستان ناصر حجازی نیز حضور داشت،‌ دکتر فتح اله زاده در ضیافت شام خانواده حجازی از خاطرات و مسافرتهایش با ناصر حجازی صحبت کرد.
  • آتیلا پسر ارشد حجازی، سعید رمضانی داماد وی و خانم شفیعی همسر مرحوم حجازی نیز خاطراتی از پیشکسوت تازه درگذشته استقلال بیان کردند و مجلس با قرائت فاتحه برای آن مرحوم به پایان رسید.
  • عمران‌زاده: 3 روز تمرین نکردیم و نمی‌توانستیم بازی کنیم

  • حنیف عمران زاده پس از شکست یک بر صفر مقابل ناسیونال پاراگوئه در جمع خبرنگاران گفت: 3 روز خوردیم و خوابیدیم و یکباره به ما گفتند باید در این مسابقات شرکت کنیم. این جام در زمان مناسبی برگزار نشد و حتی ما توان راه رفتن هم نداشتیم. بهتر است چنین مسابقاتی در زمان بهتری برگزار شود.

    وی در مورد اظهارات محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما استقلال در زمین بحث کردیم و لطفا ما را با دیگران مقایسه نکنید و آنها را به ما ربط ندهید.


     
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 14 / 8 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

نصرتی:فردوسی پور نابودم کرد! خدای محمد نصرتی هم بزرگ است

   هنوز توی شوک است.سوگند می خورد که عمدی در کارش نبوده و خودش هم نمی داند چرا یک دفعه ورق به ضرر او به زمین برگشت.نصرتی در خصوص رای صادر شده توسط باشگاه پرسپولیس می گوید:«خبرش را شنیدم اما واقعا نمی‌دانم در این باره باید چه چیزی باید بگویم.دیروز شنیدم که برخی از پیشکسوتان هم بیانیه نوشته اند و از من حمایت کردند.من تا به حال کمیته انضباطی هم نرفته ام و سابقه ای هم ندارم.همه پیشکسوتان به من لطف دارند. خدا بزرگ است. فکر می‌کنم عزت دست خداست. نمی‌دانم چه چیزی باید بگویم اما یک‌نفر نیامد از خود من در این زمینه سوال کند. باور کنید من هیچ قصد و غرضی نداشتم. چون یک ‌سر این قضیه شیث است همه فکر می‌کنند اتفاقی افتاده است. »

  • نصرتی در ادامه اشاره ای هم به بیانیه ای که جمعی از بازیکنان تیم ملی امضا کرده اند می کند و ادامه می دهد:«من با همه آنها همبازی بوده‌ام و همه می‌دانند که اخلاق من چطوری است. ما هم خدایی داریم. عادل فردوسی‌پور مرا نابود کرد اما نمی‌داند از آن طرف خدایی هم وجود دارد.»
  • وقتی به نصرتی می گوییم که رای اصلی فدراسیون فردا اعلام می شود او کمی سکوت می کند و ادامه می دهد:«خدای من هم بزرگ است.من سابقه ام برای همه مشخص است و همه می دانند که محمد نصرتی چه کسی است.»
  • عقیده خیلی ها بر این است،اتفاقی که افتاده نشات گرفته از شوخی هایی است که بازیکنان در تمرینات با هم می کنند.عقیده ای که نصرتی این طور جوابش را می دهد:«به والله، به والله من از این شوخی‌ها با کسی ندارم. من مجرد نیستم و یک‌ فرد متاهل هستم. چرا باید از این کارها بکنم. هر کسی به زعم خودش یک ‌چیزی نوشته است. هیچ‌وقت با کسی از این شوخی‌ها نداشته و ندارم.»
  • اما پیش بینی بازیکن پرسپولیس از سرانجام اتفاقی که افتاده.«نمی‌دانم، فقط این را می‌دانم که خدای من هم بزرگ است.

     
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 14 / 8 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

نامه عذرخواهی شیث رضایی: ملت ایران!پشیمانم،مرا ببخشید
  • شیث رضایی مدافع اخراجی تیم فوتبال پرسپولیس از حرکتی که پس از گلزنی در دیدار با داماش گیلان انجام داده عذرخواهی کرده و خواهان این شده که مردم و مسئولان او را ببخشند.
  •  
  • متن نامه رضایی به شرح زیر است :
  • "می‌خواستم از ملت ایران، مسئولین باشگاه پرسپولیس، فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاقی، کمیته انضباطی از رسانه‌های گروهی و از تمام فوتبال دوستان صمیمانه عذرخواهی می‌کنم. تقاضای من این است که من را ببخشید.
  • هرگز نمی‌خواستیم که افکار عمومی را جریحه‌دار کنیم. ممکن است شوخی‌های ما به دلیل بی‌مبالاتی در دید افکار عمومی قرار گرفته و باعث آزردگی خاطر مردم شده باشد ولی این سوء رفتار ما به دلیل بی‌احترامی به هنجارهای جامعه و بی‌احترامی به مردم نبوده است. می‌پذیرم به دلیل هیجان ناشی از گل رفتاری مرتکب شدیم که خودمان از بازتاب آن بی‌اطلاع بودیم.
  • شما شاهد بودید که در صحنه اول تقصیری نداشتم و شروع کننده نبودم. در مورد دوم نیز هرچند چیزی از شوخی‌های من قابل رؤیت نیست اما می‌پذیرم که به دلیل پخش زنده لازم بود هنجارهای اجتماعی را رعایت می‌کردیم ولی بی‌مبالاتی کردیم و حالا پشیمانم.
  • ما فرزند شما هستیم هرحکمی که بدهند می‌پذیرم. اگر محرومیت من می‌تواند اسباب التیام گردد آن را می‌پذیرم اما تکرار می‌کنم قصد بی‌احترامی به کسی را نداشتیم و مردم و مسئولین هر تصمیمی بگیرند می‌پذیرم. از خداوند می‌خواهم که ذهن مردم را نسبت به رفتار ما به سمت عطوفت رهنمون نماید.

     
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 14 / 8 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مظلومی: پرسپولیس 4 روز استراحت دارد ما 2 روز،کجای دنیا چنین اتفاقی می‌افتد؟

اگر یادتون باشه در جام ولایت را بنده این گونه تحلیل و تجزیه کرده بودم :

چرا پرویز مظلومی که دائما از خستگی بازیکنانش بابت فشردگی بازیها و فواصل کم بین مسابقات لیگ و بازیهای ملی ناله می کرد،چطور حالاحاضر شده در غیاب بازیکنان اصلی اش و آنهم در فاصله زمانی دو روز از بازی اولش در این جام با پرسپولیس بازی کند؟

یا اینکه حمید استیلی پایش روی پوست خربزه می باشد و حاشیه های بسیاری در تیمش موج می زند،همچنین با نداشتن بازیکنان خاطی و محرومش که در این چند روز باشیطنتی که انجام دادند؛باعث شدند،تیم پرسپولیس و کلا فوتبال ایران در صدر اخبار سایتها و خبرگزاریهای دنیا قرار بگیرد و از همه طرف مورد انتقاد و هجوم فوتبالدوستان و رسانه های داخلی قرار بگیرد و درافکار عمومی ذهنیت بدی در مورد این تیم بوجود آمده است،چطور حاضر شده در دربی آنهم بدون بازیکنان اصلی تیمش حاضر شود؟فکر نمی کنید اجباری بالای سر دو تیم استقلال و پرسپولیس بوده است؟

                               tppaknh9025vi3b5k85l.jpg 

حالا مصاحبه پرویز مظلومی بعد از بازی با ناسیونال پاراگوئه را بخوانید !

پرویز مظلومی پس از شکست یک بر صفر استقلال برابر ناسیونال پاراگوئه در نشست خبری گفت: در نیمه اول خوب بازی کردیم. بازیکنان مان پس از چهار روز استراحت به میدان رفتند و فریدون زندی نیز دیروز از آلمان آمد. جام به این مهمی و با این اسم عزیز به گونه‌ای برگزار می‌شود که ما برابر تیم‌های خارجی خلع سلاح شده به میدان می‌رویم.

وی ادامه داد: این رسمش نیست مسابقات را این گونه برگزار کنند. حریف فقط یک موقعیت گل داشت اما بازیکنان ما نتوانستند از موقعیت‌های فراوان گلزنی خود استفاده کنند. من از نیمه اول بازی راضی هستم اما بازیکنان ما در نیمه دوم در زدن ضربات آخر بی دقت بودند.

مظلومی با اشاره به بازی با پرسپولیس گفت: این مسابقه بسیار حساس است و پرسپولیس پس از 4 روز استراحت دوشنبه با ما بازی می‌کند در حالی که ما بعد از یک روز ریکاوری باید در این مسابقه بازی کنیم. کجای دنیا چنین اتفاقی می‌افتد؟ اگر زمان مسابقه با پرسپولیس تغییر نکند و عقب نیفتد دوشنبه قطعا با بازیکنان امید به مصاف پرسپولیس خواهیم رفت.

سرمربی استقلال در مورد اینکه خروجی این بازی چه بود گفت: از مسئولان بپرسید که خروجی مسابقه چه بود. ما تکلیف داشتیم که در این مسابقات شرکت کنیم و این کار را هم کردیم. یک تیم نامدار از پاراگوئه به ایران آمده بود اما تماشاگری به ورزشگاه نیامد زیرا این مسابقات در زمان نامناسبی برگزار شد.

وی در مورد اینکه ناسیونال تیم بزرگی نیست گفت: به هر حال این تیم در کشور خودش اول است. امروز نیز بازی بهتری نسبت به بازی قبل انجام داد و دروازه بان خوبی هم داشت که موقعیت‌های زیادی هم از ما گرفت.

مظلومی در مورد اینکه چرا دو تیم امروز برگه تعویض نداشتند گفت: این را از مسئولان برگزاری مسابقه بپرسید. ما اسم بازیکنان را صدا می‌زدیم و آنها را تعویض می‌کردیم. امروز یک تیم ناقص بودیم و به احترام این جام بازی کردیم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه بازیکنانی که مدعی فیکس بودن در این تیم هستند امروز توانستند خوب بازی کنند یا نه گفت: نه، اصلا از برخی از آنها به هیچ وجه راضی نبودم. بازیکن باید حرفش را در میدان بزند. من همیشه گفته‌ام بازیکن باید در زمین بگوید که من اشتباه کرده‌ام اما امروز مردم هم فهمیدند که حرف من درست بوده است.

مظلومی در مورد اینکه اگر حریف شما پرسپولیس نبود باز هم با امیدهایتان بازی می‌کردید گفت: اگر حریف دیگری بود این مسابقه برای هواداران ما حساس نبود. با این حال من مسئول فنی تیم هستم و آبروی خودم و تیمم را از سر راه نیاورده‌ام و نمی‌خواهم با اعتبار خودم بازی کنم. با مسئولان باشگاه جلسه دارم و تابع تصمیم آنها هستم. اگر دستور نبود امروز هم روی نیمکت نمی‌نشستم. ما به احترام جام ولایت در مسابقات شرکت کردیم.

وی در مورد اینکه استقلال می‌تواند قهرمان شود یا نه گفت: امیدوارم ما قهرمان شویم تا جام در ایران بماند
.

 

                                  حالا قضاوت با خـــودتـــان !


 

 


 


 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 14 / 8 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

باز هم بازی با پول بیت المال یا افکار عمومی!؟

                                              ح

مید استیلی امروز در گفتگویی با شبکه خبر درباره مسائل مختلفی از جمله انتخاب عابدزاده به عنوان مربی دروازه‌بانان پرسپولیس و اضافه شدن کریم باقری به کادر فنی صحبت کرد که بخش‌هایی از آن را در زیر می‌خوانید.

 * عابدزاده هم به عنوان مربی دروازه‌بانان در نیمکت تیم جایگزین سعید عزیزیان خواهد شد. از این به بعد سعید عزیزیان دیگر درنیمکت اصلی تیم حضور نخواهد داشت. او به عنوان استعدادیاب در باشگاه فعالیت خواهد کرد.

 * قرار است کریم باقری در کنار بازیکنان باشد و تیم را تمرین دهد. البته او پستی را قبول نکرده است. اضافه شدن کریم باقری و احمدرضا عابدزاده صد درصد با هماهنگی من بوده است. من سه هفته پیش با آنها صحبت کرده بودم. کریم باقری شخصیت بسیار مثبت و محبوبی است. او با اضافه شدن تیم می‌تواند بار روحی بچه‌ها را افزایش
دهد.

 * بعد از بازی با استقلال به فکر تقویت خط دفاعی خود و برطرف کردن خطاهای آنها افتادیم. ما دو دروازه‌بان خیلی
خوب داریم اما متاسفانه آنها توقعات ما را برآورده نکردند. امیدوارم که آنها در تمرین‌های تیم ملی بهتر شوند تا بتوانند به تیم ما کمک کنند. حقیقی و معمارزاده از دروازه‌بانهای ملی پوش ما هستند. آنها یکسری اصول را می‌دانند اما متاسفانه گل‌هایی که دریافت می‌کنند پیش پا افتاده است و به نظر من این به جنبه روانی آنها برمی‌گردد. 

 

 

تحلیل :

معلوم نیست مدیران پرسپولیس چکار می کنند!؟

مگر قرار نیست نیم فصل دوم سرمربی خارجی به جای استیلی آورده شود؟آیا این سرمربی خارجی از لحاظ فنی احمدرضاعابدزاده و کریم باقری را قبول دارد که به عنوان دستیار در کنارش کار کنند؟!

یا اینکه دوباره باید مبلغی بابت قرار داد این دو مربی پرداخت شود و قبلش هم کلی مصاحبه از باقری و عابدزاده در رسانه ها دیده شود که چرا پول قرار داد ما مدیریت باشگاه نمی پردازد و . . .

دوباره روز از نو روزی از نو و حاشیه های جدید از نو!؟

البته می توان این جور هم استنباط کرد که؛عابدزاده و باقری با نظر مربی جدید پرسپولیس به این کادر فنی تیم اضافه شده است !!
 


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 8 / 1390برچسب:استنباط,مدیران پرسپولیس,کریم باقری ,احمدرضا عابدزاده,متاسفانه,صد درصد با هماهنگی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

چند خبر از باشگاه استقلال

نشست خبرى مظلومى فردا برگزار مى شود
 
نشست خبرى سرمربیان ۲ تیم استقلال و ناسیونال پاراگوئه فردا(جمعه) برگزار مى شود.پرویز مظلومى سرمربى استقلال و باتاگلیا سرمربى ناسیونال پاراگوئه ساعت ۱۴ فردا(جمعه)در سالن روابط عمومى سازمان لیگ فدراسیون فوتبال برگزار مى شود.گفتنى است، دیدار استقلال و ناسیونال پاراگوئه ساعت۱۶ و ۳۰دقیقه روز شنبه از سرى هاى سه جانبه جام ولایت در ورزشگاه آزادى برگزار مى شود.
 

رحمتى: فایده ندارد لیگ را زود تمام کنیم اما بازیکنان آسیب ببینند

سید مهدى رحمتى دروازه بان تیم ملى گفت: هیچ فایده اى ندارد که لیگ را یک ماه زودتر تمام کنیم اما بازیکنان آسیب ببینند. او در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت تیم ملى اظهار داشت: کادر فنى جدید از زمانى که هدایت تیم ملى را برعهده گرفته ، بازیکنانى را دعوت کرد ه  و این بار هم ۲۳ بازیکن در اردوى تیم ملى حضور دارند.وى ادامه داد: روز گذشته به اردو آمدیم. از لحاظ بدنى کمى خسته بودیم و تمرینات حالت ریکاورى داشت اما تصور مى کنم از امروز تمرینات اصلى براى بازى با بحرین برگزار شود.
رحمتى در خصوص بازى ۲۰ آبان با بحرین گفت: این مسابقه بسیار سخت است ولى ما قصد داریم براى موفقیت و کسب پیروزى در ادامه مسابقات استارت بزنیم.دروازه بان استقلال در خصوص آخرین وضعیت خود گفت: خدا را شکر مى کنم که مصدومیت هاى ابتداى فصل را برطرف کرده ام و بازى هاى لیگ بیانگر وضعیت آمادگى من است. تنها مشکل ما نزدیک بودن بازى هاى ملى و باشگاهى است. در اردوى اخیر تیم ملى مصدومیت ها بیشتر شده و این مسئله به خاطر فشردگى بازیکنان است.وى تاکید کرد: هنگامى که از جاکارتا برگردیم ۴۸ ساعت بعد باید براى تیم باشگاهى مان بازى کنیم و هر زمان که از تیم ملى برمى گردیم خستگى اثرگذار خواهد بود. باشگاه استقلال درخواست کرده بازى با صبا که در قم هم برگزار مى شود، جابه جا شود و امیدواریم این اتفاق بیفتد.رحمتى گفت: در حال حاضر محمد قاضى و خسرو حیدرى به خاطر همین مسأله و فشردگى بازى ها مصدوم هستند و على کریمى نیز در اردوى تیم ملى آسیب دید و حتى نتوانست براى پرسپولیس به میدان برود. نبود هر کدام از این بازیکنان مى تواند به تیم ملى و باشگاه ها ضربه بزند و به اعتقاد من هیچ فایده اى ندارد که لیگ را یک ماه زودتر تمام کنیم اما بازیکنان آسیب ببینند.


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 8 / 1390برچسب:التیماتوم,پورحیدری,فریبا,مظلومی,دربی,کرار,برد چهارم,پرسپولیس؛تمرین,اخبار باشگاه,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پرسپولیسی ها هر چه دارد رو می کند!

احمدرضا عابدزاده مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس شد

در پی عملکرد ضعیف دروازه‌بان‌های پرسپولیس، کادر فنی این تیم تصمیم گرفت با پیشنهاد پروین مربی دروازه‌بان‌های خود را تغییر دهد.

از همین رو پس از جلسه‌ای که شب گذشته بین پروین،‌استیلی، باقری و عابدزاده برگزار شد، رسما احمدرضا عابدزاده به عنوان مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس انتخاب و از فردا در تمرینات این تیم حضور پیدا خواهد کرد.

گفتنی است تا 2 روز آینده نیز کریم باقری به عنوان مربی پرسپولیس در کنار سایر اعضا کار خود را شروع خواهد کرد.

به احتمال فراوان سعید عزیزیان در تیم‌های پایه پرسپولیس کار خود را شروع خواهد کرد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 8 / 1390برچسب:احمدرضا عابدزاده,مربی دروازه‌بان‌ها, پرسپولیس,سعید عزیزیان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

این همه جنجال سو تفاهم بود!!!؟؟؟

                                            

محمدزاده در پایان جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال که مربوط به ادعاهای حسن روشن علیه آکادمی و رضا رجبی بود، گفت: جلسه امروز، جلسه‌ای بود که در نهایت به آشتی کنان رسید. سوء تفاهم‌هایی بین حسن روشن، آکادمی باشگاه و برخی از دوستان در باشگاه استقلال به وجود آمده بود که برطرف شد. بحث و بررسی‌های لازم را انجام دادیم و اسناد و مدارک روشن و دوستان را بررسی کردیم، اما مطلب خاصی از آن‌ها در نیامد. ما امروز قبل از این که رای را صادر کنیم، دوستان را به صلح و مصالحه دعوت کردیم که شکر خدا با حضور مهدی تاج این امر اتفاق افتاد و دو طرف آشتی کردند و پس از آن رای خود را صادر کردیم.

رییس کمیته انضباطی باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا روشن و فتح الله زاده آشتی کردند،گفت: توافقی بین روشن و فتح الله زاده شد که دیگر هیچ کدام از طرفین در مورد این مسئله صحبت نکنند.در این جلسه توافق شد که اگر بین طرفین کدورتی وجود دارد یا از یکدیگر شکایتی کرده‌اند، برطرف شود و این افراد شکایات خود در قوه قضاییه و مراجع دیگر را مسترد کنند.


محمدزاده در ادامه بیان کرد: قبل از این که طرفین با یکدیگر آشتی کنند، حدود چهار ساعت جلسه انضباطی با اعضای این کمیته تشکیل شد و اظهارات طرفین و همچنین شاهدان شنیده شد و در نهایت پس از جمع بندی به این نتیجه‌ رسیدیم که هیچ گونه تخلفی از سوی آکادمی یا مسئولان باشگاه استقلال رخ نداده است.

محمدزاده در پاسخ به این سوال که آیا حسن روشن این موارد را پذیرفته است یا خیر، گفت: در مورد این که حسن روشن این مسایل را پذیرفته است یا خیر، خیلی نمی‌خواهیم بحث کنیم، اما مهم این است که با وساطت تاج که بزرگواری کرد و از سوی فدراسیون در جلسه حاضر شد، همه را به صلح و سازش دعوت کرد که الحمدالله این موضوع ختم به خیر شد.

وی افزود: این مسایل مشکلات خانوادگی بود که شکر خدا خانواده‌ اعضا دور هم جمع شدند و مشکل خانوادگی‌شان را حل کردند.

تحلیل :

اینکه یک دفعه چی شد و آقای روشن تغییر موضع دادند و همه چیز را سو تفاهم اعلام کردند،یک مقدار برای من هوادار مبهم می باشد.

هرچند روشن با مصاحبه های آنچنانی برای تیم و کادر فنی ایجاد حاشیه کرد و باعث از بین بردن تمرکز کلیه عوامل باشگاه استقلال شد و می خواست ادای ناصر حجازی فقید را با مثلا صراحت لهجه و صداقتش را در بیاورد و خود را حامی حق و حقوق مردم و هوادران نشان دهد،اما ایشان باید بداند دیگر برای بعضی از هواداران استقلال همان حسن روشن اسطوره نمی باشد و از چشممان افتاده اند!

شاید در جلسه ایشان با باشگاه استقلال به ایشان پستی و یا ....داده شده که همه چیز را سو تفاهم اعلام کردند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 11 / 8 / 1390برچسب:پایان شیرین,درگیری روشن ,استقلال,پست,مقام,چشم,اسطوره, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

وقتی دوباره استقلالی ها به جان هم می افتند!

                  

امير قلعه نويي يار هميشگي-اش نظري جويباري را صدا مي-زند و از او مي-خواهد كار را تمام كند: «برو به واعظ بگو من اين فرهاد پير را نمي-خواهم. يعني از اول هم او را نمي-خواستم. تا وقت هست او را با سيدصالحي معاوضه كنيد حتي اگر تا 50 ميليون تومان هم خواستند اشكالي ندارد. فقط فرهاد را رد كنيد، برود!»
نظري جويباري پيغام امير را بي-معطلي به دفتر واعظ آشتياني برد: «آقا امير مي-گويد فرهاد را با مهاجم پيكان (سيدصالحي) معاوضه كنيم. انگار به كارش نمي-آيد.»
واعظ از اين پيشنهاد جا مي-خورد: «برو به امير بگو اگه
مقدمه: آخرين بازمانده نسل طلايي فوتبال ايران كه جزو گروه فاتحان آن بازي به-يادماندني و شكوهمند در ملبورن استراليا و صعود به جام جهاني لقب گرفته است دنياي متفاوتي با ساير همرزمان خود دارد. فرهاد مجيدي به-دليل محدوديت-هايي كه براي خود در ارتباط با خبرنگاران ايجاد كرده- به قول خودش فقط با 2 روزنامه ورزشي و يك خبرگزاري گفت-وگو مي-كند- همواره به عنوان يك علامت سوال ميان خبرنگاران و اصحاب رسانه مطرح بوده است. همين دوري همواره شايعاتي را پيرامون كاپيتان استقلال ايجاد كرده است؛ شايعاتي كه حتي به زندگي شخصي او رسوخ پيدا كرده و گاها روابط خانوادگي او را نيز تحت-الشعاع قرار داده است. فرهاد دنياي متفاوتي دارد كه اين حاصل تعريف خاصي است كه او از زندگي مي-كند، مي-گويد: «ديگر نمي-توانم در زندگي-ام به افراد زيادي اعتماد كنم. آنها كه در دايره معتمدين من قرار دارند بسيار محدودند؛ شايد به تعداد انگشتان دو دست هم نرسند!»
روشي كه مجيدي امروز در زندگي خود به-كار گرفته حاصل اتفاقاتي است كه از زمان حضورش به عنوان يك ستاره نوظهور در فوتبال بر او گذشت. فرهاد گاهي از سوي رسانه-ها چنان بزرگ شد كه تا مرز انفجار پيش رفت و گاهي نيز آنقدر به زير كشيده شد كه مي-رفت تا مرز نابودي پيش برود. سياست-هاي ابداعي و گاها احساسي مصائب و مشكلات فراواني را براي مجيدي به وجود آورد تا او را مجبور كند در بازگشت به فوتبال ايران از نظر برقراري ارتباط، به-خصوص با رسانه-ها دچار تغييرات فراواني شود. علامت سوال فرهاد ميان رسانه-ها هر روز بزرگ و بزرگ-تر خواهد شد تا اين حقيقت را باور كنيم كه مجيدي ديگر نمي-خواهد مثل دوران جواني-اش رفتار و درهاي زندگي خود را به روي همگان باز كند. فرهاد حصاري دور خود كشيده كه تا زمان حياتش باقي خواهد ماند.


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 21 / 7 / 1390برچسب:مجیدی,قلعه نویی,واعظ آشتیانی,نظری جویباری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

نشانه های از دخالت در کار کروش

خبرگزاری پانا:

برد پر گل دیروز تیم ملی کشورمان مقابل بحرین اتفاقی خوشایند برای فدراسیون فوتبال و اهالی ورزش بود ولی در این میان بروز یک اتفاق عجیب به برخی ابهامات دامن زد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا، بازی دیروز ایران و بحرین به خیر و خوشی به پایان رسید و فدراسیون فوتبال نیز به آرامشی نسبی رسید ولی روز قبل از آغاز بازی ایران و بحرین ( دوشنبه) اتفاقی عجیب افتاد و آن صدور کارت بازی این دیدار برای بازیکنی بود که در اردوی تیم ملی فوتبال هم حضور نداشت !

بر این اساس و طبق اطلاعات موثق گروه ورزشی پانا ، مسئولان تیم ملی برای وحید طالب لو دروازه بان سابق استقلال و بازیکن فعلی شاهین بوشهر نیز درخواست صدور کارت بازی داده بودند و کارت وی نیز صادر شده بود ولی وی در اردوی تیم ملی حضور نداشت.

مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای صدور کارت این بازیکن نیز از باشگاه استقلال اخذ شده بود زیرا طالب لو به واسطه حضور چندین ساله در استقلال، پرونده و مدارک کاملی در این باشگاه داشت ولی مشخص نیست دلیل صدور کارت بازی برای وی و اینکه چرا طالب لو در اردوی تیم ملی علی رغم رد شدن نامش در لیست بازیکنان تیم ملی برای صدور کارت، حضور نداشته، چیست.

برخی اطرافیان طالب لو معتقدند تحرکاتی در داخل و اطراف تیم ملی در کار است تا این بازیکن علی رغم میل کارلوس کرش در تیم ملی حضور نداشته باشد زیرا دروازه بان شاهین که سابقه طولانی حضور در تیم ملی را داشته، تا به حال کمترین گل خورده را در لیگ برتر دارد ولی تا به حال به اردوی تیم ملی دعوت نشده است.
این در حالی است که کارلوس کرش نشان داده برای زیر نظر گرفتن بازیکنان لیگ تا به حال دروازه بان های دوم سپاهان و فولاد را هم به اردوی تیم ملی دعوت کرده تا آنها زیر نظر وی تمرین کنند ولی طالب لو از معدود دروازه بانان لیگ برتر است که تا به حال به اردوی تیم ملی دعوت نشده تا در  اردوی تیم ملی زیر نظر مربیان به تمرین بپردازد.

 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 21 / 7 / 1390برچسب: وحبد طالب لو,کارلوس کرش,طبق اطلاعات موثق ,خبرنگار ورزشی,بحرین اتفاقی ,فدراسیون فوتبال , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ظاهرا آقای علیپور دوباره شهر را بهم ریختند!؟

                                             

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام علیرضا علیپور، دبیر سابق ستاد منشور اخلاقی اکنون به عنوان دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال و رئیس کمیته نظارت، بازرسی و ارزشیابی سازمان لیگ فعالیت می‌کند.

علیپور تلاش کرده با مسایل پشت پرده فوتبال و زد و بند این ورزش تا جایی که امکان دارد مبارزه کند. شاید عملکرد او در برخی موارد قابل نقد باشد اما اکنون نام علیپور، متخلفان فوتبال را دچار ترس و واهمه می‌کند زیرا او همان کسی است که بسیاری از مربیان و بازیکنان را منشوری اعلام کرد تا رفتارشان را اصلاح کنند.

علیپور به همراه عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ میهمان خبرگزاری فارس بود .

ظاهرا دوباره آقای علیپور شهر را بهم ریختند !؟

پس در ادامه مطلب می توانیم  مصاحبه کامل ایشان با خبرگزاری فارس را مطالعه بفرمایید .


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 19 / 7 / 1390برچسب:خبرگزاری فارس,کمیته انضباطی,پشت پرده ,آقای علیپور , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عکسهای مربوط به تمرین روز یکشنبه استقلال

                           

                             


 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 19 / 7 / 1390برچسب:عکسهای تمرینات استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب