بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


شکست ناپذیری استقلال با جباری در فصل 91_92 فوتبال ایران

http://ups.night-skin.com/up-92-04/1009777-547129468666345-1215803555-n.jpghttp://axgig.com/images/43341568818047103125.jpg

یک نکته جالب براتون بگیم شاید تاثیر گذاری جباری در فصل قبل بیشتر براتون جا بیافتد!
ببینید در نیم فصل اول لیگ دوازدهم استقلال مقابل تیم های سایپا، فولاد خوزستان،تراکتورسازی تبریز و داماش گیلان بازی های خود را واگذار کرد! همچنین در دور برگشت بازی ها یک باخت فقط مقابل تیم داماش گیلان داشت!
خوب در نیم فصل اول جباری کلا غایب بود!در نیم فصل دوم و در بازی با داماش امیر قلعه نویی به وی و چند ملی پوشش برای بازی برگشت لیگ قهرمانان مقابل الشباب عربستان استراحت داده بود که وقتی استقلال دو گل بر یک در نیمه دوم از حریفش عقب افتاد(دیداری که هیچ کدام از بازیکنان به فکر فوتبال بازی کردن نبودند و در فقط به پایان بازی و جشن قهرمانی فکر می کردند!) امیر خان جباری را 20،25 دقیقه آخر بازی وارد زمین کرد!_که تیم اصلا به فکر بازی کردن نبود _
همچنین باخت استقلال در جام حذفی که در ضربات پنالتی بود را اگر بخاطر اینکه فیفا باخت در ضربات پنالتی را جز آمارهای شکست های تیم ها و مربیان قرار نمی دهد(البته جباری پنالتی خودش را به زیبایی نیز گل کرده بود)می توانیم نتیجه بگیریم مجتبی جباری همراه با استقلال در فصل 91_92 فقط یک باخت داشته آنهم در لیگ قهرمانان آسیا و مقابل تیم قدرتمند الهلال عربستان که اتفاقا در این مرحله گروهی و مرحله حذفی جباری در مجموع 8 بازی انجام داده شده 5 پاس گل داده بود!جباری با این 5 پاس گل بهترین بازیکن مرحله اول و حذفی گروهی لیگ قهرمانان آسیا با 5 پاس گل شناخته شده بود.
نتیجه:در فصل 91_92 فوتبال ایران مجتبی جباری در لیگ برتر و جام حذفی برگزار شده هیچ باختی با پیراهن استقلال مقابل حریفانشان نداشته است!


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 5 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,جدول لیگ دوازدهم,مجتبی جباری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تا دیر نشده به کاپیتان تیم خود بپیوندید

http://axgig.com/images/11693774711466045104.jpg

بهترین حمایت را از امیر قلعه نویی این روزها در کمال تعجب هواداران استقلال فرهاد مجیدی از وی کرده است.اما بعضی از هواداران متعصب استقلال و به قولی امیرخانی در سایتها و وبلاگ های شخص خود فعلا بیشترشعار داده اند تا عملی،حمایتی کرده باشند!
شعار دادن و حمایت های زبانی خوب هستند،ولی حداقل نوشتن آنها و به اشتراک گذاشتن آنها خیلی بهتر و تاثیر گذارتر بود و حضور پر شور در ورزشگاه ها و استقبالهای پر جمعیت در دیدارها این تیم عالی  خواهد بود.
لذا در فضاهای مجازی باید حداقل همین جملات شعار گونه را در سایتها و وبلاگهای شخصی  کوچک و بزرگ هوادرای  قرار بدهیم و حتی آنها در حالت پست ثابت بگذاریم.
بضی از دوستان فکر نکنند که ما هواداران جیگر تشریف داریم،همان کسانیکه از ابتدای فصل استقلال را ...


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 5 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,امیر قلعه نویی,کمیته اخلاق,حمایت هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

جباری بر خلاف میل باطنی من از باشگاه جدا شد!/من مافیا هستم!

http://axgig.com/images/56372930447504034658.jpg

مصاحبه امیرقلعه نویی در جمع خبرنگاران رشتی ، نیم ساعتی طول کشید . مصاحبه ای که در سالن کنفرانس عضدی و با تاخیر برگزارشد ، چون کلید سالن گم شده بود!
اولین سئوال از قلعه نویی ، سئوال نبود ، خوشامد گویی به او بود بابت حضور در شهر زادگاه مادرش . او هم با لبخند اینطور جواد داد که :  از اینکه در اینجا حضور دارم خوشحالم . برای اینکه دوباره به شهر مادری‌ام آمده‌ام. در مورد داماش باید بگویم که تیم داماش چند شاخصه خوب دارد که مهمترین  شاخصه آن بودن امیر عابدینی که یک مدیرمعرفتی  بزرگ در فوتبال ایران است.
او ادامه داد: ما در لیگ سال گذشته فقط در دو بازی 6 امتیاز کامل را واگذار کردیم و آن هم در مقابل داماش بوده است. در هفته گذشته تیم داماش را تجزیه و تحلیل کردیم. آن‌ها فوتبال را خیلی زیبا بازی می‌کنند چون مربی اش خوب است . در مورد آقای ناظمی هم باید بگویم که یکی ازدوستان نزدیک و  مربیان جوان و خوب فوتبال ماست  .تیم داماش خیلی با برنامه است. آن‌ها بازیکنان جوان خوبی دارند. مثلا در خط فوروارد حسن‌زاده جوان فعال و خوبی است و خوب بازی می‌کند. اگر ارتباط آبشک و مهدوی را قطع کنیم در رشت موفق خواهیم بود.
او در پاسخ به خبرنگار سایت گل درباره اینکه آیا غایبان تیمش به دلیل شرایط زمین عضدی به رشت نیامده اند ، گفت : من هیچ وقت هیچ سه امتیازی را فدای بازی دیگر نمی کنم . چهار بازیکن ما (آندرانیک تیموریان، احمد جمشیدیان، هاشم بیک‌زاده و ساموئل) در بازی فردا به دلیل مصدومیت با ما نیستن چون کادر پزشکی استقلال گفت آنها در این سفر باما نباشند.اختیار مصدوم ها هم دست من نیست .


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 5 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,هفته پنجم,استقلال,داماش گیلان,نشست خبری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تیکی تاکای فتح الله زاده و قلعه نویی،مغز متفکر ندارد!

http://axgig.com/images/75938967484341064345.jpg

امیرقلعه نویی میگوید توپ ها و لباسهای آل اشپورت کیفیت مطلوبی ندارد،اما علی فتح الله زاده رسما اعلام می کند بابت توپها و البسه ورزشی تیمش هیچ مشکلی ندارد!
قلعه نویی می گوید جباری را می خواستم و نباید از تیم جدا میشد،فتح الله زاده میگوید آندو تیموریان و پژمان نوری و بازیکن خارجی جذب شده کار جباری را انجام می دهند و جای خالی وی را پر خواهند کرد!
امیر قلعه نویی می گوید اگر کسر امتیاز برای همه تیمها یکسان باشد اعتراضی ندارم!فتح الله زاده کمیته انضباطی را به شکایت به قوه قضاییه تهدید می کند!
فتح الله زاده اینبار ضد حمله می زند و می گوید 4 بازیکن استقلال از قلعه نویی بیشتر گرفته اند!
قلعه نویی می گوید 7 ماه هست ریالی را دریافت نکرده ام!
از این طرف علی فتح الله زاده می گوید اگر من نبودم،آندو تیموریان،جواد نکونام،خسرو حیدری،پژمان منتظری از استقلال جدا میشدند!

به یکباره حاجی تصمیم میگیرد ماشین زیر پایش را به امیر حسین صادقی به جای پیش قرار داد یا مطالبات قبلیش بدهد!
از یک طرف عکس ویلای که به جای طلب حنیف عمران زاده به وی داده است در روزنامه ها رسانه ای میشود!
امروز علیپور کلی به امیر قلعه نویی طعنه زده و به نوعی اهانتهای را انجام داده و رسما به فاصله یک هفته مانده به یکی از حساس ترین بازی های استقلال در لیگ قهرمانان تیم را به حاشیه کشانده،و خیلی جالب اینکه مدعی شده بخاطر بازی هفته آینده استقلال در لیگ قهرمانان و به دلیل آنکه منافع ملی را باید در نظر بگیرد،فعلا قصد حرف زدن ندارم!اما بعد از این بازی ممکن است سیل خیلی ها را با خود ببرد!،اما علی فتح الله زاده که همیشه پای امیرخان در می آمد،سکوت کرده و به جایش مغداد نجف نژاد رئیس هیت مدیره جواب تندی به علیپور داده!(باز دمش گرم!)
خلاصه تیکی تاکای قلعه نویی و فتح الله زاده به دلیل کمبود یک مغز متفکر در میانه زمین استقلال کمی لنگ می زند و بهتر است بگوییم ظاهرا از کار افتاده و فقط فعلا علی فتح الله زاده است که خودش دریبل می زند،شوت می کند،کرتر می کشد و قلعه نویی را در کنار دست خود نمی بیند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 5 / 1392برچسب:باشگاه استقلال،امیر قلعه نویی،علی فتح الله زاده،مجتبی جباری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

خدا رو چه دیدی شاید در جام جهانی هم با امیرخان بازی کردی!
http://axgig.com/images/81774165059224905091.jpg
فرهاد جان؛ اینم چشم،اونم چشم!
قهرمانی در آسیا را مطمئن باش،جام جهانی را هم ان شاالله ...

مجیدی می گوید: قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا با العین در فصل 03- 2002 یکی از بهترین خاطرات و افتخارات دوران ورزشی من است ولی قهرمانی در این رقابت‌ها با استقلال برایم خیلی لذت‌بخش‌تر خواهد بود و این تنها رویای ورزشی‌ام است که هنوز برآورده نشده است. قهرمانی در رقابت‌های امسال آسیا برای من از بازی برای تیم ملی در جام جهانی ارزشمندتر است.
نکته:صحبت از جام جهانی و قهرمان شدن در لیگ قهرمانان را بگذارید کنار!فقط بچسبید به این قسمت مصاحبه کاپیتان فرهاد که گفته:
امیر قلعه‌نویی موفق‌ترین مربی ایران است. او با تیم‌های مختلف به موفقیت‌های بزرگی رسیده و در استقلال به عنوان بازیکن یا مربی همیشه یک قهرمان بوده است. امیدوارم با سرمربیگری او بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان قهرمانی برسیم.
نتیجه:فرهاد جان؛قهرمانی در آسیا را حتما با کاپیتانی تو و مربیگری امیرخان بدست می آوریم.اما خدا را چه دیدی شاید در جام جهانی 2014 نیز با همین سرمربی موفق حاضر شدی و کارنامه درخشان ورزشی خود را درخشان تر از قبلش تکمیل کنی و بعد از فوتبال خداحافظی کنی!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 5 / 1392برچسب:لیگ قهرمانان آسیا،جام جهانی 2014،فرهاد مجیدی،امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

استقلال مقابل داماش در رشت؛خدا به خیر کند!

http://axgig.com/images/20223860821780000572.jpghttp://axgig.com/images/54301833413640318131.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 5 / 1392برچسب:تصاویر ورزشی,هفته پنجم,داماش گیلان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

وقتی افشاریان هم مانند خلعتبری لنگی بودن عادل را در برنامه خودش ثابت کرد!

http://axgig.com/images/38313641251703550980.jpg

خداداد افشاریان:شما به دلیل آنکه پرسپولیسی هستید این صحنه را برای کارشناس داوری انتخاب کردید!؟
اصلا برای چی شما این صحنه را انتخاب کردید!؟
اگر قرار باشه این صحنه ها و خطاهای هند را در آیتم کارشناسی داوری بگذارید پس باید برای همه تیم و همه صحنه های مشکوک را به نمایش بگذارید!
فردوسی پور خیلی سعی کرد صحنه خطای مشکوک و دایوینگ محمد مومنی را در بازی استقلال و صبا باتری که در محوطه جریمه استقلال پنالتی لتفاق افتاد را پنالتی نشان دهد و به کارشناس برنامه اش نیزالقا کند،اما نتوانست!؟
حالا شما مختارید که قانع بشید که عادل پرسپولیسیه  یا نه!؟

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 5 / 1392برچسب:رسانه ملی,برنامه نود,کارشناس داوری,عادل فردوسی پور, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عادل جان؛پرسپولیسی هستی دیگه!؟

http://axgig.com/images/94403320704543420548.jpg


وقتی ذاتا کسی طرفدار تیمی باشه و یه رنگ خاصی علاقه داشته باشه،هر چقدر هم سعی کنه علاقه خودش را پنهان کنه،بالاخره یک جوری خودش را لو میده!
عادل فردوسی پور که دو سه سالی هست قرمزی بودنش کاملا مشخص شده و اصلا شکی در آن وجود نداره..!در برنامه نود این هفته خود خیلی تابلو خودش رو نشان داد!
وقتی با مهمان برنامه اش ابراهیم صادقی در مورد گلهای که در طول دوران بازیگریش به ثمر رسانده بود،صحبت می کرد،وقتی صادقی در یک بازی دو گل به پرسپولیس زده بود و خود عادل بعد از شنیدن نام ساشا ایلیچ،به گلهای معروف ایایچی (گلهای که از فواصل دور دریافت می کرد)اشاره کرد.
اما زمانیکه عادل در پرسیدن سوال های متفاوت از صادقی بنا بر دلایلی که نمی دانیم دچار سکته شد و به قولی کم آورد،مجددا گلهی صادقی را پخش کردند!در همین پخش مجدد وقتی گلهای که کاپیتان سایپا به استقلال زده بود را نشان می دادند عادل از مهمان برنامه اش پرسید تا به حال به پرسپولیس هم گل زدی!؟!!!!!!!!!!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 5 / 1392برچسب:رسانه ملی,برنامه نود,عادل فردوسی پور,صادقی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

جدول اصلی لیگ برتر فوتبال!

http://axgig.com/images/32426083300947465154.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 5 / 1392برچسب:رسانه ملی،برنامه نود،جدول لیگ برتر فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بازیکنانی که به بازی جوانمردانه اعتقادی ندارند!

http://axgig.com/images/08732182130349354650.jpg

حرکت زشت و ناجوانمردانه خود را مقابل تیم مس کرمان و انجام ندادن فرپلی علنا تایید می کنند و هیچ ابایی هم ندارند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 5 / 1392برچسب:بازی جوانمردانه،تصاویر ورزشی،برنامه نود, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

2،3 هزار دلاری هم خرج جریمه عمران زاده کنید!

http://axgig.com/images/38425400110564890931.jpg

رویانیان درباره خلعتبري گفته:ما تلاش کرده‌ايم. پولش هم تا الان تقريبا آماده است. فقط دعا کنيد چوب لاي چرخ ما نگذارند تا انشاءالله او را بياوريم.
تیتر اکثر رسانه های ورزشی جور شدن پول رضایت نامه محمد رضا خلعتبری به مبلغ یک میایون دلار که حدودا 4،5 میلیاردی به پول خودمان میشود!
حالا این مبلغ را هیئت مدیره باشگاه،آقای زنجانی،شخص محمد رویانیان و یا وزارت ورزش در اختیار این باشگاه قرار داده نمی دانیم!اما این را می دانیم که میشود 2،3 هزار دلاری هم بابت جریمه مدافع استقلال که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت نشان دادن انگشتان دستش آنهم به دلیل اهانت به مردم و خلیج فارس همیشه فارس ایران انجام داده بود،هزینه کرد!
نکته:هفته پیش در خصوص مثالی که فردوسی پور با نام بردن از جواد نکونام و سید مهدی رحمتی به عنوان گرانترین بازیکن ایران در برنامه اش زده بود،قطعا منظور خاصی داشته و حالا بععد از 8 روز دقیقا متوجه صحبتهای  مجری این برنامه شدیم!
باشگاه استقلال بخاطر هزینه زیادی که جواد نکونام بابت صدور رضایت نامه اش و نیز مبلغ قراردادش برای روی دستش گذاشته بود،در طی این مدت  یک سال و چند ماهی که از انتقال نکونام به استقلال گذشته همواره زیر تیغ انتقادات رسانه ها و کارشناسان فوتبال و بخصوص عادل فردوسی پور و برنامه نودش گرفته است!حالا باید ببینیم با هزینه میلیاردی که باشگاه پرسپولیس برای صدور رضایت نامه خلعتبری بابت دفاع از نام خلیج فارس کرده ولی باشگاه متمول سپاهان با همین نیت و هدف برای بازیکن سابق خود انجام نداد،چه واکنشی از سوی رسانه ها و آقای عادل خان فردوسی پور خواهیم دید!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 5 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,پرسپولیس,خلعتبری,عمران زاده,برنامه نود, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آیا استقلال انتقام فصل قبل را از داماش می گیرد!؟

پرداختن به نحوه عملکرد بازیکنان  و حاشیه های مربوط به بازی با صبا باتری را دیگر باید کنار بگذریم .همچنین اگر کمی هم از کری های که برای قرمزها بابت باخت این هفته آنها مقابل سایپا بکاهیم،می رسیم به بازی هفته پنجم مقابل داماش گیلان که از خیلی جهات برای ما استقلالی ها  مهم می باشد و موفقیت در این دیدار و ندادن تلفات و کمتر حاشیه داشتن آن  باعث بالا رفتن روحیه تیمی جهت آماده شدن برای  بازی حساس و سرنوشت ساز تیم محبوبمان  مقابل نماینده تایلند خواهد شد.
اما یکی از دلایلی که این دیدار برای ما هواداران و حتما شاید شخص امیر قلعه نویی  و بازیکنان از اهمیت بالای برخوردار است،بخاطر دو شکست رفت و بر گشت مقابل این تیم گیلانی می باشد.در واقع داماش گیلان تنها تیمی بود که به استقلال قهرمان لیگ دوازدهم هیچ امتیازی نداد! دیدارهای که با حاشیه های فراوانی همراه بود!
در بازی رفت به دلیل شرایط بد آب و هوای و لغو پروازها به گیلان استقلالی ها مجبور شدن  زمینی با کلی حواشی عجیب و غریب با یک روز تاخیر خودشان را به رشت برسانند و در نهایت نیز با اشتباهات داوری و اخراج ساموئل  در دقایق پایانی  بازی را با یک گل واگذار کنند.باخت در این بازی از یک طرف کام هواداران را تلخ کرده بود و از طرف دیگر فوت هوادار جوان و متعصب استقلالی _ غلامرضا رفعتی _که در این دیدار به علت سکته قلبی جان خود را از دست داد، تلخی این شکست را چند برابر کرد!
در دیدار برگشت هم به دلیل  مسجل شدن قهرمانی استقلال بازیکنان تیم  از ابتدای بازی به فکر ژستهای مختلف و گرفتن عکس با جام قهرمانی بودند و نتوانستند از گل حسن اشجاری که از یک ضربه ایستگاهی بدست آمده بود به خوبی محافظت کنند و در مقابل دیدگان 100 هزار استقلالی بازی را به داماش واگذار کردند!
خلاصه اینکه برد استقلال مقابل داماش در هفته پنجم هم می تواند تسکین دهنده و مرحم کوچی باشد بر زخمهای که این تیم گیلانی فصل قبل بر پیکر استقلال و هوادارانش وارد کرده بود و همچنین با گرفتن 3 امتیاز این بازی  روحیه بازیکنان تیم قبل از دیدار مقابل نماینده تایلند تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا خواهد کرد!

غلامرضا نعمتی ساجدی

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 21 / 5 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,هفته پنجم,استقلال,داماش گیلان,هوادار مرحوم گیلانی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

دوئل هشت های شاکی برنده نداشت!

http://axgig.com/images/15458248184577602682.jpg

به دقیقه بازی و نتیجه آن نگاهی بیاندازید!
در دقیقه 86 سپاهان با یک گل از تراکتورسازی عقب است!
توپ در فاصله 30،35 متری دروازه تراکتور به جباری پاس داده میشود،محتبی فقط ابتدا استپ می کند آنهم از نوع استپ های که خودش یک پاس دیگر آنهم پاس به خودی!بعد سر بالا محوطه جریمه حریف را نگاهی می اندازد و بالافاصله با یک ارسال دقیق و استثنایی توپ را روی سر غلامی مهاجم هم دسته خود می اندازد!
فقط یک ضربه سر معمولی و هوشمندانه از غلامی لازم بود تا بازی به تساوی کشیده شود،که غلامی خوشبختانه توپ را به سینه دروازه بان تراکتور کوبید!
وقتی می گویند بازیکنانی نظیر جباری در ثانیه ها و دادن چنین پاس های و فراهم کردن چنین موقعیتهای بازی را در می آورند و یا ناجی تیمشان میشوند،یعنی صحنه دقیقه 86 این دیدار!
نکته:8 شاکی سابق قرمزها (علی کریمی )با زدن یک گل از روی نقطه پنالتی کار خودش را برای تراکتور سازی به نحو احسن انجام داد!
از این طرف 8 شاکی سابق استقلال (مجتبی جباری) با دادن چنین پاسی وظیفه اصلی خودش را به نحو مطلوبی انجام داده و دیگر مسئول چگونگی ضربه زدن مهاجم تیمشان نمی باشد!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 21 / 5 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم،هفته چهارم،سپاهان،تراکتورسازی،جباری،کریمی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

برای غرور بازیکنان خودمان چه تاکتیکی داری!؟

http://axgig.com/images/80286844887625311196.jpg

صالح:امیرخان بهتره فلان بازیکن رو جایگزین فلان بازیکن کنیم و تاکتیک تیم رو....!
امیرخان:حرفهای مجید صالح رو قطع میکنه!
مگه نمی بینی همشون امروز خراب هستند!؟نمیخواد اصلا تعویض سوم را بکنیم!ببین برای غرور بازیکنان خودمان چه نسخه ای باید پیچید

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 21 / 5 / 1392برچسب:کادر فنی,لیگ سیزدهم,هفته چهارم,بازیکنان استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

کی گفته ما بهترین تماشاگران دنیا را داریم!

http://axgig.com/images/29170916900879051654.jpg

آقای مایلی کهن شمای که در نشست خبری قبل از بازی با استقلال در لفافه و با طعنه یک جورائی کسر امتیاز از استقلال را بخاطر توهین برخی ازهوادارانش را تایید کردید!شمای که به خاطر توهین تماشاگران تبریزی به محسن قهرمانی داور بازی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گریه کردید!
شمای که خودتان می گویید بخاطر گفتن حقایق مصاحبه هایم حاشیه ای میشود ولی اشکالی ندارد صداقت از همه چیز مهم تر است!
پس چرا وقتی از سوی هواداران استقلال در دیدار با تیمتان مورد تشویق قرار گرفتید،حرفی بعد از بازی نزدید!
چرا فقط زبان شما برای بیان زشتی ها می چرخد!؟مگر تشویق شخصی چون شما که اکثر هواداران استقلال می دانند که چه نظری در موردشان دارید و یا چه حرفها و تهمتهای در گذشته ی نزدیک!! برعلیه سرمربی محبوب تیمشان زده اید و احتمالا در آینده نیز خواهید زد،اما با این اوصاف شما را مورد تشویق قرار می دهند،حرفی به میان نمی آورید!
نکته:کمیته انضباطی تا به حال هواداران تیمها را بخاطر اهانت به داوری و یا ...به جریمه مالی،محرومیت از بازی خانگی و جدیدا کسر امتیاز از تیمهای محبوبشان حکم داده اند!اما در مورد تشویق تماشاگران تیمها نهایتا یا جریمه مالی تیمشان را بخشیدند و در نهایت از باشگاهشان تقدیر و تشکر کتبی و درج در پرونده داشته اند!
حالا سوالی که در ذهن ما هواداران فوتبال پیش آمده این است که هوادارانی که برای دیدن یک بازی فوتبال فقط به صورت میانگین 10000 تومان باید پول بلیط بدهند،اجازه بردن بطری آب معدنی یا میوه و دیگر خوراکی های مجاز را به داخل ورزشگاه نداشته باشند،برای خرید یک آب معدنی کوچک لیوانی بین 700 تا 1000 تومان باید پول بدهند!یا اینکه از آب  لوله کشی (شما بخوانید اب چاه) استفاده کنند در حین بازی سرمربی تیم حریف را تشویق کنند،پوست تخمه زیر پاهایمان نریزند،برای رفع حاجت از رفتن به دست شویی های همیشه خراب یا پر استادیوم خودداری کنند!برای تیم مقابل تیم محبوبشان یک پنالتی اشتباه بگیرند و یک بازیکن تیمشان راهم اخراج نکنند وبرای  خودشان سوت بلبلی بزنند!آیا به جز تقدیر و تشکر خشک خالی در قانون ها،تبصره ها و ماده های کمیته انضباطی تشویق دیگری در نظر گرفته نشده است! ؟
کی گفته ما بهترین تماشاگران دنیا را داریم!
ما بدبخت ترین و بد دهان ترین،بی معرفت ترین و پولدار ترین تماشاگران دنیا هستیم!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 21 / 5 / 1392برچسب:تماشاگران فوتبال,امکانات رفاهی,کمیته انضباطی,, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تصاویری از قهرمانی تیم ملی بسکتبال ایران در اسیا

http://axgig.com/images/75286345474164845823.jpghttp://axgig.com/images/13893831766594021342.jpghttp://axgig.com/images/84684539934372399986.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 20 / 5 / 1392برچسب:تصاویر ورزشی،بسکتبال،جام ملتهای آسیا, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

وقتی رحمتی خودش بهترین است ....!

http://axgig.com/images/77379707745640602815.jpg

بهترین بازیکن نیمه اول دیدار استقلال با صبا باتری بدون شک خسرو حیدری بود
اما در نیمه دوم نمی دانیم بگوییم خوشبختانه یا متاسفانه ولی در هر حال سید مهدی رحمتی بهترین بازیکن این نیمه و در مجموع کل بازی بود.
سید فوق العاده بود،به قولی رحمتی این بازی را برای ما درآورد!
نکته:دیگر نیازی به پا در میانی برای دعوت از شماره یک ایران و آسیا به تیم ملی نیست!
این توانایی و عملکرد سید هست که باید مربیان تیم ملی را مجبور کند تا بهترین شماره یک حال حاضر فوتبال ایران را به تیم ملی دعوت کنند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 20 / 5 / 1392برچسب:تیم ملی ایران,سید مهدی رحمتی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تعویض برهانی تنها اشتباه کادر فنی بود!


http://axgig.com/images/39905167329853712656.jpg

قرار گرفتن آرش برهانی و نیکبخت واحدی در ترکیب اصلی استقلال و توسط امیر قلعه نویی بدون شک باعث تعجب خیلی از هواداران شده بود!
البته آرش برهانی را خودمان حدسش را زده بودیم اما نیکبخت را !؟
استقلال در نیمه اول دیدار چهارم خود با صبا باتری قم نمایشی نسبتا بهتری از نیمه دوم خود داشت.دلیلش هم موقعیتهای بیشتری که روی دروازه صبا ایجاد کرده بود و دلیل دیگرش درخشش فوق العاده سید مهدی رحمتی در نیمه دوم!
به نظر ما استفاده از آرش برهانی(آنهم در یک پست نسبتا متفاوت با وظایف جدید(تصمیم بسیار خوب و عالی از سوی امیر قلعه نویی بود اما تعویض این بازیکن در بین دو نیمه یک اشتباه محض از سوی سرمربی باهوش استقلال قلمداد می کنیم!
این درست که نظری در دیدار با فجر خیلی خوب بازی کرد بود و باید مزد بازی خوبش را با بازی در ترکیب اصلی می گرفت چه برسد به عنوان یار تعویضی!
این درست که با توجه به بازی حریفان تاکتیک و سیستم تیم توسط کادرفنی اتخاذ میشه!
این درست که تمرینات تیمی و میزان آمادگی بازیکنان را مربیان بهتر از ما هواداران رصد می کنند!
اما تعویض آرش برهانی به دلایلی اصلا درست نبود .این بار تعویض امیر قلعه نویی تاکتیکی نبود و فقط جابه جای دو بازیکن هم پست با شرح وظایف یکسان تلقی میشد.به نظر ما آرش برهانی در نیمه اول خیلی بهتر از نظری نیمه دوم بازی کرد.
آرش در نیمه اول یک پاس گل به محمد قاضی داد و یکبار هم آندو را در موقعیت بسار خوب و مسلم گلزنی قرار داد .همچنین یکبار هم با بدشانسی توپی که از ارسال بسیار زیبای خسرو حیدری به وی رسیده بود از چند قدمی دروازه صبا به تیرک دروازه حریف قمی استقلال زد!
البته برهانی می توانست زننده همان گل زیبای قاضی نیز باشد!چون بعد از زدن ضربه سر به عمق خط دفاعی صبا فرار کرد و قاضی می توانست به جای شوت زدن با یک پاس ساده جواب یک آرش را با دوی خودش بدهد و برهانی را با گلر صبا تک به تک کند!(البته شاید هم نمی توانست توپ را گل کند اما می توانست در شرایط خیلی بهتر و با درصد بالاتر از جای که قاضی به توپ ضربه زد مقابل دروازه صبا قرار بگیرد!)
خلاصه اینکه در نیمه دوم استقلال به دلیل آنکه هم باید از گل خود دفاع می کردند و هم چشم به ضد حملات خود می بستند،نتوانستند بازی خوبی انجام دهند و یاران تعویضی هم کمکی به تیم نکردند!اگر درخشش فوق العاده سید مهدی رحمتی نبود،شاید الان که داریم این پست را می نویسیم با نتیجه ای همانند بازی با سپاهان درتهران روبرو بودیم!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 20 / 5 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,هفته چهارم,استقلال,صبا باتری,آرش برهانی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب