بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


کسر یک امتیاز از استقلال،باعث بالا رفتن انگیزه بازیکنانش شد!

http://www.vip.irfreeup.com/do.php?img=16222

چند ساعت از بازی استقلال با فجر سپاسی شیراز کمیته انضباطی بابت فحاشی تماشاگران استقلال در بازی با سپاهان حکم به کسر یک امتیاز از آبی پوشان میدهد و رای صادره نیز در اختیار رسانه ها قرار میگیرد!
صدور این حکم و رسانه ای شدن آن همچون آب سردی بود که بر پیکر بازیکنان و کادرفنی که دیدار هفته دوم خود را علارقم برتری بر تیم اصفهانی با ناداوری 3 امتیاز را از دست داده بودند!
بازیکنان استقلال وقتی متوجه این حکم کذایی و کسر یک امتیاز از تیم خود شده میشوند ، عزم خود را جزم کرده تا با کسب حداکثر امتیازات بازی خارج از خانه یک جورائی ازحاشیه ها و تاثیرات منفی این حکم کمیته انضباطی که بعد از بازی با فجر از طریق رسانه ها و اهالی فوتبال به مجموعه باشگاه استقلال و هواداران آن وارد میشد،تا حدودی بکاهند!
همین موضوع عاملی شد که پسران آبی با انگیزه بسیار و با یک بازی نسبتا منطقی و زیبا حریف شیرازی خود را گلباران کنند و با 4 گل زده و کسب 3 امتیاز شیرین به تهران برگردند!
کمیته استیناف درتصمیمی مشابه،حکم کمیته انضباطی را تایید کرده و دقیقا دو ساعت قبل از بازی استقلال با راه آهن آنرا در اختیار رسانه ها قرار می دهد و مجددا بازیکنان و کادرفنی و هواداران استقلال را مبهوت این حکم غیر منصفانه و صد البته کم نظیر در فوتبال دنیا می کنند!
اما باز هم بازیکنان استقلال که در طی دو دیدار قبلی خود با نماینده تایلند در لیگ قهرمانان آسیا و صبا باتری قم بازی خوبی به نمایش نگذاشته بودند و فقط با حداقل ها توانسته بودند این دو تیم را شکست دهند،مقابل راه آهن قرار می گیرند و مجددا به دلیل جبران آن امتیاز کسر شده علارقم خستگی بابت فشردگی بازیهای تیمشان در یک دیدار پرگل و تماشایی با سه گل تیم راه آهن را شکست می دهند!
نتیجه:ممنون دار و سپاسگذار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هستیم!!!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 6 / 6 / 1392برچسب:کميته انضباطي,استقلال,کسر یک امتیاز, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پورحيدري: به سلامت کاري قلعه‌نويي ايمان دارم

قبل از بازي تيمهاي استقلال و سورينت، سرپرست تيم سورينت درباره شايعه مذاکره اين باشگاه با حميد استيلي، اعلام کرد، انتشار اين شايعه کار آنهايي است که مي خواهند از هر طريقي که شده، قهرمان شوند. قهرماني زماني ارزشمند است که از راه جوانمردانه به دست بيايد.
با اينکه رستم زندي از هيچ کسي اسم نبرده بود اما عده اي منظور او از بيان اين حرفها را سرمربي استقلال دانستند که طي سالهاي گذشته حرف و حديثهاي زيادي درباره دلايل موفقيت او مطرح شده که البته صحت هيچ کدام از آنها تائيد نشده است.
منصور پورحيدري درباره اين مساله گفت: استقلال آنقدر تيم بزرگي است که براي پيروزي نياز به ايجاد حاشيه براي تيم هاي ديگر نداشته باشد. متاسفانه آنهايي اين مباحث را مطرح مي کنند که شناخت زيادي درباره فوتبال ندارند.
مدير فني استقلال ادامه داد: امير قلعه نويي در کارش آدم سالمي است و من به اين موضوع ايمان دارم. آنهايي که عليه او شايعه درست مي کنند، چشم ديدن موفقيتهاي او را ندارند و به موفقيت امير و استقلال حسادت مي کنند.
پورحيدري با اشاره به اينکه بهتر است، شايعه سازان شجاعت داشته باشند و حرفشان را درست بيان کنند، تصريح کرد: اگر کسي عليه استقلال و سرمربي اش مدرک دارد، بهتر است آنها را رو کند. در غير اينصورت درست نيست که با بيان يکسري شايعات، بخواهند تيم ما را وارد حاشيه کنند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 6 / 6 / 1392برچسب:پیشکسوتان استقلال,منصور پورحیدری,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

این عابر بانک ها را جه کسانی شارژ می کنند!؟

http://axgig.com/images/80276671544671601884.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 5 / 6 / 1392برچسب:خصوصی سازی,مافیای فوتبال,تصاویر غیرورزشی,کاریکاتور, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ادعای میرزابیگی می تواند پیگرد قانونی داشته باشد!

http://axgig.com/images/47163151915432131754.jpg

کارشناس داوری این هفته برنامه نود ادعای را مطرح کرد که فردوسی پور سریع آنرا جمع کرد اما می تواند در طی روزهای آینده عواقب بدی برای وی داشته باشد!
میرزا بیگی عنوان کرد که بعد از کسر از امتیاز سه تیم لیگ برتری و تایید کمیته استیناف دیگر شاهد توهین و اهانت تماشاگران در ورزشگاهها نبودیم و به طوری که می توان بگوییم که این فرهنگ غلط کاملا ریشه کن شده و این موضوع ثابت کرد که :
اهانت های طرفداران بصورت خود جوش نبوده و از جای خط داده میشده!
دقت کنید:منظور میرزابیگی از بیان این ادعا،یک جورائی مدیران دو باشگاه ملوان و استقلال یا سرمربیان و یا دیگر عوامل از درون دو باشگاه فوق به تماشاگران خط داده میشده تا به داوران و بازیکنان رقیب فحاشی کنند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 5 / 6 / 1392برچسب:رسانه ملی,برنامه نود,ابراهیم میرزابیگی,هواداران استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قدوسی ها ،شیرینی ها و ... پرسپولیس را به نا کجا آباد خواهند کشاند!

http://axgig.com/images/56253542036590681172.jpg

ظاهرا سرپرست قرمزها واقعا شیرین میزنه!اصلا متوجه نیست که چه صحبتهای را مطرح می کند و طرف مقابلش در مورد چه موضوعی حرف میزند!سریع جبهه می گیرد و طرف مقابل را به دشمنی با پرسپولیس متهم می کند!
کاملا مشخص بود که چه اتفاقاتی افتاده و فدراسیون فوتبال نیز چرا بیش از این در مورد خلعتبری دخالت نکرده و حتی وزارت ورزش هم به مدیریت این باشگاه تذکر داده بود که جریمه و مبلغ رضایت  نامه خلعتبری را هیئت مدیره باشگاه و شخص رویانیان باید تهیه و پرداخت کنند!
مدیر روابط عمومی یا رسانه ای قرمزها هم به همراه محمد رضا خلعتبری خیلی واضح در برنامه نود از دور زدن قانون و دست بردن در تاریخ فسخ قرار داد می کنند و هیچ ابائی هم ندارند!
از آن طرف قدوسی در مورد نشان صلح و دوستی اهدایی به رویانیان و علی دایی از نشان شوالیه فتح الله زاده به تمسخر یاد می کند و صحبتهای را مطرح میکند که حداقل باید مجری برنامه اعلام میکرد که این حق را به آقای فتح الله زاده می دهیم که به روی خط بیاید و اگر صحبتی در این خصوص دارد،روی آنتن بزند!
کاملا  با اطمینان کامل می توانیم بگوییم یک مشت بی سواد و امی در راس باشگاه پرسپولیس مشغول بکار هستند و تا این افراد در راس هرم قرمزها در حال خدمت کردن باشند،ما استقلالی ها به همراه دیگر تیمهای مدعی خوشحال بوده و خیالمان از تیم بی آزار چند سال اخیر فوتبال ایران آسوده خواهد بود.
پرسپولیسی ها با داشتن چنین مدیرانی حالا حالا باید خواب مقامی بالاتر از چهارم جدول را ببینند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 5 / 6 / 1392برچسب:برنامه نود,باشگاه استقلال,پرسپولیس,قدوسی,شیرینی,خلعتبری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

الماس سیاه استقلال در برنامه نود هم طلایی بود!

http://axgig.com/images/93591400883367870637.jpg

با یک کت تک آبی روبروی عادل فردوسی پور نشسته بود،صحبتهایی کرد که نشان از صداقت و پاکی قلب الماس سیاه می داد،صداقت و حرفه ای بودن ساموئل به دل خیلی ها نشست.
ساموئل در برابر سوال مجری برنامه نود که نظرش را در مورد مجتبی جباری پرسیده بود،گفت:
اولین بازیکنی که در استقلال به وی نزدیک شده بود و به قولی تحویلش گرفت و فوتبالش را قبول داشته جباری بوده!
یادمان نمیرود که در زمان مربیگری پرویز مظلومی بارها جباری در محافل خصوصی و یکی دو بار نیز در رسانه ها از ساموئل یک بازیکن بین المللی و حرفه ای یاد کرده بود .آن زمان اکثر فوتبالدوستان از تعریف و تمجید جباری متعجب شده بودند!چون سابقه نداشته بود که مجتبی از بازیکنی اینگونه تعریف کند،آنهم یک بازیکن خارجی.
در ابتدای فصل قبل نیزجواد نکونام بابت نیمکت نشینی ساموئل و حمایت وی از این بازیکن و صحبتهای که جباری در مورد وی کرده بود،شنیده میشد.
خلاصه،استقلالی ها و بخصوص شخص امیر قلعه نویی از اینکه این بازیکن را در نیم فصل قبل به قرمزها نفروختند و این فصل هم قرار دادش را تمدید کردند خیلی خوشحال هستند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 5 / 6 / 1392برچسب:رسانه ملی,برنامه نود,جی لوید ساموئل,عادل فردوسی پور, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قلعه نویی ولکن علیپور نیست!

http://www.axgig.com/images/03966317553912210449.jpg

امیرخان استاندارد هست یا نه!
وسط بازی توپ را بصورت دقیق بررسی می کند که ببیند استاندارد هست یا نه!
از شوخی گذشته این کار امیر قلعه نویی خیلی معنا داشت که بعدا به آن خواهیم پرداخت.فقط به این نکته اشاره کوچکی می کنیم که ظاهرا امیر خان ولکن این توپها و لوازم ورزشی و شرکت اسپانسر آن نیست و تا آخرش میخواهد برود!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 6 / 1392برچسب:امیر قلعه نویی،توپ های فوتبال،اسپانسرینگ،لوازم ورزشی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مجیدی تعویض همیشه طلایی قلعه نویی

http://axgig.com/images/32227668962719916454.jpg

کاپیتان فرهاد مثل همیشه همان هفت مقدس و طلایی بود.
مجیدی در دیدار با راه آهن امیر قلعه نویی را نسبتا متقاعد کرد که دیدارهای آینده استقلال از وی فقط در نیمه دوم و 30 دقیقه پایانی استفاده کند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 6 / 1392برچسب:فرهاد مجیدی،امیر قلعه نویی،لیگ سیزدهم,هفته ششم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

هنر نزد امیران هست و بس!

http://axgig.com/images/62383973179883174601.jpg

آقای علیپور حالتان چطور است!؟
می خواستند تیمش را به حاشیه ببرند و منتظر باخت استقلال مقابل راه آهن بودند.هر کاری از دستشان بر می آمد کردند تا استقلال در این بازی نتیجه نگیرد!
اما از جای خدا هیچگاه به دلیل به بندگانش عزت عطا نمی کند،مجددا بیشتر از گذشته یار و یاور امیرخان و شاگردانش بود و نگاهی ویژی به آنها داشت!
آقای علیپور حالتان خوب است!اگر فشارتان بالا و پایین شده،سونای حاج آقا فتح الله زاده دربست در اختیارشما خواهد بود!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 6 / 1392برچسب:امیر قلعه نویی،کمیته اخلاق،حاشیه های فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

الماس سیاه باز هم طلایی بود!/بهترین بازیکن هفته ششم استقلال

http://axgig.com/images/53297598929692769776.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 6 / 1392برچسب:بهترین بازیکن،هفته ششم،استقلال،ساموئل, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

جواد لالیگائی آرام آرام،آماده دربی میشود!

http://axgig.com/images/11163987205884498803.jpg

نکونام آرام آرام به همان هافبکی تبدیل میشود که تیم ملی ایران روی کاکل آن می چرخید!
نکونام رفته رفته و بازی به بازی به آمادگی کامل میرسد و تغییرات مثبت در نوع عملکرد وی را در هر بازی به وضوح می توان مشاهده کرد.
هواداران استقلال بعد از دیدار تیمشان با راه آهن خیلی امیدوار هستند که تا دربی پایتخت نکونام را در اوج آمادگی ببینند.
نکته:دیگر برای گل شدن و یا نشدن پنالتی های تیم اصلا با وجود نکونام نباید دلهره داشته باشیم.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 6 / 1392برچسب:جواد نکونام,دربی پایتخت,آمادگی بازیکنان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ذخیرهای طلایی امیرخان در دیدار با راه آهن !

http://axgig.com/images/40806731793735231668.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 6 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم،هفته ششم،استقلال،امیر قلعه نویی،نیمکت نشینان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بازیخوانی امیر قلعه نویی،تعویض های طلایی،بردن نیمه مربیان

http://axgig.com/images/02188407501783923177.jpg

تعویض های طلایی امیرخان به همراه هنرنمایی الماس سیاه برای هواداران استقلال یک برد شیرین را رقم زد!
در دیدار استقلال با راه آهن اکثر استقلالی ها نمایش نسبتا خوبی داشتند و با توجه به کمبود بازیکن و فشردگی بازیها نتیجه بسیار مطلوب و علیپور کشی گرفتند!
بله ...
استقلالی ها به رهبری امیر قلعه نویی با وجود خستگی زیاد از برگزاری دیدارهای پشت سر هم به فواصل کم و فشردگی آنها و نیز محروم بودن از چند بازیکن تاثیر گذار خود به مصاف راه آهن همان گربه سیاه سابق رفتند.
قبل از انجام این دیدار رئیس و مسئولان سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ضمن محق دانستن استقلالیها در فشردگی برنامه ریزی بازیهای آبی پوشان و مظلوم قرار گرفتن این تیم،از مجموعه باشگاه استقلال تشکر کرده بودند،اما حاضر نشدند که بازی را فقط یک روز به تاخیر بیاندازند!
از طرف دیگر کمیته استیناف بنا بر دلایلی نامعلوم به فاصله دو الی سه ساعت قبل از بازی استقلال با راه آهن حکم نهایی کسر از امتیاز شاگردان قلعه نویی را اعلام تایید می کند و رسما در اختیار رسانه ها قرار می دهند!(نمی دانیم کی این حکم انشا و سپس به امضا دبیر فدراسیون و بعد به باشگاههای مربوطه ارسال شده که به فاصله دو ساعت قبل از بازی آنرا در اطلاع رسانی کرده بودند!)


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 6 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,هفته ششم,استقلال,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

چرا مایلی کهن هر وقت تیمهایش نتیجه نمی گیرند،به قلعه نویی گیر می دهد!؟

http://axgig.com/images/27188216703939287012.jpg

آقای مایلی کهن هر چند صباحی یک فلش بکی به گذشته می زند و هواداران استقلال را متهم به خط گرفتن از سرمربی تیمشان بابت فحاشی به وی و خانواده خود خود می کند! هر زمانی که تیم های تحت هدایتش چند نتیجه نامطلوب می گیرد،سریعا با متهم کردن امیر قلعه نویی به برخی خط و خط دهی بازی ها و زد و بندهای غیر فوتبالی سعی در به عوض کردن جو حاکم بر تیم ناکامش داشته است!
مایلی کهن هر کجا می نشیند،صحبت از فحاشی عده ای از تماشاگران استقلال در یکی از دیدارهای  لیگ برتر که پسرش هم در استادیوم حضور داشته اشاره می کند و آن کار زشت تعداد محدودی از تماشاگران را محصول خط دادن امیر قلعه نویی به آنها می داند!
حالا نمی دانیم چرا وقتی همین تماشاگران در بازی  استقلال و صباباتری وی را مورد تشویق حود قرار دادند، آ نرا به نخ دادن قلعه نویی ربط ندادند و یا چرا در موردش هیچ صحبتی نکردند!؟
آقای مایلی؛باز هم چند تا باخت آوردید و برای اینکه حواس هواداران و مسئولان تیمت را بابت شکستهای اخیر تیمتان پرت کنید،صحبت از اتفاقات حاشیه ای گذشته کردید و با مصاحبه های حاشیه ای قصد دارید با ذهن و افکار اذعان عمومی بازی کنید!؟
شما با نبش قبر اتفاقات چند سال قبل به چه چیزی می خواهید برسید!؟یا اینکه با نشنیدن تشویق های همین هواداران در بازی با صبا و مانور ندادن روی آن توسط شخص شما وخیلی از رسانه ها دنبال چه نتیجه ای هستید!
آقای مایلی کهن باز هم می گوییم که .... خودتی!
استقلالی ها حتــی اگر چند امتیــاز دیگر هم از تیمشان کســر کنند بازهم  ان شـــاالله به خواست خداوند و درایت کادرفنی و تلاش بازیکنان و نیز حمایت هوادارانش با اقتدار قهرمان لیگ سیزدهم خواهد شد!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 3 / 6 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,محمد مایلی کهن,امیر قلعه نویی,هواداران استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال 02 شهريور 1392

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 2 / 6 / 1392برچسب:رسانه ها,مطبوعات ورزشی,روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تفاوت بین بازیکن اصلی و ذخیره جناح راست تیم ملی!

http://axgig.com/images/19203825410375982284.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 2 / 6 / 1392برچسب:تصاویر ورزشی,لیگ سیزدهم,خسرو حیدری,حسین ماهینی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قرمزها باز هم،نتیجه را با اخلاق توامان باختند!

http://axgig.com/images/66457027103460387207.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 2 / 6 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,هفته ششم,پرسپولیس,بازی جوانمردانه, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

نمونه امضای بازیکنان دو دهه قبل استقلال

http://axgig.com/images/79040396030174229502.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 2 / 6 / 1392برچسب:پیشکسوتان استقلال,بازیکنان دهه 70,80, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب