بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


تحلیل حواشی دیدار هفته هفتم استقلال بماند برای بعد از دربی!

http://www.vip.irfreeup.com/do.php?img=17773

در مورد اتفاقات بازی با استقلال صنعتی فولاد ملی خوزستان ایران!
حرفهای بسیاری برای زدن داریم!
از مصاحبه های متفاوت میلاد میداوددی،از اعتراضات گاه و بیگاه و غیر عادی ایمان مبلعی و حسین کعبی به داور بازی،از تکل های خشن و بی محابای بازیکن خوزستانی روی پاهای همنانم تهرانیشان با علم به اینکه بازی بعدی استقلال مقابل رقیب سنتی خودش می باشد!
از مصدوم کردن دو بال کناری استقلال هاشم بیک زاده و خسرو حیدری و از ناراحتی های میلاد میداوودی در مورد عدم توجه مسئولان استقلال در دوران طی کردن مصدومیتش و ....!
بماند برای بعد از دربی،البته اگر عمری باقی بود!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 6 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم،هفته هفتم،تصاویر ورزشی،حاشیه های فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

دوستان استقلالی نما خودشان را ناراحت نکنند!

http://axgig.com/images/19390824983612144404.jpg

باخت هم جزی از جذابیتهای فوتباله!همیشه همه تیمها که نمی توانن ببرند!
در بازی با هم نام های مثلا استقلالی وقتی دو بال استقلالی های تهران را که تمام قدرت و بار تاکتیکی تیمشان بر روی آنها پیاده شده، در طی یک بازی کثیف آنهم یکی از آنها را در دقیقه دو مصدوم میکنن،مربی تیم چکار باید بکند!
وقتی مدافعین روی یک اشتباه بچگانه یک گل باد آورده را تقدیم خوزستانی ها میکنند،مربی تیم چکار باید بکند!
وقتی بعضی ازبازیکنان تیم با غرور خاصی بازی میکنن،سرمربی تیم چند نفرشان را می تواند در ترکیب نگذارد یا تعویضشان کند!
همیشه که نمیشه ببریم!این همه رمضان یک بار شعبان!
در ضمن بازی دربی با تمام دیدارهای دیگر فرق میکنه و برای بازیکنان دفاع از منافع استقلال همانند شرف و ناموسشان خواهد بود و هیچکدامشان کم نخواهند گذاشت.
تیم خیلی ایراد داره که مهمترین آن نبود بازیکنی با ویژگی های جباری می باشد،اما می توان دربی را با همین بازیکنان هم ببریم و اتفاقا خیلی خوب هم ببریم!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 6 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم،هفته هفتم،استقلال،توقف روند صعودی آبی ها , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

امیرخان همیشه یک گام جلوتر از تمام کارشناسان!

http://axgig.com/images/60772481348747453364.jpg

فرق یک مربی خوب و هوشمند با مربیان معمولی و بی تجربه در روزهای که یک تیم در فاصله چند روز مانده به یک دیدار بزرگ و حیثیتی می بازد،مشخص میشود!
مربی ی که بتواند تیمش را جمع و جور کند و صد البته خودش و تیمش را زودتر از دیگران نقد کند و برای باخت تیمش بهانه تراشی نکند و دنبال توجیه کردن نباشد،آنوقت هواداران آن تیم وقتی می بینند سرمربی تیمشان اینگونه صادقانه از تیمش انتقاد میکند، دلشان قرص می شود و خیالشان بابت بازی کری وار و حیثیتی راحت میشود.
آری...اینگونه میشود که یک مربی رکورددار شکست ناپذیری در دربی میشود و در پایان هر سال برای تیمش یک جام می آورد!
اگر دنبال مثالی برای این دست مربیان میگردید!؟ ......
امیر قلعه نویی در دسترس ترین و نزدیکترین شخصی می باشد که شما هم وی را به خوبی می شناسید!
امیرخان همیشه یک گام جلوتر از تمام کارشناسان و کسانیکه منتظر هستند تیمش یک بازی ضعیف ارئه کند تا وی و بازیکنانش را به چالش بکشند و از آنها انتقاد کنند،می باشد.
قلعه نویی همان سرمربی شکست ناپذیر دربی های پایتخت است!

با قلعه نویی می توانیم حالا حالا این رکورد وی را حفظ کنیم،به شرطی که بازیکنان تیم خودشان باشند نه سایه هایشان!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 6 / 1392برچسب:امیر قلعه نویی,مربیان موفق,انتقادات سازنده,دربی 77, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

خود زنی بود یا برادر کشی!؟

http://axgig.com/images/58690719385305712546.jpg

نمی دانیم از بازی استقلال مقابل حریف اهوازی خود چه بنویسیم!
نمی دانیم سنگینی بازیکنان و کند آنها بخصوص در خط دفاع را به شرایط آب و هوایی ربط بدهیم یا به قول یکی از پیج های هواداری خوب تمرین نکردن بازیکنان در طول یک هفته گذشته!؟
نمی دانیم باخت بد استقلال در هفته هفتم را به افتضاح بودن تیم ربط بدهیم یا بازی نچندان چشم نواز حریف!؟
نکته:به نظر ما این تیم استقلال خوزستان نبود که عالی بازی کرد!
این استقلال تهران بود که افتضاح بود و سرتا پا پر بود از اشتباهات فردی و به طبع تاکتیکی های که در این بازی استفاده کردند!(به قول یکی از دوستانمان اصلا تاکتیک و برنامه ای نداشتیم که بخواهیم بگوییم خوب اجرا نکردند!)
حالا اگر امیر خان در مصاحبه بعد از بازی کمی هندوانه زیربقل حریف اهوازی گذاشته،از بازی بازیکنان  اهوازی تعریف و تمجید کرده بماند تا بعدا در موردش حرف بزنیم!
خلاصه استقلالی ها امروز سر تا پا ایراد داشتند و در این بین اشتباهات فردی بیداد می کرد! مخصوصا اشتباهاتی که در خط دفاعی  داشتند.
مصدومیت بازیکنانی چون هاشم بیگ زاده و خسرو حیدری نیز عملا  جناح چپ استقلال را در نیمه اول و 30در 30 دقیقه پایانی در جناح راست از کار انداخت!
وسط زمین هم که همگی در خواب و رویای بازی درخشانشان در دیدار  با راه آهن بودند!
ساموئل را اصلا ندیدیم!جواد کم اثر و کم اثر بود!پژمان نوری همانند تمام بازیهای که این فصل برای تیم انجام داده یک بازیکن معمولی،تقزیبا ایستا و بدون خلاقیت دیدیم!
نمی دانیم اگر آرش برهانی ....


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 6 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,هفته هفتم,تصاویر ورزشی,دومین باخت استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

شهرآورد روز جمعه دربــــــــی 77 هست 7،فــرهـاد،7 !

http://www.vip.irfreeup.com/do.php?img=17392

دربی شماره7 ، 7 !

هواداران،کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس تا قبل از بازی با فولاد _بخصوص تا قبل از گل اول این بازی _ دچار استرس بدی شده بودند و دل نگران تبعات و حاشیه های بودند که با عدم نتیجه گیری تیمشان مقابل تیم خوزستانی در فاصله تنها یک هفته مانده به دربی پایتخت و تاثیر منفی بسیاری که بر روحیه بازیکنان پرسپولیس خواهد گذاشت پای به ورزشگاه آزادی جهت رویارویی با تیم فولاد خوزستان گذاشته بودند!
قرمزها حالا که بازی فوق را با یک پیروزی پرگل پشت سر گذاشته اند،دیگر هیچ استرس و دل نگرانی ندارند و با اعتماد به نفس کامل صحبت از برد مقابل استقلال در دربی 77 می کنند!
این اعتماد بنفس بالا با پیوستن احتمالی محمد رضا خلعتبری کمی بیشتر از پیش شده و نیز تقارن تاریخ دربی هفته  آینده که یک روز با تاریخ آن دربی کذایی در سال 52 اختلاف دارد،روحیه مجموعه باشگاه پرسپولیس را _از مدیر عامل بگیرید تا تدارکاتچی و حتی هوادارانشان_تا حد بسیاری توپ توپ کرده و به قول بعضی از دوستان له له فرا رسیدن آغاز دربی 77 را می زنند!
از طرف دیگر....


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 9 / 6 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,هفته هشتم,دربی 77, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

حسرت و ناراحتی هواداران چلسی در سوپر جام باشگاههای اروپا

http://www.vip.irfreeup.com/do.php?img=17361

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 9 / 6 / 1392برچسب:باشگاههای اروپا،چلسی،بایرن مونیخ،هواداران فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سایت فدراسیون فوتبال نمودار مراحل مختلف جام حذفی را منتشر کرد.

انتشار

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 9 / 6 / 1392برچسب:نمودار جام حذفی فصل 92-93 ایران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

rلعه نوعی:علیپور دغدغه گوران را رفع کند!

http://axgig.com/images/48760033346385906970.jpg

سرمربی تیم استقلال گفت:امیدوارم آقای علیپور که دبیر رسیدگی به تخلفات است دغدغه گوران را حل کند چون اگر برود از ایران ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید.
امیر قلعه نوعی در گفت و گوی تلفنی با برنامه ورزش و مردم درباره بازی استقلال با سورینت عنوان کرد:من قبل از هر چیز از خدا می خواهم که مریضان را شفا بدهد.به خصوص آقای بهرام شفیع و غلامحسین مظلومی که امیدوارم به بهبود کامل برسند.
وی ادامه داد:صحنه های خوبی که از بازی استقلال با راه آهن نشان دادید مشخص شد بازی کسل کننده نبوده است.ما موقعیت های زیادی داشتیم.راه آهن گل زده است.روی سه ضرب گل زد.۴ گل هم در این مسابقه زده شد.ما هم فرصت های زیادی داشتیم.
وی درباره تغییر اسپانسر پیراهن استقلال گفت:۴ روز پیش درباره پیراهن جلسه در باشگاه ما بود.من مخالف عوض شدن پیراهن بودم چون گفتم قرارداد داریم.حرف من این بود که کیفیت پیراهن بالا برود.همین آقا وقتی تیم ملی بودم به من مراجعه کرد و گفت حمایت کنم.من هم همراه تیم ملی به شرکت این فرد رفتیم تا از یک ایرانی حمایت کنیم.کادوهایی هم داد که نگرفتیم.
وی ادامه داد:حرف من این بود که ما شایسته بهترین ها هستیم.روزی که آن بلا را سر استادیوم آزادی آوردند تنها کسی که حرف زد من بودم.آن موقع هم من منافع داشتم؟روز قبلش دیدم آن مراسم را برگزار می کنند به چند نفر زنگ زدم دیدم تاثیری نداشت.
سرمربی استقلال درباره روند تیمش گفت:من هر جا مسولیت داشتم ۶ تا ۸ هفته زودتر از شروع لیگ آغاز می کردم.اگر با ۱۰ بازیکن هم بود شروع می کردم.امسال درگیر مقدماتی جام جهانی بودیم و آن فرصت را نداشتیم که در آن زمان بدنسازی کنیم.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 8 / 6 / 1392برچسب:امیر قلعه نویی,رسانه ملی,ورزش و مردم,علیپور, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

امیر حسین و حنیف بی جهت پاسخ بازیکن عجمان امارات را می دهند!

http://www.vip.irfreeup.com/do.php?img=16482

دو مدافع اصلی استقلال تمام فکر و ذهن خودشان را گذاشتنذ برای جواب دادن به کری خوانی های بازیکنی که هنوز معلوم نیست در دربی بتواند بازی کند یا نه!از یک طرف باشگاه استقلال انتقال محمد رضا خلعتبری را غیر قانونی می داند،از طرف دیگر بازیکنان تیم با پاسخ دادن به کری های که این بازیکن خوانده به نوعی قبول کردند که خلعتبری در دربی مقابلشان قرار خواهد گرفت!
از این موضوع هم بگذریم باید به بازیکنان استقلال توصیه کنیم که فعلا تمرکز خود را باید به بازی با استقلال خوزستان معطوف کنند و بعد از این بازی در مورد دربی و کری خوانی های  آن مصاحبه های خود را انجام بدهند.
همچنین پسران آبی فرض بر اینکه بخواهند پاسخ کل کل و یا کری های بازیکنی را بدهند،باید محمدرضا خلعتبری را نادیده بگیرند!چـــرا ...!؟
چون در جواب چنین بازیکنی که قرار است با دور زدن قانون به تیم رقیب بپیوندد باید گفت؛
عزیزم ببین اصلا می توانی به تیم محبوب بچگی هایت بپیوندی!؟بعد آن هم باید ببینی آیا علی دایی آنقدر تیمش ضعیف شده که اعتقاد داره  یکی از بازیکنانی که از ابتدای فصل در تمرینات تیم حضور داشتند و کلی عرق ریخته را از ترکیب اصلی تیمش کنار بگذاره تا بازیکنی همچون تو را که یک هفته هم با تیم و کنار دیگر بازیکنان تمرین نکرده ای را در ارنج اصلی تیمش قرار بدهد!؟
نکته:در هر صورت چه  قرار داد خلعتبری ثبت بشود و چه علی دایی در ترکیب تیمش از وی استفاده کند؛بازی کردن این بازیکن که شرایط دربی را تا به حال تجربه نکرده و از همه مهمتر با دیگر بازیکنان تیمش  به هماهنگی نرسیده برای استقلالی ها یک حسن و ویژگی تلقی میشود و از دیدن این بازیکن در بین بازیکنان پرسپولیس در دربی باید باعث خوشحالی و  گرفتن انرژی مثبت توسط بازیکنان و کادر فنی استقلال بشود!  

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 7 / 6 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,دربی,کری خوانی سرخآبی ها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

برای بازگرداندن جباری نیازی به بهانه یا دور زدن قانون نیست!

http://axgig.com/images/89162785520109338839.jpg

ما استقلالی ها ازانتقال غیرقانونی محمدرضا خلعتبری به پرسپولیس میخواهیم دست مایه ی قرار دهیم،برای گرفتن مجوز بازگشت جباری به تیم در همین ابتدای لیگ سبزدهم! در حالی که اصلا ضرروتی در این کار دیده نمیشود!مدیران استقلال نباید به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال فشار بیاورند تا اجازه بازگشت جباری در این روزها را صادر کنند!
در حالی که این کار یعنی اشتباهی را دوبار تکرار کردن و دور زدن قانون !
باشگاه استقلال اگر مایل به بازگرداندن جباری باشند،می توانند تمام امور مربوطه آنرا به امیر قلعه نویی محول کنند تا با توجه به رفاقت و ارتباطی که این مربی با مسئولان بلند پایه باشگاه سپاهان دارد،مشکل جباری را حل و فصل نماید.
ظاهرا ما آبی ها خودمان رو گیر آوردیم!؟برای برگرداندن جباری که به بهانه ی لازم نداریم!؟؟؟
اصلا میشود جباری را راضی کنیم تا نیم فصل در خدمت تیم سپاهان باشد، تا هم این تیم تا بازگشت نویدکیا ضربه ای از خلا نبود جباری و نوید کیا نخورده باشد و هم جباری اردوها و احیانا بازیهای تدرکاتی تیم ملی را از دست ندهد و هم استقلال در نیم فصل دوم بتواند از وجودش همانند فصل قبل استفاده کند.
ما هواداران هم فکر میکنیم طبق سنتهای قدیم این بازیکن دراین فصل هم به دلیل مصدومیت نیم فصل اول وی را در اختیار نخواهیم داشت!
فقط باید بررسی کرد که آیا  مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا این اجازه را می دهد که استقلالی های در مرحله نیمه نهایی و نهایی لیست جدیدی را از بازیکنانش ارائه بدهد و با توجه به قانونی که تا سال قبل وجود داشت و بدین صورت بود که بازیکنانی حق حضور در لیگ قهرمانان را دارند که حداقل سه ماه در تیم خودشان حضور داشته باشند!
برای این قانون هم می توان از سازمان لیگ در خواست کرد که با توجه به تقویم  AFC و فصل نقل انتقالات فوتبال ایران که در حین برگزاری لیگ قهرمانان آسیا می باشد، 5 هفته اول لیگ سیزدهم را نادیده بگیرد و در صورت نیاز جباری را بازیکن ابتدای فصل استقلال یا بازیکن کمکی به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کنند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 6 / 6 / 1392برچسب:استقلال,سپاهان,امیر قلعه نویی,مجتبی جباری,خلعتبری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

کسر یک امتیاز از استقلال،باعث بالا رفتن انگیزه بازیکنانش شد!

http://www.vip.irfreeup.com/do.php?img=16222

چند ساعت از بازی استقلال با فجر سپاسی شیراز کمیته انضباطی بابت فحاشی تماشاگران استقلال در بازی با سپاهان حکم به کسر یک امتیاز از آبی پوشان میدهد و رای صادره نیز در اختیار رسانه ها قرار میگیرد!
صدور این حکم و رسانه ای شدن آن همچون آب سردی بود که بر پیکر بازیکنان و کادرفنی که دیدار هفته دوم خود را علارقم برتری بر تیم اصفهانی با ناداوری 3 امتیاز را از دست داده بودند!
بازیکنان استقلال وقتی متوجه این حکم کذایی و کسر یک امتیاز از تیم خود شده میشوند ، عزم خود را جزم کرده تا با کسب حداکثر امتیازات بازی خارج از خانه یک جورائی ازحاشیه ها و تاثیرات منفی این حکم کمیته انضباطی که بعد از بازی با فجر از طریق رسانه ها و اهالی فوتبال به مجموعه باشگاه استقلال و هواداران آن وارد میشد،تا حدودی بکاهند!
همین موضوع عاملی شد که پسران آبی با انگیزه بسیار و با یک بازی نسبتا منطقی و زیبا حریف شیرازی خود را گلباران کنند و با 4 گل زده و کسب 3 امتیاز شیرین به تهران برگردند!
کمیته استیناف درتصمیمی مشابه،حکم کمیته انضباطی را تایید کرده و دقیقا دو ساعت قبل از بازی استقلال با راه آهن آنرا در اختیار رسانه ها قرار می دهد و مجددا بازیکنان و کادرفنی و هواداران استقلال را مبهوت این حکم غیر منصفانه و صد البته کم نظیر در فوتبال دنیا می کنند!
اما باز هم بازیکنان استقلال که در طی دو دیدار قبلی خود با نماینده تایلند در لیگ قهرمانان آسیا و صبا باتری قم بازی خوبی به نمایش نگذاشته بودند و فقط با حداقل ها توانسته بودند این دو تیم را شکست دهند،مقابل راه آهن قرار می گیرند و مجددا به دلیل جبران آن امتیاز کسر شده علارقم خستگی بابت فشردگی بازیهای تیمشان در یک دیدار پرگل و تماشایی با سه گل تیم راه آهن را شکست می دهند!
نتیجه:ممنون دار و سپاسگذار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هستیم!!!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 6 / 6 / 1392برچسب:کميته انضباطي,استقلال,کسر یک امتیاز, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پورحيدري: به سلامت کاري قلعه‌نويي ايمان دارم

قبل از بازي تيمهاي استقلال و سورينت، سرپرست تيم سورينت درباره شايعه مذاکره اين باشگاه با حميد استيلي، اعلام کرد، انتشار اين شايعه کار آنهايي است که مي خواهند از هر طريقي که شده، قهرمان شوند. قهرماني زماني ارزشمند است که از راه جوانمردانه به دست بيايد.
با اينکه رستم زندي از هيچ کسي اسم نبرده بود اما عده اي منظور او از بيان اين حرفها را سرمربي استقلال دانستند که طي سالهاي گذشته حرف و حديثهاي زيادي درباره دلايل موفقيت او مطرح شده که البته صحت هيچ کدام از آنها تائيد نشده است.
منصور پورحيدري درباره اين مساله گفت: استقلال آنقدر تيم بزرگي است که براي پيروزي نياز به ايجاد حاشيه براي تيم هاي ديگر نداشته باشد. متاسفانه آنهايي اين مباحث را مطرح مي کنند که شناخت زيادي درباره فوتبال ندارند.
مدير فني استقلال ادامه داد: امير قلعه نويي در کارش آدم سالمي است و من به اين موضوع ايمان دارم. آنهايي که عليه او شايعه درست مي کنند، چشم ديدن موفقيتهاي او را ندارند و به موفقيت امير و استقلال حسادت مي کنند.
پورحيدري با اشاره به اينکه بهتر است، شايعه سازان شجاعت داشته باشند و حرفشان را درست بيان کنند، تصريح کرد: اگر کسي عليه استقلال و سرمربي اش مدرک دارد، بهتر است آنها را رو کند. در غير اينصورت درست نيست که با بيان يکسري شايعات، بخواهند تيم ما را وارد حاشيه کنند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 6 / 6 / 1392برچسب:پیشکسوتان استقلال,منصور پورحیدری,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

این عابر بانک ها را جه کسانی شارژ می کنند!؟

http://axgig.com/images/80276671544671601884.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 5 / 6 / 1392برچسب:خصوصی سازی,مافیای فوتبال,تصاویر غیرورزشی,کاریکاتور, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ادعای میرزابیگی می تواند پیگرد قانونی داشته باشد!

http://axgig.com/images/47163151915432131754.jpg

کارشناس داوری این هفته برنامه نود ادعای را مطرح کرد که فردوسی پور سریع آنرا جمع کرد اما می تواند در طی روزهای آینده عواقب بدی برای وی داشته باشد!
میرزا بیگی عنوان کرد که بعد از کسر از امتیاز سه تیم لیگ برتری و تایید کمیته استیناف دیگر شاهد توهین و اهانت تماشاگران در ورزشگاهها نبودیم و به طوری که می توان بگوییم که این فرهنگ غلط کاملا ریشه کن شده و این موضوع ثابت کرد که :
اهانت های طرفداران بصورت خود جوش نبوده و از جای خط داده میشده!
دقت کنید:منظور میرزابیگی از بیان این ادعا،یک جورائی مدیران دو باشگاه ملوان و استقلال یا سرمربیان و یا دیگر عوامل از درون دو باشگاه فوق به تماشاگران خط داده میشده تا به داوران و بازیکنان رقیب فحاشی کنند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 5 / 6 / 1392برچسب:رسانه ملی,برنامه نود,ابراهیم میرزابیگی,هواداران استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قدوسی ها ،شیرینی ها و ... پرسپولیس را به نا کجا آباد خواهند کشاند!

http://axgig.com/images/56253542036590681172.jpg

ظاهرا سرپرست قرمزها واقعا شیرین میزنه!اصلا متوجه نیست که چه صحبتهای را مطرح می کند و طرف مقابلش در مورد چه موضوعی حرف میزند!سریع جبهه می گیرد و طرف مقابل را به دشمنی با پرسپولیس متهم می کند!
کاملا مشخص بود که چه اتفاقاتی افتاده و فدراسیون فوتبال نیز چرا بیش از این در مورد خلعتبری دخالت نکرده و حتی وزارت ورزش هم به مدیریت این باشگاه تذکر داده بود که جریمه و مبلغ رضایت  نامه خلعتبری را هیئت مدیره باشگاه و شخص رویانیان باید تهیه و پرداخت کنند!
مدیر روابط عمومی یا رسانه ای قرمزها هم به همراه محمد رضا خلعتبری خیلی واضح در برنامه نود از دور زدن قانون و دست بردن در تاریخ فسخ قرار داد می کنند و هیچ ابائی هم ندارند!
از آن طرف قدوسی در مورد نشان صلح و دوستی اهدایی به رویانیان و علی دایی از نشان شوالیه فتح الله زاده به تمسخر یاد می کند و صحبتهای را مطرح میکند که حداقل باید مجری برنامه اعلام میکرد که این حق را به آقای فتح الله زاده می دهیم که به روی خط بیاید و اگر صحبتی در این خصوص دارد،روی آنتن بزند!
کاملا  با اطمینان کامل می توانیم بگوییم یک مشت بی سواد و امی در راس باشگاه پرسپولیس مشغول بکار هستند و تا این افراد در راس هرم قرمزها در حال خدمت کردن باشند،ما استقلالی ها به همراه دیگر تیمهای مدعی خوشحال بوده و خیالمان از تیم بی آزار چند سال اخیر فوتبال ایران آسوده خواهد بود.
پرسپولیسی ها با داشتن چنین مدیرانی حالا حالا باید خواب مقامی بالاتر از چهارم جدول را ببینند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 5 / 6 / 1392برچسب:برنامه نود,باشگاه استقلال,پرسپولیس,قدوسی,شیرینی,خلعتبری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

الماس سیاه استقلال در برنامه نود هم طلایی بود!

http://axgig.com/images/93591400883367870637.jpg

با یک کت تک آبی روبروی عادل فردوسی پور نشسته بود،صحبتهایی کرد که نشان از صداقت و پاکی قلب الماس سیاه می داد،صداقت و حرفه ای بودن ساموئل به دل خیلی ها نشست.
ساموئل در برابر سوال مجری برنامه نود که نظرش را در مورد مجتبی جباری پرسیده بود،گفت:
اولین بازیکنی که در استقلال به وی نزدیک شده بود و به قولی تحویلش گرفت و فوتبالش را قبول داشته جباری بوده!
یادمان نمیرود که در زمان مربیگری پرویز مظلومی بارها جباری در محافل خصوصی و یکی دو بار نیز در رسانه ها از ساموئل یک بازیکن بین المللی و حرفه ای یاد کرده بود .آن زمان اکثر فوتبالدوستان از تعریف و تمجید جباری متعجب شده بودند!چون سابقه نداشته بود که مجتبی از بازیکنی اینگونه تعریف کند،آنهم یک بازیکن خارجی.
در ابتدای فصل قبل نیزجواد نکونام بابت نیمکت نشینی ساموئل و حمایت وی از این بازیکن و صحبتهای که جباری در مورد وی کرده بود،شنیده میشد.
خلاصه،استقلالی ها و بخصوص شخص امیر قلعه نویی از اینکه این بازیکن را در نیم فصل قبل به قرمزها نفروختند و این فصل هم قرار دادش را تمدید کردند خیلی خوشحال هستند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 5 / 6 / 1392برچسب:رسانه ملی,برنامه نود,جی لوید ساموئل,عادل فردوسی پور, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قلعه نویی ولکن علیپور نیست!

http://www.axgig.com/images/03966317553912210449.jpg

امیرخان استاندارد هست یا نه!
وسط بازی توپ را بصورت دقیق بررسی می کند که ببیند استاندارد هست یا نه!
از شوخی گذشته این کار امیر قلعه نویی خیلی معنا داشت که بعدا به آن خواهیم پرداخت.فقط به این نکته اشاره کوچکی می کنیم که ظاهرا امیر خان ولکن این توپها و لوازم ورزشی و شرکت اسپانسر آن نیست و تا آخرش میخواهد برود!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 6 / 1392برچسب:امیر قلعه نویی،توپ های فوتبال،اسپانسرینگ،لوازم ورزشی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مجیدی تعویض همیشه طلایی قلعه نویی

http://axgig.com/images/32227668962719916454.jpg

کاپیتان فرهاد مثل همیشه همان هفت مقدس و طلایی بود.
مجیدی در دیدار با راه آهن امیر قلعه نویی را نسبتا متقاعد کرد که دیدارهای آینده استقلال از وی فقط در نیمه دوم و 30 دقیقه پایانی استفاده کند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 6 / 1392برچسب:فرهاد مجیدی،امیر قلعه نویی،لیگ سیزدهم,هفته ششم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب