بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


یک سید با روحیه و آماده،خاطر همه را جمع خواهد کرد

http://axgig.com/images/63816352593577720505.jpg
سید مهدی رحمتی بعد از ناکامی استقلال در جام باشگاههای آسیا و حضور مجدد وی در مسابقات لیگ برتر عملکرد نسبتا خوبی درون دروازه آبی پوشان داشته است.
رحمتی در 5 دیدار اخیر استقلال مقابل نفت تهران،فولاد خوزستان،مس کرمان،سایپا کرج،تراکتورسازی تبریز،سه گل دریافت کرده است که یقینا در دریافت این سه گل کمترین تقصیر را داشته است.
ظاهرا سید مهدی علاوه بر بازیابی روحیه خود در تمرینات تیمی هم سرحال تر از یکی دو ماه اخیر حاضر شده و با خداحافظی فرهاد مجیدی و رسیدن بازوبند کاپیتان اولی استقلال به وی،احساس مسئولیت بیشتری کرده و در نهایت با تلاش بیشتر و جمع کردن تمرکز خود بر بازی های استقلال آرام آرام خودش را به همان سید مهدی رحمتی آماده فصل قبل که بیش از 20 کلین شیت از خود به جای گذاشته بود،نزدیک میکند.
به هر حال در اوج بودن رحمتی و ارائه عملکرد درخشان از سوی وی علاوه بر خاطر جمع شدن کادرفنی در آخرین نقطه خط دفاعی تیم،هواداران استقلال را نیز بابت سخت گل خوردن تیمشان و نیز به نتیجه گیری مطلوب تر استقلال در بازیهای آینده بسیار امیدوار کرده است.
خلاصه اینکه کاپیتان استقلال این روزها در احساس مسئولیت بیشتری کرده و می توان گفت در چند بازی گذشته این حس مسئولیت پذیرتر بودن وی با صحبتهای که از درون دروازه با بازیکنان تیم میکند،کاملا قابل مشاهده می باشد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 19 / 8 / 1392برچسب:استقلال،سید مهدی رحمتی،دروازه بانان فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اشتباهات داوری در بازی های پرسپولیس بیداد می کند!

http://axgig.com/images/60796170853007365956.jpg

از پنالتی سوخته راه آهن تا ندیدن پنالتی پدیده در 90!

در برنامه نود دوشنبه شب  دوباره شاهد رفتاری دوگانه از سوی عادل فردوسی پور بودیم.
اینکه فردوسی پور مجری این برنامه اغلب برنامه اش را به صورت دلخواه خود پیش می برد در آن شکی نیست!منتهی بعضی اوقات برای مخاطبان این برنامه جوری خودش را تابلو می کند که تمایلات رنگی وی برای بینندگان آماتور و تازه 90 مشخص میشود.
به طور مثال در بحث کارشناسی داوری بازی پرسپولیس با پدیده مشهد  وقتی مشخص شد که پیام صادقیان می بایست در دقایق ابتدای نیمه اول از زمین بازی اخراج شود،بصورت خیلی کوتاه و بدون آنکه از مضرراتی که  تیم مشهدی از عدم اخراج این بازیکن دیده هیچ صحبتی نکرد.همچنین در صحنه خطای که محسن بنگر بر روی هادی شکوری  داخل محوطه جریمه انجام داد،یکبار به دلیل پر چانگی محمد فنایی در بحث کارشناسی صحنه صادقیان به سادگی از آن گذشت و برای مرتبه دوم نیز باز هم به دلیل سریع پخش کردن صحنه فوق و صحبتهای تمام نشدنی و اضافی کارشناس داوری از خیر خطای مشکوک بنگر روی شکوری گذشت!
خب... وقتی برای یک تیم شهرستانی یک پنالتی گرفته نمیشود و یک بازیکن از تیم حریف  اخراج نمیشود،آنوقت برای عدم اخراج حسین بادامکی می بایست باید مجری 90 مقابل کارشناس داوری سینه زنی کند تا مثلا مخاطب برنامه اش وی ناعادل نخوانند!
نکته:در این برنامه وقتی میر شاد ماجدی روی آنتن 90 آمد و از کارشناس داوری خواست مجددا صحنه مربوط به خطای که روی محمد نظری اتفاق افتاده بود را بازبینی نماید،محمد فنایی خیلی تند تر از همیشه بر خلاف شبی که علی دایی خود را پرفسور داوری نامیده بود و کارشناس 90 سکوت عجیبی در مقابل حرفهلی وی کرده بود،خیلی گستاخانه  با جملاتی کنایه دار به سرپرست استقلال حمله کلامی  کرد و اصلا اجازه صحبت کردن را تا چند لحظه ای از وی گرفت!
تلنگر:هم پیام صادقیان می بایست اخراج میشد و هم یک پنالتی در بازی با راه آهن بر علیه پرسپولیس گرفته نشد!
صدرنشینی غاصبانه قرمزها را به صدر جدول ندیده ها و نیز گرفتن یک پنالتی ناحق بر علیه فولاد خوزستان به سود استقلال تهران که در نتیجه نهایی بازی هیچ تاثیری نداشت را به عادل فردوسی پور و دیگر دوستداران قرمزیوشان تبریک و تهنیت عرض می کنیم!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 7 / 8 / 1392برچسب:برنامه نود,اشتباهات داوری,محمد فنایی,استقلال,پرسپولیس, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

طنازی یک استقلالی در میانه میدان قرمزها!

http://axgig.com/images/08946504413567897867.jpg

میلاد غریبی:اشتباه کردم اول فصل به جای استقلال به پرسپولیس رفتم!
همه خانواده من استقلالی هستن ولی من فقط بخاطر دایی رفتم پرسپولیس.جداییم در نیم فصل قطعیه اگه استقلال پیشنهاد بده بدون شک قبول میکنم!
ببینید بازیکن ما چطوری امید به گرفتن سهمیه رو در قرمزی ها همچنان زنده نگه داشتیم!
منتهی نیم فصل دوم ممکن است از داشتن چنین بازیکنی محرومشان کنیم!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 3 / 8 / 1392برچسب:میلاد غریبی,استقلال,پرسپولیس, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

گوشه ای از واقعیت های فوتبال ایران!

دانلود آهنگ

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 18 / 7 / 1392برچسب:تصاویر غیرورزشی،حاشیه های فوتبالی،سریال پژمان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

این لیست کروش،همان مربی بزرگ و حرفه یست!

http://axgig.com/images/63708914823929563084.jpg

معمولا با اعلام لیست بازیکنان دعوت شده به اردو تیم ملی بنا بر سلایق مختلف کارشناسان و هواداران فوتبال انتقادات مختلفی از آن صورت می گیرد!
منتهی وقتی لیست جدید و بازیکنان منتخب کروش را مشاهده می کنیم،دقیقا با نام همان بازیکنانی برخورد کردیم که از قبل دعوتشان قابل  پیش بینی بود!لذا با این نوع دعوت شدن بازیکنان تیم ملی برایمان کاملا این فرضیه به یقین تبدیل شد که کروش اصلا اعتقادی به بازی های برگزار شده در لیگ برتر ندارد و اگر لیگی را برگزار نکنیم تا زمانیکه کروش در فوتبال ایران حضور دارد،ضرری نکرده ایم و همان بهتر است که رقابتهای دوره سیزدهم را از همین حالا تعطیل کنیم تا کادرفنی تیم ملی بتواند  با آن همه هزینه ی که برای استخدامشان صورت گرفته،لااقل بدون داشتن بهانه برای درخشش در جام جهانی و صعود به دور دوم این تورنمنت مهم جهانی نداشته باشند و تمام تمرکز خود را در این راه  معطوف نمایند!
تا جای که اطلاع داریم در قرار داد کروش با فدراسیون فوتبال ایران....


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 7 / 1392برچسب:اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال,کروش,کشف و پرورش استعدادها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سوتی بزرگ برنامه ورزشی در شبکه خبر !

http://upload.tehran98.com/upme/uploads/e76d1048d0432aed2.jpg

 وقتی شبکه خبر بعد از بازی های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با آوردن کارشناسانی که فقط استقلال  و سرمربیش را می کوبیدند و هیچ راه کار و یا مشاوره ای که بتواند به امیر قلعه نویی کمکی کرده باشند؛پیشنهاد نمی دادند،کاملا معلوم بود که با شخص امیر قلعه نویی مشکل داشته و در راستای سیاستهای رئیس صدا و سیما گام های خود را بردارند!
لذا دربرنامه های ورزشی این شبکه از کارشناسان و اهالی قلمی دعوت میکردندکه منتقد جدی امیر قلعه نویی بوده و بعد با طرح سوالاتی جهت دار وچالشی به مسائل روزتیم فوتبال استقلال می پرداختند!این شبکه که یکی از کانالهای مهم رسانه ملی بوده،آنقدر برای نقد کردن عملکرد سرمربی استقلال و نتایجی که وی با تیم محبوبش گرفته،عجله داشته و هول شده بودند که در برنامه های مختلف خود به اندازه چند برابراز آن حدی که در کنتاکتور برنامه های ماهیانه خود برای بررسی مسائل مربوط به فوتبال گذاشته بودند در طی یک ماه اخیر وقت صرف کردند و به نماینده ایران  نه جهت حمایت بلکه بیشتر برای انتقاد و بهتر است بگوییم تخریب برنامه روی آنتن خود بردند!
برای همین موضوع بود که عصر جمعه وقتی برنامه 7 گام را به بررسی قهرمانی تیم ملی کشتی در جام جهانی اختصاص داده بودند،به اشتباه و بنا به عادت یک ماه اخیر خود از بررسی مسائل مربوط به تیم استقلال در معرفی و زیر نویس زنده خود از آن یاد می کردند!!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 7 / 1392برچسب:رسانه ملی,شبکه خبر,باشگاه استقلال,تیم ملی کشتی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مهدوی کیا هم حرفهای امیرخان را غیر مستقیم تایید کرد!

http://upload.tehran98.com/upme/uploads/5d85c8f587cbcbfe1.jpg

در برنامه نود این هفته برخلاف روند خسته کننده بررسی اتهاماتی که باشگاه پرسپولیس و علی دایی به داوران فوتبال نسبت داده بودند،آیتم کوتاهی پخش شد که شاید بتوان گفت با وجود کوتاه بودن آن حرف های پر محتوا و حقایق بسیاری در آن مطرح شده بود!
در این آیتم با مهدی مهدوی کیا مصاحبه ای صورت گرفته بود که در آن به وضعیت بازیکنان تیم ملی نوجوانان در آستانه برگزاری جام جهانی نوجوانان پرداخته شده بود.
مهدوی کیا در این مصاحبه به مشکلات مالی فدراسیون فوتبال جهت اعزام بازیکنان تیم ملی به اردو و حتی خرید البسه ورزشی ملی پوشان اشاره کرد و در خصوص اسپانسر فدراسیون فوتبال ایران و قراردادی که با شرکت آل اشپورت بسته شده بود،موضوع جالبی را مطرح کرد.
مهدوی کیا عنوان کرد که برایش جای تعجب داشته که شرکتی اسپانسر فدراسیون فوتبال ایران شده که فقط لوازم و البسه تیم ملی بزرگسالان را تهیه می کند و برای تیم های پایه ایران هیچ مسئولیتی را نپذیرفته است!
اینجا یک سوال در ذهن علاقه مندان فوتبال پیش می آید که وقتی آقای جعفری نماینده ...


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 2 / 7 / 1392برچسب:رسانه ها,برنامه نود,امیر قلعه نویی,مهدی مهدوی کیا,مربیان وطنی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

خوب شد،جباری بی غیرت را کنار گذاشتند!

http://axgig.com/images/00104735180236769544.jpg

شنیده ها حاکی از آن است که آن دو تیموریان هافبک استقلال، این تیم را در سفر به رشت همراهی نخواهد کرد.
شنیده ها حاکی از آن است که آن دو تیموریان هافبک استقلال، این تیم را در سفر به رشت همراهی نخواهد کرد.طی چند روز گذشته که شایعه شده بود آندو مصدوم است و به بازی با داماش نخواهد رسید اما شنیده ها حاکی از امر دیگری است. او که مدت هاست از باشگاه استقلال طلب دارد نمی خواهد با استقلال به رشت برود و در مقابل داماش بازی کند. استقلال هم برای اینکه حاشیه جدیدی در استانه بازی با داماش و بازی آسیایی خود مصدومیت آندو را بهانه و سرپوشی برای ممانعت آندو از این سفر قرار دادند.
باید دید آندو واقعا به علت مصدومیت تیم را همراهی نمی کند یا طلب هنگفتی از فتح اله زاده دارد که با این روش میخواهد او را در منگنه قرار دهد!
بزرگترین پیروزی:
مجتبی جباری به دلیل بیان واقعیتها و دادن پیشنهاد مالی خود برای فصل تمدید قرار داد انگ بی تعصبی و پول پرستی بر پیشانیش می زنن و وی را از لیست بازیکن این فصل استقلال کنار می گذارند!
آندو تیموریان در آخرین دقایق باقی مانده در از فصل نقل و انتقالات قرار دادش را به امضا می رساند و ضمن بستن یک قرار داد خوب بندی در قرار داش قرار می دهد که اگر در همین ابتدای فصل و قبل از شروع مسابقات لیگ قطر شرایط پیوستن به یکی از تیمهای عربی برایش فراهم شد،باشگاه استقلال رضاتیت نامه اش را بدون هیچ شرط و شروطی صادر کند!
بعد آندوی متعصب ما وقتی توهین تماشااگران استقلال به داور بازی را میشنود برایشان اظهار تاسف می خورد و شروع به نصحیت کردن حرف های قشنگ از بازی های جذاب فوتبالی می زند!
اینجا آندو تیموریان هم واقعیت ها را گفته، هم قرار داد مناسبی و خیلی خوبی با استقلال بسته و هر وقت هم بخواهد می تواند تیم را ترک کند، به هیچ کسی هم توهین نکرده!
اما جباری که شایددو سوم قرار داد تیموریان را هم پیشنهاد نداده بود بخاطر .....


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 5 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,آندو تیموریان,مجتبی جباری,مشکلات مالی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بدون شرح هفته!

http://uploadlove.com/uploads/137598358155221.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 5 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم،هفته سوم،تصاویر ورزشی،, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پیراهن مربیان آلمان ما را به یکی دو دهه قبل فوتبالمان برد!

http://ups.night-skin.com/up-92-04/000%5B23-03-16%5D.jpg

پیراهن مربیان تیم ملی آلمان ما را به یکی دو دهه قبل و جام جهانی های که این کشور پیراهنی شبیه همین پیراهن مربیان والیبال آلمان می پوشیدند، برد!
یاد آن کارتهای بازی که تصاویر فوتبالیستهای آلمانی از بازیکنانی چون فولر؛کلیزمن؛هسلر و ....بودند!

.

.

.
یادش بخیر!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 4 / 1392برچسب:تصاویر ورزشی,والیبال,لیگ جهانی,تیم ملی آلمان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مدیران سرخآبی مهمان برنامه ورزش و مردم

http://axgig.com/images/48318204581593023922.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 4 / 1392برچسب:رسانه ملی,برنامه ورزش و مردم,علی فتح الله زاده,محمد رویانیان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

محل برگزاری فینال جام کنفدراسیون ها

http://axgig.com/images/72202837621971675767.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 4 / 1392برچسب:تصاویر ورزشی,جام کنفدراسیون ها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

برگی از آلبوم تصاویر ورزشی

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 8 / 4 / 1392برچسب:پیشکسوتان,بازیکنان استقلال,تصاویر ورزشی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

شاهرخ و شاهین بیانی در تیم ملی ایران

http://www.esesclub.com/public/album_photo/30/a6/05/59b8f_172a.jpg?c=58e8

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 7 / 4 / 1392برچسب:پیشکسوتان,بازیکنان استقلال,تصاویر ورزشی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

شوخی ژنرال با فتح الله زاده و رحمتی!

http://esesclub.com/public/album_photo/04/94/05/58975_0621.jpg?c=8c4a

قلعه نویی:ای بابا ...گفتیم امسال دیگه رحمتی با تیم تمدید نمیکنه!
فتح الله زاده:رحمتی رو دوست دارم و برای یکسال دیگه در خدمتش خواهیم بود.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 4 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,فصل نقل و انتقالات,رحمتی,قلعه نویی,فتح الله زاده, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

صعود تیم ملی ایران به جام جهانی برزیل مبارک باد

http://esesclub.com/public/album_photo/f0/6c/05/56289_a0c9.jpg?c=59e3

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 3 / 1392برچسب:تصاویر ورزشی,بازیکنان تیم ملی ایران,صعود به جام جهانی 2014, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سلام بر برزیل

http://esesclub.com/public/album_photo/ee/6a/05/56089_3c43.jpg?c=a7bahttp://esesclub.com/public/album_photo/f0/6a/05/5608b_bb05.jpg?c=b1a5

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 3 / 1392برچسب:جام جهانی برزیل,برد ایران,کره جنوبی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تصاویر جالب از اردوی تیم ملی در کره جنوبی

http://esesclub.com/public/album_photo/5a/5d/05/55302_7779.jpg?c=9a15http://esesclub.com/public/album_photo/58/5d/05/55300_4715.jpg?c=a12d

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 3 / 1392برچسب:تصاویر ورزشی,جواد نکونام,کارلوس کروش, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب