بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


متاسفیم،اما به سلامت!

سرپرست تیم پیکان اضافه کرد: «فکر می‌کنم مبلغی که فصل پیش به مهدی رحمتی داده شد حدود یک میلیارد و 700 میلیون تومان بود و امسال نیز پرداختی ما تقریبا در حوالی دو میلیارد تومان به این دروازه‌بان ارزشمند بود. البته ما قراردادهایمان را براساس سقف بودجه 15 میلیارد تومانی که از سوی سازمان لیگ تعیین شده می‌بندیم. حالا این مبلغ می‌تواند به طرق مختلف و در مبالغ مختلف به بازیکنان داده شود. مهم آن است که از بودجه کلان انحرافی نداشته باشیم.»
سرپرست باشگاه پیکان بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: «ما قراردادی منطقی را با مهدی رحمتی را امضا کرده‌ایم. بخشی از مبالغ پرداختی به رحمتی در تیم استقلال توسط اسپانسرها پرداخت می‌شد و در این میان باشگاه پیکان بسیار فعال عمل می‌کند. تفاوت قرارداد باشگاه پیکان و استقلال با رحمتی در آن بود که مالیات او را باشگاه استقلال پرداخت می‌کرد اما در قرارداد ما پرداخت مالیات برعهده خود رحمتی است.»
خدمت سرپرست تیم پیکان باید عرض کنیم که اگر اسپانسرها و یا شرکتهای تبلیغاتی حاضر به تبلیغ  بر روی پیراهن و شورت ورزشی رحمتی آنهم بصورت مجزا می شدند،فقط و فقط به دلیل پیراهن استقلال و پخش زنده در دیدارهای دیدار بوده و گرنه در طی روز باید چند تا کشته و مرده تحویل سردخانه های مختلف میشد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 3 / 1393برچسب:فصل نقل و انتقالات,سید مهدی رحمتی,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مایلی کهن:بعضی از قهرمانی های قلعه نویی قهرمانی نبوده!

http://upload7.ir/imgs/2014-02/65174054258097472770.jpg

محمد مایلی کهن در طی مصاحبه ای که برای بخش غیر منتظره برنامه زاویه که جمعه شب ها از کانال 5 به صورت مستقیم روی آنتن می رود ،صحبتهای را مطرح کرد،که در جای خودش جای بحث های فراوانی دارد و حتی می تواند بار حقوقی نیز داشته باشند.
 از این پیشکسوت پرسپولیسی که در خصوص برخی از افراد فوتبالی و غیر فوتبالی به صورت اختصاصی سوالاتی شده که مایلی کهن اینگونه در مورد آنها اظهار نظر کرده است:
کفاشیان و رویانیان:اشتباهی به فوتبال آمده اند و بهتر ازاین دو در میان پیشکسوتان فوتبالی که تحصیلکرده هم باشند زیاد هستند!
فتح الله زاده: ایشان هم اشتباهی به فوتبال آمده بود،اما تازگی ها زرنگ شده و شناخت نسبی نسبت به فوتبال پیدا کرده است!
امیر قلعه نویی:بعد از کلی صحبتهای حاشیه ای بین مصاحبه کننده و مایلی کهن این جمله را در خصوص قلعه نویی به زبان آورد؛
بعضی از قهرمانی های که بدست آورده قهرمانی نبوده!
در آخر نیز در خصوص پیشنهاد چینی ها برای هدایت تیم ملی کشورشان بعد از برکناری ش در سال 1998 از تیم ملی ایران  اشاره ای داشت و عنوان کرد چینی ها دائما به من میگفتند که چه دماغ خوشگلی دارم!
سوال:به نظر شما اگر مایلی کهن یک مورد،فقط یک مورد از امیر قلعه نویی بابت زدو بند و .. .در فوتبال و یا زندگی شخصیش آتوی داشت تا حالا رو نمی کرد؟

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 3 / 12 / 1392برچسب:محمد مایلی کهن,امیر قلعه نویی,برنامه ورزشی زاویه, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

رحمتی سرمایه این مملکت است و کروش باید به او فرصت دوباره بدهد.

http://upload7.ir/imgs/2014-02/06746272381126730578.jpg

احمدرضا عابدزاده:به نظر من ناصر حجازی اسطوره فوتبال این مملکت بود. برای آقای پروین هم می‌توان چنین لقبی انتخاب کرد و مرحوم دهداری نیز یک آدم بزرگ و فراموش‌نشدنی به شمار می‌رود که خیلی چیزها یادم داد.
مسئولان فدراسیون باید به فکر سرمایه‌های خودشان باشند. مهدی رحمتی سرمایه این مملکت است و کروش باید به او فرصت دوباره بدهد. اینکه در آستانه جام‌جهانی یک دروازه‌بان به ظاهر ایرانی‌الاصل آورده‌اند، ریسک است. او موقع دفاع، موقع کرنر و ضربات ایستگاهی چطور می‌خواهد با مدافعان صحبت کند و زمان لازم است با آنها هماهنگ شود و اکنون چنین زمانی را ندارد.
بزرگترین پیروزی:ابن صحبتها را در مورد سید مهدی رحمتی نه سرمربی استقلال گفته و نه عاشقان چشم و ابروی گلر آبی ها!بلکه اسطوره دروازه بانی و بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال ایران بعد از ناصرحجازی بیان کرده است.
»» سید مهدی رحمتی عزیز،تولدت مبارک ««

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 14 / 11 / 1392برچسب:فوتبال ملی,اسطوره ها,بازیکنان ملی پوش,احمد عابدزاده,مهدی رحمتی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اسماعیل شریفات خطاب به فردوسی پور؛هرچی آقا فرهاد بگوید!

http://upload7.ir/imgs/2014-01/96274919139451037775.jpgنام: اسماعیل
شهرت: شریفات
لقب:اسی مسی
باشگاه ها:استقلال رامشیر،استقلال رامهرمز،استقلال اهواز،استقلال تهران و اشتباها فولاد خوزستان
اولین گل حرفه ای در لیگ برتر:با پیراهن استقلال اهواز به پرسپولیس
مجری:بهترین گل دو ماه اخیر؟
شریفات :گل خودم به پرسپولیس که اروپایی بود!
مجری:به نظر شما بستن بازوبند بر بازوی شما توسط مجیدی در دربی کار درستی بود؟


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 8 / 11 / 1392برچسب:فوتبال,اسماعیل شریفات,برنامه نود,عادل فردوسی پور, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سایه آندو مقابل ذوب آهن / بی آزار و محتاط،منتقدان راضی شدند!

http://esesclub.com/public/album_photo/5c/dd/08/8cc87_7096.jpg?c=484a

بعد از دیدار استقلال مقابل پرسپولیس در خصوص عملکرد آندو تیموریان واعتراضات وی به داوری انتقاداتی در رسانه ها صورت گرفت که بعد از چند روز بعد از دربی با تکرار انتقادات خودمان هم باورمان شده بود که تیموریان مرتکب تخلفات شدیدی شده است.
جرقه این حجمه به راه افتاده را امیر حاج رضایی و عادل فردوسی پور در شبکه جام جم  زده بودند،جای که امیر حاج رضایی با ابراز تاسف از عملکرد اخلاقی آندو این بازیکن را علی رغم داشتن توانایی های بالای فنی فردی خشن و تندخو بر شمرد و عنوان کرد که ممکن است در جام جهانی از شیوه بازی تیموریان که در دربی شاهد بودیم تیم ملی ایران آسیبهای جدی ببیند.
بعد از این صحبتها دیگر کارشناسان و اهالی رسانه در مطبوعات ورزشی شروع به کوبیدن تیموریان کردند و در قالب دلسوزی برای تیم ملی کشورمان نمایش تیموریان مقابل قرمزها را عجیب و خیلی قلدر مآبانه خواندند!
مع الوصف؛بعد از دیدار استقلال مقابل ذوب آهن در اصفهان و درگیری بوجود آمده بین بازیکن ملی پوش استقلال با سینا عشوری انتقادات علیه تیموریان به بالاترین حد خود رسید تا جای که در یکی از مطالب روزنامه خبر ورزشی خواندیم که  خطاب به آندو نوشته بودند،زدن بازیکن ضعیف با چثه کوچک تر از خود را بازی قلدرانه و محکم نمی گویند و اگر تیموریان خیلی مدعی داشتن قدرت بدنی و آمادگی جسمانی دارد باید زور بازویش را به رخ بازیکن تنومند تر از خودش برساند(ادبیات یک ژورنالیست را فقط داشته باشید!)
گذشت و تیموریان با محرومیت یک جلسه ای و حدود 11 میلیون تومان جریمه نقدی پا به میدان دیدار مجدد با ذوب آهنی ها گذاشت.
در این دیدار فقط شاهد سایه ای از تیموریان در ترکیب استقلال بودیم و از آن اندوی پر تلاش،درگیر شونده و جسور فقط یک سایه از وی مشاهده کردیم.
آندو آنقدر محتاط و معمولی بازی میکرد که اگر ادعا کنیم تیموریان بود و نبودش در این دیدار زیاد توفیری برای ایر قلعه نویی نمیکرد،پر بیراه نگفته ایم.
منظور؛باید خطاب به منتقدانی که دلشان شور جام جهانی و خطاهای احتمالی آندو و بیم از اخراج ومحروم شدن وی  داشتند بگوییم آیا آندوی جدید و عملکرد این بازیکن مقابل ذوب آهن را مورد پسندشان قرار گرفته است!
آیا این عملکرد و نمایش را از تیموریان انتظار داشتید؟
آیا از بازی احتیاط آمیز و فاقد درگیری و جنگیدن را از سوی تیموریان دیدند و راضی شدید که این بازیکن ملی پوش این چنین در برابر رقبای  تیم ملی در جام جهانی که با بستن دست و پای وی به وسط میدان فرستاده بودیم،برای تیم ملی هم بازی کند!
این آندوهمان تیموریانی بود که یک تنه خط هافبک ذوب آهن را در اصفهان پرس کرده بود،اما درتهران سایه وی نیز نمی دانست بازی درگیرانه و محکم چه می باشد؟

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 7 / 11 / 1392برچسب:فوتبال,استقلال,منتقدان,آندو تیموریان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

رکورد منحصر به فرد تیموریان در دربی!

http://upload7.ir/imgs/2014-01/28229298614410101106.jpg

قرمزها در حضور آندو هیچگاه نتوانسته دروازه آبی ها را باز کنند!
از نکات جالب توجه مربوط به رکوردهای شخصی بازیکنان در دربی باید به رکورد قابل توجه و منحصربه فرد تیموریان اشاره کنیم.
آندو که اتفاقا از بازیکنان پایه ای فوتبال استقلال مدارج ترقی خودش را شروع کرده ،در  تمام دربی های که در ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس بازی کرده،قرمزها نتوانسته اند دروازه استقلال را باز کنند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 10 / 1392برچسب:فوتبال,استقلال,پرسپولیس,رکوردزنی تیموریان,دربی 78, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

امیرخان؛با آرش مدارا کن!

http://esesclub.com/public/album_photo/9f/6e/08/85e39_99e4.jpg?c=7f53

اینکه آرش برهانی به چه دلیل با لگد به کلمن آب زده هنوز مشخص نیست!
اما ما معتقدیم در صورتیکه آرش همچین اشتباهی را هم اگر مرتکب شده باشد امیر قلعه نویی نبایستی همچین تصمیمی برای برهانی در نظر بگیرد!
قصد توجیه کار زشت احتمالی آرش برهانی را به هیچ وجه نداریم و اتفاقا اعتقاد داریم که کار غلط و اشتباه باید با تبیه و جریمه پاسخ داده شود.منتهی اینکه امیرخان به خاطر یک لگد به کلمن آب اینگونه اظهار نظر می کند که:"" تا زمانیکه من در استقلال باشم ،برهانی را نخواهید دید""اصلا حرف پخته و عامه پسندی نمی باشد .آرش برهانی یکی از بازیکنان متعصب و قدیمی استقلال است و دارای کارنامه ای بسیار درخشان می باشد.
قلعه نویی باید این موضوع را در نظر بگیرد که؛برهانی چندین هفته روی نیمکت نشسته و با افت روحی بسیار شدیدی مواجه شده و چنین بازیکنانی با روحیات خاصی که دارند ممکن است بر اثر فشار و استرس زیاد در ادج عصبانیت دست به کارهای بچگانه ای بزنند که بعد از گذشت  زمانی کوتاه از رفتار خود پشیمان بشوند.
امیرخان باید کمی پخته تر در خصوص بعضی از اتفاقات حاشیه ای واکنش نشان بدهد و در حاشیه ای که برهانی مسبب ایجادش شده،شرایط و وضعیت روحی،روانی و فنی مهاجمش را بیشتر مد نظر گرفته و کمی بیبشتر با وی راه بیاید.
برهانی در دیداری که استقلالی ها حتی شرایط تعویض یک بازیکن را هم نداشتند در کمال تعجب تابلوی تعویض با هاشم بیگ زاده مدافع تازه بهبود یافته را مقابل چشمان خود می بیند!
لذا اگر آرش از این تعویض ناراحت و عصبانی نشود شاید کار غیر طبیعی انجام داده باشد!
خلاصه به نظر می رسد برهانی مهاجم کم فروغ این روزهای استقلال بهانه لازم را به دست قلعه نویی داده و توجیه خوبی برای عملی کردن ادعای که وی  درنشست خبری پایان بازی با راه آهن مطرح کرده بر علیه خودش تراشیده و به دست وی داده است!
»» یاشار««

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 15 / 10 / 1392برچسب:استقلال,آرش برهانی,امیرقلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بیگ زاده:به شوخی سایت‌ها می خندم!

http://esesclub.com/public/album_photo/84/05/08/7f587_ccb0.JPG?c=f751

هاشم بیک‌زاده پس از تساوی بدون گل تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال در مورد این بازی اظهار داشت: متأسفانه از شانس بدمان توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند.
وی با بیان اینکه بازی امروز جنگ استقلال-سپاهان بود که مساوی شد، ادامه داد: هرچند که بازی گل نداشت اما بسیار جذاب بود، فکر می‌کنم بازی برای هر دو تیم درگیرانه و حیثیتی بود اما هر دو تیم به تساوی بسنده کردند.
هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد اظهارات هادی عقیلی مبنی بر این که استقلال شانس آورد که نباخت تصریح کرد: من فکر می‌کنم سپاهانی‌ها بیشتر شانس آوردند. اگر توپ دقایق پایانی محمد قاضی به گل تبدیل می‌شد شرایط به گونه‌ای دیگر پیش می‌رفت و این حرف‌ها هم پیش نمی‌آمد.
بیک‌زاده در خصوص شوخی برخی سایت‌ها با وی در مورد حضور در جام جهانی اظهار داشت: من از این شوخی‌ها ناراحت نمی‌شوم و تنها به آنها می‌خندم اما امیدوارم آنها هم ظرفیت داشته باشند و وقتی من با آنها شوخی می‌کنم ناراحت نشوند.
بزرگترین پیروزی:
بی شک بعد از سید مهدی رحمتی ،هاشم بیگ زاده و حنیف عمران زاده بهترین بازیکنان استقلال مقابل سپاهان بودند.بیگ زاده بارها از جناج چپ استقلال مدافع مستقیم خود علی حمودی را جا گذاشت و چند ارسال خوب روی دروازه تیم اصفهانی انجام داد.بیگ زاده در این دیدار مجددا نشان داد که قلعه نویی بی جهت به وی اعتماد و اعتقاد ندارد!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 14 / 9 / 1392برچسب:استقلال,هاشم بیگ زاده,رسانه ها,هفته هفدهم,سپاهان اصفهان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اگر قلعه نویی به جای کروش بود،اعدامش می کردند!

http://esesclub.com/public/album_photo/9c/fe/07/7efa5_cc90.jpg?c=9a95

ظاهرا سرمربی تیم ملی بیانیه ای برای مربی تیم ملوان نوشته و از وی خواسته که از مازیار زارع در پست دفاع میانی استفاده کند تا این بازیکن را در لیست نهایی مسافرین برزیل قرار بدهد.
از طرف دیگر از به خسرو حیدری بازیکن تیم استقلال خواسته که از سرمربی تیم باشگاهیش بخواهد از وی در پست مدافع راست استفاده نماید!چون وی نیز در تدابیر تاکتیکی اش حیدری را برای دفاع کناری تیم ملی انتخاب کرده است!
لذا حیدری نیز از قلعه نویی خواسته تا وی را در پست مدافع کناری به بازی بگیرد!
برای اولین بار است که میشنویم که سرمربی تیم یک کشوری برای مربیان داخلی و باشگاهی آن تعیین تکلیف میکند و چنین خرده فرمایشاتی دارد!
اگر قرار باشد اینگونه به کروش آزادی عمل بدهیم و به سرف اینکه وی مربی بزرگی بوده وهر تصمیمی که میگرد را باید چشم بسته قبول کرد،آنوقت باید منتظر تعیین سیستم و تاکتیکهای تیم های باشگاهی و تعویض های مربیان در حین بازی نیز باشیم!
 نمی دانیم همه مربیان بزرگ دنیا همچین تصمیماتی را برای دیگر مربیان میگیرند و در کارشان دخالت می کنند یا فقط کروش همچین رویکردی را دنبال کرده و از بد حادثه گیر فوتبال ما و مربیان باشگاهی آن افتاده!
آیا واقعا کارشناسان فوتبال چنین تصمیماتی را از سوی کروش مورد تایید خود قرار می دهند؟


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 9 / 1392برچسب:تیم ملی,باشگاههای فوتبال,مربیان داخلی,کروش,بازیکنان فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پیراهن استقلال حرمت دارد / بازیکنان جدید را باید ابتدا توجیه کرد!

شماره پیراهن تمرینی غلام نژاد 10 یا 70 است!
 یه سوال این روزها ذهن ما را بدجوری به خودش مشغول کرده که چرا هر بازیکن جدیدی به استقلال می پیوندد دوست دارد یکی از شماره های که از مشتقات 7 می باشد و یا اینکه شماره های خاص که متعلق به بازیکنان بزرگ تیم در گذشته بوده را بپوشد!
پیراهن استقلال حرمت دارد و پیراهن نامداران آن مستوجب احترام بیشتر...
اگر قرار است شماره امثال علی منصوریان ها،فرهاد مجیدی ها،مجتبی جباری ها و ....را به هر تازه واردی تعارف کنیم ،خودمان ارزش آنها را پایین آوردیم.
همچنین باید از بازیکنان قدیمی تر تیم بخواهیم در پایالن هر فصل و یا در صورت نداشتن منع قانونی در پایان هر نیم فصل پیراهن بازیکنانی که احتمالا همچون فرهاد مجیدی یا مجتبی جباری از تیم جدا میشوند را بپوشند و اجازه ندهند بازیکنان  تازه وارد هر چقدر هم بزرگ و نامی باشند پیراهن  این بازیکنان را بپوشند!_مثل پژمان نوری که از ابتدای فصل شماره 8 را برتن کرد_

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 9 / 1392برچسب:قداست پیراهن,استقلال,بازیکنان جدید,پیشکسوتان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

یک سید با روحیه و آماده،خاطر همه را جمع خواهد کرد

http://axgig.com/images/63816352593577720505.jpg
سید مهدی رحمتی بعد از ناکامی استقلال در جام باشگاههای آسیا و حضور مجدد وی در مسابقات لیگ برتر عملکرد نسبتا خوبی درون دروازه آبی پوشان داشته است.
رحمتی در 5 دیدار اخیر استقلال مقابل نفت تهران،فولاد خوزستان،مس کرمان،سایپا کرج،تراکتورسازی تبریز،سه گل دریافت کرده است که یقینا در دریافت این سه گل کمترین تقصیر را داشته است.
ظاهرا سید مهدی علاوه بر بازیابی روحیه خود در تمرینات تیمی هم سرحال تر از یکی دو ماه اخیر حاضر شده و با خداحافظی فرهاد مجیدی و رسیدن بازوبند کاپیتان اولی استقلال به وی،احساس مسئولیت بیشتری کرده و در نهایت با تلاش بیشتر و جمع کردن تمرکز خود بر بازی های استقلال آرام آرام خودش را به همان سید مهدی رحمتی آماده فصل قبل که بیش از 20 کلین شیت از خود به جای گذاشته بود،نزدیک میکند.
به هر حال در اوج بودن رحمتی و ارائه عملکرد درخشان از سوی وی علاوه بر خاطر جمع شدن کادرفنی در آخرین نقطه خط دفاعی تیم،هواداران استقلال را نیز بابت سخت گل خوردن تیمشان و نیز به نتیجه گیری مطلوب تر استقلال در بازیهای آینده بسیار امیدوار کرده است.
خلاصه اینکه کاپیتان استقلال این روزها در احساس مسئولیت بیشتری کرده و می توان گفت در چند بازی گذشته این حس مسئولیت پذیرتر بودن وی با صحبتهای که از درون دروازه با بازیکنان تیم میکند،کاملا قابل مشاهده می باشد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 19 / 8 / 1392برچسب:استقلال،سید مهدی رحمتی،دروازه بانان فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اشتباهات داوری در بازی های پرسپولیس بیداد می کند!

http://axgig.com/images/60796170853007365956.jpg

از پنالتی سوخته راه آهن تا ندیدن پنالتی پدیده در 90!

در برنامه نود دوشنبه شب  دوباره شاهد رفتاری دوگانه از سوی عادل فردوسی پور بودیم.
اینکه فردوسی پور مجری این برنامه اغلب برنامه اش را به صورت دلخواه خود پیش می برد در آن شکی نیست!منتهی بعضی اوقات برای مخاطبان این برنامه جوری خودش را تابلو می کند که تمایلات رنگی وی برای بینندگان آماتور و تازه 90 مشخص میشود.
به طور مثال در بحث کارشناسی داوری بازی پرسپولیس با پدیده مشهد  وقتی مشخص شد که پیام صادقیان می بایست در دقایق ابتدای نیمه اول از زمین بازی اخراج شود،بصورت خیلی کوتاه و بدون آنکه از مضرراتی که  تیم مشهدی از عدم اخراج این بازیکن دیده هیچ صحبتی نکرد.همچنین در صحنه خطای که محسن بنگر بر روی هادی شکوری  داخل محوطه جریمه انجام داد،یکبار به دلیل پر چانگی محمد فنایی در بحث کارشناسی صحنه صادقیان به سادگی از آن گذشت و برای مرتبه دوم نیز باز هم به دلیل سریع پخش کردن صحنه فوق و صحبتهای تمام نشدنی و اضافی کارشناس داوری از خیر خطای مشکوک بنگر روی شکوری گذشت!
خب... وقتی برای یک تیم شهرستانی یک پنالتی گرفته نمیشود و یک بازیکن از تیم حریف  اخراج نمیشود،آنوقت برای عدم اخراج حسین بادامکی می بایست باید مجری 90 مقابل کارشناس داوری سینه زنی کند تا مثلا مخاطب برنامه اش وی ناعادل نخوانند!
نکته:در این برنامه وقتی میر شاد ماجدی روی آنتن 90 آمد و از کارشناس داوری خواست مجددا صحنه مربوط به خطای که روی محمد نظری اتفاق افتاده بود را بازبینی نماید،محمد فنایی خیلی تند تر از همیشه بر خلاف شبی که علی دایی خود را پرفسور داوری نامیده بود و کارشناس 90 سکوت عجیبی در مقابل حرفهلی وی کرده بود،خیلی گستاخانه  با جملاتی کنایه دار به سرپرست استقلال حمله کلامی  کرد و اصلا اجازه صحبت کردن را تا چند لحظه ای از وی گرفت!
تلنگر:هم پیام صادقیان می بایست اخراج میشد و هم یک پنالتی در بازی با راه آهن بر علیه پرسپولیس گرفته نشد!
صدرنشینی غاصبانه قرمزها را به صدر جدول ندیده ها و نیز گرفتن یک پنالتی ناحق بر علیه فولاد خوزستان به سود استقلال تهران که در نتیجه نهایی بازی هیچ تاثیری نداشت را به عادل فردوسی پور و دیگر دوستداران قرمزیوشان تبریک و تهنیت عرض می کنیم!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 7 / 8 / 1392برچسب:برنامه نود,اشتباهات داوری,محمد فنایی,استقلال,پرسپولیس, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

طنازی یک استقلالی در میانه میدان قرمزها!

http://axgig.com/images/08946504413567897867.jpg

میلاد غریبی:اشتباه کردم اول فصل به جای استقلال به پرسپولیس رفتم!
همه خانواده من استقلالی هستن ولی من فقط بخاطر دایی رفتم پرسپولیس.جداییم در نیم فصل قطعیه اگه استقلال پیشنهاد بده بدون شک قبول میکنم!
ببینید بازیکن ما چطوری امید به گرفتن سهمیه رو در قرمزی ها همچنان زنده نگه داشتیم!
منتهی نیم فصل دوم ممکن است از داشتن چنین بازیکنی محرومشان کنیم!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 3 / 8 / 1392برچسب:میلاد غریبی,استقلال,پرسپولیس, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

گوشه ای از واقعیت های فوتبال ایران!

دانلود آهنگ

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 18 / 7 / 1392برچسب:تصاویر غیرورزشی،حاشیه های فوتبالی،سریال پژمان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

این لیست کروش،همان مربی بزرگ و حرفه یست!

http://axgig.com/images/63708914823929563084.jpg

معمولا با اعلام لیست بازیکنان دعوت شده به اردو تیم ملی بنا بر سلایق مختلف کارشناسان و هواداران فوتبال انتقادات مختلفی از آن صورت می گیرد!
منتهی وقتی لیست جدید و بازیکنان منتخب کروش را مشاهده می کنیم،دقیقا با نام همان بازیکنانی برخورد کردیم که از قبل دعوتشان قابل  پیش بینی بود!لذا با این نوع دعوت شدن بازیکنان تیم ملی برایمان کاملا این فرضیه به یقین تبدیل شد که کروش اصلا اعتقادی به بازی های برگزار شده در لیگ برتر ندارد و اگر لیگی را برگزار نکنیم تا زمانیکه کروش در فوتبال ایران حضور دارد،ضرری نکرده ایم و همان بهتر است که رقابتهای دوره سیزدهم را از همین حالا تعطیل کنیم تا کادرفنی تیم ملی بتواند  با آن همه هزینه ی که برای استخدامشان صورت گرفته،لااقل بدون داشتن بهانه برای درخشش در جام جهانی و صعود به دور دوم این تورنمنت مهم جهانی نداشته باشند و تمام تمرکز خود را در این راه  معطوف نمایند!
تا جای که اطلاع داریم در قرار داد کروش با فدراسیون فوتبال ایران....


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 7 / 1392برچسب:اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال,کروش,کشف و پرورش استعدادها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سوتی بزرگ برنامه ورزشی در شبکه خبر !

http://upload.tehran98.com/upme/uploads/e76d1048d0432aed2.jpg

 وقتی شبکه خبر بعد از بازی های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با آوردن کارشناسانی که فقط استقلال  و سرمربیش را می کوبیدند و هیچ راه کار و یا مشاوره ای که بتواند به امیر قلعه نویی کمکی کرده باشند؛پیشنهاد نمی دادند،کاملا معلوم بود که با شخص امیر قلعه نویی مشکل داشته و در راستای سیاستهای رئیس صدا و سیما گام های خود را بردارند!
لذا دربرنامه های ورزشی این شبکه از کارشناسان و اهالی قلمی دعوت میکردندکه منتقد جدی امیر قلعه نویی بوده و بعد با طرح سوالاتی جهت دار وچالشی به مسائل روزتیم فوتبال استقلال می پرداختند!این شبکه که یکی از کانالهای مهم رسانه ملی بوده،آنقدر برای نقد کردن عملکرد سرمربی استقلال و نتایجی که وی با تیم محبوبش گرفته،عجله داشته و هول شده بودند که در برنامه های مختلف خود به اندازه چند برابراز آن حدی که در کنتاکتور برنامه های ماهیانه خود برای بررسی مسائل مربوط به فوتبال گذاشته بودند در طی یک ماه اخیر وقت صرف کردند و به نماینده ایران  نه جهت حمایت بلکه بیشتر برای انتقاد و بهتر است بگوییم تخریب برنامه روی آنتن خود بردند!
برای همین موضوع بود که عصر جمعه وقتی برنامه 7 گام را به بررسی قهرمانی تیم ملی کشتی در جام جهانی اختصاص داده بودند،به اشتباه و بنا به عادت یک ماه اخیر خود از بررسی مسائل مربوط به تیم استقلال در معرفی و زیر نویس زنده خود از آن یاد می کردند!!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 7 / 1392برچسب:رسانه ملی,شبکه خبر,باشگاه استقلال,تیم ملی کشتی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مهدوی کیا هم حرفهای امیرخان را غیر مستقیم تایید کرد!

http://upload.tehran98.com/upme/uploads/5d85c8f587cbcbfe1.jpg

در برنامه نود این هفته برخلاف روند خسته کننده بررسی اتهاماتی که باشگاه پرسپولیس و علی دایی به داوران فوتبال نسبت داده بودند،آیتم کوتاهی پخش شد که شاید بتوان گفت با وجود کوتاه بودن آن حرف های پر محتوا و حقایق بسیاری در آن مطرح شده بود!
در این آیتم با مهدی مهدوی کیا مصاحبه ای صورت گرفته بود که در آن به وضعیت بازیکنان تیم ملی نوجوانان در آستانه برگزاری جام جهانی نوجوانان پرداخته شده بود.
مهدوی کیا در این مصاحبه به مشکلات مالی فدراسیون فوتبال جهت اعزام بازیکنان تیم ملی به اردو و حتی خرید البسه ورزشی ملی پوشان اشاره کرد و در خصوص اسپانسر فدراسیون فوتبال ایران و قراردادی که با شرکت آل اشپورت بسته شده بود،موضوع جالبی را مطرح کرد.
مهدوی کیا عنوان کرد که برایش جای تعجب داشته که شرکتی اسپانسر فدراسیون فوتبال ایران شده که فقط لوازم و البسه تیم ملی بزرگسالان را تهیه می کند و برای تیم های پایه ایران هیچ مسئولیتی را نپذیرفته است!
اینجا یک سوال در ذهن علاقه مندان فوتبال پیش می آید که وقتی آقای جعفری نماینده ...


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 2 / 7 / 1392برچسب:رسانه ها,برنامه نود,امیر قلعه نویی,مهدی مهدوی کیا,مربیان وطنی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

خوب شد،جباری بی غیرت را کنار گذاشتند!

http://axgig.com/images/00104735180236769544.jpg

شنیده ها حاکی از آن است که آن دو تیموریان هافبک استقلال، این تیم را در سفر به رشت همراهی نخواهد کرد.
شنیده ها حاکی از آن است که آن دو تیموریان هافبک استقلال، این تیم را در سفر به رشت همراهی نخواهد کرد.طی چند روز گذشته که شایعه شده بود آندو مصدوم است و به بازی با داماش نخواهد رسید اما شنیده ها حاکی از امر دیگری است. او که مدت هاست از باشگاه استقلال طلب دارد نمی خواهد با استقلال به رشت برود و در مقابل داماش بازی کند. استقلال هم برای اینکه حاشیه جدیدی در استانه بازی با داماش و بازی آسیایی خود مصدومیت آندو را بهانه و سرپوشی برای ممانعت آندو از این سفر قرار دادند.
باید دید آندو واقعا به علت مصدومیت تیم را همراهی نمی کند یا طلب هنگفتی از فتح اله زاده دارد که با این روش میخواهد او را در منگنه قرار دهد!
بزرگترین پیروزی:
مجتبی جباری به دلیل بیان واقعیتها و دادن پیشنهاد مالی خود برای فصل تمدید قرار داد انگ بی تعصبی و پول پرستی بر پیشانیش می زنن و وی را از لیست بازیکن این فصل استقلال کنار می گذارند!
آندو تیموریان در آخرین دقایق باقی مانده در از فصل نقل و انتقالات قرار دادش را به امضا می رساند و ضمن بستن یک قرار داد خوب بندی در قرار داش قرار می دهد که اگر در همین ابتدای فصل و قبل از شروع مسابقات لیگ قطر شرایط پیوستن به یکی از تیمهای عربی برایش فراهم شد،باشگاه استقلال رضاتیت نامه اش را بدون هیچ شرط و شروطی صادر کند!
بعد آندوی متعصب ما وقتی توهین تماشااگران استقلال به داور بازی را میشنود برایشان اظهار تاسف می خورد و شروع به نصحیت کردن حرف های قشنگ از بازی های جذاب فوتبالی می زند!
اینجا آندو تیموریان هم واقعیت ها را گفته، هم قرار داد مناسبی و خیلی خوبی با استقلال بسته و هر وقت هم بخواهد می تواند تیم را ترک کند، به هیچ کسی هم توهین نکرده!
اما جباری که شایددو سوم قرار داد تیموریان را هم پیشنهاد نداده بود بخاطر .....


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 5 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,آندو تیموریان,مجتبی جباری,مشکلات مالی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب