بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


استقلال صدر نشین فعلی و اصلی لیگ تا پایان هفته پنجم

آپلود

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 5 / 1392برچسب:جدول لیگ برتر فوتبال ابران،لیگ سیزدهم،هفته پنجم،صدر نشینی استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آیا آه هواداران استقلال پشت سر تیم مدعی ناکام می باشد!؟

دانلود فیلم

سپاهان بر خلاف اظهار نظر برخی از کارشناسان نه اصلا خوب بازی می کند و نه نتایجی که تا هفته پنجم گرفته بر اساس شایستگی ها و لیاقت های این تیم مدعی شهرستانی بوده است !
اگر بازی های سپاهان در 5 هفته نخست بازی ها را ببینیم متوجه  بازی های پر نوسان این تیم و خوش شانسی های بسیار این تیم خواهیم شد!
سپاهان در هفته اول در حالی فولاد خوزستان را با نتیجه 2 بر 0  شکست داد که گل دوم خود را در دقیقه 92 بازی به ثمر رساند و اگر پنالتی بازیکن فولاد خوزستان که قبل از خوردن گل دوم به ثمر نرسیده بود،گل میشد شاید بازی در نهایت با پیروزی سپاهان به پایان نمی رسیدم
در هفته دوم سپاهان همانطور که اکثر کارشناسان داوری  اظهار نظر کرده بودند بر اساس اشتباهات داوری و علارقم موقعیت های فراوان استقلالی ها  با اشتباهات داوری برای گرفتن یک پنالتی به سود این تیم و نگرفتن 2 پنالتی به سود استقلال توانست به 3 امتیاز این دیدار مهم و حساس دست پیدا کند!
در هفته سوم سپاهان به تبریز رفت و مقابل گسترش فولاد این شهر با خوش اقبالی محض  در حالی که تیم تبریزی با یگ گل جلو افتاده بود چندین موقعیت مسلم گلزنی را  از دست داد و حتی دو بار نیز به تیر دروازه سپاهانی ها کوبید!منتهی  باز هم در دقیقه 93 توانست از روی یک سانتر و ضربه سر غلامی بازی را به تساوی بکشاند! 


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 5 / 1392برچسب:صدر نشین لیگ برتر,هفته پنجم,استقلال,سپاهان,هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

در هفته برق گرفتگی فوتبال ایران،بازی جوانمردانه مرد!

http://axgig.com/images/67707085591810502479.jpg

ابتدای دیدار فجر سپاسی و سپاهان اصفهان برق ورزشگاه حافظیه همانند برق ورزشگاه آزادی با قطع شدن یکی از پرژکتورها با 20 دقیقه تاخیر آغاز شد!
انجام ندادن بازی فیرپلی توسط آرش افشین بازیکن سپاهان اصفهان باعث خشم بازیکنان فجر سپاسی شده بود.
در حالی که قبل از ادامه دادن بازی توسط افشین دو بازیکن سپاهان به همراه مجتبی جباری با اشاره دستان خود به وی می گفتند که توپ را به اوت بزند!منتها افشین بازی را ادامه داد و باعث درگیری بازیکنان دو تیم شد.
نکته جالب بی تفاوتی مجتبی جباری در جر و بحث به راه افتاده بین بازیکنان دو تیم بود!
خلاصه سپاهان هم نتیجه بازی را واگذار کردند و هم اخلاق را !

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 5 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,هفته پنجم,فجرسپاسی,سپاهان,فیرپلی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

وقت کشی قرمزها مقابل هواداران خودی در استادیوم آزادی!

http://axgig.com/images/51178612732939394536.jpg

قرمزها تا زمانیکه ده نفره بودند و گل بازی را نزده بودند،دائما در استادیوم خانگی و مقابل هواداران خود،دست به تمارض و وقت کشی می زدنند!
بعد از زدن گل پیروزی ابتدا به صورت خیلی خود جوش برق ورزشگاه قطع میشود!سپس وقت کشی به حد اعلا میرسد!
نکته:تلف کردن وقت بعد از زدن گل توسط یک تیم ده نفره منطقی به نظر می رسد و هیچ ایراد فوتبالی نمی توان از آن گرفت!اما مابقی موارد .........

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 5 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,هفته پنجم,پرسپولیس,ملوان,اتلاف زمان بازی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تصاویر ورزشی!
http://axgig.com/images/31194519980502690954.jpg
1) تعویض طلایی غلام پیروانی و شماره جالب وی!
2) عدم رعایت بازی جوانمردانه توسط سپاهانی ها و اعتراض بازیکنان فجر
3) عکس هفته:خودتون حالش رو ببرید!
4) ضربه عمدی پیام صادقیان بر سر و گردن محسن یوسفی که می توانست کارت قرمز هم  داشته باشد!
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 5 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم،هفته پنجم،تصاویر ورزشی،اشتباهات داوری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آقای فتح الله زاده؛پس حق و حقوق باشگاه و سرمربی استقلال چه میشود!؟

http://axgig.com/images/84435435817430852736.jpg

 تسنیم: اما امیر قلعه‌نویی از این توپ‌ها ایراد گرفته و مدیران آل‌اشپورت هم از او شکایت کرده‌اند...
فتح الله زاده:اعتراضی به این نوع حرف‌ها ندارم. قلعه‌نویی نباید افکارش را متوجه این مسائل کرده و اظهار نظر کند. برخی‌ها از این مسئله سوء استفاده و استقلال را وارد حاشیه می‌کنند.
 تسنیم: قلعه‌نویی پس از پایان بازی مقابل داماش از مقداد نجف‌نژاد رئیس هیئت مدیره استقلال تشکر کرد که بابت صحبت‌های علیپور موضع گرفته بود ولی از اینکه کسی از باشگاه استقلال صحبتی درباره حمایت از او انجام نداد ناراحت بود.
فتح الله زاده:امیدوارم همه ما وقتی مصاحبه می‌کنیم اختیارات و وظایف‌مان خود را بدانیم اما آنهایی که آتش‌بیار معرکه شده‌اند نباید کمک کنند دعواهای آنها زیادتر از این شود.
تسنیم: شایعه قهر گوران لاوره و آندرانیک تیموریان به دلیل عدم پرداخت مطالبات مالی چقدر صحت دارد؟
فتح الله زاده:این 2 بازیکن مصدوم بودند و نتوانستند استقلال را در رشت همراهی کنند. شاید لاوره به خاطر پول مسئله‌ای داشته باشد ولی باشگاه نظم و انضباط دارد و ما اصولی داریم که بر اساس آن کار می‌کنیم.
در مورد آندرانیک تیموریان نیز باید بگویم او مصدوم بوده ولی اگر به خاطر عدم پرداخت مطالباتش از من ناراحت باشد حق دارد. 2،3 نفر به من قول داده بودند که پول بدهند ولی زیر قول خود زده‌اند. این مدت هم به تعطیلات عید فطر و بحث رای اعتماد وزیران در مجلس خوردیم که کمی کارها عقب افتاد. آندو استقلالی و باشخصیت است ولی حق دارد از دست من ناراحت باشد. سعی می‌کنم پول این بازیکن را هر چه زودتر بدهم.

بزرگترین پیروزی:آقای فتح الله زاده  موضوع زیبایی را بیان کردید! ""امیدوارم همه ما وقتی مصاحبه می‌کنیم اختیارات و وظایف‌مان خود را بدانیم ""به نظر شما آندو تیموریان و لاوره که به دلیل عدم پرداخت پیش قراردادهایشان با تیم به رشت نرفتند و در دیداری که دست امیر قلعه نویی روی نیمکت تیم  بسته بود و با تنبیه آرش برهانی 6 بازیکن خود را در اختیار نداشت،اگر بازی را واگذار می کرد شما باید پاسخ هواداران را می دادید یا امیر قلعه نویی!؟
حالا چه کسی به وظیفه خود خوب عمل نکرده است!؟مربی را با دست خالی فرستادید رشت و بعد در حاشیه های که برای وی و تیمش از سوی کمیته اخلاق درست کرده اند و  تهمتهای که به وی و باشگاه استقلال از لحاظ حقوقی وارد ساختند را کار آتش بیاران معرکه می پندارید!؟
در مورد توپ ها و البسه های ورزشی بخاطر اینکه مدیر عامل تیم هستید و نباید از اسپانسر آن انتقادی داشته باشید را قبول می کنیم!منتهی دفاع نکردن
از سرمربی تیمتان را کجای دلمان بگذاریم!؟!اینکه حق و حقوق باشگاه ضایع شده،چه میشود!؟
همان حق و حقوقی که شما بابت اهانت نکرده بازیکنی چون جباری به آن،ضایع شده دیدید و وی را بخاطرش کنار گذاشتید!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 5 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,امیر قلعه نویی,علی فتح الله زاده,مشکلات مالی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

خطائی که داور درون محوطه جریمه مثلا داماش آوانتاژ داد!

http://axgig.com/images/06539042828328261622.jpg

ظاهرا داور بازی استقلال با داماش شانس آورده که سیاوش اکبرپور توانست پاسی که با ضربه سر جواد نکونام از میان دو مدافع تیم رشتی دریافت کرد را به تور بنشاند!
چون مدافع داماش در حیت زدن ضربه سر جواد نکونام هم پاهایش را بیش از اندازه بالا آورده بود و هم ضربه شدی به نکونام داخل محوطه جریمه وارد کرد که یک خطای صددرصد پنالتی بود!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 5 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم،هفته پنجم،تصاویر ورزشی،اشتباهات داوری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

در محوطه جریمه استقلال هیچ خطایی پنالتی صورت نگرفت!

 http://axgig.com/images/29352254905629400883.jpghttp://axgig.com/images/47383287086668814735.jpg

هیچ کدام از دو صحنه مشکوک درون محوط جریمه استقلال پنالتی نبود!
در صحنه مشکوک اول حسن زاده مهاجم داماش از پشت سر امیر حسین صادقی با روی کفش به زیر پای منتظری که زودتر از وی به توپ ضربه زده بود،ضربه ای وارد کرد که اگر خطایی هم رخ داده باشه مهاجم داماش  انجام داده بود!
در صحنه مشکوک دوم نیز پژمان منتظری بالای سر گبه مهاجم داماش زودتر به توپ ضربه زد و این بازیکن خارجی با خم کردن کمرش می خواست به داور بقبولاند که منتظری زیرش را به اصطلاح خالی کرده و با دستش به وی را شارژ کرده است.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 5 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,هفته پنجم,تصاویر ورزشی,اشتباهات داوری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

امیر قلعه نویی برد تیمش را تقدیم هوادار فوت شده کرد.

http://axgig.com/images/78725137003207638317.jpg

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی دو بر یک برابر داماش گیلان در نشست خبری اظهار داشت: اجازه بدهید این برد را به کیوان رفعتی ساجدی که فصل گذشته درگذشت تقدیم کنم. امیدوارم این برد را از ما قبول کند. از مردم خوب رشت به خاطر جو خوب ورزشگاه تشکر می‌کنم. حتی اگر پنج گل هم می‌خوردیم تشکر می‌کردم. از نجف‌نژاد هم تشکر می‌کنم که در این چند روز که به من خیلی حمله شد اما رئیس هیئت مدیره استقلال با اینکه درگیر انتخاب کابینه بود مصاحبه خوبی انجام داد که جای تشکر و تقدیر دارد.
وی ادامه داد: آقایان می‌گویند نمی‌خواهیم برای استقلال حاشیه درست کنیم. فکر می‌کنند شعور مردم نمی‌رسد دیگر چه می‌خواستند بگویند؟ به روح مادرم قسم امروز روز عزای آنهاست که استقلال برنده شد. دقیقا داستان مار و پله تکرار شده که از این طرف نیش می‌زنند. در این زمین‌ها بازی سخت است. حتی مهدوی می‌توانست برای داماش گلزنی کند. اعتقاد دارم رشت می‌تواند زمین بهتری داشته باشد و داماش هم در این بازی می‌توانست برنده شود. آنها هرچه بازیکن بلند قامت داشتند در زمین گذاشتند و ما در این بازی‌ها به مشکل نمی‌خوریم. مجیدی را اوردیم چون عمق دفاع‌شان آسیب پذیر است. خدا را شکر می‌کنم قبل از لیگ قهرمانان آسیا بردیم. اگر قهرمان شویم یکی از دلایلش این برد است. زیرا در رشت هر تیمی نمی‌تواند برنده شود. ناظمی فوق العاده کار کرده و فوتبال ما هم به مدیری مثل عابدینی نیاز دارد.
سرمربی استقلال در مورد اینکه در ایجاد موقعیت بهتر شده است، گفت: آمار بازی‌ها را گرفتیم گل‌های زده بدی نداریم باید روزی ناراحت شوم که تیمم ایجاد موقعیت نکند. فکر می‌کنم تیم ما بهترین خط حمله را دارد.


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 5 / 1392برچسب:امیر قلعه نویی,لیگ سیزدهم,هفته پنجم,نشست خبری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تعویض طلایی امیر گلش را تقدیم به هوادار مرحوم استقلال کرد.

http://axgig.com/images/15548829844412083156.jpg

تقدیم به هوادار عاشق
فرهاد مجیدی بعد به ثمر رساندن گل دوم و پیروزی بخش استقلال دستانش را به سمت آسمان دراز کرد و ضمن تشکر از خدای خود گلش را به غلامرضا ساجدی هوادار مرحوم شده در دیدار رفت  استقلال با داماش که به علت باخت استقلال سکته قلبی کرده بود،تقدیم کرد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 5 / 1392برچسب:تصاویر ورزشی,فرهاد مجیدی,غلامرضا ساجدی نعمتی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

شکست ناپذیری استقلال با جباری در فصل 91_92 فوتبال ایران

http://ups.night-skin.com/up-92-04/1009777-547129468666345-1215803555-n.jpghttp://axgig.com/images/43341568818047103125.jpg

یک نکته جالب براتون بگیم شاید تاثیر گذاری جباری در فصل قبل بیشتر براتون جا بیافتد!
ببینید در نیم فصل اول لیگ دوازدهم استقلال مقابل تیم های سایپا، فولاد خوزستان،تراکتورسازی تبریز و داماش گیلان بازی های خود را واگذار کرد! همچنین در دور برگشت بازی ها یک باخت فقط مقابل تیم داماش گیلان داشت!
خوب در نیم فصل اول جباری کلا غایب بود!در نیم فصل دوم و در بازی با داماش امیر قلعه نویی به وی و چند ملی پوشش برای بازی برگشت لیگ قهرمانان مقابل الشباب عربستان استراحت داده بود که وقتی استقلال دو گل بر یک در نیمه دوم از حریفش عقب افتاد(دیداری که هیچ کدام از بازیکنان به فکر فوتبال بازی کردن نبودند و در فقط به پایان بازی و جشن قهرمانی فکر می کردند!) امیر خان جباری را 20،25 دقیقه آخر بازی وارد زمین کرد!_که تیم اصلا به فکر بازی کردن نبود _
همچنین باخت استقلال در جام حذفی که در ضربات پنالتی بود را اگر بخاطر اینکه فیفا باخت در ضربات پنالتی را جز آمارهای شکست های تیم ها و مربیان قرار نمی دهد(البته جباری پنالتی خودش را به زیبایی نیز گل کرده بود)می توانیم نتیجه بگیریم مجتبی جباری همراه با استقلال در فصل 91_92 فقط یک باخت داشته آنهم در لیگ قهرمانان آسیا و مقابل تیم قدرتمند الهلال عربستان که اتفاقا در این مرحله گروهی و مرحله حذفی جباری در مجموع 8 بازی انجام داده شده 5 پاس گل داده بود!جباری با این 5 پاس گل بهترین بازیکن مرحله اول و حذفی گروهی لیگ قهرمانان آسیا با 5 پاس گل شناخته شده بود.
نتیجه:در فصل 91_92 فوتبال ایران مجتبی جباری در لیگ برتر و جام حذفی برگزار شده هیچ باختی با پیراهن استقلال مقابل حریفانشان نداشته است!


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 5 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,جدول لیگ دوازدهم,مجتبی جباری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تا دیر نشده به کاپیتان تیم خود بپیوندید

http://axgig.com/images/11693774711466045104.jpg

بهترین حمایت را از امیر قلعه نویی این روزها در کمال تعجب هواداران استقلال فرهاد مجیدی از وی کرده است.اما بعضی از هواداران متعصب استقلال و به قولی امیرخانی در سایتها و وبلاگ های شخص خود فعلا بیشترشعار داده اند تا عملی،حمایتی کرده باشند!
شعار دادن و حمایت های زبانی خوب هستند،ولی حداقل نوشتن آنها و به اشتراک گذاشتن آنها خیلی بهتر و تاثیر گذارتر بود و حضور پر شور در ورزشگاه ها و استقبالهای پر جمعیت در دیدارها این تیم عالی  خواهد بود.
لذا در فضاهای مجازی باید حداقل همین جملات شعار گونه را در سایتها و وبلاگهای شخصی  کوچک و بزرگ هوادرای  قرار بدهیم و حتی آنها در حالت پست ثابت بگذاریم.
بضی از دوستان فکر نکنند که ما هواداران جیگر تشریف داریم،همان کسانیکه از ابتدای فصل استقلال را ...


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 5 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,امیر قلعه نویی,کمیته اخلاق,حمایت هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

جباری بر خلاف میل باطنی من از باشگاه جدا شد!/من مافیا هستم!

http://axgig.com/images/56372930447504034658.jpg

مصاحبه امیرقلعه نویی در جمع خبرنگاران رشتی ، نیم ساعتی طول کشید . مصاحبه ای که در سالن کنفرانس عضدی و با تاخیر برگزارشد ، چون کلید سالن گم شده بود!
اولین سئوال از قلعه نویی ، سئوال نبود ، خوشامد گویی به او بود بابت حضور در شهر زادگاه مادرش . او هم با لبخند اینطور جواد داد که :  از اینکه در اینجا حضور دارم خوشحالم . برای اینکه دوباره به شهر مادری‌ام آمده‌ام. در مورد داماش باید بگویم که تیم داماش چند شاخصه خوب دارد که مهمترین  شاخصه آن بودن امیر عابدینی که یک مدیرمعرفتی  بزرگ در فوتبال ایران است.
او ادامه داد: ما در لیگ سال گذشته فقط در دو بازی 6 امتیاز کامل را واگذار کردیم و آن هم در مقابل داماش بوده است. در هفته گذشته تیم داماش را تجزیه و تحلیل کردیم. آن‌ها فوتبال را خیلی زیبا بازی می‌کنند چون مربی اش خوب است . در مورد آقای ناظمی هم باید بگویم که یکی ازدوستان نزدیک و  مربیان جوان و خوب فوتبال ماست  .تیم داماش خیلی با برنامه است. آن‌ها بازیکنان جوان خوبی دارند. مثلا در خط فوروارد حسن‌زاده جوان فعال و خوبی است و خوب بازی می‌کند. اگر ارتباط آبشک و مهدوی را قطع کنیم در رشت موفق خواهیم بود.
او در پاسخ به خبرنگار سایت گل درباره اینکه آیا غایبان تیمش به دلیل شرایط زمین عضدی به رشت نیامده اند ، گفت : من هیچ وقت هیچ سه امتیازی را فدای بازی دیگر نمی کنم . چهار بازیکن ما (آندرانیک تیموریان، احمد جمشیدیان، هاشم بیک‌زاده و ساموئل) در بازی فردا به دلیل مصدومیت با ما نیستن چون کادر پزشکی استقلال گفت آنها در این سفر باما نباشند.اختیار مصدوم ها هم دست من نیست .


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 5 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,هفته پنجم,استقلال,داماش گیلان,نشست خبری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تیکی تاکای فتح الله زاده و قلعه نویی،مغز متفکر ندارد!

http://axgig.com/images/75938967484341064345.jpg

امیرقلعه نویی میگوید توپ ها و لباسهای آل اشپورت کیفیت مطلوبی ندارد،اما علی فتح الله زاده رسما اعلام می کند بابت توپها و البسه ورزشی تیمش هیچ مشکلی ندارد!
قلعه نویی می گوید جباری را می خواستم و نباید از تیم جدا میشد،فتح الله زاده میگوید آندو تیموریان و پژمان نوری و بازیکن خارجی جذب شده کار جباری را انجام می دهند و جای خالی وی را پر خواهند کرد!
امیر قلعه نویی می گوید اگر کسر امتیاز برای همه تیمها یکسان باشد اعتراضی ندارم!فتح الله زاده کمیته انضباطی را به شکایت به قوه قضاییه تهدید می کند!
فتح الله زاده اینبار ضد حمله می زند و می گوید 4 بازیکن استقلال از قلعه نویی بیشتر گرفته اند!
قلعه نویی می گوید 7 ماه هست ریالی را دریافت نکرده ام!
از این طرف علی فتح الله زاده می گوید اگر من نبودم،آندو تیموریان،جواد نکونام،خسرو حیدری،پژمان منتظری از استقلال جدا میشدند!

به یکباره حاجی تصمیم میگیرد ماشین زیر پایش را به امیر حسین صادقی به جای پیش قرار داد یا مطالبات قبلیش بدهد!
از یک طرف عکس ویلای که به جای طلب حنیف عمران زاده به وی داده است در روزنامه ها رسانه ای میشود!
امروز علیپور کلی به امیر قلعه نویی طعنه زده و به نوعی اهانتهای را انجام داده و رسما به فاصله یک هفته مانده به یکی از حساس ترین بازی های استقلال در لیگ قهرمانان تیم را به حاشیه کشانده،و خیلی جالب اینکه مدعی شده بخاطر بازی هفته آینده استقلال در لیگ قهرمانان و به دلیل آنکه منافع ملی را باید در نظر بگیرد،فعلا قصد حرف زدن ندارم!اما بعد از این بازی ممکن است سیل خیلی ها را با خود ببرد!،اما علی فتح الله زاده که همیشه پای امیرخان در می آمد،سکوت کرده و به جایش مغداد نجف نژاد رئیس هیت مدیره جواب تندی به علیپور داده!(باز دمش گرم!)
خلاصه تیکی تاکای قلعه نویی و فتح الله زاده به دلیل کمبود یک مغز متفکر در میانه زمین استقلال کمی لنگ می زند و بهتر است بگوییم ظاهرا از کار افتاده و فقط فعلا علی فتح الله زاده است که خودش دریبل می زند،شوت می کند،کرتر می کشد و قلعه نویی را در کنار دست خود نمی بیند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 5 / 1392برچسب:باشگاه استقلال،امیر قلعه نویی،علی فتح الله زاده،مجتبی جباری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

خدا رو چه دیدی شاید در جام جهانی هم با امیرخان بازی کردی!
http://axgig.com/images/81774165059224905091.jpg
فرهاد جان؛ اینم چشم،اونم چشم!
قهرمانی در آسیا را مطمئن باش،جام جهانی را هم ان شاالله ...

مجیدی می گوید: قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا با العین در فصل 03- 2002 یکی از بهترین خاطرات و افتخارات دوران ورزشی من است ولی قهرمانی در این رقابت‌ها با استقلال برایم خیلی لذت‌بخش‌تر خواهد بود و این تنها رویای ورزشی‌ام است که هنوز برآورده نشده است. قهرمانی در رقابت‌های امسال آسیا برای من از بازی برای تیم ملی در جام جهانی ارزشمندتر است.
نکته:صحبت از جام جهانی و قهرمان شدن در لیگ قهرمانان را بگذارید کنار!فقط بچسبید به این قسمت مصاحبه کاپیتان فرهاد که گفته:
امیر قلعه‌نویی موفق‌ترین مربی ایران است. او با تیم‌های مختلف به موفقیت‌های بزرگی رسیده و در استقلال به عنوان بازیکن یا مربی همیشه یک قهرمان بوده است. امیدوارم با سرمربیگری او بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان قهرمانی برسیم.
نتیجه:فرهاد جان؛قهرمانی در آسیا را حتما با کاپیتانی تو و مربیگری امیرخان بدست می آوریم.اما خدا را چه دیدی شاید در جام جهانی 2014 نیز با همین سرمربی موفق حاضر شدی و کارنامه درخشان ورزشی خود را درخشان تر از قبلش تکمیل کنی و بعد از فوتبال خداحافظی کنی!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 5 / 1392برچسب:لیگ قهرمانان آسیا،جام جهانی 2014،فرهاد مجیدی،امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

استقلال مقابل داماش در رشت؛خدا به خیر کند!

http://axgig.com/images/20223860821780000572.jpghttp://axgig.com/images/54301833413640318131.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 5 / 1392برچسب:تصاویر ورزشی,هفته پنجم,داماش گیلان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

وقتی افشاریان هم مانند خلعتبری لنگی بودن عادل را در برنامه خودش ثابت کرد!

http://axgig.com/images/38313641251703550980.jpg

خداداد افشاریان:شما به دلیل آنکه پرسپولیسی هستید این صحنه را برای کارشناس داوری انتخاب کردید!؟
اصلا برای چی شما این صحنه را انتخاب کردید!؟
اگر قرار باشه این صحنه ها و خطاهای هند را در آیتم کارشناسی داوری بگذارید پس باید برای همه تیم و همه صحنه های مشکوک را به نمایش بگذارید!
فردوسی پور خیلی سعی کرد صحنه خطای مشکوک و دایوینگ محمد مومنی را در بازی استقلال و صبا باتری که در محوطه جریمه استقلال پنالتی لتفاق افتاد را پنالتی نشان دهد و به کارشناس برنامه اش نیزالقا کند،اما نتوانست!؟
حالا شما مختارید که قانع بشید که عادل پرسپولیسیه  یا نه!؟

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 5 / 1392برچسب:رسانه ملی,برنامه نود,کارشناس داوری,عادل فردوسی پور, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عادل جان؛پرسپولیسی هستی دیگه!؟

http://axgig.com/images/94403320704543420548.jpg


وقتی ذاتا کسی طرفدار تیمی باشه و یه رنگ خاصی علاقه داشته باشه،هر چقدر هم سعی کنه علاقه خودش را پنهان کنه،بالاخره یک جوری خودش را لو میده!
عادل فردوسی پور که دو سه سالی هست قرمزی بودنش کاملا مشخص شده و اصلا شکی در آن وجود نداره..!در برنامه نود این هفته خود خیلی تابلو خودش رو نشان داد!
وقتی با مهمان برنامه اش ابراهیم صادقی در مورد گلهای که در طول دوران بازیگریش به ثمر رسانده بود،صحبت می کرد،وقتی صادقی در یک بازی دو گل به پرسپولیس زده بود و خود عادل بعد از شنیدن نام ساشا ایلیچ،به گلهای معروف ایایچی (گلهای که از فواصل دور دریافت می کرد)اشاره کرد.
اما زمانیکه عادل در پرسیدن سوال های متفاوت از صادقی بنا بر دلایلی که نمی دانیم دچار سکته شد و به قولی کم آورد،مجددا گلهی صادقی را پخش کردند!در همین پخش مجدد وقتی گلهای که کاپیتان سایپا به استقلال زده بود را نشان می دادند عادل از مهمان برنامه اش پرسید تا به حال به پرسپولیس هم گل زدی!؟!!!!!!!!!!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 5 / 1392برچسب:رسانه ملی,برنامه نود,عادل فردوسی پور,صادقی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب