بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


سرمربی و کادر فنی تیم فوتبال باشگاه استقلال معرفی شدند

سرمربی و کادر فنی تیم فوتبال مردان این باشگاه در فصل 94-1393 به شرح ذیل معرفی شدند :
سرمربی : امیر قلعه نویی
همکاران :
1- جواد زرینچه
2- مهدی پاشازاده
3- ستار همدانی
4-کریم بوستانی : مربی دروازه بانها
5-دکتر امیر حاج قاسم : مربی بدنساز
6-ایمان عالمی : مسئول آنالیز
7-علی لطیفی : آنالیز
8- نیما رسولی
 مشاوران :
1- شاهرخ بیانی
2- سیروس دین محمدی
3- مهدی فنونی زاده
4-رضا رجبی
5- رضا نعلچه گر
در لیست فوق شاهد 10 پیشکسوت استقلال می باشیم.به نظر شما کدام باشگاه تیم فنی آن اینگونه از بین پیشکسوتانش انتخاب شده و کدام تیم این چنین به پیشکسوتان و سرمایه های خود اعتماد کرده است.
قابل توجه حسن آقا روشن و سایر پیشکسوتانی که مدعی هستند در استقلال به هم دوره ای ها و مو سفیدان استقلال توجه نمیشود و از آنها در امور مختلف باشگاه محبوبشان استفاده نمیشود.
همچنین قابل توجه بعضی از اصحاب رسانه و دوستان غرض ورزی که امیر قلعه نویی را فردی خودخواه و باند باز معرفی می کنند و مدعی هستند که این مربی دوست ندارد از همه پیشکسوتان هم دوره اش کسی موفق بشود تا احیانا جای وی را بتوانند بگیرند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 3 / 1393برچسب:پیشکسوتان استقلال،کادرفنی،امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

جرجینیهو یکی از ده بازیکن برتر تاریخ برزیل در خط قرمز!

Free Link Exchange

این هفته جرجینیهو یکی از ده بازیکن برتر تاریخ برزیل مهمان خط قرمز برنامه ورزش از نگاه دو در کشور برزیل بود!میثم زمان آبادی و اکیپ بخش خط قرمز برنامه ورزش از نگاه دو به برزیل رفته اند و قرار است در این برنامه از بزرگان فوتبال دنیا از تیم های مختلف جهان که افتخاراتی  برای کشورشان کسب کرده اند،مصاحبه های در مورد وضعیت فوتبال در برزیل،شرایط آمادگی تیم ها و همچین نظراتشان در خصوص تیم ملی ایران جویا شوند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 3 / 1393برچسب:جام جهانی 2014،بزرگان فوتبال دنیا،خط قرمز،جرجینیهو, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

نکونام اولین کاپیتان استقلالی تیم ملی در جام جهانی

Free Link Exchange

در سه دوره حضور تیم ملی ایران در جام جهانی، 5 بازیکن افتخار کاپیتانی تیم ملی را در مهم ترین تورنمنت فوتبال دنیا بدست آورده اند.
 تیم ملی در سه دوره حضور در جام جهانی 9 بازی انجام داده است که علی پروین، نادر محمدخانی، احمدرضا عابدزاده، علی دایی و یحیی گل محمدی بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر بازو بسته اند. در جام جهانی 1978 علی پروین در سه دیدار مقابل هلند، اسکاتلند و پرو کاپیتان تیم ملی بود و رود کرول (هلند)، آرچی گمیل (اسکاتلند) و هکتور چومپیتاز (پرو) نیز کاپیتان های تیم های حریف بودند. در جام جهانی 1998 در بازی اول مقابل یوگسلاوی، نادر محمدخانی با دراگان استویکوویچ مراسم آغاز بازی را برگزار گرد و در دو بازی مقابل آمریکا و آلمان نیز عابدزاده با توماس دالی و یورگن کلینزمان مقابل هم قرار گرفتند. در جام جهانی 2006 نیز در دو بازی مقابل مکزیک و آنگولا، علی دایی کاپیتان تیم ملی بود که نفرات مقابل او در تیم های حریف رافائل مارکز و فابریس آکووآ بودند. در بازی با پرتغال نیز یحیی گل محمدی بازوبند را بر بازو بست و با فیگو دست داد تا بازی آغاز شود.
نکته جالب اینکه هر 5 کاپیتان تیم ملی در جام های جهانی قبل از اینکه بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندند، پیراهن پرسپولیس را بر تن کرده اند. اما در این دوره جواد نکونام کاپیتان تیم ملی است که سابقه بازی در پرسپولیس را ندارد و اتفاقاً اولین کاپیتان استقلالی تیم ملی در جام جهانی است. باید دید نکونام می تواند با بستن بازوبند کاپیتانی حداقل در 4 بازی رکورد پروین را بشکند یا نه.
خیلی جالبه که همه فوتبالدوستان و کارشناسان و بازیکنان فوتبال جواد نکونام را یک استقلالی می دانند ،اما خیلی از هواداران این تیم از نکونام به نیکی یاد نمی کنند و شاید بهتر است بگوییم استقلالی نمی دانند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 3 / 1393برچسب:جام جهانی 2014,جواد نکونام,کاپیتان آبی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بهترین گلزن تاریخ استقلال با آبی پوشان دو ساله تمدید کرد

Free Link Exchange

آرش برهانی پیش از آغاز سفرهای خارج از کشورش در تعطیلات لیگ، مذاکراتی برای تمدید قرارداد با مسئولان استقلال داشت و به توافقاتی نیز دست یافته بود ولی قرار شد پس از بازگشت از سفرهایش قراردادش را تمدید کند.
وی روز گذشته با حضور در باشگاه استقلال مذاکرات نهایی اش را انجام داد و و قراردادش را به مدت 2 سال دیگر با آبی ها تمدید کرد.
نخستین تمرین استقلال امروز برگزار می شود و برهانی نیز در این تمرین حضور خواهد داشت
همچنین  محمد قاضی که فصل گذشته عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت با وجود پیشنهاد از تیم سپاهان تصمیم گرفت در استقلال بماند و قراردادش را به مدت دو فصل دیگر تمدید کند.
خط حمله استقلال با تمدید دو ساله آرش برهانی و محمد قاضی فعلا دست نخورده باقی مانده و باید در طی چند روز آینده شاهد پیوستن یک مهاجم نوک دیگر در کنار این دو بازیکن در جمع پسران آبی باشیم.
از آرش برهانی به عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه استقفلال بابت تمدید بدون هیچ شرط و شروطی ممنونیم و مجددا  متذکر می شویم  که بازوبند کاپیتانی چه از لحاظ سابقه و مدت بازی در استقلال و چه از لحاظ اخلاقی و چه شرایط فنی در بین بازیکنان حال حاضر برازنده و شایسته  برهانی می باشد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 3 / 1393برچسب:فصل نقل و انتقالات,آرش برهانی,محمد قاضی,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

جام ولایت هم به پرسپولیسی ها نرسید!!!

Free Link Exchange
دربازي نهايي رقابت هاي فوتبال پيشکسوتان جام ولايت دررشت تيم استقلال تهران دقايقي قبل در ورزشگاه شهيد عضدي 2 بر صفر برابر پرسپوليس تهران به برتري رسيد و مقام نخست راکسب کرد.
گلهاي اين ديدار را داوود حقدوست دردقيقه 4 وهاشم حيدري دردقيقه 27 وارد دروازه پرسپوليس کردند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 3 / 1393برچسب:پیشکسوتان فوتبال،دربی سرخآبی ها،جام ولایت, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 24 خرداد 92

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 3 / 1393برچسب:رسانه ها،مطبوعات ورزشی،روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

جام جهانی؛محل اتفاقات و اشتباهات تکراری ولی آموزنده!

Free Link Exchange

رنگ کردن زمین چمن ورزشگاه در جام جهانی برزیل،خوردن گلهای عجیب و غریب دروازه بان در دو روز ابتدای بازی ها،اشتباهات عجیب و بعضا تعمدی داوران و تاثیر گذاری آنها در نتایج پایانی هر دیدار،گل به خودی مدافعان و .... تماما از جمله مواردی بوده که در فوتبال خودمان نیز آنها را بارها و بارها مشاهده کردیم!
اما ...
شکست تیم ملی اسپانیا آنهم با 5 گل در برابر هلند درسهای خیلی زیادی برای فوتبالدوستان و کارشناسان ایرانی داشت!
بطور مثال:وقتی بازیکنان ملی پوش و یا مربیان ایرانی صحبت از خستگی و بازی های فشرده و تاثیر زیاد در نتایج نامناسب تیم های باشگاهی میکنند کارشناسان و خیلی از علاقه مندان فوتبال بازیکنان تیم های اروپایی را مثال می زنند و از برگزاری هر چند روز یک بار دیدارهایشان صحبت می کنند.
نمی دانیم  چند درصد شکست تحقیر آمیز اسپانیا مقابل هلند بابت خستگی بازیکنان اسپانیای آنهم به دلیل اینکه دو تیم باشگاهی از این کشور در فینال لیگ قهرمانان ارو.پا راه پیدا کرده بودند و به علت فاصله کم این فینال تا بازی ابتدای آنها در جام جهانی ربط داشته!؟که مطمئناکارشناسان فوتبال در این مورد بیشتر توضیح خواهند داد!
اما آنچه ما خودمان با چشم یک هوادار معمولی دیدیم خستگی و عدم طراوات در بین بازیکنان اسپانیا به خصوص در نیمه دوم دیدار با هلند  موج میزد و این موضوع کاملا بر نوع و نحوه بازی بازیکنان اسپانیا تاثیر گذاشته بود!
بازیکنان اسپانیا در نیمه اول مقابل هلند یک بازی پایاپای داشتند،اما در نیمه دوم عملا کم آوردند و متحمل یک شکست سنگین  5 بر 1 شدند!
نکته:شاید این نظریه چهار سال قبل ما به واقعیت نزدیک شده باشد ،که اشاره کرده بودیم سال 2014  سال پایان سلطه اسپانیا بر فوتبال دنیا خواهد بود! 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 3 / 1393برچسب:جام جهانی 2014,اشتباهات داوری,عدم آمادگی بازیکنان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مهرداد پولادی خواب جام جهانی را هم نمی دید!

Free Link Exchange

پولادی در کنار دژاگه و کی روش چهره های ویژه تیم ملی در جام جهانی خواهند بود
مهرداد پولادی از این به بعد با علاقه زیادی سایت متروی انگلیس را می خواند چرا که این سایت مدافع پرسپولیس را به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی ایران در جام جهانی معرفی کرده است.
به نوشته این سایت، پولادی که در دفاع چپ بازی می کند یکی از بازیکنان کلیدی کارلوس کی روش در مرحله انتخابی جام جهانی بوده.
او به خاطر عمل جراحی که روی پایش انجام داد مدتها دور از میادین بود و حالا تشنه بازی کردن است.
اشکان دژاگه و کارلوس کی روش دیگر چهره های مهم تیم ملی در جام جهانی از دید سایت مترو هستند.
پولادی در خواب هم نمی توانست ببیند که  با کمتر 3 بازی در لیگ برتر در طول یک فصل به جام جهانی برود و در این جام  روی نیمکت ذخیره ها بنشیند!
منتهی  نتنها حالا با دیگر ملی پوشان همسفر برزیل شده ،بلکه با مصدومیت بیگ زاده احتمال بسیار زیاد جز بازیکنان اصلی و فیکس به میدان خواهد رفت!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 3 / 1393برچسب:جام جهانی 2014،مهرداد پولادی،تیم ملی ایران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ایتالیا پرافتخارترین تیم جام جهانی بعد از برزیل با 4 قهرمانی

Free Link Exchange

پرافتخارترین تیم دنیا در جام جهانی بعد از برزیل که پنج قهرمانی بدست آورده،تیم ملی ایتالیا می باشد که با 4 قهرمانی در رده دوم قرارگرفته است.تعداد قهرمانی های این تیم به همراه رنگ پیراهن آن ما را یاد استقلال خودمان و چهارتایی های معروفمان می اندازد!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 3 / 1393برچسب:جام جهانی 2014,ایتالیا,پرافتخارترین تیم ملی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

صادقی:ظهرها از مسی می ترسم!

Free Link Exchange

مجری:زمانی که دو تیم ایران و نیجریه در تونل منتهی به زمین بازی هستند،چه حسی داری؟
امیر حسین صادقی:حس سرخپوستای که دارن رقص مخصوص و سنتی خودشون رو انجام می دهند و آماده مبارزه با دشمنانشون میشن!منم دقیقا همچین حسی برای جنگیدن با بازیکنان سیه چهره نتیجریه دارم!
مجری:از مسی می ترسی؟
امیر حسین صادقی:موقع ناهار و ظهرها ..آره خیلی می ترسم!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 3 / 1393برچسب:امیر حسین صادقی،تیم ملی،جام جهانی 2014, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب