بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


برنامه نود؛جولانگاه مردان سیاسی کشور

از بی تعصبی یک بازیکن جوان به تیم و هوادارانش تا تهدیدات سیاسی

برنامه نود این هفته جولانگاه مردان سیاسی کشود و تا حدودی جایگاه تبلیغات انتخاباتی نمایندگان فعلی مجلس شده بود.همچنین تهدیداتی که علیرضا دهقان رئیس کمیته ورزش و جوانان علیه وزیر ورزش داشت و اعلام کرد آقای عباسی باید به زودی خود را آماده پاسخگویی به نمایندگان مجلس و همچنین توهین های که سردار رویانیان در رسانه ملی به وی کرده باید در صحن علنی مجلس جوابگوی مجموعه عوامل زیر دستش نیز باشد.

در این مورد و صحبتهای بی تعصبانه ایمان موسوی در برنامه نود که اظهار کرده بود از سقوط تیم فجر سپاسی بخاطر بازی ندادنش و نگرفتن حق و حقوق خود از این باشگاه اصلا ناراحت نشده و اینکه قرار بود این بازیکن در ابتدای فصل به استقلال بپیوندد کلی مطلب نوشته بودم که به دلیل سیو نشدن آنها بعدا به اختصار خواهم پرداخت.

همچنین از کارشناسی داوری استقلال و نگرفتن پنالتی بر روی کرار و داخل محوطه جریمه نبودن مجیدی هنگام خطای مرتضی ابراهیمی و در آفساید بودن مجیدی هنگام دادن پاس گل به جباری فردا خواهم نوشت.


 
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 5 / 7 / 1390برچسب:برنامه نود,سیاست,استقلالی ها,محسن قهرمانی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

وقتی استقلال جوان من را یاد استقلال جوان انداخت

 

 

                           tupt37059r3idfwdbx4s.jpg 

                             Dr. Thomas M. Buchsbaum   

سلام.چند روزی بود که به دلیل مشغله های بسیار کاری و همچنین برگزاری مهمانی های که شخصیتهای سیاسی خارجی و داخلی در آن شرکت می کردند،لاجرم مجبور بودم شبانه روز سرکار باشم و حتی فرصت درست خوابیدن هم نداشته باشم چه برسد ورود در محیط اینترنت و نوشتن در وبلاگم!اما در مورد این مهمانی ها و افراد شرکت کرده در آن توضیحات مختصری می دهم که شاید برایتان جالب باشد.درروز29 ماه مبارک رمضان سفیر کشور اتریش به دعوت دایی ام برای بازدید از استان لرستان به میزبانی مجتمع تفریحی عطرستان بروجرد و هتل عطر خرم آباد به این استان دعوت شده بود.

 

 

 


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 5 / 7 / 1390برچسب:,سفیر اتریش-ناصرحجازی,استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سالروز تاسیس باشگاه استقلال / ایول به خودم که ...!

                                   http://alisorkh.persiangig.com/LOGO/Esteghlal.png

 

        سالگرد تاسیس پرافتخار ترین تیم ایران و آسیا 

 

                     استقلال بزرگ 

 

                برآبیدلان و آبی پوشان مبارک  باد

 

 

نکته مهم :

وقتی ابن تبریک را داشتم می نوشتم به تاریخ 4 مهر ماه و سالروز تاسیس باشگاه استقلال لحظاتی شک کردم.چون رسانه های کشور زیاد بر روی این نکته اصلا مانور نداده بودن و حتی روزنامه استقلال جوان،سایت رسمی باشگاه و کانون هواداران هم خبری در این مورد روی خروجی خود نگذاشته بودن!

به خودم گفتن یعنی من هوادار ساده استقلالی از مسئولان باشگاه استقلال و سایت های خبری،مطلع ترهستم و اشتباه نکرده ام؟!اما وقتی دیدم هومن جعفری با یک روز تاخیر در این مورد مطلبی در یادداشتهای مدیر کافه اش نوشت،یا روزنامه استقلال جوان تیتر زد کیک تولد را جباری برید؛متوجه شدم که باید به خودم افتخار بکنم که یک استقلالی اصیل ووقت شناس هستم و سالروز تولد تیمم را فراموش نکرده ام !

          پس با کمال احترام به تمام استقلالیها یک نوشابه برای خودم باز میکنم و می نویسم؛

 

     ایول امیرخادم،ایول استقلالی اصیل،دست مریزاد امیر با تعصب

 

     هوهو...امیرکاستاکورتا! امیرتیمت را بردار بیا! امیراول بشی

     آخربشی دوستت داریم ! و...                 

                                                                     موفق باشید.

 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 7 / 1390برچسب:تاسیس,استقلال,پرافتخارترین,نوشابه,امیرخادم با تعصب, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

7+8 = تداوم در صدرنشینی

                                   http://alisorkh.persiangig.com/LOGO/Esteghlal.png

استقلال سایپا 0

بازیکنان استقلال در بازی با سایپادر حالی 3 امتیاز با ارزش دریافت کردند که در این بازی اصلا در حد خود ظاهر نشدن و اگر نبوغ و مهارت مجیدی و جباری دو بازیکن با تجربه این تیم نبود،معلوم نبود که استقلال بتواند این بازی را به سود خود به پایان ببرد. بازیکنان استقلال در دیدار با سایپا انگار همان غروری که فقط مخصوص بازیهای است که بعد از بردن در دربی به بازیکنان تیم دست می دهد و قبلا در موردش مفصل صحبت کرده ایم،دچارش شده بودند و فکر می کردند به سادگی می توانند از سد تیم جوان و دونده سایپا بگذرند.

از طرفی هم مجید صالح سرمربی تیم سایپا یک تاکتیک بسته را برای این بازی در نظر گرفته بود و از بازیکنانش خواسته بود که چشم به ضد حملات داشته باشند.

در این بازی جنگ بر سر تصاحب توپ بیشتر در میانه میدان بود و جای که استقلال غیبت کیانوش رحمتی را بخاطر سه اخطاره بودن به خوبی احساس کرد و متوجه این قضیه شد که نبود هر کدام از این زوج هماهنگ _کیا با آندو _در میانه میدان،روز سختی را در برابر هافبکهای حریفش خواهد گذراند.
در این بازی باز استقلالی ها از طرف داوری دچار ضرر شدند و با تخفیف به قهرمانی استقلالی!! می توان گفت یک پنالتی بر روی جاسم کرار را نگرفت و اگر یک مقدار با تعصب تر بخواهیم به داوری این بازی نگاه کنیم خطای روی فرهاد مجیدی که توسط مرتضی ابراهیمی بی معرفت صورت گرفت روی خط یا درون محوطه جریمه صورت گرفت و جریمه آن هم یک پنالتی به سوی استقلال بود.
همچنین خطاهای واضح و بظاهر عمد بازیکنان سایپا بر روی کرار و مجیدی را خیلی سوت نزد و اگر هم خطای اعلام می کرد از کارتهای رنگی خبری نبود.قهرمانی با سوتهای که نمی زد و یا صحبتهای که با تهدید و خشونت خاصی همراه بود،بدجوری بر روی اعصاب و روان بازیکنان استقلال و کسانی که بر رویشان خطا رخ داده بود و وی سوت هم زده بود،راه می رفت!
قهرمانی یک اخطار بیهوده هم به ستاره این روزهای استقلال فرهاد مجیدی به خاطر اعتراض داد و مجیدی را سه کارته کرد تا اشتباهات داوری خود را تکمیل کرده باشد و همچنین ما استقلالی ها را هم بابت ندادن داوری دربی به وی را خوشحال کرده باشد!

همچنین باید به چند نکته دیگر هم اشاره کنم؛مانند بازی ناجوانمردانه بازیکنان سایپا در برخی از دقایق بازی که وقتی بازیکن خودشان بر روی زمین افتاده بود از میانه زمین بازی را ادامه دادند و حتی داشتند موقعیت خطرناکی هم بر روی دروازه استقلال خلع می کردند،اما وقتی همان توپ برگشتی را استقلالیها داشتند به سمت دروازه سایپا به یک ضد حمله تبدیل می کردند همان بازیکن مصدوم که تا نیمه از زمین بلند شده بود دوباره خودش را بر روی زمین انداخت و دیگر بازیکنان سایپا از مجیدی می خواستند که توپ را به بیرون بزند.

در مورد دیگری هم وقتی جاسم کرار بر روی زمین افتاد و مصدوم شده بود بازیکنان این تیم با وجود دیدن این صحنه به بازی ادامه دادند و سوت داور مانع عدم پیشروی بازیکنان سایپا شد.حتی در صحنه دیگری مرتضی ابراهیمی مدافع بی معرفت سایپا در زمان درگیری بر سر تصاحب توپ که با مجیدی داشت،بعد از زدن ضربه توسط خودش در ادامه دست فرهاد مجیدی را در حالیکه توپ در جای دیگری از زمین بود گرفته بود و رها هم نمی کرد و وقتی با اعتراض فرهاد روبرو شد با دست به شانه های فرهاد زد و زیر لب یک چیزی هم به مجیدی گفت که آنرا نمی شد تشخیص داد.البته فرهاد چند دقیقه بعد در نزدیکی خط کرنر دو سه بار سر توپ زد و یک جورایی اسکلش کرد و یک خطا درست روی خط محوطه از وی گرفت که داور آنرا پنالتی تشخیص نداد و خطای اعلام شده را فرهاد با عصبانیتی خاص جوری به توپ ضربه زد که از کنار خط طولی توپ به اوت رفت و بازیکنان سایپا با انداختن اوت بازی را به جریان انداختند.


در نهایت باید در مورد این بازی نوشت که استقلال دوباره در روزی که زیاد خوب بازی نمی کرد از تجربه و هوش دو بازیکن شماره 7 و 8 خود بهره کافی برد و برای سومین بازی متوالی توسط مجتبی جباری و پاس فرهاد مجیدی به گل رسید.باید بگوییم که استقلال با  توجه به درخشش دو بازیکن خوب خودش و دیگر بازیکنان ستاره اش می تواند تا قهرمانی همین گونه ادامه بدهد و در نهایت بر قله قهرمانی لیگ قرار بگیرد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 7 / 1390برچسب:صدرنشینی,استقلال,سایپا,جباری,مجیدی,محسن قهرمانی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ما که پرسپولیسی نیستیم!

وقتی می گویند ناصر حجازی با تمام کسانی که در این فوتبال هستند فرق داشت، بابت همین صداقت در رفتار و گفتارش بود. به شخصه یادم نمی‌آید ایشان در مورد موضوعی صحبتی کرده باشد و مثال و یا مصداقی برایش نیاورده باشد. هر وقت در مورد کسی می‌خواست صحبت کند آن‌قدر وجودش را داشت که وقتی می‌گفت "مربی می‌شناسم که در فینال جام حذفی با بازیکن تیم مقابل تبانی کرده" نام وی را به زبان بیاورد.

اما حالا می‌بینیم که بعضی مربیان مثل مایلی کهن برای فرار کردن از بحران نارضایتی هواداران خود و منحرف کردن موقتی ذهن طرفدارشان شروع کرده به صحبت از تبانی مربی استقلالی‌ها در فینال جام حذفی!

نمی‌دانم این چه رفتاری است که تازه در فوتبال ما مد شده و هر وقتی کسی در مسائل مختلف کم می‌آورد و نمی‌تواند پاسخ‌گوی موضوعاتی که قبلا به آنها اشاره کرده باشد، می‌خواهد افکار عمومی را منحرف کند. آقای مایلی کهن تیمتون خوب نتیجه نگرفته است و یا تماشاگرانتان به هواداران تیم مقابل (ملوان) توهین کرده‌اند و حالا که می‌خواهید از فشار مطبوعات و بازیکنان و مربیان تیم حریف مبنی بر اینکه شما که در تبریز به خاطر فحاشی به داور بازی به گریه افتادید،حالا که فحاشی هوادارانتان به بازیکنان و هواداران ملوان را دیدید و چرا زیر گریه نزدید؟

با کشیدن موضوع جام حذفی و فینالی که استقلال با داماش داشته می‌خواهید از فشار آن‌ها بابت این اعتراضات کم کنید!رفتید صحبت از یک فینال قدیمی و تبانی مربی تیم استقلال با بازیکن تیم حریفش کرده اید(که امسال بدجوری باید در مقابل این تیم تاوان این تهمت‌هایتان را پس بدهید!_دیدیم که 2تا خوردن و چند تا هم نخوردن_)آقای مایلی کهن دیگر این‌جور حقه‌ها قدیمی شده و آن‌قدر در باب این فینال صحبت‌های بیهوده شده که شما نفر آخرینش باشید! لطف کنید بروید به تیم خودتان برسید و به یک تیم قدیمی و ریشه دار که مکتب و قدمت فوتبالش خیلی بیشتر از تیمی است که شما در آن مشغول می‌باشید (استقلال با مکتب 65 ساله اش) از این‌جور انگها نچسباندید و ذهن هواداران معترض خود و مجموعه‌ی باشگاه ملوان بخاطر اعتراض به فحاشی‌های که تماشاگران منتسب به تیمتان متهم به این بی نزاکتی هستند به انحراف نکشید و بروید تیم خودتان را درست کنید که تماشاگرانتان از دقیقه 60 بازی نام کسی دیگر را صدا نزنند.

شما چطور می‌خواهید در این ماه مبارک جواب این خیل طرفداران استقلال را بدهید!؟شما فکر می‌کنید چون دست هیچ کس آتوئی نداده‌اید و احتمالا خلافی مرتکب نشده‌اید هر کاری دوست دارید می‌توانید بکنید و به هر کس و هر مجموعه‌ای هر تهمت ناروایی که می‌خواهید بزنید!؟فرضا اگر تمام گفته‌های شما درست باشد،چرا آن‌ها را در کمیته انضباطی و با اسناد و مدارکش بازگو نمی‌کنید و می‌خواهید در میان چندین میلیون هوادار ایشان، آبروی وی را ببرید! این است ستار عیوب بودن شما؟با اینکه اصلا شکی نداریم که تیممان با قدرت خودش قهرمان شده و تیم‌هایی از این دست نمی‌توانستند در تهران مقابل تیم مقتدر و قوی آن ‌روزهایمان کاری از پیش ببرند!بین ما استقلالی‌ها با این جور صحبت‌های بی در و پیکر و مغرضانه شما اختلاف نمی‌افتد و مثل همیشه به تیم وکادرفنی و بازیکنان خود اعتماد کامل داریم و هر کسی برای تیم محبوبمان به اندازه ارزنی خدمت کرده باشددوستش داریم.

چه برسد به امیر خان قلعه نویی که روی سرمان حلوا حلوایش می کنیم و قربان دست و پای بلوریش هم می‌رویم!

 شما خودتان را هم بکشید با آن مقام سومی که با نسل طلایی فوتبال ایران در آسیا گرفتید نمی توانید منکر ارزش‌های فنی ایشان و تیم استقلال شوید. لطفا بروید به تیم خودتان برسید و تماشاگران خودتان را راضی نگه دارید، چون ما مثل شما پرسپولیسی عجول و بی جنبه نیستیم.


 
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 7 / 1390برچسب:استقلال,مایلی کهن,تبانی,قهرمانی,ناصرحجازی,تهمت, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

به راستی چه زود ناصرخان را فراموش می کنیم!

ggxrjxq6w3ovtt2m3eg.jpg

بعد از فوت ناصر حجازی عزیز؛روزنامه خبرورزشی قول داد که در دوم هر ماه از وی یک خاطره یا مصاحبه منتشر نشده و یا ویژه چاپ کند.الحق هم طی این چند ماه این کار را انجام داد.اما دوم ماه مهر به مناسبت شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) تعطیل رسمی بود و به همین دلیل نتوانستند در این روز روزنامه ای در بیاورند تا مصاحبه ای از ناصرخان فقید در آن کار بکنند.اما طبق عرف و روالی که باید صورت بگیرد انتظار داشتیم این مصاحبه با یک روز تاخیر در روز سوم مهر ماه در روزنامه چاپ شود که متاسفانه خبرنگار خوش ذوقی که قول داده بود هر ماه به احترام ایشان این کار را انجام دهد،زیر قولش زد و امروز که چهارم ماه است از ناصر حجازی مصاحبه ای را رویت کردیم.
این درحالی بود که روز سوم مهرماه مصاحبه ی نیم صفحه ی با کریم باقری در صفحه ده کار کرده بودند.
با توضیحات فوق خواستم به این موضوع را یادآوری کنم که ما ایرانی ها دست به شعار دادن هایمان حرف ندارد!یعنی خودمان هزار جور کاری را انجام می دهیم و بعد دیگران را از همان کارها منع می کنیم.خودمان سیگار می کشیم و بعد اگر دست کسی سیگاری ببینیم شروع می کنیم به نصیحت کردن و گفتن عوارض سیگار کشیدن بر سلامتی طرف و حتی کارشناس و متخصص ریه و دندان و پوست میشویم تا توضیحاتی که به طرف مقابل می دهیم را قبول کند.
در همین خبرورزشی بارها از نویسندگان مختلف آن خوانده ام که چرا به فلان مربی،عکاس، هوادار و ....که در بستر بیماریست و یا مشکلات مالی و خانوادگی دارد مسئولان سری نمی زنند و کاری نمی کنند.یا اینکه دایما از شعار پهلوان زنده را عشق است استفاده می کنند و می گویند چرا فلان بازیکن ملی ما که دارد فرضا با تاکسی کار می کند و یا پیتزا فروشی زده نباید در تیم خود صاحب پست و مقامی باشد ولی فلان کس در این تیم مشغول خدمت به هوادران فلان تیم می باشد!؟
یا اینکه وقتی یکی از پیشکسوتان ورزش دار فانی را وداع می کند دوباره برای توضیح دادن آنها که این شخص فوت کرده کی بوده و برای ورزش چکار کرده بوده و به چه شهره و معروف شده بوده می پردازند و دوباره از مسئولان گله می کنند و شعار ما ایرانی های مرده پرست را سر می دهند و می نویسند؛که چرا تا قبل از اینکه وی بمیرد به حال و روزش رسیدگکی نکرده اند و حالا آمده اند تا با مرده او یا مجالس ختم و چهلم وی شرکت کنند تا عکسی از آنها گرفته شود و با چاپ شدن تصاویر خودشان را به مردم نشان داده باشند.
اما خودشان به حرفها و قول و قرارهای که می دهند عمل نمی کنند و یا یادشان می رود. یا اینکه بهانه های بنی اسرائیلی می آورند که فرضا چون روز تعطیل بوده و روز بعدش هم لیگ می خواسته به جریان بیافته و یا چون طی این دو روز تعطیلی خبرهای زیادی برای کار کردن داشته اند نتوانسته اند به قول قرار خود پایبند باشند.ما مخاطبین زبان بسته__البته خودم را نمی گویم!چون زبان من درازتر از حد معقول هم می باشد و این کاستی ها را به زبان می آورم و اگر صد سال دیگر هم زنده بمانم و کاستی و اهمالی ببینم به آن اشاره میکنم و مورد انتقاد قرار می دهم _از این دست بهانه های جور واجور را می بینیم و می شنویم و مثل همیشه یادمان می رود که چه قول و قرارهای با هم گذاشته بودیم.
امروز با یک روز تاخیر بد قولی میکنیم و در ماه بعد سه روز و ..... و در نهایت باید بعد از اولین سالگرد ایشان باید بگوییم:


راستی ناصرخان را به این زودی فراموش کردید!؟ 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 7 / 1390برچسب:ناصرحجازی,شعار,فراموشی,قول و قرار, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

معرفت بازیکنان و خوش مشربی فتح الله زاده

الحق و انصاف باید بگوییم که به جز معدودی از بازیکنان استقلال اکثرا امسال با وجود مشکلات مالی ی که مدیرانشان با آن دسته و پنجه نرم می کردند خیلی با باشگاه راه آمدند و معرفت به خرج دادند و به خاطر مشکلات مالی تیمشان را به حاشیه نبردند.
وقتی این کار بازیکنان استقلال جلوه بیشتری پیدا میکند که تیمشان در صدر جدول قرار دارد و مانند بازیکنان رقیب که همین وضعیت مشابه استقلال را دارند در ته جدول دست و پا نمی زنند.
بجز یکی دو مورد اعتراض بازیکنان بخاطر پرداخت نشدن اقساط قرار داد شان _که البته ممکن است مشکلات مالی زیاد باعث اعتراض همین یکی دو نفر شده بوده_بچه های تیم در تمرینات و مسابقات با تمام قدرت ظاهر شده اند و هیچ کم فروشی از آنها دیده نشده است.واقعا باید از این بازیکنان که دندان روی جگر گذاشتن و برای تیم حاشیه درست نکردند تشکر کنیم.
اما مهم ترین دلیل این همکاری بازیکنان با باشگاه استقلال را باید در وجود و حضور مدیر عاملی بدانیم که با تمام بی انصافی های که در موردش می شود  با تمام وجود  و دار و ندارش همیشه سعی کرده بازیکنان را راضی نگاه دارد و این  حساب خالی باشگاه  را دائما چماقی نکرده بر سر بازیکنانش و تا توانسته کنار تا حدودی مشکلات مالی بازیکنان را در مواقع خاص حل کرده است.
یکی از خصوصیات حاج آقا فتح الله زاده این است که وقتی می بیند پولی دیگر در بساط نداره تا به بازیکنانش بپردازد و ممکن است تیم بخاطر همین معضل بی پولی دچار حاشیه های گوناگون بشود،با زبان خوشی که دارد سعی کرده با بازیکنان یک جوری را بیاید و آنها را راضی نگاه دارد.
در مصاحبه های گوناگون ایشان با نشریات ورزشی و  رسانه ملی بارها دیدیم که حاجی فلان بازیکن را پسر خود نامیده و یا از فلان بازیکن آنقدر تعریف و تمجید کرده است که دیگر آن بازیکن مورد نظر در معذورات اخلاقی قرار گرفته و اصلا مشکلاتی که داشته را فراموش کرده است. این زبان دلنشین  حاجی و رفتار و منش خوش مشرب گونه اش یکی از هنرهای است که هر مدیر عاملی ندارد و می شود تفاوت مدیران باتجربه و کارکشته را در همین موارد ریز اما مهم پیدا کنیم.وقتی می گویند فتح الله زاده مدیر عاملی است که حتی شاید از بازیکنان و کادر فنی تیم در  قهرمانی های استقلال بیشترین نقش را داشته است و یعنی همین که در سطرهای بالا توضیح دادم.حاج آقا فتح الله زاده واقعا جز کسانیست که حتی می توانیم فوتبال ایران را به دستان وی بسپاریم و بعد از چند سال پیشرفت محسوسی که ایجاد شده را با چشمان خود ببینیم.. 


 
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 7 / 1390برچسب:فتح الله زاده,معرفت,استقلال,قهرمانی,افتخارات, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

همکاران سیاسی سابق وزیر در هیئت مدیره سرخابی ها!

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بابت مشکلات مالی ی که دارنددر این ایام،سخت ترین لحظات خود را می گذرانند.

حالا که اعضا هیئت مدیره دو تیم مشخص شده است و اکثر این افراد از چهره های سیاسی و پر نفوذ کشور می باشند،می توانند با کمکهای مالی یا بودجه ای که وزرارت ورزش برای این دو باشگاه بگیرند، خودشان را تا حدودی نزد هوادران،بازیکنان و کادرفنی محبوب کنند و با حل کردن مشکلات مالی بازیکنان باعث هرچه بهتر شدن روند حرکتی دو تیم پایتخت نشین شوند.یعنی با تزریق بودجه به استقلال بازیکنان و کادرفنی این تیم را سارژ کرده و باعث بهتر بازی کردن آنها از وضعیت فعلی و در باشگاه پیروزی باعث بهبودی در عملکرد فنی بازیکنان و در نتیجه کسب نتایج بهتر بشوند.
وقتی وزیر ورزش این افراد را برای سرخابی ها انتخاب می کرد،باید به فکر این روزها و مشکلات مالی که این دو تیم از قبل دست و پنجه نرم میکردند،بوده باشد.چون وقتی اعضای انتخاب وزیر در جریان اداری باشگاههای خود قرار بگیرند و با تحقیق ها و تحلیل های که می کنند متوجه مشکلات مالی تیمشان می شوند مجبورند که از وزراتخانه ای که از زیر مجموعه آنها می باشند کمک بخواهند تا بتوانند مشکلات تیم و بازیکنان را حل کنند.
خوب وقتی ما هواداران می بینیم که بازیکنانمان از وضعیت موجود راضی هستند و دیگر هیچگونه مشکلی ندارند و نمی توانند بهانه های جور واجور بگیرند ،خوشحال می شویم.همچنین اگر این رضایت بازیکنان و کادر فنی با بازی های بهتر وگرفتن نتایج درخشان ترهمراه بشود،درنتیجه باعث میشود؛این افراد سیاسی نزد ما هواداران محبوبتر جلوه کنند و از حمایتهای ویژه تری برخوردار شوند.
با این روشی که در بالا اشاره کردم چهره های سیاسی کشور تبدیل به افرادی محبوب می شوند و خود به خود  این مسئله باعث می شود که در کارهای مربوط به شغل اصلیشان موفق تر شوند

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 7 / 1390برچسب:هیت مدیره,سیاست,محبوبیت,وزیر, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آنچه نباید میشد،بالاخره شد!/افتضاحات ملی تکمیل شد

                                              

سپاهان موفق شد در دیدار رفت که 23 شهریور برگزار شد، با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد.


کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد رحمان احمدی از سپاهان باید به دلیل دریافت دو کارت زرد متوالی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2011 که در تیم پیروزی تهران بازی می‌کرد، در دیدار مقابل السد قطر محروم می‌شد.
وی در بازی اول مقابل الاتحاد عربستان اولین کارت زرد خود را دریافت کرد و در دیدارمقابل الوحدت امارات (آخرین بازی پیروزی در این رقابت‌ها) نیز دومین کارت زرد را از سوی داور بازی دریافت کرد.

برطبق ماده 69 بند الف قوانین رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2011، ماده 17 بند 3 و ماده 38 بند یک و چهار قوانین انضباطی AFC محرومیت احمدی باید در دور رفت مسابقات مرحله یک‌چهارم نهایی لحاظ می‌شد.
علاوه بر اینکه نتیجه بازی 3 بر صفر به سود السد قطر اعلام می‌شود، جریمه هزار دلاری برای تیم سپاهان در نظر گرفته شد و این بازیکن در بازی برگشت مقابل السد محروم خواهد بود. سپاهان این حق را دارد که تا 3 روز درخواست تجدید نظر کند.

 بازی برگشت میان دو تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی در ورزشگاه السد 6 مهر برگزار خواهد شد


 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 7 / 1390برچسب:سپاهان,افتضاح ملی,باشگاههای آسیا, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آقای حسن زاده به نقاط مثبت هواداران هم توجه کنید

                                                     
حسن زاده طی مصاحبه ی درباره انتقاد پرویز مظلومی نسبت به رای کمیته انضباطی در مورد دربی گفت:خطاب به مظلومی که پیشکسوت این فوتبال است باید بگویم که کمیته انضباطی بر اساس آیئن نامه او را جریمه کرده است. خود او در برنامه ورزش و مردم هم به مداخله اش به درگیری دو بازیکن قرمز و آبی اشاره کرد و گفت از روی حسن نیت این کار را کرده اما مظلومی باید بداند که مداخله او اگر چه برای حسن نیت بوده اما جرم به شمار می رود. کمیته انضباطی برای وی چنین جریمه ای را در نظر گرفت تا در آینده چنین مداخله ای در کنار زمین نداشته باشد.

وی افزود: اگر در آن لحظه که مظلومی چنین مداخله ای کرد بازیکن قرمز که عصبی بود تعرضی به سرمربی استقلال می کرد آیا مظلومی مدعی نمی شد که چرا کمیته انضباطی حواسش به این اتفاقات نیست؟ در گزارش داور مطلبی بابت مداخله مظلومی در درگیری دو بازیکن نبود. من خودم در بررسی هایم در فیلم بازی تعمدا روی این موضوع دست گذاشتم تا مظلومی بداند که نباید حتی برای حسن نیت جرم کند.

حسن زاده تاکید کرد: مظلومی باید بداند که کمیته انضباطی به او لطف کرد که این تنبیه را در نظر گرفت. ضمن اینکه او در برنامه تلویزیونی ناشیانه صحبت کرد و به نهاد فدراسیون با گفتن این جمله که "اگر پول نیاز دارند بگویند بدهیم،" توهین کرد. در این خصوص اگر روسای فدراسیون شکایتی داشته باشند به این حرف هم رسیدگی می کنیم.

رئیس کمیته انضباطی تصریح کرد: ایشان بهتر است مراقب صحبت های خود باشد. بهتر است اگر مظلومی پول دارد آن را صرف بنیادهای خیریه کند که نیازمند هم هستند نه اینکه به نهادی مثل فدراسیون چنین حرفی بزند. مسلم است وقتی کمیته انضباطی برای کسی جریمه در نظر می گیرد افراد ناراحت می شوند ولی ما نمی توانیم به خاطر ناراحتی افراد قانون را رعایت نکنیم.

تحلیل:اینکه رئیس کمیته انضباطی با گیر دادن به دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس می خواهد مثلا گربه را دم حجله بکشد،در آن شکی نیست!

اما مردم خیلی خوب متوجه می شوند که وقتی یک مربی تیمش دو بر صفر جلو است و بازی در دقایق پایانی خود می باشد،نیاز به جنجال به پا کردن و یا وقت کشی با اینگونه رفتارها ندارد!

آقای حسن زاده با این جریمه ای که برای مظلومی و هواداران استقلال که هیچ گونه اعتراض یا فحاشی به تیم حریف و داوری نکردند و تنها گناهشان اعتراض به پخش سرود باشگاه پیروزی بوده_که البته بنده این کار هواداران استقلال را نپسندیدم و حتی در استادیوم از کنار دستیان خود می خواستم که اعتراض نکنند!چون پرسپولیس میزبان بوده و حق دارد از میزبانی خود استفاده کند،دقیقا مثل فصل قبل تیم خودمان که در زمان میزبانی سرود استقلال را پخش کردیم_نشان داد فعلا نباید زیاد بر روی عدالت وی حساب کنیم و یا حداقل ایشان جز کسانی هستند که فقط نقاط منفی یک رویداد را می بینند و به جنبه های مثبت و خوبش توجهی نمی کنند!

منظور این است که چرا رئیس کمیته انضباطی چرا هواداران استقلال را که در چند بازی قبلی خود در تهران هیچ گونه مشکلی ایجاد نکردند یک تشویق خشک و خالی انجام نداد!؟حتما وقتی وظیفه ای بر دوش کسی محول میشود دیگر درست انجام دادن آن نیازی به تشکر ندارد!؟

 

رفع حاجت به روش جان نگودی!

اسماعیل حسن زاده امروز (دوشنبه) تاکید کرد: در آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال وقوع چنین حرکت هایی پیش بینی شده است.البته هنوز فیلم یا گزارش دقیق از حرکت این بازیکنان به دست ما نرسیده است و قطعا پس از محرز شدن این مسئله با بازیکنان برخورد می شود. 
 رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال افزود: هنوز معلوم نیست حرکت این بازیکنان شامل ماده 23 کمیته انضباطی می شود یا ماده 42. حرکت بازیکنان شاهین موجب انزجار مردم از فوتبال می شود و به خاطر همین مسئله با آنها برخورد می کنیم.
حسن زاده یادآور شد: اصرار داریم تا هر چه سریعتر گزارش های مربوط به این اتفاق به دستمان برسد و به احتمال زیاد تا فردا حکم نهایی را صادر می کنیم.
روز گذشته و در جریان دیدار شاهین بوشهر و شهرداری در تبریز، کیانی و منیعی بازیکنان شاهین هنگام گرم کردن در کنار زمین با حرکت غیر اخلاقی خود،‌حرکت ''''جان نگودی'''' بازیکن اسبق ابومسلم را زنده کردند.


 

 


نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 7 / 1390برچسب:کمیته انضباطی,جان نگودی,شاهین بوشهر,مظلومی,هواداران استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب