بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مسی کودک هوادارش را ضایع کرد

پیش از این دیدار تیم های آرژانتین و بوسنی در تونل منتهی به زمین بازی ورزشگاه ماراکانای شهر ریودوژانیرو در حالی که بازیکنان و داوران خود را برای رفتن به میدان آماده می‌کردند، کودکی برزیلی از میان کودکانی که برای خوشامدگویی به اعضای دو تیم صف کشیده بودند جدا شد، نزد مسی آمد و دست خود را دراز کرد تا به مهاجم بارسلونا دست بدهد اما مسی بی تفاوت از کنار او گذر کرد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 3 / 1393برچسب:جام جهانی 2014،لیونل مسی،هواداران فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

هافبک ملی پوش آینده دار با استقلال به توافق رسید

ظاهرا سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی جوانان که یکی از چهره‌های سرشناس تیم علی دوستی به حساب می‌آید از طریق پدر خود با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسید. این بازیکن که در پست هافبک وسط بازی می‌کند از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشت ولی قرار است طی روزهای آینده قرارداد خود را با آبی ها به امضا برساند. استقلال تاکنون امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده، میلاد فخرالدینی، محمدرضا خرسند نیا و فرزین گروسیان را به خدمت گرفته است.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 3 / 1393برچسب:فصل نقل و انتقالات،سعید عزت اللهی،استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سرمربی و کادر فنی تیم فوتبال باشگاه استقلال معرفی شدند

سرمربی و کادر فنی تیم فوتبال مردان این باشگاه در فصل 94-1393 به شرح ذیل معرفی شدند :
سرمربی : امیر قلعه نویی
همکاران :
1- جواد زرینچه
2- مهدی پاشازاده
3- ستار همدانی
4-کریم بوستانی : مربی دروازه بانها
5-دکتر امیر حاج قاسم : مربی بدنساز
6-ایمان عالمی : مسئول آنالیز
7-علی لطیفی : آنالیز
8- نیما رسولی
 مشاوران :
1- شاهرخ بیانی
2- سیروس دین محمدی
3- مهدی فنونی زاده
4-رضا رجبی
5- رضا نعلچه گر
در لیست فوق شاهد 10 پیشکسوت استقلال می باشیم.به نظر شما کدام باشگاه تیم فنی آن اینگونه از بین پیشکسوتانش انتخاب شده و کدام تیم این چنین به پیشکسوتان و سرمایه های خود اعتماد کرده است.
قابل توجه حسن آقا روشن و سایر پیشکسوتانی که مدعی هستند در استقلال به هم دوره ای ها و مو سفیدان استقلال توجه نمیشود و از آنها در امور مختلف باشگاه محبوبشان استفاده نمیشود.
همچنین قابل توجه بعضی از اصحاب رسانه و دوستان غرض ورزی که امیر قلعه نویی را فردی خودخواه و باند باز معرفی می کنند و مدعی هستند که این مربی دوست ندارد از همه پیشکسوتان هم دوره اش کسی موفق بشود تا احیانا جای وی را بتوانند بگیرند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 3 / 1393برچسب:پیشکسوتان استقلال،کادرفنی،امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

نکونام اولین کاپیتان استقلالی تیم ملی در جام جهانی

Free Link Exchange

در سه دوره حضور تیم ملی ایران در جام جهانی، 5 بازیکن افتخار کاپیتانی تیم ملی را در مهم ترین تورنمنت فوتبال دنیا بدست آورده اند.
 تیم ملی در سه دوره حضور در جام جهانی 9 بازی انجام داده است که علی پروین، نادر محمدخانی، احمدرضا عابدزاده، علی دایی و یحیی گل محمدی بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر بازو بسته اند. در جام جهانی 1978 علی پروین در سه دیدار مقابل هلند، اسکاتلند و پرو کاپیتان تیم ملی بود و رود کرول (هلند)، آرچی گمیل (اسکاتلند) و هکتور چومپیتاز (پرو) نیز کاپیتان های تیم های حریف بودند. در جام جهانی 1998 در بازی اول مقابل یوگسلاوی، نادر محمدخانی با دراگان استویکوویچ مراسم آغاز بازی را برگزار گرد و در دو بازی مقابل آمریکا و آلمان نیز عابدزاده با توماس دالی و یورگن کلینزمان مقابل هم قرار گرفتند. در جام جهانی 2006 نیز در دو بازی مقابل مکزیک و آنگولا، علی دایی کاپیتان تیم ملی بود که نفرات مقابل او در تیم های حریف رافائل مارکز و فابریس آکووآ بودند. در بازی با پرتغال نیز یحیی گل محمدی بازوبند را بر بازو بست و با فیگو دست داد تا بازی آغاز شود.
نکته جالب اینکه هر 5 کاپیتان تیم ملی در جام های جهانی قبل از اینکه بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندند، پیراهن پرسپولیس را بر تن کرده اند. اما در این دوره جواد نکونام کاپیتان تیم ملی است که سابقه بازی در پرسپولیس را ندارد و اتفاقاً اولین کاپیتان استقلالی تیم ملی در جام جهانی است. باید دید نکونام می تواند با بستن بازوبند کاپیتانی حداقل در 4 بازی رکورد پروین را بشکند یا نه.
خیلی جالبه که همه فوتبالدوستان و کارشناسان و بازیکنان فوتبال جواد نکونام را یک استقلالی می دانند ،اما خیلی از هواداران این تیم از نکونام به نیکی یاد نمی کنند و شاید بهتر است بگوییم استقلالی نمی دانند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 3 / 1393برچسب:جام جهانی 2014,جواد نکونام,کاپیتان آبی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بهترین گلزن تاریخ استقلال با آبی پوشان دو ساله تمدید کرد

Free Link Exchange

آرش برهانی پیش از آغاز سفرهای خارج از کشورش در تعطیلات لیگ، مذاکراتی برای تمدید قرارداد با مسئولان استقلال داشت و به توافقاتی نیز دست یافته بود ولی قرار شد پس از بازگشت از سفرهایش قراردادش را تمدید کند.
وی روز گذشته با حضور در باشگاه استقلال مذاکرات نهایی اش را انجام داد و و قراردادش را به مدت 2 سال دیگر با آبی ها تمدید کرد.
نخستین تمرین استقلال امروز برگزار می شود و برهانی نیز در این تمرین حضور خواهد داشت
همچنین  محمد قاضی که فصل گذشته عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت با وجود پیشنهاد از تیم سپاهان تصمیم گرفت در استقلال بماند و قراردادش را به مدت دو فصل دیگر تمدید کند.
خط حمله استقلال با تمدید دو ساله آرش برهانی و محمد قاضی فعلا دست نخورده باقی مانده و باید در طی چند روز آینده شاهد پیوستن یک مهاجم نوک دیگر در کنار این دو بازیکن در جمع پسران آبی باشیم.
از آرش برهانی به عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه استقفلال بابت تمدید بدون هیچ شرط و شروطی ممنونیم و مجددا  متذکر می شویم  که بازوبند کاپیتانی چه از لحاظ سابقه و مدت بازی در استقلال و چه از لحاظ اخلاقی و چه شرایط فنی در بین بازیکنان حال حاضر برازنده و شایسته  برهانی می باشد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 3 / 1393برچسب:فصل نقل و انتقالات,آرش برهانی,محمد قاضی,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

جام ولایت هم به پرسپولیسی ها نرسید!!!

Free Link Exchange
دربازي نهايي رقابت هاي فوتبال پيشکسوتان جام ولايت دررشت تيم استقلال تهران دقايقي قبل در ورزشگاه شهيد عضدي 2 بر صفر برابر پرسپوليس تهران به برتري رسيد و مقام نخست راکسب کرد.
گلهاي اين ديدار را داوود حقدوست دردقيقه 4 وهاشم حيدري دردقيقه 27 وارد دروازه پرسپوليس کردند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 3 / 1393برچسب:پیشکسوتان فوتبال،دربی سرخآبی ها،جام ولایت, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

حالا نوبت ناز کردن رحمتی شده است!

سید مهدی رحمتی که برای زیارت عتبات عالیات به کشور عراق سفر کرده بود و قصد داشت جمعه آینده به ایران برگردد، با بحرانی شدن شرایط این کشور سریعاً به تهران بازگشت.
دیروز هاشم حسینی، سرپرست تیم پدیده مشهد رسماً از علاقه این باشگاه برای عقد قرارداد با کاپیتان استقلال خبر داد و اظهار داشت: «صحبت‌هایی با رحمتی داشته‌ایم!»
طبق اخبار موثقی که به دست ما رسیده، حدود 10 روز قبل خداداد عزیزی به دلیل دوستی‌اش با مالک پروژه پدیده و به خواست او پیشنهاد باشگاه پدیده را به سنگربان استقلال منتقل می‌کند. طبیعتاً باشگاه‌های داخلی با اطلاع از رقم قرارداد رحمتی باید پیشنهاد چشمگیری ارائه و باب مذاکره را باز کنند.
رحمتی اعلام کرده اولویتش ادامه همکاری با استقلال است ولی به نظر می‌رسد این باشگاه هنوز موفق به تمدید قرارداد با دروازه‌بان خود نشده است.
دروازه بان فصل پیش استقلال صبح جمعه به مشهد سفر می‌کند. سفر هفتگی به مشهد جزو برنامه‌های عادی اوست اما باید دید در این سفر ملاقات و مذاکره‌ای هم با باشگاه متمول پدیده صورت می‌گیرد؟
بزرگترین پیروزی:حالا نوبت رحمتی شده که کلاس بگذاره!ما که نفهمیدیم دلیل اختلاف بوجود امده بین رحمتی و قلعه نویی بر سر چی بوده!؟فقط این موضوع برایمان مثل روز روشنه که آخر  سر سید تمدید میکنه و این وسط یه عده هوادار فقط استرس  ایننقل انتقال را می خورند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 3 / 1393برچسب:فصل نقل و انتقالات،سید مهدی رحمتی،استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

میلاد فخرالدینی:به خاطر تیم ملی به استقلال آمدم

میلاد فخرالدینی پس از عقد قرارداد با باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص حضورش در این تیم گفت: استقلال تیم بزرگی است و خوشحالم که قلعه‌نویی به من اعتقاد دارد و به این تیم آمدم.
وی در مورد رقم قراردادش هم خاطرنشان کرد: مسئله مالی برای من مهم نیست و می‌خواهم از استقلال به تیم ملی برسم و پیشرفت کنم. من خودم به گونه‌ای بازی می‌کنم که هر کجا باشم برای پیشرفت به میدان می‌روم.
فخرالدینی در مورد هم‌پستانش در استقلال هم تصریح کرد: صحبت خاصی با رقبایم ندارم اما من معمولا جایی می‌روم که  بتوانم همه بازی‌ها را بازی کنم.
وی ادامه داد: از استقلال و پرسپولیس راحت‌تر می‌توان به تیم ملی رسید و این برای من مهم بود که به استقلال آمدم.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 20 / 3 / 1393برچسب:فصل نقل و انتقالات،میلاد فخرالدینی،استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قلعه‌نویی: به مردم بدهکارم اما در مورد قراردادم حرفی نزدم!

Free Link Exchange

امیر قلعه‌نویی پس از جلسه با بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه‌اش با مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: جلسه خوبی برگزار کردیم که پورحیدری هم به عنوان بزرگتر ما در این جلسه حاضر بود. حساب باشگاه هم باز شده و طلب بازیکنان را به آنها پرداخت می‌کنیم تا تیم شکل بگیرد. تمرینات تیم هم به خاطر تعمیرات کمپ عقب افتاده است.
وی در مورد بازیکنان جذب شده استقلال هم ادامه داد: قرار است فردا اسامی اعلام شود اما سه بازیکن قطعی شده که کارهایشان در حال انجام است و طی مراسمی کلیه بازیکنان جدید را اعلام خواهیم کرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد دستیارانش در این تیم خاطرنشان کرد: اول باید بگویم من دستیار ندارم و همکار دارم. درباره همکارانم هم در این جلسه صحبت کردیم و به جمع‌بندی‌هایی هم رسیدیم که طی امروز و فردا همکارانم را هم اعلام خواهم کرد.
قلعه‌نویی در مورد این شایعه که او قراردادش را امضا نمی‌کند تا استقلال بازیکنان جدید را جذب کند گفت: من به این مردم بدهکارم و افتخار می‌کنم که به آنها خدمت کنم اما امروز درباره قرارداد حرفی نزدیم.
وی در مورد مذاکره عمران‌زاده با تراکتورسازی تبریز هم خاطرنشان کرد: او بازیکن آزاد است و حق طبیعی این بازیکن است که با هر تیمی که می‌خواهد صحبت کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان در مورد بازیکنان جدید استقلال هم گفت: نظری جویباری تمام تلاشش را می‌کند تا هر چه زودتر بازیکنان مدنظر استقلال جذب شوند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 19 / 3 / 1393برچسب:استقلال,امیر قلعه نویی,هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

لاله اسکندری:یک استقلالی و طرفدار تیم ملی ایتالیا هستم

* تا جايي که به ياد داريم اهل فوتبال بوديد، آن هم از نوع استقلالي!
- بله البته اين علائق بيشتر به دوره نوجواني مربوط مي‌شد تا الان. آن زمان با جديت بيشتري پيگير اخبار فوتبال و به خصوص استقلال بودم ولي حالا همه علائق فوتبالي‌ام در تيم‌ملي خلاصه مي‌شود.
* يعني الان ديگر استقلالي نيستيد؟
- نه اينطور نيست. مثل سابق پيگير نيستم ولي هنوز هم وقتي دربي‌ها برگزار مي‌شود، منتظر برد استقلال هستم، در مجموع فوتبال و جذابيت‌هايش را خيلي دوست دارم.
بعد از تيم‌ملي ايران طرفدار کدام تيم در جام‌جهاني هستيد؟
- از سال‌ها پيش تيم‌ملي ايتاليا را دوست داشتم البته به خاطر رنگ آبي‌ پيراهنشان!
* کدام تيم قهرمان جام‌جهاني مي‌شود؟
- برزيل هميشه در جام‌جهاني مدعي بوده حالا هم که آنها ميزبان مسابقات هستند و مي‌خواهند جام را در کشورشان نگه دارند. فکر مي‌کنم فينال اين دوره بين تيم‌هاي برزيل و اسپانيا يا برزيل و‌ آلمان برگزار شود

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 18 / 3 / 1393برچسب:هنرمندان،لاله اسکندی،تیم ملی ایتالیا, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مهدی رحمتی زائر بین الحرمین

link

سید مهدی رحمتی با انتشار تصویر زیر روی صفحه اینستاگرامش نوشته است: «روز اول كه تصميم گرفتيم بيايم، تعدادمون خيلي زياد بود اما لطف و كرم ارباب شامل حال ما شد. خدايا شكرت كه الان تو بهشت روي زمين هستيم. لطف خدا كه در پناه حسينيم (ع) عالم از اين بهتر پناه ندارد.»

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 3 / 1393برچسب:سید مهدی رحمتی،کربلا،جام جهانی 2014 برزیل, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

جادوگر غنایی: از چهار سگ استفاده کردم تا بتوانم با یک روح پلید رونالدو را مصدوم کنم

عکس های خفن

 یک جادوگر غنایی مدعی شد او باعث شده تا کریستیانو رونالدو مصدوم شود.
پرتغال در گروه G جام جهانی 2014 برزیل باید با تیم‌های آلمان، غنا و آمریکا رقابت کند. این در حالی است که وضعیت کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن پرتغال برای حضور در جام جهانی مشخص نیست و این بازیکن با مشکل مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند.
جادوگر غنایی در گفتگو با رسانه‌های این کشور درباره مصدومیت کریستیانو رونالدو گفت: من می‌دانم دلیل مصدومیت او چیست. من باعث شدم تا او مصدوم شود تا یا جام جهانی را از دست بدهد یا به دیدار با غنا نرسد.
او ادامه داد: من درباره او خیلی جدی هستم. هفته پیش به دنبال چهار سگ بودم تا از آنها بتوانم یک روح پلید برای مصدوم کردن رونالدو استفاده کند. مطمئن هستم کاری از دست پزشکان بر نمی‌آید. دلیل مصدومیت او مشخص نیست و من مطمئن هستم کاری از دست پزشکان بر نمی‌آید

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 15 / 3 / 1393برچسب:جام جهانی 2014,غنا,رونالدو,جادوگر غنایی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

یک حرکت جنجالی جدید از جواد نکونام

شب گذشته جواد نكونام در اینستاگرام عكس‌نوشته‌ای منتشر كرده و از هواداران، مخصوصا استقلالی‌ها (!) خواسته هر سوالی دارند بپرسند تا جواب بدهد.
گویا هضم كاپیتانی تیم ملی برای نكونام خیلی سخت است و او نمی‌تواند در حساس‌ترین روزهای مانده تا شروع جام‌جهانی آرامش تیم ملی را حفظ كند.
بعد از حكایت جنجالی بازوبند آبی، كاپیتان تیم ملی كه باید دست‌كم این روزها حسابی مراقب حرف‌ها و رفتارش باشد، برای استقلالی‌ها پرانتز مخصوص باز می‌كند تا یك بار دیگر هجمه بی‌سابقه‌ای علیه او و تیم ملی آغاز شود.
نكونام شاید فراموش كرده با تیم ملی در برزیل حضور دارد و كاپیتان تیم ملی ایران است، نه به‌عنوان كاپیتان باشگاه استقلال در لیگ برتر!
نكته جالب این ماجرا اینجاست كه حتی تعداد زیادی از استقلالی‌ها زیر این مطلب به او یادآوری كردند هنوز ترك این باشگاه در آستانه دربی را فراموش نكرده‌اند و عده‌ای دیگر حتی پا را فراتر گذاشته و از او خواهش كردند دیگر به استقلال برنگردد!
بدون شک نكونام می داند برای اسطوره شدن كاپیتانی تیم ملی كافی نخواهد بود و باید وابسته به یكی از دو باشگاه بزرگ پایتخت باشد. با این حال هدف نكونام از چنین رفتارهایی مشخص نیست؛ شاید وقتی مجیدی با ترك استقلال در بدترین شرایط ممكن و گرفتن قهرمانی از میلیون‌ها هوادار و تنها با بوسیدن پیراهن آبی‌اش به اسطوره یك باشگاه بدل می‌شود، از نكونام نباید رویه‌ای خلاف آنچه فرهاد در پیش گرفت انتظار داشت.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 15 / 3 / 1393برچسب:جواد نکونام،استقلال،تیم ملی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آقای سر رشته داری شما هم جز همان دوستان ناخلف امیر بودید!

محمد سررشته‌داري
امير قلعه نوعي سال خوبي را سپري نکرد. پنجمي در ليگ ،حذف از جام حذفي و البته حذف از آسيا براي ژنرالي که کارنامه اش در ايران بهترين کارنامه است اصلا خوب نيست. شايد همين کارنامه براي برخي ديگر بهترين باشد اما براي امير با هفت ملي پوش و قدرتمند ترين تيم سالهاي اخير آسيا بد است و اين نکته را خود امير قلعه نوعي بهتر از ديگران مي داند.آناليز استقلال امير قلعه نوعي اما به ما مي نماياند که معايبي وجود داشته که بايد برطرف شود. اولين عيب و آخرين عيب از ديد نگارنده اما اين است:رفيق بازي شديد امير قلعه نوعي و اعتماد بيش از اندازه و البته پاي دوستان ايستادن!


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 3 / 1393برچسب:محمد سر رشته داری,امیر قلعه نویی,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بازیکن سابق استقلال کفش هایش را آویخت

تبادل لینک رایگان

کیانوش رحمتی هافبک با اخلاق فوتبال ایران که سابقه عضویت در تیم های پاس، سایپا، استقلال و مس کرمان را دارد از دنیال فوتبال خداحافظی کرد.
این بازیکن که فصل گذشته به دلیل تزریق آمپول توسط پزشکان مس کرمان چند ماهی از میادین دور بود در نهایت تصمیم به آویختن کفش‌های خود گرفت.
هافبک سابق پاس، استقلال و سایپا در خصوص اینکه بهترین و بدترین خاطره دوران فوتبالش چیست، گفت: «هر چند که در اواخر من در مس بازی نکردم اما بدترین خاطره‌ام مربوط به سقوط این تیم می‌شود. بهترین خاطراتم زمانی بود که چندین قهرمانی با هواداران استقلال به دست‌ آوردم.از دوران بچگی به استقلال علاقه داشتم و همیشه استقلالی خواهم بود تا ابد طرفدار این تیم هستم.»
بزرگترین پیروزی:
بدرود هافبک زحمتکش ،با اخلاق و بی حاشیه استقلال.زحماتی که برای تیممان کشیدی و تلاش های که در راه آن چهار برد پیاپی مقابل قرمزها در خط میانی داشتی هیچگاه از یادمان نخواهد رفت.
تو یکی از بهترین ها بوی،هم از لحاظ اخلاقی و هم فنی.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 3 / 1393برچسب:کیانوش رحمتی,خداحافظی از فوتبال,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

فهرست نهایی تیم ملی ایران مشخص شد

اسامی بازیکنان به شرح زیر است:
دروازبانان: رحمان احمدی-علیرضا حقیقی-دانیل داوری.
مدافعان: مهرداد بیت آشور-هاشم بیگ زاده- پژمان منتظری-سیدجلال حسینی-امیر حسین صادقی-احمد آل نعمه-مهرداد پولادی-حسین ماهینی.
هافبک ها: آندارنیک تیموریان-جواد نکونام-قاسم حدادی فر-رضا حقیقی-بختیار رحمانی-احسان حاج صفی.
مهاجمان: خسرو حیدری- اشکان دژاگه-مسعود شجاعی-رضا قوچان نژاد-علیرضا جهانبخش-کریم انصاری فرد- محمدرضا خانزاده
گفتنی است؛ بازیکنان می بایست ضمن به همراه داشتن لوازم شخصی خود از جمله کفش های مربوط به بازی در شرایط بارانی و عادی، راس ساعت 15:30 دقیقه روز دوشنبه 12 خرداد ماه در محل هتل آزادی  خود را به کادر فنی معرفی کنند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 11 / 3 / 1393برچسب:لیست مسافران جام جهانی,کروش,2014 برزیل, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مهدی رحمتی: هیچ پیشنهادی به استقلالی ها نداده ام

http://media.jamnews.ir/Original/1393/03/10/IMG10535787.jpg

 انتشار خبری درباره پیشنهاد مهدی رحمتی به استقلالی ها برای جذب حسن رودباریان به جای وحید طالب لو باعث شد تا مهدی رحمتی که بعد از حرف هایش درباره تیم ملی تصمیم گرفته کمتر حرف رسانه ای بزند، واکنش نشان دهد.
وی در این باره تنها گفت: «من فعلا مرخصی هستم و همراه با خانواده ام به مسافرت رفتیم. نمی دانم این شایعات از کجا آمده است چون وقتی هنوز برای قرارداد خودم با دوستان مسئول در استقلال صحبت نکردم، چطور می توانستم پیشنهاد جذب گلر دیگری را برای تیم داشته باشم؟»

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 3 / 1393برچسب:رحمتی،استقلال،دروازه بان دوم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

احدی: استقلال یکی مثل جباری را می‌خواهد

استقلال دوره تحول مدیریتی را پشت ‌سر گذاشته و این روزها مشغول پوست‌اندازی است. عصر دیروز با رضا احدی تماس گرفتیم و پیرامون اوضاع آبی‌پوشان با این هافبک تکنیکی دهه شصت و هفتاد همکلام شدیم.
به نظرتان سیاست استقلال در فصل نقل‌وانتقالات چگونه باید باشد؟
من ابتدای فصل قبل هم گفتم تیم با این یارگیری به مشکل برمی‌خورد چون معدل سنی استقلال برای جنگیدن در سه جبهه بالا و مشخص بود که کم می‌آورند. البته حفظ امیر قلعه‌نویی برای لیگ چهاردهم حرکتی منطقی بود و حرف‌هایی که آقای افشارزاده پیرامون لزوم بها دادن به تیم‌های پایه‌ای گفته؛ نیز بسیار جای امیدواری است.
به نظرتان کدام خط استقلال نیازمند تقویت بیشتر است؟
این تیم هنوز نتوانسته خلأ رفتن جباری را پر کند. استقلال یکی مثل مجتبی را برای وسط زمین می‌خواهد. همین‌طور در خط حمله باید تقویت شود. یادش به‌خیر. استقلال در سال 1362 آنقدر بازیکن داشت که بزرگانی همچون چنگیز و فریبا در مقاطعی نیمکت‌نشین می‌شدند. در سال 1369 هم همین‌طور بود. کلی ستاره داشتیم. الان هم استقلال باید به همین سمت برود.
در مورد تغییر دستیاران قلعه‌نویی چه نظری دارید؟
شرح وظیفه کمک‌مربی از اسمش پیداست. دستیار یعنی «کمک‌مربی» یعنی کسی که باید در لحظات حساس بازی‌ها کمک‌حال سرمربی باشد و به او مشاوره خوب بدهد اما من هنگام برگزاری چند مسابقه حساس استقلال اصلاً نمی‌دیدم که کسی بیاید و به امیر مشاوره بدهد یا اینکه موقع تعویض‌ها به امیر کمک کند. به نظرم دستیاران قلعه‌نویی در بعضی بازی‌های مهم نتوانستند کمک او باشند و این نقص باید در فصل آینده رفع شود.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 3 / 1393برچسب:رضا احدی،مجتبی جباری،استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب