بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


می خواهند حق استقلال را در روز روشن بخورند!

http://esesclub.com/public/album_photo/2b/24/08/8140f_170e.jpg?c=e889

برای هر ایرانی و وطن پرستی سربلندی کشورش از هر موضوعی مهمتر و والاتر می باشد.بی شک هیچ یک از مردم ایران حاضر نیستند کشورشان در هر رقابتی با دیگر کشورهای دنیا در هر عرصه ی کم بیاورد و مغلوب بشود.
درهمین راستا فوتبالدوستان ایرانی نیزدوست دارند تیم ملی کشورشان در جام جهانی موفق ظاهر بشوند و برخلاف سه مرتبه قبلی حداقل از گروه خود بتوانند صعود کنند.
اما این موضوع نباید دست مایه ای  بشود برای مدیران فوتبال ما که بخواهند در یک تصمیم خارج از عرف فوتبالی که در هیچ جای فوتبال دنیا نمی توانیم برای نمونه آنرا پیدا کنیم،از باشگاههای که قرار است در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان بین المللی خود بروند،بخواهند در چند دیدار مهم و حساسشان  بدون ملی پوشان خود به میدان بروند!
اگر قانون و مقررات فوتبالی را بخواهیم بررسی کنیم ،به صراحت در آیین نامه فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا این بند ذکر شده که باشگاههای فوتبال می توانند تا 72 ساعت  قبل از هر دیدار ملی بازیکنان خود را در اختیار داشته باشند!اینکه کروش به فدراسیون فوتبال فشار بیاورد که لیگ برتر را زودتر از موعد به پایان برساند و جام حذفی را نیز یا کنسل کنند و یا فشرده تر برگزار کنند را می توانستیم تا حدودی بپذیریم،اما عدم شرکت بازیکنان ملی پوش تیمهای حاضر در رقابتهای لیگ قهرمانان غیر قابل هضم و کلا نشدنی به نظر میرسد!
اگر فرض کنیم مجتبی جباری ابتدای فصل از استقلال جدا نشده بود و بین  سرمربی تیم ملی با سید مهدی رحمتی اختلافی بوجود نمی آمد و این دو بازیکن نیز بر تعداد سهمیه استقلالی های ملی پوش اضافه میشدند،آنوقت بیشتر می توانستیم به تصمیم اخیر فدراسیون فوتبال کروش بخندیدم و بعد از اجرای شدن آن زار زار گریه کنیم!


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 9 / 1392برچسب:استقلال,لیگ قهرمانان آسیا,فدراسیون فوتبال,علی فتح الله زاده,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بهترین بازیکن استقلال مقابل فجرسپاسی

http://upload7.ir/images/85757475239870624339.jpg

دردیداراستقلال مقابل فجرسپاسی شیراز بازیکن شاخص و ستاره ای دیده نمیشد و کارشناسان می توانستند از بین بیگ زاده،خسرو حیدری و آندو تیموریان یک بازیکن را به عنوان بهترین این دیدار انتخاب کنند که ظاهرا قرعه به نام بیگ زاده افتاده بود!
منتهی برای اینکه ما بازهم برخلاف جریان حاکم و عمومی بر فوتبال حرکت کرده باشیم،به دلیل بازی بسیار خوب و درگیرانه آندو تیموریان و کمک به خط دفاعی و حضور در فاز تهاجمی استقلال و بردن اکثر جنگهای میانه میدان،این بازیکن را با احترام به هاشم بیگ زاده و خسرو حیدری به عنوان بهترین بازیکن زمین را انتخاب می کنیم و بعد از این بازیکن خسرو حیدری را به عنوان ستاره دیدار استقلال مقابل فجرسپاسی می دانیم!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 23 / 9 / 1392برچسب:استقلال،بهترین بازیکن زمین،هفته هجدهم،آندو تیموریان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

نیمکت نشینی ادامه دار برهانی !

http://upload7.ir/images/90451737637806615016.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 23 / 9 / 1392برچسب:استقلال,آرش برهانی,مهاجمین گل نزن, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

داوران بازی استقلال مقابل فجر سپاسی نمره قبولی گرفتند!

http://upload7.ir/images/09950126859158697378.jpg

در مورد داوری این بازی در مجموع باید بگوییم که اشتباه خاصی از سوی داور بازی صورت نگرفت!
یعنی اعتقاد داریم در صحنه های مشکوک به خطای پنالتی در محوطه جریمه دو تیم خطای واضحی رخ نداد که داوری بازی با سوت زدن یا نزدن مرتکب اشتباه شده باشد.
نکته:در محوطه جریمه فجر سپاسی سه اتفاق مشکوک به خطای پنالتی افتاد که در صحنه اول با وجود اینکه بر روی هاشم بیگ زاده خطای از سوی دو بازیکن فجر که وی را پرس کرده بودند،صورت گرفت،به نظر ما این خطا بیرون محوطه جریمه اتفاق افتاد و تا داخل  محوطه ادامه یافت که داور اصلا تشخیص خطا نداد!

http://upload7.ir/images/25255612180600500936.jpg
در صحنه دیگر مربوط به پژمان نوری در محوطه جریمه فجر می باشد که به نظر ما اگر بخواهیم بگوییم کدامیک از سه صحنه مربوط به استقلالیها در محوطه جریمه تیم شیرازی به پنالتی نزدیدتر بوده همین مورد می باشد که البته به پنالتی نبودنش بیشتر از بودنش اعتقاد داریم.در مورد دیگر خطای مشکوک به پنالتی تکل مدافع سپاسی بر روی پای اولادی بود که بازهم فکر میکنیم هیچ برخوردی صورت نگرفته بود!
اما مهمترین صحنه بازی که در محوطه جریمه استقلال با تکل  غلام نژاد بر روی محمد حیدری مهاجم فجر اتفاق افتاد و خیلی ها از جمله مربیان تیم شیرازی اعتقاد به پنالتی داشتند،باید بگوییم که این صحنه در برابر سه صحنه مربوط به استقلالی ها اصلا قابل مقایسه نبود و کاملا مشخص بود که غلام نژادابتدا توپ بازیکن فجر را زده و بعد در ادامه پایش به پای بازیکن سپاسی برخورد کرده بود!

http://upload7.ir/images/95232230480555014054.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 23 / 9 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,هفته هجدهم,استقلال,فجرسپاسی,داوران فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

با علی اکبری جوان 120 کیلوئی کشتی چه کردند!؟

http://upload7.ir/images/66359911744749909124.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 23 / 9 / 1392برچسب:کشتی آزاد،علی اکبری،سنگین وزن ها،دوپینگ, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

کاریکاتور روز

http://upload7.ir/images/43937450171777756856.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 23 / 9 / 1392برچسب:جام جهانی برزیل,لیونل مسی,کاریکاتور,آرژانتین,ایران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آندرانیک اسکندریان و پله در یک قاب

http://upload7.ir/images/25304530016898201639.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 21 / 9 / 1392برچسب:استقلال،پیشکسوتان،آندرانیک اسکندریان،پله, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تولدت مبارک خسته عاصی

http://upload7.ir/images/82935814900785460311.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 21 / 9 / 1392برچسب:ناصرحجازی,زاد روز اسطوره آبی ها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

باز هم اشتباهات داوری بر علیه آبی پوشان و به سود مدعیان!

http://upload7.ir/images/24395728466475833575.jpg

در برنامه دوشنبه شب نود مشخص شد که هادی عقیلی می بایست در صحنه ای که با دست به عمد به صورت محمد نظری کوبید حداقل یک کارت زرد دریافت میکرد!
لذا با توجه به کارت زرد دیگری که در نیمه دوم از داور بازی گرفت از زمین مسابقه اخراج میشد!
البته فردوسی پور در این خصوص هیچ صحبتی به میان نیاورد و حتی از خطاهای پرتعداد بازیکنان سپاهان منجمله امید ابراهیمی هیچ صحنه ای را پخش نکرد!
همچنین در کارشناسی داوری بازی تراکتورسازی مقابل گسترش فولاد تبریز مشخص شد هر دو گل تراکتورسازی بر اثر اشتباهات داوری به ثمر رسیده بود.در گل اول این بازی اصلا خطای هندی را بازیکن گسترش انجام نداده بود که جواد کاظمیان بخواهد پشت ضربه کاشته بایستد و آنرا یکضرب گل کند و در گل دوم نیز بازیکن تراکتورسازی ابتدا در آفساید قرار گرفته بود و بعد با پیشروی به صمت دروازه حریف خود گل دوم تیمش را به ثمر رسانده است!
مع الوصف  باید اینگونه نتیجه بگیریم که اگر تراکتورسازی در نیم فصل دوم لیگ به صدر جدول آمده است  فقط و فقط به دلیل اشتباهات بسیار داوران در سه دیدار آخری خود بوده که باعث شده این تیم تبریزی با استفاده از این اشتباهات خودش را صدرنشین جدید لیگ برتر معرفی کند!
و از طرف دیگر همین اشتباهات داوران بر علیه استقلال در دوبازی این تیم مقابل تراکتورسازی و سپاهان باعث شده تا حدودی آبی پوشان را از رسیدن به صدر جدول دور نگه دارد!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 19 / 9 / 1392برچسب:رسانه ها,برنامه نود,عادل فردوسی پور,اشتباهات داوری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

همه خواهان قلعه نویی هستند،الا بعضی از استقلالی ها!

http://axgig.com/images/97924152034127327920.jpg

بعد از دیدار استقلال مقابل سپاهان و تقدیری  که از امیر قلعه نویی بابت زحمات دو ساله وی در این باشگاه صورت گرفت،شایعاتی مطرح شده مبنی براینکه باشگاه سپاهان به سرمربی استقلال برای هدایت تیمشان پیشنهاد مالی خوبی داده است!
اینکه این خبر چقدر می تواند صحت داشته باشد را کاری نداریم!منتهی میخواهیم از چند زاویه به آن بپردازیم.
 نظریه ی در بین مردم شهرهای مختلف ایران وجود دارد که اصفهانی ها را آدمهای زرنگ و تا حدودی رند و آینده نگری می دانند!لذا اگر مدیران سپاهان آینده نگری کرده باشند و از حالا در فکر جذب موفق ترین سرمربی فعلی ایران  هستند اصلا نمی توان از آنها خرده گرفت!
از جای که با توجه به اتفاقات دیدار رفت دو تیم و سابقه ای که از تماشاگران اصفهانی وجود داشت،انتظار واکنش طرفداران سپاهان و فحاشی های آنها به کادر فنی و بازیکنان را می کشیدیم!اما در عمل به صورت خیلی خودجوش نه تنها این امر صورت نگرفت،بلکه با تشویق چند بازیکن خاص منجمله هاشم بیگ زاده که در تیم دو سالی توپ زده بود و اتفاقا هر دو سال نیز قهرمان ایران شده بود و نیز تجلیل از امیر قلعه نویی بابت دو جامی که برای این باشگاه کسب کرده بود؛مواجه شدیم.
مع الوصف می توان با توجه به موارد فوق به صحت اخبار شایع شده تا حدودی مهر تایید بزنیم!
اما از طرف دیگر قضیه باید عناون کنیم که هیچ مدیر و مسئول عاقلی در فوتبال ایران در میانه های فصل برای انتخاب سرمربی فصل بعد خود اقدام نمی کند.چون ممکن است خبر مذاکره مدیران باشگاه با مربی مورد نظرشان رسانه ای شده و همین موضوع بر روی عملکرد بازیکنان و بخصوص کادرفنی  تیمشان تاثیر منفی به جای بگذارد


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 18 / 9 / 1392برچسب:استقلال,امیر قلعه نویی,سپاهان اصفهان,کادرفنی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

امیرخان تیمت هافبک خلاق و بازی ساز ندارد!

http://axgig.com/images/88445114568694377590.jpg

امیرخان تیمت هافبک وسط ندارد!امیرخان تیمت بازیکنی مثل جباری که ابتدای فصل مفت از دستش دادید را ندارد!
جمشیدیان کاره تیم رو راه نمی اندازد! وسط میدان استقلال یک نا هماهنگی خاصی توی ذوق میزند!انرژی تیموریان در سردرگمی بازی سازی  یا تخریب و جنگندگی در میانه میدان و یا سانتر و ارسال ضربات ایستگاهی در حال از بین رفتن است!
نیکبخت را این روزها تا بازگشت حیدری به ترکیب تیم می توانید در جناح چپ و بیک زاده را در دفاع راست استفاده کنید!کما اینکه در اواخر نیمه دوم با بردن هاشم بیک زاده به جناح راست تعداد موقعیتهای بیشتروبهتری روی دروازه تیم تبریزی ایجاد کردید!
با تعویض مهاجمین تیم گره کار باز نمیشه!اگر هم گل یا گلهای به ثمر برسه موقتی و از روی اتفاقات فوتبالی خواهد بود!
دوامتیاز حیاتی رو مفت مسلم از دست دادیم و در پایان لیگ حسرتش را خواهیم خورد!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 9 / 9 / 1392برچسب:امیر قلعه نویی,تصاویر ورزشی,استقلال,هفته شانزدهم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قلعه نویی سفیر طلایی سازمان بهزستی در شیر خوارگاه آمنه

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 8 / 9 / 1392برچسب:قلعه نویی,سازمان بهزستی,شیر خوارگاه آمنه, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پژمان جمشیدی:برای اولین بار خسرو حیدری به من حسادت میکرد!

http://esesclub.com/public/album_photo/dd/ed/07/7def7_9016.jpg?c=0e90

جمشیدی در برنامه ورزش از نگاه دو شب گذشته عنوان میکرد که:
قرار بود میناوند در صورتی که گل بزند عکس پسرش را زیر پیراهنش بود نشان دهد، ولی اصلا به محوطه 18 قدم هم نرسید! البته دیروز تنها روزی بود که خسرو حیدری به من حسادت می‌کرد.
وی در خصوص حضورش در ترکیب 11 نفره و اینکه آیا بازی‌اش در سریال پژمان بر این حضور تاثیر داشت یا خیر، گفت: فکر می‌کنم حضورم در ترکیب اصلی به خاطر بازی در سریال پژمان بود و اتفاقا بیشتر از همه هم بازی کردم.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 8 / 9 / 1392برچسب:رسانه ملی,ورزش از نگاه دو,پژمان جمشیدی,خسرو حیدری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

دیدار دکتر فتح الله زاده با سفیر صربستان

گوران لاوره که اعلام کرده بود باشگاه استقلال مطالبات وی را پرداخت نکرده است، دقایقی پیش به همراه سفیر محترم جمهوری صربستان به دفتر دکتر فتح الله زاده رفت. در این نشست صمیمانه، سفیر صربستان ضمن ابراز خرسندی از حسن سلوک و برخورد خوب مدیر عامل استقلال، اظهار داشت: سه سال و نیم در ایران هستم و جز خوبی و مهربانی چیزی ندیدم. مدیر عامل استقلال از لاوره خواست، یا تفاهم لازم در دفتر کار ایشان صورت پذیرد يا برای حل مسائل، از طریق فیفا اقدام شود.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 3 / 9 / 1392برچسب:استقلال،علی فتح الله زاده،سفیر صربستان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

علی فتح الله زاده و 4 تایی ها!

http://axgig.com/images/80127416440957100941.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 8 / 1392برچسب:تصاویر ورزشی،علی فتح الله زاده،نماد چهار تایی ها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین(ع)

http://axgig.com/images/02872281727215814913.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 20 / 8 / 1392برچسب:دهه اول محرم 92,مناسبتی,عاشورا و تاسوعا, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

خداحافظی کاپیتان فرهاد و در آغوش کرفتن قلعه نویی!

http://axgig.com/images/33193504017698497556.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 7 / 8 / 1392برچسب:تصاویر،خداحافظی فرهاد مجیدی،امیرقلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

خداحافظی کاپیتان فرهاد و در آغوش کرفتن قلعه نویی!

http://axgig.com/images/33193504017698497556.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 7 / 8 / 1392برچسب:تصاویر،خداحافظی فرهاد مجیدی،امیرقلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب